Spam is het onverschoond aanprijzen van een eigen site voor eigen (commercieel) gewin.
Help, wat is geen spam.
In Muziek is spam niet het plaatsen van een link naar een bandsite met informatie erbij. Niet altijd is het immers de site van de persoon zelf en indien het toch de site is van de persoon zelf, vraagt deze persoon altijd om feedback over zijn muziek of over de site van zijn of haar band. In Muziek geldt de regel dat elke band of artiest één topic voor zijn of haar muziek mag openen om er een mening over te vragen, dit wordt niet aangemerkt als spam.
Reacties als spam e.d. worden verwijderd. Indien mensen herhaaldelijk en alléén op dit soort topics reageren met spam, is het mogelijk dat er verdere stappen worden ondernomen.
Het is mogelijk dat bandsites toch als spam worden aangemerkt indien de informatie die bij de site geleverd wordt in het topic zelf wordt gegeven summier of niet bestaand is.
Help, waarom dit topic als er al een
FAQ is.
Het is kennelijk nodig.
quote:Nee, dit topic is ook voor de mensen die weer willen beweren dat de DJ's weer eens gediscrimineerd worden om te reageren.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
Je bent je sticky knopje vergeten in te drukken.
Verder neem ik het je wel heel kwalijk dat je net een zeer inhoudelijke post van mij verwijderd heb. Daar gaat mijn postaantal!
quote:Vergeef me.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:44 schreef Jane het volgende:
Verder neem ik het je wel heel kwalijk dat je net een zeer inhoudelijke post van mij verwijderd heb. Daar gaat mijn postaantal!![]()
quote:Weet je ik post hem wel met een lap van 50 regels tekst
Op vrijdag 21 maart 2003 22:47 schreef Poepoog het volgende:
Check deze siteJa hoezo dit dan weer wel
quote:Welke?
Op vrijdag 21 maart 2003 22:47 schreef Jane het volgende:
Maareh... ondertussen zit 'ie wel dicht...
quote:Want dat is dan weer geen spam
Op vrijdag 21 maart 2003 22:48 schreef Poepoog het volgende:[..]
Weet je ik post hem wel met een lap van 50 regels tekst
quote:Indien het ontopic zou zijn dan mag het (soms, tenzij het serieuze concurrentie is dus), ik heb het ook laten staan in het topic over Marylin Manson.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:48 schreef ZixS het volgende:
en verwijzingen naar een erg gezellig marilyn manson forum?
quote:Gaat niet werken.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:48 schreef Poepoog het volgende:[..]
Weet je ik post hem wel met een lap van 50 regels tekst
quote:Ow, ok, hij zat dicht waarschijnlijk. Excusez moi!
Op vrijdag 21 maart 2003 22:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Welke?
quote:ok, dan weet ik dat
Op vrijdag 21 maart 2003 22:50 schreef Seborik het volgende:[..]
Indien het ontopic zou zijn dan mag het (soms, tenzij het serieuze concurrentie is dus), ik heb het ook laten staan in het topic over Marylin Manson.
quote:Ja, hij was inderdaad eventjes dicht, omdat het topic opgeschoond moest worden.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:50 schreef Jane het volgende:[..]
Ow, ok, hij zat dicht waarschijnlijk. Excusez moi!
quote:Kijk, das tenminste duidelijk
Op vrijdag 21 maart 2003 22:39 schreef Seborik het volgende:
Help, wat is spam.Spam is het onverschoond aanprijzen van een eigen site voor eigen (commercieel) gewin.
Help, wat is geen spam.
In Muziek is spam niet het plaatsen van een link naar een bandsite met informatie erbij. Niet altijd is het immers de site van de persoon zelf en indien het toch de site is van de persoon zelf, vraagt deze persoon altijd om feedback over zijn muziek of over de site van zijn of haar band. In Muziek geldt de regel dat elke band of artiest één topic voor zijn of haar muziek mag openen om er een mening over te vragen, dit wordt niet aangemerkt als spam.
Reacties als spam e.d. worden verwijderd. Indien mensen herhaaldelijk en alléén op dit soort topics reageren met spam, is het mogelijk dat er verdere stappen worden ondernomen.
Het is mogelijk dat bandsites toch als spam worden aangemerkt indien de informatie die bij de site geleverd wordt in het topic zelf wordt gegeven summier of niet bestaand is.
Help, waarom dit topic als er al een
FAQ is.Het is kennelijk nodig.
quote:
indien het een ander forum betreft of op een andere manier concurrerend kan zijn voor Fok
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-03-2003 22:55]
quote:Alleen wel zeer subjectief om te bepalen wat nou promoten voor eigen gewin of niet is...
Op vrijdag 21 maart 2003 22:52 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Kijk, das tenminste duidelijk
Dus blijft het gewoon subjectief....
Maar wat als ik naar een specifiek topic van dat forum verwijs met toelichting, dan moet dat toch kunnen?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-03-2003 22:58]
quote:Ik vindt dat je nu mij in een kwaad daglicht zet. "Mensen zoals dagizmo", doe ik wat fout dan? Ik zet nergens spam neer, maar ik verwacht enige toelichting op de in mijn ogen zijnde willekeur van het bepalen van spam of niet spam posts.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:55 schreef Seborik het volgende:
En dan nog voor mensen als Dagizmo die in elk 'verdacht' topic even spam moeten gillen, is er altijd nog een feedback topic in Muziek om een moderator te attenderen op een topic.
En die norm die in muziek staat is zeer subjectief, dus ik vraag me af hoe je dit wilt handhaven zonder users tegen de borst aan te stuiten. Maar nog maals, ik vindt die opmerking van je beetje over the top en beledigend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |