Ik weet niet wat ze daar hebben uitgevoerd, ze zegt dat ze alleen hebben geslapen, dat wil ik dan ook best wel geloven.
Maar wat moet ik nu?
Ik weet zeker dat ze als sletje aan wordt gezien,...
ik vind het zo zonde voor haar.
quote:Nee, alleen dat ze dat verhaal nu moet aanhoeren voor de rest van haar schoolcarriere...
Op vrijdag 21 maart 2003 13:32 schreef MaffiaInc het volgende:
Niets mis mee, pretsletten
quote:ook echt aanhoeren
Op vrijdag 21 maart 2003 13:33 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nee, alleen dat ze dat verhaal nu moet aanhoeren voor de rest van haar schoolcarriere...
Imo.. vertoont iemand sletterig gedrag als zij/ of hij het als een sport gaat zien om in een week zoveel mogelijk jongens of meiden in bed te krijgen.
Omdat dat zogenaamd stoer is, of om wat voor reden dan ook.
En dan nog... is het haar zaak en haar lichaam om ermee te doen wat ze wil.
* Jojogirl snapt die dubbele moraal nog steeds niet.
Bovendien, misschien klikte het gewoon ineens en blijven ze nog 10 jaar bij elkaar.
Doe niet zo naief joh
quote:ja idd... we zitten nog maar in het 1e jaar
Op vrijdag 21 maart 2003 13:33 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nee, alleen dat ze dat verhaal nu moet aanhoeren voor de rest van haar schoolcarriere...
[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 21-03-2003 13:36]
quote:Dat denk ik niet, die jongen doet dit soort dingen wel vaker.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:35 schreef Jojogirl het volgende:Bovendien, misschien klikte het gewoon ineens en blijven ze nog 10 jaar bij elkaar.
quote:kan elk moment gebeuren....
Op vrijdag 21 maart 2003 13:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Boeiend?
quote:oh oops....
Op vrijdag 21 maart 2003 13:34 schreef SwOoSh het volgende:[..]
ook echt aanhoeren
Maar enniewees, je kunt er donder op zeggen dat ze dit verhaal nog heel vaak gaat terughoren, dat mensen individueel vinden dat ze geen slet is, is totaal iets anders als wat de groep vindt. Iemand belachelijk maken vinden we eigenlijk stiekem allemaal wel leuk
quote:De slet
Op vrijdag 21 maart 2003 13:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Dat denk ik niet, die jongen doet dit soort dingen wel vaker.
quote:Mwa, misschien wel een mooie troef mocht je ooit ruzie krijgen met haar
Op vrijdag 21 maart 2003 13:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ja idd... we zitten nog maar in het 1e jaar
quote:Zeker niet
Op vrijdag 21 maart 2003 13:32 schreef MaffiaInc het volgende:
Niets mis mee, pretsletten
quote:ja dat is ook wel zo....
Op vrijdag 21 maart 2003 13:36 schreef Fliepke het volgende:[..]
oh oops....
leipe typoMaar enniewees, je kunt er donder op zeggen dat ze dit verhaal nog heel vaak gaat terughoren, dat mensen individueel vinden dat ze geen slet is, is totaal iets anders als wat de groep vindt. Iemand belachelijk maken vinden we eigenlijk stiekem allemaal wel leuk
quote:volgens mij valt dat 'sukkel' zijn dan nog wel mee..
Op vrijdag 21 maart 2003 13:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Gaat ze opeens met die sukkel mee naar huis!!
quote:ligt eraan of het een mooie meid is of niet...
Op vrijdag 21 maart 2003 13:38 schreef extreme het volgende:[..]
volgens mij valt dat 'sukkel' zijn dan nog wel mee..
Ken ook een meisje dat zich tijdens de intro een beetje had misdragen, ze wordt er nu nog vaker over aangesproken op haar HBO en dat is dus al meer dan 1 1/2 jaar geleden...
quote:Maar wat is nu het probleem?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ja dat is ook wel zo....
ik hoop echt niet voor haar dat ze hier veel last van gaat krijgen hoor.
Dat verneukt gelijk weer 4 jaar.
quote:ze ziet gewoon niet graag dat haar vriendin wordt gekwetst door de rest van de school, je een beetje zorgen maken over anderen is niet zo heel raar hoor...
Op vrijdag 21 maart 2003 13:40 schreef nossio het volgende:[..]
Maar wat is nu het probleem?
Jij had in dit geval de slet willen zijn?
Je gunt het haar niet?
WAT?
quote:ik huldig een aantal pricipes:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:39 schreef Fliepke het volgende:[..]
ligt eraan of het een mooie meid is of niet...
Ken ook een meisje dat zich tijdens de intro een beetje had misdragen, ze wordt er nu nog vaker over aangesproken op haar HBO en dat is dus al meer dan 1 1/2 jaar geleden...
je kan beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt, als ze over je roddelen ben je in ieder geval interessant genoeg om over te praten, en als je goed nadenkt, van hoeveel mensen kan het dan werkelijk schelen hoe ze over je denken? juist, en dat zijn ook de mensen die je niet veroordelen op je gedrag, maar je nemen met je goeie en je slechte eigenschappen.
je bent een keer jong, enjoy...
quote:let wel, het is een vrouw...
Op vrijdag 21 maart 2003 13:43 schreef extreme het volgende:[..]
ik huldig een aantal pricipes:
je kan beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt, als ze over je roddelen ben je in ieder geval interessant genoeg om over te praten, en als je goed nadenkt, van hoeveel mensen kan het dan werkelijk schelen hoe ze over je denken? juist, en dat zijn ook de mensen die je niet veroordelen op je gedrag, maar je nemen met je goeie en je slechte eigenschappen.
je bent een keer jong, enjoy...
quote:Reageer dan niet of tenminste met iets nuttigs dat zou _jij_ toch moeten weten?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Boeiend?
Misschien had ze afleiding nodig en is dit haar manier. Had ze ook anders kunnen doen, zolang ze er maar geen gewoonte van maakt valt het wel mee.
quote:nee helemaal niet!!
Op vrijdag 21 maart 2003 13:40 schreef nossio het volgende:[..]
Maar wat is nu het probleem?
Jij had in dit geval de slet willen zijn?
Je gunt het haar niet?
WAT?
quote:hmm ik denk niet echt dat het haar zou interresseren maar ja
Op vrijdag 21 maart 2003 13:47 schreef Sinaasappel het volgende:
Laten lullen, ze mag toch zeker zelf wel weten wat ze doet met haar lichaam?
en slapen heeft ze zeker niet gedaan denk ik
En ze kan zelf ook wel nagaan dat er over haar word gepraat, had ze eerder moeten bedenken, of het intereseert haar gewoon geen reet
quote:Idd das wel zo, lief dat je je zo zorgen maakt om haar trouwens
Op vrijdag 21 maart 2003 13:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kijk, dat kind, die kun je zo meenemen als je wilt!
quote:Ja leuk he
Op vrijdag 21 maart 2003 14:02 schreef Emphemeris het volgende:
Als mannen het doen is het stoer, als een vrouw het doet is het een slet.
Ik denk dat het haar keuzes zijn, verder boeit het toch niet?
quote:Je hebt geen hulp nodig, t zit in de genen...
Op vrijdag 21 maart 2003 14:10 schreef amsterdamman het volgende:
Dit is dus typisch een discussie waar we nooit uit zullen komen. Waarom zijn vrouwen sletten als ze meteen met een jongen naar bed gaan, en zijn mannen -waaronder ik- helden en stoer? Vreemd, wie kan dit onderbouwen. Want het rare is dat ik het zelf ook denkt...
help help help mij.
quote:*kuch*
Op vrijdag 21 maart 2003 13:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
nee helemaal niet!!
juist niet..
hmmzz
zo'n naam verdient ze gewoon niet
quote:voorlopig komt de suggestie bij jouw vandaan toch?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Kijk als zij nou eenmaal zin heeft in sex(als ze dat heeft gehad) en ze vertrouwd die jongen of de lust is zo groot waarom niet ????
quote:Nee.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:23 schreef amsterdamman het volgende:
Slet: raar woord. Zal ik maar een topic openen waar dit woord vandaan komt?
Zo zit het leven nou eenmaal in elkaar, doe je niks aan, zijn natuurwetten..
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:23 schreef amsterdamman het volgende:
Slet: raar woord. Zal ik maar een topic openen waar dit woord vandaan komt?
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:28 schreef nozem het volgende:
Mannen zijn van oorsprong jagers. Ze moeten achter de vrouwen aan en zoveel mogelijk vrouwen neuken. Vrouwen horen op het nest en moeten braaf wachten tot de man de andere vrouwen geneukt heeft, en daarna kan hij eventueel hun nog neuken..Zo zit het leven nou eenmaal in elkaar, doe je niks aan, zijn natuurwetten..
quote:Volgens mij zijn we het apenniveau al een paar duizend jaar ontstegen. Tijd om dit soort gedrag eens te beeindigen zou ik zo zeggen.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:28 schreef nozem het volgende:
Mannen zijn van oorsprong jagers. Ze moeten achter de vrouwen aan en zoveel mogelijk vrouwen neuken. Vrouwen horen op het nest en moeten braaf wachten tot de man de andere vrouwen geneukt heeft, en daarna kan hij eventueel hun nog neuken..Zo zit het leven nou eenmaal in elkaar, doe je niks aan, zijn natuurwetten..
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:46 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Volgens mij zijn we het apenniveau al een paar duizend jaar ontstegen. Tijd om dit soort gedrag eens te beeindigen zou ik zo zeggen.
conclusie slet en die gast stoer
dus slotje
quote:Wat een onzin. Ik vind de recatie van topicopener nogal voorbarig eerlijk gezegd.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:50 schreef nossio het volgende:
Topic opener zegt;slet
reacties;sletconclusie slet en die gast stoer
dus slotje
quote:Wou je zeggen dat het geen onzin argument is dan. Het zit in onze genen dus is het normaal om een vrouw als slet te bestempelen als ze een keer sex heeft met een jongen.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:47 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ga huillie doen
Sorry hoor maar dan kan je al het menselijke gedrag wel gaan goed praten. Er is ook nog zo iets als menselijke beschaving. We zijn geen apen of zo.
quote:Sommige mensen hebben ook werkelijk geen gevoel voor humor...
Op vrijdag 21 maart 2003 14:46 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Volgens mij zijn we het apenniveau al een paar duizend jaar ontstegen. Tijd om dit soort gedrag eens te beeindigen zou ik zo zeggen.
quote:vandaar ook de reacties waarschijnlijk.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:52 schreef Ripley het volgende:[..]
Wat een onzin. Ik vind de recatie van topicopener nogal voorbarig eerlijk gezegd.
"hee zij is met hem meegegaan en heeft bij um geslapen, is ze nou een slet?"
quote:Ja, de topicstartster geeft al gelijk het idee dat het meisje een slet zou zijn door die vraag. Terwijl het mijn inziens nergens opslaat: dat meisje is weer vrijgezel en doet eens wat met een jongen (of het nu zoenen of meer is). Big deal, dat is haar zaak toch en bovendien vind ik het niet bepaald schokkend sletterig. Als je nou zei: ze duikt elke week met 3 verschillende kerels de koffer in..
Op vrijdag 21 maart 2003 14:56 schreef SeeS het volgende:
ze wordt zeker als slet gezien omdat mevr. de topicstartster het aan iedereen vraagt op school:"hee zij is met hem meegegaan en heeft bij um geslapen, is ze nou een slet?"
quote:hu·mor (de ~ (m.))
Op vrijdag 21 maart 2003 14:52 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Wou je zeggen dat het geen onzin argument is dan. Het zit in onze genen dus is het normaal om een vrouw als slet te bestempelen als ze een keer sex heeft met een jongen.
Sorry hoor maar dan kan je al het menselijke gedrag wel gaan goed praten. Er is ook nog zo iets als menselijke beschaving. We zijn geen apen of zo.
1 oog en gevoel voor vrolijkmakende tegenstrijdigheden
2 vrolijkmakende tegenstrijdige uiting
sar·´cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
quote:Het grote probleem is dat je het nu wel grappig mag bedoelen maar dat er legio mensen zijn die echt zo denken. Sterker nog vrouwen in Afganistan lopen met een burka vanwege dit soort redenaties.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:53 schreef nozem het volgende:[..]
Sommige mensen hebben ook werkelijk geen gevoel voor humor...
Vrouwen zijn er puur en alleen om mannen te behagen. De man is nou eenmaal het sterkste en het belangrijkste geslacht. De vrouw is niet voor niks gemaakt uit de rib van de man. Zie het verhaal van Adam en Eva. "Toen nam God een rib uit het lijf van Adam en schiep daarmee de vrouw"
Vandaar ook de veelgehoorde opmerkingen van mannen: "Vrouwen, een rib uit m'n lijf"
Ok en nou stop ik ermee, verwijder mijn reply gerust hoor, de nuchterheid is ver te zoeken vandaag..
quote:Niet veel denk ik. Vrienden blijven, haar verdedigen als iemand haar voor slet uitmaakt. Stel je begint een kruistocht om haar eer te redden, dan verdenkt juist meteen iedereen haar.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Maar wat moet ik nu?
ik vind het zo zonde voor haar.
Natuurlijk wordt het lastig om haar te verdedigen als ze nu achter elkaar elke jongen in de buurt af gaat werken
quote:Alleen zijn we daar nou niet, en daar kan je dit topic ook niet mee vergelijken
Op vrijdag 21 maart 2003 15:00 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Het grote probleem is dat je het nu wel grappig mag bedoelen maar dat er legio mensen zijn die echt zo denken. Sterker nog vrouwen in Afganistan lopen met een burka vanwege dit soort redenaties.
quote:Ok. Vanaf nu is er een topic over het woord Slet (maar wat wordt het woord voor een mannelijke slet? )
Op vrijdag 21 maart 2003 14:29 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
quote:Mannelijke slet: Stoere man, held, jonge god..
Op vrijdag 21 maart 2003 15:02 schreef amsterdamman het volgende:[..]
Ok. Vanaf nu is er een topic over het woord Slet (maar wat wordt het woord voor een mannelijke slet? )
quote:Ik vind het er prima mee te vergelijken. Het feit dat een man die veel vrouwen neukt stoer is en een vrouw die veel mannen neukt een slet is komt voort uit hetzelfde bekrompen denken.
Op vrijdag 21 maart 2003 15:01 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Alleen zijn we daar nou niet, en daar kan je dit topic ook niet mee vergelijken
quote:ghehe
Op vrijdag 21 maart 2003 13:32 schreef nossio het volgende:
pics?
quote:Overigens is het ook een heel piepklein beetje de schuld van vrouwen zelf. Als een meisje vaak sex heeft met verschillende jongens zijn meestal de eerste die heel hard slet gaan roepen haar vriendinnen..
Op vrijdag 21 maart 2003 15:05 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Ik vind het er prima mee te vergelijken. Het feit dat een man die veel vrouwen neukt stoer is en een vrouw die veel mannen neukt een slet is komt voort uit hetzelfde bekrompen denken.
Dus eigen schuld dikke bult zou ik zeggen, ze houden het zelf in stand..
Slet is een term die wordt gebezigd door zowel jaloerse vrouwen als jaloerse mannen, en als iemand uitgemaakt wordt voor slet zegt dit vaak meer over degeen die de uitspraak doet dan over degeen waarover het gaat. T is fucking 40 jaar na de hippie tijd, mogen nou in godesnaam de vrouwen ook eens een keer doen waar ze zin in hebben?? En madam Sweetsixteen jij werkt zelf keihard mee aan de supposed reputatie die dit meisje gaat krijgen. Als de hele school met elkaar gaat zitten lullen over hoe erg het is dat ze dit gedaan heeft "niet omdat ik het erg vind maar omdat iedereen haar nu een slet noemt" heb je het zelf veroorzaakt. Zwijg het dood, als iemand ernaar vraagt haal je schouders en zeg dat je hoopt dat ze zich vermaakt heeft. Als je ophoudt er ophef over te maken helpt dat haar een stuk meer.
Maja op je zestiende zijn dit soort dingen natuurlijk wel wat wereldschokkender dan een jaartje of 10 later, dus vat t niet persoonlijk op
K moet eerlijk zeggen dat ik het wel kan waarderen als een vrouw af en toe zulke acties heeft (als zij). Geeft aan dat ze zich niet schaamt voor haar eigen gevoelens en tot op zekere hoogte schijt heeft aan wat andere mensen denken. Klinkt raar maar ik heb liever een vriendin die al wel is een one night stand (of 2) gehad heeft dan eentje die alleen maar loopt te roddelen over andere vrouwen die wel eens een 1nighter hebben (en daar stiekem donders jaloers op zijn).
Dit eeuwige gezeik met meisjes horen hard to get te zijn of spelen ben ik onder de hand hartstikke zat. Grappig is dat dezelfde mannetjes later op de avond (of in een ander topic) gaan lopen zeiken dat vrouwen zo arrogant en overkritisch zijn en dat ze daarom niks te neuken hebben.
Zonder gekheid let er maar is op: Mensen die het woord slet vaak gebruiken zijn gewoon jaloers.
Mare die vriendin zei toch dat er niks is gebeurd, nou dan is er niks gebeurd.
Leuk als jij iets te roddelen wil hebben maar doe dat dan over je eigen verleden.
De bedoeling van dit topic is gewoon dat ik er wel over kan praten maar niet op school. Snappen jullie, ik moet even mijn eitje kwijt.
Ik spreek haar straks weer en dan horen jullie wel of het goed zit met die twee of niet!!
Niet bemoeien met het leven van een ander, je eigen is vaak al moeilijk zat
quote:dat zal allemaal wel meevallen hoor!!
Op vrijdag 21 maart 2003 16:07 schreef Brad het volgende:
Overigens, jij zou helemaal naar parijs gaan om te .......Niet bemoeien met het leven van een ander, je eigen is vaak al moeilijk zat
Beter dan dat het een one night stand was.
Ik ben benieuwd hoe lang deze verkering gaat duren, ik hoop heel erg lang!!
quote:wannabe mod
Op vrijdag 21 maart 2003 22:58 schreef Brad het volgende:
opgelost, slotjuhen niet meer voorbarige conclusies trekken
quote:wannabe mod
Op vrijdag 21 maart 2003 23:02 schreef Brad het volgende:[..]
quote:Eej
Op vrijdag 21 maart 2003 22:58 schreef boebiedoe het volgende:[..]
wannabe mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |