Vorige delen:
Komende toppers:
Splinter Cell
Metal Gear Solid Substance
Tenchu: The Wrath of Heaven
The Mark of Kri
Sillent Hill 3
Jak and Dexter 2
Resident Evil online
quote:
Inderdaad, dat bepaald Sony in Londen Maargoed, het UK blad is 2x zo duur. Ach, als ik wat plaatjes zie, wat kan lezen op de plee als ik aan het schijten ben, vind ik het wel OK.
Jammer dat het zo kiddy is, met bij de 'Postbus' allemaal plaatjes van dames in bikini. WTF kan mij dat nou boeien als ik een console blad koop. Als ik vrouwen wil zien koop ik wel ander soorten bladen of leg ik mn blad opzij en kijk ik naar m'n vriendin.. maarja, jonge kinders he.
Jammer dat het OPM2 forum zo vol zit met kindjes van 12 jaar die elkaar aan het uitschelden zijn en zich afvragen waarom die PS2 nu elke keer kapot gaat
Jammer dat ze bij Sony wat dement zijn en Splinter Cell er weer opzetten, mits dit een demo is die wat verder is, waarbij je ook wat sneller je wapen kunt richten. In de eerste demo was het echt bagger. Met twee vijanden is het al lastig om ze beiden af te knallen. En wat te denken van TimeSplitters 2 demo van Februari 2002, nog even op de CD van 2003 zetten Maarja, wel stoere demo, had 'm zelf nog niet . Zo ik heb weer genoeg afgezeken.
Ik lees zelf The Edge, goede reviews en interessante artikelen voor de games-industrie.
quote:Ik kijk wat er op de markt is, check de demo en bepaald dan of ik het wil hebben of niet. Ik kijk niet zo heel erg naar een review. Ze gaven Mr Mosquito ook een laag cijfer, dus naar cijfers kijk ik helemaal niet (ok, kleine indicatie dan) !
Op maandag 24 maart 2003 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
Die plaatjes zijn inderdaad behoorlijk Ik vind het al belachelijk dat je het hele blad in een kwartiertje kunt uitlezen. Reviews stellen helemaal niks voor, boel plaatjes met een beetje text.Ik lees zelf The Edge, goede reviews en interessante artikelen voor de games-industrie.
Vind het verder dus wel een prima blad voor het geld en qua inhoud van de reviews. Wat is nou 7 euro waarbij je nog een demo dvd erbij krijgt ? Power Unlimited kost 3,10 en dan krijg je NOG meer bagger en niet eens een CDtje ofzo. Ja, een poster die ik meteen in de prullenbak gooi.
Dus ik wil OPM2 niet afzeiken, behalve dan op die kutkoters op het forum van de OPM2 website en die bikini-babes in het blad. Zonder het Nederlandse blad moest ik nu 14 euro ophoesten voor de UK OPM2.
En 35 piek voor een blad? Als ik dat hier zou zeggen dan sloegen ze me dood.
quote:Wat een coole openingspost.
Op maandag 24 maart 2003 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
Die plaatjes zijn inderdaad behoorlijk Ik vind het al belachelijk dat je het hele blad in een kwartiertje kunt uitlezen. Reviews stellen helemaal niks voor, boel plaatjes met een beetje text.Ik lees zelf The Edge, goede reviews en interessante artikelen voor de games-industrie.
Ik ga ook mijn lidmaatschap afzeggen.... OPM zuigt ongelooflijk !
Egde is
quote:Meeste plaatjes komen uit jouw posts!
Op maandag 24 maart 2003 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Wat een coole openingspost.
quote:Nope, is gewoon een heel goed blad. Kritische reviews, interessante artikelen en op een uitstekende kwaliteit papier afgedrukt.
Op maandag 24 maart 2003 14:28 schreef JK het volgende:
Zit er bij Edge ook een playable demo dvd?
quote:Eind maart. Net als Splinter Cell.
Op maandag 24 maart 2003 14:44 schreef E_Motion het volgende:
Wanneer komt MGS2:Substance nou uit dan? Zit sinds ik alle dogtags in MGS2 verzameld heb al hierop te wachten....
quote:Die is al te koop.
Op maandag 24 maart 2003 14:44 schreef E_Motion het volgende:
Wanneer komt MGS2:Substance nou uit dan? Zit sinds ik alle dogtags in MGS2 verzameld heb al hierop te wachten....
quote:Waar dan ? Bij Play komt ie pas 28 maart.
Op maandag 24 maart 2003 14:46 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Die is al te koop.
quote:Jaaa!!! D+! kom ik minstens 3x per week ff kijken na school op weg naar de Hemmes
Op maandag 24 maart 2003 14:48 schreef gijsje79 het volgende:
Hier haal ik mijn games altijd vandaan, ze zijn vaak vroeg met de games en meestal voor een leuke prijs.
http://www.dimensionplus.nl/
quote:Nou, dan is Play langzaam. Maarja nog wel weer wat goedkoper
Op maandag 24 maart 2003 14:48 schreef gijsje79 het volgende:
Hier haal ik mijn games altijd vandaan, ze zijn vaak vroeg met de games en meestal voor een leuke prijs.
http://www.dimensionplus.nl/
quote:
Op maandag 24 maart 2003 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand nog een memory card nodig voor 25 euro (inl verzenden)?Ik wil nl deze : http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3014933440&category= kopen
En dat zijn er 2. Ik heb er echter maar één nodig.
quote:Hmm kan ik in principe wel gebruiken
Op maandag 24 maart 2003 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar even deze herhalen:
[..]
quote:Voor iedereen die interesse heeft: notorious_roy@hotmail.com
Op maandag 24 maart 2003 14:58 schreef E_Motion het volgende:[..]
Hmm kan ik in principe wel gebruiken
Ik koop het één keer, dus één iemand kan de rode kopen (blauw houd ik)
Die eerste die een volmondig JA mailt, is de gelukkige
(einde dienstmededeling)
Hoe duur kosten Platinum titels voor de PS 2? En waar kan je een complete lijst met platinum titels vinden?
quote:34,95 euro.
Op maandag 24 maart 2003 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe duur kosten Platinum titels voor de PS 2? En waar kan je een complete lijst met platinum titels vinden?
quote:tjek je mail
Op maandag 24 maart 2003 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Voor iedereen die interesse heeft: notorious_roy@hotmail.com
Ik koop het één keer, dus één iemand kan de rode kopen (blauw houd ik)
Die eerste die een volmondig JA mailt, is de gelukkige
(einde dienstmededeling)
quote:Dank!
Op maandag 24 maart 2003 15:04 schreef E_Motion het volgende:[..]
tjek je mail
Ik ga nu kopen op ebay, en check je mail voor details!
En ook bedankt voor de link!
Denk dat deze jongen die ze op Ebay zet namelijk zelf ook het spul bij Play ofzo vandaan haalt en dus zo op elk setje toch weer winst maakt.
Ik had ze in elk geval bij Play vandaan gehaald
quote:Dan zoek je iemand met een creditcard of neem je er zelf een. Je bank heeft vast wel iets voor weinig. Scheelt je echt veel knaken hoor
Op maandag 24 maart 2003 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ik heb geen credit card
quote:neeem paypal
Op maandag 24 maart 2003 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ik heb geen credit card
quote:*abo is*
Op maandag 24 maart 2003 21:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik koop nog elke maand de PU
quote:Kruisjes
Op maandag 24 maart 2003 22:15 schreef gijsje79 het volgende:
FFX2[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Daar staat die 'X' ook voor in FFX2
Op maandag 24 maart 2003 22:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Kruisjes
quote:Gijsje,....soms zijn je posts waanzinnig
Op maandag 24 maart 2003 22:15 schreef gijsje79 het volgende:
FFX2[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Ja,...is het cool joh
Op woensdag 26 maart 2003 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Gister lag The Mark of Kri in de brievenbus. Gisteravond even gespeeld en WAT EEN GEWELDIG SPEL!!!!!
quote:Ik heb het eerste level pas gespeeld, maar ziet er geweldig uit! Naast het spel is ook de presentatie geweldig.
Op woensdag 26 maart 2003 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Ja,...is het cool johGaaf
Bijvoorbeeld, in plaats van een standaardbalkje ziet het laadscherm eruit als een tekening die langszaam opgebouwd wordt en uiteindelijk nadeloos overgaat in de grafiks van de game!
quote:DAT noem ik detail zeg
Op woensdag 26 maart 2003 09:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb het eerste level pas gespeeld, maar ziet er geweldig uit! Naast het spel is ook de presentatie geweldig.
Bijvoorbeeld, in plaats van een standaardbalkje ziet het laadscherm eruit als een tekening die langszaam opgebouwd wordt en uiteindelijk nadeloos overgaat in de grafiks van de game!
quote:Het is geen game die je uren achter elkaar speelt, in tegenstelling tot Metroid of RE. Het is gewoon leuk om even een half uur te hacken en te slashen.
Op woensdag 26 maart 2003 09:15 schreef Chocobo het volgende:
DAT noem ik detail zegDat klinkt erg goed. Ik ga het spel opzeker kopen na de huidige game gekte !
Al zit er wel diepgang in, als je wilt kun je het ook wat stealthier aanpakken. Ook zijn er een paar puzzels om op te lossen. Maar het is gewoon lekker bloedig en ziet er geweldig uit, net een R-rated Disney-tekenfilm!
quote:Leuk filmpje, maar ik wil ingame screenshots zien! CGI zegt niets over een spel
Op woensdag 26 maart 2003 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Transformers:http://www.tfw2005.com/video/@tfg1game/tfgame-wmv.zip
Wat ik mij afvraag: er zouden heel erg veel transformers in zitten (ik zie er hier maar 10 ofzo), en wat voor spel is het eigenlijk?... Beat m Up, shoot m up, halve racegame, het kan allemaal...
Niet echt geweldige kwaliteit, is dit de PSX-versie ofzo.
Resident Evil: Online klinkt geweldig, met vrienden zombies knalle
edit: zojuist ff naar abo-service gebeld en ik krijg een nieuwe demo
Wat schattig, die Belgische vrouwtjes, die praten zo leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door JK op 27-03-2003 12:39]
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 27-03-2003 15:00]
quote:Ik heb hem al een tijdje op de PC, erg vet...
Op donderdag 27 maart 2003 14:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zag dat Splinter Cell uiwas....
Ik zit te twijfelen of ik hem zal kopen....
quote:Check 'm eerst in een gameshop ofzo, want in de demo ging het richten van het wapen ERG traag. Met meer dan 1 vijand heb je grote kans om direct dood te gaan. Als ie zo traag is, koop 'm dan voor de PC. Doe ik namelijk ook. Eerst checken en dan zien we wel...
Op donderdag 27 maart 2003 14:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zag dat Splinter Cell uit was....
Ik zit te twijfelen of ik hem zal kopen....
quote:Het is dan ook geen shooter.
Op donderdag 27 maart 2003 15:18 schreef JK het volgende:
Check 'm eerst in een gameshop ofzo, want in de demo ging het richten van het wapen ERG traag. Met meer dan 1 vijand heb je grote kans om direct dood te gaan.
quote:Daar gaat het niet om. Je kan ook 2 of meerdere vijanden tegenkomen en dan moet je toch snel schieten & richten wil je zelf niet dood gaan. Jij wilt niet weten hoe vaak ik dood ben gegaan in de level waar 2 soldaten in een chinees restaurant aan het lullen zijn (tuurlijk, doe je goed je best, dan red je het wel, maar het richten is echt te traag.. De besturing is zo traag dat je al meerdere kogels hebt opgevangen voor je je crosshair op de andere persoon kan richten.
Op donderdag 27 maart 2003 15:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het is dan ook geen shooter.
Op de PC gaat het razendsnel, zoals het hoort. Hopen dat Smots 'm binnenkort moet reviewen, maar laat ik ook maar even de review in de nieuwe OPM2 lezen
Ik vraag me af of jij de demo wel hebt gespeeld
Staat ook bij die Mark of Kri demo
quote:Nee, ik heb de PC versie, dus ik zag geen nut in het spelen van de demo.
Op donderdag 27 maart 2003 16:09 schreef JK het volgende:
Ik vraag me af of jij de demo wel hebt gespeeld
Staat ook bij die Mark of Kri demo
quote:Doe dat dan aub even en dan weet ik wel zeker dat je mij gelijk geeft dat je het spel niet hoeft te kopen als de snelheid van het richten van je wapen even snel is gebleven als in de demo
Op donderdag 27 maart 2003 17:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nee, ik heb de PC versie, dus ik zag geen nut in het spelen van de demo.
Ik heb 'm een tijdje zitten te spelen en hij is errug listig.
De manieren waarop je je vijanden kunt afmaken zijn lekker bruut, en ook de omgevingen van het spel zien er COOL uit.
De combo's in het spel zien er soepel uit, maar je moet wel enorm wennen aan de controls. (Ikzelf dus)
Alleen die vogel vind ik stom.
quote:Thanks, maar ik heb hem inmiddels al 3 dagen thuisliggen.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:31 schreef Smots het volgende:
Eindelijk heb ik dan iets te melden over The Mark of Kri.
(speciaal voor jou, Strolie....)
quote:oh fuck, je had 'm zelf ook al.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:31 schreef Smots het volgende:
Yes!
Eindelijk heb ik dan iets te melden over The Mark of Kri.
(speciaal voor jou, Strolie....)Ik heb 'm een tijdje zitten te spelen en hij is errug listig.
De manieren waarop je je vijanden kunt afmaken zijn lekker bruut, en ook de omgevingen van het spel zien er COOL uit.
De combo's in het spel zien er soepel uit, maar je moet wel enorm wennen aan de controls. (Ikzelf dus)
Alleen die vogel vind ik stom.
Die vogel wordt later wel handig, kun je alarmen mee laten afgaan. De wachtroutes van de vijanden veranderen daarna waardoor je meer stealth kills kunt uitvoeren.
quote:moe'k dan iets over War o/t Monsters of Primal zeggen?
Op vrijdag 28 maart 2003 11:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Thanks, maar ik heb hem inmiddels al 3 dagen thuisliggen.
quote:Je mag overal iets over zeggen game-goeroe!
Op vrijdag 28 maart 2003 11:37 schreef Smots het volgende:
moe'k dan iets over War o/t Monsters of Primal zeggen?
De demo van War o/t Monsters vond ik wel grappig, maar ik hou niet zo van vechtspellen. Primal lijkt me helemaal niks.
Om nog even terug te komen op Mark of Kri, heb al geprobeerd om een vijand ongewapend aan te vallen en dan op R1 te duwen (dus niet stealth)? Erg leuk.
quote:Keej, War o/t Monsters is SUPERvet. Lekker de hele stad slopen met zo'n bizar monster. Echt prachtig.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je mag overal iets over zeggen game-goeroe!
De demo van War o/t Monsters vond ik wel grappig, maar ik hou niet zo van vechtspellen. Primal lijkt me helemaal niks.
Om nog even terug te komen op Mark of Kri, heb al geprobeerd om een vijand ongewapend aan te vallen en dan op R1 te duwen (dus niet stealth)? Erg leuk.
Wow,....er is eindelijk een prettige F1 racer voor de PS2. Of dit ook op Cube en Xbox komt weet ik niet, maar ik denk ik zet het maar even neer aangezien het F1 seizoen ook weer begonnen is. IGN rate dit spel als "waanzinnig" en het spel scoort gewoon ontzettend hoog. Ik weet niet of het PAL uitkomt trouwens maar ik neem aan van wel !
Presentation
A simple interface with auto-saving capabilities. There aren't so many options that you really need a complex interface, and thankfully this one is easy to work with. 9.0
Graphics
The main gripes are the lack of a mirror and a TV replay camera angle that's too low to the ground. Otherwise, fantastic in every way. 9.2
Sound
True to life in-car sounds make you feel like you're in a real F1 car. The trackside sounds could use some work, though, as they lose some of the harmonics. 9.2
Gameplay
OK, the AI and damage model could use some work, but they both balance each other out. The game FEELS great with a FF wheel, but may take a lot of adjustment for the sensitive dual shock sticks. 9.0
Lasting Appeal
I've put in more seat time in this title than the last three console F1 titles combined. And I'm not even close to sick of it. If you want a challenging F1 title, this is it. 8.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.0
Features
* 5 addictive game modes
* 22 cars to select from and 17 unique tracks
* Interactive pit stops
* 3 different levels of handling
* 4 different levels of artificial intelligence
* Multiplayer races up to 4 players in split screen
Bij een f1 spel vertrouw ik echt eerder een europese site (of blad) en deze waren allemaal niet heel erg positief. IGN = amerikaans = Indy/Cart (ook leuk maar totaal anders dan f1 natuurlijk).
De laatste redelijk leuke f1 game op een console blijft voor mij f12001 van sony (het vroegere psygnosis team), voor de rest ... niet echt heel erg veel soeps.
Ik ken GTA helemaal niet *kick me* is dat leuk?
quote:Ik zelf vind van niet eigenlijk. Het is leuk, je kan autorijden, rondlopen, vechten (en andere geweldplegingen).
Op vrijdag 28 maart 2003 16:44 schreef Zooi het volgende:
Iemand nog een nieuwe leuke titel voor een ps2 n00b?Ik ken GTA helemaal niet *kick me* is dat leuk?
het is knap gemaakt, ziet er goed uit. Maar het verveelt mij gewoon heel snel.
quote:Daar hadden ze der ook nog heel veel van, meer dan xbox zelfs geloof ik.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:10 schreef Smots het volgende:[..]
klinkt veelbelovend....
En PS2 games?
quote:*PETS*
Op vrijdag 28 maart 2003 16:44 schreef Zooi het volgende:
Iemand nog een nieuwe leuke titel voor een ps2 n00b?Ik ken GTA helemaal niet *kick me* is dat leuk?
Ga eens heel snel GTA III en GTA Vice City kopen Als de PS2 must haves heeft dan zitten deze ertussen !
quote:Als je je wapen richt met R1 of R2 en je beweegt je analoge stick om te richten, gaat dit dan vrij vlot of gaat het wat traag. Met traag bedoel ik dan nog trager dan hoe je zelf de camera-stand kan bepalen... dat blijf voor mij de bepalende factor om 'm wel of niet te kopen.
Op zaterdag 29 maart 2003 16:52 schreef solidslayer het volgende:
ik heb net splinter cell voor de ps2 gehaald
damn wat een vet spel :| beter dan ik had verwacht !
graphics zijn zeker goed te doen nog.
Ben net begonnen dus kan nog niet veel zeggen
het had wel sneller gekund maar dit is ook wel ok kan je rustig de tijd nemen om eens te zoeken naar een camera die je kapot kan schieten ofzo..
In de PC demo die ik heb liggen met 3 missies, gaat het richten supersnel, zoals het ook hoort. Ben benieuwd of dat richten op een Xbox ook dan zo gruwelijk traag is.
quote:Leef jij ook nog?
Op zaterdag 29 maart 2003 16:52 schreef solidslayer het volgende:
ik heb net splinter cell voor de ps2 gehaald
damn wat een vet spel :| beter dan ik had verwacht !
graphics zijn zeker goed te doen nog.
Ben net begonnen dus kan nog niet veel zeggen
Zit ook te twijfelen of ik hem ga halen...
quote:*PETS*
Op zaterdag 29 maart 2003 23:15 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Leef jij ook nog?
Splinter Cell heb ik op Xbox en ik vertel je,... dat spel moet je meemaken
quote:
Op zondag 30 maart 2003 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell heb ik op Xbox en ik vertel je,... dat spel moet je meemaken
Ik heb hem op de PC gespeeld.
quote:Dan zou ik het niet doen,.... op de Xbox is die net zo cool. Zoveel mis je dan ook weer niet... ja, die extra level, maar die heb ik net gedowned met XboxLive !
Op zondag 30 maart 2003 13:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik had hem ook op de Xbox gespeeld....maar zit nog steeds te twijfelen
Ik krijg binnenkort een Amerikaanse PS2 console opgestuurd, nou snap ik dat die gewoon werkt op m'n TV en ik lekker vroeg US games kan importeren en goedkope AAA titels van eBay kan halen
Maar nu is mijn vraag, wat nu als ik Amerikaanse ONLINE spellen als Tony Hawk 4 of SOCOM online ga spelen via een US broadband adapter en een NL kabelverbinding, aangezien deze spellen gratis online gaan in de USA kom ik dan ook uit Nederland op een Amerikaanse online server uit, zodat ik gratis spelletjes kan spelen tegen anderen uit Amerika???
Maar je kan gewoon online spelen ja, dat moet geen probleem zijn ... Geloof ik...
Ik denk dat ik dan op Tombraider wacht verder !
Want op play.com staan de PAL online games voor ps2 voor 20/6 gepland.. lijkt me dat de ps2 dan ook op die dag online gaat (op mn verjaardag)?
quote:Mark of Kri
Op maandag 31 maart 2003 22:56 schreef Chocobo het volgende:
en dat spel met die Indiaan en die vogel,... iets met Kri (sorry Strol,... kom totaal niet op de titel nu even) haal ik platinum wel een keer.
De volgende topper wordt denk ik inderdaad Tomb Raider.
quote:Ask Pamela Anderson.
Op dinsdag 1 april 2003 11:52 schreef MSTERR het volgende:
maar mensen wanneer komen die twee dikke tieten uit dan ?
[afbeelding]
quote:Ja tuurlijk komt er nog wat op die console... de komende 5 jaar echt nog wel, als ie net zo verder gaat als de PSX
Op maandag 31 maart 2003 22:56 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nog wat op die machine jongens ? Splinter Cell heb ik al op de Iksboks en dat spel met die Indiaan en die vogel,... iets met Kri (sorry Strol,... kom totaal niet op de titel nu even) haal ik platinum wel een keer.
Ik denk dat ik dan op Tombraider wacht verder !
- Tomb Raider dus
- Moto GP 3
- Gran Turismo 4 (nog ff wachten)
- Primal (vond de demo wel aardig)
- Vexx
- X-Men 2 : Wolverine's Revenge
- War of the Monsters
- Return to Castle Wolfenstein (misschien wel aardig?)
- Robocop (ha!)
- Enter the Matrix
- Shinobi
- Silent Hill 3
- Indiana Jones
- The Great Escape
- Falcone : into the maelstrom
- Ice Nine
- Driver 3
En natuurlijk de beste : Soul Calibur 2 (maar dat duurt nog tot september ofzo).
Natuurlijk kan je nu al genieten van de net uitgekomen titels
- Splintercell (duh!)
- Devil May Cry 2
- Ape Escape 2 (wel geinig, maar klote dat je met de R-analog je wapen gebruikt)
- Tenchu
- Dr. Muto
enz.
Zat om je te vermaken de komende tijd.
Tot zover dit speciale PS2-bulletin. We gaan nu over naar Helga van Leur voor het weer. Ik wens u een goedenavond.
quote:Wow
Op dinsdag 1 april 2003 11:52 schreef MSTERR het volgende:
maar mensen wanneer komen die twee dikke tieten uit dan ?
[afbeelding]
quote:Van dat hele lijstje vind ik alleen Tombraider en Silent Hill noemenswaardig. Gelukkig ook maar anders had ik erg arm geworden.
Op dinsdag 1 april 2003 18:34 schreef JK het volgende:[..]
Ja tuurlijk komt er nog wat op die console... de komende 5 jaar echt nog wel, als ie net zo verder gaat als de PSX
- Tomb Raider dus
- Moto GP 3
- Gran Turismo 4 (nog ff wachten)
- Primal (vond de demo wel aardig)
- Vexx
- X-Men 2 : Wolverine's Revenge
- War of the Monsters
- Return to Castle Wolfenstein (misschien wel aardig?)
- Robocop (ha!)
- Enter the Matrix
- Shinobi
- Silent Hill 3
- Indiana Jones
- The Great Escape
- Falcone : into the maelstrom
- Ice Nine
- Driver 3En natuurlijk de beste : Soul Calibur 2 (maar dat duurt nog tot september ofzo).
Natuurlijk kan je nu al genieten van de net uitgekomen titels
- Splintercell (duh!)
- Devil May Cry 2
- Ape Escape 2 (wel geinig, maar klote dat je met de R-analog je wapen gebruikt)
- Tenchu
- Dr. Mutoenz.
Zat om je te vermaken de komende tijd.
Tot zover dit speciale PS2-bulletin. We gaan nu over naar Helga van Leur voor het weer. Ik wens u een goedenavond.
quote:
Square-Enix's First WordsKingdom Hearts 2, subcontracting, and pillars discussed.
Square-Enix uttered its first words as a new company recently, and the folks over at Reuter's of Japan had their video cameras set to record. New company president Youchi Wada (previous president of Square) shared some thoughts with the news service on a variety of issues.
First off, and most directly related to an actual game, is talk of a Kingdom Hearts sequel. It's a no-brainer that Square-Enix wants to make the sequel happen, seeing how the original sold 850,000 units in Japan, 1.5 million units in America and 500,000 units in Europe, with an additional 300,000 units sold in Japan through the Final Mix rerelease version. In the interview, Wada expressed his company's intention for a sequel, stating "Although there are still some remaining negotiations with Disney on the matter, we will release a sequel to Kingdom Hearts and make it, Final Fantasy and Dragon Quest into three pillars of the company."Yes, kids, pillars. That's the key word in this interview. What Wada means is, the three series will serve as the company's main titles -- its backbone. This seems to suggest that Square-Enix is interested in more than just a single sequel to the Kingdom Hearts, but plans to develop an entire franchise around the name as well.
The interview continues with Wada's ideas on software development. Wada comments that Square-Enix won't say no to any given genre, but it will focus on original, story-driven RPGs. Also, subcontracted developers used by Enix for the development of its main RPG titles (such as Tri-Ace for Star Ocean 3 and Level Five for the upcoming Dragon Quest VIII) will continue to be used. Certainly news that will make many a Square and Enix fan happy.
The rest of the interview is filled with lots and lots of business jabber. Wada comments that the reason for developing the three above-mentioned titles with the intention of making them into the pillars of the company is to reduce the time between major releases, thereby achieving stability in business performance. Also adding to stability are increased profits, which will be driven in part through the use of a direct method of software sales, previously used by Enix. This will apparently help reduce the risk of unsold stock, something that tends to get in the way of big-time profits.
Bron: IGN
quote:lol ja ik leef nog
Op zaterdag 29 maart 2003 23:15 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Leef jij ook nog?
ik zou m zeker halen hij is je geld waard
quote:? Sorry maar dat spel lijkt me flink sucken
Op woensdag 2 april 2003 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ghost Hunter by SCEE
No offence of course
quote:Jouw mening idd
? Sorry maar dat spel lijkt me flink sucken Das toch niks nieuws,... en de graphs zien er ook fucked up uit !
Die creepy teddybeer enzo, ik vind het wel wat hebben....
quote:Misschien moet ik het idd in beweging zien ofzo..... ben benieuwd
Op donderdag 3 april 2003 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Jouw mening idd
Ik vind het artwork mooier als in RE of SH...
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/silenthill3_040203_01.mov
quote:Sinds Hunter: The Reckoning heb ik het wel gezien met creepy teddyberen.
Op donderdag 3 april 2003 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Jouw mening idd
Ik vind het artwork mooier als in RE of SH...
quote:HO!
Op donderdag 3 april 2003 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Silent Hill 3 trailerhttp://ps2movies.ign.com/ps2/video/silenthill3_040203_01.mov
Chocobo, bedankt hè! Nou moet ik goddomme naar huis om een schone onderbroek aan te trekken!
quote:
Op donderdag 3 april 2003 10:16 schreef Smots het volgende:[..]
HO!
LIE!
SHIT!Chocobo, bedankt hè! Nou moet ik goddomme naar huis om een schone onderbroek aan te trekken!
Dit is niet normaal. De acteur Jean Reno, bekend uit de film Leon, heeft model gestaan en speelt dus ook mee in de aankomende Onimusha 3. Vraag niet verder maar down dit NU ! OMG Wat cool !
quote:
Op donderdag 3 april 2003 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Onimusha 3
Ik ga waarschijnlijk zaterdag een PS2 kopen maar ik heb daar ff een paar vraagjes over! (Btw, koop bij Bart Smit )
- Krijg je 2 controllers of moet je er 1 bijkopen?
- hoe duur is een Memory Card? (Ken t nergens vinden)
- Zit er standaard DVD speler in of moet je een duurder model van PS2 kopen?
- DVD controller, ik neem aan dat dat een soort van afstandsbediening is?
Dat was het Hoop dat iemand even serieus mijn vragen kan beantwoorden,. als t niet voor zaterdag gebeurd moet ik maar een uurtje in de winkel staan!
Thnx in Advance!
quote:Je krijgt er 1.
Op donderdag 3 april 2003 14:02 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
quote:Zo rond de 30 euro volgens mij, maar ik kan me vergissen.
quote:DVD zit er standaard in.
quote:Volgens mij wel, maar je kunt hem ook goed bedienen met de controler.
Vergeet trouwens niet een RGB-kabel erbij te kopen als je TV die aansluiting heeft (scherper beeld).
quote:Graag gedaan.
Thnx in Advance!![]()
![]()
quote:Originele MEM CARD kost 45 euro, dan heb je er een van Sony, 8 MB...
Op donderdag 3 april 2003 14:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je krijgt er 1.
[..]Zo rond de 30 euro volgens mij, maar ik kan me vergissen.
[..]DVD zit er standaard in.
[..]Volgens mij wel, maar je kunt hem ook goed bedienen met de controler.
Vergeet trouwens niet een RGB-kabel erbij te kopen als je TV die aansluiting heeft (scherper beeld).
[..]Graag gedaan.
DVD afstandsbediening kost 30 van Sony, 12 van Thrustmaster. Koop er iig één, das makkelijk
Als extra assecoire zou ik een vertical stand kopen, dan staat de PS 2 mooi
quote:Hmz, dan word het toch 8mb voor 45 eurotjes,..
Op donderdag 3 april 2003 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Originele MEM CARD kost 45 euro, dan heb je er een van Sony, 8 MB...
3rd Party kost ongeveer 30 inderdaad.DVD afstandsbediening kost 30 van Sony, 12 van Thrustmaster. Koop er iig één, das makkelijk
Als extra assecoire zou ik een vertical stand kopen, dan staat de PS 2 mooi
en zo'n standaard,. das echt zo'n hebbedingetje heb je verder nix aan,. maar thnx anywayzz!
Mijn vriendin twijfelt in elk geval, ze vond deel 1 geweldig maar van deel 2 vind ze het verhaal te luguber en de screens te donker.
Ik ben benieuwd wat Naughty Dog ervan maakt.
quote:Een Lupo, geil.
GT4 op de E3
Op de E3 is het eindelijk zover. Dan komt Sony met Gran Turismo 4 voor de PlayStation 2!
Auto- en gamefanaten kijken natuurlijk al tijden reikhalzend uit naar informatie, beelden en filmpjes over Gran Turismo 4, het langverwachte vervolg op de nr. 1 best selling game voor PlayStation®2, Gran Turismo 3. En eindelijk wordt hun geduld beloond, want vandaag is aangekondigd dat deze, nu al wereldvermaarde game te zien zal zijn tijdens de grootste gamebeurs ter wereld, de E3-show in Los Angeles in mei.Verder hebben Volkswagen Japan en Polyphony Digital (de makers van de Gran Turismo-serie) aangekondigd een speciale versie van Gran Turismo te hebben ontwikkeld, Gran Turismo Lupo Cup.
Gran Turismo Lupo Cup Training Version draait op PlayStation®2 hardware en zal gebruikt worden door de deelnemers aan de Lupo GTI Cup 2003 in de Clubmann Class. De software wordt gebruikt als virtuele trainingsomgeving, om coureurs hun vaardigheden op de baan te laten verbeteren.
Features van de Gran Turismo Lupo Cup Training Version:
- Bevat Tsukuba Circuit, waar de eerste race Lupo GTI Cup 2003-seizoen zal plaatsvinden.
- De beschikbare auto is de Lupo GTI Cup Car
- Uitgebreid getest met real life rondetijden om het simulatieaspect te vergroten
- De rondetijden zijn de meest accurate in de Gran Turismo-serie.
- Maakt een virtuele en veilige simulatie van circuit racing mogelijk tegen lage kosten,Met Gran Turismo Lupo Cup Training Version kunnen coureurs tegen lage kosten en op een eenvoudige manier het circuit van buiten leren, en achteraf hun prestaties monitoren.
Gran Turismo Lupo Cup Training Version zal in eerste instantie alleen het Tsukuba Circuit bevatten, maar er zijn plannen om de speelkwaliteit te vergroten. De trainingsversie is ontwikkeld om de kosten van circuittraining te verminderen, een van de grootste obstakels voor het deelnemen aan autosport.
Mr Koijma, hoofd van PR bij VW Japan: We willen deze ontwikkeling grondig bestuderen tijdens dit raceseizoen. Als het resultaat voor beide partijen bevredigend is, hopen we de samenwerking tussen SCE/Polyphony en VW verder uit te breiden.
Bron: Insidegamer
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien Onimusha 3 hier nu toch ter sprake is gekomen heb ik tenminste een excuus om deze foto van Jean Reno te plaatsen.
quote:ik vind um erg tegenvallen...beetje baggerverhaal...
Op donderdag 3 april 2003 17:53 schreef JK het volgende:
'Nieuwe' aanwinst : Mortal Kombat Deadly Alliance.
Die krypt met al die doodskisten is erg groot
quote:*PETS PETS*!
Op vrijdag 4 april 2003 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:Nou inderdaad, dat is echt een vette bak waar je hard mee kan gaan
Op vrijdag 4 april 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Een Lupo, geil.
Ik hoop in godsnaam dat ze nu eens de rondetijden onthouden in het spel per baan zoals in deel 1 wel gewoon was.
Dat was vond ik het grootste gemis in de delen die er na kwamen. (Ja meer gemist dan het schademodel)
Op de Kingdom hearts disc schijnt al een teaser te staan voor deel 2, geen idee of dat dit filmpje is (geen zin om dat spel voor de volle 100% uit te spelen).
Dit filmpje is in ieder geval onwaarschijnlijk mooi...
quote:Gaat ook niet om het verhaal he ;-) Gaat om het vechten. Deze bevalt me wel al is het verhaal inderdaad crappy... Shang Tsung die in de intro Liu Kang z'n nek omdraait. Waarom deed ie dat niet al in deel 2 zou je zeggen
Op vrijdag 4 april 2003 11:08 schreef 80-jb-gl het volgende:[..]
ik vind um erg tegenvallen...beetje baggerverhaal...
jammer...hoge verwachtingen
De Konquest wordt vrij lastig als je eenmaal met vechtstijl-combo's moet werken, dan ben je echt op die knoppen aan het rammen als een gek Dit is m'n eerste vechtspel op de PS2, de volgende die ik koop is Tekken 4 en daarna Soul Calibur 2. Ik hoop wel dat er wat meer snelheid in de vechtspellen gaat zitten.. Tekken Tag was langzaam, Tekken 4 en Mortal Kombat kunnen er mee door, maar het moet sneller kunnen. Soul Calibur 1 op m'n Dreamcast was echt rete-snel. Hopen dat deel 2 dat dus ook wordt
The Medal of Honor team called the press to San Francisco to announce Medal of Honor Rising Sun, a two-part episodic storyline that will focus on two brothers and their experiences throughout the Pacific Theater of Operation in WWII. For the first time, the MOH franchise will move to the Pacific Theater with new enemies, environments, weapons and multiplayer modes. Find out more about the next MOH for all three consoles.
quote:
Op donderdag 3 april 2003 14:02 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Mensen! Vraagje!Ik ga waarschijnlijk zaterdag een PS2 kopen maar ik heb daar ff een paar vraagjes over! (Btw, koop bij Bart Smit
)
ik moest er toen 1 bijkopen
ik kreeg toen een memory card erbij voor maar 30 gulden (12 euro ofzo)
is standaard
dit is absoluut de beste, superafstandbediening (beter dan elke andere AB die ik heb) met upgrade cd erbij waardoor je ook meer dvdfuncties hebt:]
Dat was hetHoop dat iemand even serieus mijn vragen kan beantwoorden,. als t niet voor zaterdag gebeurd moet ik maar een uurtje in de winkel staan!
hopelijk ben ik nog op tijd
![]()
Thnx in Advance!
![]()
![]()
quote:Nope,...Strolie was je voor
Op zaterdag 5 april 2003 14:43 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
hopelijk ben ik nog op tijd
quote:
Ubisoft gaf onlangs nog Evolution Worlds uit voor de Nintendo GameCube. Het was geen ultieme topper, maar wel zeer vermakelijk om even, tussen al het game geweld door, te spelen. Het lijkt erop dat Wild Arms 3 in dezelfde categorie gaat belanden. Maar voordat we conclusies gaan trekken, zullen we eerst eens kijken of dit niet stiekem een topper is. Lees je mee?Ongeveer 5 jaar geleden, in 1998, kwam er een simpele RPG op de markt. Wild Arms was de naam en hoewel het een grafisch simpele titel was, bleek het toch een zeer goede RPG te zijn. Nauwelijks twee jaar later wilde men alweer een tweede deel uitgeven, maar Wild Arms 2 zag nooit het levenslicht in Europa. Niet dat dit zo vreselijk was want deel 2 was meer van hetzelfde en kon daardoor niet meer opboksen tegen het steeds hoger wordende standaard.
Ik zie persoonlijk wel een mooie vergelijking tussen Evolution Worlds en Wild Arms 3. Beide games komen uit een nogal snel gegroeide serie. Zowel Evolution als Wild Arms zag twee delen voor zich verschijnen en deze kwamen in korte tijd achter elkaar uit. Het enige verschil is dat het eerste deel van Wild Arms beter was dan het tweede deel, terwijl Evolution 2 het eerste deel moest verbeteren en dat lukte ook.
Toch is Wild Arms 3 op geen enkele wijze te vergelijken met een andere RPG. En zeker niet met een RPG die op dit moment verkrijgbaar is op de PlayStation 2. Immers, niet alleen gebruikt Wild Arms 3 een sublieme manier van Cell-Shading, daarnaast volgt het ook een soort Western sfeertje dat heel erg origineel aanvoelt.
Niet zomaar level-uppen
Wild Arms 3 is niet zomaar een normale RPG. Tijdens het spelen ervan zal je regelmatig wat puzzels moeten oplossen. Dit vind ik in andere genregenoten zeer matig. Neem bijvoorbeeld Evolution Worlds. Het aantal puzzels is daar vrij schaars en meestal zal je verder kunnen komen door te zorgen dat je in level groeit. In Wild Arms 3 zal je ook kunnen level-uppen maar je komt veel vaker puzzels tegen. En dat is een element dat de mix tussen Zelda en een standaard RPG compleet maakt. Je lost puzzels op die eerst simpel beginnen (deuren openen met een bepaald voorwerp) maar later complexer worden.Overigens hebben de makers een groot gedeelte van de game opgevuld met het verkennen van gebieden. Hier kun je van houden, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan meer dungeons en minder doelloos rondlopen. Daarnaast geeft de game je teveel informatie tijdens het rondlopen. Zo hoor je over een grot vlakbij de ene stad en een vreemde bergpas vlakbij een andere stad. Dit zal je snel vergeten en er is bijna geen manier om er weer snel achter te komen. Aantekeningen maken tijdens het spelen, hoe vervelend ook, is dus wel beter voor je vooruitgang in het spel.
Het rondlopen is niet zo heel goed uitgewerkt. In totaal zal je met minder dan 80 personages in contact komen en dat is relatief weinig voor een RPG. Daarbij moet ik opmerken dat de karakters helemaal flat zijn en totaal geen innerlijk hebben. Wat ze op het moment dat jij ze aanspreekt doen, wordt geen moment duidelijk.
In de dungeons zelf is het een stuk beter. Je komt in elke kamer weer iets nieuws tegen en het Random Battle systeem is erg goed in de Wild Arms serie. Boven het hoofd van jouw spelkarakter verschijnt een uitroepteken als er een vijand in de buurt is. Door snel op O te drukken, kun je de vijand dan ontwijken. Echter, om toch sterker te worden, moet je wel vechten tegen een bepaald aantal tegenstanders. Anders blijf je namelijk erg laag in level en dus zwak. Dit hebben de makers toch zeer slim opgelost door het na een tijdje onmogelijk te maken een vijand te ontwijken.
Cowboy gevechten
Deze gevechten zijn op het oog wat simpel, maar hebben toch enkele leuke foefjes. Je kunt kiezen uit het gebruiken van een voorwerp of het bestrijden van je tegenstander. Elke aanval die je plaatst, verbruikt wat munitie. Als deze op is, heb je een probleem want herladen kost een beurt en als alles op is, kun je de vijanden bestrijden met magic, speciale moves of met je blote vuisten. Uiteindelijk blijkt dit allemaal zeer goed te werken en het battle systeem is dus erg aangenaam.Wild Arms 3 speelt zich af in een Western omgeving. Deze is uitermate goed neergezet door de leuke omgeving en de kledij van de karakters. Maar doordat je bijna niemand tegenkomt en weinig interactie hebt tussen jou en NPCs (Non-Playing Characters), komt de game wat verlaten over. Dat is erg typisch als je het vergelijkt met het verlaten Westen dat we uit films kennen. Zo voelt Wild Arms 3 ook een beetje, al moet ik zeggen dat de game toch nog een leuke sfeer heeft neergezet.
Hier draagt het verhaal niet echt aan bij. Je krijgt vooraf de keuze uit het spelen van meerdere karakters maar op de beginflashback na, krijg je gewoon dezelfde game. De echte liefhebbers zouden dus kunnen proberen alle beginsels van elk karakter uit te spelen, maar dit lijkt me echt overbodig. Overigens is de motivatie om deze quest te doen, zeer vaag. Het betreft stelende mensen die uiteindelijk de wereld moeten redden.
Wel moet de game nogal eens terugblikken op vroegere gebeurtenissen. Deze flashbacks brengen wat verfrissing in de game en zijn zeker de moeite waard. Wel voegen ze nog meer vaagheid toe omdat je hierdoor wel eens de draad van het verhaal kwijt kunt raken. Zoals ik eerder al aangaf, Wild Arms 3 biedt wel erg veel informatie en dat past niet altijd allemaal in je hoofd.
Cell Shading
Om te onderstrepen dat Wild Arms 3 anders is dan normale RPGs, werd de allernieuwste techniek in de gamewereld toegepast: Cell Shading. Op dit moment kunnen we twee soorten Cell Shading herkennen. Zelda: The Wind Waker gebruikt een soort Cartoon Shading waardoor alles er minder volwassen en wat als een tekenfilm uit komt te zien. Wild Arms 3 volgt echter meer de Jet Set Radio stijl door een wat volwassen stijl te combineren met een anime uiterlijk.Helaas is het grafische aspect van de game niet overal even goed uitgewerkt. De grootste minpunten zijn de gevechtscenes (zeer saai) en het feit dat het net lijkt alsof de karakters over de grond zweven. Daarnaast raak je soms het overzicht in een dungeon totaal kwijt omdat de camera boven je hangt en steeds maar één kamer in beeld brengt. Verder is het niet mogelijk om de camera volledig in 3D te veranderen en kun je het alleen vanuit 8 standpunten bekijken. Dit heeft me overigens niet echt benarde situaties opgeleverd. Ubisoft verdient trouwens wel een pluim voor de fantastische conversie. Men heeft ervoor gezorgd dat je kunt kiezen tussen de PAL of NTSC mode en door die laatste te kiezen, krijg je geen borders!
De muziek past perfect bij de setting: Western. Je hoort cowboy geluiden, wat gitaarmuziek en soms die welbekende fluit. Dit alles maakt de game toch wel erg aantrekkelijk. Daarbij komt ook nog eens dat de muziek jouw situatie perfect volgt. Een gemiste kans is echter de battle sequence muziek die nogal eens repetitief lijkt te zijn.
Topper?
Wild Arms 3 is geen topper. Helaas niet, de game had namelijk wel alles in huis om een kraker te worden. De game is niet zo moeilijk meer als de voorgaande delen, maar biedt wel veel side-quests en een hoofdspel waarin al snel 35 uur gaat zitten. De grafische stijl is verfrissend en de puzzels in de dungeons zijn alleraardigst. Helaas komt de game net iets te kort om een top RPG te zijn. Dat is vooral te wijten aan een nogal vaag verhaal en de wijze waarop bepaalde elementen zijn afgeraffeld. Denk hierbij aan betere plaatsing van de informatie (niet alles tegelijk) en een groter arsenaal aan voorwerpen en NPCs. Toch is Wild Arms 3 voor de fans een game die zij zeker kunnen spelen.
Met dank aan Inside Gamer
quote:Die ziet er vet uit! van de makers van GTA geloof ik.......
Op zondag 6 april 2003 12:14 schreef Chocobo het volgende:
Midnight Club II Online PS2 racer
Enige nadeel dat ik kan vinden is dat het wel erg lineair is. Wat alternatieve routes en sidequests waren leuk geweest.
quote:Wat game je toch heerlijk
Op dinsdag 8 april 2003 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Na het uitspelen van Resident Evil ben ik vol goede moed verder gegaan met The Mark of Kri, wat een spel!Enige nadeel dat ik kan vinden is dat het wel erg lineair is. Wat alternatieve routes en sidequests waren leuk geweest.
*Transport yourself beyond the deserts of Egypt to amazing worlds based on fantasy and mythology
* Play as Sphinx, a headstrong demi-god with the ability to morph into a winged lion
* Control The Mummy when you need to rely on stealth to outwit your enemies
* Interact with hundreds of unique and imaginative creatures, enemies and allies
* Totally immersive storyline and epic gameplay driven by Hollywood quality cinematics
Mensen..
Ik had zaterdag dus een PS2 gekocht voor ¤ 274 met 1 spel naar keuze
+ 1 controller + 8MB mem.card
The Getaway was mijn keuze!
Nu zit ik in level 5 nadat ik die crimineel uit die bus had gekregen en m terug had gebracht naar "Charlie" !
Maar het volgende level begin ik weer in dat pakhuis en zegt zo'n kereltje: "Stay Put" dus ik heb ong. een kwartier staan wachten maar er gebeurde niets. Zodra je achter dat kereltje aangaat slaan je ze dood en krijg je Mission Failed. Zodra je hem neerschiet krijg je Mission Failed en zodra je uit het pakhuis loopt krijg je ook Mission Failed.
Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling bij dat level is? Heb al verscheidene Tips&Trics geprobeerd en heb het ook nergens in een
The Getaway Topic gezien, Plz help me
btw, Strollie, thnx voor die site, die kende ik nog niet
Uhh, op die site staat niets over The Getaway so PLEASE HELP ME!!!
[Dit bericht is gewijzigd door AjaxAmsterdam op 08-04-2003 09:39]
quote:Op zich niet een heel erg moeilijk level hoor. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat niemand je ziet lopen
Op dinsdag 8 april 2003 09:31 schreef AjaxAmsterdam het volgende:Maar het volgende level begin ik weer in dat pakhuis en zegt zo'n kereltje: "Stay Put" dus ik heb ong. een kwartier staan wachten maar er gebeurde niets. Zodra je achter dat kereltje aangaat slaan je ze dood en krijg je Mission Failed. Zodra je hem neerschiet krijg je Mission Failed en zodra je uit het pakhuis loopt krijg je ook Mission Failed.
quote:hehe, Thnx, hoop dat ik er wat aan heb,
Op dinsdag 8 april 2003 09:44 schreef DinoPK het volgende:[..]
Op zich niet een heel erg moeilijk level hoor. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat niemand je ziet lopen
Je moet een beetje via de rechterkant naar de linkerachterkant van de grote hal, de trap op en een stukje verder lopen.
Het is wel een level dat je een paar keer moet spelen maar zeker niet al te moeilijk.
quote:Inside Gamer bracht ons dit nieuws
Speel import games op je PS2!
08-04-2003 | Remco Greeve
We kennen de Freeloader al voor de GameCube om import games te spelen op je console. Nu verschijnt er zoiets ook voor de PS2.
Deze Slide-Card zorgt ervoor dat je nu ook Import Games op je PS2 kan spelen zonder dat je PS2 hiervoor omgebouwd hoeft te worden! Nu is het dus mogelijk om voordat er een game uitkomt in Europa dat jij je spellenverzameling al een stukje uitbreid door de games uit het buitenland te halen.Deze Slide-Card is makkelijk te gebruiken en biedt de mogelijkheid om DVD-R Backups of Originele Import Games op je PS2 te spelen. Dit is nog nooit eerder gelukt op de PS2.
Wij van InsideGamer hebben dit pakketje nog niet kunnen testen, maar zijn dit zeker van plan. Daarbij komt dat InsideGamer iedereen er op wijst dat het spelen van back-ups waarvan je niet de originele versie in huis hebt, illegaal is.
De Slide Card is verkrijgbaar in de IG Shop, evenals PlayStation 2 import games uit Amerika
Nu reageer ik even op dit nieuws
WWWOOOOOEEEEEIIIII
*vreugde dansje doet
Chrono Cross (PSX)
Legend of Mana (PSX)
FF Chronicles (PSX)
Suikoden 3 (PS2)
En nog vele zullen toegevoegd worden aan mijn lijstje
quote:
Op woensdag 9 april 2003 00:28 schreef Bastard het volgende:
Waar is het nieuws dan
Choco zal het wel begrijpen
quote:Inside Gamer, daar is ie ook te bestellen.. ik vind het ook wel interessant
Op woensdag 9 april 2003 00:28 schreef Bastard het volgende:
Waar is het nieuws dan
quote:En of ik dat doe,........ OMG ...
Op woensdag 9 april 2003 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Choco zal het wel begrijpen
Wat een nieuws,... niet meer wachten op FFX2 of andere FF,.... alle non Pal games bestellen.... ik weet het ff niet meer
Nu hopen dat het werkt !
quote:En of het werkt met PSX titels
Op woensdag 9 april 2003 00:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
En of ik dat doe,........ OMG ...
![]()
![]()
Wat een nieuws,... niet meer wachten op FFX2 of andere FF,.... alle non Pal games bestellen.... ik weet het ff niet meer
![]()
Nu hopen dat het werkt !
quote:Oh God,... ik voel een Xenogears preorder aankomen !
Op woensdag 9 april 2003 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En of het werkt met PSX titels
Dit is ECHT goed nieuws ! Alle Square games die ik heb gemist in al die jaren nu alsnog spelen
En om het te vieren maar even wat screens van Suikoden III
quote:Ok,...dit spel MOEEEEEEEET ik hebben
Op woensdag 9 april 2003 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat te denken van Suikoden 3En om het te vieren maar even wat screens van Suikoden III
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PSX
CHRONO CROSS
Legend of Mana
XenoGears
Vagrant Story
Dragon Warrior VII
FF Chronicles (vanwege Chrono Trigger )
Voor de PS2 is eigenlijk alleen Suikoden III interessant op dit moment denk ik zo (import dan he)
Daar gaat je spaargeld
Hij kost trouwens € 47.95
En Strolie, de 3 dikgedukte PSX RPG's koop ik als eerst !
Ik ga niet lopen kutten met zo'n slide card... ik blijf mooi origineel kopen.
En nu begrijp ik best dat je er import mee kan spelen, als je er dan echt om verlegen zit kan je zo'n ding kopen, maar denk toch dat de meeste mensen 'm kopen om gekopieerde spellen te kunnen spelen.
Ik zou niet weten wat ik als Import wil spelen... ja Soul Calibur 2 Japans
Wel vreemd, Inside Gamer/PSX Shop gooit zo een beetje de eigen ruiten in, ze verkopen immers ook legale software Maarja, modchips verkochten ze ook al.
En je zou niet weten welke spellen je zou moeten importeren? Kijk even op de vorige pagina, mijn laatste post
quote:Het gaat JULLIE om de importspellen, ik zeg alleen over het algemeen dat hier flink misbruik van gemaakt zal worden om gekopieerde spellen te spelen.
Op woensdag 9 april 2003 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat totaal NIET om illegale spellen. Dat hebben ze ook op hun site staan. Het gaat voor heel veel mensen (chocobo, ker_plunk, ik) puur om import spellen.En je zou niet weten welke spellen je zou moeten importeren? Kijk even op de vorige pagina, mijn laatste post
Daarnaast zei ik dat ik niet weet wat ik moet importeren, de spellen die jij opnoemde vind ik namelijk geen flikker aan. Interesseren me namelijk niet. Net zoals ik Final Fantasy, Kingdom Hearts enz. niets aan vind. Daarom zei ik ook van 'alleen Soul Calibur 2', welke dus ook al een tijdje in Japan is gereleased.
Maar zo'n slideding is gewoon je PS2 verneuken, dit is zoals ik dus al net zei de knife-trick, maar dan iets geavanceerder. Wil je import spelen, bouw 'm dan gewoon om. Hoef je ook je tray niet stuk te maken
quote:Op de site van IG staat duidelijk dat het niet bedoeld is om copys te spelen! Het is om import games te spelen die www.igshop.nl ook op de site verkoopt. Nu kan ik eindelijk XenoSaga, Hack//Sign en al die andere RPG's bestellen. ORIGINEEL!
Op woensdag 9 april 2003 18:17 schreef JK het volgende:
Inside Gamer = PSX Shop.
Die truuk met zo'n soort van kaart bestaat al een tijdje. Je trekt dan gewoon de CD-la weer uit je PS2 en dan pleur je de gekopieerde cd erin die je wilt spelen. Tenminste, ik ga er vanuit dat zo'n slidecard ongeveer hetzelfde werkt.Ik ga niet lopen kutten met zo'n slide card... ik blijf mooi origineel kopen.
En nu begrijp ik best dat je er import mee kan spelen, als je er dan echt om verlegen zit kan je zo'n ding kopen, maar denk toch dat de meeste mensen 'm kopen om gekopieerde spellen te kunnen spelen.
Ik zou niet weten wat ik als Import wil spelen... ja Soul Calibur 2 JapansWel vreemd, Inside Gamer/PSX Shop gooit zo een beetje de eigen ruiten in, ze verkopen immers ook legale software
Maarja, modchips verkochten ze ook al.
quote:O-oh.... Als Chocobo dit ziet dan lijkt het me beter om alvast te rennen om de *PETS* te ontwijken.
Op woensdag 9 april 2003 18:37 schreef JK het volgende:[..]
...Net zoals ik Final Fantasy, Kingdom Hearts enz. niets aan vind. ...
quote:Ligt aan jou
Op woensdag 9 april 2003 21:36 schreef Bastard het volgende:
Vind de Tomb plaatjes wel wat tegenvallen met de eerdere posts op dit forum, of ligt dat aan mij
quote:
Op woensdag 9 april 2003 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:*Mouw opstroopt*
Op woensdag 9 april 2003 18:37 schreef JK het volgende:[..]
Net zoals ik Final Fantasy, Kingdom Hearts enz. niets aan vind.
quote:Ja,.....dat kan wel, maar screens zeggen nooit zoveel joh. Je weet hoe sommige sites die screens uitrukken. Dat zit wel goed hoor met de graphs van Tombraider
Op woensdag 9 april 2003 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet Bastard toch wel een beetje gelijk geven... Het ziet er een beetje korrelig uit
Ook denk ik dat die randjes een aliasing probleempje is van de PS2, maar 3D games hebben dat bijna altijd wel. Hier een screens van de officiele site.
quote:Mwah... ik ben nog steeds niet onder de indruk. Maar dan voral omdat ik TR gewoon niet echt leuk vind
Op donderdag 10 april 2003 11:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
-knip-
quote:Das wat anders,..... ik vind Tombraider namelijk altijd heerlijk.
Op donderdag 10 april 2003 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Mwah... ik ben nog steeds niet onder de indruk. Maar dan voral omdat ik TR gewoon niet echt leuk vind
FF wat anders !
Midnight Club II review van IGN Online racen !
Movies:
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/mc2_040304_3.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/mc2_040304_2_640x480.mov
Presentation
An excellent menu, manual, and training techniques perfectly woven into the game. It's very cool that one can change saturation and brightness onscreen. 9.0
Graphics
Better than before, but not the best on PS2. Good particles, more varied textures, and an enormous amount of reflections, lighting effects and shadows. 8.3
Sound
The sound effects are fine, but the music was simply not for me. At least one can switch the music in the midst of a game. 5.0
Gameplay
Like the first but deeper, faster, and using better course designs. More verticles, more jumps, and more secrets too. 9.3
Lasting Appeal
One of the best online games on PS2, if not the best. Lots of variables, online chat, race editor, etc., etc. Excellent stuff. 9.4
OVERALL SCORE (not an average) 9.1
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 10-04-2003 16:32]
The hulk lijkt me nu weer helemaal niks persoonlijk.
quote:Mij ook niet maar een nerd / collega van me is gek op de Hulk !
Op donderdag 10 april 2003 17:27 schreef Zooi het volgende:
Best behoorlijk dus die Midnight Club II.The hulk lijkt me nu weer helemaal niks persoonlijk.
quote:Lees die site nog eens goed, dan zie je dat je er ook backups (gekopieerde spellen dus!) mee kunt spelen. Tuurlijk is het niet bedoelt om copys te spelen.
Op woensdag 9 april 2003 18:44 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Op de site van IG staat duidelijk dat het niet bedoeld is om copys te spelen! Het is om import games te spelen die www.igshop.nl ook op de site verkoopt. Nu kan ik eindelijk XenoSaga, Hack//Sign en al die andere RPG's bestellen. ORIGINEEL!
Als je een auto koopt, kan die ook harder dan 120km/u rijden, maar het is niet de bedoeling om dat ook te doen.
Dus ik denk meer van 'Import? My ass!', het overgrote deel zal dit echt gebruiken om gekopieerde spellen te spelen. Moet iedereen zelf weten, maar je verneukt er op den duur toch een keer de markt mee.
quote:Klinkt wel grappig, helaas zullen we deze in Europa wel niet te zien krijgen.
.hack//Infection
.hack, as a project, is extremely ambitious and refreshingly new. It weaves together the feel of an online RPG with the depth of story of an offline one; it uses an esteemed anime scenarist for the game's narrative and provides a separate DVD that tells its own, indirectly related tale for added texture. The game is chopped up into four volumes -- with one shipping every three months, a release style that mimics anime, not games. We've seen anime based on games and games based on anime, but we've never seen anything like .hack: games sold like -- and irrevocably intertwined with -- anime.That's not to say you have to be a hardcore anime fan to enjoy .hack -- but it definitely helps. The game, after all, capitalizes on some of the top talents in the medium. Even if you don't recognize Yoshiyuki Sadamoto and Kazunori Ito by name, you've almost certainly heard of their career-defining titles: Neon Genesis Evangelion and Ghost in the Shell, respectively. Sadamoto's brilliantly designed characters bring Ito's intricate and personal conspiracy story to life, and that melding of great talent supports what could have otherwise been -- and in some ways is -- a fairly standard game.
http://gamespy.com/reviews/february03/dothackps2/
quote:
GT4 Car Madness?
News from the rumour mill: Gamefront notes that Gamersmark put up an article on on Gran Turismo 4 based on information from a British Playstation mag called PSW. Polyphony's ambitious sequel supposedly will feature altogether 2,000 cars and an nice selection of tracks according to the tidbit.In line with the huge selection of cars, the track count has also been increased to over 100 circuits before any talk of reverse laps. Other features include online play, with players now able to talk to competitors using the telesales headset and, more importantly, compete online against eight rival drivers while gambling away a selection of prized supercars. The possibility of trading mufflers, body kits and racing chips over the net could cause car fans to behave like frenzied playground Pokemon traders.
But perhaps the most ambitious (and judging by your letters and emails, also the most sought after) feature that developer Polyphony is hoping to include is real damage effects for each car, which should mean no more bouncing off boundry walls like a rubber clad Robin Reliant. More details on this very soon."
Bron: http://www.gamefront.de
quote:Wow...
Op vrijdag 11 april 2003 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
Omg, als dit waar is gaat dit spel heersen!
[..]
Ik heb em gister bij Dixon's gehaald voor 29,95 euro's.
quote:Das deel 1
Op zaterdag 12 april 2003 09:44 schreef Carlitos het volgende:
Is die ook al niet platinum dan? Of is dat deel 1...?...
Vroeger...toen ik nog bij Max werkte...kocht ik originele ps1 games voor platinum prijzen zodra ze omgingen. Het ziet er toch strakker uit als je het originele doosje hebt.
Maar jij post al 100x per dag alleen al in deze thread dus je weet het vast al.
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 10:03 schreef Carlitos het volgende:
Maar jij post al 100x per dag alleen al in deze thread dus je weet het vast al.
quote:En terecht!
Op zaterdag 12 april 2003 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil Onimsha 2
quote:*Schaamt*
Op zaterdag 12 april 2003 11:13 schreef Zooi het volgende:[..]
En terecht!
Je moest je eigen schamen dat je hem nog niet gespeeld hebt..
quote:In juni / juli ergens !
Op zaterdag 12 april 2003 11:19 schreef Chicobo het volgende:
Wanneer komt TB AOD nou uit?
quote:Wat een vertraging
Op zaterdag 12 april 2003 11:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
In juni / juli ergens !
Want ik ga eind deze maand een weekje naar de States en ik zou wat spellen daar willen kopen.
Het lijkt wat weg te hebben van de oude PS1 swap disc truukje als je imports had.
quote:Bij Play.com issie te koop voor 15 pond / 22 euro. Ja, deel 2 ja.
Op zaterdag 12 april 2003 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil Onimsha 2
quote:Wat een TOP tip van jou zeg
Op zaterdag 12 april 2003 14:09 schreef JK het volgende:[..]
Bij Play.com issie te koop voor 15 pond / 22 euro. Ja, deel 2 ja.
Er is een aktie waarbij je 2 games voor 30 pond hebt (45 euro), dus ik zou zeggen, neem Onimusha 2 en nog een spel.
quote:Graag gedaan hoor
Op zaterdag 12 april 2003 14:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat een TOP tip van jou zeg
Ik heb Resident Evil code veronica en Onimusha 2 besteld.
Thanks !
quote:Die had je toch al gespeeld?
Op zaterdag 12 april 2003 14:27 schreef Chocobo het volgende:
Wat een TOP tip van jou zegIk heb Resident Evil code veronica en Onimusha 2 besteld.
Thanks !
quote:Ja,... op Dreamcast Gijs
Op zaterdag 12 april 2003 16:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die had je toch al gespeeld?
quote:YES online play
Op vrijdag 11 april 2003 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
Omg, als dit waar is gaat dit spel heersen!
[..]
kan ik eindelijk iedereen mn rijkunsten laten zien
vondt gt3 trouwens een beetje simpel en arcade.. hoop dat gt4 moeilijker wordt.
quote:Er staan er wel meer tussen die los nog 33 pond kosten
Op zaterdag 12 april 2003 18:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
hmz zouden ze een foutje hebben gemaakt bij play? beetje vreemd om een spel van 33 pond in een aktie als 2 voor 30 pond te vinden
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 14:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat een TOP tip van jou zeg
Ik heb Resident Evil code veronica en Onimusha 2 besteld.
Thanks !
quote:Ik vertrouw de andere aankomende vader. Het zal vast een topspel zijn
Op zaterdag 12 april 2003 20:56 schreef Zooi het volgende:[..]
Het is alweer wat stiller rond de nieuwste Gran Turismo. Het laatste wat we ervan hoorden was dat Polyphony druk bezig was met het verkrijgen van de rechten voor schademodellen van de auto's. Dit is uiteraard geen makkelijke opgave, en zodra we daar meer over weten laten we het jullie natuurlijk weten.
Uiteraar vraag je je natuurlijk af waarom dan dit berichtje? Simpel, dankzij de PSW, een Engels PS2 blad, zijn we meer te weten gekomen over wat GT4 allemaal gaat krijgen. Was er eerst nog sprake dat GT4 GEEN online play zou krijgen, nu blijkt dit dus WEL het geval. Dit moest ook wel, want er bleek veel vraag naar te zijn.
Maar, nu we dus online kunnen spelen wil je natuurlijk ook genoeg tracks hebben om op te rijden. Gelukkig kunnen we iedereen geruststellen dat ook hier GT4 het goed voor mekaar heeft. Het spel zou namelijk een stuk of 100 banen bevatten, en dan moet je ze nog in omgekeerde richting racen ook! Met de banenkeus zit het dus wel snor.
Daarnaast hebben we nog het wagenpark. Dit is dan ook echt de moeilijkste opgave, want, voor al die wagens moet natuurlijk ook schademodelrechten verworven worden. En dat gaat niet zo snel, als je voor maar liefst 2000 auto's van die rechten moet hebben. 2000? Ja, je leest het goed, 2000 auto's!
Het mooie is dat je die auto's ook kan ruilen via het online netwerk. Maar, niet alleen de auto's ook onderdelen gaande van uitlaten, bodykits en meer van dat soort tweaking items zijn vrij om te handelen. Online racing kan ook spannender gemaakt worden door gebruik te maken van de zogenaamde Pink Slip races. Kenners weten natuurlijk gelijk wat dat inhoud, als je de race verliest ben je de auto die je in hebt gezet natuurlijk kwijt. Dat zou wat zijn zeg, heb je net je zuurverdiende Mitsubishi Lancer Evo VII of VIII helemaal gerepareerd, raak je 'm in de volgende race kwijt! Lekker dan.
Al met al lijkt het een zeer groots spel te worden, en zodra we er meer nieuws over hebben laten we het jullie zo Fast and Furious mogelijk weten.
quote:Ik weet niet eens wat het is.... en ik heb geen PS2
Op zondag 13 april 2003 12:11 schreef Carlitos het volgende:
Niemand? Maar dan ook helemaal niemand die zo'n slidecard heeft liggen en getest?
quote:
Op zondag 13 april 2003 12:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik weet niet eens wat het is.... en ik heb geen PS2
Zal wel alleen op Ps2 komen, aangezien het echt een Sony titel is
Erg omslachting, vermoeiend en niet de moeite waard.
Denk ik dan...kan ik net zo goed wachten totdat het spel hier in europa goedkoper te krijgen is.
quote:Mijn ass wordt ook vreselijk gekicked online
Op zondag 13 april 2003 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop dat de single player ook goed is. Ik wordt online altijd geowned.
quote:Bij mij komt het omdat ik geen tijd heb om 18 uur per dag te oefenen.
Op zondag 13 april 2003 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Mijn ass wordt ook vreselijk gekicked online
quote:Dat en ik ben meer een expert in offline standalone adventures en RPG's zegge FF en Zelda
Op zondag 13 april 2003 13:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bij mij komt het omdat ik geen tijd heb om 18 uur per dag te oefenen.
quote:Ik denk Tomb Raider, als hij goede reviews krijg.
Op zondag 13 april 2003 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Dat en ik ben meer een expert in offline standalone adventures en RPG's zegge FF en ZeldaWat wordt jou volgende PS2 titel Strol ?
Maar Zelda en RE0 gaan voor.
quote:Dat ben ik met je eens. Tombraider moet wel goed scoren. Minimaal toch wel een 8
Op zondag 13 april 2003 13:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik denk Tomb Raider, als hij goede reviews krijg.
Maar Zelda en RE0 gaan voor.
PS: Ja ik ben een nieuwe eigenaar van een PS2, die-hard Nintendo fan hier, dus het gaat wel samen
quote:Klopt,....die is er idd. Het werkt uiteraard niet met games, maar wel met dvd's
Op maandag 14 april 2003 00:10 schreef supadupagama het volgende:
Is er ergens ook een disc te koop waarmee je in je PS2 alle regio DVD's kan afspelen?
Ik heb iets gehoord van zo'n disc genaamd "Region X" waar ook een DVD remote bijzat ofzo.
Weet iemand daar wat meer over, omdat ik m'n PS2 niet will modden.PS: Ja ik ben een nieuwe eigenaar van een PS2, die-hard Nintendo fan hier, dus het gaat wel samen
Hier : http://www.dimplus.nl/ Hij staat daar onder accessoires Van Blaze of Datel !
Ik denk zelf dat Splinter Cell iets te veel op MGS2 lijkt (alhoewel ik SC nog nooit gespeelt heb). MGS2 had ik in een weekje uitgespeeld, en nu ligt ze ergens stof te vergaren. Ik heb liever een leuk 1vs1 spel maar ik weet echt niet welke, iemand tips? (geen voetbal spellen, bah).
Dank
quote:nee hij komt niet op de xbox.. had je Sony maar niet moeten verraden door een xbox te kopen en je ps2 te verkopen... sukkel!
Op zondag 13 april 2003 11:44 schreef Bastard het volgende:
Khoop dat ie ook op de xbox komt.. en van welke site heb je het eigenlijk geplukt choco? Ik vind het zeer matigjes geschreven namelijk.
quote:Das grof,.........
Op maandag 14 april 2003 03:58 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
nee hij komt niet op de xbox.. had je Sony maar niet moeten verraden door een xbox te kopen en je ps2 te verkopen... sukkel!
Nee Gijs,..... je moet op den duur wel weer een PS2 gaan kopen. GT4 is zwaar exclusive, maar je weet het nooit natuurlijk.
quote:Reken er maar op dat ie uiteindelijk toch wel op een andere console uitkomt. Zal zoiets zijn als met Splinter Cell op de Xdoos.
Op maandag 14 april 2003 08:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das grof,.........
Nee Gijs,..... je moet op den duur wel weer een PS2 gaan kopen. GT4 is zwaar exclusive, maar je weet het nooit natuurlijk.
quote:THANKS!
Op maandag 14 april 2003 00:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt,....die is er idd. Het werkt uiteraard niet met games, maar wel met dvd's
Hier : http://www.dimplus.nl/ Hij staat daar onder accessoires
Van Blaze of Datel !
quote:Nou, daarvoor hoef ik niet online met de PS2, kan ik ook gewoon CS blijven gamen.
The high point of Sony's online PlayStation 2 launch lineup was Zipper Interactive's military-themed team-based shooter SOCOM: U.S. Navy SEALs. SOCOM was an awesome game at the time of its release. Once it got past some launch-week server trouble, the game became extremely addictive and one of the most playable team-based shooters ever released. Unfortunately, since that time, the online game has essentially fallen apart, and it currently sits in a nearly unplayable state.How could a game that started out so well suddenly fall to pieces? It would appear to be due to a real lack of foresight on the part of Zipper and Sony. Cheating has completely ruined the online portion of SOCOM. Anyone armed with an Action Replay (or, if you're old-school, a GameShark) and some Google skills can quickly and easily find a hefty collection of cheat codes for SOCOM that work in the game's online mode. After spending some time wondering why the people I was shooting simply weren't going down, and listening to my roommate's vocabulary slowly regress to a mixture of cursing and caveman grunts, I began to realize that something was wrong. Eventually it got to the point where the only thing people used the SOCOM headset for was to swear about the game's extreme cheating problem.
Bron: Gamespot
quote:Denk toch niet dat ik een Ps2 ga kopen voor alleen dat spel, en dan zeker ook nog een online shit pakket kopen om online te kunnen he?
Op maandag 14 april 2003 03:58 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
nee hij komt niet op de xbox.. had je Sony maar niet moeten verraden door een xbox te kopen en je ps2 te verkopen... sukkel!
Nee... wacht maar, die komt wel op de Xbox.. en zo niet zijn er nog coole racers op de doos die niet onderdoen.
Sukkel.
quote:InsideGamer.nl
Er zijn al heel vaak nieuwe modellen PlayStation 2 consoles uitgebracht in Japan, waaronder degene met nieuwe kleuren, betere DVD speler, een lade die sneller open en dicht gaat, enzovoorts.Vandaag heeft SCEJ (Sony Computer Entertainment Japan) bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een van de laatste upgrades voor de PlayStation 2. 15 mei ligt dit nieuwe model PS2, de SCPH-5000 in de Japanse schappen. Deze nieuwe en wellicht laatste PS2 model zal een prijskaartje krijgen van 25.000 ¥en. De SCPH-5000 zal beschikken over een nieuwe ventilator, die gelijk een stuk minder geluid maakt, een ingebouwde afstandsbedieningontvanger, DVD-R playback en de i-Link port zal weggehaald worden.
Wanneer de SCPH-5000 in de Nederlandse schappen ligt is nog niet bekend.
quote:Leuk natuurlijk, maar niet iets waar ik vanavond van zal wakker liggen.
Op maandag 14 april 2003 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
InsideGamer.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 14-04-2003 17:35]
quote:Ach, je had de review in de Playnation eens moeten lezen!
Op maandag 14 april 2003 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
Je word mild smots.
quote:<5 uur gameplay per disc?
Op maandag 14 april 2003 17:33 schreef Smots het volgende:
Mijn review van Devil May Cry 2
Ik las net weer een gerucht over GT4 op IGN. Blijkt ook daar dat de geruchten aangekomen zijn over dat GT4 2000 auto's zal bevatten. Wow
quote:Wat is er mis mee, lieverd?
Op dinsdag 15 april 2003 07:13 schreef Chocobo het volgende:
PROEST,............. die review
quote:Niks,......
Op dinsdag 15 april 2003 09:25 schreef Smots het volgende:[..]
Wat is er mis mee, lieverd?
No offence Smots
quote:Waar moet ik dan naartoe linken?
Op dinsdag 15 april 2003 09:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Niks,......
Vind dat gepost van die reviews van die Tiscali shit af en toe storend, ....... !
No offence Smots
![]()
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 09:45 schreef Smots het volgende:[..]
Waar moet ik dan naartoe linken?
Dit soms?
Hier..... mooi he ! Ik las ergens iets over dat er nieuwe versies komen met betere dvd afspeel kwaliteit maar dat heb ik nog niet kunnen bevestigen.
April 14, 2003 - Sony Computer Entertainment Japan announced early this morning that it will unveil the all-new SPCH-50000 model of the PlayStation 2 on May 15 for 25,000 yen (approximately $207 U.S. dollars). Most notable perhaps because of its increased DVD capability, the new model will allow gamers to play DVD-R, DVD-RW, R+, and RW+ on their systems for the very first time. Also of interest is the SPCH-50000's ability to support progressive scan for DVD movies in addition to videogames. Though progressive scan mode will not be available for recorded discs.
Other new features include the ability to open and close the disc tray with the new DVD remote released simultaneously for 2200 yen ($18 U.S.), turning the power on and off with the remote, a built-in infrared sensor housed directly inside the system, a 30% less-noisy fan, and a 400g lighter weight than the original mode.
In the grand tradition of "out with the old, in with the new", however, the PlayStation 2's IEEE 1394 FireWire port has been completely removed.
quote:Ik kan nu ook al gebrande dvd's afspelen.
Op dinsdag 15 april 2003 09:51 schreef Chocobo het volgende:
GevondenApril 14, 2003 - Sony Computer Entertainment Japan announced early this morning that it will unveil the all-new SPCH-50000 model of the PlayStation 2 on May 15 for 25,000 yen (approximately $207 U.S. dollars). Most notable perhaps because of its increased DVD capability, the new model will allow gamers to play DVD-R, DVD-RW, R+, and RW+ on their systems for the very first time. Also of interest is the SPCH-50000's ability to support progressive scan for DVD movies in addition to videogames. Though progressive scan mode will not be available for recorded discs.
Other new features include the ability to open and close the disc tray with the new DVD remote released simultaneously for 2200 yen ($18 U.S.), turning the power on and off with the remote, a built-in infrared sensor housed directly inside the system, a 30% less-noisy fan, and a 400g lighter weight than the original mode.
In the grand tradition of "out with the old, in with the new", however, the PlayStation 2's IEEE 1394 FireWire port has been completely removed.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho, dat had ik al gepost
quote:Een gamesite cunt?
Op dinsdag 15 april 2003 09:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat is toch geen gamesite cunt
But for the trading aspect to count, there needs to be a wide range of sexy motors to lust after. GT3 wasn't exactly deficient in this area, but GT4 will reportedly boast a staggering 2,000 vehicles and an equally mind-bending 100 tracks. \Eek. And considering the attention to detail Polyphony Digital likes to lavish on each motor, this could be the ultimate wet dream for car lovers.
quote:Dat vind ik dus echt 2 hele goede dingen
Op dinsdag 15 april 2003 09:51 schreef Chocobo het volgende:
GevondenApril 14, 2003 - Sony Computer Entertainment Japan announced early this morning that it will unveil the all-new SPCH-50000 model of the PlayStation 2 on May 15 for 25,000 yen (approximately $207 U.S. dollars). Most notable perhaps because of its increased DVD capability, the new model will allow gamers to play DVD-R, DVD-RW, R+, and RW+ on their systems for the very first time. Also of interest is the SPCH-50000's ability to support progressive scan for DVD movies in addition to videogames. Though progressive scan mode will not be available for recorded discs.
quote:Enig idee hoe ze dat erop gaan propen? Of wordt het een systeem ala pokémon?
Op woensdag 16 april 2003 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik blijf me erover verbazen....... 100 tracks en 2000 auto's ? WowBut for the trading aspect to count, there needs to be a wide range of sexy motors to lust after. GT3 wasn't exactly deficient in this area, but GT4 will reportedly boast a staggering 2,000 vehicles and an equally mind-bending 100 tracks. \Eek. And considering the attention to detail Polyphony Digital likes to lavish on each motor, this could be the ultimate wet dream for car lovers.
quote:Geen idee,....... kan een 2 disc zijn,........ een add-on harddisk gebruiken,.... of het past gewoon op 1 dvd
Op woensdag 16 april 2003 10:08 schreef Zooi het volgende:[..]
Enig idee hoe ze dat erop gaan propen? Of wordt het een systeem ala pokémon?
.
.
Ik weet het niet
quote:Ik geloof het ook gewoon niet... er bestaan niet eens 2000 auto's
Op woensdag 16 april 2003 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik blijf me erover verbazen....... 100 tracks en 2000 auto's ? WowBut for the trading aspect to count, there needs to be a wide range of sexy motors to lust after. GT3 wasn't exactly deficient in this area, but GT4 will reportedly boast a staggering 2,000 vehicles and an equally mind-bending 100 tracks. \Eek. And considering the attention to detail Polyphony Digital likes to lavish on each motor, this could be the ultimate wet dream for car lovers.
quote:Mm,..ja,..er staat vehicles dus misschien zit er wel meer in dan alleen auto's
Op woensdag 16 april 2003 11:43 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik geloof het ook gewoon niet... er bestaan niet eens 2000 auto's
quote:Hangt er van af, als ze alle auto's vanaf de jaren '60 in het spel hebben opgenomen. Ze zullen denk ik verschillende uitvoeringen als aparte auto's rekenen.
Op woensdag 16 april 2003 11:43 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof het ook gewoon niet... er bestaan niet eens 2000 auto's
Lijkt me sterk dat je met een Citroen DS kunt gaan racen.
quote:Ik wil met een Lada scheuren
Op woensdag 16 april 2003 11:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hangt er van af, als ze alle auto's vanaf de jaren '60 in het spel hebben opgenomen. Ze zullen denk ik verschillende uitvoeringen als aparte auto's rekenen.
Lijkt me sterk dat je met een Citroen DS kunt gaan racen.
quote:*pets*
Op donderdag 17 april 2003 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Lupo's....geil.
Doe eens wat enthousiaster
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:00 schreef Chocobo het volgende:
*pets*Doe eens wat enthousiaster
2000 auto's, een schademodel, online mogelijkheden! En die graphics!!!!
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
2000 auto's, een schademodel, online mogelijkheden! En die graphics!!!!
![]()
![]()
Wil jij je openingspost weer gebruiken voor het nieuwe topic, want die heerst
en neem mijn gt4 screen mee
Spam deze even vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |