...en tenslotte: kijk maar eens goed om je heen, kijk naar de statistieken, de ervaringen, de geschiedenis!
(btw>> ik vertrouw me vriendin wel voor 99,999999%)
quote:idd, want de dingen die de topicstarter omschrijft zijn nou ook de dingen in het leven
Op maandag 24 maart 2003 01:12 schreef Lopat het volgende:
Ja en als je zo door gaat met redeneren, bedenk je je opeens dat je beter dood kan zijn...
Immers heb je dan WEL zekerheid.
quote:nope, als der ergens wel veel onzekerheden over zijn, dan is het de dood wel!......maar daar gaat het nu niet over dus....
Op maandag 24 maart 2003 01:12 schreef Lopat het volgende:
Ja en als je zo door gaat met redeneren, bedenk je je opeens dat je beter dood kan zijn...
Immers heb je dan WEL zekerheid.
quote:Geniet jij wel van het leven ?
Op maandag 24 maart 2003 01:11 schreef m0w9li het volgende:
- niets (dus ook niemand) is zeker in het leven
- liefde maakt blind
- gevoelens kies je niet, zij kiezen jou
- het leven kan raar lopen
- de enige garantie is dat er geen garanties zijn...en tenslotte: kijk maar eens goed om je heen, kijk naar de statistieken, de ervaringen, de geschiedenis!
quote:wirds of wisdom mickey......
Op maandag 24 maart 2003 01:14 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
idd, want de dingen die de topicstarter omschrijft zijn nou ook de dingen in het leven
als alles zekerheid was, was het me toch een potje saai
-edit-
zie profiel
-edit
ik hou me bek nu wel, en leef mee
[Dit bericht is gewijzigd door dnutpops op 24-03-2003 01:24]
quote:hmmzz.....laat ik het zo zeggen: soms is me glas half leeg....soms half vol.....
Op maandag 24 maart 2003 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Geniet jij wel van het leven ?
quote:Maar toch is ze vreemdgegaan jongen?
- liefde maakt blind
- de enige garantie is dat er geen garanties zijn...en tenslotte: kijk maar eens goed om je heen, kijk naar de statistieken, de ervaringen, de geschiedenis!
quote:Dan zou ik toch maar eens een ander glas nemen...
Op maandag 24 maart 2003 01:19 schreef m0w9li het volgende:[..]
hmmzz.....laat ik het zo zeggen: soms is me glas half leeg....soms half vol.....
quote:dat zijn (onbewust) hele wijze woorden van je: we kunnen allemaal der wel op los ballen, zonder dat een ander dat weet....weeeer een nooit te vertrouwen dus... (0,000001% in mijn geval dus...)
Op maandag 24 maart 2003 01:20 schreef Daverz het volgende:[..]
Maar toch is ze vreemdgegaan jongen?
quote:
- liefde maakt blind
Bovendien:
1. Sex kan ook bestaan zonder liefde, dus veel mensen gaan rustig een keertje vreemd;
2. Sex is superlekker en maar weinig mensen kunnen de verleiding weerstaan als ze in een situatie terechtkomen die het wel heeeeel moeilijk maakt trouw te blijven.
quote:glazen zijn der niet altijd voor het oprapen, laat staan voor het uitkiezen dus....en zolang een glas niet gebroken is, is het nog heel....
Op maandag 24 maart 2003 01:23 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dan zou ik toch maar eens een ander glas nemen...
quote:waarom?!>> ik wil de illusie uit de wereld helpen.....
Op maandag 24 maart 2003 01:17 schreef dnutpops het volgende:
wil wel weten waarom topicstarter dit met ons deelt.-edit-
zie profiel-edit
ik hou me bek nu wel, en leef mee
quote:Hmm ja.... je weet het nooit idd. Ik ga er vanuit dat je je vriendin 100% moet vertrouwen daarin, je kunt dr toch niet 24 uur per dag in de gaten houden en als ze het wil doet ze het toch wel...right? Dus het gewoon gezellie houden.. totdat je erachter komt of ze vreemd is gegaan dan
Op maandag 24 maart 2003 01:25 schreef m0w9li het volgende:[..]
dat zijn (onbewust) hele wijze woorden van je: we kunnen allemaal der wel op los ballen, zonder dat een ander dat weet....weeeer een nooit te vertrouwen dus... (0,000001% in mijn geval dus...)
quote:Dan poets dat glas eens.........
Op maandag 24 maart 2003 01:27 schreef m0w9li het volgende:[..]
glazen zijn der niet altijd voor het oprapen, laat staan voor het uitkiezen dus....en zolang een glas niet gebroken is, is het nog heel....
quote:Mijn ex-buurvrouw heeft mij weleens gezegd:
Op maandag 24 maart 2003 02:08 schreef Darkinforcer het volgende:
Ach ja je zou opzich degene moeten vertrouwen, maar vaak is het feit zo dat wanneer je zelf vaak bedonderd bent door de mensen in wie je geloofde dat dat een rol gaat spelen in je huidige en mogelijke toekomstige relatie(s). Heb ik zelf namelijk nogal last van, mensen vertrouwen doe ik met moeite, dat vertrouwen is moeilijk te winnen en zeer makkelijk om weer te verliezen door een misstap aan de andere kant...
Ik vind dat een hele wijze gedachte.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 02:15 schreef R_ON het volgende:[..]
Mijn ex-buurvrouw heeft mij weleens gezegd:
"ben vertrouwd, maar vertrouw niemand."Ik vind dat een hele wijze gedachte.
Ik heb niet de illusie dat mensen niet vreemdgaan, wel het gevoel dat het soms beter niet gezegd kan worden... ( vervelende is dat ik het gewoon heel snel aanvoel...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |