Ik heb het al eens geprobeerd, helaas jammerlijk gefaald na 5 dagen. Misschien een idee om het vanavond om 0:00 in te laten gaan? Zo kan iedereen die al begonnen was nog even snel de boel leeggooien, mensen met vriend/vriendin kunnen nog even genieten.
De spelregels:
We zullen het niet zo overdreven streng doen als in de film zelf. Zoenen/strelen/aanraken enz. is allemaal toegestaan. Waar het eigenlijk om draait: Gij zult niet ejaculeren.
Het is natuurlijk heel makkelijk om te cheaten, maar ja, wat heb je DAAR in godsnaam aan. Het gaat om de eer en die win je alleen als je eerlijk bent, klaar.
Dus.... wie doet er mee? Te beginnen vanavond om 0:00. Als af en toe iemand even onderstaand lijstje kan kopieren dan kunnen we mooi zien hoe iedereen er voor staat.
Contestant: Status:
Kamphuys In Game
....
Enz.. Succes iedereen
Spreekt voor zich denk ik he?
quote:Je ondertitel
Op zaterdag 22 maart 2003 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet net nu ik een vriendin heb
quote:Maak maar een eigen topic, dit gaat om wezens die een zaadlozing kunnen produceren
Op zaterdag 22 maart 2003 15:35 schreef shavirah het volgende:
Hee.. ik mag dan wel een vrouw wezen maar ik wil ook meedoen!
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 15:35 schreef shavirah het volgende:
Hee.. ik mag dan wel een vrouw wezen maar ik wil ook meedoen!
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 15:35 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Je ondertitel
quote:Tilburgers he
Op zaterdag 22 maart 2003 15:34 schreef Kamphuys het volgende:
Kamphuys = OK
Rulin = OKSpreekt voor zich denk ik he?
Al ben ik misschien een heel klein beetje in het voordeel.
Stukje van duim afgeschopped.
quote:ik stem hiermee in dus...
Op zaterdag 22 maart 2003 15:40 schreef SheDeviltje het volgende:
Ik deel nu mee dat mijn man dus echt niet mee gaat doen he!!!!!
quote:Gelukkig
Op zaterdag 22 maart 2003 15:41 schreef xf0rz het volgende:[..]
ik stem hiermee in dus...
.
quote:storm
Op zaterdag 22 maart 2003 15:42 schreef shavirah het volgende:
't loopt niet echt spaak bij de vrouwen..Beeeeetje jammer weer hoor..
quote:Héé overloop(st)er!
Op zaterdag 22 maart 2003 15:42 schreef TAmaru het volgende:
Mag ik ook meedoen als ik geen vriendin heb en beloven mij van mijn rechterhand te onthouden?
quote:Ik ben een man,
Op zaterdag 22 maart 2003 15:43 schreef shavirah het volgende:[..]
Héé overloop(st)er!
quote:Pff alsof ik daar geil van word
Op zaterdag 22 maart 2003 15:46 schreef Rolex het volgende:
Had ik jullie al succes gewenst?? bij deze dan..
Ohw ja wat ik nog wilde zeggen:
Ik ben overigens gisteren al begonnen, fluitje van een cent
quote:Moet je in het andere topic zijn
Op zaterdag 22 maart 2003 15:48 schreef Vortexx het volgende:
Maarehmmm wat zijn de spelregels voor niet-ejaculerende vrouwen??
quote:Ik vind het al heel wat als ik op de helft kom maar goed
Op zaterdag 22 maart 2003 15:50 schreef TAmaru het volgende:
Dus als ik het goed heb loopt het tot 0:00 in de nacht van 1 op 2 mei?
quote:'heb ik eens gelezen'
Op zaterdag 22 maart 2003 15:53 schreef Arsenicem het volgende:
Mag ik jullie afraden dit te doen? Als je zo lang niks eruit laat, dan gaat het klonteren.. Dat kan zelfs pijnlijk zijn als je het er dan wel uit laat.... Ik maak geen geintje! Heb ik ooit is gelezen in een blad dat toevallig over 40 days ging.
quote:Je merkt het vanzelf wel...
Op zaterdag 22 maart 2003 15:54 schreef Kamphuys het volgende:[..]
'heb ik eens gelezen'
quote:'t is pas vanaf 12 uur vannacht.
Op zaterdag 22 maart 2003 16:07 schreef keutel het volgende:
heb om 1 uur genoten van canalplus , ben al af
Als 't te lang duurt kijg je gewoon een natte droom, simpel genoeg!
Trouwens, telt dat ook als ejaculatie? Dat is niet met opzet!
Mij niet gezien trouwens, 40 dagen houd ik nooit vol!
quote:Aanvullig op spelregels:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:27 schreef Shannara het volgende:
*Geneeskunde studentje meldt zich*Als 't te lang duurt kijg je gewoon een natte droom, simpel genoeg!
Trouwens, telt dat ook als ejaculatie? Dat is niet met opzet!
Mij niet gezien trouwens, 40 dagen houd ik nooit vol!
We moeten even streng zijn en de film volgen. Een natte droom is een ejaculatie en dan ben je dus af.
Zou 't klaarkomen extra lekker/hevig zijn na zo'n lange tijd???
quote:Dat weet ik wel zeker
Op zaterdag 22 maart 2003 16:35 schreef Shannara het volgende:
Volgens mij als je 't echt 40 dagen vol hebt gehouden spuit je je vriendin tegen 't plafond aan als je eindelijk weer mag!Zou 't klaarkomen extra lekker/hevig zijn na zo'n lange tijd???
Ohja, ieg, ik doe niet mee
quote:Tuurlijk
Op zaterdag 22 maart 2003 17:46 schreef tsuihark het volgende:
Kan ik me nog aanmelden?
Kamphuys = OK
Rulin = OK
Roellio = OK
tsuihark = OK
quote:Dan moet ik 40 dagen niet zoenen, dat lijkt me niet helemaal realistisch
Op zaterdag 22 maart 2003 18:03 schreef RemCow het volgende:
Bij 40 days 40 nights mocht die kerel ook niet zoenen, maar dat geldt in dit geval dus niet?
Dus alleen het ejaculeren geval?Ohja, ieg, ik doe niet mee
quote:Dank u.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:19 schreef LANiGiRO het volgende:
40 dagen? Moet mogelijk zijn *grin* heb een groot voordeel maar uhh dat hou ik lekker geheim *grin*
Mijn record is iets van 14Damn toen uhh ja aaaarrrrgggghhhh ...
Ik zal mijn best doen, kamphuys jij ook veel suc6.
Wat is je geheim nou? Geen vriendin? Geen snikkel? Erectieproblemen?
quote:Uhh mijn vdinnetje is niet zo heel erg oud weet je nog, dus dat word al geen sex, maar dan geniet ze maar eens 40 dagen in haar eentje
Op zaterdag 22 maart 2003 18:24 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Dank u.
Wat is je geheim nou? Geen vriendin? Geen snikkel? Erectieproblemen?
-- edit --
Trouwens, uhh dat niet zoenen was hier _niet_ van toepassing toch? Anders heb ik vanavond als ruzie
quote:Er is wat onduidelijkheid over de regels:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:31 schreef LANiGiRO het volgende:[..]
Uhh mijn vdinnetje is niet zo heel erg oud weet je nog, dus dat word al geen sex, maar dan geniet ze maar eens 40 dagen in haar eentje
-- edit --
Trouwens, uhh dat niet zoenen was hier _niet_ van toepassing toch? Anders heb ik vanavond als ruzie
ALLES mag, behalve ejaculeren
Dit om zever met echtgenotes/vriendinnen te voorkomen
Doe mij maar opnoteren
We kunnen natuurlijk gaan potten
[Dit bericht is gewijzigd door Kamphuys op 22-03-2003 19:12]
Ik ga deze uitdaging aan voor mezelf, nog niet eens zo zeer voor de wedstrijd. Ik heb in ieder geval een ding mee: ik ben op het moment single ..
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 20:40 schreef Chrissieboy het volgende:
Geloof me, als je 't volhoudt is 't eerste orgasme LEKKER!! Dan heb je er echt geen spijt van.
Een leuk deelnemersveld
Is het de moeite waard om erbij te vermelden wie wel/geen vriendin heeft? Die mensen hebben het natuurlijk extra zwaar. Ik denk overigens dat de partners er wel heel blij mee gaan zijn, die hoeven alleen maar te incasseren in die tijd
[Dit bericht is gewijzigd door Kamphuys op 22-03-2003 21:25]
quote:* Summertime ligt onder het bureau van het lachen. Dit is de grootste bullshit die er bestaat
Op zaterdag 22 maart 2003 15:53 schreef Arsenicem het volgende:
Mag ik jullie afraden dit te doen? Als je zo lang niks eruit laat, dan gaat het klonteren.. Dat kan zelfs pijnlijk zijn als je het er dan wel uit laat.... Ik maak geen geintje! Heb ik ooit is gelezen in een blad dat toevallig over 40 days ging.
0:00 uur vannacht?
Okee, mooi.. nog ff 1 keer dan om het af te leren
quote:Het klopt wel. Ik euh zwijg er verder over, maar een zeer goede bekende van me had er inderdaad last van.
Op zaterdag 22 maart 2003 15:54 schreef Kamphuys het volgende:[..]
'heb ik eens gelezen'
Weet al wel dat ik 40 dagen niet haal. Ik ga voor de week
quote:Kamphuys = OK
Op zondag 23 maart 2003 00:40 schreef Libris het volgende:
Ik doe ook maar eens mee, ook al is het na 0:00, maar vandaag niets gedaan.Weet al wel dat ik 40 dagen niet haal. Ik ga voor de week
Geeft niet joh. Ik ben al anderhalve dag bezig, en ivm een semi erotische aanvaring vrijdag sta ik NU al op knappen. Dat belooft wat
Ik lees morgen wel weer hoe het gaat.
quote:Ik ga het er niet eens over hebben want dan krijg ik het het eerste uur al zwaar. Gewoon heel erg lang kussen zonder verdere activiteiten, comprende?
Op zondag 23 maart 2003 00:57 schreef Libris het volgende:[..]
Je maakt me nieuwsgierig
[Dit bericht is gewijzigd door Shannara op 23-03-2003 01:19]
quote:'Kussen' staat er toch overduidelijk als werkwoord of niet?
Op zondag 23 maart 2003 01:18 schreef Shannara het volgende:
Activiteiten met je kussen? Ben je so desperate dan?
quote:je comprend, en voel met je mee ;-)
Op zondag 23 maart 2003 01:00 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Ik ga het er niet eens over hebben want dan krijg ik het het eerste uur al zwaar. Gewoon heel erg lang kussen zonder verdere activiteiten, comprende?
Ik lees dit topic nu pas, maar ik heb sinds 0000 gisteravond niks gedaan!
2 weken moet zeker lukken denk ik iig...
Sjeen
quote:Nee, denk het niet... Ik denk juist het tegendeel! Dan is het een noodzakelijk lozing, en is het imho niet lekkerder!
Op zaterdag 22 maart 2003 16:35 schreef Shannara het volgende:Zou 't klaarkomen extra lekker/hevig zijn na zo'n lange tijd???
quote:Ik ben een keertje naar een concert van een niet nader te noemen band geweest, en na afloop moesten we al zeiken, maar we stonden in de parkeergarage, dus toch maar in de auto gestapt. Op een gegeven moment deed het gewoon echt vet pijn van het ophouden, op vluchtstrook gestopt bla bla bla, heb nog nooit zo'n verlossend gevoel gehad
Op zondag 23 maart 2003 12:04 schreef Pr1nZy het volgende:[..]
Nee, denk het niet... Ik denk juist het tegendeel! Dan is het een noodzakelijk lozing, en is het imho niet lekkerder!
Eigenlijk ben je al af Tsuihark, maar we zullen het voor deze ene keer door de vingers zien. Dit is dus het defitieve deelnemersveld.
We zijn al op 1/80e deel
(Mocht er iemand afvallen, achter zijn naam zal dan komen te staan hoeveel dagen/uren hij het heeft volgehouden)
Ik ga in eerst instantie voor 14 dagen
* NietGroen zou dit nooit kunnen en al zeker niet willen
quote:Zeker weten dat je niks hebt uitgespookt de laatste 16 uur???
Op zondag 23 maart 2003 15:39 schreef TheFes het volgende:
kan ik nog meedoen of ben ik te laat?
quote:Uhm ik had me ook al aangemeld maar sta er niet tussen
Op zondag 23 maart 2003 12:31 schreef Kamphuys het volgende:
Kamphuys = OK
Rulin = OK
Roellio = OK
tsuihark = OK
LordAnger = OK
armageddon1981 = OK
LANiGiRO = OK
Engelaartje = OK
Chrissieboy = OK
royjn = OK
Mistix = OK
Chrissieboy = OK
Mikkie = OK
XxxPimxxX (+Bart) = OK
dikkebanaan = OK
Libris = OK
AlmightyArjen = OK
StefanP = OKEigenlijk ben je al af Tsuihark, maar we zullen het voor deze ene keer door de vingers zien. Dit is dus het defitieve deelnemersveld.
We zijn al op 1/80e deel
(Mocht er iemand afvallen, achter zijn naam zal dan komen te staan hoeveel dagen/uren hij het heeft volgehouden)
We moeten een grens trekken anders is het niet bij te houden. Dit is het aantal mensen wat vanaf middernacht meedoet dus hier laten we het bij.
Je hebt wel veel vertrouwen in de Fokkers, Kamphuys, want controleren kun je ze toch niet. 't zou zo maar kunnen dat iemand al spuitend over het toetsenbord een reactie typt dat ie 't makkelijk vol gaat houden
quote:Tja... met dat soort mensen heb ik NIKS te maken. Lekker eervol als je op die manier moet winnen.
Op zondag 23 maart 2003 16:04 schreef Shannara het volgende:
Zeg 's eerlijk, hebben er al mensen gezondigd?Je hebt wel veel vertrouwen in de Fokkers, Kamphuys, want controleren kun je ze toch niet. 't zou zo maar kunnen dat iemand al spuitend over het toetsenbord een reactie typt dat ie 't makkelijk vol gaat houden
quote:Ssssst
Op zondag 23 maart 2003 16:15 schreef Roellio het volgende:
Overigens is het helemaal niet verkeerd om aan dames door te laten schemeren dat je met deze weddenschap bezig bent.
Grote kans dat er 1 tussen zit die je even op andere gedachten probeert te brengen.
quote:Nou dan weet ik 't wel
Overigens is het helemaal niet verkeerd om aan dames door te laten schemeren dat je met deze weddenschap bezig bent.
Grote kans dat er 1 tussen zit die je even op andere gedachten probeert te brengen.
quote:"Buiten honger krijgen maar thuis eten" is het normaal maar nu mag ik thuis ook niet eten
quote:Who wants to touch me
Op zondag 23 maart 2003 17:06 schreef RemCow het volgende:[..]
Nou dan weet ik 't wel
Maar erg cool topic dit! Ook al doe ik niet mee ...
quote:Uhh vals gespeelt? Ik zit nu eigenlijk al op dag 2, en nee het word er niet makkelijker op
Op zondag 23 maart 2003 17:29 schreef Kamphuys het volgende:
Wordt het al tijd om geld in te zetten op de eerste afvaller?? Ik heb eigenlijk een beetje vals gespeeld, ik ben 2 dagen eerder al begonnen. Zo heb ik moeilijke 4e en 5e dag eerder achter de rug
quote:Troost je, ik zit al op dag 3, en dat is dus INCLUSIEF mijn vrijdagavond die ik doorgebracht heb met een erg leuk meisje (niks gebeurd behalve zoenen maar toch). Morgenochtend zal ik het wel zwaar krijgen. Ik ben nogal een ochtendmens
Op zondag 23 maart 2003 17:41 schreef LANiGiRO het volgende:[..]
Uhh vals gespeelt? Ik zit nu eigenlijk al op dag 2, en nee het word er niet makkelijker op
quote:Ik heb het idee dat ik voorlopig 38 dagen niet ga douchen
Op zondag 23 maart 2003 17:50 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Troost je, ik zit al op dag 3, en dat is dus INCLUSIEF mijn vrijdagavond die ik doorgebracht heb met een erg leuk meisje (niks gebeurd behalve zoenen maar toch). Morgenochtend zal ik het wel zwaar krijgen. Ik ben nogal een ochtendmens
dus als ik 's ochtends gewoon meteen uit bed spring dan zal het wel goedkomen
-- edit --
Net ff in 3 minuten onder de douche geweest, geeft toch wel wat rust die douche, en ik zit nogsteeds in de race hoor
[Dit bericht is gewijzigd door LANiGiRO op 23-03-2003 18:31]
quote:Je spreekt uit ervaring?
Op zondag 23 maart 2003 20:07 schreef Sjo3rdZ het volgende:
als je na 40 nachten je piel weer gaat trekken kun je wel wat glazen vullen
ben dus 2 dagen later begonnen maar ik houd het waarschijnlijk toch geen 40 dagen vol (wat een instelling ) dus dat is op zich niet zo'n probleem toch?
* echwel signing in @ 23-03
Ik moet zeggen dat ik mij momenteel diep schaam.. geen enkele vrouw die mee wilt doen.. watjes
oja.. ik heb verloren..
quote:En niet in B&H kijken..
Op zondag 23 maart 2003 20:33 schreef Mikkie het volgende:
Gewoon geen RTL5 enzo meer aan zetten...anders wordt de verleiding wel heel erg groot
quote:Nu al???
Op zondag 23 maart 2003 22:14 schreef shavirah het volgende:
oja.. ik heb verloren..
quote:Precies, mietjes zijn het. K_I_M die het geeneens een half uurtje uithoudt....
Op zondag 23 maart 2003 23:07 schreef dikkebanaan het volgende:<knip>
Nu al???
(en al die vrouwen maar beweren dat ze meer doorzettingsvermogen, wilskracht en meer van dat soort gedoe hebben dan mannen.. heh)
Pfff, dag 1 is zo goed als voorbij, als ik morgen de ochtend haal gaat het weer..
Al iemand gezondigd?
-edit - spelfoutje
[Dit bericht is gewijzigd door Libris op 23-03-2003 23:37]
Dag 1 zit er bijna op, ik was er van overtuigd dat de dames niet zo'n volhouders waren als wij maar goed... dat het ZO snel zou gaan
Anyway... ik heb nog nergens last van gehad... morgenochtend spring ik vroeg uit bed, meteen even fitnessen, daarna douchen+aankleden. Die Odol houdt meestal niet lang stand bij een koude douche
En het werkt nog echt ook, na het opzoeken van dit plaatje had ik totaal geen zin meer..
eigenlijk is dit best wel erg.. ik had niet gedacht dat dit zó moeilijk zou wezen.. heh..
...Al ging het toen maar om 14 dagen...
Iedereen : veel geluk toegewenst. Ik doe ook mee, maar kga niet in het lijstje komen .. hoewel ik al 3 dagen nix heb gedaan ..
40 dagen, niet minder!
Ben wel bang voor brokjesvorming
quote:Dat denk je dus alleen maar..
Op maandag 24 maart 2003 12:30 schreef boyspace het volgende:
maar je gaat volgens mij pijn hebben van alles wat eruit wil maar niet mag.
Als het eruit moet dan gaat het vanzelf wel (natte droom..)
Het menselijk lichaam gooit alles eruit wat er teveel is (denk aan bv zweet, of plassen, ..) of wat niet meer goed is en dat gebeurd met sperma/zaad/of hoe je het ook wilt noemen ook.
(afaik)
Maar we zullen wel zien wat er gebeurd
Maar goed, om de deelnemers even een hart onder de riem te steken:
quote:En je moet maar zo denken: mocht ik het mis hebben, dan komen we waarschijnlijk allemaal tegelijk in het ziekenhuis terecht wegens klontjes en komen we vanwege dit topic nog op tv ook
Op maandag 24 maart 2003 12:44 schreef dikkebanaan het volgende:
Maar we zullen wel zien wat er gebeurd
(of ik dat wel wil laat ik maar even in het midden... )
quote:Je zal toch echt met iets beters moeten komen want dit helpt niet echt..
Op maandag 24 maart 2003 13:50 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
(ik ben nl geen 16 meer.. toen ik al bijna klaar kwam bij het zien van een blote tiet neem aan dat de andere deelnemers hier ook geen last meer van hebben, anders wens ik ze alvast veel suc6 voor de komende dagen
)
Ik weet niet of ik de 40 dagen ga halen... ik ga het wel proberen, maar de verleiding is overal!
quote:Hehe...
Op maandag 24 maart 2003 14:17 schreef StefanP het volgende:
Misschien kunnen we met z'n allen naar Yab Yum na afloop! Krijgen we groepskorting of zo....
quote:Mijn uithoudings vermogen is perfect, net zoals mijn wislkracht.. ... wat sex beterft dan he
Op zondag 23 maart 2003 23:07 schreef dikkebanaan het volgende:Nu al???
(en al die vrouwen maar beweren dat ze meer doorzettingsvermogen, wilskracht en meer van dat soort gedoe hebben dan mannen.. heh)
quote:Dan word ik beroemd
Op maandag 24 maart 2003 14:00 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
En je moet maar zo denken: mocht ik het mis hebben, dan komen we waarschijnlijk allemaal tegelijk in het ziekenhuis terecht wegens klontjes en komen we vanwege dit topic nog op tv ook
(of ik dat wel wil laat ik maar even in het midden...
)
Vanmiddag lekker op het terras gezeten... niet zo handig, de eerste leuke dames liepen alweer over straat met te weinig kleren aan
quote:Geen probleem, voor je vriendin is er ook een wedstrijd
Op maandag 24 maart 2003 16:28 schreef freud het volgende:
Ik krijg serieus ruzie met mijn vriendin als ik dit doe, ik doe het niet dus.
Maar ik ga zow werken en daarna slapen, dus vandaag ook overleefd, tot morgen, en suc6
valt me best nog wel mee.
kom op tis pas een paar daagjes
quote:En we hebben een afvaller!!! Ghehehe
Op maandag 24 maart 2003 17:47 schreef Chrissieboy het volgende:
* Chrissieboy heeft het af laten wetendamn wat een zelfcastijding
Nog in de race...
Kamphuys = OK
Rulin = OK
Roellio = OK
tsuihark = OK
LordAnger = OK
armageddon1981 = OK
LANiGiRO = OK
Engelaartje = OK
Chrissieboy = OK
royjn = OK
Mistix = OK
Mikkie = OK
XxxPimxxX (+Bart) = OK
dikkebanaan = OK
Libris = OK
AlmightyArjen = OK
StefanP = OK
ErikVW = OK
En de afvallers:
Chrissieboy = 1 dag en 18 uur
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:22 schreef dikkebanaan het volgende:
Wat ik me nou afvraag he.. als er genoeg mensen zijn die de 40 dagen + nachten halen.. krijgen we dan een eigen artikel op de frontpage?
Denk dat je het dan nog een keer moet doen (of eigenlijk niet doen), maar dan onder controle zegmaar; zodat het ook officieel is
quote:Of een titel bij je naam (net als miss FOK!)
Op maandag 24 maart 2003 19:22 schreef dikkebanaan het volgende:
Wat ik me nou afvraag he.. als er genoeg mensen zijn die de 40 dagen + nachten halen.. krijgen we dan een eigen artikel op de frontpage?
Ik hoop het niet
quote:off-topic: meteen even veranderd, zat al een tijdje in de planning...
Op maandag 24 maart 2003 19:25 schreef Chiwappo het volgende:
Prima idee
Beetje jammer van je ondertitel
quote:Almighty Arjen
Op maandag 24 maart 2003 20:57 schreef Libris het volgende:[..]
off-topic: meteen even veranderd, zat al een tijdje in de planning...
on-topic: Wat voor titel zou je willen? "Koning anti-spuit"?
quote:Ik ook al sinds vrijdagmorgen hoor.... ben denk ik over een moeilijk punt heen, vanavond nergens last van gehad
Op maandag 24 maart 2003 19:23 schreef armageddon1981 het volgende:
aarggg ben al vanaf donderdag bezig (dus voor officiele tijd). hou het redelijk vol alleen krijg ik nu al een stijve bij het horen van de naam van een lekkere meid
[Dit bericht is gewijzigd door Mistix op 25-03-2003 08:55]
quote:Hou op
Op dinsdag 25 maart 2003 08:34 schreef Mistix het volgende:
hoei. kreeg het gister toch wel even moeilijk maar ik heb me erdoor geslagen *trots*
Time to Tease
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 02:29 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik kom die beker op halen eigenlijk
quote:Ja dames en heren, zal dit onze 2e afvaller worden??
Op dinsdag 25 maart 2003 10:19 schreef LANiGiRO het volgende:
Vanmiddag naar m'n vriendin, dat kan nog wat worden
Gister overleefd, hij groeit wel erg vaak zonder reden, vaker als normaal
quote:Zoiets van... kuisheidsgordel om en sleutel inleveren bij een modje? Als je komt smeken om de sleutel heb je verloren
Op maandag 24 maart 2003 19:23 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Denk dat je het dan nog een keer moet doen (of eigenlijk niet doen), maar dan onder controle zegmaar; zodat het ook officieel is
quote:Als ik het goed heb heb ik vandaag zelfs nog niet een mini-erectietje gehad, het gaat goed vandaag. Heb het idee dat ik over het moeilijkste punt heen ben, het moeilijkheidsverloop is volgens mij verre van lineair.
Op dinsdag 25 maart 2003 15:14 schreef Roellio het volgende:
peuken roken, paaseitjes vreten.ontwenningsverschijnselen
quote:Ik heb wel es gehoord dat geheelonthouding kan leiden tot impotentie
Op dinsdag 25 maart 2003 15:22 schreef Kamphuys het volgende:
Als ik het goed heb heb ik vandaag zelfs nog niet een mini-erectietje gehad, het gaat goed vandaag.
succes gewenst aan de anderen
Nog in de race...
Kamphuys = OK
Rulin = OK
Roellio = OK
tsuihark = OK
LordAnger = OK
LANiGiRO = OK
Engelaartje = OK
Chrissieboy = OK
royjn = OK
Mistix = OK
Mikkie = OK
XxxPimxxX (+Bart) = OK
dikkebanaan = OK
Libris = OK
AlmightyArjen = OK
StefanP = OK
ErikVW = OK
En de afvallers:
armageddon1981 = 2 dagen en 16,5 uur
* dikkebanaan moet iets bekennen..
Is moeilijker dan ik eerst dacht..
Ben trouwens benieuwd of er uberhaupt wel iemand is die de 40 dagen/nachten gaat halen..
[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 25-03-2003 17:29]
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 12:11 schreef tsuihark het volgende:[..]
Zoiets van... kuisheidsgordel om en sleutel inleveren bij een modje? Als je komt smeken om de sleutel heb je verloren
Zoiets ja
Ik wil best degene zijn die de sleuteltjes 'bewaakt', hoor
Nog in de race...
Kamphuys = OK
Rulin = OK
Roellio = OK
tsuihark = OK
LordAnger = OK
LANiGiRO = OK
Engelaartje = OK
Chrissieboy = OK
royjn = OK
Mistix = OK
Mikkie = OK
XxxPimxxX (+Bart) = OK
Libris = OK
AlmightyArjen = OK
StefanP = OK
ErikVW = OK
En de afvallers:
dikkebanaan = 2 dagen en 17 uur
quote:Ik weet et.. de mensen met de grootste bek.....
Op dinsdag 25 maart 2003 17:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
ál, ál, ál, weer een afvaller! Zwak hoor
quote:pijnlijke sensatie cker?
Op dinsdag 25 maart 2003 20:49 schreef royjn het volgende:
* royjn gaat gewoon winnen.
ik voel het aan mn ballen
quote:Als je teveel aan je ballen voelt verlies je hoor
Op dinsdag 25 maart 2003 20:49 schreef royjn het volgende:
* royjn gaat gewoon winnen.
ik voel het aan mn ballen
Ik heb tot op heden eigenlijk nog geen moeilijkheden of extreme geilheid gehad ofzo. Terwijl ik meestal toch wel 3x per dag ruk
(meestal puur uit verveling)
quote:Who, ik zou het wel weten, 'fuck de wedstrijd', en gaan met die banaan
Op dinsdag 25 maart 2003 21:07 schreef Mikkie het volgende:
Tot nu toe lukt het aardig maar het punt dat het verkeerd gaat zit eraan te komen bij mij. Een "vriendin" (lees: sexpartner) van me die weet dat ik hier aan mee doe heeft me al meteen verteld dat ik de week niet zou halen. Ze vertelde net even heel fijngevoelig op msn dat ze ging douchen, en vijf minuten later kreeg ik al een smsje met de eerste tekst: tis koud zo zonder kleren... --> Ik wil niet weten wat er in de tweede sms staat!Ik ga de week die ik toch wel verwachtte dat iedereen zou gaan halen zelf volgens mij niet eens vol maken...
quote:Nee, en ook niet de 4e iig nog niet
Op dinsdag 25 maart 2003 10:24 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Ja dames en heren, zal dit onze 2e afvaller worden??
quote:Er is niemand die mij een verleidelijk voorstel kan doen
Op dinsdag 25 maart 2003 23:16 schreef LANiGiRO het volgende:[..]
Nee, en ook niet de 4e iig nog niet
Wel gelachen, mij is een zeer verleidelijk voorstel gedaan als ik de 40 dagen haal ...
quote:Haha, heb weer een nieuwe startpagina..
Op woensdag 26 maart 2003 08:12 schreef XxxPimxxX het volgende:
De officiële countdown:
Valt nog best mee toch![]()
// EDIT //
Wordt al minder gelukkig
[Dit bericht is gewijzigd door LANiGiRO op 26-03-2003 12:55]
kreeg het gister echt moeilijk. :S maar * Mistix is brave en slaat zich er door heen
Ik ben al wat eerder begonnen he en ga bijna dag 5 in, ik heb het idee dat het steeds makkelijker wordt. Maar ja dat houdt natuurlijk ook een beetje op...
misschien leuk als het achter de rug is dat iedereen dan een grafiekje maakt erover, kunnen we een beetje vergelijken. Persoonlijk vond ik dag 3 veel zwaarder dan dag 4 en 5 maar dat kan alles te maken hebben met de persoonlijke omstandigheden.
Kamphuys = OK
Rulin = OK
Roellio; Vriendin = OK
tsuihark = OK
LordAnger = OK
LANiGiRO = OK
Engelaartje = OK
Chrissieboy = OK
royjn; Vrijgezel = OK
Mistix; Vrijzegel = OK
Mikkie = OK
XxxPimxxX; Vrijgezel = OK
Bart; Vrijgezel = OK
Libris; Vrijgezel = OK
AlmightyArjen = OK
StefanP = OK
ErikVW = OK
En de afvallers:
dikkebanaan = 2 dagen en 17 uur
En de countdown tikt door: http://www.rct-2.nl/countdown
Niemand wat te bekennen?
quote:"t klinkt als een straf, slecht teken
Op woensdag 26 maart 2003 16:58 schreef JMurc het volgende:
Ik mag niet mee doen, vindt m'n meissie niet goed...
Kmoet vanavond namelijk weer...
Was wel te verwachten, vrijgezellen hebben niet zoveel te verliezen
Mijn grafiek heeft een probleempiek in de ochtend, verder niet veel... Maar wacht tot dit een week duurt, tegen die tijd vind ik alles wat maar een beetje vrouwelijk is ontzettend aantrekkelijk
quote:Ow, ik kan hier geen eerlijk antwoord meer op geven aangezien collega's meelezen
Op dinsdag 25 maart 2003 17:06 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Zoiets ja
Ik wil best degene zijn die de sleuteltjes 'bewaakt', hoor
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:15 schreef tsuihark het volgende:[..]
Ow, ik kan hier geen eerlijk antwoord meer op geven aangezien collega's meelezen
quote:Ik ben nog in de race maar toch ben ik een afvaller. Is dat niet wat paradoxaal?
Op woensdag 26 maart 2003 16:47 schreef XxxPimxxX het volgende:
Nog in de race...Kamphuys = OK
Rulin = OK
Roellio; Vriendin = OK
tsuihark = OK
LordAnger = OK
LANiGiRO = OK
Engelaartje = OK
Chrissieboy = OK
royjn; Vrijgezel = OK
Mistix; Vrijzegel = OK
Mikkie = OK
Bart; Vrijgezel = OK
Libris; Vrijgezel = OK
AlmightyArjen = OK
StefanP = OK
ErikVW = OKEn de afvallers:
dikkebanaan = 2 dagen en 17 uurEn de countdown tikt door: http://www.rct-2.nl/countdown
Niemand wat te bekennen?
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:47 schreef XxxPimxxX het volgende:
Nog in de race...Kamphuys, vrijgezel = OK
Rulin = OK
Roellio; Vriendin = OK
tsuihark, single = OK
LordAnger = OK
LANiGiRO = OK
Engelaartje = OK
Chrissieboy = OK
royjn; Vrijgezel = OK
Mistix; Vrijzegel = OK
Mikkie = OK
Bart; Vrijgezel = OK
Libris; Vrijgezel = OK
AlmightyArjen = OK
StefanP = OK
ErikVW = OKEn de afvallers:
dikkebanaan = 2 dagen en 17 uurEn de countdown tikt door: http://www.rct-2.nl/countdown
Niemand wat te bekennen?
[Dit bericht is gewijzigd door LordAnger op 26-03-2003 20:15]
Coole teller, het ding houdt zelfs rekening met de zomertijd
Anyway, ik heb vanavond een journalistiek feestje waar ik heel dronken ga worden... ik hoop dat 70% dames geen probleem gaat opleveren
quote:Voor je het weet krijg ik er nog maanden commentaar op, uberhaupt meedoen aan deze wedstrijd is al op het randje
Zoiets ja
Ik wil best degene zijn die de sleuteltjes 'bewaakt', hoorOw, ik kan hier geen eerlijk antwoord meer op geven aangezien collega's meelezen.
Ik heb vandaag, ondanks een aantal lekkere wijven, geen enkele activiteit beneden de gordel waargenomen, niet eens een ODOL!
Misschien moet ik er maar mee stoppen voordat 'ie het niet meer doet
de nieuwe versie .. ik had even wat tijd teveel
Iedereen kan nu wel extreeeeeem up 2 date blijven ...
Add jezelf ook even bij de mailinglist voor de laatste afvallers
Wat zeggen we dan?? Restepc!!!!
Heb je tijd teveel ofzo?? Maar ja, in de film ging hij ook allemaal bouwpakketjes in elkaar plempen he, misschien is het tijd dat ik ook zo een hobby neem
quote:Ik heb zat hobbies en ik heb ook wel tijd teveel NOT
Op woensdag 26 maart 2003 21:17 schreef Kamphuys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zeggen we dan?? Restepc!!!!
Heb je tijd teveel ofzo?? Maar ja, in de film ging hij ook allemaal bouwpakketjes in elkaar plempen he, misschien is het tijd dat ik ook zo een hobby neem
lol ..
quote:Goh, moet ik voor je invallen bij d'r
Tot nu toe lukt het aardig maar het punt dat het verkeerd gaat zit eraan te komen bij mij. Een "vriendin" (lees: sexpartner) van me die weet dat ik hier aan mee doe heeft me al meteen verteld dat ik de week niet zou halen. Ze vertelde net even heel fijngevoelig op msn dat ze ging douchen, en vijf minuten later kreeg ik al een smsje met de eerste tekst: tis koud zo zonder kleren... --> Ik wil niet weten wat er in de tweede sms staat!Ik ga de week die ik toch wel verwachtte dat iedereen zou gaan halen zelf volgens mij niet eens vol maken...
Ik hield het na 5 dagen niet meer.. Heb ooit een zelfde soort contest gedaan, maar dan voor 14 dagen.
quote:hehehehehe jij haalt eind van de dag nie, misschien kun je nog met eer verliezen dat zij jou ff helpt
ik wil weekend, ik wil bieren, ik wil uitgaan, ik wil flink ..........
quote:Too bad
Op woensdag 26 maart 2003 23:06 schreef armageddon1981 het volgende:
over een uur leuke film op canal+ik wil weekend, ik wil bieren, ik wil uitgaan, ik wil flink ..........
Oh, en als ik nog bij 1 van jullie moet invallen bij de sexpartner dan heb ik dat best voor jullie over hoor
quote:Haha, lachstuip, ik was van plan om gewoon voor 7 dagen te gaan, maar nu ga ik ook tot het gaatje ook!
Op woensdag 26 maart 2003 21:13 schreef FunzoneQ het volgende:
http://www.rct-2.nl/countdown/de nieuwe versie .. ik had even wat tijd teveel
![]()
Iedereen kan nu wel extreeeeeem up 2 date blijven ...
Add jezelf ook even bij de mailinglist voor de laatste afvallers
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |