abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 januari 2001 @ 18:41:54 #26
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_642830
quote:
Op 09 januari 2001 00:30 schreef Josje het volgende:

Geesten in de zin zoals het meestal wordt opgevat nml: dode zielen bestaan voor mij niet. Wat wel bestaat zijn vertalingen van de hersenen van door hen niet begrepen verschijnselen in vormen die het wel kan bevatten en dat zullen dan zintuigelijke ervaringen zijn.
dan doen hersenen namelijk altijd. Kijk maar eens naar een abstract schilderij: je bent geneigd herkenningspunten te zoeken en de meesten zullen dan ook reageren met : ik zie er een dit of dat in. (naast eventuele emoties die het oproept)

Ik denk dat hier heel veel waarheid inschuilt...

Ik wil mezelf absoluut NIET paranormaal noemen en "zie" ook geen geesten ofzo...
Maar ik "voel" ze wel...omdat ik ze WIL voelen..
Bij mij in de buurt is een wonderschoon plekje, wat bijna niemand kent, "de Hemel" noem ik dat..
Als ik me verdrietig voel, of eenzaam, ga ik daar met mijn honden heen en kan er soms een hele dag/nacht verblijven om te "praten" met mijn overleden hondje Beauty of met mijn oma...
Ze zijn er voor mijn gevoel dan ook echt...ik voel hun nabijheid heel, heel sterk en het gekke is...ik voel het alleen daar...op dat ene bijzondere plekje..

Het vreemde is wel dat mijn andere honden zich bij "de Hemel" ook anders gedragen...
Ze zijn rustiger en vaak, als ik mijn oma of Beauty wel heel erg dichtbij voel, spitsen ze hun oren en kijken zoekend rond..
Ze komen naast me zitten dan, met hun koppie op mijn knieen en houden zich heel kalm...alsof ze voelen dat er iets bijzonders aan de hand is..

Ik heb er geen verklaring voor en ik WIL er ook geen verklaring voor, omdat ik me onwijs prettig en veilig voel als ik daar ben..

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
pi_643556
quote:
Op 11 januari 2001 18:41 schreef Lot het volgende:
Het vreemde is wel dat mijn andere honden zich bij "de Hemel" ook anders gedragen...
Ze zijn rustiger en vaak, als ik mijn oma of Beauty wel heel erg dichtbij voel, spitsen ze hun oren en kijken zoekend rond..
Ze komen naast me zitten dan, met hun koppie op mijn knieen en houden zich heel kalm...alsof ze voelen dat er iets bijzonders aan de hand is..
Ik wil je gevoel niet ontnemen dat je hebt op die plek, natuurlijk kan dat heel bijzonder zijn, maar paranormaal hoeft dat niet te zijn, het is bekend dat honden zich anders gedragen als hun baasje zich anders en rustiger gedraagt, dus het gevoel dat jij daar krijgt draag je over op je honden, op een niet-paranormale manier, honden kunnen zelfs ruiken hoe een mens zich voelt, als iemand bang is ruiken ze bv zweet.
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_13033194
Hehe staat nu eens op de frontpage
pi_13047116
Topickick.

Slot.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: