quote:als ik wil, kan ik nu met mijn gravity suit thardus gaan doden
Op zaterdag 29 maart 2003 09:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ga eens snel naar de winkel...... MP is het beste spel op de Cube,... maar das mijn mening
Heb nu net zelf de gravity suit gehaald,..... ze wordt stoerder en stoerder nu
quote:En waarom zou je dat willen dan ?
Op zaterdag 29 maart 2003 10:49 schreef G1Ace het volgende:[..]
als ik wil, kan ik nu met mijn gravity suit thardus gaan doden
geweldig spel ![]()
Aleen kan ik niet wennen aan dat je moet rondkijken met R, ik ben gewend van TS2, met de c-stick!
Ik zit bij die 1e eindbaas, heb hem verslagen, maar dan moet ik ontsnappen en dat lukt niet!
quote:Als je op de planeet land dan gaat het allemaal starten. Het wordt met het uur beter dit spel !
Op zaterdag 29 maart 2003 12:47 schreef Ajax_master het volgende:
ik heb hem net binnen!geweldig spel
Aleen kan ik niet wennen aan dat je moet rondkijken met R, ik ben gewend van TS2, met de c-stick!
Ik zit bij die 1e eindbaas, heb hem verslagen, maar dan moet ik ontsnappen en dat lukt niet!
quote:Gammo is een genante vertoning
Op zaterdag 29 maart 2003 18:17 schreef SmashBro het volgende:
Net bij Gammo sprak de voice-over Samus de hele tijd uit als "Siemus". Wat een genante vertoning zeg.
quote:ziet gewoon cool uit
Op zaterdag 29 maart 2003 12:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
En waarom zou je dat willen dan ?
quote:Ja inderdaad...
Op zaterdag 29 maart 2003 12:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je op de planeet land dan gaat het allemaal starten. Het wordt met het uur beter dit spel !
*SPOILER*
Ik was nogal verbaasd dat ik alles kwijtraakte kwa special equiment
quote:Dat was echt irritant
Op zaterdag 29 maart 2003 18:17 schreef SmashBro het volgende:
Net bij Gammo sprak de voice-over Samus de hele tijd uit als "Siemus". Wat een genante vertoning zeg.
quote:waar??
Op zaterdag 29 maart 2003 19:03 schreef flappiewappie het volgende:
gvd, 3 keer op de zelfde plek dood gegaanmaakt het opeens een stuk minder leuk
quote:speciale guide gevolgt, zit kleine bug bij de spidertrack (of is het nou expres gedaan?) kon ik zo de ice beam krijgen
Op zaterdag 29 maart 2003 18:53 schreef speknek het volgende:
Hoe kom je aan een gravity suit zonder de spider ball?
Te goed dit, straks nederland tsjechie kijken maar misschien gaan we maar niet uit vanavond. Ik ging net alleen dood toen ik binnen een bepaalde tijd dat ruimtestation uit moest zijn. Ik lag in het water en kreeg die bommen maar niet goed geplaatst
Ik speel morgenavond wel, of maandag weer...... kmoet natuurlijk wel minstens een uur of meer de tijd hebben he...
quote:ik ben ook verslaafd aan msn
Op zaterdag 29 maart 2003 21:27 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Keb zin om da spel te spelen, maar kben veel te verslaafd aan MSNIk speel morgenavond wel, of maandag weer...... kmoet natuurlijk wel minstens een uur of meer de tijd hebben he...
En dat rocks
coole beesten en je moet alles weer op een totaal andere manier doen dat vind ik wel cool (meer rollen enzo) en de muziek die is ook echt stoer
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:41 schreef febster het volgende:
Jajagister na 1 week ziek zijn enzo weer MP gespeeld (das erg MP hebben maar t niet kunnen spelen
) maar goed gister dus die Chirizo Ruins uitgekamt
en nu verder in Magnoor Caverns ofzo (dat lava spul)
En dat rocks
coole beesten en je moet alles weer op een totaal andere manier doen dat vind ik wel cool (meer rollen enzo) en de muziek die is ook echt stoer
![]()
quote:Ja kut namen allemaal
Op zaterdag 29 maart 2003 21:44 schreef nikanoru het volgende:[..]
quote:De Chozo Ruins!!!1
Op zaterdag 29 maart 2003 21:50 schreef febster het volgende:[..]
Ja kut namen allemaal
je weet wel dat gebied met wat woestijnachtig aan doet en met van die irri wespen spul en van die beesten die uit de grond op duiken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |