Wie heeft er nog meer een Happie die vlees eet? Dan kunnen we daar een heel topic lang over praten.
Zou hij een stukje kip lusten?
quote:Bij een zeer exotische winkel. Ze hadden ook nog andere modellen. Maar deze was het minst eng. De andere han lange tentakel achtige dingen die rechtop stonden.
Op zaterdag 22 maart 2003 17:48 schreef VrAnKiE het volgende:
Waar haal je zo'n ding?
Je kunt ze ook importeren.
intratuin dus
quote:Gewoon bij de plantenzaak.
Op zaterdag 22 maart 2003 17:48 schreef VrAnKiE het volgende:
Waar haal je zo'n ding?
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:49 schreef YPPY het volgende:[..]
Bij een zeer exotische winkel. Ze hadden ook nog andere modellen. Maar deze was het minst eng. De andere han lange tentakel achtige dingen die rechtop stonden.
Je kunt ze ook importeren.
intratuin dus
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:55 schreef shavirah het volgende:
hmmz... ik doe het toch maar niet.. zo'n ding kopen.. anders krijg ik straks 2 katten die plotseling een paar cm. kleiner zijn en das ook niet de bedoeling
Klappen die planten bij alles wat je erin stopt of wat erop landt eigenlijk meteen dicht, hoe gaat zoiets eik
Leuk linkje op google gevonden erover:
Happy's pagina
quote:Er zitten kleine haartjes in, zodra je deze aanraakt gaat ie dicht. Niet te vaak doen, meestal zit je er uren mee te klooien e.d. Ik had er ooit 1, die was vrij snel dood.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:21 schreef Bluezz het volgende:[..]
Klappen die planten bij alles wat je erin stopt of wat erop landt eigenlijk meteen dicht, hoe gaat zoiets eik
Leuk linkje op google gevonden erover:
Happy's pagina
quote:Hij staat nog op z'n vaste plek.
Op zaterdag 22 maart 2003 17:51 schreef VrAnKiE het volgende:[..]
Bedankt... en de prijs ongeveer?
en ze lopen niet weg he
quote:Over een week heb ik ook een poes, die is toch wel te groot om opgegeten te worden?
Op zaterdag 22 maart 2003 17:55 schreef shavirah het volgende:
hmmz... ik doe het toch maar niet.. zo'n ding kopen.. anders krijg ik straks 2 katten die plotseling een paar cm. kleiner zijn en das ook niet de bedoeling
quote:Euh.... had je die nog niet dan????
Op zaterdag 22 maart 2003 19:16 schreef YPPY het volgende:Over een week heb ik ook een poes, die is toch wel te groot om opgegeten te worden?
(kon het ff niet laten, sorry )
(Was hier niet al een hele tijd geleden topic over waar geen hond op reageerde?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |