Wat vind je daar nou van? Is de sex er beter op geworden? Of juist niet?
Ik denk eraan om dr ook een te nemen daar
Doet het bij de weg zeer? Hoelang is het genezingsproces? Wat mag je wel en niet in die tijd doen? eeeeh.. oja.. wat zijn de kosten ongeveer inclusief het onderhoudspakketje? (speciale zeep ed..?)
Dank u..
geef maar een trap indien verkeerd geplaatst
oja.. mannen.. wat vinden jullie ervan? ervaring?
[Dit bericht is gewijzigd door shavirah op 24-03-2003 14:57]
ps. was ik maar zo'n dokter
Enne, waar blijft die foto?
quote:ik had een afspraak met een fotograaf voor een fotosessie.. helaas werd ik ziek
Op maandag 24 maart 2003 14:54 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Geen ervaring mee, maar het lijkt me toch niet echt prettig aangezien het best gevoelig schijnt te zijn op die plekEnne, waar blijft die foto?
quote:Toch niet ernstig hoop ik?
Op maandag 24 maart 2003 14:57 schreef shavirah het volgende:[..]
ik had een afspraak met een fotograaf voor een fotosessie.. helaas werd ik ziek
sorry dat ik off-topic ga, anders ff in het fotoboek verder
De kosten zijn ongeveer 60 euro, doet geen pijn en is ontzettend geil. Nadeel is wel dat je de eerste dagen loopt als een kerel. (heb ik mij laten vertellen)
Mijn vriendin krijgt deze week ook een piercing....daaro!
Plaats wel ff een foto'tje wanneer hij erin zit!
Ik zag es een filmpje over zo'n piercing en die vrouw schokte wel ff van de pijn toen hij die naald er doorheen ragde.
Leuk ook, om met je blote flamoes in het gezicht van zo'n piercingknuppel te gaan liggen.
Ga niet naar beunhaas piercer sjaak op de hoek, maar lees je ff een beetje in laat je informeren over kwaliteit piercers. Ikzelf zou je queens of the ring aanraden in Rotterdam...allemaal vrouwen dus voel je je denk ik beter op je gemak met een dergelijke piercing en ze weten wat ze doen.
Vooral de tongpiercing
Het zetten deed geen pijn, lekker is anders, het is ff een fel gevoel, maar dat is gelijk over.
Dezelfde dag heb ik al sex gehad, geen pijn, wel iets gevoeliger, dus totaal geen napijnen gehad...
Sex kan dus gewoon, alleen het likken moet je even achterwege laten en de eerste paar dagen is een comdoom wel aan te raden(ivm bacterien).
Gelijk na de sex gaan douchen, ff de boel schoonmaken er is niets loos...
Genezing kost idd totaal een week of 4, maar na een paar dagen is het al voor het overgrote deel dicht...
Wb de sexbeleving, tja daar kan ik alleen maar zeer lovend over zijn, het is heerrrrrrrrrrrlijk, ik zou mijn piercind nooit meer willen missen.
In het begin is het echt overduidelijk, als je dan de trap oploopt heb je al zoiets van hmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
Dat word wel wat minder, je went eraan.
Maar het blijft heerlijk, ik heb mijn piercing een weekend moeten missen omdat hij eruit geschoten was(balletje los) en dat was lang zat, ik heb hem zo gemist toen....
quote:De pijn valt echt reuze mee hoor kan ik uit ervaring zeggen en andere meiden die ik ken die daar gepierced zijn zeggen hetzelfde...
Op maandag 24 maart 2003 15:06 schreef TrenTs het volgende:
Ik vind het ranzig en vet ontsierend.Ik zag es een filmpje over zo'n piercing en die vrouw schokte wel ff van de pijn toen hij die naald er doorheen ragde.
Leuk ook, om met je blote flamoes in het gezicht van zo'n piercingknuppel te gaan liggen.
Tuurlijk schok je even, het is een gevoel wat je niet kent, daar zeker niet, dat is gewoon een instinctive reactie, oncontroleerbaar.
En wat betrefd een piercer vlak bij je doos, ach kom op nou zeg, niet zo mieterig doen....., zo'n kerel/vrouw heeft echt wel vaker een doos gezien hoor, die staat daar echt niet van te kijken.
Of ga je dan ook maar niet naar de gynacoloog ofzo omdat die ook in je doos kijkt.....................
Er is ook een piercing (vrij nieuw geloof ik maar weet niet zeker) die zit zeg maar bij de voorkant van de vagina daarboven...... (Christina piercing?) die is op zich ook wel leuk en zit door de gewone huid heen....
Mja en bij de Gynaecoloog zit je ook met je blote doos voor zijn neus...ook niet fijn maar soms moet je gewoon even doorbijten dus dat zou het probleem niet zijn
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:34 schreef erodome het volgende:[..]
De pijn valt echt reuze mee hoor kan ik uit ervaring zeggen en andere meiden die ik ken die daar gepierced zijn zeggen hetzelfde...
Tuurlijk schok je even, het is een gevoel wat je niet kent, daar zeker niet, dat is gewoon een instinctive reactie, oncontroleerbaar.
En wat betrefd een piercer vlak bij je doos, ach kom op nou zeg, niet zo mieterig doen....., zo'n kerel/vrouw heeft echt wel vaker een doos gezien hoor, die staat daar echt niet van te kijken.
Of ga je dan ook maar niet naar de gynacoloog ofzo omdat die ook in je doos kijkt.....................
ps. check je fotoalbum ff
quote:Hahahahahahaha, dit kan idd gebeuren als je een ringetje in je klithood(of ergens anders) hebt....
Op maandag 24 maart 2003 19:38 schreef armageddon1981 het volgende:
lijkt me behoorlijk goor. stel je voor je hebt een tongpiercing en je komt vast te zitten met je tong tijdens het beffen?? wel kut als je daarvoor 112 moet bellen
Ik lach er wel om, maar leuk is het niet volgens wat verhalen die ik heb gehoort, dat doet aardig pijn....
Je hoeft niet 112 te bellen ervoor, tis gewoon ff friemelen en dan laat het wel weer los.
Ik heb daar geen last van met m'n staafje, kan gewoon sex hebben met gepiercde mensen zonder dat ik bang hoef te zijn dat we vast komen te zitten.
quote:Ohhhh lieve schat van me, ik ben je vergeten(schaam schaam).
Op maandag 24 maart 2003 19:48 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
ps. check je fotoalbum ff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |