quote:Afblijven! Voor k_man!
Op zondag 30 maart 2003 16:56 schreef YPPY het volgende:
Wat lekker!
quote:Ik eet niks, is veel te slecht, maar watertanden mag toch wel?
Op zondag 30 maart 2003 16:56 schreef YPPY het volgende:
Wat lekker!
Aangezien velen hier -behalve travellers- ook uitmuntende klussers en -vooral- kokers zijn: ik ben door m'n weeshuisverpakking (zoetzure) ketjap heen ! Help, weet iemand een surrogaat, iets wat er genoeg op lijkt om i.p.v. te gebruiken ??
quote:Waar staat dat?? van die tickets bij klm cargo? ben wel benieuwd.
Op zondag 30 maart 2003 16:59 schreef qwerty_x het volgende:
Hik, als je zo verlegen zit om hem en geld:
probeer KLM Cargo eens: i.v.m. begeleiders voor bv paarden zijn er beperkte passagiersplaatsen beschikbaar. Uiteraard geen service, maar de prijs is zeer interessant.
En als je tijd over hebt: een schip kan ook een manier zijn ?Aangezien velen hier -behalve travellers- ook uitmuntende klussers en -vooral- kokers zijn: ik ben door m'n weeshuisverpakking (zoetzure) ketjap heen ! Help, weet iemand een surrogaat, iets wat er genoeg op lijkt om i.p.v. te gebruiken ??
quote:Ergens in de enorme berg met puin hier op mn kamer!
Op zondag 30 maart 2003 15:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ah kijk eens aan, waar lag ie?
Ow!! En mn belastingaangifte moet ik ook nog regelen!!!
Misschien toch maar uitstel vragen?!
quote:Heb jij zo'n complexe financiële situatie? Voor de doorsnee burger is het 5 minuten werk, check het belastingprogramma maar eens op www.belastingdienst.nl , is echt enorm simpel.
Op zondag 30 maart 2003 18:13 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ergens in de enorme berg met puin hier op mn kamer!
Het wordt tijd dat ik ga verhuizen...Ow!! En mn belastingaangifte moet ik ook nog regelen!!!
Misschien toch maar uitstel vragen?!
quote:Moet je wel kunnen laten bezorgen vanuit Suriname
Op zondag 30 maart 2003 16:59 schreef qwerty_x het volgende:
Hik, als je zo verlegen zit om hem en geld:
probeer KLM Cargo eens: i.v.m. begeleiders voor bv paarden zijn er beperkte passagiersplaatsen beschikbaar. Uiteraard geen service, maar de prijs is zeer interessant.
En als je tijd over hebt: een schip kan ook een manier zijn ?Aangezien velen hier -behalve travellers- ook uitmuntende klussers en -vooral- kokers zijn: ik ben door m'n weeshuisverpakking (zoetzure) ketjap heen ! Help, weet iemand een surrogaat, iets wat er genoeg op lijkt om i.p.v. te gebruiken ??
quote:Mmmmm
Op zondag 30 maart 2003 16:49 schreef Hik het volgende:
Speciaal voor k_man:
Vooral die onderste: puur met marsepein.
quote:Ik heb het praktische probleem dat ik een nieuwbouw huis heb gekocht, wat pas in maart is opgeleverd en ik eigenlijk ook weinig zin heb om in de chaos alles uit te moeten zoeken!
Op zondag 30 maart 2003 18:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Heb jij zo'n complexe financiële situatie? Voor de doorsnee burger is het 5 minuten werk, check het belastingprogramma maar eens op www.belastingdienst.nl , is echt enorm simpel.
quote:je moet wel je notarisnota's en jaaropgaven goed bewaren natuurlijk. ;)Bij mij stond er toen precies aangegeven wat ik kon aftrekken en wat niet... Maarja, als je het geld kan missen en het komt nu slecht uit dan kan je idd gewoon uitstel vragen.
Op zondag 30 maart 2003 20:07 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ik heb het praktische probleem dat ik een nieuwbouw huis heb gekocht, wat pas in maart is opgeleverd en ik eigenlijk ook weinig zin heb om in de chaos alles uit te moeten zoeken!
Kan ik beter doen als ik verhuisd ben denk ik!
Heb ik hopelijk mn zooi weer wat op orde!
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:13 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ergens in de enorme berg met puin hier op mn kamer!
Het wordt tijd dat ik ga verhuizen...
quote:Die liggen hier vast ergens!
Op zondag 30 maart 2003 20:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
je moet wel je notarisnota's en jaaropgaven goed bewaren natuurlijk. ;)Bij mij stond er toen precies aangegeven wat ik kon aftrekken en wat niet... Maarja, als je het geld kan missen en het komt nu slecht uit dan kan je idd gewoon uitstel vragen.
Werken op een buitenlandse universiteit
![]()
Niet boos worden Liejannuh en YPPY
quote:Daar past het topic prima!
Op zondag 30 maart 2003 20:26 schreef Hik het volgende:
Omdat het een beetje tussen verschillende fora valt...Werken op een buitenlandse universiteit
Niet boos worden Liejannuh en YPPY
Slaap lekker allemaal!
quote:wat een leuk icoon!!
Op zondag 30 maart 2003 20:50 schreef YPPY het volgende:[..]
Daar past het topic prima!
Slaap lekker allemaal!
quote:Dat weet ik, maar ik wilde er hier even de aandacht op vestigen....
Op zondag 30 maart 2003 20:50 schreef YPPY het volgende:[..]
Daar past het topic prima!
quote:Fijn!
Op zondag 30 maart 2003 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Dat mag hoor!
Ik heb 1u33m15s gelopen. Heel erg tevreden.
Ik had als streven om over elke kilometer 4m30s te doen. En zowaar: 5 km. doorkomst op 22m30s. 10 km. doorkomst 45m00s en 15 km doorkomst op 1h07m00s (i.p.v. 1h07m30s). Dus iets (30s) sneller dan gepland. En het totaalresultaat sneller dan 1h35m00s, de tijd die ik in gedachten had.
Zo, weer even lekker gerekend.
quote:Netjes!!! En nu spierpijn??
Op zondag 30 maart 2003 21:55 schreef case_ het volgende:Ik had al zo'n vermoeden dat je eigenlijk op de post van Hik wilde reageren.
Ik heb 1u33m15s gelopen. Heel erg tevreden.
Ik had als streven om over elke kilometer 4m30s te doen. En zowaar: 5 km. doorkomst op 22m30s. 10 km. doorkomst 45m00s en 15 km doorkomst op 1h07m00s (i.p.v. 1h07m30s). Dus iets (30s) sneller dan gepland. En het totaalresultaat sneller dan 1h35m00s, de tijd die ik in gedachten had.
Zo, weer even lekker gerekend.
Gelukkig mag je morgen weer de hele dag rekenen! ![]()
Mocht je je nog vervelen: Meest gare overheidssite: CBS.nl
![]()
Ik ga dinsdag weer werken!
Heb in mn agenda staan dat ik dinsdag ga werken, weet alleen niet waarom!
quote:Een beetje spierpijn wel, maar het valt we mee. Alleen een beetje strakke bovenbenen. Morgen zal het zeker weer minder zijn. Dan dinsdag weer een stukje hardlopen om het af te leren.
Op zondag 30 maart 2003 22:16 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Netjes!!! En nu spierpijn??
Gelukkig mag je morgen weer de hele dag rekenen!
Mocht je je nog vervelen: Meest gare overheidssite: CBS.nl![]()
![]()
Ik ga dinsdag weer werken!
Heb in mn agenda staan dat ik dinsdag ga werken, weet alleen niet waarom!
![]()
Tsja, dan had je dat er maar even bij moeten schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |