abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9304285
Onze nieuwe aanwinst! Echt lief! Hij eet vliegen en ander vlees.

Wie heeft er nog meer een Happie die vlees eet? Dan kunnen we daar een heel topic lang over praten.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9304321
Jakkie, wat een enge Happy
Pas je goed op je vingers Yp?
pi_9304412
Waar haal je zo'n ding?
pi_9304413
Tuurlijk pas ik op mijn vingers. Bij het ompotten heb ik het zand met een stokje aangeduwd. En hij heeft nog niets gevangen.

Zou hij een stukje kip lusten?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_9304426
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:48 schreef VrAnKiE het volgende:
Waar haal je zo'n ding?
Bij een zeer exotische winkel. Ze hadden ook nog andere modellen. Maar deze was het minst eng. De andere han lange tentakel achtige dingen die rechtop stonden.

Je kunt ze ook importeren.

intratuin dus

*OUD heilige*
pi_9304432
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:48 schreef VrAnKiE het volgende:
Waar haal je zo'n ding?
Gewoon bij de plantenzaak.
pi_9304449
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:49 schreef YPPY het volgende:

[..]

Bij een zeer exotische winkel. Ze hadden ook nog andere modellen. Maar deze was het minst eng. De andere han lange tentakel achtige dingen die rechtop stonden.

Je kunt ze ook importeren.

intratuin dus

Bedankt... en de prijs ongeveer?
en ze lopen niet weg he
pi_9304492
cool (monster)plantje
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_9304520
hmmz... ik doe het toch maar niet.. zo'n ding kopen.. anders krijg ik straks 2 katten die plotseling een paar cm. kleiner zijn en das ook niet de bedoeling
pi_9304997
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:55 schreef shavirah het volgende:
hmmz... ik doe het toch maar niet.. zo'n ding kopen.. anders krijg ik straks 2 katten die plotseling een paar cm. kleiner zijn en das ook niet de bedoeling

Klappen die planten bij alles wat je erin stopt of wat erop landt eigenlijk meteen dicht, hoe gaat zoiets eik

Leuk linkje op google gevonden erover:
Happy's pagina

pi_9305154
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Klappen die planten bij alles wat je erin stopt of wat erop landt eigenlijk meteen dicht, hoe gaat zoiets eik

Leuk linkje op google gevonden erover:
Happy's pagina

Er zitten kleine haartjes in, zodra je deze aanraakt gaat ie dicht. Niet te vaak doen, meestal zit je er uren mee te klooien e.d. Ik had er ooit 1, die was vrij snel dood.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_9305979
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:51 schreef VrAnKiE het volgende:

[..]

Bedankt... en de prijs ongeveer?
en ze lopen niet weg he

Hij staat nog op z'n vaste plek. Hij was drieėnhalve euro, da's nog te doen voor een experiment.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:55 schreef shavirah het volgende:
Over een week heb ik ook een poes, die is toch wel te groot om opgegeten te worden?
*OUD heilige*
pi_9324047
Ieuw enge plant
#geen
pi_9369802
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:16 schreef YPPY het volgende:

Over een week heb ik ook een poes, die is toch wel te groot om opgegeten te worden?

Euh.... had je die nog niet dan????

(kon het ff niet laten, sorry )

dinsdag 25 maart 2003 @ 19:49:22 #15
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_9370284
Onze Venus Flytrap heeft geen 1 vlieg gevangen...We hebben er een keer zelf eetje gevangen en tussen de blaadjes gelegd, maar daar moest ze niets van hebben....Dus maar flink wat water gegeven en lekker in de zon gezet...Heeft niet lang geleeft...hehe...(Misschien omdat ze een keer van 2 hoog uit de vensterbank naar beneden is gevallen )

(Was hier niet al een hele tijd geleden topic over waar geen hond op reageerde?)

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')