quote:Ze zijn toch een paar keer voor de goal geweest!! Maar schijnbaar heb ik me dat dan maar ingebeeld, of jullie hebben het niet gezien.
Op maandag 31 maart 2003 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:Noem eens wat dan...
quote:Ik de punten gehad, jij het plezier zondag DD?
Op vrijdag 28 maart 2003 12:59 schreef DIGGER het volgende:
Ik wens je zondag veel plezier Dylan Dog, maar geen punten
quote:Eeen paar keer voor de goal zijn helaas geen kansen. Ik heb jansen geen fatsoenlijke redding zien maken.
Op maandag 31 maart 2003 12:56 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Ze zijn toch een paar keer voor de goal geweest!! Maar schijnbaar heb ik me dat dan maar ingebeeld, of jullie hebben het niet gezien.
En Digger: plezier nee, maar dat krijg je ook niet van het zien van FC Den Haag. Heerlijk effectief: 0 kansen, 1 goal...
ik zat niet eens in de zon
quote:Beetje off-topic, maaruh, zo word je dus kampioen, weten wanneer je zuinig moet spelen en wanneer je er flink in kan/moet gaan.
Op maandag 31 maart 2003 13:20 schreef Dylan Dog het volgende:En Digger: plezier nee, maar dat krijg je ook niet van het zien van FC Den Haag. Heerlijk effectief: 0 kansen, 1 goal...
Maaruh, veel suc6 met FCDB in de nacompetitie, volgend jaar hopelijk samen in de Ere (Zou wel zo leuk zijn ivm de rivaliteit).
Over Den Haag ben ik iets minder enthousiast. Leuk om Santi weer te zien spelen maar zolang ze daar hun eigen supporters niet in de klauw hebben:
quote:Er is maar een club die het verdient en dat is FCDH. natuurlijk hoop ik op weer eredivisie maar voor FCDB is dat eigenlijk niet goed vermoed ik...
Op maandag 31 maart 2003 13:51 schreef DIGGER het volgende:[..]
Beetje off-topic, maaruh, zo word je dus kampioen, weten wanneer je zuinig moet spelen en wanneer je er flink in kan/moet gaan.
Geloof dat Den Haag nu 13 keer heeft gescoord in d elaatste 10 duels, maar wel blijft winnen en amper een punt laat liggen.Maaruh, veel suc6 met FCDB in de nacompetitie, volgend jaar hopelijk samen in de Ere (Zou wel zo leuk zijn ivm de rivaliteit).
Trouwens gaan ze er dan meteen weer uit, en Den Haag ook als ze niet snel kwaliteit inkopen...
quote:Dank je maar volgens mij weet je niet dat er inmiddels 4 tribunes staan.
Op maandag 31 maart 2003 14:00 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat FCDB terugkomt. Leuke club, leuke supporters. - matig stadion, dat wel.
quote:Inderdaad. Het begint ook steeds meer een gezellig stadion te worden! Niet meer van die stomme dijken achter de goal maar gewoon 4 mooie tribunes zoals het hoort!
Op maandag 31 maart 2003 15:10 schreef DutchGooner het volgende:Dank je maar volgens mij weet je niet dat er inmiddels 4 tribunes staan.
Het is nu best wel een aardig stadion
quote:Nee dat wissik niet - dat scheelt een stuk. Was er vorig jaar voor het laatst, seizoensopener FCDB-SCH: 0-0.
Op maandag 31 maart 2003 15:10 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Dank je maar volgens mij weet je niet dat er inmiddels 4 tribunes staan.
Het is nu best wel een aardig stadion
quote:Nee joh echt???
Op dinsdag 1 april 2003 21:22 schreef Yeahinho het volgende:
Hé, een FCDB-topic!!
quote:Ben je ook FCDB-supporter? Zoja welk vak zit je als ik vragen mag?
Op woensdag 2 april 2003 14:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ja!!toch...?
Schut supersub
quote:Allemaal onbelangrijk.
Op vrijdag 4 april 2003 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
5-1 tegen de Eagles,altijd lekker.
Enigste minpuntje van de avond was het doelpunt van Jansen.Schut supersub
In de Nacompetitie rollen we Vitesse en FC Twente op, daar gaat het om.
quote:Wil niet bijdehand doen maar wie wil je nou?Twente of Vistas?
Op vrijdag 4 april 2003 22:28 schreef tong80 het volgende:[..]
Allemaal onbelangrijk.
quote:Doe maar Twente. Vitesse degradeert toch wel.
Op vrijdag 4 april 2003 22:35 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Wil niet bijdehand doen maar wie wil je nou?Twente of Vistas?
Beide zal moeilijk worden
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 22:28 schreef tong80 het volgende:[..]
Allemaal onbelangrijk.
quote:Graag.
Op vrijdag 4 april 2003 23:24 schreef CAZZO het volgende:[..]
moet ik hier op happen ofzo?
quote:vorig seizoen 6 punten gepakt tegen FCDB
Op vrijdag 4 april 2003 23:33 schreef tong80 het volgende:[..]
Graag.
Jansen mag wel wat vaker vroegtijdig naar de kant worden gehaald! En vrijdag gaat Veendam eraaaaaan!!!
quote:Inderdaad. Nooit gedacht dat hij die bal er vanuit die onmogelijke hoek nog in kon schieten.
Op maandag 7 april 2003 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
En wat een schitterende goal van Mounir!
Hij speelde sowieso een goede wedstrijd vond ik. Hij doet het goed dit seizoen en dat voor een debutant.
quote:Zijn eerste wedstrijden zijn idd niet slecht,hopen dat ie dat vol kan houden.
Op maandag 7 april 2003 09:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Inderdaad. Nooit gedacht dat hij die bal er vanuit die onmogelijke hoek nog in kon schieten.
Hij speelde sowieso een goede wedstrijd vond ik. Hij doet het goed dit seizoen en dat voor een debutant.
quote:5-1 had ik echt nooit verwacht. Zo goed als in de 2e helft hebben ze dit seizoen nog niet vaak gespeeld, en dat terwijl 50% van de verdediging er niet bij was.
Op maandag 7 april 2003 13:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Zijn eerste wedstrijden zijn idd niet slecht,hopen dat ie dat vol kan houden.
Met een vrij jong team GAE verslaan deed me wel goed moet ik zeggen.
Na dit seizoen nog 1 jaartje rijpen en dan terug naar de HCE zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |