Hier staat misschien ook nog wat in...
Het was in mijn ogen gewoon pokke-duur voor echte zooi. Alleen de Replay winkel was nog wel te doen.
Soms als je goed 'snuffelt' dan kom je nog wat tegen wat goedkoper is...
Maar toch is het er wel gezellig!
Wat wel een voordeel is. Is dat alle grote merken daar te vinden zijn.
Kan je beter naar de PC hoofdstraat gaan. Is leuker. En als je goed zoekt. Vind je daar ook goedkope kleding. Wat echt leuk is. En dat doe ik wel eens.
Loop een winkel in van het merk dat jij leuk vind. Zeg tegen die verkoper. Jo ik heb 500 eruo. En ik wil dat dat en dat er van kopen. Kleed me maar eens aan. Dit is mijn stijl. En je zult verbaast staan met wat ze komen aan lopen. En dan houden ze het niet op 1 trui of zo. Is echt een aan rader.
Alles is der te duur, vooral omdat veel winkels troep verkopen die vorig jaar net uit waren...en dan wel...
20 euro goedkoper!
i.p.v. 160 euro voor schoenen betaal je dan "maar" 140 euro, voor een model dat al een jaar uit de mode is.
Ik haal m'n troep wel gewoon in de stad...en dan in Almere of A'Dam want in Lelystad hebben ze niet echt superveel.
Die astronomische bedragen die ze daar vragen.... ¤ 7,- voor een tosti gloof ik! En ¤ 3,- voor 0,3 l. Coke...
quote:He weet je. Je hoeft niet elk zinsdeel. Met een hoofdletter te laten beginnen. Het is maar een tip. Hoor. Want dat leest zo irritant. Snap je.
Op zondag 23 maart 2003 12:42 schreef ook_gek het volgende:
koop gewoon in een winkel. Wat denk je dat je kwijt bent aan tijd en benziene om daar te komen? Dan is die trui nog even duur. En de prijzen ontlopen elkaar niet zo heel erg.Wat wel een voordeel is. Is dat alle grote merken daar te vinden zijn.
Kan je beter naar de PC hoofdstraat gaan. Is leuker. En als je goed zoekt. Vind je daar ook goedkope kleding. Wat echt leuk is. En dat doe ik wel eens.Loop een winkel in van het merk dat jij leuk vind. Zeg tegen die verkoper. Jo ik heb 500 eruo. En ik wil dat dat en dat er van kopen. Kleed me maar eens aan. Dit is mijn stijl. En je zult verbaast staan met wat ze komen aan lopen. En dan houden ze het niet op 1 trui of zo. Is echt een aan rader.
Maar voor de rest valt het vies tegen ook het prijsniveau btw.
Kan je beter een dagje naar een grote winkelstad gaan
Maar in feite maakt dat tegenwoordig niet meer uit omdat 80% van de bedrijven voor outlet produceert
Mijn tip voor b.v.b. Levi's, Wranglers en aanverwante merken. Alsmede t-shirts en overige kledij stukken, zowel nieuw als met een kleine productiefout, is:
B-choice. Zitten o.a. in Capelle a/d IJssel, Barendrecht & Naaldwijk.
Moeten ook nog elders in den lande zitten. Kan ff geen URL vinden hiervan.
Goede zaak, koop hier steevast mijn Levi's. Scheelt vele tientallen Euro's t.o.v. andere zaken. Heb het hier over nieuwe modellen zonder afwijking.
Die andere met afwijking, b.v.b. weeffout of losse lus, schelen nog meer in prijs. Vind die afwijkingen bovendien kewl. Loop je toch nog in een unieke broek he.
VAN: EUR 85,-
VOOR: EUR 60,-
Nou kan ik gek zijn, maar ik kan me niet herinneren ooit bijna 200 gulden voor een 501 betaald te hebben
Pure oplichterij als je 't mij vraagt Je betaald gewoon de standaardprijs...
quote:He weet je. Lees dan niet. Denk je dat ik er wakker van ligt?
Op zondag 23 maart 2003 17:56 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
He weet je. Je hoeft niet elk zinsdeel. Met een hoofdletter te laten beginnen. Het is maar een tip. Hoor. Want dat leest zo irritant. Snap je.
heb er nog steeds nachtmerries van
was echt verschrikkelijk (vooral het eten trouwens)
bovendien was de heleft toen nog niet open
echt een afknapper want ik ben echt een koopjesjager
maar goed we zijn nu ruim 2 jaar verder als het niet meer is en ik ga het over 2 weken toch weer proberen , ik wordt meegesleurd.
gelukkig is het niet zo ver weg anders was het ook zonde .
ik ben benieuwd of het verbeterd is al hoewel ik nog steeds alleen maar slechte verhalen hoor zal dat wel niet zo zijn?!?!?!?
maar ja ze betsaan natuurlijk nog wel steeds.
trouwens ik vind het idee van bastavia stad wel heel leuk .
alleen jammer dat ze alleen maar van die hele duuuuuuure merken hebben voor nog steeds veeeeeeeel geld
die kreeg i kzelfs niet dicht
quote:ben der al een ruim jaar niet meer geweest maar heb der in het verleden leuke truien etc vandaan gehaald
Op maandag 24 maart 2003 16:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met The Jeans Factory in Wormerveer????
quote:Nou, de huidige prijs van een beetje andere kleur 501 komt al gauw op 85 euro in een gewone winkel in de stad.
Op zondag 23 maart 2003 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik ging voor de gein eens kijken wat een Levi's 501 daar zo ongeveer kost...
Op het prijskaartje stond:VAN: EUR 85,-
VOOR: EUR 60,-Nou kan ik gek zijn, maar ik kan me niet herinneren ooit bijna 200 gulden voor een 501 betaald te hebben
Pure oplichterij als je 't mij vraagtJe betaald gewoon de standaardprijs...
Ik ben 2 weken geleden in Roermond geweest en dat was al wat beter. Interessantere winkels en zelfs mijn vriendin is daar geslaagd voor kleren. Bataviastad loop je binnen een half uur doorheen, Roermond zijn we wel wat langer bezig geweest.
Wel slecht dat er gewoon winkels zijn die echt kapotte (GEEN productiefoutje ofzo) kleding in de schappen hebben hangen, dat verkoop je toch niet? Shirts met hele grote halen over de achterkant heen enzo. Lekker imgae geef je je merk zo mee met zo'n winkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |