abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9314172
Zoals Wendy van Dijk in de reclame aangaf, ik zelf ben er geweest maar heb niet echt gelet op prijzen maar wel op kleding en zag dat er nu nog een winter collectie hangt..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_9314203
Batavia Stad
outlet centers
BATAVIA STAD........
Winkelcentra: De afraders

Hier staat misschien ook nog wat in...

Het was in mijn ogen gewoon pokke-duur voor echte zooi. Alleen de Replay winkel was nog wel te doen.

zondag 23 maart 2003 @ 11:32:19 #3
51319 Maaikietje
sex on the beach
pi_9314236
Batavia stad is niet goedkoper... alleen wel als je altijd dat soort dure merkkleding koopt.

Soms als je goed 'snuffelt' dan kom je nog wat tegen wat goedkoper is...

Maar toch is het er wel gezellig!

zondag 23 maart 2003 @ 12:42:05 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9315132
koop gewoon in een winkel. Wat denk je dat je kwijt bent aan tijd en benziene om daar te komen? Dan is die trui nog even duur. En de prijzen ontlopen elkaar niet zo heel erg.

Wat wel een voordeel is. Is dat alle grote merken daar te vinden zijn.
Kan je beter naar de PC hoofdstraat gaan. Is leuker. En als je goed zoekt. Vind je daar ook goedkope kleding. Wat echt leuk is. En dat doe ik wel eens.

Loop een winkel in van het merk dat jij leuk vind. Zeg tegen die verkoper. Jo ik heb 500 eruo. En ik wil dat dat en dat er van kopen. Kleed me maar eens aan. Dit is mijn stijl. En je zult verbaast staan met wat ze komen aan lopen. En dan houden ze het niet op 1 trui of zo. Is echt een aan rader.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9315180
In Bataviastad lopen de mensen alleen om te KIJKEN bovendien vind ik 't er te klein met allemaal klote winkels.
Je moet der ook heen om gewoon es te kijken of ze wat hebben en dan kopen...niet derheen gaan om een mooi overhemd te halen ofzo.

Alles is der te duur, vooral omdat veel winkels troep verkopen die vorig jaar net uit waren...en dan wel...

20 euro goedkoper!

i.p.v. 160 euro voor schoenen betaal je dan "maar" 140 euro, voor een model dat al een jaar uit de mode is.
Ik haal m'n troep wel gewoon in de stad...en dan in Almere of A'Dam want in Lelystad hebben ze niet echt superveel.

zondag 23 maart 2003 @ 13:09:15 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9315581
De betere winkels in de stad hebben veel leukere kortingen als eer een nieuwe collectie komt. Dan word alls 30 40 50 tot 60% goedkoper. En dan zit er heel veel moois bij!!!!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_9319942
en vergeet niet dat de minimale winst je behaalt door de kortingen meestal direct weer verdwijnt door het eten van een broodje / drinken van een drankje..

Die astronomische bedragen die ze daar vragen.... ¤ 7,- voor een tosti gloof ik! En ¤ 3,- voor 0,3 l. Coke...

pi_9320728
NIET GAAN bagger wat ze daar verkopen
  zondag 23 maart 2003 @ 17:56:51 #9
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_9320778
quote:
Op zondag 23 maart 2003 12:42 schreef ook_gek het volgende:
koop gewoon in een winkel. Wat denk je dat je kwijt bent aan tijd en benziene om daar te komen? Dan is die trui nog even duur. En de prijzen ontlopen elkaar niet zo heel erg.

Wat wel een voordeel is. Is dat alle grote merken daar te vinden zijn.
Kan je beter naar de PC hoofdstraat gaan. Is leuker. En als je goed zoekt. Vind je daar ook goedkope kleding. Wat echt leuk is. En dat doe ik wel eens.

Loop een winkel in van het merk dat jij leuk vind. Zeg tegen die verkoper. Jo ik heb 500 eruo. En ik wil dat dat en dat er van kopen. Kleed me maar eens aan. Dit is mijn stijl. En je zult verbaast staan met wat ze komen aan lopen. En dan houden ze het niet op 1 trui of zo. Is echt een aan rader.

He weet je. Je hoeft niet elk zinsdeel. Met een hoofdletter te laten beginnen. Het is maar een tip. Hoor. Want dat leest zo irritant. Snap je.
vijfhonderd stuks
pi_9320793
Ik ben er geweest. Vond het super tegenvallen eig
  zondag 23 maart 2003 @ 18:14:13 #11
45558 Se7eN20
He Reigns!
pi_9321101
Ben er ook geweest. Vond het ook idd hee lerg tegenvallen geen leuke winkels enigste die nog een beetje gaat is de replay store.

Maar voor de rest valt het vies tegen ook het prijsniveau btw.

Kan je beter een dagje naar een grote winkelstad gaan

Vaya con Dios!
  zondag 23 maart 2003 @ 19:29:43 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_9322485
Niet zoveel aan hoor.
pi_9323558
Ben er nog nooit geweest, maar ben wel in de outlet-centers van Roermond en Maasmechelen geweest.
Roermond viel erg tegen, Maasmechelen is wel de moeite waard.
  zondag 23 maart 2003 @ 21:27:23 #14
37887 Dauthi
Progressive
pi_9325558
het zijn outlet stores niet vergeten.
Outletkleding is dus of productie fouten, mindere kwaliteit, of oude collectie

Maar in feite maakt dat tegenwoordig niet meer uit omdat 80% van de bedrijven voor outlet produceert

A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_9325667
Batavia stad is allemaal nep. IDD schandalige prijzen voor 3 rijstkorrels en een vlieg
pi_9327252
Als vervent op zoek naar koopjes jager kan ik 't je daar vet afraden.

Mijn tip voor b.v.b. Levi's, Wranglers en aanverwante merken. Alsmede t-shirts en overige kledij stukken, zowel nieuw als met een kleine productiefout, is:

B-choice. Zitten o.a. in Capelle a/d IJssel, Barendrecht & Naaldwijk.
Moeten ook nog elders in den lande zitten. Kan ff geen URL vinden hiervan.

Goede zaak, koop hier steevast mijn Levi's. Scheelt vele tientallen Euro's t.o.v. andere zaken. Heb het hier over nieuwe modellen zonder afwijking.

Die andere met afwijking, b.v.b. weeffout of losse lus, schelen nog meer in prijs. Vind die afwijkingen bovendien kewl. Loop je toch nog in een unieke broek he.

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
  zondag 23 maart 2003 @ 22:39:07 #17
17979 MissMSX
Knightmare
pi_9327332
Ik ging voor de gein eens kijken wat een Levi's 501 daar zo ongeveer kost...
Op het prijskaartje stond:

VAN: EUR 85,-
VOOR: EUR 60,-

Nou kan ik gek zijn, maar ik kan me niet herinneren ooit bijna 200 gulden voor een 501 betaald te hebben
Pure oplichterij als je 't mij vraagt Je betaald gewoon de standaardprijs...

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  maandag 24 maart 2003 @ 13:31:13 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9337454
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:56 schreef Dirrrrk het volgende:

[..]

He weet je. Je hoeft niet elk zinsdeel. Met een hoofdletter te laten beginnen. Het is maar een tip. Hoor. Want dat leest zo irritant. Snap je.

He weet je. Lees dan niet. Denk je dat ik er wakker van ligt?
  maandag 24 maart 2003 @ 16:02:54 #19
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_9340817
Iemand trouwens ervaringen met The Jeans Factory in Wormerveer????

http://www.tjf.nl/

|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_9631742
ik ben toen bataviastad net open was er een keer geweest.

heb er nog steeds nachtmerries van
was echt verschrikkelijk (vooral het eten trouwens)
bovendien was de heleft toen nog niet open
echt een afknapper want ik ben echt een koopjesjager

maar goed we zijn nu ruim 2 jaar verder als het niet meer is en ik ga het over 2 weken toch weer proberen , ik wordt meegesleurd.
gelukkig is het niet zo ver weg anders was het ook zonde .
ik ben benieuwd of het verbeterd is al hoewel ik nog steeds alleen maar slechte verhalen hoor zal dat wel niet zo zijn?!?!?!?

maar ja ze betsaan natuurlijk nog wel steeds.

trouwens ik vind het idee van bastavia stad wel heel leuk .
alleen jammer dat ze alleen maar van die hele duuuuuuure merken hebben voor nog steeds veeeeeeeel geld

de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
  maandag 7 april 2003 @ 12:41:49 #21
45558 Se7eN20
He Reigns!
pi_9633075
En dan isa het nog prut ook... Meestal veel oude collectie of anders onmogelijke maten... zag ik eindelijk vette broek liggen maatje 30

die kreeg i kzelfs niet dicht

Vaya con Dios!
  maandag 7 april 2003 @ 12:45:47 #22
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9633146
quote:
Op maandag 24 maart 2003 16:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met The Jeans Factory in Wormerveer????

http://www.tjf.nl/

ben der al een ruim jaar niet meer geweest maar heb der in het verleden leuke truien etc vandaan gehaald
  maandag 7 april 2003 @ 12:51:03 #23
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9633264
Stel dat je voor sportschoenen of sportspullen in het algemeen gaat kan je erg geluk hebben want vooral Nike is wel goedkoper....
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 7 april 2003 @ 12:57:28 #24
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_9633407
quote:
Op zondag 23 maart 2003 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik ging voor de gein eens kijken wat een Levi's 501 daar zo ongeveer kost...
Op het prijskaartje stond:

VAN: EUR 85,-
VOOR: EUR 60,-

Nou kan ik gek zijn, maar ik kan me niet herinneren ooit bijna 200 gulden voor een 501 betaald te hebben
Pure oplichterij als je 't mij vraagt Je betaald gewoon de standaardprijs...

Nou, de huidige prijs van een beetje andere kleur 501 komt al gauw op 85 euro in een gewone winkel in de stad.
The Internets, I needs it..
pi_9633824
Ik heb bij Bataviastad wel eens wat gekocht bij de Replay en de RL winkel. Het valt inderdaad wel tegen maar ik heb er toch 2 mooie shirts kunnen vinden. Ligt er een beetje aan wat je zoekt en hoeveel je uit wil geven. Voor dameskleding (mijn vriendin was ook mee) moet je er niet heen gaan.
Voor b.v. sportschoenen kan je er wel gaan kijken want die schelen wel redelijk wat in de prijs.

Ik ben 2 weken geleden in Roermond geweest en dat was al wat beter. Interessantere winkels en zelfs mijn vriendin is daar geslaagd voor kleren. Bataviastad loop je binnen een half uur doorheen, Roermond zijn we wel wat langer bezig geweest.

Wel slecht dat er gewoon winkels zijn die echt kapotte (GEEN productiefoutje ofzo) kleding in de schappen hebben hangen, dat verkoop je toch niet? Shirts met hele grote halen over de achterkant heen enzo. Lekker imgae geef je je merk zo mee met zo'n winkel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')