quote:Zal ik vanavond ff doen. Ben nou op mijn werk tot 5 uur!
Op dinsdag 6 mei 2003 12:28 schreef DutchGooner het volgende:dacht iets van 8 euro,kijk effe op Omroep Brabant text
Kansloos ben je nooit, zelfs TOP/Fortuna hebben een kans als ze de laatste periode pakken, dus FCDB ook.
FCDB is samen met Emmen de enige ploeg die ik in staat acht een reele kans te maken op promotie tegen Excelsior/De Graafschap/Groningen (Vitesse lijkt me dan toch ene maat te groot).
Wanneer is de nacompetitie eigenlijk?
quote:Het was FCDB die dat seizoen promoveerde door de finale vd nacompetitie te winnen tegen GAE,dat waren nog eens tijden
Op dinsdag 6 mei 2003 13:48 schreef DIGGER het volgende:
Dylan Dog, zal ik je ff wat moed in praten: Toen GAE in 1992 promoveerde (Tegen m'n geliefde FC Den Haag) waren ze ook bij voorbaat kansloos (als 14e geeindigd in de 1e divisie dat jaar) maar toch wonnen ze...
quote:dat was de eerste keer dat ik voor het stadhuis stond te springen ...
Op dinsdag 6 mei 2003 13:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Het was FCDB die dat seizoen promoveerde door de finale vd nacompetitie te winnen tegen GAE,dat waren nog eens tijden
Lijkt me geweldig als Top nacomp haalt en promoveert om vervolgens geen licentie te krijgen ....
quote:Nacompetitie begint volgens mij het eerste weekend van juni, misschien nog net mei.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:48 schreef DIGGER het volgende:
Dylan Dog, zal ik je ff wat moed in praten: Toen GAE in 1992 promoveerde (Tegen m'n geliefde FC Den Haag) waren ze ook bij voorbaat kansloos (als 14e geeindigd in de 1e divisie dat jaar) maar toch wonnen ze...Kansloos ben je nooit, zelfs TOP/Fortuna hebben een kans als ze de laatste periode pakken, dus FCDB ook.
FCDB is samen met Emmen de enige ploeg die ik in staat acht een reele kans te maken op promotie tegen Excelsior/De Graafschap/Groningen (Vitesse lijkt me dan toch ene maat te groot).
Wanneer is de nacompetitie eigenlijk?
[off topic] Hoe is alles gegaan DIGGER? Goede vakantie en vooral dag gehad? Ik hoor het graag een keer? [/off topic]
quote:Even off-topic terug: Doe eens creatief, kijk eens mijnenhaarvoornaam.nl
Op dinsdag 6 mei 2003 14:50 schreef Dylan Dog het volgende:[off topic] Hoe is alles gegaan DIGGER? Goede vakantie en vooral dag gehad? Ik hoor het graag een keer? [/off topic]
(Site is nog niet helemaal OK, fotoalbum is helaas ff down, alleen gastenboek werkt).
Mocht het je niet gelukken, vraag het Doc ff.
Verslag duurt ff (druk druk druk) maar komt tzt zowel daar als in het trouwtopic te staan.
quote:Tis niet de laatste thuiswedstijd: over twee weken komt MVV nog. Of ga jij er vast vanuit dat die dan al failliet zijn?
Op donderdag 8 mei 2003 09:23 schreef LadyFCDB het volgende:
Morgen weer de laatste thuis wedstrijd! Ben benieuwd ik denk dat het 3-1 gaat worden? Iemand andere suggesties?
quote:en ze vergeet voor het gemak ook maar even 3 thuiswedstrijden in de nacompetitie
Op donderdag 8 mei 2003 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Tis niet de laatste thuiswedstijd: over twee weken komt MVV nog. Of ga jij er vast vanuit dat die dan al failliet zijn?
Kunnen jullie het mij vergeven??
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:05 schreef LadyFCDB het volgende:wat stom!!!!! Helemaal vergeten!!! Ik schaam me dood!!
Kunnen jullie het mij vergeven??
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
Het spijt me!!!!
Hij heeft dus wel een groot aandeel gehad in de na-competitie plaats die FC Den Bosch heeft weten te bemachtigen. Een delegatie van Monchengladbach was bij Sparta Den Bosch aanwezig. Helaas voor hun kwam hij dat duel niet in actie.
Bron: www.voetbal24.nl
quote:Yep,maar dat had je al verwacht denk ik.
Op maandag 12 mei 2003 16:10 schreef LadyFCDB het volgende:
Heb net mijn omwisselbiljet gehaald voor vrijdag!!! Ik ben dus weer van de partij! Nog meer mensen op FOK die vrijdag naar Eindhoven - FCDB gaan??
quote:ja ze waren maar met 4e! De 25e ga ik ook mee naar Luik! Ben dat weekend tijdelijk vrijgezel
Op maandag 12 mei 2003 17:29 schreef DutchGooner het volgende:Yep,maar dat had je al verwacht denk ik.
Kwam afgelopen zaterdag nog wat "youthvandals" tegen in Luik,alleen zonder Sluiter
quote:Klopt,kwam ze na de wedstrijd tegen bij de Mac in Maastricht.
Op maandag 12 mei 2003 18:09 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
ja ze waren maar met 4e! De 25e ga ik ook mee naar Luik! Ben dat weekend tijdelijk vrijgezel
quote:Nee dat niet maar mijn vriend gaat een lang weekend met zijn voetbalelftal weg. Dus ga ik met onze vrienden gezellig mee naar luik
Op maandag 12 mei 2003 18:10 schreef DutchGooner het volgende:Klopt,kwam ze na de wedstrijd tegen bij de Mac in Maastricht.
Moet jij "tijdelijk" vrijgezel zijn om naar Luik te mogen?
quote:Zouden ze onder de indruk zijn geraakt van Stefan Janssen? Laten we hopen van wel!
Op zaterdag 10 mei 2003 00:36 schreef superjoden het volgende:
Voor de 20-jarige middenvelder Koen van der Laak van FC Den Bosch is al serieuze Duitse interesse. Borussia Monchengladbach is zeer geïnteresseerd in de onder-21 international. Van der Laak heeft in 28 wedstrijden 16 keer weten te scoren in de Gouden Gids Divisie.Hij heeft dus wel een groot aandeel gehad in de na-competitie plaats die FC Den Bosch heeft weten te bemachtigen. Een delegatie van Monchengladbach was bij Sparta Den Bosch aanwezig. Helaas voor hun kwam hij dat duel niet in actie.
Bron: www.voetbal24.nl
quote:hou wel effe rekening mee dat je een fancard nodig hebt die je a 12,50 euro moet kopen (volgens seizoen zijn ze gratis!)
Op maandag 12 mei 2003 18:29 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Nee dat niet maar mijn vriend gaat een lang weekend met zijn voetbalelftal weg. Dus ga ik met onze vrienden gezellig mee naar luik
![]()
quote:Jah dat wist ik al! Maar geen probleem! Kan die van mijn vriend gebruiken en zelfs nog van een andere vriend! Geen probleem dus! Ben alleen wel een beetje in dubio of ik ga of niet! Maar nog tijd genoeg om te twijfelen!
Op dinsdag 13 mei 2003 18:39 schreef DutchGooner het volgende:
hou wel effe rekening mee dat je een fancard nodig hebt die je a 12,50 euro moet kopen (volgens seizoen zijn ze gratis!)
Als je vriend er 1 heeft kan je die gewoon van hem lenen anders.
quote:Dat zou fantastisch zijn!
Op dinsdag 13 mei 2003 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Zouden ze onder de indruk zijn geraakt van Stefan Janssen? Laten we hopen van wel!
quote:Heb hem ook ontvangen! OOk het formuliertje voor TeleFC!
Op woensdag 14 mei 2003 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Aanvraagformulier voor nieuwe SCC vandaag ontvangen en viel me mee,de prijzen niet verhoogd.
Denk trouwens dat ik voor het eerst sinds 91-2 geen SCC koop maar een CC+.
Heb steeds vaker moeilijkheden om op vrijdagavond naar de wedstrijden toe te gaan
Ze moesten nog 3 dingen kunnen aantonen
1) garanties toezegging hoodsponsor
2) transfergeld van Bart Superbelg van NAC
3) en nog iets met de belastingdienst.
de volgende dag kwam er een bericht dat punt 2 al was geregeld en dat punt 3 'min of meer' geregeld was...
Maar wie weet hoe het nu met de toezeggingen van de eventuele hoofdsponser is afgelopen??? Want eigenlijk zou er nu allang iets bekend moeten zijn van 'FC Den Bosch gered' of 'FC Den Bosch niet gered', met grote letters in de krant.... ??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |