quote:Ze was niet mee gegaan. Had het nichtje van mijn vriend mee genomen. Had je trouwens ook nog gezien in de rust
Op vrijdag 18 april 2003 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
tsja,het was kut
Laatse keer voor je ma?
quote:Dat kan gebeuren,zelfs ik loop los rond
Op vrijdag 18 april 2003 22:49 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Had je trouwens ook nog gezien in de rust
Zondag ook naar Luik?
quote:hahahha nee ik ga niet mijn vriend en de rest van mijn vrienden wel. Jij ook???
Op vrijdag 18 april 2003 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
Dat kan gebeuren,zelfs ik loop los rondZondag ook naar Luik?
quote:yep,maar ga met 2 andere en niet met de groep die vanaf de Toerist vertrekt
Op vrijdag 18 april 2003 22:51 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
hahahha nee ik ga niet mijn vriend en de rest van mijn vrienden wel. Jij ook???
quote:nee,dat niet wel e-mail
Op vrijdag 18 april 2003 22:53 schreef LadyFCDB het volgende:
Jah dat is die vriendengroep van mij! Maar heb je msn? Dat praat wat makkelijker misschien?
quote:you got mail
Op vrijdag 18 april 2003 22:57 schreef LadyFCDB het volgende:
oke gaan we via de mail verder anders lijkt het hier een chatbox
quote:zal wel rond een uur of 5 zijn,eerst nog effe de stad in denk ik
Op zondag 20 april 2003 11:33 schreef LadyFCDB het volgende:
Weet iemand misschien al hoe het a.s. vrijdag gaat met vervoer naar Venlo???
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:54 schreef DutchGooner het volgende:
Couthino keert niet terug naar PSV aan het eind van het seizoen omdat ie ergens als eerst of tweede keeper aan de slag wil.
Nou,Mampaey verkopen aan AZ en Couthino achter van Strien als 2e keeper dacht ik zo
hoe was het trouwens in luik Dutchgooner???
quote:ging wel,voor de wedstrijd even wat gebabbeld met wat Belgen maar de wedstrijd was kut.
Op dinsdag 22 april 2003 14:24 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
hoe was het trouwens in luik Dutchgooner???
quote:Jah klopt. Is zijn eigen schuld! En hij had nog dingen bij die je in Belgie al helemaal nie bij mag hebben! Dus hij is zwaar de lul!
Op dinsdag 22 april 2003 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
ging wel,voor de wedstrijd even wat gebabbeld met wat Belgen maar de wedstrijd was kut.
was er trouwens 1tje opgepakt van jullie ivm fakkel?
Speelt koen van de laak volgend seizoen tot nu toe nog gewoon bij fcdb.
En zeker was er intresse van de clubs als Heereveen en die zal er nog steeds zijn.
Maar er is 1 klein probleem, ook bij die clubs is het geld op...
Het kan zo zijn dat er dit jaar nog steeds een transfer aan zit te komen maar tot nu toe is er nog niks aan het handje.. 100% zeker
quote:hij vertelde mij voor de wedstrijd dat ie een fakkeltje bij had en zag dat ie tijdens de wedstrijd de lul was,ben nou werken
Op dinsdag 22 april 2003 14:27 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Jah klopt. Is zijn eigen schuld! En hij had nog dingen bij die je in Belgie al helemaal nie bij mag hebben! Dus hij is zwaar de lul!
quote:Goh dat kon ik ook al vertellen. Maar goed tnx voor de info voor de mensen die het nog niet wisten!!
Op dinsdag 22 april 2003 14:28 schreef Rolex het volgende:
Inside info voor de fans..Speelt koen van de laak volgend seizoen tot nu toe nog gewoon bij fcdb.
En zeker was er intresse van de clubs als Heereveen en die zal er nog steeds zijn.
Maar er is 1 klein probleem, ook bij die clubs is het geld op...Het kan zo zijn dat er dit jaar nog steeds een transfer aan zit te komen maar tot nu toe is er nog niks aan het handje.. 100% zeker
quote:Hij had ook wiet bij! Maar spreek je snel! Werkse!
Op dinsdag 22 april 2003 14:31 schreef DutchGooner het volgende:
hij vertelde mij voor de wedstrijd dat ie een fakkeltje bij had en zag dat ie tijdens de wedstrijd de lul was,ben nou werken
quote:Reanneman is altijd alive, maar soms roert ie z'n bek wa minder. Valt best tegen voor een Bosschenaar.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Reanneman is still alive!!!!!!!
Hoe is het met je neefje
Ben je nou al een paar keer op het forum tegengekomen, maar ik vraag me toch even af wie DutchGooner is. Is het PeterB, is het GunnerFred of zit ik er echt straal langs?
nee, ik ben niet zo zwak om te mailen, ik wil het gewoon raden. Je zit op K6, kan er dus niet ver vanaf zitten.
quote:Ben niet de webmaster en ben geen Kale Gunner,wie blijft er over?
Op dinsdag 22 april 2003 20:40 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
Reanneman is altijd alive, maar soms roert ie z'n bek wa minder. Valt best tegen voor een Bosschenaar.
Ben je nou al een paar keer op het forum tegengekomen, maar ik vraag me toch even af wie DutchGooner is. Is het PeterB, is het GunnerFred of zit ik er echt straal langs?
nee, ik ben niet zo zwak om te mailen, ik wil het gewoon raden. Je zit op K6, kan er dus niet ver vanaf zitten.
quote:ik had het niet over kale runner, ik had het over Fred
Op woensdag 23 april 2003 00:32 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ben niet de webmaster en ben geen Kale Gunner,wie blijft er over?
quote:Ik wou je het makkelijker maken
Op woensdag 23 april 2003 08:43 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
ik had het niet over kale runner, ik had het over Fred
quote:dus toch Fred
Op woensdag 23 april 2003 12:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik wou je het makkelijker maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |