quote:Dat zou iedereen moeten doen.
Op zondag 23 maart 2003 17:49 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Als ik benoemd word zal ik trachten in jouw geest te modden
Overigens stelt Ryan3 zich niet verkiesbaar?
quote:Er is een handjevol sollicitaties binnen. Daar zal hij vast wel tussen zitten....
Op zondag 23 maart 2003 17:53 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Dat zou iedereen moeten doen.
quote:Dat moet je dan maar gauw veranderen. Ik heb begrepen dat studenten tegenwoordig bijv. een adsl-aansluiting nemen waar meerdere accounts of zo op zitten. Zodat je 29,95 per 10 aansluiten betaalt. Dus nog geen 3 EURO per persoon per maand. Je moet natuurlijk wel in een studentenhuis/flat wonen...
Op zondag 23 maart 2003 17:45 schreef Meneer_Aart het volgende:
O, ik zie dit nu pas en dat ik ook genoemd ben. Ik ben erg vereerd en het lijkt me ook erg leuk om te doen. Maar ik zit sinds enige maanden op kamers in Utrecht en heb daar geen Internet. Alleen als ik bij mijn ouders ben in het weekend kan ik nog Fok!ken. Niet echt een ideale positie voor een moderator. Dus ik laat dit aan mij voorbijgaan. Jammer, ik had het wel graag willen doen.
quote:Ik lig wat meningen betreft wel erg in de buurt van Kozzmic...
Op zondag 23 maart 2003 17:53 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Dat zou iedereen moeten doen.
quote:Met dat laatste ben ik het overigens niet eens...
Op zondag 23 maart 2003 17:44 schreef SCH het volgende:[..]
Neuh - een VVD-er is gemiddeld behoorlijk rechts, een PvdA-er tegenwoordig ook
quote:Ik ook. So what? Gewoon solliciteren.
Op zondag 23 maart 2003 19:24 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik lig wat meningen betreft wel erg in de buurt van Kozzmic...
quote:Ik zou opteren voor iemand die wat rechtser is. Voorkomt ook veel commentaar... (Ik heb gesolliciteerd op WFT, niet verder vertellen, overigens wordt dit niks vanwege mijn KiPPen-verleden en omdat ik überhaupt eik. een astrant ventje ben en tamelijk dom (vraag maar aan plunk (15)...)
Op zondag 23 maart 2003 19:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik ook. So what? Gewoon solliciteren.
quote:WFT vind ik veel te vaag. Veel te vaak onderwerpen waarvan ik denk: Die horen in TRU thuis. Zou ik zeer ongeschikt voor zijn. POL trekt me meer, ook vanwege mijn opleiding
Op zondag 23 maart 2003 19:31 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik zou opteren voor iemand die wat rechtser is. Voorkomt ook veel commentaar... (Ik heb gesolliciteerd op WFT, niet verder vertellen, overigens wordt dit niks vanwege mijn KiPPen-verleden en omdat ik überhaupt eik. een astrant ventje ben en tamelijk dom (vraag maar aan plunk (15)...)
quote:Vind ik ook. Daar kan dus wat tegen gedaan worden...
Op zondag 23 maart 2003 19:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
WFT vind ik veel te vaag. Veel te vaak onderwerpen waarvan ik denk: Die horen in TRU thuis.
quote:En die is? Politicoloog...?
Zou ik zeer ongeschikt voor zijn. POL trekt me meer, ook vanwege mijn opleiding
Ik verwacht dat dinsdag of woensdag de nieuwe mod bekend is.
Iedereen die gesolliciteerd heeft bedankt, en iedereen die (om wat voor reden dan ook) niet gesolliciteerd heeft, maar wel in deze discussie heeft meegedacht ook bedankt!
quote:Historicus. Met Staatsinrichting, dus
Op zondag 23 maart 2003 19:38 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Vind ik ook. Daar kan dus wat tegen gedaan worden...
[..]En die is? Politicoloog...?
quote:Ik ben bezig internet te regelen in ons huis. De vraag is hoe lang het gaat duren.
Op zondag 23 maart 2003 19:23 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dat moet je dan maar gauw veranderen. Ik heb begrepen dat studenten tegenwoordig bijv. een adsl-aansluiting nemen waar meerdere accounts of zo op zitten. Zodat je 29,95 per 10 aansluiten betaalt. Dus nog geen 3 EURO per persoon per maand. Je moet natuurlijk wel in een studentenhuis/flat wonen...
Je had beter een tijdelijk hulpje voor WAR kunnen gebruiken, Kozzmic.
quote:Verkiezingen zijn definitief achter de rug, en momenteel heeft iedereen zijn aandacht gericht op Irak.
Op maandag 24 maart 2003 09:47 schreef Sidekick het volgende:
De nieuwe mod krijgt het denk ik in zijn geheel niet druk
Bijna een uur lang al geen post in POL!Je had beter een tijdelijk hulpje voor WAR kunnen gebruiken, Kozzmic.
Straks als de formatie in de eindfase begint te komen zal het wel wat drukker worden.
quote:De formatie staat op springen, en toch is het niet echt druk. Natuurlijk komen er nog wel wat drukke momenten in de formatie en vlak daarna, maar het verbaast me eigenlijk dat er nu niet meer animo is.
Op maandag 24 maart 2003 09:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Verkiezingen zijn definitief achter de rug, en momenteel heeft iedereen zijn aandacht gericht op Irak.
Straks als de formatie in de eindfase begint te komen zal het wel wat drukker worden.
quote:Ik heb dan ook juist een duo-mod nodig om discussies overdag wat te stimuleren en, op de momenten dat het rustig is, zo af en toe eens een nieuwe discussie te starten...
Op maandag 24 maart 2003 09:47 schreef Sidekick het volgende:
De nieuwe mod krijgt het denk ik in zijn geheel niet druk
Bijna een uur lang al geen post in POL!Je had beter een tijdelijk hulpje voor WAR kunnen gebruiken, Kozzmic.
quote:Het op springen staan van de formatie wordt ook wel besproken in het WAR-forum.
Op maandag 24 maart 2003 09:54 schreef Sidekick het volgende:[..]
De formatie staat op springen, en toch is het niet echt druk. Natuurlijk komen er nog wel wat drukke momenten in de formatie en vlak daarna, maar het verbaast me eigenlijk dat er nu niet meer animo is.
Momenteel richt iedereen zijn aandacht op Irak (logisch imo), waardoor andere zaken wat naar de achtergrond worden gedrongen.
quote:Daar heb je toch geen lichtblauw kleurtje voor nodig?
Op maandag 24 maart 2003 09:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb dan ook juist een duo-mod nodig om discussies overdag wat te stimuleren en, op de momenten dat het rustig is, zo af en toe eens een nieuwe discussie te starten...
Maar op dit moment is het zo rustig (jij, ik en CMT zijn er alleen volgens mij), dat je bijna met jezelf moet monologen om de discussie te stimuleren
quote:Daar heb je inderdaad geen lichtblauw kleurtje voor nodig, maar een blauwe is wat dat betreft wel meer 'dedicated' dan een zwarte. En mijn ervaring van het afgelopen half jaar is dat Politiek soms wel wat stimulans nodig heeft.
Op maandag 24 maart 2003 09:59 schreef Sidekick het volgende:[..]
Daar heb je toch geen lichtblauw kleurtje voor nodig?
Trouwens, ook voor de andere mod-taken is het handig als er iemand bij is die wat meer tijd heeft overdag. Ik zou nu eigenlijk hard aan m'n echte werk moeten zitten, maar ja....
Verder ben ik het wel eens met CMT, het is Irak dat de aandacht terecht opslurpt op het moment. En de gevolgen voor de Nederlandse politiek (formatie/standpunten) zijn eigenlijk al dusdanig uitgekauwd dat daar op het moment niet echt iets over te melden valt. Totdat de formatie inderdaad stukloopt.
Ik ga weer aan het werk!
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:32 schreef Kozzmic het volgende:
Ter info: De deadline om te solliciteren is verstreken, en inmiddels zijn de 7 binnengekomen mailtjes voorgelegd aan de volledige forumcrew die een voorkeur gaat uitspreken. De kandidaat die hieruit naar voren komt zal zeer vermoedelijk de nieuwe duo-mod worden, mits de FA's (en ik) geen onoverkomelijke bezwaren tegen deze user hebben.Ik verwacht dat dinsdag of woensdag de nieuwe mod bekend is.
Iedereen die gesolliciteerd heeft bedankt, en iedereen die (om wat voor reden dan ook) niet gesolliciteerd heeft, maar wel in deze discussie heeft meegedacht ook bedankt!
quote:Dinsdag wordt er gezegd dat de nieuwe mod woensdag bekend zal zijn.
Op maandag 24 maart 2003 15:04 schreef du_ke het volgende:[..]
quote:De nieuwe mod wordt bekend gemaakt zodra de formatiebesprekingen afgerond zijn
Op maandag 24 maart 2003 15:13 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dinsdag wordt er gezegd dat de nieuwe mod woensdag bekend zal zijn.
Woensdag wordt er gezegd dat de nieuwe mod volgende week dinsdag bekend zal zijn.
...
quote:Daar had ik dus overheen gelezen. Thanks!
Op maandag 24 maart 2003 15:04 schreef du_ke het volgende:[..]
quote:Ja!
Op maandag 24 maart 2003 15:15 schreef Ryan3 het volgende:
Spannend hè...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |