Ik heb ze net begraven in de tuin, zodat ze weer op kan gaan in de natuur... 'k zal d'r streken missen
Het moet toch echt niet gekker worden!
quote:Nee he, trollen is veel stoerder eigenlijk.
Op maandag 24 maart 2003 14:06 schreef Oculus_Dei het volgende:
Iemand condoleren met het verlies van een knaagdier, of überhaupt een huisdier?Het moet toch echt niet gekker worden!
quote:Reageer dan gewoon niet.
Iemand condoleren met het verlies van een knaagdier, of überhaupt een huisdier?Het moet toch echt niet gekker worden!
quote:Zeker nooit een huisdier gehad?
quote:leuk he provoceren
Op maandag 24 maart 2003 14:10 schreef Bonaparte het volgende:
srry dat ik nie normaal kan reageren, maar ik ben nog steeds overstuur door mijn goudvis die 5 maanden geleden heen is gegaan![]()
Ik vind het gewoon stom dat mensen daarop reageren met 'gecondoleerd'.
Tjongejonge, moet ik dan mijn vriend 'echt heel erg ontzettend condoleren' met het heengaan van zijn oma?
Laat ik het maar 'woordinflatie' noemen.
[edit: 'zijn' huisdier]
[Dit bericht is gewijzigd door Oculus_Dei op 24-03-2003 14:17]
Wees blij dat je hem zo hebt aangetroffen, waarschijnlijk is hij in zijn slaap gestroven (hopelijk zonder pijn).
Onze hamster was iedereen zijn maatje 3 jaar oud was hij, je merkt dan dat hij steeds trager word en minder actief is.
Tot op een dag hij alleen nog maar stil zat, en omviel als je hem oppakte en zijn koppetje neerlegte.
Dat was het moment dat we hem hebben laten inslapen, het is gewoon klote dat zo een klein weerloos beessie dan zo moet gaan ipv. de natuurlijke weg in zijn slaap
[Dit bericht is gewijzigd door Smirnoff op 24-03-2003 14:19]
quote:Nee hoor, ik ken ratjes die 5 jaar geworden zijn. Tjah, is ook niet erg veel natuurlijk, maar dan kan je er nog even van genieten
Op maandag 24 maart 2003 14:16 schreef spaceben het volgende:
sterkte.
laatst had ik een klasgenoot van mijn vriendin te eten, zegt ze: ooohh! leuk, ratjes, jammer dat ze maar 3 jaar oud worden..."
is dat zo? ik bedoel dan staan ze op de rol voor augustus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |