Wat ben jij van plan de komende tijd..in hoeverre verwacht je een switch tav de stille dagen die de winter ook kunnen kenmerken. Heeft iemand iets leuks of minder leuks te vertellen over een gebeurtenis (enkele) jaren terug aan het begin van de lente. Of je gevoelens bij de lente.
[Dit bericht is gewijzigd door Wrong op 21-03-2003 11:45]
quote:Ik kan het niet méér met je eens zijn. En de weergoden laten ons ook wel enorm genieten op het moment!
Op vrijdag 21 maart 2003 11:42 schreef Wrong het volgende:
Niets is zo mooi als het begin van de lente. De stemmingsomslag, het buitenleven, de muziek, de opkomst. In de lente is voor mij de afgelopen jaren steeds iets nieuws begonnen. De winter, met zijn depressies en passieve dagen zijn nu voorbij.
Kortom lente
BTW ik heb wel meer zin in sex dan in de winter (maar dat is weer een ander onderwerp)
Daarentegen is het wel altijd leuk om alvast vooruit te kijken naar het mooie stralende (droge) weer waar ieder vrolijk is (nou ja, meestal dan) en geniet van de zon. Of in de tuin, op balkon, op een terras of ergens langs de duinen/stranden of bosgebied.
Jonge dames in iets schaarsere kleding lopen
Kinderen die lekker buiten spelen (niet meer zoveel als vroeger door
al die spelconsoles ), mensen die lekker in de tuin bezig zijn en/of de auto aan het poetsen zijn.
Ja tis weer lente, tijd om weer te gaan leven
sorry liet me even gaan maar lente is en blijft lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |