De Space Pirates
Officiele strakke website http://www.metroid.com/prime/
Die lucht en de weersveranderingen !
Na het scannen de zwakke plekken vinden
De morphball heerst. Krijg een kick als ik een secret vind.
Nieuwe visor gevonden, doen ze het licht gewoon uit
Dit level is zoooo mooi
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:02 schreef nikanoru het volgende:
In het lavagebied hoor je het muziekje uit het diepste Norfair gedeelte van Super Metroid, zijn jullie er nog meer remakes tegengekomen?
quote:Prima quote
Op maandag 24 maart 2003 12:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb het een paar dagen geleden gezien en ik moet zeggen dat alleen de sterkste onder ons dit met gesloten mond kunnen aanschouwen.
quote:Brightness heb ik al omhoog geschroefd. Die transpiracy zal ik straks ff proberen
Op maandag 24 maart 2003 12:37 schreef flappiewappie het volgende:
jongens, jullie moeten echt even de birghtness omhoog zetten, net zoals de transpiracy van de info op je helm(op start, en dan left shoulder button) je ziet echt dan 3 keer zoveel!
quote:Sommige zeggen dat het ''ding'' bij het titelscherm een Metroid is maar dat lijkt me sterk. En ik denk dat je er wel een later tegenkomt, niet in het begin in ieder geval.
Op maandag 24 maart 2003 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk zo'n metroid te zien?
quote:In Phendrana Drifts zitten ze...
Op maandag 24 maart 2003 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk zo'n metroid te zien?
quote:Het kan wel de binnenkant van een metroid zijn natuurlijk
Op maandag 24 maart 2003 12:48 schreef nikanoru het volgende:[..]
Sommige zeggen dat het ''ding'' bij het titelscherm een Metroid is maar dat lijkt me sterk. En ik denk dat je er wel een later tegenkomt, niet in het begin in ieder geval.
quote:Transpiracy wil ik best mee klooien.... zat ik laatste nog aan te denken. Brightness aan de andere kant doe ik niet. Dat neemt een beetje het contrast weg.
Op maandag 24 maart 2003 12:37 schreef flappiewappie het volgende:
jongens, jullie moeten echt even de birghtness omhoog zetten, net zoals de transpiracy van de info op je helm(op start, en dan left shoulder button) je ziet echt dan 3 keer zoveel!
quote:Coolste stuk van het spel tot nu toe
Op maandag 24 maart 2003 12:49 schreef ChOas het volgende:[..]
In Phendrana Drifts zitten ze...
quote:ik bedoel, probeer het in iedergeval, want je ziet gewoon 3 keer zoveel... en er is ook weer zon knop om alle standards terug te zetten... hardstikke handig
Op maandag 24 maart 2003 12:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Transpiracy wil ik best mee klooien.... zat ik laatste nog aan te denken. Brightness aan de andere kant doe ik niet. Dat neemt een beetje het contrast weg.
quote:Een keer raken met de ice gun, en dan een raketje ertegenaan
Op maandag 24 maart 2003 16:03 schreef BMH het volgende:
Veel metroids zitten in de Mijnen, daar word het echt zuper moeilijk. Zie je ze tegen je helm aan kleven Y)
quote:die waren juist makkelijk
Op maandag 24 maart 2003 16:03 schreef BMH het volgende:
Veel metroids zitten in de Mijnen, daar word het echt zuper moeilijk. Zie je ze tegen je helm aan kleven Y)
quote:Ja, een heleboel uit de originele metroid op de NES, zeker de helft van de muziekjes heb ik zoiets van: Hé.., die kennik
In het lavagebied hoor je het muziekje uit het diepste Norfair gedeelte van Super Metroid, zijn jullie er nog meer remakes tegengekomen?
quote:ik bedoel in de mijnen word et moeilijk met al die vijanden (icl. Hunter Metroid).
Op maandag 24 maart 2003 17:38 schreef G1Ace het volgende:[..]
die waren juist makkelijk
als ze kleven, morph ball, bomb
maar ik zit nu bij een BOSS die echt ongelofelijk is! Zelfs met mijn 10 energytank & 105 raketten kreeg ik em voor de 1e keer niet dood. Dus pas op voor de: Omega Pirate!
quote:Jij schiet ook best wel op met het spel he
Op maandag 24 maart 2003 19:16 schreef BMH het volgende:
ik kwam net Splitter metroids tegen, die splitten uit elkaar en dan heb je er 2. ik had eerst 15 metroids of zo in 1 kamer
quote:beste tip met deze idiooten
Op maandag 24 maart 2003 19:16 schreef BMH het volgende:
ik kwam net Splitter metroids tegen, die splitten uit elkaar en dan heb je er 2. ik had eerst 15 metroids of zo in 1 kamer
quote:Arrg.. ik ga weer spelen..
Op maandag 24 maart 2003 19:31 schreef G1Ace het volgende:[..]
beste tip met deze idiooten
Doe alsof ze er niet zijn
als je ze doodschiet --> meer metroids --> meer doodschieten --> meer door de comp gespawned --> eindelose loop tot jij dood bent, of de ruimte uit
en de weg die jij moet volgen wordt erg bemoeilijkt door deze idiooten, dus dat lukt ook niet
Ik probeer al de hele tijd de boss Flaahgra (met die soortement van zonnepanelen) te verslaan maar het lukt niet echt . Heb gespiekt op gamefaqs (jaja) en daarin staat dat je zoveel mogelijk missiles bij je moet hebben. Diegene die de FAQ had geschreven had er 40 (!) ... maarre ik kan er niet meer dan 5 dragen??!??!
Iemand enig idee hoe ik meer dan 5 missiles bij me kan dragen?
Word een beetje fustri van deze boss
quote:er liggen missile uitbreidingsdingen verspreid over het spel, vlakbij het schip ligt er 1 achter, kan je alleen als morph ball komen
Op maandag 24 maart 2003 20:05 schreef GaF het volgende:
Vraagje:Ik probeer al de hele tijd de boss Flaahgra (met die soortement van zonnepanelen) te verslaan maar het lukt niet echt
. Heb gespiekt op gamefaqs (jaja) en daarin staat dat je zoveel mogelijk missiles bij je moet hebben. Diegene die de FAQ had geschreven had er 40 (!) ... maarre ik kan er niet meer dan 5 dragen??!??!
quote:Ik schoot heel snel achter elkaar op de achterkant van de zonnepanelen (rode stip) Dan verdwijnt de zon en is die even zwak. Dan kan je als morphball via de tunnels de wortels raken met een bom.
Vraagje:Ik probeer al de hele tijd de boss Flaahgra (met die soortement van zonnepanelen) te verslaan maar het lukt niet echt
. Heb gespiekt op gamefaqs (jaja) en daarin staat dat je zoveel mogelijk missiles bij je moet hebben. Diegene die de FAQ had geschreven had er 40 (!) ... maarre ik kan er niet meer dan 5 dragen??!??!
Heb snel achter elkaar raken of met raketten beschieten resulteerd in een "Stun fase" voor de eindbaas. Je kan dan met de zonnepanelen beginnen ! Have fun !
quote:Door effe wat einjes te backtracken en de 'verborgen' powerups te scoren. Er zijn er namelijk heel veel waar je een morphball en ball-bombs voor nodig hebt. Zoek naar gangen die er voor gemaakt lijken om met je Morphball doorheen te crossen. Ook plekken waar een tussenbaas een bepaalde upgrade beschermde zit vaak nog wat extra snoepgoed...
Vraagje:
Overigens heb ik voor Flagraah geen enkele missile gebruikt. Alleen me charge beam.
quote:Ik haat fulltime werken, heb nooit echt tijd om spelletjes te spelen, best frustrerend
Op maandag 24 maart 2003 21:16 schreef flappiewappie het volgende:
gvd, ik haat pw week, niet een keer mijn gamecube aangeraakt vandaag
Ik weet nu trouwens ook wel zeker dat wat je in het titelscherm ziet (overigens vind ik dat ook het mooiste titelscherm voor welk spel dan ook dat ik ken) een metroid is.
quote:Ja dat vind ik ook. Dit is het beste titelscherm wat ik ooit heb gezien !
Op maandag 24 maart 2003 21:46 schreef speknek het volgende:
Wat is dat toch met Metroid spellen dat je pas echt verliefd er op wordt zodra je dat eerste vliegende doorzichtige levenszuigertje ziet?Ik weet nu trouwens ook wel zeker dat wat je in het titelscherm ziet (overigens vind ik dat ook het mooiste titelscherm voor welk spel dan ook dat ik ken) een metroid is.
quote:Ok thanks iedereen... ik ga het nu nog es proberen... mocht het niet lukken dan maar backtracken.. is ook niet erg
Op maandag 24 maart 2003 20:55 schreef Khadgar het volgende:[..]
Door effe wat einjes te backtracken en de 'verborgen' powerups te scoren. Er zijn er namelijk heel veel waar je een morphball en ball-bombs voor nodig hebt. Zoek naar gangen die er voor gemaakt lijken om met je Morphball doorheen te crossen. Ook plekken waar een tussenbaas een bepaalde upgrade beschermde zit vaak nog wat extra snoepgoed...
Overigens heb ik voor Flagraah geen enkele missile gebruikt. Alleen me charge beam.
quote:Inderdaad heel erg mooi. Al vind ik die van MGS2 (lijkt er een beetje op) net iets mooier.
Op maandag 24 maart 2003 21:58 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat vind ik ook. Dit is het beste titelscherm wat ik ooit heb gezien !
quote:Mijne
Op dinsdag 25 maart 2003 09:14 schreef nikanoru het volgende:
Wiens kont werd ook al weer geschopt door een stel stenen?
Sinds gister snapte ik em pas, wat is die eindbaas een asshole zeg.
Hmmpff,..vanavond maar weer verder dan.
Ik wil ook kunnen meelullen over metroid
Heb net die wave beam gekregen, zit in dat sneeuw gedeelte, heb een hint gekregen. Maar dan ga ik naar dat stuk met die ijs half-pipe omdat ik volgens mij daar naar boven moet, maar daar weet ik echt niet wat ik moet doen.
Staat wel zo'n dingen dat zegt dat iets offline is, maar alles gescanned en niets gevonden wat het online kan brengen... :/
quote:Gister kwam DJMDH even langs, en ik speel in 1 keer langs Thardus heen... was wel fijn, en dit keer dus WEL mijn savepoint gehaald...
Op dinsdag 25 maart 2003 10:49 schreef Chocobo het volgende:Dammit,......... ik heb die stenen fuckup ook verslagen. Ga ik OOK net als Choas op de terugweg naar de Save dood
Die eindbaas is sterk man. Heeft wel wat concentratie nodig.
En een hele, HELE geile spiderball mod
quote:Dit soort acties beangstigd mij.. ik ben het na een keer of 4 proberen wel zat voor een dag.
Op dinsdag 25 maart 2003 10:49 schreef Chocobo het volgende:Dammit,......... ik heb die stenen fuckup ook verslagen. Ga ik OOK net als Choas op de terugweg naar de Save dood
Die eindbaas is sterk man. Heeft wel wat concentratie nodig.
Maar ik ben bereid het risico te nemen en me te laten meenemen in de wereld van Metroid.
Als het goed is ligt ie al thuis op me te wachten
quote:ik had 6 keer geprobeerd, eindelijk verslagen, dood door een read error, daarna weer 2 x geprobeerd, en lukte me ook nog weer
Op dinsdag 25 maart 2003 11:52 schreef Bastard het volgende:[..]
Dit soort acties beangstigd mij.. ik ben het na een keer of 4 proberen wel zat voor een dag.
quote:Moeilijk irritant bedoel je dus.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt een beetje op Mario Sunshine, waar je in die old skool spring levels bijna bij de ster bent, en van het laatste platform pleurt
quote:Maar wel leuk irritant moeilijk
Op dinsdag 25 maart 2003 12:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Moeilijk irritant bedoel je dus.
quote:Dat heb ik al, en ook die boost upgrade heb ik...
Op dinsdag 25 maart 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Die half-pipes die je redelijk vaak tegenkomt, die kun je zeker pas gebruiken als je de morph ball gevonden hebt?
quote:Ik nog niet, maar ik kom in de Chozo Ruïns wel regelmatig Tony-Hawkachtige ramps tegen, en gaatjes waarin ik alleen als bal pas.
Op dinsdag 25 maart 2003 12:38 schreef Phydomir het volgende:
Dat heb ik al, en ook die boost upgrade heb ik...
quote:lees gewoon ergens een walktrough, en zeg dat je hem ook hebt gespeeld
Op dinsdag 25 maart 2003 10:51 schreef erikh het volgende:
Nu weet ik het zeker zodra mijn salaris is gestort ga ik ook zo'n fonkel nieuw doosje halen waar metroid prime op staatt.Ik wil ook kunnen meelullen over metroid
ps. ik ben nu oo bij de achterlijke sla-rups....
quote:Is dat als je Phendrana net binnen komt lopen? De eerste open plek?
Op dinsdag 25 maart 2003 11:23 schreef Phydomir het volgende:
damnz,,, zit vast..Heb net die wave beam gekregen, zit in dat sneeuw gedeelte, heb een hint gekregen. Maar dan ga ik naar dat stuk met die ijs half-pipe omdat ik volgens mij daar naar boven moet, maar daar weet ik echt niet wat ik moet doen.
Staat wel zo'n dingen dat zegt dat iets offline is, maar alles gescanned en niets gevonden wat het online kan brengen... :/
quote:Aan de zijkant staat toch gewoon een paal met een knopje erop? Dat even scannen dan maar
Op dinsdag 25 maart 2003 11:23 schreef Phydomir het volgende:
damnz,,, zit vast..Heb net die wave beam gekregen, zit in dat sneeuw gedeelte, heb een hint gekregen. Maar dan ga ik naar dat stuk met die ijs half-pipe omdat ik volgens mij daar naar boven moet, maar daar weet ik echt niet wat ik moet doen.
zal dan maar ff op gamefaqs moeten kijken
quote:Zeg eerst even waar het is. Bij de ene moet je het opblazen met een speciaal wapen, bij de ander is er een een switch in een weggestopt hoekje.
Op dinsdag 25 maart 2003 15:08 schreef Phydomir het volgende:
Ik zeg toch dat ik alles gescanned heb..zal dan maar ff op gamefaqs moeten kijken
Ben net voor ut eerst Space Pirates tegen gekomen
Heb volgens mij alleen een beetje te weinig energy dingetjes, pas 3 :s
quote:aha.. dat zal het zijn, ik heb dat heat vision ding nog niet
Op dinsdag 25 maart 2003 16:13 schreef G1Ace het volgende:
soms moet je ook the wavebeam gebruiken om het online te brengen icm heat vission om de node te zien waarop je moet schieten
Ps. Wave buster (wave beam upgrade) RULEZ!! net de Pusle Gun van UT(2003)
quote:je bent nog niet klaar hoor, nog lang niet
Op dinsdag 25 maart 2003 16:31 schreef BMH het volgende:
Volgens mij ben ik bijna klaar met MP. Ik moet alleen nog 9 artifacts vinden, en de special weapon voor de ice beam, dan ben ik klaar.Ps. Wave buster (wave beam upgrade) RULEZ!! net de Pusle Gun van UT(2003)
quote:Ik lees nix meer hier, alleen een halve post zo nu en dan. En ik kan niet wachten
Op dinsdag 25 maart 2003 17:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik lees nu soms dingen die ik nog niet wil lezen
Metroid Prime is er dus nog niet
Ik krijg deze week echt alles te laat
quote:Ach, als je 250 raketten hebt, dan is dat een schijntje
Op dinsdag 25 maart 2003 18:26 schreef nikanoru het volgende:
Ik vind alleen wel die upgrades om rakketten op te laden veels te veel rakketten kosten; 10 voor de eerste en vervolgens 5 per keer.
quote:Oh.. nog vergeten: eerste picture library unlocked, (meer dan 50% items gescanned)
Op dinsdag 25 maart 2003 19:34 schreef ChOas het volgende:
ChOas, nu inclusief Ice-Beam, en Wave-Buster
quote:dan ben je tenminste een stuk verwijderd van je GameCube, als ik aan het huiswerken ben... dan staat ie me daar maar zielig te staan....
Op maandag 24 maart 2003 21:39 schreef Tain het volgende:[..]
Ik haat fulltime werken, heb nooit echt tijd om spelletjes te spelen, best frustrerend
quote:Ik kom nooit aan huiswerk toe
Op dinsdag 25 maart 2003 21:07 schreef flappiewappie het volgende:[..]
dan ben je tenminste een stuk verwijderd van je GameCube, als ik aan het huiswerken ben... dan staat ie me daar maar zielig te staan....
quote:ik ook niet....
Op dinsdag 25 maart 2003 21:22 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik kom nooit aan huiswerk toe
volgende week heb ik tentamenweek
quote:Ik heb echt een wilskracht van 0,0
Op dinsdag 25 maart 2003 21:24 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ik ook niet....
volgende week heb ik tentamenweek
quote:ik dus ook, maar ik heb dus een moeder die af en toe bovenkomt....
Op dinsdag 25 maart 2003 21:28 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb echt een wilskracht van 0,0
quote:Ik zit dus op kamers
Op dinsdag 25 maart 2003 21:58 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik dus ook, maar ik heb dus een moeder die af en toe bovenkomt....
quote:Je krijgt binnenkort twee extra.
Op dinsdag 25 maart 2003 15:48 schreef Phydomir het volgende:
Heb volgens mij alleen een beetje te weinig energy dingetjes, pas 3 :s
quote:tja, nu kunnen wij tenminste onze kennis uitwijden
Op dinsdag 25 maart 2003 17:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik lees nu soms dingen die ik nog niet wil lezen
quote:Heb jij overal 100 % dan ?
Op dinsdag 25 maart 2003 23:20 schreef G1Ace het volgende:[..]
tja, nu kunnen wij tenminste onze kennis uitwijden
quote:Kan je met de grapplingbeam ook hoger springen, of alleen verder? Want volgens mij kan dat niet.
Op woensdag 26 maart 2003 10:52 schreef G1Ace het volgende:
eh
als dat nog niet duidelijk was...
er is een half pipe op tallon overworld...
quote:Probeer die vraag nog eens ?
Op woensdag 26 maart 2003 11:59 schreef nikanoru het volgende:[..]
Kan je met de grapplingbeam ook hoger springen, of alleen verder? Want volgens mij kan dat niet.
quote:Als je aan een grapling punt hangt dan kan je heen en weer zwaaien. Maar kan je dan ook zon vaart krijgen dat je als het ware omhoog gelanceerd word.
Op woensdag 26 maart 2003 12:00 schreef ChOas het volgende:[..]
Probeer die vraag nog eens ?
quote:dat gegrapelbeamt, wat ik tot nu toe heb gedaan, is volgens mij een beetje ge-autoaimd?
Op woensdag 26 maart 2003 12:23 schreef nikanoru het volgende:[..]
Als je aan een grapling punt hangt dan kan je heen en weer zwaaien. Maar kan je dan ook zon vaart krijgen dat je als het ware omhoog gelanceerd word.
Zo beter?
maar jongens! ik heb nu mijn varia suit... maar nu moet ik opeens overal langs vulcaan spul gaan... is dat goed? of ga ik de verkeerde kant op?
quote:Volgens mij niet, maar ik laat het je weten zodra ik het geprobeert heb
Op woensdag 26 maart 2003 12:23 schreef nikanoru het volgende:[..]
Als je aan een grapling punt hangt dan kan je heen en weer zwaaien. Maar kan je dan ook zon vaart krijgen dat je als het ware omhoog gelanceerd word.
Zo beter?
quote:Ik denk het zelf ook niet maar misschien dat het iemand al gelukt was.
Op woensdag 26 maart 2003 13:15 schreef ChOas het volgende:[..]
Volgens mij niet, maar ik laat het je weten zodra ik het geprobeert heb
Enne, ik moet zeggen dat mn respect voor Samus met de seconde groeit, als je al die pirate logs leest. Ik zal ze niet verklappen maar sommige zijn echt heel cool.
Ik ga alleen nu nog niet spelen... Eerst ff studeren, na het eten ga ik LOS !
quote:n00b2 + leek2 = Notorious_Roy
Op woensdag 26 maart 2003 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
HIJ IS BINNENIk ga alleen nu nog niet spelen... Eerst ff studeren, na het eten ga ik LOS !
quote:MP en FFX, jij krijgt het zwaar. Ik ben blij dat ik niet tussen die twee hoef te kiezen!
Op woensdag 26 maart 2003 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
HIJ IS BINNENIk ga alleen nu nog niet spelen... Eerst ff studeren, na het eten ga ik LOS !
quote:10 uur, 57%... geloof ik... zal vanavond eens kijken..
Op woensdag 26 maart 2003 14:35 schreef flappiewappie het volgende:
2 uur gespeeld, 10%.... hoe staat het ervoor bij de andere?
quote:Eerst MP
Op woensdag 26 maart 2003 13:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
MP en FFX, jij krijgt het zwaar. Ik ben blij dat ik niet tussen die twee hoef te kiezen!
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:48 schreef ChOas het volgende:[..]
n00b2 + leek2 = Notorious_Roy
En bedankt
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:* 1 000 000
Metroid is echt geweldig ! De besturing valt wel mee, echt geweldig, spanning, graphics, geluid !
Maar best moeilijk
quote:Er zijn speciale punten op Talon 4 waarbij je de graplebeam kan gebruiken.
Op woensdag 26 maart 2003 11:59 schreef nikanoru het volgende:[..]
Kan je met de grapplingbeam ook hoger springen, of alleen verder? Want volgens mij kan dat niet.
quote:Oh wacht! Moet ik soms de andere kant van die halfpipe doen! Want ik vond alleen een Missile Pack...
Op woensdag 26 maart 2003 10:52 schreef G1Ace het volgende:
eh
als dat nog niet duidelijk was...
er is een half pipe op tallon overworld...
* Khadgar denkt nog veel te 2dimensionaal...
Het is iedergeval veel leuker dan dat ik had gedacht
Kben trouwens net doodgegaan op het eind in het eerste level toen ik moest vluchten, tijd te kort
Ik moest net nog aan die dingen slingeren zo.... en daarna zal het einde wel geweest zijn.
Nou moet ik helemaal overnieuw vanaf dat savepoint
Maar ik haal het wel, strax.
En ik leer het ook nog wel hoop ik
quote:METROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOID! sp ding kan altijd nog wel
Op woensdag 26 maart 2003 18:07 schreef erikh het volgende:
Dilemma, morgen krijg ik mijn loon en overmorgen komt de GBA SP uit, zal ik nou metroid prime halen of een gameboy AHHH, so many choices
Maar ik heb net weer ff Metroid gespeeld, nu de eerste baas wel verslagen en ontsnapt. Met nog maar 10 seconden op de klok
Spannend man !
Net geland op Tallon, mooie omgeving
Alleen moet ik nu gaan eten.
Gaaf spelletje, dat Metroid Prime!
quote:Ik bedoel net als bij Super Metroid dat je jezelf omhoog kan lanceren.
Op woensdag 26 maart 2003 15:32 schreef G1Ace het volgende:[..]
Er zijn speciale punten op Talon 4 waarbij je de graplebeam kan gebruiken.
Hierdoor kan je als soort tarzan gaan door sommige lvls
(paar keren had ik neiging om zo'n tarzan kreet te uiten)
in principe is die niet nodig, maar je hebt echt heel veel oefening nodig om ervoor te zorgen dat je het niet nodig hebt, tot dan heb je het wel nodig
quote:in dit geval is het meer horizontaal lanceren dan vertikaal, aangezien de derde dimensie hier is toegevoerd, dit ging ook ten koste van de screw attack
Op woensdag 26 maart 2003 22:39 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik bedoel net als bij Super Metroid dat je jezelf omhoog kan lanceren.
Maar iik ben er al achter dat het niet kan.
quote:Yep.
Op woensdag 26 maart 2003 22:43 schreef G1Ace het volgende:[..]
in dit geval is het meer horizontaal lanceren dan vertikaal, aangezien de derde dimensie hier is toegevoerd, dit ging ook ten koste van de screw attack
-edit- spoiler weggehaald-
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 26-03-2003 23:20]
quote:Ssst, spoiler
Op woensdag 26 maart 2003 22:58 schreef nikanoru het volgende:[..]
Yep.
Maar daar is het censuur voor gekomen. en die is welm kewl.
quote:Ik kan me met jou vergelijken
Op woensdag 26 maart 2003 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ik heb net weer ff Metroid gespeeld, nu de eerste baas wel verslagenen ontsnapt. Met nog maar 10 seconden op de klok
Spannend man !
Net geland op Tallon, mooie omgeving
Gaaf spelletje, dat Metroid Prime!
Ik had nog wat meer tijd op de klok, hele tijd rollen overal waar het kon, dan ging het best snel...
En op Tallon heb ik een eind gespeeld, mijn missile launcher weer terug
Maar ik kan nog nie terug zoon morph ball worden
En keb net de Map van da level...
Dus morge weer verder, ben bij dat savepoint gestopt
Je hoort nog over mijn vorderingen
Ik zit nu bij Thardus,........ damn, das een pittig baasje. Vorige keer ging ik dood op de terugweg dus probeer ik het straks weer en ga ik deze keer rechtdoor ipv terug. Ik las iemand iets zeggen over MP,...dat die er alleen maar aan kon denken ofzo,.... dat ben ik met hem eens. MP is geweldig. Retro Studios heeft in 1 klap haar respect verdient. Wat een cool spel
Ik heb dus een van de weinige paarse Metroid Prime cube's
quote:lucky bastard! waar heb je die bij gekregen? pot duo-penotti ozo
Op donderdag 27 maart 2003 13:08 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar heeft zo'n Metroid Prime dekplaatje voor z'n cube gekregen.Ik heb dus een van de weinige paarse Metroid Prime cube's
quote:%"$$(&)&($_))?P%_('%(&##$_&_T__()(_%((!!!!!1
Op donderdag 27 maart 2003 13:08 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar heeft zo'n Metroid Prime dekplaatje voor z'n cube gekregen.Ik heb dus een van de weinige paarse Metroid Prime cube's
Dat is wel heel leuk voor je ja.
Liep net rustig van Tallon naar de Chozo Ruins... Kom ik daar ergens in een giftige poel ofzo... => Dood
quote:Nee
Op donderdag 27 maart 2003 16:22 schreef BMH het volgende:
[SPOILER]
quote:Wat een metroid noob ben jij, ja dat is een metroid,
Op maandag 24 maart 2003 12:48 schreef nikanoru het volgende:[..]
Sommige zeggen dat het ''ding'' bij het titelscherm een Metroid is maar dat lijkt me sterk. En ik denk dat je er wel een later tegenkomt, niet in het begin in ieder geval.
Ik weet dat allemaal al maanden en heb het spel nog geen eens en weet al meer als sommige hiero!!!
Tot me spijt geen geld voor het beste spel 2003 sorry zelda metroid wint het hehe lolzz
Van deze game mag zeker een opvolger komen het liefst nog op de gamecube!!! en niet ons nog eens tich jaar laten wachten want super metroid kwam uit in 1994(weet niet precies meer) wow das bijna al 10 jaar geleden)
Metroid fusion is ook een pracht game wat mee weer terug liet denken aan de goeie ouwe tijd van super metroid me favo snes game ever!!!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:09 schreef Legion_ het volgende:[..]
Wat een metroid noob ben jij, ja dat is een metroid,
en ja je komt zat metroids tegen ook metroid's in een later stadium en gemengd met een anders soort wezen waarvan de metroid prime de ultime mix van is.Ik weet dat allemaal al maanden en heb het spel nog geen eens en weet al meer als sommige hiero!!!
Tot me spijt geen geld voor het beste spel 2003 sorry zelda metroid wint het hehe lolzzVan deze game mag zeker een opvolger komen het liefst nog op de gamecube!!! en niet ons nog eens tich jaar laten wachten want super metroid kwam uit in 1994(weet niet precies meer) wow das bijna al 10 jaar geleden)
Metroid fusion is ook een pracht game wat mee weer terug liet denken aan de goeie ouwe tijd van super metroid me favo snes game ever!!!
Dat ik hier op reageer.
quote:Dat dacht ik al vandaar dat ik het ook niet lees
Op vrijdag 28 maart 2003 10:34 schreef G1Ace het volgende:
grote spoilers in dat stukkie
Ik zit nu ergens op de Drifts weer,..... heb eindelijk mijn gravity suit. Die levels hangen ook zo lekker aan elkaar God wat een goed spel zeg
quote:Het is een metroid, ik heb schetsen gezien van tekeningen hoe een metroid eruit zouw moeten zien met wat meer detail, een soort kwal met 3 hersendelen ofzo en ja zo zag dat ding daaro ook uit tot erop diepingezoemd, waarom een opvolger van metroid terwijl alles om metroid draait en het is ook niet metroid prime, kortom het is echt een metroid die je daar ziet.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:57 schreef nikanoru het volgende:[..]
Jij bent echt HEEL komisch
.
Ten eerste ben ik absoluut geen metroid noob en ten tweede wie zegt dat het WEL een metroid is in het begin. ik ken een metroid opbouw best wel goed en het zou misschien wel een geevolueerde kunnen zijn.Dat ik hier op reageer.
Al die eindbazen, zo makkelijk.. Komt misschien door de controls, het is gewoon te makkelijk om gelockt te strafen.
En dan dat irritante scannen.. Heb je het uitgespeeld, heb je niet 100% gescand, is het gvd niet meer mogelijk om het alsnog aan te vullen doordat die kuteindbazen niet meer terug komen
Kan ik het weer helemaal opnieuw gaan doen..
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:38 schreef HassieBassie het volgende:
Ben ik de enige die MP te makkelijk vind? Pff, het enige dat echt bout is is dat je 40 % van de tijd aan het teruglopen bent, en dan al die kutvijandjes opnieuw moet slopenAl die eindbazen, zo makkelijk.. Komt misschien door de controls, het is gewoon te makkelijk om gelockt te strafen.
En dan dat irritante scannen.. Heb je het uitgespeeld, heb je niet 100% gescand, is het gvd niet meer mogelijk om het alsnog aan te vullen doordat die kuteindbazen niet meer terug komen
Kan ik het weer helemaal opnieuw gaan doen..
quote:Heb spel nog niet maar een draak kan alleen een space pirat genaamd ... zijn (kom ff niet op zijn naam) dusuh je bent er nog niet hehe denk ik athans.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ben volgens mij bij de eindbaas, een godsgruwelijke draak in de Chozo tempel. Heb de zweet op mn klauwen staan gvd!!!
quote:nee, volgens de scans is het een draak bewerkt met phazon door de space pirats.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:22 schreef Legion_ het volgende:[..]
Heb spel nog niet maar een draak kan alleen een space pirat genaamd ... zijn (kom ff niet op zijn naam) dusuh je bent er nog niet hehe denk ik athans.
quote:hmzz nope niet de eindbaas ik las ergens terug wie het precies was en heb op www.metroid.com veel meer info kunnen over metroid prime zonder giga spoilers maar wel alle eindebazen inclusief metroid prime maar met te weinig info om een echte spoiler te zijn.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:27 schreef HAL9000S het volgende:[..]
nee, volgens de scans is het een draak bewerkt met phazon door de space pirats.
quote:mmm, geen spoilers voor mij. Ik zie het vanzelf wel
Op vrijdag 28 maart 2003 13:43 schreef Legion_ het volgende:[..]
hmzz nope niet de eindbaas ik las ergens terug wie het precies was en heb op www.metroid.com veel meer info kunnen over metroid prime zonder giga spoilers maar wel alle eindebazen inclusief metroid prime maar met te weinig info om een echte spoiler te zijn.
quote:Ja sorry, ik ben Metroid newbie!! Dit is de eerste metroid die ik speel, maar ik ga vandaag fusion halen. Hij is best die-hard overigens, die Ridley.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:46 schreef speknek het volgende:
Die 'draak' is natuurlijk Ridley.
quote:Ik zou toch proberen om eerst Super Metroid te krijgen of iig te spelen, dan zit je veel beter in het verhal en is Metroid Fusion ook meteen wat beter.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ja sorry, ik ben Metroid newbie!! Dit is de eerste metroid die ik speel, maar ik ga vandaag fusion halen. Hij is best die-hard overigens, die Ridley.
quote:mmm....no chance!! Ik speel hem wel opnieuw uit
Op vrijdag 28 maart 2003 15:54 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik zou toch proberen om eerst Super Metroid te krijgen of iig te spelen, dan zit je veel beter in het verhal en is Metroid Fusion ook meteen wat beter.
Ennuh kben net weer een eindje verder gekomen,
de Varia suit gehaald... die eindbaas van da gedeelte was best wel pittig op zich... maar tis me gelukt de 2de keer
Eerst nog ff Chozo ruins verder onderzoeke, de gedeeltes waar ik nog nie geweest ben, en misschien is er in dat Tallon geval ook nog wel wat waar ik nog nie geweest ben...
En daarna verder naar Magmoor Caverns of hoe het ook al weer heette
Is er nog iemand anders die ook ongeveer zo ver als mij zit ???
Laat ut ff wete
quote:Word nog wel leuker, als je in een phazon plas staat en dan gaat schieten.. WWWWOOOOWW
Op vrijdag 28 maart 2003 19:15 schreef HAL9000S het volgende:
Die phazon suit is ook heilig trouwens!!!
quote:of als die teringmetroids op je afkomen en daar dan achteraf erg veel spijt van krijgen
Op vrijdag 28 maart 2003 19:25 schreef BMH het volgende:[..]
Word nog wel leuker, als je in een phazon plas staat en dan gaat schieten.. WWWWOOOOWW
Heb nu net dat bijennest vernietigd! Echt het spel vreet je echt op voor je het weet is er weer een uur voor bij! fantastisch!
Petje af voor Retro Studio's
quote:het doet me een beetje aan het intro van Fight Club denken (de film)
Op vrijdag 28 maart 2003 20:10 schreef ShadoW17 het volgende:
Heb m ook sinds gister!! Echt geweldig spel!
Enne mag ik even een applausje voor het titelscherm das wel het mooiste titelscherm dat ik ook gezien heb!
Ik durf MP nu niet meer op te starten, want ik denk dat ik bij de eindbaas ben (MP), en ik wil het spel niet uitspelen .
quote:Heb ik uiteraard!!
Op vrijdag 28 maart 2003 20:21 schreef BMH het volgende:
Begin scherm is nog mooier met RGB kabel en op 60 HZ!!! Dan gaat alles nog net ff soepeler.
-edit-
Kwam een beetje stom over.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 28-03-2003 20:47]
o ja, zeg wat je wilt, maar die phazon suit en vooral de beam
Die dood alles
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 28-03-2003 20:46]
quote:Ik heb echt zitten zweten door die gast zeg!!Het erste is dat je op een gegeven moment denk:"yes ik heb hem bijna"
Op vrijdag 28 maart 2003 20:43 schreef nikanoru het volgende:
Ridley is de zowaar de eerste eindbaas die me heeft weten af te maken.
Knap van hem....
quote:hehe, dan begint het pas, en het wordt steeds bruuter!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 20:45 schreef G1Ace het volgende:
ik had ridley tot 1/3 van zijn leven
ik denk, gaat lekker zo
JA, had je gedacht
die aap!
quote:Waarom doet nintendo nou niet zoals sega gewoon standaard een
Op vrijdag 28 maart 2003 20:21 schreef BMH het volgende:
Begin scherm is nog mooier met RGB kabel en op 60 HZ!!! Dan gaat alles nog net ff soepeler.Ik durf MP nu niet meer op te starten, want ik denk dat ik bij de eindbaas ben (MP), en ik wil het spel niet uitspelen
.
Ps. In Chozo Ruins (Main Plaza) kun je vogeltjes schieten!
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 28-03-2003 22:22]
quote:Whahaha ja heb ik ook ff staan doen, is wel lachuh, al die veren vliegen overal
Op vrijdag 28 maart 2003 21:17 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
In Chozo Ruins (Main Plaza) kun je vogeltjes schieten!
Is de gehele commercial voor MP die je op TV kan zien gevuld met echte beelden real-time beelden van het spel? Het ziet er zo fucking goed uit als Zemus (of hoe heet ze) door de gangen loopt en veranderd in een bal.. Of zitten er stukjes gerenderde footage in (al dan niet uit het spel genomen)?
quote:sommige zijn echt, sommige zijn gemaakt speciaal voor de commercial
Op vrijdag 28 maart 2003 23:08 schreef hoe-die-nie het volgende:
Er zijn inmiddels zoveel MP topics en ik heb geen zin om ze allemaal door te lezen dus vraag ik het hier maar:Is de gehele commercial voor MP die je op TV kan zien gevuld met echte beelden real-time beelden van het spel? Het ziet er zo fucking goed uit als Zemus (of hoe heet ze) door de gangen loopt en veranderd in een bal.. Of zitten er stukjes gerenderde footage in (al dan niet uit het spel genomen)?
quote:idd, al die tombraider style is nep
Op vrijdag 28 maart 2003 23:14 schreef G1Ace het volgende:[..]
sommige zijn echt, sommige zijn gemaakt speciaal voor de commercial
alles door de visor gezien is echt van het spel, de morphball sequences geloof ik ook, maar als je sammy ziet rondlopen (en niet transformeren in visor) dan, nou ja, dat is niet echt
maar geloof me, in de helm is het veel mooier.... (denk maar aan de regen drupelletjes die op je helm vallen )
quote:Ga eens snel naar de winkel...... MP is het beste spel op de Cube,... maar das mijn mening
Op zaterdag 29 maart 2003 00:41 schreef hoe-die-nie het volgende:
ok, thnx.. dit is wel een game die de aanschaf van een GC interessant maakt.
Heb nu net zelf de gravity suit gehaald,..... ze wordt stoerder en stoerder nu
quote:als ik wil, kan ik nu met mijn gravity suit thardus gaan doden
Op zaterdag 29 maart 2003 09:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ga eens snel naar de winkel...... MP is het beste spel op de Cube,... maar das mijn mening
Heb nu net zelf de gravity suit gehaald,..... ze wordt stoerder en stoerder nu
quote:En waarom zou je dat willen dan ?
Op zaterdag 29 maart 2003 10:49 schreef G1Ace het volgende:[..]
als ik wil, kan ik nu met mijn gravity suit thardus gaan doden
geweldig spel
Aleen kan ik niet wennen aan dat je moet rondkijken met R, ik ben gewend van TS2, met de c-stick!
Ik zit bij die 1e eindbaas, heb hem verslagen, maar dan moet ik ontsnappen en dat lukt niet!
quote:Als je op de planeet land dan gaat het allemaal starten. Het wordt met het uur beter dit spel !
Op zaterdag 29 maart 2003 12:47 schreef Ajax_master het volgende:
ik heb hem net binnen!geweldig spel
Aleen kan ik niet wennen aan dat je moet rondkijken met R, ik ben gewend van TS2, met de c-stick!
Ik zit bij die 1e eindbaas, heb hem verslagen, maar dan moet ik ontsnappen en dat lukt niet!
quote:Gammo is een genante vertoning
Op zaterdag 29 maart 2003 18:17 schreef SmashBro het volgende:
Net bij Gammo sprak de voice-over Samus de hele tijd uit als "Siemus". Wat een genante vertoning zeg.
quote:ziet gewoon cool uit
Op zaterdag 29 maart 2003 12:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
En waarom zou je dat willen dan ?
quote:Ja inderdaad...
Op zaterdag 29 maart 2003 12:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je op de planeet land dan gaat het allemaal starten. Het wordt met het uur beter dit spel !
*SPOILER*
Ik was nogal verbaasd dat ik alles kwijtraakte kwa special equiment
quote:Dat was echt irritant
Op zaterdag 29 maart 2003 18:17 schreef SmashBro het volgende:
Net bij Gammo sprak de voice-over Samus de hele tijd uit als "Siemus". Wat een genante vertoning zeg.
quote:waar??
Op zaterdag 29 maart 2003 19:03 schreef flappiewappie het volgende:
gvd, 3 keer op de zelfde plek dood gegaanmaakt het opeens een stuk minder leuk
quote:speciale guide gevolgt, zit kleine bug bij de spidertrack (of is het nou expres gedaan?) kon ik zo de ice beam krijgen
Op zaterdag 29 maart 2003 18:53 schreef speknek het volgende:
Hoe kom je aan een gravity suit zonder de spider ball?
Te goed dit, straks nederland tsjechie kijken maar misschien gaan we maar niet uit vanavond. Ik ging net alleen dood toen ik binnen een bepaalde tijd dat ruimtestation uit moest zijn. Ik lag in het water en kreeg die bommen maar niet goed geplaatst
Ik speel morgenavond wel, of maandag weer...... kmoet natuurlijk wel minstens een uur of meer de tijd hebben he...
quote:ik ben ook verslaafd aan msn
Op zaterdag 29 maart 2003 21:27 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Keb zin om da spel te spelen, maar kben veel te verslaafd aan MSNIk speel morgenavond wel, of maandag weer...... kmoet natuurlijk wel minstens een uur of meer de tijd hebben he...
En dat rocks coole beesten en je moet alles weer op een totaal andere manier doen dat vind ik wel cool (meer rollen enzo) en de muziek die is ook echt stoer
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:41 schreef febster het volgende:
Jajagister na 1 week ziek zijn enzo weer MP gespeeld (das erg MP hebben maar t niet kunnen spelen
) maar goed gister dus die Chirizo Ruins uitgekamt
en nu verder in Magnoor Caverns ofzo (dat lava spul)
En dat rocks
coole beesten en je moet alles weer op een totaal andere manier doen dat vind ik wel cool (meer rollen enzo) en de muziek die is ook echt stoer
![]()
quote:Ja kut namen allemaal
Op zaterdag 29 maart 2003 21:44 schreef nikanoru het volgende:[..]
quote:De Chozo Ruins!!!1
Op zaterdag 29 maart 2003 21:50 schreef febster het volgende:[..]
Ja kut namen allemaal
je weet wel dat gebied met wat woestijnachtig aan doet en met van die irri wespen spul en van die beesten die uit de grond op duiken
![]()
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:51 schreef nikanoru het volgende:
De Chozo Ruins!!!1
.
ff Chozo ruins helemaal doorlopen, dat ik alle delen heb gehad, en dan naar magmoor caverns....
of is er nog een elevator naar een ander level ?
quote:ja, maar waarschijnlijk nog niet toegankelijk voor jou.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:35 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ga nou denk ik maar ff verder spelenff Chozo ruins helemaal doorlopen, dat ik alle delen heb gehad, en dan naar magmoor caverns....
of is er nog een elevator naar een ander level ?
quote:ja kschaam me ook best wel
Op zaterdag 29 maart 2003 19:20 schreef speknek het volgende:
3 keer doodgaan? Ik ben volgens mij uberhaupt pas twee keer doodgegaan. Eerste keer wist ik niet welke kant ik op moest vluchten in het begin (tenminste, ik zag niet dat je op een gegeven moment bij brokstukken omhoog kon springen) en ik ben een keer het lava ingepleurd.
p.s. tis zo krom omschreven,dat het geen spoiler is
quote:idd, je hebt gelijk, moet ik die magneet dinges hebbe, voor een paar gedeeltes, dus ben nou net in de magmoor caverns bezig
Op zaterdag 29 maart 2003 22:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
ja, maar waarschijnlijk nog niet toegankelijk voor jou.
quote:de vetste "helmeffect" vind ik nog steeds de weerspiegeling van samus dr ogen. Ik zag samus zelfs een keer met dr ogen knipperen!
Op zaterdag 29 maart 2003 23:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Soooo, echt mooi als je in magmoor caverns op het begin door die stoom loopt, dan wordt dat glas helemaal aangeslagen met damp
Geef maar geen antwoord. Dan is er geen lol meer aan
quote:Eh dat was het wel zo'n beetje hoor
Op zaterdag 29 maart 2003 23:47 schreef Khadgar het volgende:
Ja ik weet hoe je steeds de zwakke plekken kunt zien, en hoe je ze uitschakelt. Maar hoe dan verder...?
quote:Da's die enorme stapel stenen toch?? Hij heeft me ook 2 keer afgemaakt, gewoon lekker doorknallen dan geeft ie vanzelf op
Kut Tardus!
quote:Ik had hier ook 4 energycells en maar 45 missiles.... dit lukt je wel... als je deze eenmaal door hebt...
Kut Tardus! Die is echt moeilijk zeg... Ik vermoed dat ik gewoon meer energy tanks moet vinden (kheb er 4...) en nog meer missile tanks (nu 65)... Of ik mis gewoon de truc... Ja ik weet hoe je steeds de zwakke plekken kunt zien, en hoe je ze uitschakelt. Maar hoe dan verder...?Geef maar geen antwoord. Dan is er geen lol meer aan
quote:over uurtje vertel ik je over mijn tweede bout met deze idioot op hard mode (IK WIL MIJN PLASMA BEAM TEGEN DIE IDIOOT!)
Kut Tardus! Die is echt moeilijk zeg... Ik vermoed dat ik gewoon meer energy tanks moet vinden (kheb er 4...) en nog meer missile tanks (nu 65)... Of ik mis gewoon de truc... Ja ik weet hoe je steeds de zwakke plekken kunt zien, en hoe je ze uitschakelt. Maar hoe dan verder...?Geef maar geen antwoord. Dan is er geen lol meer aan
Aleen ik zit nu vast bij een soort machiene, die steeds wespen ofzo afschiet, heel irri die wespen zijn vet snel!
GVD, kut spel
Spanning begint er goed in te komen (verhaal ook trouwens)
Iemand tips?
BTW.
Wist je als je b de hle tijd inhoudt als het gamecube logo komt, vraagt hij of je 60hz wil spelen
quote:Dit werkt maar bij een paar spellen, en is dacht ik een van de weinige manieren om over te schakelen op 60hz
BTW.
Wist je als je b de hle tijd inhoudt als het gamecube logo komt, vraagt hij of je 60hz wil spelen
quote:Je hoort een geluidje als er 1 stil hangt, snel opzoeken door gewoon om je heen te kijken en dan target lock doen. Knallen maar. Op gegeven moment had ik een plekje op dat platform dat iets lager was en waar die wespen neit op je af komen, knal maar raak. Zat volgens mij aan de achterkant van dat platform, dat loopt een beetje schuin af
Op zondag 30 maart 2003 15:18 schreef Ajax_master het volgende:
Kan iemand helpen? bij die machiene die steeds wespen afschiet, hoe kan je die verslaan? die wespen zijn veel te snel voor mij,Iemand tips?
BTW.
quote:De 60 Hrz optie vraagt die bij mij standaard
Op zondag 30 maart 2003 15:18 schreef Ajax_master het volgende:
Kan iemand helpen? bij die machiene die steeds wespen afschiet, hoe kan je die verslaan? die wespen zijn veel te snel voor mij,Iemand tips?
BTW.
Have fun
Ik ook bijna.., besluit dus maar even te backtracken naar savepoints, NEEEEE, word ik neergeknald op de terugweg.....
quote:Vuur draait? Ik heb geen vuur gezien. Ik ken wel een makkelijkere manier, je hoort het namelijk als een wesp aanvalt. Eerst een lage buzz (dan hangt ie stil en kun je hem eventueel locken) en dan een hoge bzzt, waarna hij aanvalt. Gewoon enkele keer op b drukken om over z'n onzichtbare aanval heen te springen.
Op zondag 30 maart 2003 16:20 schreef Chocobo het volgende:
De 60 Hrz optie vraagt die bij mij standaardEn over die wespen,.... zodra je er 1 ziet locken met L en vuren. Die machine is gewoon een kwestie van locken en vuren,....... dash in de richting waarin het vuur draait anders wordt je geraakt,...dashen is opzij en b. Wespennesten zijn snel uitgeschakeld met missiles.
![]()
Have fun
quote:Spreek voor jezelf, mietje
Op zondag 30 maart 2003 16:26 schreef Chocobo het volgende:
WhahahahahahaBijna iedereen is dat daar overkomen
!
quote:Ik ken er nog 4 !
Op zondag 30 maart 2003 16:28 schreef speknek het volgende:[..]
Spreek voor jezelf, mietje
.
quote:Oh,... dan ben je daar nog niet denk ik !
Op zondag 30 maart 2003 16:27 schreef speknek het volgende:[..]
Vuur draait? Ik heb geen vuur gezien.
Metroid Prime is echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb ... en ik ben al sinds de SNES van de partij... kun je nagaan.
quote:Ik vind zelf Super Metroid beter dan Prime.
Op zondag 30 maart 2003 17:32 schreef speknek het volgende:
Ik denk inderdaad dat het nog net ZOOT voor zich moet dulden, omdat die door het verhaal iets meeslepender was, maar het op een na beste spel ooit is ook geen slechte score.
De Space Pirates worden pittiger nu,.... Daar heb ik respect voor
(ik moet even kennis overtuigen)
quote:www.gamerankings.com , maar ik doe het wel even voor je
Op maandag 31 maart 2003 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is ook alweer het adres van die website waar al die review-cijfers onder elkaar staan?(ik moet even kennis overtuigen)
Planet Gamecube 11/19/2002 10 out of 10 100.0%
TechTV 11/19/2002 5 out of 5 100.0%
Gamers.com 11/11/2002 10 out of 10 100.0%
Gaming Nation 11/20/2002 5 out of 5 100.0%
Next Level Gaming 11/20/2002 6 out of 6 100.0%
Electronic Gaming Monthly 11/22/2002 10 out of 10 100.0%
411 Mania 11/21/2002 10 out of 10 100.0%
GameCube Advanced 11/23/2002 40 out of 40 100.0%
Game Nikki 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
Kenston High School 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
Nintendophiles 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
GamersMark 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
GamingWorld 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
Addict Gamers 11/19/2002 10 out of 10 100.0%
Canadian Gaming Server 11/25/2002 100 out of 100 100.0%
Cinescape Online 11/27/2002 A+ 100.0%
Game Nation TV 11/26/2002 100 out of 100 100.0%
The Laser 11/28/2002 A+ 100.0%
Play Magazine 11/30/2002 5 out of 5 100.0%
Nintendo Power 12/2/2002 5 out of 5 100.0%
SF Chronicle 12/2/2002 5 out of 5 100.0%
NTSC uk 12/3/2002 10 out of 10 100.0%
Wired Lounge 12/4/2002 5 out of 5 100.0%
Nintelligent Network 12/4/2002 10 out of 10 100.0%
The Gaming Chronicle 11/26/2002 5 out of 5 100.0%
CV Games 12/9/2002 A+ 100.0%
Armchair Empire 12/10/2002 10 out of 10 100.0%
GameNow 12/9/2002 A+ 100.0%
GameQubed 12/7/2002 10 out of 10 100.0%
Cyber Gaming Net 12/11/2002 5 out of 5 100.0%
Gamers Logik 12/12/2002 10 out of 10 100.0%
Intensity Magazine 11/30/2002 10 out of 10 100.0%
Nintendo Gamenet 12/14/2002 10 out of 10 100.0%
Active Reviews 12/15/2002 5 out of 5 100.0%
Game Industry News 12/23/2002 5 out of 5 100.0%
DarkStation 12/23/2002 10 out of 10 100.0%
Independent Gamer 12/29/2002 10 out of 10 100.0%
Pregaming 1/2/2003 10 out of 10 100.0%
GMR Magazine 1/7/2003 10 out of 10 100.0%
Nintendo Next Gen 1/10/2003 10 out of 10 100.0%
Gamestyle 1/10/2003 10 out of 10 100.0%
Games First! 1/12/2003 5 out of 5 100.0%
Media Fuzion 1/12/2003 5 out of 5 100.0%
Into Liquid Sky 1/13/2003 A+ 100.0%
Game Critics 1/8/2003 10 out of 10 100.0%
Daily Game 11/22/2002 10 out of 10 100.0%
Pop Culture Shock 1/20/2003 10 out of 10 100.0%
All Out Games 2/3/2003 100 out of 100 100.0%
The Lowdown 2/10/2003 10 out of 10 100.0%
Eurogamer 3/20/2003 10 out of 10 100.0%
Game Play 3/21/2003 10 out of 10 100.0%
Final Level 3/27/2003 5 out of 5 100.0%
Christian Computer Game Reviews 3/28/2003 99 out of 100 99.0%
Game Reviewers 3/25/2003 9.9 out of 10 99.0%
Wired Play 1/7/2003 99 out of 100 99.0%
Game Discovery 1/25/2003 9.9 out of 10 99.0%
ZT Game Domain 12/8/2002 9.9 out of 10 99.0%
Nintendo News Online 12/5/2002 9.9 out of 10 99.0%
Solinari Gaming 11/26/2002 9.9 out of 10 99.0%
tendo Gamers 11/21/2002 9.9 out of 10 99.0%
IGN 11/11/2002 9.8 out of 10 98.0%
Game 2 Extreme 11/25/2002 9.8 out of 10 98.0%
Gaming Nexus 11/27/2002 9.8 out of 10 98.0%
netjak 12/3/2002 9.8 out of 10 98.0%
Videogame City 12/9/2002 9.8 out of 10 98.0%
Nintensity 12/8/2002 9.8 out of 10 98.0%
Video Gamers First 2/4/2003 9.8 out of 10 98.0%
Gaming Invasion 11/24/2002 98 out of 100 98.0%
Gamer Next 11/22/2002 98 out of 100 98.0%
Game Zone 11/23/2002 9.7 out of 10 97.0%
Gamer Web 11/25/2002 9.7 out of 10 97.0%
GameSpot 11/16/2002 9.7 out of 10 97.0%
Gaming Target 11/26/2002 9.7 out of 10 97.0%
GameCube Cafe 11/28/2002 97 out of 100 97.0%
Games Master 3/6/2003 97 out of 100 97.0%
Mad Gamers 3/20/2003 9.7 out of 10 97.0%
Worth Playing 12/29/2002 9.7 out of 10 97.0%
GameFaction 1/7/2003 97 out of 100 97.0%
GameCubeLand 12/10/2002 9.7 out of 10 97.0%
Total Games Network 12/17/2002 96 out of 100 96.0%
Hyperactive 3/27/2003 96 out of 100 96.0%
Games Radar 3/21/2003 96 out of 100 96.0%
Nintendojo 1/29/2003 9.6 out of 10 96.0%
Game Rankings 12/8/2002 96 out of 100 96.0%
Gamespy 11/19/2002 96 out of 100 96.0%
PGNX Network 11/25/2002 9.5 out of 10 95.0%
Gaming Age 12/7/2002 A 95.0%
Game Revolution 11/25/2002 A 95.0%
UGO 11/20/2002 A 95.0%
The Video Game Critic 2/6/2003 A 95.0%
The Next Level 2/7/2003 A 95.0%
GameGal 2/18/2003 9.5 out of 10 95.0%
Frozen Zero 12/8/2002 9.5 out of 10 95.0%
Game Power AU 3/25/2003 9.5 out of 10 95.0%
Game Informer 12/17/2002 9.5 out of 10 95.0%
XGR 12/5/2002 95 out of 100 95.0%
Cube Europe 12/7/2002 9.5 out of 10 95.0%
Game Partisan 12/13/2002 9.5 out of 10 95.0%
Gamers Pulse 12/7/2002 47 out of 50 94.0%
Telefragged 12/3/2002 94 out of 100 94.0%
Gamer.tv 12/4/2002 9.3 out of 10 93.0%
The Mushroom 3/6/2003 91 out of 100 91.0%
Gamer Feed 2/3/2003 9 out of 10 90.0%
iRate Games 3/23/2003 9 out of 10 90.0%
epiGamer 2/18/2003 9 out of 10 90.0%
Inside Hotwire 3D 1/30/2003 9 out of 10 90.0%
Culture Dose 2/3/2003 4.5 out of 5 90.0%
E-GO Gaming 1/19/2003 9 out of 10 90.0%
Cincinnati Enquirer 12/10/2002 4.5 out of 5 90.0%
Gamer's Hell 12/12/2002 9 out of 10 90.0%
All RPG 12/16/2002 9 out of 10 90.0%
Thunderbolt 12/8/2002 9 out of 10 90.0%
Game Assault 1/2/2003 9 out of 10 90.0%
Gaming Horizon 12/17/2002 9 out of 10 90.0%
Raveware 12/19/2002 9 out of 10 90.0%
Xen Gamers 12/4/2002 A- 90.0%
ZenGamer 12/2/2002 9 out of 10 90.0%
GameSplurge 11/28/2002 9 out of 10 90.0%
Central Gaming Network 11/30/2002 9 out of 10 90.0%
GamePro.com 11/18/2002 4.5 out of 5 90.0%
Games Domain 11/25/2002 4.5 out of 5 90.0%
All Game Guide 11/22/2002 4.5 out of 5 90.0%
GameCube Network 11/24/2002 85 out of 100 85.0%
Entertainment Weekly 11/18/2002 B+ 85.0%
Gone Gold 11/26/2002 84 out of 100 84.0%
Electric Playground 12/3/2002 8 out of 10 80.0%
Stratos Group 1/12/2003 3.3 out of 5 66.0%
Globe Technology 11/29/2002 3 out of 5 60.0%
Ik zou trouwens eigenlijk helemaal terug moeten naar Chozo ruins, waar je op die vogels kan schieten.... daar kan ik de boostball ook nog gebruiken (heb ik ondertussen al gedaan)
Nou ben ik op weg naar Tallon, daar kan ik het ook nog wel gebruiken...
Trouwens die baby Shegots of hoe je het schrijft vin ik maar klotebeesten ze doen me veel pijn
[Dit bericht is gewijzigd door Johnson_Lopez op 31-03-2003 14:16]
quote:Goed opzij strafen en op hun rug schieten.... ik vuur meestal een power charge beam or whatever the fuck you call it!
Op maandag 31 maart 2003 13:23 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Trouwens die baby Shegots of hoe je het schrijft vin ik maar klotebeestenze doen me veel pijn
quote:Hey, wat is er gebeurd met je oude icoontje?
Op maandag 31 maart 2003 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
Thanks!![]()
quote:Er zijn best veel halfpipes verstopt, op zowel de overworld, als in/bij de ruins van de Chozo.
Op maandag 31 maart 2003 13:23 schreef Johnson_Lopez het volgende:
kheb net weer 1.5 uur gespeeld...
net de boost ball of zoiets gehaald in Phendana driftsIk zou trouwens eigenlijk helemaal terug moeten naar Chozo ruins, waar je op die vogels kan schieten.... daar kan ik de boostball ook nog gebruiken (heb ik ondertussen al gedaan)
Nou ben ik op weg naar Tallon, daar kan ik het ook nog wel gebruiken...
Trouwens die baby Shegots of hoe je het schrijft vin ik maar klotebeesten
ze doen me veel pijn
Ik heb het ''geheime'' einde van MP nu gezien en, jaja daarin kan je zien dat er een vervolg komt. Als je Samus weg ziet vliegen in haar schip en na de credits gaat de camera terug naar Tallon en zie je onder water een poel phazon liggen borrelen, en dan schiet er plotseling een hand uit en zie je ook nog een oog heen en weer kijken, ik denk zelf een samuskloon zoals die hand eruit zag en toen de Metroid Prime op het einde het phazon pak van samus aftrok. Maar goed dat zien we in het vervolg zelf wel.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Einde spoilers.
quote:hmm ja doe ik, maar dat strafen met B dat gaat nie zo goed vin ik, of ik moet nog wat oefenen.... ennuh soms zit je in best kleine ruimtes met 2 zulke beesten, dan ist wel moeilijk om ze te doden
Op maandag 31 maart 2003 14:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Goed opzij strafen en op hun rug schieten.... ik vuur meestal een power charge beam or whatever the fuck you call it!
En trouwens power charge beam... ken ik nie. Is dat dat je de A-knop dan moet inhouden ??? want dat kan ik nog niet na die crash op het begin van het spel.
quote:Ja ik zal is overal wat gaan zoeken... keb er al een paar waardoor mijn hoeveelheid raketten is toegenomen die ik kan dragen
Op maandag 31 maart 2003 15:12 schreef Khadgar het volgende:[..]
Er zijn best veel halfpipes verstopt, op zowel de overworld, als in/bij de ruins van de Chozo.
quote:*pets*
Op maandag 31 maart 2003 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
*PBateman1978 geeft toe sinds 21 maart geen MP meer gespeeld te hebben en zodoende nog steeds in de Chozo Ruins rond loopt....
Ligt het aan mij of is het weer drastisch veranderd in Tallon sinds ik terug ben van mijn avontuur in de Phazon Mines !
?
Ik kan er echt nix van Ik zit ook nog steeds in de Chozo Ruins, maar ga steeds dood. Ik kom wel steeds verder, maar toch... WAAR zit die save point?
Ik zie trouwens overal echt veel halfpipes en kleine gaten voor als ik weer kan rollen
quote:Tis geen FPS,... neem de tijd en kijk rustig rond.... lock en vuur veel en ga rustig alles ontdekken !
Op maandag 31 maart 2003 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whaaahhh !Ik kan er echt nix van
Ik zit ook nog steeds in de Chozo Ruins, maar ga steeds dood. Ik kom wel steeds verder, maar toch... WAAR zit die save point?
Ik zie trouwens overal echt veel halfpipes en kleine gaten voor als ik weer kan rollen
quote:Ik snap dat je gefrusteerd raakt, maar speel rustig en kijk gewoon rustig goed rond en schiet de vijanden met de plezier zo kom je langzamerhand wel verder! Waar de Savepoints zijn, dat zie je op de map door op je Z-knopje te drukken, Savepoints zijn als S letter aangegeven op de map!
Op maandag 31 maart 2003 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whaaahhh !Ik kan er echt nix van
Ik zit ook nog steeds in de Chozo Ruins, maar ga steeds dood. Ik kom wel steeds verder, maar toch... WAAR zit die save point?
Nu heb ik ook zelf een vraagje, waar kan ik De Spider Ball vinden?
quote:SPOILER:
Nu heb ik ook zelf een vraagje, waar kan ik De Spider Ball vinden?
Krijg je als je dat grote stenen monster in Phaderna drifts (de ijswereld) verslaat, heb je o.a. de wave beam, heat visor, super missle en space jump boots voor nodig om te komen
quote:Dank je, begon al beetje ongeduldig te worden, wil nu weer aan de slag gaan! Het is keigave spel, moet ik zeggen!
Op maandag 31 maart 2003 18:22 schreef Wunk het volgende:[..]
SPOILER:
Krijg je als je dat grote stenen monster in Phaderna drifts (de ijswereld) verslaat, heb je o.a. de wave beam, heat visor, super missle en space jump boots voor nodig om te komen
Ik moet inderdaad wat rustiger doen denk ik Ik ren nu overal doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |