Grappig hoe dat spel de hele dag bij je blijft!
quote:hehe, heb jij dat ook altijd
Op maandag 31 maart 2003 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hehehe, ik zat gister vast bij RE1. Nu zat ik vanmorgen op de fiets na te denken en bedacht ik me opeens dat ik een jewel Box heb met rond gat en een rode jewel. Straks eens proberen die twee te combineren.Grappig hoe dat spel de hele dag bij je blijft!
Heb ik idd ook, zit je gewoon de hele dag, of zelfs snachts in je nest na te denken waar je nu heen gaat en wat je gaat doen
Echt geniaal gewoon.
quote:Voor pc weet ik het niet, maar voor de Cube komen de ports natuurlijk binnenkort,... dan houd je het lekker nostalgisch !
Op maandag 31 maart 2003 12:40 schreef Smots het volgende:
weet er iemand trouwens waar R.E. 2 en 3 nog ergens voor de PC te koop liggen?
Ik had deel 2 voor de PC en dat zag er eigenlijk wel iets beter uit dan voor de PSX.
quote:Uiteraard
Op maandag 31 maart 2003 12:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ze blijven imo op psx het leukst ipv PC
RE 2 vond ik erg geniaal vanwege die 2 paden die de 2 characters continue kruisen. Tijd voor RE nostalgie shots:
De Cube shots zien er nog wel goed uit vind ik.
Resident Evil 2
Resident Evil Nemesis
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Uiteraard
Consoles heersen.
RE 2 vond ik erg geniaal vanwege die 2 paden die de 2 characters continue kruisen. Tijd voor RE nostalgie shots:
De Cube shots zien er nog wel goed uit vind ik.
Resident Evil 2
Resident Evil Nemesis
quote:Och shit jaaaaaaaaaaaa!
Op maandag 31 maart 2003 12:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Voor pc weet ik het niet, maar voor de Cube komen de ports natuurlijk binnenkort,... dan houd je het lekker nostalgisch !
quote:Fuck, ik heb alleen die van deel 2.
Op maandag 31 maart 2003 12:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb trouwens de complete soundtrack van Resi 1 & 2
Screens Resident Evil 2: http://www.capcomeuro-press.com/Screenshots/2954res2.zip
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:07 schreef Smots het volgende:
kan iemand deze downloaden?
Screens Resident Evil 3: http://www.capcomeuro-press.com/Screenshots/2993screens.zip
Screens Resident Evil 2: http://www.capcomeuro-press.com/Screenshots/2954res2.zip
Prachtige screens !
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 31-03-2003 15:33]
quote:ik heb nooit problemen gehad met de controls eigenlijk
Op maandag 31 maart 2003 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit net wat reviews over Resident Evil:0 te lezen. Waarom zit iedereen toch altijd over de controls te zeiken? Tuurlijk, RE heeft niet de meest simpele bediening, maar dat is al zo sinds het oorspronkelijk deel 1 (en toen was iedereen er al over aan het klagen). Crappy controls horen bij de charme van Resident Evil, net als wazige puzzels en irritante vijanden (met die vliegende insecten uit CV als hoogtepunt). Na 10 minuten spelen heb ik de bediening trouwens meestal wel weer in de vingers.
Wat is er zo crappy aan? Af en toe te sloom om niet gebeten te worden enzo, maar qua lopen heb ik er geen problemen mee. Wazige puzzels zijn er wel ja, maar goed, vind ze juist wel leuk
Irritante vijanden zijn er ook ja, vooral de hunters uit 1 en 3, dat ze in 1 keer je hoofd eraf slicen, bijzonder irritant.
Owhja,1 ding wat ikzelf zowel negatief als positief vind is het savesysteem. Het is natuurlijk wel vet dat je vol spanning weer op zoek gaat naar een savepoint enzo, alleen wat irritant is, is dat je niet plotseling kan stoppen omdat je niet overal kan saven. Ook vind ik de InktRibbons een slecht ding, in Nemesis (of code veronica?) had je oneindig van die dingen, dat vond ik duidelijk beter, ben namelijk iemand die nogal vaak saved bij dat soort spellen
quote:Ik merk dat nu ook aangezien ik elke keer korte stukjes speel. Ik heb eigenlijk continu te weinig ribbons (en te weinig ammo, maar dat hoort).
Op maandag 31 maart 2003 15:33 schreef Markster het volgende:
Ook vind ik de InktRibbons een slecht ding, in Nemesis (of code veronica?) had je oneindig van die dingen, dat vond ik duidelijk beter, ben namelijk iemand die nogal vaak saved bij dat soort spellen
quote:ja ammo maakt niet uit, maar die ribbons zijn vervelend.
Op maandag 31 maart 2003 15:35 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik merk dat nu ook aangezien ik elke keer korte stukjes speel. Ik heb eigenlijk continu te weinig ribbons (en te weinig ammo, maar dat hoort).
Kom er in 1 keer zo'n kikker, best creepy, maar die pakt met zijn tong Rebecca, en sleurt Rebecca naar zich toe, Hij begint heel rustig Rebecca stukje-voor-stukje te eten, en wat doet Billy? Precies ja helemaal niks, hij staat er blij bij met de gedachte: Eindelijk van die bitch af
En toen moest ik een groot stuk overnieuw doen, kut billy
quote:Whoehahaha,.. ik moest ook zo lachen om die kikker,.... !
Op maandag 31 maart 2003 17:17 schreef Ajax_master het volgende:
Ik had laast trouwens wat kut!, ik liep samen met Billy door zo'n gang, vlakbij aan het eind, ik was Rebecca en Billy stond op attack,Kom er in 1 keer zo'n kikker, best creepy, maar die pakt met zijn tong Rebecca, en sleurt Rebecca naar zich toe, Hij begint heel rustig Rebecca stukje-voor-stukje te eten, en wat doet Billy? Precies ja helemaal niks, hij staat er blij bij met de gedachte: Eindelijk van die bitch af
En toen moest ik een groot stuk overnieuw doen, kut billy
quote:PETS!
Op maandag 31 maart 2003 23:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahaha,.. ik moest ook zo lachen om die kikker,.... !
Hunters heten ze
quote:Nog hardere *PETS*terug!
Op maandag 31 maart 2003 23:05 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
PETS!
Hunters heten ze
Dus doe nou niet of je slim ben in Resident evil, want Chocobo en ik weten er alles over
Maar ik RE 2 & 3 er toch beter uitzien. niet veel maar wel wat
quote:Goed gesproken
Op dinsdag 1 april 2003 07:54 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Nog hardere *PETS*terug!
Je hebt de volgende combinatie:
Mens+virus = Zombie
Hond+virus= hellhond
Kikker+Mens+T-Virus=Hunter
Kikker+T-virus=Kikker waar wij het over haddenDus doe nou niet of je slim ben in Resident evil, want Chocobo en ik weten er alles over
![]()
Maar ik RE 2 & 3 er toch beter uitzien. niet veel maar wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |