abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9279621
Haj .. Ik heb goed gekeken maar ben deze topic volgens mij nog niet tegen.. Als er al zo'n topic bestaat.. Zeg t dan ff.. Dan sluit ik deze..
Ik heb al een paar x een relatie gehad.. K word verliefd op een meisje.. > T word een relatie>.. maar dan hoeft t van mij niet meer..!! K baal hier van, want t lijkt me niet dat je zomaar verliefd op iemand wordt.. Heeft t er mee te maken dat ik misschien nog nooit ECHT verliefd ben geweest?? (lijkt me sterk maar toch..) Ik vind t best wel kut en heb ook geen zin om weer een relatie te beginnen, omdat ik zo al een paar meisjes onbedoelt pijn heb gedaan.. Ps: Dit probleem heb ik ook vaak met spullen die ik koop.. Als ik iets leuk zie wil ik t hebben.. Heb ik t, stop ik t in de kast..
pi_9279696
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:46 schreef Wolter het volgende:
Haj .. blablablabla
Gewoon een beetje verwend of zo??!!
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:50:19 #3
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_9279697
Herkenbaar Tot je iemand tegen komt die echt de moeite waard is En ik ben ook pas 1x zo iemand tegengekomen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_9279759
Hehe, dat heb ik dus ook, op 1 keer na dan, toenw as ik echt stapelgek op haar maar zij helaas niet op mij.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:52:31 #5
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_9279761
Heb hetzelfde, word er gek van...
Eén keer was het wel raak ...maarja toen maakte zij het uit na een jaartje
...maar ik weet dus dat het wel kan iig.

[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 21-03-2003 11:54]

vrijdag 21 maart 2003 @ 11:53:05 #6
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9279775
Herkenbaar inderdaad........maar toch maar blijven proberen zou ik zeggen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:53:06 #7
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_9279776
Zegt, Je bent dan wel verliefd maar je houd niet echt van d'r
In engeland hebben ze daar 2 verschillende versies van
I'm loving you en I love you.
I'm loving you betekend ik houd nu van je en de ander ik houd van je voor langere tijd.

Verder denk dat je geniet van de hunt niet van de kill

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_9279809
Zoals gezegd: als je echt verliefd wordt draait dit wel bij. Nu heb je kennelijk vooral losse flodders in de liefde gehad: je vindt iemand dan leuk, maar echt verliefd wil ik dta niet noemen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9281619
Beetje domme reactie Utmenke.. K heb eigenlijks geen zin om hier op te moeten reageren.. Maar toch duik ik ff in de verdediging..(dom maar ach verveel me toch op stage ) K ben net als jij nog student.. Bij mij thuis is me altijd gezegd: " als je iets wil hebben moet je ervoor werken".. Het enige wat ik krijg zijn: De kosten van school (je komt nie echt ver met 50 euro studiefinanciering) en mn verzekeringen.. Voor de rest loop ik nu net als jij stage (onbetaald en 40 uur in de week) en werk ik 30 uur in de week bij.. (eigen baas)
Voor de rest: bedankt voor alle andere reacties..
Daar heb ik wel wat aan!!
pi_9285202
Je zal het nu wel raar vinden klinken, maar er is een groot verschil tussen iemand leuk en aardig vinden en echt verliefd zijn. Mijn relatie is echt klote geweest, maar omdat ik gewoon echt helemaal in de wolken was van haar kon me dat eigenlijk weinig interreseren, nu alle invloeden van buitenaf vermindert zijn en de problemen ook over zijn merkte ik pas hoeveel ik van d'r hou.

Ik hoop dat je dit ook mee mag maken, en dan bedoel ik niet die problemen

pi_9285736
JA ik wil eens ziek van verliefdheid zijn.. Wie steekt mij aan.. ?!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:06:02 #12
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9286123
Klinkt alsof het jou alleen maar gaat om het gevoel iets te hebben; de drang iets te willen is zo sterk dat je, als je het (of haar) eenmaal hebt, je er niet eens blij van wordt....
Geluk is een richting, geen punt
pi_9286158
Hee, wat doe met mijn echte naam...
B Red Ten
pi_9286328
Goed punt Yvonnetje! Ben daar wel door aan t nadenken geslagen.. Dank je!
pi_9286366
Wat bedoel je buurmannetje?? Jij heet ook Wolter..?? Raar!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:16:56 #16
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9286372
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:15 schreef Wolter het volgende:
Goed punt Yvonnetje! Ben daar wel door aan t nadenken geslagen.. Dank je!

Ik weet het

En nu serieus: dankje, en succes!

pi_9286376
Een vriend van me heeft dat ook constant. Jullie moeten gewoon flink gek op een meisje zijn die je gewoon helemaal niet moet, dan is het zo over...
pi_9286467
T domme is gewoon dat als ik in een disco sta soms niet eens weet wie ik moet kiezen (niet bedoelt dat jullie vrouwen producten zijn hoor, kheb veel respect voor jullie!).. Dat klinkt grappig maar tis t niet.. Op mn eerste indruk af te gaan is lastig.. Heb nogal een brede smaak (blond brunette stijl krullen, slank vind ik vaak een belangrijk punt maar tja das ook 50% van de vrouwen).. Heb ik net een leuke meid gezien loopt er al weer een leuke voorbij..
pi_9286546
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:20 schreef Wolter het volgende:
T domme is gewoon dat als ik in een disco sta soms niet eens weet wie ik moet kiezen (niet bedoelt dat jullie vrouwen producten zijn hoor, kheb veel respect voor jullie!).. Dat klinkt grappig maar tis t niet.. Op mn eerste indruk af te gaan is lastig.. Heb nogal een brede smaak (blond brunette stijl krullen, slank vind ik vaak een belangrijk punt maar tja das ook 50% van de vrouwen).. Heb ik net een leuke meid gezien loopt er al weer een leuke voorbij..
Ja maar kan je ook uren met ze praten?
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_9286631
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:16 schreef Wolter het volgende:
Wat bedoel je buurmannetje?? Jij heet ook Wolter..?? Raar!
Was idd wel een beetje vreemd om je eigen naam te lezen op Fok!
Is een niet zoveel voorkomende naam...
B Red Ten
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:27:29 #21
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9286641
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:20 schreef Wolter het volgende:

Jij gaat er dus vanuit dat je met elke 'leuke' meid een relatie aan kan/moet gaan???
Denk dat je pas een relatie met iemand 'aangaat' als je denkt van; WAUW!!!

pi_9286717
Misschien gaat het bij jou (onbewust) om de spanning. Kijken of je iemand kan krijgen die je leuk vindt.... En als het dan zover is, dan vind je het allemaal wel genoeg geweest....
pi_9287217
pfff.. denk wel dat een relatie kan groeien..
pi_9287718
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:53 schreef Wolter het volgende:
pfff.. denk wel dat een relatie kan groeien..
Zeker, vaak komt de verliefdheid juist pas na een tijdje. Je hoeft niet perse smoorverliefd op iemand te zijn om er een relatie mee te beginnen, maargoed er zullen vast mensen zijn die daar heel anders over denken..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')