niemand een bijzondere ontmoeting? bijvoorbeeld je liefde aangereden of zoiets
Ineens waren we met elkaar aan het praten..
[edit] Geen Idee gaat voortaan door het leven als Metal Molly [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 24-03-2003 20:17]
quote:Ik bedenk me ineens dat 'geen idee' eigenlijk best een aardige naam voor een band is
Op maandag 24 maart 2003 20:10 schreef hyperfuzz het volgende:
Bij een concert van geen idee, maar een concert, dat was't.
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 24-03-2003 20:13]
quote:vind je? ligt wat mij betreft in het straatje Is Ook Schitterend, Band zonder Banaan.... oftewel: waardeloos
Op maandag 24 maart 2003 20:12 schreef nozem het volgende:[..]
Ik bedenk met ineens dat 'geen idee' eigenlijk best een aardige naam voor een band is
quote:Ja je hebt in principe wel gelijk. Hoe meer ik me een band voorstel die geen idee heet, hoe meer het 'idee' van die naam me tegen gaat staan
Op maandag 24 maart 2003 20:13 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
vind je? ligt wat mij betreft in het straatje Is Ook Schitterend, Band zonder Banaan.... oftewel: waardeloos
Maargoed, meer offtopic dan dit kan haast niet, dus ontopic maar weer
Looooooooooooooong distance, real love.
quote:Geen idee heeft inmiddels een naamsverandering ondergaan
Op maandag 24 maart 2003 20:16 schreef nozem het volgende:
... Maargoed, meer offtopic dan dit kan haast niet, dus ontopic maar weer
quote:ik zie het, goeie band trouwens. Een van de betere Belgische bands, bestaan ze nog eigenlijk?
Op maandag 24 maart 2003 20:17 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Geen idee heeft inmiddels een naamsverandering ondergaan
Hmm, te offtopic weer..
quote:Nog een keer dan: open ff een MUZ topic voor ze dan!?! Kun je gelijk ff vragen hoe het ermee staat
Op maandag 24 maart 2003 20:22 schreef nozem het volgende:
... Hmm, te offtopic weer..
Helaas is het momenteel uit maar ik hoop dat het heel gauw weer goed komt! We houden iedergeval nog veel van elkaar en ik mis haar heel erg.. Maar heb wel goede hoop.. Zal ervoor blijven vechten
quote:hehe.. kijk es de post boven je
Op maandag 24 maart 2003 21:47 schreef SpleeffY het volgende:
In Rome, op excursie...
Twee jaar en een maand in
Elkaar ruim een jaar gesproken via Internet (ICQ/MSN). Daarna elkaar een keer tegen gekomen met stappen, waarna het balletje een beetje is gaan rollen.
blijkt uiteindelijk alleen maar beter te zijn... dat laaste
Dacht dat ik een vroegere klasgenote van hem was en dat was dus ook eigenlijk de reden dat hij met me ging chatten. Wel leuk. Na een maand met elkaar gechat, gemailed en gesms'ed te hebben, hebben we elkaar ontmoet en a.s vrijdag zijn we alweer 8 maanden samen
quote:'t Is Nyenrode, lieverd
Op maandag 24 maart 2003 20:12 schreef qltel het volgende:
Universiteit Nijenrode..
quote:* meldt, hier ook
Op maandag 24 maart 2003 20:07 schreef Yvonnetje het volgende:
[nietorigineelmeer]Internet[/nietorigineelmeer]
Alhoewel ik eerst met een van zijn beste vrienden ging.
Via mijn ex dus met hem in contact gekomen. Bleek dat ik ook al een tijdje met hem chatte..
Anyway, met mijn ex werkte het niet zo en mijn huidige vriend en ik groeide steeds meer naar elkaar toe
met carnaval...
in de kroeg dus...
tijdens het werk vroeg ze hoe ik heette..
ik vroeg haar naam, en ik zei dat ze me heel bekend voorkwam.. bleek dat ik haar 4 dagen eerder, met skon vrouwkes avond had gezoend... later ook nog een goeie vriendin van haar, blijkbaar...
die dag nog telefoonnummers uitgewisseld, en nu zijn we heel gelukkig samen..
Waar carnaval al niet goed voor kan zijn
Dat moest natuurlijk een keer misgaan
Heeft 3 jaar geduurd, werkte op het laatst echt niet meer.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:05 schreef D-Devil het volgende:
Op het werk, tussen het hamburger bakken door..
quote:Ook toevallig
Op maandag 24 maart 2003 21:47 schreef Jory het volgende:[..]
hehe.. kijk es de post boven je
* Matsie is super
Hadden trouwens eerst flamende ruzie reden: vriend had pic gestuurt om een of andere reden en ze zei dat ik er niet uitzag
Blijkbaar wel
quote:universiteit twente? woon je dan op campus?
Op dinsdag 25 maart 2003 16:32 schreef GeM het volgende:
wiehiezwembad op UT
De ommekeer kwam eik pas een jaar later ofzo. Inmiddels was zijn matje (IIIIEEEKKKSSS!!!! ) en daarmee naar mijn idee ook zijn arrogantie afgeknipt.
Toen mijn vader overleed en ik na een tijd eindelijk weer eens uitging, was hij de eerste die een gesprek met me aan durfde. De anderen stonden allemaal op een afstand mij in de gaten te houden. Doordat hij wel het lef had om mij aan te spreken en zijn interesse liet blijken, was ik compleet verrast.
Ik had op dat moment een relatie, maar dat kostte me teveel energie. Die jongen had meer aandacht nodig dan ik hem kon geven. En zeker in die periode had het andersom moeten zijn, maar dat kon hij niet aan. Op aanraden van mijn vrienden heb ik het uitgemaakt, maar eigenlijk wilde ik dat zelf ook. Mijn gevoelens voor het mannetje waren zo verwarrend dat ik mijn handen vrij wilde hebben om dit verder te ontdekken. Het exvriendje heeft me nog lang kwalijk genomen dat ik zo kort na hem wat met 1 van zijn vrienden begon.
Maar het mannetje was precies wat ik nodig had (what the doctor ordered ) en door hem had ik het gevoel dat ik het hele rouwproces ineens niet meer alleen hoefde te dragen. Ik kon ineens met iemand er over praten, die ook nog wat zinnigs terug zei.
En dat bij iemand bij wie er tot voor kort slechts een koel knikje vanaf kon!
En ja, ze leven nog steeds lang en gelukkig.
quote:neh ik woon niet op de campus, 'een vriend' van mij wel en die vroeg zo van heey ga je mee zwemmen met hem en nog n vriend, ik van ja is goed en toen kwam 'de' vriend
Op dinsdag 25 maart 2003 16:42 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
universiteit twente? woon je dan op campus?
toen ik er nog studeerde kwam ik er ook wel eens en dan heel af en toe in vestingbar. samenstelling ut was: 8 mannen, 1 manwijf, 1 lekkere meid (waar dan ook al die 8 (9) achteraan zaten)
ik woon in Hengelo
We met on ICQ and got married (toen geloofde ik er niks van) maar dat is nu wel anders....
quote:vast wel
Op dinsdag 25 maart 2003 17:26 schreef SurfDude het volgende:[..]
Oh, was jij dat?
quote:ga fietsen
Op dinsdag 25 maart 2003 17:26 schreef SurfDude het volgende:[..]
Oh, was jij dat?
quote:nee hoor
Op woensdag 26 maart 2003 15:28 schreef GeM het volgende:[..]
vast wel
het was op een hockeyfeest.. daar begon het.. ik zag haar zitten samen met een vriendin van d'r en ik liep zo op haar af.. waren aardig wat meters dus ik loop zo en ik zie haar vriendin opstaan en weggaan.. ik denk mooi das een mooi plekje naas haar om te gaan zitten.. komt er een gast hier een pilsje.. ok chill.. dus ik loop verder nog een gast.. hier pilsje.. had ik dus 2 bier en een lege plek naast haar op de bank.. nou das pas "fate" ik daar zitten zeg hoi geef 3 zoenen link rechts en in het midden... stylish.... daarna 2 weken niet gezien heb ik maar sms gestuurd kwam ze naar de locale kroeg durfde eerst niet naartoe te gaan
maar haar vriendin kwam to rescue en duwde haar tegen me aan.. tja dan moet je wel.. en het was voor 9maanden me vriendinnetje
tis nog steeds een lieverd hoor
quote:(Laatste vriend) Energiehal
Op maandag 24 maart 2003 20:01 schreef armageddon1981 het volgende:
ik wil wel eens weten waar men zoal haar/zijn partnet heeft ontmoet.
tegenwoordig lijkt het of iedereen zijn liefde in de discotheek tegenkomt?
[Dit bericht is gewijzigd door Bl00dy op 27-03-2003 12:52]
inmiddels weer anderhalf jaar verder
oh ja.. we leerden elkaar kennen doordat een vriend van hem de vriend van mijn beste vriendin is.. ook een lange afstandsrelatie Wel makkelijk want nu kunnen m'n beste vriendin en ik samen naar rotterdam reizen
mijn allereerste: via ICQ, toen een keer bij de freerecordshop gemeet, en toen 1.5 jaar lang verkering mee gehad
de tweede: sjah, beej een bummer was dat, een keer op een donkere maandag tegengekomen in de plaatselijke uitgaansgelegenheid.
de derde: Ik kende dr al van MSN, toen bij t uitgaan een keer hoi gezegd, en toen savonds met wat mensen in de stad, i lost it Een jaar wat mee gehad.
de vierde: het was de ex van een vriend van me ( heb m om toestemming gevraagd! ) ze kwamen me ophalen voor uitgaan, en ik voelde meteen al dat er die avond wat gebeuren ging... heeft echter maar een weekje of 2 geduurd
de vijfde is tevens mijn derde
de zesde: not yet.... we zullen wel zien, ik doe t lekker rustig aan... wat gebeurt gebeurt en anders niet.
Die vriendin belde mij op "Er is hier iemand die jou heel graag wil ontmoeten" Ik dacht wat heeft die nou weer voor mooie verhalen over mij lopen vertellen, dat kan alleen maar mis gaan.
Nou ja, lang verhaal kort, van het een kwam het ander, het klikte, een jaar lange-afstands verkering (Nieuwegein-Goes) nog wat jaren verkering en nu zijn we al weer een paar jaar getrouwd
quote:same here, zij geeft de les...
Op donderdag 27 maart 2003 12:33 schreef Bl00dy het volgende:
Ik heb mijn vriendin ontmoet op de dansschool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |