links:
http://home.earthlink.net/~realbadger/garfield.htm
http://www.garfield.com/news/fyi.html
quote:Is dat de vader van Jennifer Love?
Director: Peter Hewitt
Verder: GARFIELD RULEZ!
quote:WEL !
Op vrijdag 21 maart 2003 12:19 schreef krasje het volgende:
Garfield is zeker vet maar of het werkt als film???
quote:nee.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:19 schreef krasje het volgende:
Garfield is zeker vet maar of het werkt als film???
Films maken van dergelijke strips is meestal een teleurstelling! Gelukkig gebeurt dat NOOIT met mijn helden!
quote:Ja, helaas is de stem van garfield overleden en zullen de overige acteurs echt niet Breckin Meyer en Jennifer Love Hewitt gaan inspreken.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
nee.
De stemmen, bewegingen etc zijn altijd anders dan je zelf bedacht hadFilms maken van dergelijke strips is meestal een teleurstelling! Gelukkig gebeurt dat NOOIT met mijn helden!
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:24 schreef Patch het volgende:Wie zijn jouw helden dan?
Kijk eens goed
die echte garfield humor kun je echt niet via film overbrengen volgens mij......
quote:De tekenaar van C&H zou daar ook fel tegen zijn en geen toestemming aan verlenen. Hij heeft er ook jarenlang voor gevochten om ervoor te zorgen dat er geen broodtrommels e.d. van C&H komen.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:30 schreef Jolan het volgende:
was het nou zo dat ze een Calvin and Hobbes film wilden gaan maken maar dat ze zoveel protest-e-mails kregen dat ze er vanaf hebben gezien?
En ik geloof dat Bill Morrisson van Calvin & Hobbes vrijwel niks toelaat behalve de strips, dus vrijwel geen merchandise en zeker geen tekenfilms of film...
quote:Wat er wel inzit met Jenifer-I-love-you-Hewitt in de cast
Op vrijdag 21 maart 2003 12:30 schreef Eikelbijter het volgende:
Yikes, ik hoop niet dat het zoiets wordt als met Scooby Doo The Movie.
quote:Er gaat juist al heel lang het gerucht rond dat de tekenaar van C&H in het geheim zelf bezig is met een traditionele animatiefilm rond C&H, heb ik zelfs ooit dingen over gelezen op ainitcoolnews.com
Op vrijdag 21 maart 2003 12:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
De tekenaar van C&H zou daar ook fel tegen zijn en geen toestemming aan verlenen. Hij heeft er ook jarenlang voor gevochten om ervoor te zorgen dat er geen broodtrommels e.d. van C&H komen.
quote:http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=12534
Op vrijdag 21 maart 2003 14:00 schreef krasje het volgende:[..]
Er gaat juist al heel lang het gerucht rond dat de tekenaar van C&H in het geheim zelf bezig is met een traditionele animatiefilm rond C&H, heb ik zelfs ooit dingen over gelezen op ainitcoolnews.com
We zullen zien wat hiervan waar is...
quote:Haha je bent me net voor, ik wou die link net zelf gaan posten! Maar ja die bedoel ik idd!
Op vrijdag 21 maart 2003 14:03 schreef mvt het volgende:[..]
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=12534
deze bedoel je
quote:Hmm Interessant, maar zullen we dat gerucht voortzetten in bijv. Het ultieme Calvin & Hobbes topic voordat we hier een topic "vercalvinandhobbessen"
Op vrijdag 21 maart 2003 14:03 schreef mvt het volgende:http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=12534
deze bedoel je
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 21-03-2003 14:14]
quote:Superbe! Ik heb ooit mailcontact gehad met Jim Davis (via-via-via) en hij zei, dat hij de stemmen zelf had uitgezocht. Vooiral de stem van Garfield was van wezenlijk belang. En die was ook geniaal gekozen.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die tekenfilm, is die leuk?
quote:De stem van Garfield was Lorenzo Music.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Superbe! Ik heb ooit mailcontact gehad met Jim Davis (via-via-via) en hij zei, dat hij de stemmen zelf had uitgezocht. Vooiral de stem van Garfield was van wezenlijk belang. En die was ook geniaal gekozen.
http://www.indystar.com/print/articles/3/049055-2033-062.html
ik zag vroeger wel tekenfilms van Garfield (was destijds nog op TV denk ik ofzo) en heb laatst es ééntje van kazaa getrokken, erg leuk, maar toch is het niet 'tzelfde als in de strips, of dit in de film wel lukt... de tijd zal het leren
[Dit bericht is gewijzigd door NoBody122 op 10-06-2003 17:37]
quote:Ik wou al vragen...
Op dinsdag 10 juni 2003 00:05 schreef Patch het volgende:
Die beelden komen alles behalve uit de film....
Als je dat leest had het gekund wie weet ik ben benieuwd hoe het er dan wel uit komt te zien
quote:Mijn eerste reactie: jammer. Garfield is geen normale kat..
Garfield is going to look like Garfield would if he was a real, live animal.
quote:welke screenshots?
Op dinsdag 10 juni 2003 00:07 schreef NoBody122 het volgende:
die screenshots zien er aardig veelbelovend uit ja
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 09:35 schreef Patch het volgende:[..]
welke screenshots?
zie edit, en bedankt
quote:Het wordt helaas toch meer zoals Cats & Dogs....
Op donderdag 19 juni 2003 20:08 schreef mbn het volgende:
Ze moeten zorgen dat Garfield en Odie juist niet op echte dieren lijken, maar tekenfilmkarakters blijven. De rest eromheen is dan normale film. Zeg maar op de Roger Rabbit manier.
Eigenlijk is dit ook met Spiderman gebeurd. De personen waren echt, maar zodra de pakken aangingen werd het tekenfilmsfeertje gecreeerd.
Garfield is the best!
[Dit bericht is gewijzigd door Puck1984 op 20-06-2003 16:05]
Hier staat heel veel info over de komende film van onze grote vriend!!!
quote:Gelukkig niet
Op vrijdag 20 juni 2003 18:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Komen die foto's echt uit de film van Garfield en Nermal?
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 18:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Komen die foto's echt uit de film van Garfield en Nermal?
Het had me leuk geleken als Jon Stewart de stem van garfield zou doen; hij heeft ook zon heerlijk lekkere sarcastische, cynische rustige diepe stem en ook nog eens perfecte timing.
quote:Lekker dan, met met haar stem...
Op zaterdag 12 juli 2003 09:23 schreef Patch het volgende:
Variety reports that "Will & Grace" star Debra Messing will voice the role of Arlene, Garfield's girlfriend.
quote:I have no idea what Drumline is.
Op zaterdag 28 juni 2003 16:35 schreef Patch het volgende:
The Hollywood Reporter announces that the Drumline star Nick Cannon will provide the voice of Louis, a city mouse who befriends Garfield and ends up saving his life at one point.
quote:Een film.
Op zaterdag 12 juli 2003 12:55 schreef Witchfynder het volgende:[..]
I have no idea what Drumline is.
quote:Ach ziet er best leuk uit, alleen zeiden ze dat het een geloofwaardige realistische garfield werd, het enige verschil is volgens mij de snuit en de vacht. Maar ik ben niet teleurgesteld.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:57 schreef Ash het volgende:
Teaser Poster
http://www.apple.com/trailers/fox/garfield/
En Odie is toch wel stoer !
Het lijkt me alleen totaal overbodig om een film te maken van deze strip.
quote:Hijs is niet flauw genoeg...
Op zaterdag 13 december 2003 15:55 schreef Weakling het volgende:
Aardige trailer, niet meer dan dat, tis dat de film de titel "Garfield" draagt, want verder krijg ik er totaal geen "Garfield" vibes van ...
De trailer is niet zo sterk, wat niet veel zegt over de film zelf. Het mag allemaal wel lekker kneuterig, want dat is wel de kern van de Garfield strips.
quote:Je vergeet de acties tegen dat ettergeval?
Op zaterdag 13 december 2003 19:27 schreef Sai het volgende:
Garfield is niet actief en springend, maar lui en dik. Dit is niet Garfield!
quote:Je bedoelt de flauwe strips in de kranten die al jaren niet meer door Davis zelf van de hand komen?
Op zaterdag 13 december 2003 19:27 schreef Sai het volgende:
Garfield is niet actief en springend, maar lui en dik. Dit is niet Garfield!
quote:Werkt niet. Het wordt een leeg scherm en redirect dan naar een andere (home)pagina meteen javascript popup.
Op maandag 29 december 2003 17:02 schreef Patch het volgende:
http://comingsoon.net/nextraimages/jgarfield.jpg
Alt-F4
Ik heb zelfs m'n kat naar hem vernoemd
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:02 schreef Patch het volgende:
http://comingsoon.net/nextraimages/jgarfield.jpg
WTF hebben ze gedaan met Odie.. vond / vind ik gewoon de leukste personage in de hele strip. Zo dom en toch zo geweldig..
Hebben ze hem vervangen door een echt hondje
quote:Nee hoor. Ik zie het ook niet zitten. Zeker niet nu ik de trailer heb gezien
Op maandag 12 januari 2004 23:46 schreef Timo20 het volgende:
kzal wel ongeveer de enigste zijn hier, maar mij lijkt er niet zoveel aan: een live action movie van Garfield
Ergens is het idee ook niet vers meer sinds Cats & Dogs en Scooby Doo
quote:Mja... dit was behoorlijk fout om te zien inderdaad.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:14 schreef Cheiron het volgende:
Trailer gezien:
- Garfield lijkt niet
- Odie![]()
- Garfield lijkt lang niet zo droog als hij hoort te zijn..
- Gewoon een slecht idee om van garfield een film te maken
Werkt nietquote:Op maandag 28 juni 2004 07:47 schreef NoBody122 het volgende:
even voor de echte liefhebbers, zoals waarschijnlijk wel bekend, kun je dus via garfield.com elke dag de nieuwe strip in je mailbox krijgen (+ nog een hele zooi extra reclame om die strip heen in die dagelijkse mail)... Alleen het leuke is dat ALLE strips, dus vanaf het begin in 1978, online staan op die server
Nou had een GoT gebruiker, die wat nuttigs besloot te doen met zijn programmeer kunsten, een tooltje gemaakt die van bepaalde strip verhalen alle strips automatisch downloadt, deze is ook compatible gemaakt met Garfield
Het programma is hier te vinden, nu zie ik dat hij het dus ook al eens op Fok! gepost heeft (waarschijnlijk voor mijn tijd), dus in dat geval nog even voor de personen die het gemist hebben
Jammer dat velen de film zwaar tegen vinden vallen, ik heb hem zelf nog niet gezien, ga ik uiteraard nog wel doen, maar dat zal waarschijnlijk een xvidje zijn en geen bezoekje aan de bios, zeker na de recenties
het ging om deze post, maar die heeft z'n tooltje zo te zien ook alweer van z'n webspace gehaaldquote:Op maandag 28 juni 2004 10:37 schreef patty het volgende:
[..]
Werkt niet
Ik weet niet of de film hier met de originele stemmen draait.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:35 schreef Aliendrone het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die weten of de originele versie ook draait in nederland?
Kzie continu reclames van de film, alleen die zijn uiteraard weer in bagger nederlands.
Kwil zelf wel naar de film toe, maar dan moet ie wel originele versie zijn want om nou anderhalf uur naar die verrotte nederlandse stemmen te luisteren is voor mij niet echt een optie...
quote:Op zaterdag 3 april 2004 04:11 schreef Praag het volgende:
* Praag thinks that this is thé worst idea EVER...
kun je dat proggie, effe online zettenquote:Op maandag 28 juni 2004 07:47 schreef NoBody122 het volgende:
even voor de echte liefhebbers, zoals waarschijnlijk wel bekend, kun je dus via garfield.com elke dag de nieuwe strip in je mailbox krijgen (+ nog een hele zooi extra reclame om die strip heen in die dagelijkse mail)... Alleen het leuke is dat ALLE strips, dus vanaf het begin in 1978, online staan op die server
Nou had een GoT gebruiker, die wat nuttigs besloot te doen met zijn programmeer kunsten, een tooltje gemaakt die van bepaalde strip verhalen alle strips automatisch downloadt, deze is ook compatible gemaakt met Garfield
Het programma is hier te vinden, nu zie ik dat hij het dus ook al eens op Fok! gepost heeft (waarschijnlijk voor mijn tijd), dus in dat geval nog even voor de personen die het gemist hebben
Jammer dat velen de film zwaar tegen vinden vallen, ik heb hem zelf nog niet gezien, ga ik uiteraard nog wel doen, maar dat zal waarschijnlijk een xvidje zijn en geen bezoekje aan de bios, zeker na de recenties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |