Gisteravond openbaar schoolexamen muziek gehad en het ging hardstikke goed!! Kheb een 8 gekregen!! En natuurlijk allemaal complimentjes. Zelfs van de rector!
*nog steeds vreugde dansje doet*
bijna vrolijk, rustig en chill
quote:Boeien!
Op zaterdag 22 maart 2003 18:04 schreef Fogerty het volgende:
Mooi, ik heb afgebeld. Gaat me niet in dank afgenomen worden, maar dat zien we dan wel weer.
misschien komt t door al die dingen (lees: huiswerk, opruimen, konijnenhokken schoonmaken etc) die ik nu niet zie zitten om te doen die toch eigenlijk wel moeten
*zucht*
quote:Ja, dat is het wel. Bweeeeeeeeh! Kan alleen maar huilen en drastische plannen maken ("ik neem NU een vliegtuig naar ergens ver weg") die ik natuurlijk toch weer niet uitvoer. Vraag me af hoelang het duurt voordat de nuchterheid en het relativeringsvermogen weer enigszins terugkeren.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:06 schreef Moonah het volgende:
Als afbellen voor jou nu het beste is
quote:Nachtje slapen of een leuke ontspannende disneyfilm
Op zaterdag 22 maart 2003 18:25 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ja, dat is het wel. Bweeeeeeeeh! Kan alleen maar huilen en drastische plannen maken ("ik neem NU een vliegtuig naar ergens ver weg") die ik natuurlijk toch weer niet uitvoer. Vraag me af hoelang het duurt voordat de nuchterheid en het relativeringsvermogen weer enigszins terugkeren.
Ontopic: voel me een beetje saai , en zag net dat die cursus van de week al begint en dus niet zo'n goed plan is , omdat er ook nog zoiets als centjes sparen wat redelijker klinken en ik denk juist omdat het door een goede actrice gedaan word ook erg duur is .
Ik wacht dus tot september voor de nieuwe kunstweb , waar ook acteercursussen instaan.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:25 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ja, dat is het wel. Bweeeeeeeeh! Kan alleen maar huilen en drastische plannen maken ("ik neem NU een vliegtuig naar ergens ver weg") die ik natuurlijk toch weer niet uitvoer. Vraag me af hoelang het duurt voordat de nuchterheid en het relativeringsvermogen weer enigszins terugkeren.
Ga lekker in bed liggen, kopje thee, film in de video...
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:48 schreef Moonah het volgende:Sorry...
Jij altijd met je drastische plannen...
Komt goed, straks een moeilijk gesprek maar daarna kan ik kiezen voor afleiding in de vorm van Miko's verjaardag of mezelf overgeven aan mijn zielig-zijn met een dekentje op de bank. Komt allemaal goed
quote:frietje?
Op zaterdag 22 maart 2003 18:47 schreef Visie het volgende:
voel me hongerig! ben alleen thuis en zoek niks te koken, dus zit nu te bedenken wat ik zal gaan halen... suggesties?
quote:Ik heb zojuist een pizza besteld
Op zaterdag 22 maart 2003 18:59 schreef KillerRabbit het volgende:
frietje?
quote:lijkt mij eigenlijk wel een strak plan!
Op zaterdag 22 maart 2003 18:59 schreef KillerRabbit het volgende:[..]
frietje?
Ik ben vandaag aangenomen bij Ritel, ben naar Goes gaan stadten, en het was lekker weer ! Wieeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |