quote:Gewoon een beetje verwend of zo??!!
Op vrijdag 21 maart 2003 11:46 schreef Wolter het volgende:
Haj .. blablablabla
[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 21-03-2003 11:54]
Verder denk dat je geniet van de hunt niet van de kill
Ik hoop dat je dit ook mee mag maken, en dan bedoel ik niet die problemen
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:15 schreef Wolter het volgende:
Goed punt Yvonnetje! Ben daar wel door aan t nadenken geslagen.. Dank je!
En nu serieus: dankje, en succes!
quote:Ja maar kan je ook uren met ze praten?
Op vrijdag 21 maart 2003 16:20 schreef Wolter het volgende:
T domme is gewoon dat als ik in een disco sta soms niet eens weet wie ik moet kiezen (niet bedoelt dat jullie vrouwen producten zijn hoor, kheb veel respect voor jullie!).. Dat klinkt grappig maar tis t niet.. Op mn eerste indruk af te gaan is lastig.. Heb nogal een brede smaak (blond brunette stijl krullen, slank vind ik vaak een belangrijk punt maar tja das ook 50% van de vrouwen).. Heb ik net een leuke meid gezien loopt er al weer een leuke voorbij..
quote:Was idd wel een beetje vreemd om je eigen naam te lezen op Fok!
Op vrijdag 21 maart 2003 16:16 schreef Wolter het volgende:
Wat bedoel je buurmannetje?? Jij heet ook Wolter..?? Raar!
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:20 schreef Wolter het volgende:
T domme is gewoon dat als ik in een disco sta soms niet eens weet wie ik moet kiezen (niet bedoelt dat jullie vrouwen producten zijn hoor, kheb veel respect voor jullie!).. Dat klinkt grappig maar tis t niet.. Op mn eerste indruk af te gaan is lastig.. Heb nogal een brede smaak (blond brunette stijl krullen, slank vind ik vaak een belangrijk punt maar tja das ook 50% van de vrouwen).. Heb ik net een leuke meid gezien loopt er al weer een leuke voorbij..
Jij gaat er dus vanuit dat je met elke 'leuke' meid een relatie aan kan/moet gaan???
Denk dat je pas een relatie met iemand 'aangaat' als je denkt van; WAUW!!!
quote:Zeker, vaak komt de verliefdheid juist pas na een tijdje. Je hoeft niet perse smoorverliefd op iemand te zijn om er een relatie mee te beginnen, maargoed er zullen vast mensen zijn die daar heel anders over denken..
Op vrijdag 21 maart 2003 16:53 schreef Wolter het volgende:
pfff.. denk wel dat een relatie kan groeien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |