maar ik bedoel verliefd zijn dat je nog geen relatie hebt, dat vind ik minder zo onzeker of het wat wordt en dat de andere het zelfde er over denkt...
[Dit bericht is gewijzigd door afraidtech op 23-03-2003 14:29]
quote:En als ze wél verliefd zijn, geloof je t niet en loop je zelf weg
Op zondag 23 maart 2003 14:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Klote, ik wordt altijd verliefd op meisjes die mij niet zien staan...
quote:goed punt... voel me op het moment heel raar (verliefd noemen ze dat geloof ik) weet me eigenlijk geen raad... tips en trucs mogen (ze is ook gek op mij heb ik mij laten vertellen
Op zondag 23 maart 2003 14:49 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
En als ze wél verliefd zijn, geloof je t niet en loop je zelf weg
quote:Niet aan mij vragen... ben n n00b op dat gebied en nog een met liefdesverdriet ook...
Op zondag 23 maart 2003 14:51 schreef afraidtech het volgende:[..]
goed punt... voel me op het moment heel raar (verliefd noemen ze dat geloof ik) weet me eigenlijk geen raad... tips en trucs mogen (ze is ook gek op mij heb ik mij laten vertellen
)
quote:Als ze toch gek op jou is is het gewoon een kwestie van haar meevragen naar bios (of iets originelers
Op zondag 23 maart 2003 14:51 schreef afraidtech het volgende:[..]
goed punt... voel me op het moment heel raar (verliefd noemen ze dat geloof ik) weet me eigenlijk geen raad... tips en trucs mogen (ze is ook gek op mij heb ik mij laten vertellen
)
quote:tsja moet je wel vervoer hebbe (tsja voor de 2de keer gezakt
Op zondag 23 maart 2003 14:55 schreef Solomon het volgende:[..]
Als ze toch gek op jou is is het gewoon een kwestie van haar meevragen naar bios (of iets originelers
)
quote:rijden er geen bussen bij jullie?
Op zondag 23 maart 2003 14:56 schreef afraidtech het volgende:[..]
tsja moet je wel vervoer hebbe (tsja voor de 2de keer gezakt
) want een beetje bios is hier een 45 minuten rijden, en zij woont nog eens 30 min rijden van mij vandaan
quote:maar als je s'avonds naar bios gaat dan rijden er geen bussen iig niet laat
Op zondag 23 maart 2003 15:20 schreef Matsie het volgende:[..]
rijden er geen bussen bij jullie?
quote:Niet altijd, kan ook soms mooi zijn
Op zondag 23 maart 2003 15:24 schreef Fliepke het volgende:
verliefd zijn is kut, word je onzeker van... en ga je soms rare dingen van doen/denken...
quote:true... ik wil der wel overdonderen met smsjes maar dat doe ik niet
Op zondag 23 maart 2003 15:24 schreef Fliepke het volgende:
verliefd zijn is kut, word je onzeker van... en ga je soms rare dingen van doen/denken...
quote:ja true, ik moet ook wat onder nemen maar ben veels te verlegen
Op zondag 23 maart 2003 15:27 schreef Brammert het volgende:
Tis altijd lente in de ogen van de tandarst-assistente!
Verliefd zijn en moeten wachten op wat komen gaat is moeilijk, dus onderneem....... Halleej
quote:ga maar hunter spelen, whehehehe
Op zondag 23 maart 2003 15:26 schreef afraidtech het volgende:[..]
true... ik wil der wel overdonderen met smsjes maar dat doe ik niet
maar enniewees, kun je het beste niet doen...
spreek gewoon wat af
quote:hunter is kut,
Op zondag 23 maart 2003 15:35 schreef Fliepke het volgende:[..]
ga maar hunter spelen, whehehehe
maar enniewees, kun je het beste niet doen...
spreek gewoon wat af
spreek der volgende week zat weer mis, kan nie wachten
quote:Herkenbaar!
Op zondag 23 maart 2003 15:29 schreef afraidtech het volgende:[..]
ja true, ik moet ook wat onder nemen maar ben veels te verlegen
Ik heb ook zoiets gehad, zei eindelijk een meisje helemaal gek op me te zijn. Heb ik haar tot toe gekwetst
. (
). Maar dat is nu allemaal goed gekomen, en we hebben het helemaal uitgepraat.
.
quote:lief... gister heb ik proberen met haar te praten, maar klapten beide dicht geloof ik
Op zondag 23 maart 2003 15:44 schreef SuperUli het volgende:[..]
Herkenbaar!
Ik heb ook zoiets gehad, zei eindelijk een meisje helemaal gek op me te zijn. Heb ik haar tot
toe gekwetst
. (
). Maar dat is nu allemaal goed gekomen, en we hebben het helemaal uitgepraat.
.
quote:En weer herkenbaar...Maarjah, ik heb me daar t.o.v. haar overheen gezet, ik vertel haar alles. En zij deelt ook alles met mij...
Op zondag 23 maart 2003 15:47 schreef afraidtech het volgende:[..]
lief... gister heb ik proberen met haar te praten, maar klapten beide dicht geloof ik
(mijn perceptie van 'verliefd' wil nog wel eens veranderen alnaargelang hoe het met mijn eigen verliefdheids-gehalte staat)
quote:is het nu jouw vriendinnetje?
Op zondag 23 maart 2003 15:49 schreef SuperUli het volgende:[..]
En weer herkenbaar...Maarjah, ik heb me daar t.o.v. haar overheen gezet, ik vertel haar alles. En zij deelt ook alles met mij...
quote:true helemaal mee eens, je kan je gedachten er nie bij houden, hebt de hele tijd het beeld van diegene in je hoofd, leuke wallpaper van diegene enzo
Op zondag 23 maart 2003 15:49 schreef Latency het volgende:
verliefdheid is kut! je bent volledig van de wereld en niemand heb wat aan je, daarbij word je op den lange duur toch weer gekwetst...(mijn perceptie van 'verliefd' wil nog wel eens veranderen alnaargelang hoe het met mijn eigen verliefdheids-gehalte staat)
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:53 schreef afraidtech het volgende:[..]
is het nu jouw vriendinnetje?
quote:lief ik wil ook, hoe is het gebeurt dan (qua vragen enzo) stel ik ga zat een stukkie wandelen met haar zat, en der gebeurt het een en ander, is het dan gewenst om te vragen of moet je dan op haar wachten
Op zondag 23 maart 2003 15:55 schreef SuperUli het volgende:[..]
,
.
quote:Mee eens! Probleem is dat we er iedere keer toch weer intrappen
Op zondag 23 maart 2003 15:49 schreef Latency het volgende:
verliefdheid is kut! je bent volledig van de wereld en niemand heb wat aan je, daarbij word je op den lange duur toch weer gekwetst...
quote:Eigenlijk hebben we elkaar niks gevraagd, het is gewoon zo gebeurd.
Op zondag 23 maart 2003 15:58 schreef afraidtech het volgende:[..]
lief ik wil ook, hoe is het gebeurt dan (qua vragen enzo) stel ik ga zat een stukkie wandelen met haar zat, en der gebeurt het een en ander, is het dan gewenst om te vragen of moet je dan op haar wachten
quote:Mag k misschien vragen hoe oud je bent?
Op zondag 23 maart 2003 16:03 schreef afraidtech het volgende:
damn voel me zooooooooooooooooo onzeker op het moment
quote:dat mag ben 18 dus nog een beetje onervaren, heb wel meisje gehad voor een avondje maar dat vind ik dus totaal niets te waard, ben ik ook mee gestopt
Op zondag 23 maart 2003 16:08 schreef SuperUli het volgende:[..]
Mag k misschien vragen hoe oud je bent?
quote:Ik ben 16, ik ben dus denk ik nog meer onervaren dan jij
Op zondag 23 maart 2003 16:09 schreef afraidtech het volgende:[..]
dat mag ben 18 dus nog een beetje onervaren, heb wel meisje gehad voor een avondje maar dat vind ik dus totaal niets te waard, ben ik ook mee gestopt
.
quote:ach 2 jaar maakt weinig uit denk ik hoor, zij is btw 16 wrom ik dit meldt weet ik niet, ben gewoon stapel op der
Op zondag 23 maart 2003 16:13 schreef SuperUli het volgende:[..]
Ik ben 16, ik ben dus denk ik nog meer onervaren dan jij
. Maar ik vind ook iemand voor 1 avondje nix. Ik weet niet waarom, het trekt me gewoon niet aan enzo...
quote:Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar doe wel rustig aan.
Op zondag 23 maart 2003 16:15 schreef afraidtech het volgende:[..]
ach 2 jaar maakt weinig uit denk ik hoor, zij is btw 16 wrom ik dit meldt weet ik niet, ben gewoon stapel op der
quote:Ken je haar al langer? Of is het iets van de afgelopen paar weken?
Op zondag 23 maart 2003 16:31 schreef afraidtech het volgende:
ben nu met der aan het chatten, je moest me hart nu eens voelen
quote:is iets van een paar weken... maar toch stapel in
Op zondag 23 maart 2003 16:32 schreef SuperUli het volgende:[..]
Ken je haar al langer? Of is het iets van de afgelopen paar weken?
quote:Dat had ik ook, ze kwam ineens naar me toe. Midden in een discotheek, gaf me een
Op zondag 23 maart 2003 16:42 schreef afraidtech het volgende:[..]
is iets van een paar weken... maar toch stapel in
quote:msn praat veel makkelijker
Op zondag 23 maart 2003 16:44 schreef SuperUli het volgende:[..]
Dat had ik ook, ze kwam ineens naar me toe. Midden in een discotheek, gaf me een
, en liep weg...Ik was helemaal verbaasd.
.
Dag erna voegde ze me toe op msn, en van daaraf gewoon opgebouwd..
quote:Klopt, maar dat was alleen maar het begin. Nu praten we veel liever in t echt tegen elkaar.
Op zondag 23 maart 2003 16:46 schreef afraidtech het volgende:[..]
msn praat veel makkelijker
quote:i believe that
Op zondag 23 maart 2003 16:46 schreef SuperUli het volgende:[..]
Klopt, maar dat was alleen maar het begin. Nu praten we veel liever in t echt tegen elkaar.
.
quote:woei ik ga haar ten huwelijk vragen
Op zondag 23 maart 2003 16:50 schreef SuperUli het volgende:[..]
heheh
ben nu ook verliefd en tis ook wel wederzijds maar dan al die dingetjes, zijn we wel echt verliefd? moeten we die vriendschap op het spel zetten? als het uitgaat, kunnen we dan nog gewoon als vrienden verdergaan? blabla..
najah, go with the flow en we zien wel waar t eindigt eerst elkaar binnenkort maar weer eens zien
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:50 schreef afraidtech het volgende:[..]
woei ik ga haar ten huwelijk vragen
quote:neuh heb zin an sex
Op zondag 23 maart 2003 16:54 schreef SuperUli het volgende:[..]
, in a hurry?
.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:57 schreef afraidtech het volgende:[..]
neuh heb zin an sex
,
quote:subtiel he
Op zondag 23 maart 2003 16:58 schreef SuperUli het volgende:[..]
, dat kan natuurlijk ook.
.
quote:ik ga het gewoon zo brengen "neuken?"
Op zondag 23 maart 2003 17:05 schreef SuperUli het volgende:[..]
Heel subtiel.
.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:36 schreef Pushit het volgende:
Verliefd zijn is geweldig, mits het wederzijds is natuurlijk.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:25 schreef afraidtech het volgende:
dem... dit is nie normaal hiero
quote:Join the club
Op zondag 23 maart 2003 17:26 schreef afraidtech het volgende:[..]
so in
Love roeleert .
quote:niet zoals dit, maar ja om nu te vertellen wat ik voor haar voel is ook al weer zo wat, we kennen elkaar net.
Op zondag 23 maart 2003 17:28 schreef Pushit het volgende:[..]
Join the club
.
Love roeleert
.
quote:*meldt*
Op zondag 23 maart 2003 17:28 schreef Pushit het volgende:[..]
Join the club
.
Love roeleert
.
quote:Das meestal in een fase van verliefdheid, dat je elkaar net kent.
Op zondag 23 maart 2003 17:31 schreef afraidtech het volgende:[..]
niet zoals dit, maar ja om nu te vertellen wat ik voor haar voel is ook al weer zo wat, we kennen elkaar net.
quote:jij mag wel
Op zondag 23 maart 2003 17:34 schreef sassa het volgende:
mag ik ook de club joinen?
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:01 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Verliefd zijn is je kwetsbaar opstellen , en dat vind ik dus minder .
Verliefd zijn schopt m'n hele focus in de war. Ik kan gelijk niet meer normaal nadenken. Je bent heel veel bezig met de ander en idd, je stelt je kwestbaar op en dat is ff pittig. Gelukkig ben ik heel soms verliefd
Tegelijkertijd is verliefdheid een ontzettende energy-boost en kun je alles aan. Hiehoooeee..
En 't is superspannend..
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:36 schreef afraidtech het volgende:[..]
jij mag wel
,
quote:en dat spannende en de energy-boost winnen het toch van de onzekerheid en het kwetsbaar opstellen. bij mij dan
Op zondag 23 maart 2003 17:36 schreef Bombie het volgende:[..]
....
![]()
![]()
Verliefd zijn schopt m'n hele focus in de war. Ik kan gelijk niet meer normaal nadenken. Je bent heel veel bezig met de ander en idd, je stelt je kwestbaar op en dat is ff pittig. Gelukkig ben ik heel soms verliefdTegelijkertijd is verliefdheid een ontzettende energy-boost en kun je alles aan. Hiehoooeee..
En 't is superspannend..
verliefdheid is toch niet iets wat je echt tegen kan gaan.
verliefd zijn op iemand waarvan je weet dat het niet wederzijds is, is dan weer wel hopeloos
Dat is helemaal niet zo'n gekke mening, want de wetenschap doet daarnaar onderzoek en die komt idd tot de conclusie dat mensen die flieft zijn een scala aan fysiologische veranderingen ondergaan. 1 ervan is al de grote hoeveelheid serotonine die wordt geproduceerd en die een euforisch gevoel opwekt. Dit gevoel kan plotseling in het tegendeel verkeren indien het object van liefde bijv. verkeerde signalen uitzendt. Degene die flieft is kan hierdoor geheel in onbalans raken en soms bijv. zelfmoord plegen.
Suïcide is zo maar een zijstraat. Andere mogelijkheden zijn: klinische depressie, zelfmutilatie, ontstaan van zwartgallig cynisme, obsessief stalken van object van liefde, het vreemdelingenlegioen ingaan, etc.
Wat ik beweer is dat flieft-zijn enorme fysiologische en psychologische gevolgen met zich mee brengt en soms ook leidt tot verminderde toerekeningsvatbaarheid van de patiënt, in dit geval dus degene die flieft is. De wetenschap is het hiermee met mij eens. Het kan geen kwaad om daarbij stil te staan. Ikzelf vind de obsessionele kant van flieft-zijn altijd zeer eng, kan ook leiden tot een folie à deux. Ik ben liever niet flieft dan wel flieft!
Bij bovenste rijtje hoort ook zoiets als alcoholisme trouwens. Jongentjes beginnen al met grote hoeveelheden alcohol tot zich te nemen om meisjes, in kroegen en disco's, überhaupt al tegen te komen (denk ook even aan Lloret de Mar), ze vertonen niet zelden stoer, geweldadig en destructief gedrag en als het mis gaat dan zijn de rapen vaak helemaal gaar. Dit gedrag dat eigenlijk normaal, vrij veel komend gedrag is, is in feite pathologisch gedrag.
Nog iets anders is dat meisjes en vrouwen vaak de dupe zijn. D.w.z. of ze worden aangerand of verkracht of worden bont en blauw geslagen. In relaties, die het gevolg zijn van flieft-zijn, is het helemaal een slagveld trouwens: in Nederland worden 40 tot 60 vrouwen per jaar door hun vriend of echtgenoot doodgeslagen, -geschopt of -gestoken.
Dus het nieuwe spotje van SIRE zou over de gevaren van flieft-zijn moeten gaan.
quote:Volgens mij kan je ook te diep nadenken over dingen hoor . Doodanalyseren noemen ze dat .
Op zondag 23 maart 2003 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
Mensen raken allemaal maar flieft, leest meneer Ryan... Maar meneer Ryan prijst zich gelukkig dat ie niet flieft is, want meneer Ryan, de droogstoppel, vindt dat flieft zijn een ziekte is. En idd bestaan hiervoor medisch-wetenschappelijke bewijzen.Dat is helemaal niet zo'n gekke mening, want de wetenschap doet daarnaar onderzoek en die komt idd tot de conclusie dat mensen die flieft zijn een scala aan fysiologische veranderingen ondergaan. 1 ervan is al de grote hoeveelheid serotonine die wordt geproduceerd en die een euforisch gevoel opwekt. Dit gevoel kan plotseling in het tegendeel verkeren indien het object van liefde bijv. verkeerde signalen uitzendt. Degene die flieft is kan hierdoor geheel in onbalans raken en soms bijv. zelfmoord plegen.
Suïcide is zo maar een zijstraat. Andere mogelijkheden zijn: klinische depressie, zelfmutilatie, ontstaan van zwartgallig cynisme, obsessief stalken van object van liefde, het vreemdelingenlegioen ingaan, etc.
Wat ik beweer is dat flieft-zijn enorme fysiologische en psychologische gevolgen met zich mee brengt en soms ook leidt tot verminderde toerekeningsvatbaarheid van de patiënt, in dit geval dus degene die flieft is. De wetenschap is het hiermee met mij eens. Het kan geen kwaad om daarbij stil te staan. Ikzelf vind de obsessionele kant van flieft-zijn altijd zeer eng, kan ook leiden tot een folie à deux. Ik ben liever niet flieft dan wel flieft!
Bij bovenste rijtje hoort ook zoiets als alcoholisme trouwens. Jongentjes beginnen al met grote hoeveelheden alcohol tot zich te nemen om meisjes, in kroegen en disco's, überhaupt al tegen te komen (denk ook even aan Lloret de Mar), ze vertonen niet zelden stoer, geweldadig en destructief gedrag en als het mis gaat dan zijn de rapen vaak helemaal gaar. Dit gedrag dat eigenlijk normaal, vrij veel komend gedrag is, is in feite pathologisch gedrag.
Nog iets anders is dat meisjes en vrouwen vaak de dupe zijn. D.w.z. of ze worden aangerand of verkracht of worden bont en blauw geslagen. In relaties, die het gevolg zijn van flieft-zijn, is het helemaal een slagveld trouwens: in Nederland worden 40 tot 60 vrouwen per jaar door hun vriend of echtgenoot doodgeslagen, -geschopt of -gestoken.
Dus het nieuwe spotje van SIRE zou over de gevaren van flieft-zijn moeten gaan.
is een avondje bios aanbieden op mijn kosten aan te raden of af te raden
quote:Aan te raden, breng het wel voorzichtig. Maar ik zou het zeker proberen.
Op zondag 23 maart 2003 17:50 schreef afraidtech het volgende:![]()
![]()
woei, maar twijfel er nu aan of ze me wel leuk vind, ondanks de verhalen die ik van iedereen hoor dat is stapel op me is.
quote:sorry meneer/mevrouw de moderator zal het nooit weer doen
Op zondag 23 maart 2003 17:51 schreef Moonah het volgende:
afraidtech, het is niet echt de bedoeling om hier een live-verslag met al je bevindingen te publiceren.
Anyway, vergeet niet te genieten van je verliefdheid, ipv alleen maar zenuwen te voelen.
quote:Lol verliefdheid maakt van jou een neurootje
Op zondag 23 maart 2003 17:50 schreef afraidtech het volgende:![]()
![]()
woei, maar twijfel er nu aan of ze me wel leuk vind, ondanks de verhalen die ik van iedereen hoor dat is stapel op me is.
quote:je hebt gelijk, dat jointje sla ik af ik blow nie, ook bier in de aanbeiding (helpt wel toch)
Op zondag 23 maart 2003 17:53 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Lol verliefdheid maakt van jou een neurootje
Relax man *bied jointje aan tegen de zenuwen*
quote:De link met verliefd zijn ontgaat me...
Op zondag 23 maart 2003 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
Nog iets anders is dat meisjes en vrouwen vaak de dupe zijn. D.w.z. of ze worden aangerand of verkracht of worden bont en blauw geslagen.
quote:Ken jij die bepaalde topic nog waaruit jij ten onrechte een reactie van mij hebt weggeëdit...? Nou, dat, die text bedoel ik, in het kwadraat, bij wijze van spreken...
Op zondag 23 maart 2003 17:56 schreef Moonah het volgende:[..]
De link met verliefd zijn ontgaat me...
quote:obsessies zijn fout (stalken enzo, verkrachten ga zo maar door)
Op zondag 23 maart 2003 17:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat gaat toch meer samen met obsessie , dacht dat een obsessie en verliefdheid toch wel een wereld van verschil is .
quote:Goede opmerking: verliefdheid = een obsessie...
Op zondag 23 maart 2003 17:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat gaat toch meer samen met obsessie , dacht dat een obsessie en verliefdheid toch wel een wereld van verschil is .
quote:Maar dat lijkt me een goede vorm van een obsessie, die natuurlijk om kan slaan in een verkeerde vorm...
Op zondag 23 maart 2003 18:00 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Goede opmerking: verliefdheid = een obsessie...
quote:true... maar om te zeggen om geobsesdeert (hoe schrijf je dat) voor dat meisje is ook al weer een groot woord
Op zondag 23 maart 2003 18:01 schreef SuperUli het volgende:[..]
Maar dat lijkt me een goede vorm van een obsessie, die natuurlijk om kan slaan in een verkeerde vorm...
.
quote:Neen! Ik zou 't zeker op haar kosten doen... grapje
Op zondag 23 maart 2003 17:50 schreef afraidtech het volgende:
Op zich is de bios niet de aangewezen plek om elkaar beter te leren kennen... dusseh, etentje misschien een beter idee. Misschien gaat dat weer te ver hoor in jouw situatie. Kan ik niet inschatten. En ehm.. houdt rekening met de kosten, maar neem 'r niet mee naar de Febo. Je kunt trouwens idd ook de kosten splitten. Is zeker wel aan te raden als je niet veel geld hebt of als het je eerste afspraak je is bijvoorbeeld. En anders is het dus een beter idee dat jij de kosten op je neemt
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 23-03-2003 18:07]
quote:Idd, eik. alleen gradueel verschillend met een echte obsessie, niet in soort...
Op zondag 23 maart 2003 18:01 schreef SuperUli het volgende:[..]
Maar dat lijkt me een goede vorm van een obsessie, die natuurlijk om kan slaan in een verkeerde vorm...
.
quote:Ik kan haar wel vermoorden...
Op zondag 23 maart 2003 18:00 schreef afraidtech het volgende:[..]
obsessies zijn fout (stalken enzo, verkrachten ga zo maar door)
quote:dat dacht ik ook, tenzij zij haar deel wil betalen natuurlijk mag dat dan
Op zondag 23 maart 2003 18:04 schreef Bombie het volgende:[..]
Neen! Ik zou 't zeker op haar kosten doen... grapje
Op zich is de bios niet de aangewezen plek om elkaar beter te leren kennen... dusseh, etentje misschien een beter idee. Misschien gaat dat weer te ver hoor in jouw situatie. Kan ik niet inschatten. En ehm.. houdt rekening met de kosten, maar neem 'r niet meer naar de Febo. Je kunt trouwens idd ook de kosten splitten. Is zeker wel aan te raden als je niet veel geld hebt of als het je eerste afspraak je is bijvoorbeeld. En anders is het dus een beter idee dat jij de kosten op je neemt
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:59 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ken jij die bepaalde topic nog waaruit jij ten onrechte een reactie van mij hebt weggeëdit...? Nou, dat, die text bedoel ik, in het kwadraat, bij wijze van spreken...
Verkrachting en aanranding hebben met macht te maken. Imo niet met verliefdheid.
quote:Oh my god dat is wel erg eng .
Op zondag 23 maart 2003 18:06 schreef Bombie het volgende:[..]
quote:beetje boel erg
Op zondag 23 maart 2003 18:14 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Oh my god dat is wel erg eng .
Volgende keer dat ik haar tegenkom op stap moet ik d'r nummer of msn vragen, maar dat kan nog wel een paar weken duren want vaak zie ik haar niet op stap.
Vooral als het gewoon een beetje lekker weer, zonnetje erbij, heeeeerlijk...
Of als ik bepaalde liedjes hoor...maarja
Nee, een lange, goeie relatie hebben en je helemaal op je gemak voelen bij je partner is het beste wat er bestaat!
quote:Niets aan toe te voegen
Op zondag 23 maart 2003 21:26 schreef nozem het volgende:
Geef mij maar wederzijdse liefde... da's veel beter dan verliefdheid, aangezien ik dan 10 keer zo onzeker en paranoia ben dan normaal..Nee, een lange, goeie relatie hebben en je helemaal op je gemak voelen bij je partner is het beste wat er bestaat!
Vooral die onzekerheid, niet normaal, van een zelfverzekerde gast verander ik ineens in een stotterende moron
quote:precies het zelfde hiero
Op maandag 24 maart 2003 09:45 schreef DeadLock het volgende:[..]
Niets aan toe te voegen
Vooral die onzekerheid, niet normaal, van een zelfverzekerde gast verander ik ineens in een stotterende moron
quote:* Mee eens is, ondanks mijn wederzijdse liefde me nog niet gevonden heeft...
Op zondag 23 maart 2003 21:26 schreef nozem het volgende:
Geef mij maar wederzijdse liefde... da's veel beter dan verliefdheid, aangezien ik dan 10 keer zo onzeker en paranoia ben dan normaal..Nee, een lange, goeie relatie hebben en je helemaal op je gemak voelen bij je partner is het beste wat er bestaat!
Wat wie heb ik dat laatste ook alweer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |