abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9474074
Zozoz, jullie hebben me zeker wel gemist dit weekend??
Hoi Sweetsixteen16!!! En een mooie tijd zeg, Case_!!!
Ik was erurugh druk... maar waarmee... ja dat weet ik eigenlijk ook niet meer.
*Naar de kuip geweest, echt een rot stadion, moest elke keer te lang wachten, na 30 minuten was er nog een grote inloop. Mensen gingen gewoon maar ergens zitten, waardoor er honderden mensen op de trappen moesten zitten. En ook nog eens een rot wedstrijd. Toen miste ik nog de laatste trein naar het zuiden van het land, waar ik een afscheidsfeestje had.

Verder heb ik nog gewerkt, uit eten geweest, een reunie gehad, vandaag terassje gepakt , opgepast op kleine kinderen en mijn staatloten ingewisseld... zo dit waren n beetje de belangrijkste dingen van mn weekend.

En morgen moet ik eigenlijk ook teveel dingen doen. Maargoed, jullie leuk weekend gehad?

pi_9474889
quote:
Op zondag 30 maart 2003 22:39 schreef Golfen het volgende:
Zozoz, jullie hebben me zeker wel gemist dit weekend??
Hoi Sweetsixteen16!!! En een mooie tijd zeg, Case_!!!
Ik was erurugh druk... maar waarmee... ja dat weet ik eigenlijk ook niet meer.
*Naar de kuip geweest, echt een rot stadion, moest elke keer te lang wachten, na 30 minuten was er nog een grote inloop. Mensen gingen gewoon maar ergens zitten, waardoor er honderden mensen op de trappen moesten zitten. En ook nog eens een rot wedstrijd. Toen miste ik nog de laatste trein naar het zuiden van het land, waar ik een afscheidsfeestje had.

Verder heb ik nog gewerkt, uit eten geweest, een reunie gehad, vandaag terassje gepakt , opgepast op kleine kinderen en mijn staatloten ingewisseld... zo dit waren n beetje de belangrijkste dingen van mn weekend.

En morgen moet ik eigenlijk ook teveel dingen doen. Maargoed, jullie leuk weekend gehad?

hoi
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 31 maart 2003 @ 02:15:27 #128
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_9477544
oei, ik heb reiskriebels!!! in de zomervakantie drie weken door de pyreneeen trekken en daarvoor nog een paar daagjes naar londen. kan niet wachten. *zucht*

donderdag wezen wandelen in de duinen bij wassenaar; terwijl het hier (rotterdam) stralend weer was, hing er in de duinen een hele dichte mist, waardoor het leek alsof je in een fantasiewereld rondliep. ik wil jullie dit plaatje niet onthouden:

donderdag reisboeken shoppen op de boekenbeurs!

maandag 31 maart 2003 @ 08:33:21 #129
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_9477974
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 23:48 schreef Hik het volgende:

[..]

Tjee Bluesparkle, super! Hoe krijg jij het toch voor elkaar (qua tijd én geld) om haar zo lekker vaak op te zoeken?! ...en zoeken jullie niet toevallig nog iemand?

Qua tijd is het niet zo moeilijk ik krijg aan het begin van het jaar 33 dagen en had er nog wat van vorig jaar. En geld zat dit jaar ook mee, in Januari werd premiesparen (1e jaar) en 2 jaar spaarloon uitgekeerd. En in Mei komt het vakantiegeld weer. Bovendien ga ik in de zomer niet met vakantie....
Explore the World
  maandag 31 maart 2003 @ 08:39:15 #130
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9478012
Mooie foto Noordpool! Net een droomwereld.

Wat goed case_! En zo snel, dat haal ik nog niet eens op de fiets denk ik.

Deze week hoef ik alleen vrijdagmiddag en avond te werken, echt lekker. En vriendje is vandaag en morgen ook vrij. Kunnen we veel tijd besteden aan het opvoeden van Gizmo.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9482841
Hey hey hey!

Ik heb gisteren mijn Myanmarfoto's in insteekmapjes gestopt! Goed hè, al na twee maanden! Ik kwam alleen één mapje tekort, en aangezien ter plaatste het debuut van koopzondag was, dacht ik zondag eventjes snel nog een mapje te scoren. Nou, alle winkels open.... behalve de fotograaf Ach

Liejannuh: met het bezoek zit het wel snor

_Case: auw, auw, auw, da's het enige wat ik kan bedenken. Gaan we nou nog eens ooit het onzalige plan uitvoeren om de afsluitdijk af te lopen? Of anderszins een wandelmeet houden? Gewoon beschaafd in een normaal tempo een normaal aantal km's?

Verder schijnt het zonnetje, de lucht is (enigzins) blauw, moge alle vriendjes en vriendinnetjes overal ter wereld naar Nederland komen of v.v. Alles komt goed! Vast en zeker/zeker en vast
Werken doe ik ook nog, maar ik merk wel dat ik de laatste weken steeds vaker zit te dagdromen naar welke deel van de wereld ik eens naar toe zal gaan later dit jaar/jaren. Wel balen van oorlog en SARS Maar dat komt ook vast wel weer goed

[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 31-03-2003 13:53]

pi_9482869
quote:
Op maandag 31 maart 2003 08:39 schreef YPPY het volgende:
Kunnen we veel tijd besteden aan het opvoeden van Gizmo.
Ah, heeft het lieverdje al een vast naam? *zwijmel*
pi_9487788
De afsluitdijk gaat eind april of begin mei worden! Geinteresseerden kunnen zich melden!

Vandaag heb ik trouwens gordijnstof gekocht!
Ga zo weer wat verven!

pi_9488752
Meer nieuws uit de klushoek:

Mijn lamellen zijn er. Althans, die van de slaapkamer en de huiskamer. Er bleek 1 doos voor de werkkamer niet aanwezig te zijn.
Ben benieuwd wanneer die dan komen. Maar de rest staat mooi.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 31 maart 2003 @ 18:53:03 #135
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9489293
Dinosaurus: ze (of hij?) heeft Gizmo, net zo lief als in het begin van de Gremlins en ze maakt dezelfde geluidjes.

De afsluitdijk vind ik te ver, daar doe ik een week over waarschijnlijk.

Balen van de lamellen. Ze zijn daar ook niet slim? Krijg je geen tijdelijke lammelen zoals bij de borden?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_9489671
quote:
Op maandag 31 maart 2003 17:28 schreef Liejannuh het volgende:
De afsluitdijk gaat eind april of begin mei worden! Geinteresseerden kunnen zich melden!

Vandaag heb ik trouwens gordijnstof gekocht!
Ga zo weer wat verven!

Liejannuh/Dino:

Het begint dan wel tijd te worden om een weekendje vast te gaan zetten, vrees ik... ik sta eigenlijk net op het punt om 1-4 mei vast te zetten, maar misschien is het handig om daar nog even mee te wachten? Afsluitdijk lopen is nl. wel erg leuk en ik wil dat al tijden een keer doen.

Kunnen we het al wat concreter richting een datum sturen? Of zijn de agenda's overvol? Het weer begint zo langzamerhand wel erg goed te worden, trouwens.

maandag 31 maart 2003 @ 19:43:36 #137
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9490468

Gizmo

Wat een leuke naam, YPPY, Gizmo was altijd wel mijn favoriet!
Als je op gizmo zoekt in Google krijg je allemaal plaatjes van huisdieren!

Allemaal bedankt voor de lieve opstekers...
Soms is er gewoon even een dipje.
Overigens kan ik dat cargo-verhaal niet echt vinden qwerty...
*blondt

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 31 maart 2003 @ 22:02:12 #138
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9495054
quote:
[b]Op maandag 31 maart 2003 19:43 schreef Hik het volgende
Overigens kan ik dat cargo-verhaal niet echt vinden qwerty...
*blondt
in dit geval ben ik de blonde: heb het nagevraagd (aangezien ik weet dat enkele collega`s dit gedaan hebben ...) en wat blijkt:
het is niet geheel volgens de regels (oftewel geheel niet) en wordt alleen oogluikend toegestaan bij zeer goede klanten/contacten. En aangezien ik bij een zeer goede klant werk ....... Vandaar, sorry !
zonnig Brasil
pi_9495404
quote:
Op maandag 31 maart 2003 22:02 schreef qwerty_x het volgende:
En aangezien ik bij een zeer goede klant werk .......
....kun jij dat toch wel ff voor Hik regelen?
pi_9495515
quote:
Op maandag 31 maart 2003 17:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik met m'n grote klep
quote:
Op maandag 31 maart 2003 19:11 schreef case_ het volgende:
Kunnen we het al wat concreter richting een datum sturen? Of zijn de agenda's overvol? Het weer begint zo langzamerhand wel erg goed te worden, trouwens.
prik maar. Hoeveel kilometer is het eigenlijk?
  maandag 31 maart 2003 @ 22:25:14 #141
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9495870
quote:
Op maandag 31 maart 2003 22:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

....kun jij dat toch wel ff voor Hik regelen?

sttttttt, geen slapende cachorros wekken !!

en gefeliciteerd met jullie zomertijd !
(dat wordt nog meer lang mekaar heen LL-en, met 5 uur verschil)

zonnig Brasil
pi_9497110
afsluitdijk is 32 km geloof ik!
En laatste weekend van april is wel goed volgens mij, maar ik bespreek het morgen wel ff met Case_ bij het koffieautomaat en dan bel ik ook ff het ziekenhuis en dan komt het vast goed!
pi_9497177
quote:
Op maandag 31 maart 2003 22:59 schreef Liejannuh het volgende:
afsluitdijk is 32 km geloof ik!
En laatste weekend van april is wel goed volgens mij, maar ik bespreek het morgen wel ff met Case_ bij het koffieautomaat en dan bel ik ook ff het ziekenhuis en dan komt het vast goed!
Laatste weekend van april is voor mij in iedergeval OK.
  dinsdag 1 april 2003 @ 08:51:07 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9503051
Goeiemorgen!

Poesje was om 7 uur wakker en begon met het voelen van mijn gezicht met z'n neus. Toen ik nog niet wakker werd (dacht ze), begon ze maar met het openlikken van mijn ogen. Dus toch maar met haar gaan spelen. Een poesje is niet bevorderlijk voor je nachtrust.

*OUD heilige*
pi_9503518
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 08:51 schreef YPPY het volgende:
Goeiemorgen!

Poesje was om 7 uur wakker en begon met het voelen van mijn gezicht met z'n neus. Toen ik nog niet wakker werd (dacht ze), begon ze maar met het openlikken van mijn ogen. Dus toch maar met haar gaan spelen. Een poesje is niet bevorderlijk voor je nachtrust.

Nee, inderdaad. Poesjes in welke vorm dan ook zijn nooit goed voor je nachtrust.

Maar wel lief, Gizmo die je zo wakker maakt.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:40:40 #146
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9503782
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 09:26 schreef Lucille het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Poesjes in welke vorm dan ook zijn nooit goed voor je nachtrust.

Maar wel lief, Gizmo die je zo wakker maakt.

Ik word alleen wakker van poesjes als Gizmo.

Het was heel lief. Eerst dacht ik dat ie sloeg, maar toen leek het toch wel op een tong. Ze heeft dus wel door dat je ogen open moeten zijn om wakker te worden. Nu slaapt ze weer.

*OUD heilige*
  dinsdag 1 april 2003 @ 11:45:22 #147
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_9506249
* oYo moet ff op en neer naar Amman voor de zaak

Niet te veel spammen zodat ik makkelijk kan bijlezen eind deze week

dinsdag 1 april 2003 @ 11:46:18 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9506274
Goeie reis oYo, krijgen we wel een verslagje?
*OUD heilige*
  dinsdag 1 april 2003 @ 11:48:23 #149
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_9506311
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 11:46 schreef YPPY het volgende:
Goeie reis oYo, krijgen we wel een verslagje?
Wil je weten welke lange vergaderingen/sessie ik heb?
  dinsdag 1 april 2003 @ 11:49:22 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9506330
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 11:48 schreef oYo het volgende:

[..]

Wil je weten welke lange vergaderingen/sessie ik heb?

Nee, dat is vast niet boeiend. Maar desnoods iets over het vliegveld en de taxi en wat locals die je ziet lopen.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')