abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:42:54 #1
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9279557
Even een positief stukje van mij. Niets is zo mooi als het begin van de lente. De stemmingsomslag, het buitenleven, de muziek, de opkomst. In de lente is voor mij de afgelopen jaren steeds iets nieuws begonnen. De winter, met zijn depressies en passieve dagen zijn nu voorbij.

Wat ben jij van plan de komende tijd..in hoeverre verwacht je een switch tav de stille dagen die de winter ook kunnen kenmerken. Heeft iemand iets leuks of minder leuks te vertellen over een gebeurtenis (enkele) jaren terug aan het begin van de lente. Of je gevoelens bij de lente.

[Dit bericht is gewijzigd door Wrong op 21-03-2003 11:45]

Dizzy new heights..
pi_9279590
Oorlog in Irak...
Voor mij dus nog lang geen lente...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:49:41 #3
35485 rique
with Canon, I can
pi_9279678
mijn ouders wonen in de buurt van de bollenstreek en als ik de eerste bloemetjes ruik van de lente gaat er echt een knop om, heerlijk! Van mij mag het het hele jaar lente zijn!
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:49:49 #4
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_9279681
lente roels!
Laat die gedachte maar even marineren...
pi_9279734
mwa merk nog niet echt een verschil met gister toen de lente nog niet wat begonnen... ik denk dat ik het pas ga merken als het nog langer licht blijft, meer vogels hoor en meer groen zie en natuurlijk een wat warmere temperatuur.
<<< Click here for free 24/7 pr0n daily updates >>>
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:51:50 #6
16976 Fling
Fan o' man
pi_9279745
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:42 schreef Wrong het volgende:
Niets is zo mooi als het begin van de lente. De stemmingsomslag, het buitenleven, de muziek, de opkomst. In de lente is voor mij de afgelopen jaren steeds iets nieuws begonnen. De winter, met zijn depressies en passieve dagen zijn nu voorbij.
Ik kan het niet méér met je eens zijn. En de weergoden laten ons ook wel enorm genieten op het moment!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_9279755
Lekker weer op het motortje weg.
Beetje genieten van het weer.
Wakker worden en de vogels fluiten.
Iedereen is vrolijk.

Kortom lente

BTW ik heb wel meer zin in sex dan in de winter (maar dat is weer een ander onderwerp)

To be or not to be.....
pi_9279819
mm.. lente is altijd het begin van mijn hooikoorts veel niezen, kriebelende neus, jeuk in de ogen. Vreselijk.

Daarentegen is het wel altijd leuk om alvast vooruit te kijken naar het mooie stralende (droge) weer waar ieder vrolijk is (nou ja, meestal dan) en geniet van de zon. Of in de tuin, op balkon, op een terras of ergens langs de duinen/stranden of bosgebied.
Jonge dames in iets schaarsere kleding lopen

Kinderen die lekker buiten spelen (niet meer zoveel als vroeger door
al die spelconsoles ), mensen die lekker in de tuin bezig zijn en/of de auto aan het poetsen zijn.

Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_9279835
Absoluut gaat er nu een knop om , als je buiten bent dan ruik je gewoon da de lente in de lucht zit da was trouwens al een tijdje zo, als je dan naar buiten loopt dan ruik je gewoon de lente, and THAT makes me feel instantly HAPPY
pi_9279922
Lente
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:08:46 #11
44691 Chevron
The lost art
pi_9280146
Chevron word wakker van zijn winterslaap, schud eerst eventjes wat stof van zich af, kijkt om zich heen.

Ja tis weer lente, tijd om weer te gaan leven

The Willow knows what the storm does not: that the power to endure harm outlives the power to inflict it.
pi_9287517
vlindertjes het steeds warmer wordende zonnetje lente!!!!

sorry liet me even gaan maar lente is en blijft lekker

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')