quote:Mwa, niet echt veel denk ik. Alhoewel, tegen voetballende ploegen hebben ze altijd een kans. Ik vrees dat ze echter tegen Groningen en Vitesse niet zijn opgewassen...
Op dinsdag 29 april 2003 12:53 schreef Frenkie het volgende:
Wat kan Den Bosch in de nacompetitie.
Ze hebben toch een periode titel..?
quote:Maar tegen excelsior dus wel.
Op dinsdag 29 april 2003 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Mwa, niet echt veel denk ik. Alhoewel, tegen voetballende ploegen hebben ze altijd een kans. Ik vrees dat ze echter tegen Groningen en Vitesse niet zijn opgewassen...
quote:Tegen Excelsior geef ik ze wel een kans ja. Conssistentie is echter het grootste probleem voor DB en geld natuurlijk
Op dinsdag 29 april 2003 13:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
Maar tegen excelsior dus wel.
En de laatste jaren zijn er ook via de nacompetitie behoorlijk wat ploegen gepromoveerd.
quote:geld hebben ze behalve in Eindhoven nergens.
Op dinsdag 29 april 2003 13:01 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Tegen Excelsior geef ik ze wel een kans ja. Conssistentie is echter het grootste probleem voor DB en geld natuurlijk
quote:I know...
Op dinsdag 29 april 2003 13:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
geld hebben ze behalve in Eindhoven nergens.
quote:same for me
Op woensdag 30 april 2003 16:38 schreef LadyFCDB het volgende:
wie gaan er vanavond naar Vught?? Ik in ieder geval wel
quote:Heb je niet gezien, Maar wat een klote weer was het he. Niet normaal!
Op woensdag 30 april 2003 18:01 schreef DutchGooner het volgende:same for me
quote:heb alleen de eerste helft gezien,ben toen naar huis gegaan,was mij te nat
Op woensdag 30 april 2003 21:29 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Heb je niet gezien, Maar wat een klote weer was het he. Niet normaal!
quote:Wij zijn ook een kwartier voor het eind weggegaan. Ik heb de eerste helft voor de tribune gestaan! Maar het was wel heel erg nat!! Niet leuk meer
Op woensdag 30 april 2003 21:30 schreef DutchGooner het volgende:heb alleen de eerste helft gezien,ben toen naar huis gegaan,was mij te nat
quote:dan kan ie daar gezellig niet voettballen. Bij gebrek aan een licentie zal er weinig te voetballen zijn.
Op dinsdag 29 april 2003 20:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rick Plum gaat op het einde van het seizoen waarschijnlijk terug naar MVV.
Hoop alleen niet dat Jansen nu naast zijn schoenen gaat lopen na die vier doelpunten, want dat heeft hij dit seizoen al te veel gedaan
quote:Jah inderdaad. Volgende keer ben ik weer van de partij. Was nu in eerste instantie verhinderd maar ben ziek geworden dus heb maar naar boschtion geluisterd vanuit bed!
Op maandag 5 mei 2003 09:58 schreef RED_DEVIL_NICKY het volgende:
3-4 gewonnen van SpartaHoop alleen niet dat Jansen nu naast zijn schoenen gaat lopen na die vier doelpunten, want dat heeft hij dit seizoen al te veel gedaan
quote:zoals bij bijna alle wedstrijden van dit jaar heb ik ook hier verstek laten gaan. Tsja, bij eenieder moet den broekriem aangetrokken worden. Gezien de FC deze supportersvriendelijke prijzen hanteert was de bezuinigingspost snel gekozen; uitwedstrijden.
Op zondag 4 mei 2003 18:45 schreef LadyFCDB het volgende:
Hoe was het in Rotterdam??? Ik hoorde dat er weer een opgepakt is van ons!
tsja, iemand moet de huur betalen en het eten op tafel zetten ...
Is voor het eerst dat ik zoiets meemaak,op eigen vervoer naar eindhoven
-De kassas zijn gesloten op de wedstrijddag
-Kaarten kunnen alleen gekocht worden tijdens de voorverkoop op woensdag 14 mei a.s. én donderdag 15 mei a.s., op beide dagen van 16.00 tot 19.00 uur
-Per persoon kunt u één kaartje kopen op vertoon van uw legitimatiebewijs
quote:wat een partij klets, waar zijn ze bang voor?
Op maandag 5 mei 2003 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor de voorverkoop van de wedstrijd FC Eindhoven FC Den Bosch geldt het volgende:-De kassas zijn gesloten op de wedstrijddag
-Kaarten kunnen alleen gekocht worden tijdens de voorverkoop op woensdag 14 mei a.s. én donderdag 15 mei a.s., op beide dagen van 16.00 tot 19.00 uur
-Per persoon kunt u één kaartje kopen op vertoon van uw legitimatiebewijs
moeten ze alleen zelf het hek ook wel op slot zetten!
quote:Geen idee, maar ze maken er zo wel weer een heel gedoe van,. terwijl ze zelf wat zouden kunnen doen aan dat tuinhekje wat ze daar hebben staan idd.
Op dinsdag 6 mei 2003 07:26 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
wat een partij klets, waar zijn ze bang voor?
moeten ze alleen zelf het hek ook wel op slot zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |