Conflict
quote:mafkees
Op maandag 24 maart 2003 00:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
conflict vs yvonne
[afbeelding]Conflict
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar vanwaar die ban? heeft ie ruzie gezocht met een wat-modje?
mooie .gif @ conflict
yvonne
quote:Of hij is te populair ,
Op maandag 24 maart 2003 00:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is er zo tof aan die Conflict?
wie zich laat bannen is in mijn ogen een prutserom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ik ga slapen... net zoals Conflict.. .want hij heeft immers nu niks meer te doen...
Op maandag 24 maart 2003 00:14 schreef lipboutje het volgende:[..]
Of hij is te populair ,
[afbeelding]
quote:Dat denk jij,maar oke maak(of ben je al) nutteloos voor de maatschappij! weltruste
Op maandag 24 maart 2003 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik ga slapen... net zoals Conflict.. .want hij heeft immers nu niks meer te doen...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 00:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Conflict:
[Dit bericht is gewijzigd door lipboutje op 24-03-2003 00:50]
quote:nee ik niet jij wel dan
Op maandag 24 maart 2003 00:45 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
heb je niets beters te doen?
quote:irri he ook ik ga naar irak in mijn humv
Op maandag 24 maart 2003 01:10 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
gvd, wat ben jij een irritant figuur zeg...
quote:
Op maandag 24 maart 2003 01:23 schreef lipboutje het volgende:
anders kijk ff naar deze onzin voor je leven! http://www.liquidgeneration.com/poptoons/saddamfromiraq.asp
quote:Dus ik ga jullie verlaten
Op maandag 24 maart 2003 01:23 schreef Dieudonne het volgende:
Dus.......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop