Wel heel vaak, telt dat ook
[Dit bericht is gewijzigd door The_Great_Cornholio op 21-03-2003 14:37]
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:36 schreef amsterdamman het volgende:
Ja,ja, misschien een topic die al geweest is,maar ik dacht: kom, laat ik het eens opstarten.
En om bij mezelf te beginnen:
ik was 15 jaar: en nu ben ik 28 jaar. En ik heb met 16 vrouwen gevrijen.
nu is het wel anders. maar, ja, ben ook wat ouder
quote:Met 16 vrouwen was zeker allemaal liefde
Op vrijdag 21 maart 2003 14:40 schreef amsterdamman het volgende:
daarna niet meer dacht aan liefde maar lust.nu is het wel anders. maar, ja, ben ook wat ouder
quote:ik moet toegeven dat de spelling niet optimaal is maar geef liever antwoord....
Op vrijdag 21 maart 2003 14:38 schreef SaturN het volgende:[..]
dank
quote:Met hoeveel partners sex en hoevaak spijt?
Ja,ja, misschien een topic die al geweest is,maar ik dacht: kom, laat ik het eens opstarten.
quote:Homo's en lesbiennes mogen niet reageren?
Op vrijdag 21 maart 2003 14:47 schreef amsterdamman het volgende:
lees in de plaats van vrijen: neuken, sex, wippen, wat je maar wil. Laat ik de vraag anders stellen:
met hoeveel vrouwen heb je gewipt : voor mannen
met hoeveel mannen heb je gewipt : voor vrouwendank
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:47 schreef extreme het volgende:[..]
Met hoeveel partners sex en hoevaak spijt?
Hoeveel partners heb je gehad? Bereken je 'score'
Vertel eens ...? Hoeveel ...?
[persoonlijk] Hoeveel verschillende sexpartners...
Hoeveel verschillende sexpartners...
Met hoeveel mannen ben jij naar bed geweest?
Het eerste wat me idd te binnen schoot was: zijn vast al een hoop topics over
Ben nu 19, eentje maar dat was ook
quote:EXCUSES: lees:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:48 schreef MUUS het volgende:[..]
Homo's en lesbiennes mogen niet reageren?
.
met hoeveel vrouwen heb je gevreeen - voor de mannen (en natuurlijk de lesbiennes
met hoeveel mannen heb je gevreeen - voor de vrouwen (en natuurlijk de homo's)
mijn nederige excuses:Y:Y:Y
quote:Niemand wil jou getuigt van respect??
Op vrijdag 21 maart 2003 15:03 schreef Superdragon het volgende:
Nog geen 1. Ik heb nog zelfrespect en respect voor de medemens.
quote:idem
Op vrijdag 21 maart 2003 15:09 schreef addie het volgende:
Geen, nog geen leuke vriendin gehad![]()
quote:Ik wil mijn lul niet in een tweedehandse kut steken, met de gedachten dat vele lullen al voor zijn gegaan. Vice versa.
Op vrijdag 21 maart 2003 15:07 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Niemand wil jou getuigt van respect??
Dat moet je even uitleggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Superdragon op 21-03-2003 15:14]
quote:je spreekt over respect voor je medemens
Op vrijdag 21 maart 2003 15:13 schreef Superdragon het volgende:[..]
Ik wil mijn lul niet in een tweedehandse kut steken, met de gedachten dat vele lullen al voor zijn gegaan. Vice versa.
ik heb nu al medelijden met een eventuele vriendin die je ooit zal krijgen.
quote:En jij vindt dus neuken met verschillende mensen respectvol voor de medemens??
Op vrijdag 21 maart 2003 15:22 schreef extreme het volgende:[..]
je spreekt over respect voor je medemens
dit is absoluut de meeste respectloze opmerking die ik vandaag op FOK! voorbij heb zien komen.
ik heb nu al medelijden met een eventuele vriendin die je ooit zal krijgen.
Begrepen!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 21-03-2003 15:46]
quote:Goh wat een human interest... Hoezo?? Heb je soms ervaring?
Op vrijdag 21 maart 2003 15:46 schreef Kamphuys het volgende:
Superdraakje, geef nou maar gewoon toe dat niemand je wil en dat je daar elke avond om in je bedje loopt te huilen...
quote:Integendeel. (Hoewel het wel een beetje afhankelijk is van je leeftijd.) Alleen de manier waarom je er over praat, dat staat me niet zo aan... als jij per se een maagd wilt dan vrees ik dat je zelf de rest van je leven maagd blijft.
Op vrijdag 21 maart 2003 15:48 schreef Superdragon het volgende:[..]
Goh wat een human interest... Hoezo?? Heb je soms ervaring?
Omdat ik het nog niet heb gedaan, word ik dan als zielig beschouwd??
Moet je verder ook zelf weten natuurlijk. Je instelling is gewoon niet helemaal realistisch. Hoe oud ben je?
quote:Nu je het vraagt .... 17. Okay mijn opmerkingen waren niet zo tactvol. Excuses daarvoor.
Op vrijdag 21 maart 2003 15:51 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Integendeel. (Hoewel het wel een beetje afhankelijk is van je leeftijd.) Alleen de manier waarom je er over praat, dat staat me niet zo aan... als jij per se een maagd wilt dan vrees ik dat je zelf de rest van je leven maagd blijft.
Moet je verder ook zelf weten natuurlijk. Je instelling is gewoon niet helemaal realistisch. Hoe oud ben je?
[Dit bericht is gewijzigd door Superdragon op 21-03-2003 15:54]
quote:als je je zo vreselijk stoort aan een aantal basisopvattingen van de meeste mensen is Sexualiteit misschien niet het juiste forum voor je.
Op vrijdag 21 maart 2003 15:43 schreef Superdragon het volgende:
-bla-
Dra breekt de tijd weer aan dat een knappe prins te paard een schone maags schalkt, haar trouwt en haar vervolgens bezwangerd van minstens zeven dwergen...... prachtig.
Een soort van contra-sexuele revolutie en dat terwijl ik zelf waarschijnlijk een product ben van de eerste revolutie. Zo groot groeit alweer het gat tussen de jeugd van tegenwoordig en de golden oldy's
Kan me de tijd nog heuegen dat ik in mijn jeugd op zoek ging naar een vluchtig contact met een volwassen ooi of een kistkalf. Dezelfde avond opscheppen over de ervaring en hoe moeiteloos ik de betreffende "dame" om de vinger had gewonden...... uiteraard verzwijgend dat het hiet geen knappe lonkende jongedame betrof......zucht.... ach ja..... waar blijft de tijd
quote:Slet
En om bij mezelf te beginnen:
ik was 15 jaar: en nu ben ik 28 jaar. En ik heb met 16 vrouwen gevrijen.
quote:Waar slaat dat nou weer op? Waarom laten mensen elkaar nou nooit eens met rust en gaat iedereen met oordelen gooien? Naar trekje.
Op vrijdag 21 maart 2003 16:26 schreef sabyne het volgende:[..]
Slet
quote:je moet de tread even volgen, lees de andere topics die Amsterdamman geopend heeft vandaag, dan snap je de verwijzing wel
Op vrijdag 21 maart 2003 17:08 schreef MUUS het volgende:[..]
Waar slaat dat nou weer op? Waarom laten mensen elkaar nou nooit eens met rust en gaat iedereen met oordelen gooien? Naar trekje.
.
wat doen we met dit topic? slotje? naar onzin?...
quote:Ah, I get it. Dan nog vind ik het vrij onnodig. Of ben ik nou een hele erge muts?
Op vrijdag 21 maart 2003 17:15 schreef extreme het volgende:[..]
je moet de tread even volgen, lees de andere topics die Amsterdamman geopend heeft vandaag, dan snap je de verwijzing wel
quote:Slotje aangezien er al tig topics over zijn. Pas nog een topic als ik me goed herinner. Niet naar Onzin omdat sommige mensen hier serieus gereageerd hebben en zij daar misschien belachelijk gemaakt kunnen worden. Tot zover mijn mening. Anders nog iets? Koffie? Thee? Anything?
wat doen we met dit topic? slotje? naar onzin?...
quote:doe me maar one MUUS to go
Op vrijdag 21 maart 2003 17:24 schreef MUUS het volgende:
Slotje aangezien er al tig topics over zijn. Pas nog een topic als ik me goed herinner. Niet naar Onzin omdat sommige mensen hier serieus gereageerd hebben en zij daar misschien belachelijk gemaakt kunnen worden. Tot zover mijn mening. Anders nog iets? Koffie? Thee? Anything?
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:29 schreef extreme het volgende:[..]
doe me maar one MUUS to go
![]()
quote:Oh ja.
Op vrijdag 21 maart 2003 17:33 schreef extreme het volgende:
heeee pssssst, ik heb er een slotje aan gehangen, dan mag je niet meer posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |