Als ik het voor mezelf bekijk merk ik ook dat de aandacht al iets aan het verslappen is, maar ik volg toch nog regelmatig nieuwsuitzendingen. Daarnaast denk ik dat als een programma eens een keertje niet doorgaat, who cares, volgende week weer.
En ik vind het belangrijk dat rtl ook het nieuws verslaat, omdat je dan niet alléén afhankelijk bent van de NOS. Als je (het idee van) een keus hebt is dat wel zo prettig. Je hoort andere meningen of analisten die er net ff anders tegenaan kijken. Je wordt dus betrouwbaarder voorgelicht.
quote:Het ligt veel gecompliceerder.
Op maandag 24 maart 2003 13:49 schreef R_ON het volgende:
Van verschillende kanten in mijn omgeving slaat de oorlogsmoeheid al weer toe. Ik hoor opmerkingen als:
- "moet dat nou echt elk uur herhaald worden?"
- "is op drie zenders verslag over de oorlog niet overbodig?"
- "mijn favoriete programma moet wijken voor die stomme oorlog, terwijl het toch alleen maar herhaling is."
- "Mensen kunnen nergens anders meer over praten. Zolang het hier niet is interesseert die oorlog me geen ruk."Als ik het voor mezelf bekijk merk ik ook dat de aandacht al iets aan het verslappen is, maar ik volg toch nog regelmatig nieuwsuitzendingen. Daarnaast denk ik dat als een programma eens een keertje niet doorgaat, who cares, volgende week weer.
En ik vind het belangrijk dat rtl ook het nieuws verslaat, omdat je dan niet alléén afhankelijk bent van de NOS. Als je (het idee van) een keus hebt is dat wel zo prettig. Je hoort andere meningen of analisten die er net ff anders tegenaan kijken. Je wordt dus betrouwbaarder voorgelicht.
Live with it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |