Ik denk zelf dat als het 1 maand , of langer gaat duren, dat men terug zal moeten.
quote:Ik bedoel dus als ze de oorlog niet snel kunnen winnen!
Op vrijdag 21 maart 2003 19:32 schreef Tijn het volgende:
Ze zijn volgens mij altijd al van plan geweest om zich snel weer terug te trekken.
quote:Nadat ze de olie hebben.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:32 schreef Tijn het volgende:
Ze zijn volgens mij altijd al van plan geweest om zich snel weer terug te trekken.
quote:Nu al wordt de situatie in onder meer Egypte problematisch.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:34 schreef NordCore het volgende:
Net of je dat nu al kan zeggen, de oorlog is net begonnen omg
quote:Wat zou ze mogelijk in de weg kunnen staan? Dat desserterende leger?
Op vrijdag 21 maart 2003 19:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik bedoel dus als ze de oorlog niet snel kunnen winnen!
quote:Wat ik ervan hoor, valt dat nogal tegen. Bij de Eufraat schinen ze aardig terug te knokken..
Op vrijdag 21 maart 2003 19:35 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat zou ze mogelijk in de weg kunnen staan? Dat desserterende leger?
kortom.. they are there to STAY FOREVER...
quote:Ooit van propaganda gehoord..
Op vrijdag 21 maart 2003 19:35 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat zou ze mogelijk in de weg kunnen staan? Dat desserterende leger?
quote:Denk jij serieus dat die demonstraties enige invloed hebben dan?
Op vrijdag 21 maart 2003 19:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ooit van propaganda gehoord..
quote:BS
Op vrijdag 21 maart 2003 19:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Doordat de publieke opinie zich in rap tempo tegen de oorlog keert
quote:wel als het regimes destabiliseert. In Caïro zijn 150 gewonden en 9 doden gevallen. Als heel veel mensen heel erg boos zijn kan dat zeker in een aantal van DIE landen waar de regimes toch al niet al te sterk meer in het zadel zitten, de kans zijn voor radicale groeperingen een staatsgreep te plegen.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:39 schreef Tijn het volgende:[..]
Denk jij serieus dat die demonstraties enige invloed hebben dan?
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 21-03-2003 19:41]
quote:Ik snap niet helemaal wat Bush, Blair en die Australische knakker met Egypte te maken hebben eigenlijk.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
wel als het regimes destabiliseert. In Caïro zijn 150 gewonden en 9 doden gevallen. Als heel veel mensen heel erg boos zijn kan dat zeker in een aantal van DIE landen waar de regimes toch al niet al te sterk meer in het zadel zitten, de kans zijn voor radicale groeperingen een staatsgreep te plegen.
quote:Ik denk (en hoop) dat ze die oorlog dus wel snel zullen winnen. Niks wijst op het tegendeel. Terug gaan is denk ik geen optie voor de Amerikanen. Bush zou afgaan en daar heeft hij geen trek in.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik bedoel dus als ze de oorlog niet snel kunnen winnen!
quote:Wat snap je niet aan het gevaar van algehele destabilisatie? De oorlog in Irak kan een kettingreactie van geweld in het midden oosten (en ver daarbuiten) uitlokken.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik snap niet helemaal wat Bush, Blair en die Australische knakker met Egypte te maken hebben eigenlijk.
quote:"Algehele destabilisatie" lijkt me erg overdreven vanwege een paar relletjes hier en daar.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Wat snap je niet aan het gevaar van algehele destabilisatie? De oorlog in Irak kan een kettingreactie van geweld in het midden oosten (en ver daarbuiten) uitlokken.
Tijdens het WK voetbal is een land instabieler dan nu.
quote:Hier ga ik niet op in, verdiep je eerst maar eens in de politieke en algehele situatie van landen in en rond het midden oosten. "Die paar relletjes" van jou, kunnen het begin zijn van complete burgeroorlogen.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:50 schreef Tijn het volgende:[..]
"Algehele destabilisatie" lijkt me erg overdreven vanwege een paar relletjes hier en daar.
quote:Ik geloof er gewoon heilig in dat het allemaal wel los zal lopen, ik hou niet van paniek en zeker niet als het imho ongefundeerd is.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hier ga ik niet op in, verdiep je eerst maar eens in de politieke en algehele situatie van landen in en rond het midden oosten. "Die paar relletjes" van jou, kunnen het begin zijn van complete burgeroorlogen.
quote:Wel als een paar relletjes en wat dooien de maatstaf zijn.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:50 schreef Tijn het volgende:[..]
"Algehele destabilisatie" lijkt me erg overdreven vanwege een paar relletjes hier en daar.
Maar nee, ik denk niet dat het zootje zal destabiliseren daar. Ik denk ook dat het voor Amerika alleen maar positief is als er weer een pro-Amerikaanse regering in het Midden-Oosten bijkomt.
quote:Vergis je niet, de Amerikanen walsen nu als een olifant door een porcelijnkast. Het evenwicht is o zo delicaat, dat wordt nu wreed verstoord...
Op vrijdag 21 maart 2003 19:55 schreef Knakker het volgende:[..]
Wel als een paar relletjes en wat dooien de maatstaf zijn.
Maar nee, ik denk niet dat het zootje zal destabiliseren daar. Ik denk ook dat het voor Amerika alleen maar positief is als er weer een pro-Amerikaanse regering in het Midden-Oosten bijkomt.
quote:De steun voor de coalitie groeit en Saddam moet gewoon weg! Het zal nog wel even duren voordat de soldaten weg zijn, maar de bevolking gaat dat niet erg vinden, let op mijn woorden! Ik weet zeker dat ze blij zullen zijn als die smeerlap van een Saddam dood/gevangen is.
Op vrijdag 21 maart 2003 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Vergis je niet, de Amerikanen walsen nu als een olifant door een porcelijnkast. Het evenwicht is o zo delicaat, dat wordt nu wreed verstoord...
Daarom denk ik dat de Amerikanen snel de boel overnemen, Saddam (als ze 'm kunnen vinden/pakken) afvoeren naar Scheveningen en weer pleite gaan, m.u.v. een paar soldaten en diplomaten die de boel weer op orde moeten krijgen.
quote:Da's geen mooi rond getal
Op vrijdag 21 maart 2003 21:50 schreef slashdotter3 het volgende:Ik geef het 63.6 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |