abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9338839
Wat een ongeloofelijke slechte film is dat.
Heb hem gister gister gezien er was geen zak aan. een hele slechte verfilming van een Comic. Verhaal zat voor geen kanten inmekaar. Veel Fanta achtige stunts voor een vent die blind is. Echt waardeloos.
Cuore Sportivo
pi_9338864
Tis een BEETJE een Spiderman ripoff

En hoe kan ie zulke stunts uithalen zonder superpowers naast zijn verscherpte zintuigen?

pi_9338885
Het was een prima stripverfilming. Heb jij die krengen uit het begin van de jaren 80 gezien? Voor the X-men was dat de norm. Ik ben dolgelukkig dat dat nu (marginaal) anders is. Het gehele genre staat in principe garant voor puin en dat valt tegenwoordig wel mee.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 24 maart 2003 @ 14:32:31 #4
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_9338893
Gooi hier maar je reacties manneke:
Daredevil (2003)
pi_9338932
Overigens waren de dialogen hier en daar wel beroerd met enkele uitzonderingen waaronder: "I need a costume." en "Well, if there are no eyewitnesses, I mean bigfoot has got eyewitnesses."
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 24 maart 2003 @ 14:35:11 #6
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_9338948
Ach is toch belanchelijk allemaal:

X-Men
Spiderman
Dare-Devil

binnenkort
X-Men 2
The Fantastic 4
The Hulk

Dit is gewoon het gevolg van het grote suc6 van Spiderman en X-Men. gewoon boycotten die hap!

"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
pi_9338949
quote:
Op maandag 24 maart 2003 14:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
Het was een prima stripverfilming. Heb jij die krengen uit het begin van de jaren 80 gezien? Voor the X-men was dat de norm. Ik ben dolgelukkig dat dat nu (marginaal) anders is. Het gehele genre staat in principe garant voor puin en dat valt tegenwoordig wel mee.
Das waar.... Anyone remember Captain America? WAT een baggerfilm!
pi_9339070
Spiderman en the X-men vond ik nog redelijk geslaagd. Ben benieuwd naar de Hulk en the Fantastic 4. Komt ie echt? Lijkt me moeilijk om het Ding een beetje geloofwaardig in beeld te brengen. Zal wel allemaal computer-animated worden.

Trouwens? Waar was Colossus in the X-men?

Moderator maandag 24 maart 2003 @ 14:43:14 #9
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9339130
Daredevil (2003)

Daar verder.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')