quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:01 schreef Chiwakka het volgende:
Nog wat pictures, Wallpapers enzo:]
Voor recbecca lovers:De review van Smots van Remake:
My 2 cents:
Voor elke gamer die van angstaanjagende games houdt, gelden de Resident Evil-titels zo'n beetje als de standaardwerkjes waaraan alle andere survival-horror games kunnen worden getoetst. Toegegeven, Resident Evil (R.E.) is niet de grondlegger van het genre, want die eer is namelijk voorbehouden aan 'Alone in the Dark'. Het mag daarentegen wel gezegd worden dat de gamesreeks van Capcom net zoveel voor de survivor-horror heeft gedaan als Quake of Doom voor de 3D-shooters.
Nu was de eerste Resident Evil-game op de Playstation in zijn tijd een waanzinnig coole game. Het werd alom geprezen om de grimmige uitstraling, de gruwelijke monsters en het kenmerkende naargeestige sfeertje. Als het ècht eng moest zijn, dan was Resident Evil de 'King of Creepiness'.
We zijn een flink aantal jaren verder, en na een aantal vervolgen en een handje vol halfbakken spin-offs leek het de mensen van Capcom wel geinig om terug te keren naar het spel waar het destijds allemaal mee begonnen was. Je raadt het al: voor Resident Evil op de Gamecube gaan we terug naar het beruchte huis uit de allereerste R.E.-game!Nu is deze versie voor de Gamecube niet zomaar een opgedirkte update van de Playstation-klassieker, maar de makers van deze game hebben dit spel uitgebreid met nieuwe vijanden, véél betere graphics en geluid en een omvangrijkere verhaallijn. Denk dus niet dat je dit spel meteen uitspeelt als je bekend bent met de originele versie op de Playstation, want ditmaal is er heel wat meer loos...
Graphics
R.E. op de Gamecube ziet er wel zo ontzagwekkend mooi uit, dat ik niet anders kan zeggen dan: bekijk de screenshots en download vooral enkele van de filmpjes. Dan zul je ervan overtuigd raken: Resident Evil is op dit moment zo'n beetje het summum op het gebied van graphics. Je loopt rond in oogverblindende en supersfeervolle omgevingen, en de monsters uit het spel zien er werkelijk adembenemend goed (dus eng!) uit. Vooral de lichteffecten zullen je regelmatig versteld doen staan...
Atmosfeer en geluid
Dankzij de loeiend mooie graphics is Resident Evil een spel met heel veel sfeer, maar gecombineerd met de realistische geluiden en de gierend spannende muziek wordt er een omgeving gecreeërd die alleen kan worden omschreven als 'angstaanjagend'. Wat dat betreft was het spelen van R.E. op de Gamecube een verademing: iedereen de deur uit, gordijnen dicht, telefoon uitzetten en gruwelen maar!Gameplay
Ja, da's nou jammer... Hebben de fijne mensen van Capcom zo'n beetje alles aan Resident Evil verbeterd, om de Gamecube-incarnatie zo up-to-date mogelijk te maken, en dan besluiten ze om de middeleeuws aanvoelende besturing nagenoeg onveranderd te laten. En laat dat nou nèt een grote bron van ergernis zijn in zo'n beetje alle survival-horrorgames van Capcom! Er zijn wel kleine veranderingen doorgevoerd in de gameplay, maar de minuscule controller van de Gamecube zorgt er aan de andere kant voor dat je na een tijdje spelen last van je duimen krijgt.Conclusie
Het spelen met Resident Evil op de Gamecube kun ik het beste vergelijken met het weerzien met een oude vlam. Je ex-geliefde ziet er stukken beter uit dan voorheen, en tijdens het weerzien voel je weer een beetje de kriebels die ze je vroeger ook al gaf.Maar zelfs haar verblindende looks kunnen niet verhullen dat ze een aantal van haar oude streken nog steeds niet is kwijtgeraakt. Had ze deze fratsen afgeleerd, dan zou ik haar ten huwelijk gevraagd hebben, want sodejanus...wat is ze mooi....
Revieuw van Zero(Smots als je er nog 1 hebt zegt het dan
)
Dramatische camerahoeken, groteske zombiehonden, walgelijk uitziende mutanten en een gruwelijk controlesysteem... al deze ingrediënten uit de Resident Evil-reeks zijn terug van de partij in Resident Evil Zero. De gebeurtenissen in deze laatste aflevering spelen zich af voor die uit het originele game. Yup, het spel begint net zoals zijn grote voorbeeld met het S.T.A.R.S. Bravo Team dat erop uitgestuurd wordt om mysterieuze berichten over gruwelijke 'beesten' te onderzoeken in Raccoon City.De transporthelikopter stort al neer voor ze ter plekke zijn en uiteindelijk ontdekt één teamlid, Rebecca Chambers, een jeep van de militaire politie met een dossier waaruit blijkt dat deze gebruikt werd om een gevangene naar zijn executieplaats te brengen. Iets later bereikt ze een verlaten trein waar alle passagiers gedood lijken door een zootje overgroeide bloedzuigers die onder controle staan van een mysterieuze man met lange blonde haren. Weer enkele minuten later - yup het gaat hard in deze Resident Evil - stuit Rebecca op Billy Coen, de terdoodveroordeelde gevangene, en ze besluiten hun krachten te bundelen tegenover de gruwelijke nachtmerriewezens die de streek lijken te bevolken.
[img] http://www.gamespot.nl/images/gc_residentevil/review/_large_004.jpg[/img]
In het verdere loop van het verhaal leer je meer over Billy's veroordeling, de oorsprong van de Umbrella Corporation en zijn beruchte T-virus dat verantwoordelijk is voor de zombies, reusachtige insecten en ander horrormateriaal bekend uit de Resident Evil-reeks. De plot wordt verteld aan de hand van tussenfilmpjes en de talloze documenten die je op je avonturen vindt.
De mogelijkheid om met verschillende personages te spelen, is niet nieuw in de Resident Evil-reeks, maar in deze RE0 kun je wel voor het eerst als de twee hoofdrolspelers door het overgrote deel van het game dwalen. Voor je begint, word je al duidelijk gemaakt dat Billy en Rebecca ieder hun eigen vaardigheden en minder sterke punten hebben. Billy is de sterkere van de twee, kan meer incasseren zonder te sterven en zware voorwerpen verplaatsen. Rebecca's enige unieke vaardigheid is dat ze verschillende chemische cocktails kan brouwen. Beiden kunnen alle wapens en voorwerpen gebruiken die ze op hun weg vinden. Uiteindelijk komt het erop neer dat Rebecca meestal als een soort - weliswaar welgevormde - pakezel gebruikt wordt die extra items voor Billy meezeult en af en toe wat ondersteunend vuur mag geven. Later in het spel krijg je gelukkig enkele taaie situaties waarin je toch verplicht wordt om ook haar te gebruiken.
Wanneer de twee personages zich dicht bij elkaar bevinden, zijn er verschillende gedragingen die je kunt opleggen aan dat personage dat je op dat moment niet rechtstreeks controleert. 'Blijf', 'volg', 'verdedig je' of 'doe niets' zijn de meest gebruikte en je kunt natuurlijk ook voorwerpen uitwisselen. Het is overigens heel handig dat je dat andere personage ook nog manueel kunt bewegen met de C-stick op je GameCube-controller. Meestal werkt dit teamwerk heel aardig en omdat je munitie en gezondheid spaart als je samenblijft, is dit volgens ons de aangewezen tactiek om doorheen dit game te cruisen. Wat de op teamwerk gebaseerde puzzels betreft, hebben we echter al veel beter gezien. Vaak komt het erop neer dat de ene een item zoekt, dit via een dienstlift naar de andere zendt zodat ze niet langer gescheiden zijn na één of ander oncontroleerbaar voorval. Wie ooit een ander Resident Evil-game heeft gespeeld, zal overigens veel puzzels herkennen.
Het twijfelachtige controleschema is nog zo'n onderdeel dat Resident Evil Zero geërfd heeft van zijn voorgangers. In plaats van gebruik te maken van de veel intuïtievere Devil May Cry-controlestijl gaat men hier weer voor de minder handige 'klassieke' controle waarin de personages traag draaien om van richting te veranderen en achteruit stappen in plaats van zich om te keren als je de analoge stick terugduwt. Wanneer je tegenstanders slome zombies zijn, is dit niet meteen een probleem, maar met de snellere tegenstanders wordt het weer het aloude potje controlevervloeken dat we nog kennen uit de andere RE-games.
Visueel is Resident Evil Zero een echt pareltje dankzij dezelfde techniek die van de GameCube-remake van Resident Evil ook al zo'n spectaculair grafisch hoogstandje maakte. Hierdoor kan het ontwikkelteam full-motion videoanimaties naadloos in voorgerenderde achtergronden mixen. Dit effect is bijzonder cool aan boord van de trein. Zo zie je flessen rondrollen op het ritme van de trein, een subtiele rimpeling in het wateroppervlak van een kookpan en de arm van een lijk dat heen en weer wiegt over de leuning van een zitbank. Ook de belichting is weer indrukwekkend en het detail zakt in geen enkele locatie onder een heel hoge standaard. Geluid is altijd een belangrijk element in een griezelgame en Resident Evil Zero stelt niet teleur. De muziek wisselt tussen een vage echo die de achtergrondgeluiden spookachtig aanvult, tot een vol orkest in overdrive dat wijst op de aanwezigheid van één van de gevreesde kakkerlakzombies. De geluidseffecten zelf zijn overigens nog sterker met sleepvoetende en kreunende zombies, en rondritselende - nog onzichtbare - wezens die dezelfde donkere ruimte als je personages delen.
Alle dingen die Resident Evil-games een irritante gameplay gaven (zoals de patronen om je vooruitgang op te slaan, slome controles en een beperkte inventaris), zijn nog steeds van de partij. Wie desondanks een fan is gebleven van deze toch wel verdienstelijke reeks zal in Resident Evil Zero echter een knaller van een game ontdekken door de fantastische grafische weergave, enkele kleine gameplayverbeteringen (je kunt nu overal gevonden items achterlaten of verstoppen) en een verhaal dat de oorsprong van de Umbrella Corporation toelicht.
Wie ondanks het gebrekkige controlesysteem een fan is gebleven van deze reeks zal in Resident Evil Zero een knaller van een game ontdekken. Een visueel spektakelstukje rond de origine van de Umbrella Corporation.
Leuke quotes uit vorige topic:[quote]
Op woensdag 22 januari 2003 15:37 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
( 1997 )
Toen die honden door het raam springden, bij deel 1 dus
quote:Eerste ervaring quotes:
Op woensdag 22 januari 2003 15:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Toen had ik echt een schone onderbroek nodig.
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, gisteravond voor het eerst een paar uurtjes achter Resident Evil gezeten, ik heb eerder nog geen tijd gehad en ik was nog niet verder gekomen dan de Main Hall. Ik heb ervoor gekozen om met Jill te spelen, kwestie van weer even erin komen. Besturing is overigens nog steeds klote, maar dat ben ik intussen van Capcom wel gewend (al konden ze met Devil May Cry blijkbaar wel een fatsoenlijke besturing maken!). Onderstaande verhaal bevat wat spoilers, dus mensen die het spel nog niet hebben gespeeld moeten maar niet verder lezen (*PETS*, kopen Bastard!)Maar terug naar het spel, eerste indruk was al geweldig (die graphics!!!
, maar na een tijdje spelen ben ik nog meer onder de indruk. De mate van detaillering is echt ongelooflijk! Zag je voorheen duidelijk het onderscheid tussen spelfiguur en achtergrond, nu niet meer! En de realistische wijze hoe ze met licht en schaduwen omgaan is indrukwekkend! De Mansion is nog nooit zo creepy geweest! Ook hebben ze enkele nieuwe locaties toegevoegd. Dat hek achter het trappenhuis in de Main Hall is volgens mij nieuw en het kerkhof buiten heb ik ook nog niet eerder gezien! Ik wil niet eens weten wat voor engst me daar weer te wachten staat!
En de zombies, tja, wat moet ik daarover zeggen? Ze zien er geweldig uit! Ik durf ze alleen nog niet af te knallen aangezien ik gehoord (en inmiddels in een file gelezen heb) dat ze krachtiger terugkomen. Ik heb wel al benzine gevonden, nu nog wat lucifers of een aansteker en dan is het burn, baby burn!
Ook leuk zijn de veranderingen en details die Capcom heeft toegevoegd, in het oorspronkelijke deel had je een lange gang waar op een gegeven moment 2 honden door een raam heen springen (hierna had ik een schone onderboek nodig). In diezelfde gang stond ik gister helemaal scherp, een hond knalde wel tegen een raam aan, maar kwam er niet doorheen! Ook het stukje waar Jill een zombie de kop inslaat en vervolgens moet kotsen vond ik wel leuk bedacht, maakt de figuren toch wat minder 2D.
Maar goed, deze week hopelijk weer verder!!!!!!
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 17:02 schreef Ajax_master het volgende:
Vandaag was het dan zover: Ik heb Resident evil zero gekocht,
Ik ging naar dixons maar ik zag hem niet in de rekken liggen,, ik wou ook Super monkey ball 2 kopen maar die hadden ze nog niet, ik vroegh ernaar en ze hadden aleen RE:0 nog,
Nou daar was ik ook blij mee, Wat me meteen opvalt is daat de intro minder cool was dan deel 1, maar dat moet je zelf nog maar uitzoeken, ook was hte raar dat mensen geen zombies worden omdat ze gebeten zijn maar door bloedzuigers, maar natuurlijk ziet het er grafisch heel mooi uit, ook de zombies vallen snel neer, na 3 handgunkogels zijn ze al dood, ook zijn ze weg dus geen crimson hoofden ļ
Snel liep ik billy tegen het lijf en we werkten al snel samen, alhoewel je haast meteen wordt gescheiden is het toch wel fijn iemand die vaak met je meeloopt, Heb ik a gezegd dat het grafisch er weer prachtig uitziet?
Maar tot nu toe ben ik nog niet echt bang geweest of ergens van geschrokken, meestal maak ik grapjes over de zombies, maar dat komt mischien nog wel,
Ik heb verder nog niet echt gespeeld, maar ik ga met de 2 kleine schijfjes weer veel plezier doen,
Maar toch is de spanning er een beetje uit na een half dozijn RE daarom is wel goed dat 4 weer helemaal nieuw word,
Ik ga zo weer spelen en ik vind het iedergeval nog een geweldig spel.
En zeker aan te raden
quote:Spellen die nu te koop zijn (aleen goede spellen dus niet survivor)
Op vrijdag 7 maart 2003 13:01 schreef Ponem het volgende:
Ik heb zelf Resident Evil 0 woensdag al gekocht bij de Free. Free Record Shop heeft de spellen bijna altijd als eerste en aangezien een vriend van mij er werkt kreeg ik ook nog eens 20% kassakorting.
Ik was eerst wel een beetje huiverig over het spelen met 2 characters tegelijk, maar ik moet zeggen dat ze dat heel erg goed hebben uitgewerkt . Ook in het spel zelf moet je veel samenwerken om bepaalde doelen te bereiken en dat maakt het spel toch wel weer vernieuwend.
Ik vind vooral ook de moeilijkheidsgraad hoger liggen dan bij voorgaande RE's. Ik speel 'm nu op normal mode en ben iets van 2 uur onderweg, maar mijn ammo is echt bijna op gewoon.
Ook het geluid is erg goed. De muziek is freaky en de effecten zijn helder.
De graphics zijn ook gewoon niet normaal meer man! Lichteffecten en characters zien er vet mooi uit en de fmv's tussendoor zijn ook ziekelijk mooi. De Gamecube verbaast mij wederom
! Alleen vind ik het wel jammer dat op een gegeven moment de camera een beetje meedraait. Gelukkig gebeurd dat maar op weinig plekken, want ik vind dat niet bij RE passen.
Voor de rest een TOPGAME met waarschijnlijk een ijzersterk verhaal
.
Aankomende:
Resident Evil 2 (GC)
Japan - Out Now!
USA - Out Now!
PAL Areas - May 2003
Resident Evil 3 (GC)
Japan - Out Now!
USA - Out Now!
PAL Areas - May 2003
Code: Veronica X (GC)
Japan - 2003
USA - TBA
PAL Areas - TBA
Resident Evil 4 (GC)
Japan - 2004
USA - 2004
PAL Areas - 2004
[
Gun Survivor 4 (PS2)
Japan - Out Now!
USA - June 3 2003
PAL Areas - June 27 2003
Prachtig filmpje maar helaas nog geen zombies
http://www.capcom.co.jp/gamecube/images/movie/biohazard4_320.mpg
RE Online (PS2)
Japan - TBA
USA - TBA
PAL Areas - TBA
Resident evil 5(NGC) nog niet officeel bevestigd maar campcon heeft www.residentevil5.com gereseveerd
Films:
Resident evil 2: Nemesis project
Lijkt me beter dan 1, het verhaal in de stad lijkt me cooler
Edit: op verzoek van Strolie en Chocobo een leuke openingspost
(onder voorbehoud)
[Dit bericht is gewijzigd door Ajax_master op 21-03-2003 07:54]
(ik gooi hem straks wel weer open)
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:00 schreef Chocobo het volgende:
He jammer,.......ik had wel een leuke openingspost verwacht !
quote:zo beter ?
Op donderdag 20 maart 2003 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Inderdaad.
(als ik tenminste van FFVII af kan blijven)
quote:Ik hoop dat ik MP binnenkrijg, anders ga ik denk ik RE:0 uitspelen
Op vrijdag 21 maart 2003 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit weekend verder met RE1, volgende week hoop ik The Mark of Kri binnen te hebben. Daarna ga ik RE0 halen!(als ik tenminste van FFVII af kan blijven)
quote:Ik zit denk ik bij het einde van RE0,... zit nu onder die kerk net na de start van cd 2 !
Op vrijdag 21 maart 2003 17:44 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Ik hoop dat ik MP binnenkrijg, anders ga ik denk ik RE:0 uitspelen
quote:Hey ik zit daar ongeveer ook!
Op zaterdag 22 maart 2003 19:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zit denk ik bij het einde van RE0,... zit nu onder die kerk net na de start van cd 2 !
O ja, straks krijg je ook een leger van Leech zombies
Edit: Mischien een spoiler, sorry
quote:OH nee,... die vind ik zooooo eng,.. en die zijn fucking snel
Op zaterdag 22 maart 2003 19:37 schreef Ajax_master het volgende:[..]
O ja, straks krijg je ook een leger van Leech zombies
quote:Ja vind ik ook, vooral bij The mansion(daar ben je al geweest) Daar is er 1 in zo'n gang.
Op zaterdag 22 maart 2003 23:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
OH nee,... die vind ik zooooo eng,.. en die zijn fucking snel
IK stond in het midden, in 1 keer hoorde ik wat slijmerigs en een spannend muziekje, maar ik wist waar het vandaan kwam, ik stond precies in het midden,
Dat was creepy!
Nog erger dan Crimson heads
Btw vind ik de graphics echt supergeweldig, ook de verhaallijn en de gebeurtenissen zijn cool, zo had ik eerst die chris(?) niet gered omdat ik te laat kwam, en toen kwam ik weer daar, was ie een zombie, ik wegrennen naar the old hallway, ramt die door die deur heen schrok me helemaal de tering. Toen ik het overnieuw deed (ging ergens dood en had niet gesaved
) was ik sneller en redde ik hem wel
zijn toch leuke dingen van het spel
quote:ik quote iemand hierboven:
Op zondag 23 maart 2003 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
Komen die Crimson heads eigenlijk ook in RE0 voor?
quote:denk het niet
ook de zombies vallen snel neer, na 3 handgunkogels zijn ze al dood, ook zijn ze weg dus geen crimson hoofden
quote:Tot zover nog niet gezien nee
quote:duidelijk, zijn VET irritant
Op zondag 23 maart 2003 13:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tot zover nog niet gezien nee
Beter want die zuigen !
Elk topic zijn eigen openingspost!
Ontopic: RE Online, kan iemand me daar wat meer over vertellen? Of een goede link geven?
quote:Das een PS2 titel en daar weet ik vrij weinig over eerlijk gezegd ! Zit eerder op RE4 te wachten
Op zondag 23 maart 2003 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, openings posts heersenElk topic zijn eigen openingspost!
Ontopic: RE Online, kan iemand me daar wat meer over vertellen? Of een goede link geven?
quote:Dat wist ik ook
Op zondag 23 maart 2003 17:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das een PS2 titel en daar weet ik vrij weinig over eerlijk gezegd ! Zit eerder op RE4 te wachten
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat wist ik ook
Maar wilde on topic blijven zonder over deel 4 te beginnen (het eerste deel dat ik wel leuk vind?)
quote:RE zit vol verrassingen. Tis sowieso een ander spel dan het origineel vind ik. Ik vind het uiteraard een betere versie die remake.
Op zondag 23 maart 2003 19:29 schreef Markster het volgende:
heb net die slang verslagen, die andere dude met die deathmasks (eitje!) en heb net lisa1 gezien, die ziet er wel freaky uit zeg, en verwachtte helemaal niet dat ze daar zou komen
quote:RE zit vol verassingen, maar ik dacht na deel2,3 en code veronica gespeeld te hebben het toch wel door te hebben, maar deze is echt compleet anders vind ik. Behalve natuurlijk het gebruikelijke"zombies en honden door de ramen" enzo
Op zondag 23 maart 2003 20:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
RE zit vol verrassingen. Tis sowieso een ander spel dan het origineel vind ik. Ik vind het uiteraard een betere versie die remake.
het is een topspel, alhoewel ik hem af en toe een beetje TE vind
quote:Hahaha, had ik ook maar dan was Jill de zombie, Jill ramde erook doorheen, ik had geen kogels meer en ik moest weer helemaal terug naar de doos, vet creepy door al die deuren en zij slaat er steeds door heen, wel voordeel dat je ze dan niet meer hoeft open te doen
Op zondag 23 maart 2003 12:45 schreef Markster het volgende:
ik vind die CrimsonHeads ZOOOOO irritantEn heb ook geen zin om ze elke keer te verbranden en die cheat van die grenade launcher werkt niet
Btw vind ik de graphics echt supergeweldig, ook de verhaallijn en de gebeurtenissen zijn cool, zo had ik eerst die chris(?) niet gered omdat ik te laat kwam, en toen kwam ik weer daar, was ie een zombie, ik wegrennen naar the old hallway, ramt die door die deur heen
schrok me helemaal de tering. Toen ik het overnieuw deed (ging ergens dood en had niet gesaved
) was ik sneller en redde ik hem wel
zijn toch leuke dingen van het spel
quote:Nee, wel een soort variant, Leechzombies, Ze ontstaan niet hetzelfde als die crimineel hoofden, maar ze komen zo,
Het irritante van die beesten is dat ze op een hele creepy plekken komen, bijvoorbeeld, toen ik in een gang zat met 2 deuren, hoor ik slijmerig geluid en je weet niet van welke kant,
IK was toen Rebbeca, en we stonden allebij een kant op(gele stick) en opeens schoot billy de richting waar die zat op, ik ren daarheen, maar niks, draai me om en zag die leech zombies,
Ikke toene schijte inne mijne broeke,
Maar leech zombies zijn langzamer en je kan ze al veel schade aanbrengen, omdat hij eerst een normale zombies is en dan verandert,
Maar leech is wel sterker,
heb ik hem gered, kom ik terug van die slang, staat er alsnog een zombie en is chris pleite
quote:Kijk welk jasje hij aanheeft, en over het algemeen, is Chris een sterkere zombie dan andere
Op zondag 23 maart 2003 20:34 schreef Markster het volgende:
btw is chris volgens mij nu alsnog een zombie gewordenheb ik hem gered, kom ik terug van die slang, staat er alsnog een zombie en is chris pleite
quote:ben nu al weg
Op zondag 23 maart 2003 20:39 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Kijk welk jasje hij aanheeft, en over het algemeen, is Chris een sterkere zombie dan andere
Weet niet wat ik nu ga doen eigenlijk Zit nu inne residence save room en heb helemaal geendoel voor ogen
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:40 schreef Markster het volgende:[..]
ben nu al weg
Weet niet wat ik nu ga doen eigenlijk
Zit nu inne residence save room en heb helemaal geendoel voor ogen
Kom op zeg,.... beetje rondkijken, lezen, map checken,...je komt er wel uit. Dit hoort bij de gameplay !
quote:Die dude die door die slang wordt gedood heet toch helemaal niet Chris?
Op zondag 23 maart 2003 20:34 schreef Markster het volgende:
heb ik hem gered, kom ik terug van die slang, staat er alsnog een zombie en is chris pleite
quote:Ja,..dat snapte ik ook al niet. Er stond ook iets over dat Chris een zombie is ? Dat snap ik ook niet
Op maandag 24 maart 2003 11:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die dude die door die slang wordt gedood heet toch helemaal niet Chris?
Ben benieuwd waar ik uit ga komen !
quote:Ik weet het wel hoor, heb al veel RE spellen gespeeld, maar ik wist gewoon een niet wat ik nu moest doen
Op maandag 24 maart 2003 09:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Resident Evil gaat een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang spel voor jou worden zie ik
Kom op zeg,.... beetje rondkijken, lezen, map checken,...je komt er wel uit. Dit hoort bij de gameplay !
quote:Ahh, ik bedoel richard, sorry, ik haal elke keer chris erbij
Op maandag 24 maart 2003 11:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die dude die door die slang wordt gedood heet toch helemaal niet Chris?
quote:juist, foutje bedankt
Op maandag 24 maart 2003 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat hij Richard bedoelde. Aan hem moet je (binnen de tijd) de antidote geven.
quote:alleen 2 en 3 als ik het goed heb
Op woensdag 26 maart 2003 19:08 schreef fratsman het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer delen van RE verkrijgbaar op de PC? heb wel deel 2 maar die heb ik van voor tot achter uitgespeeld
quote:o, dan had ik het dus niet goed
Op woensdag 26 maart 2003 19:10 schreef Strolie75 het volgende:
Deel 1 ook hoor.
quote:Oke, en is er dan ook nog iemand die verkoopadressen daarvan heeft?
Op woensdag 26 maart 2003 19:09 schreef Markster het volgende:[..]
alleen 2 en 3 als ik het goed heb
quote:Ik heb helemaal geen tijd meer gehad.
Op donderdag 27 maart 2003 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Game jij nog Strol ? Waar zit jij nu met RE ? Ik moet eerlijk gezegd RE0 weer gamen,.... zit teveel aan de Metroid
Ik zit nog steeds bij die haaien, maar ik ben van plan dit weekend verder te gaan.
quote:Ik doe met je mee. Dit weekend moet RE0 uit. Zit jij nog bij die haaien ? Cool
Op donderdag 27 maart 2003 10:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb helemaal geen tijd meer gehad.
Ik zit nog steeds bij die haaien, maar ik ben van plan dit weekend verder te gaan.
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wat moet ik eigenlijk met dat kleine pistooltje
Geen flauw idee,.... tis gewoon een extra item denk ik. Wordt volgens mij niet voor een puzzle gebruikt. Ik heb hem ook niet gebruikt, dus mocht je zin hebben,.... fire away
We zaten al vaak in The mansion beetje te spelen, wel lol, we gingen bijvoorbeeld, heletijd met de c-stick rondjes te draaien en dan liep billy steeds rond Rebbeca,
Zeiden we met kinderachtig stemmetje:
"Rondjes om de Rebbeca"
Of
Rondjes om de Billy, was wel grappig,
Maar ik was nu bij de eindbaas, en die moet je afleiden zodat Rebbeca switchen kan overhalen, en wij moesten zorgen dat hij niet naar Rebeeca ging,
Dus wij:
Kinderachtig stemmtje
"Rondjes om het monster''
''Rondjes om de monster''
Zodat hij niet naar Rebbeca ging,
We lagen helemaal dubbel,
Ik heb RE:0 dus uitgespeeld en hij was vet
O ja, ze leggen ook nog uit hoe Enrico in die mansion van Remake is gekomen,
Prima spel
En zijn de puzzels nog steeds zo (onlogisch) moeilijk als in RE1?
quote:Waarom RE0 minder scoort dan RE ? Geen idee,...das voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik vind zelf RE0 ook iets minder dan RE maar dat heeft niks met de gameplay te maken, maar meer omdat RE gewoon de eerste RE was.
Op donderdag 27 maart 2003 18:45 schreef BMH het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom RE0 lagere cijfer krijgt dan RE1?En zijn de puzzels nog steeds zo (onlogisch) moeilijk als in RE1?
Nu moet ik ook zeggen dat ik RE0 echt niet veel minder als RE vind. Vind ze eigenlijk beiden wel erg cool. Controls waar iedereen altijd over klaagt vind ik prima hoor. Het werkt !
Puzzles van RE moeilijk ? Whehehehe vind je ?
Ik vind RE0 een goede aanwinst voor de RE cyclus.
quote:Hoe cool RE0 ook is, het is ten opzichte van RE1 gewoon niet vernieuwend. En dat kost nu eenmaal punten in reviews.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Waarom RE0 minder scoort dan RE ? Geen idee,...das voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik vind zelf RE0 ook iets minder dan RE maar dat heeft niks met de gameplay te maken, maar meer omdat RE gewoon de eerste RE was.
quote:Veel plezier
Op zaterdag 29 maart 2003 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga zo RE0 spelen met een vriend van me..... dat gaat wat worden !
En als je hem hebt uitgespeeld, laat me weten wat je van de mini-game Leech hunter vind,
Ik vind er niks aaan
quote:Uitgespeeld,.......
Op zaterdag 29 maart 2003 09:12 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Veel plezier
En als je hem hebt uitgespeeld, laat me weten wat je van de mini-game Leech hunter vind,
Ik vind er niks aaan
Leech game is op zich nog wel aardig. Beter als niets toch. Die costume change vind ik wel cool hoor. Ik ga gewoon veel leechen zodat ik unlimited ammo met mijn magnum heb als ik heb spel op hard ga spelen
RE0 was heeeeeel cool
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Net bij die haaienbak! Geweldig als die haai continu tegen dat glas aanknalt!
Vroeger moest je juist daarvoor heb spel erg snel uitspelen en dat vind ik altijd zonde Nu kan je met een subgame alle extra's halen.
Ik ben nu terug in de Mansion, net de eerste Hunters geripped.
MP en Mark of Kri moeten maar even wachten, ik ga eerst RE uitspelen.
quote:Strolie
Op zondag 30 maart 2003 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Wooeiii, net Plant 42 dood gemaakt (met V-Jolt).Ik ben nu terug in de Mansion, net de eerste Hunters geripped.
MP en Mark of Kri moeten maar even wachten, ik ga eerst RE uitspelen.
quote:Nee, maar ik ga hem wel halen. Nadat ik MP, Mark of Kri en Zelda heb gespeeld.
Op zondag 30 maart 2003 13:39 schreef Ajax_master het volgende:
BTW, heb je Zero al liggen thuis? kan je meteen doorspelen en zit je in het RE verhaal, Maar ik kan begrijpen dat je eerst Metroid wil spelen,
Resident Evil is ontzettend leuk, maar als je twee delen achter elkaar speelt is het toch "meer van hetzelfde". Als je twee dagen achter elkaar chinees eet is het de tweede dag ook minder lekker. En dat vind ik zonde.
Is me alleen beetje onduidelijk wat ik nu moet doen. De stroom doet het weer dus misschien kan ik daar iets mee.
RE
quote:I hear you !
Op zondag 30 maart 2003 18:40 schreef Strolie75 het volgende:RE
Volgens mij zijn wij de grootste RE fans van fok. Ik vind het altijd heerlijke games. Na Metroid en Zelda ga je RE0 halen ?
quote:Jep, Chocobo, Strolie en ik houden dit topic draaiende!
Op zondag 30 maart 2003 20:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
I hear you !
Volgens mij zijn wij de grootste RE fans van fok. Ik vind het altijd heerlijke games. Na Metroid en Zelda ga je RE0 halen ?
WAt vinden jullie trouwens enger?
-Resident evil Remake
-Resident evil zero
-Eternal darkness
of
-Silent hill
Persoonlijk vind ik de Remake het engst en natuurlijk zero ook , Silent hill vind ik ook wel eng aleen is soms beetje rare en vage dingen en monsters, ED, vond ik brak skeletten kwamen recht op je af en ook langzaam, je had alle tijd en je schrok haast niet,
Kennen jullie trouwens parasite eve 2 op de ps1? ik een horror-RPG, ziet er wel mooi uit en ongeveer zelfde soort caracter verhaal van RE
Verder roeleren Zombies natuurlijk!!! Ik ben altijd gek geweest op Zombies, het begon toen ik op jonge leeftijd Return of the" Living Dead" heb gezien. Na het zien van die film heb ik 2 weken geen oog dicht gedaan (ik was 10 en logeerde bij mijn tante, die ook nog naast een kerkhof woonde). Daarna heb ik de Zombie trilogie van Romero ontdekt, toen was ik helemaal verkocht!
Mijn top 3:
Deel 3 (Nemesis) valt er een beetje buiten, omdat ik Racoon City toen wel had gezien en er eigenlijk niks nieuws over Umbrella bekend werd.
quote:IK was altijd al gek op zombies die tegen politie ventjes vochten, dat vond ik zo mooi met al die geweren, daarom vind ik het intro filmpje van RE:3 zo mooi! heel leger zombies tegen veel politie en swat, Mij lijkt RE 2:nemesis project die film, lijkt me vetter dan deel 1, stad is een mooiere omgevind voor zo'n film,
Op zondag 30 maart 2003 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Verder roeleren Zombies natuurlijk!!! Ik ben altijd gek geweest op Zombies, het begon toen ik op jonge leeftijd Return of the" Living Dead" heb gezien. Na het zien van die film heb ik 2 weken geen oog dicht gedaan (ik was 10 en logeerde bij mijn tante, die ook nog naast een kerkhof woonde). Daarna heb ik de Zombie trilogie van Romero ontdekt, toen was ik helemaal verkocht!Mijn top 3:
Resident Evil 1 Remake Resident Evil: Code Veronica Resident Evil 2 Deel 3 (Nemesis) valt er een beetje buiten, omdat ik Racoon City toen wel had gezien en er eigenlijk niks nieuws over Umbrella bekend werd.
Met je top 3 ben ik het niet helemaal met je eens,
Als hardcore-resi-gamer heb ik eigenlijk nooit code veronica gespeeld, ik heb nooit een ps-2 gehad, die poort koop ik nog wel op de gamecube,
Maar ik vond Resident evil 3(even niet grafisch gelet) toch 1 van de besten, ja je ziet weining van Umbrella, maar ik vind het zo cool met die millitare, vooral in The police station vond ik het mooi toen Nemesis uit het raam sprong, ik schrok me dood!
Wel cool hoe Bradd wordt vermoord, weet iemand waar Jill hem van kent?
En later komt Nemesis steeds vaker, ook die keuzes vond ik erg cool! van:
Jump out of the window
of
Hide in the basement
En natuurlijk mijn favo character: Carlos, zo cool hé,
Ook een van de mooiste stukjes vond ik in die trein, dan gaat die gewonde tegen Nemesis vechten, Jill zit in de trein en opeens komt Nemesis binnen, Nicolai zegt:Jill, Go, Dan schiet hij al zijn kogels op Nemesis af! hij wordt half vermoord door Nemesis, maar hij ziet nog een grenaad liggen, en hij pakt die op en...... Boem,
Daarna vond ik ook wel vet met die Kerk, als Jill gewond is, dan ben je Carloss, cool in dat ziekenhuis. ben je bijna terug komt Nemesis door de muur,
IK vond 3 echt enorm vet hoor
quote:hey vergeet mij niet
I hear you !
ik reageer wel niet zoveel hier, maar ik ben al heel lang fan en heb ze ook bijna allemaal uitgespeeld.
Ben nu btw bij die haaien van RE1
quote:Intro van deel 3 was inderdaad geweldig, en Nemesis was echt eng! Ik dacht eigenlijk continu dat het Chris was! Maar ik vond het spel vrij kort en het was meer van hetzelfde, Racoon City had ik wel gezien.
Op zondag 30 maart 2003 21:27 schreef Ajax_master het volgende:
IK was altijd al gek op zombies die tegen politie ventjes vochten, dat vond ik zo mooi met al die geweren, daarom vind ik het intro filmpje van RE:3 zo mooi! heel leger zombies tegen veel politie en swat,
quote:Film was wel goed, het was natuurlijk een feest der herkenning voor de echte RE-fans. Maar ik vond het toch jammer, ze hadden er veel meer van kunnen maken als ze deze film gewoon door Romero hadden laten regisseren en een R-rating hadden gegeven (zoals oorspronkelijk de bedoeling was). Maar het einde van de film was echt goed! Ik ben wel benieuwd naar het vervolg! Meer bloed en engere zombies please!
Mij lijkt RE 2:nemesis project die film, lijkt me vetter dan deel 1, stad is een mooiere omgevind voor zo'n film,
Ik ga ervan uit dat je de film hebt gezien,
Je hebt gezien hoe Nemesis ge-creerd werd, ben benieuwd wat ze daarvan hebben gemaakt, lijkt me wel spannend dat Nemesis steeds terugkomt,
quote:Code Veronica is echt heel erg de moeite waard! Goed verhaal (je leert meer over de oorsprong van Umbrella en Wesker), mooie graphics en het spel zelf is heel erg groot (er is zelf een replica van The Mansion uit deel 1 te vinden).
Met je top 3 ben ik het niet helemaal met je eens,
Als hardcore-resi-gamer heb ik eigenlijk nooit code veronica gespeeld, ik heb nooit een ps-2 gehad, die poort koop ik nog wel op de gamecube,
quote:Was ook wel leuk, maar zoals ik al zei; meer van hetzelfde. Dit deel is me ook het minst bijgebleven. De helft van de dingen die je opnoemd weet ik al niet eens meer.
IK vond 3 echt enorm vet hoor
Mijn huidige top 5
1. Resident Evil remake
2. Resident Evil CV
3. Resident Evil 0
4. Resident Evil 2
5. Resident Evil Nemesis
Het scheelt niet veel hoor maar zo is mijn volgorde,.... heb erg genoten van RE0 en vind het jammer dat het uit is. Mmmmm..... over een paar maandjes dan maar op hard ofzo !
quote:PETS!
I hear you !
Ik ben ook een groot fan, vooral van deel 1 & 2.
Vind alleen de nieuwigheid er een beetje afgaan.
Maar misschien moet ik maar eens RE0 gaan spelen , of de remake?
Ik raak in de war van al die versie's...
Maar deel 1 blijft me favoriet, op de psx...waar het allemaal begon met 'what a mansion!'
quote:*PEEEETSSSS terug,...*
Op maandag 31 maart 2003 01:04 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
PETS!
Maar deel 1 blijft me favoriet, op de psx...waar het allemaal begon met 'what a mansion!'
Ga dan eens heel snel Resident Evil kopen (de remake, dus gewoon RE en niet RE0 (zero ))
De remake is namelijk onwijs,..... cooler dan het origineel als je het mij vraagt...
quote:Wat is zero dan?
Op maandag 31 maart 2003 01:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PEEEETSSSS terug,...*
Ga dan eens heel snel Resident Evil kopen (de remake, dus gewoon RE en niet RE0 (zero ))
De remake is namelijk onwijs,..... cooler dan het origineel als je het mij vraagt...
quote:Koop dan een GBA SP, krijg je 50 euro korting op een GC
Op maandag 31 maart 2003 01:08 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat is zero dan?
En dan moet ik een GameCube kopen...me geld blijft wegstromen....
quote:Zero speelt zich voor het origineel af,.... heel cool deel. Ook met die schitterende graps,..maar je moet niet iets kopen als je geen geld hebt nee.
Op maandag 31 maart 2003 01:08 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat is zero dan?
En dan moet ik een GameCube kopen...me geld blijft wegstromen....
Grappig hoe dat spel de hele dag bij je blijft!
quote:hehe, heb jij dat ook altijd
Op maandag 31 maart 2003 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hehehe, ik zat gister vast bij RE1. Nu zat ik vanmorgen op de fiets na te denken en bedacht ik me opeens dat ik een jewel Box heb met rond gat en een rode jewel. Straks eens proberen die twee te combineren.Grappig hoe dat spel de hele dag bij je blijft!
Heb ik idd ook, zit je gewoon de hele dag, of zelfs snachts in je nest na te denken waar je nu heen gaat en wat je gaat doen
Echt geniaal gewoon.
quote:Voor pc weet ik het niet, maar voor de Cube komen de ports natuurlijk binnenkort,... dan houd je het lekker nostalgisch !
Op maandag 31 maart 2003 12:40 schreef Smots het volgende:
weet er iemand trouwens waar R.E. 2 en 3 nog ergens voor de PC te koop liggen?
Ik had deel 2 voor de PC en dat zag er eigenlijk wel iets beter uit dan voor de PSX.
quote:Uiteraard
Op maandag 31 maart 2003 12:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ze blijven imo op psx het leukst ipv PC
RE 2 vond ik erg geniaal vanwege die 2 paden die de 2 characters continue kruisen. Tijd voor RE nostalgie shots:
De Cube shots zien er nog wel goed uit vind ik.
Resident Evil 2
Resident Evil Nemesis
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Uiteraard
Consoles heersen.
RE 2 vond ik erg geniaal vanwege die 2 paden die de 2 characters continue kruisen. Tijd voor RE nostalgie shots:
De Cube shots zien er nog wel goed uit vind ik.
Resident Evil 2
Resident Evil Nemesis
quote:Och shit jaaaaaaaaaaaa!
Op maandag 31 maart 2003 12:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Voor pc weet ik het niet, maar voor de Cube komen de ports natuurlijk binnenkort,... dan houd je het lekker nostalgisch !
quote:Fuck, ik heb alleen die van deel 2.
Op maandag 31 maart 2003 12:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb trouwens de complete soundtrack van Resi 1 & 2
Screens Resident Evil 2: http://www.capcomeuro-press.com/Screenshots/2954res2.zip
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:07 schreef Smots het volgende:
kan iemand deze downloaden?
Screens Resident Evil 3: http://www.capcomeuro-press.com/Screenshots/2993screens.zip
Screens Resident Evil 2: http://www.capcomeuro-press.com/Screenshots/2954res2.zip
Prachtige screens !
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 31-03-2003 15:33]
quote:ik heb nooit problemen gehad met de controls eigenlijk
Op maandag 31 maart 2003 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit net wat reviews over Resident Evil:0 te lezen. Waarom zit iedereen toch altijd over de controls te zeiken? Tuurlijk, RE heeft niet de meest simpele bediening, maar dat is al zo sinds het oorspronkelijk deel 1 (en toen was iedereen er al over aan het klagen). Crappy controls horen bij de charme van Resident Evil, net als wazige puzzels en irritante vijanden (met die vliegende insecten uit CV als hoogtepunt). Na 10 minuten spelen heb ik de bediening trouwens meestal wel weer in de vingers.
Wat is er zo crappy aan? Af en toe te sloom om niet gebeten te worden enzo, maar qua lopen heb ik er geen problemen mee. Wazige puzzels zijn er wel ja, maar goed, vind ze juist wel leuk
Irritante vijanden zijn er ook ja, vooral de hunters uit 1 en 3, dat ze in 1 keer je hoofd eraf slicen, bijzonder irritant.
Owhja,1 ding wat ikzelf zowel negatief als positief vind is het savesysteem. Het is natuurlijk wel vet dat je vol spanning weer op zoek gaat naar een savepoint enzo, alleen wat irritant is, is dat je niet plotseling kan stoppen omdat je niet overal kan saven. Ook vind ik de InktRibbons een slecht ding, in Nemesis (of code veronica?) had je oneindig van die dingen, dat vond ik duidelijk beter, ben namelijk iemand die nogal vaak saved bij dat soort spellen
quote:Ik merk dat nu ook aangezien ik elke keer korte stukjes speel. Ik heb eigenlijk continu te weinig ribbons (en te weinig ammo, maar dat hoort).
Op maandag 31 maart 2003 15:33 schreef Markster het volgende:
Ook vind ik de InktRibbons een slecht ding, in Nemesis (of code veronica?) had je oneindig van die dingen, dat vond ik duidelijk beter, ben namelijk iemand die nogal vaak saved bij dat soort spellen
quote:ja ammo maakt niet uit, maar die ribbons zijn vervelend.
Op maandag 31 maart 2003 15:35 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik merk dat nu ook aangezien ik elke keer korte stukjes speel. Ik heb eigenlijk continu te weinig ribbons (en te weinig ammo, maar dat hoort).
Kom er in 1 keer zo'n kikker, best creepy, maar die pakt met zijn tong Rebecca, en sleurt Rebecca naar zich toe, Hij begint heel rustig Rebecca stukje-voor-stukje te eten, en wat doet Billy? Precies ja helemaal niks, hij staat er blij bij met de gedachte: Eindelijk van die bitch af
En toen moest ik een groot stuk overnieuw doen, kut billy
quote:Whoehahaha,.. ik moest ook zo lachen om die kikker,.... !
Op maandag 31 maart 2003 17:17 schreef Ajax_master het volgende:
Ik had laast trouwens wat kut!, ik liep samen met Billy door zo'n gang, vlakbij aan het eind, ik was Rebecca en Billy stond op attack,Kom er in 1 keer zo'n kikker, best creepy, maar die pakt met zijn tong Rebecca, en sleurt Rebecca naar zich toe, Hij begint heel rustig Rebecca stukje-voor-stukje te eten, en wat doet Billy? Precies ja helemaal niks, hij staat er blij bij met de gedachte: Eindelijk van die bitch af
En toen moest ik een groot stuk overnieuw doen, kut billy
quote:PETS!
Op maandag 31 maart 2003 23:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahaha,.. ik moest ook zo lachen om die kikker,.... !
Hunters heten ze
quote:Nog hardere *PETS*terug!
Op maandag 31 maart 2003 23:05 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
PETS!
Hunters heten ze
Dus doe nou niet of je slim ben in Resident evil, want Chocobo en ik weten er alles over
Maar ik RE 2 & 3 er toch beter uitzien. niet veel maar wel wat
quote:Goed gesproken
Op dinsdag 1 april 2003 07:54 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Nog hardere *PETS*terug!
Je hebt de volgende combinatie:
Mens+virus = Zombie
Hond+virus= hellhond
Kikker+Mens+T-Virus=Hunter
Kikker+T-virus=Kikker waar wij het over haddenDus doe nou niet of je slim ben in Resident evil, want Chocobo en ik weten er alles over
![]()
quote:Zeker,......... je bent het "in de box stop" probleem kwijt maar je hebt er een ander voor gekregen. Ik leg alles meestal (wat ik niet kan meenemen) zoals munitie, wapens en herbs en spray's in de centrale hal (Das pas in een huis mocht je nu nog op de trein zitten). Op de map kan je dat netjes terugvinden allemaal. Ook als je onderweg items tegenkomt zorg er dan voor dat je ze even gechecked hebt,...dat doe je door ze op te pakken en weer neer te leggen. Zo mark je de item op de map
Op woensdag 2 april 2003 07:19 schreef George_Bush het volgende:
Ik heb gisteravond Resident Evil 1 uitgespeeld, en daarna meteen even Zero gecheckt. (lag al een paar weken in dekast) Ik zie nergens itemboxen, wel kan ik alles op de grond gooien. Dat zal straks wel een probleem worden om alles terug te vinden, heeft iemand hier tips over?
Succes !
quote:
Op woensdag 2 april 2003 07:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zeker,......... je bent het "in de box stop" probleem kwijt maar je hebt er een ander voor gekregen. Ik leg alles meestal (wat ik niet kan meenemen) zoals munitie, wapens en herbs en spray's in de centrale hal (Das pas in een huis mocht je nu nog op de trein zitten). Op de map kan je dat netjes terugvinden allemaal. Ook als je onderweg items tegenkomt zorg er dan voor dat je ze even gechecked hebt,...dat doe je door ze op te pakken en weer neer te leggen. Zo mark je de item op de map
Succes !
En chocobo had je dit nog gelezen?
quote:
Op maandag 31 maart 2003 23:05 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
PETS!
Hunters heten ze
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 07:54 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Nog hardere *PETS*terug!
Je hebt de volgende combinatie:
Mens+virus = Zombie
Hond+virus= hellhond
Kikker+Mens+T-Virus=Hunter
Kikker+T-virus=Kikker waar wij het over haddenDus doe nou niet of je slim ben in Resident evil, want Chocobo en ik weten er alles over
![]()
quote:
Op woensdag 2 april 2003 07:55 schreef Ajax_master het volgende:[..]
En chocobo had je dit nog gelezen?
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 18:56 schreef Varuna het volgende:[..]
Goed gesproken
quote:Goeie tip, thanks!
Op woensdag 2 april 2003 07:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zeker,......... je bent het "in de box stop" probleem kwijt maar je hebt er een ander voor gekregen. Ik leg alles meestal (wat ik niet kan meenemen) zoals munitie, wapens en herbs en spray's in de centrale hal (Das pas in een huis mocht je nu nog op de trein zitten). Op de map kan je dat netjes terugvinden allemaal. Ook als je onderweg items tegenkomt zorg er dan voor dat je ze even gechecked hebt,...dat doe je door ze op te pakken en weer neer te leggen. Zo mark je de item op de map
Succes !
quote:Dat is wazig, vallen die dan allemaal op 1 hoop?
Op woensdag 2 april 2003 07:55 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Chocobo ben je weer terug van je ban?
O ja, en die items kan je best door de trein laten slingeren, want als de trein crasht vallen alle items eruit en bijelkaar,
quote:Niet allemaal hoor,..... een paar !
Op woensdag 2 april 2003 11:07 schreef George_Bush het volgende:[..]
Dat is wazig, vallen die dan allemaal op 1 hoop?
quote:Ik heb hem uit maar ben benieuwd wat jij er van vind !
Op woensdag 2 april 2003 11:59 schreef Smots het volgende:
* Smots is noestig bezig met een review van R.E. 0
Ik duw altijd op B en duw de controler naar achteren.
quote:Dat klopt,......... dat is nu B ---> (en naar achter) zoals Strol al zegt. Met de C (amera) toest kan je nu de partner besturen !
Op woensdag 2 april 2003 14:49 schreef George_Bush het volgende:
Als ik aan het gele knuppeltje kom dan draait de Rebecca zich niet 180 graden om, in Resident Evil 1 ging dat wel. Dat was wel een gemakkelijke move, weet iemand of dat in Zero ook gaat?
Grenade Launcher Round Trick
-------------------------------
To accomplish this, you must have rounds in the Grenade Launcher, and also a
seperate set of rounds, preferrably incinerary.
1) Deposit everything in your item box but leave the first item slot in the box
open. Put the G. Launcher in the first inventory slot and the extra rounds in
the second.
2) Close the Item Box.
3) Equip the G. Launcher, then open the Item Box.
4) Select the extra rounds, then put them in the first item box slot.
5) Select the extra rounds in the box and choose to combine them with the G.
Launcher.
6) Viola! Extra rounds! Close the inventory and reopen it to have around 255
rounds, enough to last you the entire game!
quote:Dat foefje bestaat, ik heb er toevallig gisteren nog over gelezen in de official guide van Prima Games.
Op woensdag 2 april 2003 15:28 schreef George_Bush het volgende:
Kan iemand dit bevestigen? (Resident Evil 1 voor de gamecube)
-------------------------------To accomplish this, you must have rounds in the Grenade Launcher, and also a
seperate set of rounds, preferrably incinerary.1) Deposit everything in your item box but leave the first item slot in the box
the second.
2) Close the Item Box.
Launcher.
quote:Heb je het zelf ook al geprobeerd? En werkt het in beide spel opties? (easy en normaal) En zo ja zou je het nog een keer in het Nederlands uit kunnen leggen want zo in het Engels vindt ik het nogal wazig.
Op woensdag 2 april 2003 16:10 schreef Smots het volgende:[..]
Dat foefje bestaat, ik heb er toevallig gisteren nog over gelezen in de official guide van Prima Games.
------------------------------------------------------------
-------------------------------
To accomplish this, you must have rounds in the Grenade Launcher, and also a
seperate set of rounds, preferrably incinerary.
dit hierboven snap ik, 1 garnaatwerper en 1 set losse munitie erbij
wat is de eerste "item slot"?
the second.
"inventory slot" bedoelen daarmee die 8 vakjes waarin je dingen kan meenemen?
2) Close the Item Box.
doe de kist weer dicht, snap ik ook
zorg dat je de garnaatwerper in je handen heb, en open de kist weer, snap ik ook
de extra garnaten weer in de kist, maar hoe weet ik welke de eerste "item box slot" is?
Launcher.
?? kan dat als ie nog in de kist zit?
als het zover is kan je wel VET knallhu!!!
Dus HELP!
quote:dan zou ik de guide een keer naar mijn werk mee moeten nemen, want ik weet wel dat de instructies EXACT moesten worden opgevolgd.
Op woensdag 2 april 2003 16:43 schreef George_Bush het volgende:[..]
Heb je het zelf ook al geprobeerd? En werkt het in beide spel opties? (easy en normaal) En zo ja zou je het nog een keer in het Nederlands uit kunnen leggen want zo in het Engels vindt ik het nogal wazig.
------------------------------------------------------------
-------------------------------To accomplish this, you must have rounds in the Grenade Launcher, and also a
seperate set of rounds, preferrably incinerary.dit hierboven snap ik, 1 garnaatwerper en 1 set losse munitie erbij
wat is de eerste "item slot"?
the second."inventory slot" bedoelen daarmee die 8 vakjes waarin je dingen kan meenemen?
2) Close the Item Box.doe de kist weer dicht, snap ik ook
zorg dat je de garnaatwerper in je handen heb, en open de kist weer, snap ik ook
de extra garnaten weer in de kist, maar hoe weet ik welke de eerste "item box slot" is?
Launcher.?? kan dat als ie nog in de kist zit?
rounds, enough to last you the entire game!als het zover is kan je wel VET knallhu!!!
Dus HELP!
quote:Als je dat zou willen doen.
Op woensdag 2 april 2003 16:45 schreef Smots het volgende:[..]
dan zou ik de guide een keer naar mijn werk mee moeten nemen, want ik weet wel dat de instructies EXACT moesten worden opgevolgd.
ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, trouwens
Na de oogverblindend mooie remake van het originele Resident Evil-spel worden bebezitters van een Gamecube nu verwend met de allereerste Resident Evil-game die geheel ontwikkeld is voor een Nintendo-console: Resident Evil Zero!
Resident Evil Zero is overigens niet ontwikkeld voor de Gamecube, want dit zou eigenlijk een game voor de Nintendo 64 worden. Capcom besloot echter om R.E.0 niet op de N64 uit te brengen, maar om te wachten met de release totdat de Gamecube in de winkels lag.
Dit laatste deel in de Resident Evil-reeks is eigenlijk het eerste deel, want in R.E.0 krijg je te weten wat er gebeurde voor het welbekende 'mansion incident' uit Resident Evil. In moeilijke termen heet het dan ook wel een 'prequel'. In R.E. 0 krijg je flink wat achtergrondinformatie over de gebeurtenissen uit de andere Resident Evil-games, en voor gamers die bekend zijn met de Resident Evil-reeks zal één van de twee hoofdpersonen uit dit spel dan ook geen onbekende zijn. In de Resident Evil remake kon je al kennismaken met Rebecca Chambers, één van de leden van het S.T.A.R.S. Bravo-team, en in R.E. 0 krijg je te zien wat er met haar gebeurt in de 24 uur vóór de gebeurtenissen die plaatsvinden in Resident Evil.
In R.E. 0 speel je overigens niet alleen als Rebecca. Je neemt ook de rol aan van de ontsnapte militaire gevangene Billy Coen, een getaoeëerde 'badass' die aan de zijde van Rebecca op onderzoek uitgaat. Dit is meteen één van de meest opvallende vernieuwingen in R.E. 0: kon je in voorgaande delen nog met het ene of het andere karakter spelen, in dit deel bestuur je alletwee de karakters tegelijkertijd!
Let's work together, people!
Dit systeem wordt door Capcom 'partner zapping' genoemd, en het komt erop neer dat je tijdens het spelen met één druk op de knop kunt wisselen van karakter. Bestuur jij Billy, dan volgt Rebecca gedwee (tenzij je haar instrueert om je niet te volgen.) en vice versa. Je moet er wèl voor zorgen dat Billy en Rebecca alletwee in leven blijven. Gaat één van de twee karakters dood, dan ben je het zakkie. Buiten het 'partner zapping' systeem is de gameplay van R.E. 0 bijna onveranderd gebleven ten opzichte van zijn voorgangers., met als uitzondering de mogelijkheid om de voorwerpen in je inventory op de grond te gooien wanneer jij dat wil. (Precies: die vervelende opslagkisten zijn verdwenen!)
Natuurlijk tref je in R.E.0 een groot aantal oude bekenden aan zoals de hunters en de zombies (ook de redheads!), maar daarnaast zul je ook belaagd worden door een aantal nieuwe vijanden. Vooral de bloedzuigers (leeches) zijn uitermate smerig! Reken er maar op dat de vijanden in R.E. 0 je regelmatig de stuipen op het lijf zullen jagen....
Graphics
Tja, wat valt er nog over de graphics van R.E.0 te zeggen? Net als in de Resident Evil-remake voor de Cube zijn de graphics van deze game werkelijk om te kreunen zo mooi. Lichteffecten, vijanden, omgevingen en de karakters die je bestuurt: alles ziet er waanzinnig mooi en griezelig echt uit. Voorbeeldje? Kleine stofwolkjes stuiven omhoog als je een oude trap bestijgt die met tapijt bekleed is.... Dit is slechts een kleine indicatie van hoe ontzettend veel aandacht er is besteed aan het grafische aspect van R.E.0.
Ook de geluiden en de muziek zijn trouwens goed verzorgd, en ze werken enorm sfeerverhogend. Ook al is het foefje van de Resident Evil-games niets nieuws meer, toch werkt het nog steeds, elke keer weer! (OK, behalve bij de intens waardeloze Resident Evil Survivor-games)
Conclusie
Met R.E. 0 heeft Capcom een erg indrukwekkend nieuw deel in de Resident Evil-serie uitgebracht. Dankzij het ingenieuze 'partner zapping' systeem wordt de gameplay aanzienlijk verbeterd, en het compleet nieuwe verhaal heeft zelfs voor de meest doorgewinterde Survival horror-gamer een aantal èrg spannende verrassingen in petto. Ook al is en blijft Eternal Darkness het engste spel op de Gamecube, Resident Evil 0 is maar een héél klein beetje minder angstaanjagend!
Aleen ik vind RE toch enger dan ED, weet niet maar eerlijk gezegd vind ik Eternal darkness saai
De combinaties van de vijanden:
Mens + T-Virus = Zombie
Hond + T-Virus = Hellhond
Mens + T-Virus + Leeches = Leech zombie
Haai + T-virus = Neptus
Mens + Kikker + T-virus = Hunter
Kikker + T-virus = Grote kikker
Mens + T-Virus + 3 hoofden = Lisa
Coole combinatie lijkt me(bestaan niet):
Mens+ Leeches + Kikker + T-virus= Leech hunter
Hond + Mens + 3 hoofden + T-virus = ?
Extreme Minor update. The only thing, is telling you, THIS DOES NOT
WORK ON THE PAL VERSION!!!!!
en
Q. Does this work on the PAL Version?
A. From my Knowledge, THIS WAS FIXED. So NO IT DOES NOT WORK.
Dat is minder, krijgen we RE als laatste, halen ze er ook nog die bug uit
Echt mannen spelen Resident Evil in het donker, zonder first aid sprays en alleen met de Combat Knife.
Owja, schone onderbroeken doen we ook niet aan.
*bikkel is*
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-04-2003 19:07]
quote:Ja dat klopt, maar als ik het spel al een keer heb uitgespeeld wil ik graag een keer lekker knalle zonder op mijn ammo te letten.
Op woensdag 2 april 2003 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
Cheats zijn voor mietjes!Echt mannen spelen Resident Evil in het donker, zonder first aid sprays en alleen met de Combat knife.
[Dit bericht is gewijzigd door George_Bush op 02-04-2003 19:12]
quote:Praat
Cheats zijn voor mietjes!
quote:Speaking of underwear....
Cheats zijn voor mietjes!Echt mannen spelen Resident Evil in het donker, zonder first aid sprays en alleen met de Combat Knife.
Owja, schone onderbroeken doen we ook niet aan.
*bikkel is*
quote:Ik zag het! Die ga ik straks thuis een bekijken, kan helaas op het werk niet.
Op donderdag 3 april 2003 10:18 schreef Smots het volgende:
Speaking of underwear....
Het grote PS2 topic [deel 7]
Kga nu eens kijken wat ik allemaal kan met alle shit die ik onderweg heb gepakt
(medals, metal object)
quote:
Capcom heeft geen zin meer in deuren
Resident Evil zonder deur-sequence? Ja, het is echt waar!
De echte Resident Evil fan is maar al te bekend met het fenomeen deuren. Deze werden flink uitgebuit in de Resident Evil serie om het volgende kamertje te laden, maar ook om de spanning op te bouwen. Nooit wist je zeker wat je aan de andere kant van een deur kon verwachten.Toch maakt Capcom daar een eind aan met Resident Evil online, daar zullen namelijk geen deur-sequences meer in zitten. Dat zou niet goed genoeg werken bij een online game en bovendien wil Capcom er wat extra spanning ingooien door het voor zombies mogelijk te maken jou te volgen door deuren. De speler zal zelf ook deuren in kunnen schieten of laten exploderen met dynamiet of iets dergelijks, de slopers onder ons kunnen dus hun lol op met Resident Evil Online.
Op de E3 zullen we meer zien van deze veelbelovende nieuwste telg uit de Resident Evil serie.
Bron: Insidegamer
Of komt hij toch nog op de kubus?
Het mooitste is wel dat er nooit een RE-spel op die doos van Bill gates komt
quote:Zeg het niet te hard
Op vrijdag 4 april 2003 08:51 schreef Ajax_master het volgende:
April 03, 2003 - An article in the Nikkei Business Daily Friday stated that Capcom Entertainment is "loosening its ties with Nintendo" due to disappointing growth of the console on a global level. The trade also reported that Capcom would -- after Resident Evil 4 -- release future "survival horror" titles for multiple platforms instead of keeping them exclusive to GameCube.
Capcom also has recently come to the conclusion that it should be supplying more games for other consoles, according to Nikkei Business Daily.
The news isn't exactly breaking. Capcom previously announced that it would release Resident Evil Online for PlayStation 2, so it was assumed that the franchise would be available for other consoles in the future.
More as it becomes available.
quote:wat ik nou jammer vind, is dat alle oudere spellen gewoon gepoort worden naar de gamecube. En dan ook nog 1remake en zero gamecube only maken.. Zit ik hier met me ps2
Op vrijdag 4 april 2003 08:51 schreef Ajax_master het volgende:
IK vind het zo jammer, dat Resident evil online niet op de Gamecube verschijntOf komt hij toch nog op de kubus?
quote:of lenen, zoals ik heb gedaan
Op vrijdag 4 april 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon een Gamecube kopen, heb ik ook gedaan.
quote:ja, weet ik, maar die heb ik niet origineel. En ik heb geen zin om me ps2 om te bouwen.
Op vrijdag 4 april 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Die oude PSX-delen kun je trouwens ook gewoon op de PS2 spelen hoor.
Net tegen Lisa gevochten! Ik ben aardig geweest en heb Barry maar zijn gun gegeven! Geweldig stuk trouwens, ook als je op haar kamer komt.
Nu in de Labs.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 05-04-2003 13:39]
quote:cool, ik heb net tegen die grote spin gevochten en ben lisa even tegengekomen, maar ik moest eten dus ben toen gestopt
Op zaterdag 5 april 2003 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILERNet tegen Lisa gevochten! Ik ben aardig geweest en heb Barry maar zijn gun gegeven! Geweldig stuk trouwens, ook als je op haar kamer komt.
Nu in de Labs.
Maar ik leer nu wel steeds meer over het verhaal achter de T-Virus.
quote:Je hebt hem bijna uitgespeeld
Op zaterdag 5 april 2003 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ben nu aan het rondrennen in het Laboratorium. Vind ik beetje tegenvallen, is een beetje klein (vergeleken met de Mansion). Zoveel moeite om zo'n klein iets te verbergen.Maar ik leer nu wel steeds meer over het verhaal achter de T-Virus.
Dat stuk met Lisa was echt vet!, Weet iemand trouwens wat er gebeurt als je Baary zijn gun niet geeft?,
IK was heel aardig;
IK ga barry zijn gun, en klimde toen met een speer naar boven,
Barry, werd afgeslacht, heb gelukkig wel geladen
Resident evil
quote:Je moet die vier stenen naar beneden duwen terwijl Barry op Lisa schiet!
Op zaterdag 5 april 2003 18:46 schreef Ajax_master het volgende:
IK ga barry zijn gun, en klimde toen met een speer naar boven,
Barry, werd afgeslacht, heb gelukkig wel geladen
Krijg je een heel cool en luguber filmpje te zien.
quote:Bedankt voor de tip,
Op zaterdag 5 april 2003 18:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je moet die vier stenen naar beneden duwen terwijl Barry op Lisa schiet!
Krijg je een heel cool en luguber filmpje te zien.
Een van de creepyst dingen is de eerste Crimson head, in die kerker, met 4 maskers, woh dat stukje roeleerd zwaar
quote:SPOILER
Op zaterdag 5 april 2003 18:58 schreef Ajax_master het volgende:
In die doodskist, ligt toch haar moeder? was wel cool en creepy,
Als je die 4 stenen die afgrond induwd gaat die kist open.
Lisa pakt dan de schedel van haar moeder en stoort zich in de diepte terwijl ze "moooooooooooooother" gilt.
En op haar rug "draagt" ze het gezicht van een vrouw die zich voordeed als haar moeder.
Ik heb net op het gemak al die files nog eens doorgelezen, het viel me nu pas op dat die files rond Lisa en haar famillie allemaal uit 1967 zijn. Blijkbaar waren ze toen al begonnen met die experimenten en waren Lisa en haar moeder de eerste proefpersonen.
creepy
Wat een mietje die Tyrant, 6 kogels uit mijn magnum + die kleine gun en hij was uitgeschakeld!
Heb ik daarvoor al mijn ammo bewaard. En hij bleef ook wel erg mooi stilstaan voor mijn raketwerper.
Laatste was sowieso vrij makkelijk, ik had al mijn grenadelauncher ammo bewaard.
Binnenkort eens een keer met Chris spelen.
quote:Ja Tyrant was inderdaar best makkelijk, als je Chris speelt, moet je wel opletten dat je 2 spullen minder kan meenemen, en je ontmoet Rebecca uit RE:0
Op zondag 6 april 2003 11:01 schreef Strolie75 het volgende:Laatste was sowieso vrij makkelijk, ik had al mijn grenadelauncher ammo bewaard.
Binnenkort eens een keer met Chris spelen.
Strolie waneer ga je 0 kopen trouwens?
April 07, 2003 - Many of you have played at least one of the games in the Resident Evil series and have a general feel for how the survival-horror games feel and play out. When Capcom announced that they would be releasing Resident Evil Online, the same lot of you (and us) wondered how an online Resident Evil game would be structured. Capcom has been relatively quiet on the subject, but we have uncovered some new details about the title.
In Resident Evil Online, gamers will select one of the eight characters available for play, as will three other human players. Each unique character will have a separate path in the game, implying that the game does in fact have an episodic structure. There are currently 18 levels planned, each taking roughly two hours (the amount of time that Capcom found to be ideal for an online session) to complete, but this is still subject to change.
Each game session will have a total of eight characters that are actively playing, four human and four CPU controlled. The catch here is that the human players will not know which characters are being controlled by other gamers, and which ones are being controlled by the computer. But can't a player just type in a comment using a keyboard, or use a headset for voice communication? No, actually. Resident Evil Online supports neither the use of a keyboard or headset. Instead, the game will have a series of stock phrases that can selected during play. This way the identity of each and every one of the eight characters remains a mystery.
Additionally, every player in the Resident Evil Online will be able to share ammunition and items. This is rumored to play an integral part of the game, with players being forced to manage resources in hopes of survival, and also to create tension among the different players; who'll be generous enough to give you their last green herb when you're down and out? That's what we thought
Resident Evil has always been about zombies, and Resident Evil Online is no different. Raccoon City -- yes, the one and only -- will be flooded with zombies out to persuade you to join their fraternity. Well, they might not be that tactful, but rest assured that each and every zombie will be waiting to turn you into a flesh-munching beast of the undead. In fact, that's exactly what will happen if you are caught by a zombie -- your character is turned into a zombie that may become the your other team members' next target. And no, you can't control the zombie.
Resident Evil Online sounds like it may give the series the healthy dose of freshness and originality that many fans of the series have been longing for. Expect a flood of information regarding the title at this year's E3 in May. Until then, why don't you check out the media page for eight new characters renders.
Alleen dit stukje vind ik wazig
quote:Dan is het toch gewoon hetzelfde als SP?
Each game session will have a total of eight characters that are actively playing, four human and four CPU controlled. The catch here is that the human players will not know which characters are being controlled by other gamers, and which ones are being controlled by the computer.
quote:[leekmode] SP ? [/leekmode]
Op dinsdag 8 april 2003 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt helemaal niet verkeerd!Alleen dit stukje vind ik wazig
[..]Dan is het toch gewoon hetzelfde als SP?
quote:Single Player
Op dinsdag 8 april 2003 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[leekmode] SP ? [/leekmode]
Als je niet weet wie menselijk is en wie niet hadden ze net zo goed een single player game kunnen ontwikkelen met een goede AI.
quote:*nadenkt*
Op dinsdag 8 april 2003 09:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Single Player
Als je niet weet wie menselijk is en wie niet hadden ze net zo goed een single player game kunnen ontwikkelen met een goede AI.
He,... das idd een aparte kijk hierop ja.
Het lijkt me toch wel cool om online te overleven met derden
Dat stukje over die missies klinkt wel leuk, zeker als Capcom van Racoon City een uitgebreide stad maakt en je nieuwe missies/locaties kunt downloaden.
Ook dat je in een Zombie verandert wanneer je te vaak gebeten wordt is erg stoer. Alleen jammer dat je hem dan niet kunt besturen.
quote:Dat zou wat zijn,..... ook nog eens de gamers kunnen aanvallen. Dat moeten ze maken !
Op dinsdag 8 april 2003 09:24 schreef Strolie75 het volgende:Ook dat je in een Zombie verandert wanneer je te vaak gebeten wordt is erg stoer. Alleen jammer dat je hem dan niet kunt besturen.
Eindelijk een spel waar ik al heel lang bij RE op wacht is hij aleen voor de ps 2, ik heb het geld niet voor een 2e console jammer ,want sony gaat niet echt goed online, doen dan Gamecube
EDIT:
quote:
Ook al is en blijft Eternal Darkness het engste spel op de Gamecube, Resident Evil 0 is maar een héél klein beetje minder angstaanjagend!
[Dit bericht is gewijzigd door Forau_Diavolina op 14-04-2003 16:51]
quote:idd, ik vond ED helemaal niet eng, il vond hem een beetje saai...
Op maandag 14 april 2003 16:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Biohazard 0?
Vaag. Maar leuke poster.EDIT:
[..]
Ik vond dat spel helemaal niet zo angstwekkend.
quote:Lijkt mij eerlijk gezegd niet zo geweldig.
Op maandag 14 april 2003 18:53 schreef wc-eend het volgende:
Er is ook een nieuwe RE in de maak voor de lightgun.. et ziet eruit als de gewone RE, maar als je zombie's tegenkomt dan switch je naar ander beeld, en kan je knallen
Maar wie weet weten ze er iets leuks van te maken
ALs het maar niet zoiets wordt als the house of the dead(hoewel ik HOTD best vermakelijk vond )
Resident evil quiz
Week: 1
1.Wat is Barrys achternaam?
2. Hoe heten de zombies, die als je zombies dood en niet in de fik steken sterker terugkomen? In de Remake
3. Wie werd in deel 3 bij het police station vermoord?
4. Hoe heet het kleine meisje in deel 2?
5. Hoe heet de stad waar alles afspeelt?(intikkertje)
6 .Hoeveel mensen overleven deel 3?
7. Met welk voertuig ga je in deel 3 weg?
8 Hoeveel mensen heeft Billy vermoord?(niet de zombies meegerekend hoor )
9. Hoe oud is Rebbeca?
10. Hoe heet het Resident evil spel dat op de gameboy is verschenen?
11. welke jaar speelt Zero zich af?
12. Hoe heeft de proffesor in RE2 die ook te zien is in RE:0? Wil...........
13. Noem alle 4 members die in de Remake de Mansion in gingen
14. Welke beesten krijg je met: Mensen + T-Virus + Kikkers
15. Hoe heet het verminkte beest in de Remake, in een tuinhuis?(voor + achternaam)
quote:De eeuwige roem en status van Resident evil kenner van het jaar
Op woensdag 16 april 2003 20:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat kunnen we winnen?
Maareuh, ik weet er wel een paar, moet ik die nu posten ofzo?
Post alle antwoorden maar
quote:Alle wordt een probleem
Op woensdag 16 april 2003 21:18 schreef Ajax_master het volgende:[..]
De eeuwige roem en status van Resident evil kenner van het jaar
Post alle antwoorden maar
2. Hoe heten de zombies, die als je zombies dood en niet in de fik steken sterker terugkomen? In de Remake
Crimson Heads
3. Wie werd in deel 3 bij het police station vermoord?
RPD Officer Martin Branagh
4. Hoe heet het kleine meisje in deel 2?
Sherry Birkin
5. Hoe heet de stad waar alles afspeelt?(intikkertje)
Racoon City
6 .Hoeveel mensen overleven deel 3?
Alleen Carlos en Jill toch?
7. Met welk voertuig ga je in deel 3 weg?
Helicopter
8 Hoeveel mensen heeft Billy vermoord?(niet de zombies meegerekend hoor )
Weet ik niet, ik heb RE0 nog niet gespeeld.
9. Hoe oud is Rebbeca?
18
10. Hoe heet het Resident evil spel dat op de gameboy is verschenen?
RE: Gaiden
11. welke jaar speelt Zero zich af?
Ik geloof dat ik ooit in een review 1998 heb gelezen
12. Hoe heeft de proffesor in RE2 die ook te zien is in RE:0? Wil...........
William Birkin
13. Noem alle 4 members die in de Remake de Mansion in gingen
Enrico, Forrest, Richard en Kenneth
14. Welke beesten krijg je met: Mensen + T-Virus + Kikkers
Hunters
15. Hoe heet het verminkte beest in de Remake, in een tuinhuis?(voor + achternaam)
Lisa Trevor
Er zijn 3 verschillende virussen ontwikkeld.
Wesker heeft nu dus alle 3(!) de virussen tot zijn beschikking. Het zou me niks verbazen als hij hiermee een of ander monster ging maken.
quote:Capcom's Resident Evil: Survivor series was first conceived as an opportunity to branch out from the Resident Evil storyline and gameplay mechanics, placing an emphasis on action as opposed to the puzzle-solving elements in the adventure-oriented originals. Indeed, Capcom even went so far as to change the perspective and gameplay to resemble something that you might find in a light-gun game like Sega's The House of the Dead--except the Survivor games didn't force you to move in any particular direction, instead allowing you to freely explore the games' environments and avoid enemy confrontations when necessary. The latest game in the series, Resident Evil: Dead Aim, has many of the same features and mechanics as its predecessors, but interestingly, Capcom has made some changes to make the game feel more like some of the classic Resident Evil titles, the most notable of which is the addition of the third-person perspective.
http://www.gamespot.com/ps2/action/residentevildeadaim/preview_6025219.html
quote:Strol,.......
Op woensdag 16 april 2003 21:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zat zo'n beetje na te denken over de verhaallijn van Resident Evil 4. De rode draad door de RE delen is altijd Wesker geweest. Ik denk dat hij een grote rol gaat spelen in het nieuwe deel, denk hierover maar eens na.Er zijn 3 verschillende virussen ontwikkeld.
T-Virus is o.a door Wesker ontwikkeld. G-Virus, combinatie van Ebola en T-Virus. Lisa Trevort was hiermee geinfecteerd (Wesker heeft dit virus uit het lichaam van Lisa gehaald, zie Wesker's Report II). T-Veronica Virus (Wesker stal Steve's lichaam, hij was hiermee geinfecteerd). Wesker heeft nu dus alle 3(!) de virussen tot zijn beschikking. Het zou me niks verbazen als hij hiermee een of ander monster ging maken.
quote:Ik haal de Cube ports van RE 2 en 3 zijnde dan ook blind. Dat zal me als RE fan niet ontgaan
Op donderdag 17 april 2003 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben me een beetje bij aan het lezen, ik ben echt veel vergeten van de verhaallijnen van deel 2 en 3!
quote:Is Sherry Birkin in deel 2 niet ontvoerd? Misschien gaat Leon achter haar aan. Claire ging na deel 2 tenslotte naar Umbrella Europe om Chris te redden (RE:Code Veronica).
Op donderdag 17 april 2003 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Wel cool dat Leon in het deel zit. Vond het altijd een coole character ! Waar zet je hem in je theorie Strol ?
Eff voor de duidelijkheid ik ben Ajax_master maar eff andere gebruikersnaam,
Aleen Strolie de quiz gedaan? je had trouwens 13/15 goed,
Chocobo waarom doe jij hem niet
En is Dead aim voor de Gamecube?
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:12 schreef HomerJ het volgende:
Aleen Strolie de quiz gedaan? je had trouwens 13/15 goed,
quote:PS2
En is Dead aim voor de Gamecube?
quote:1 en 3, Barry's achternaam is Button en Brad werd vermoord,
Op donderdag 17 april 2003 14:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Welke had ik fout?
[..]
PS2
En 8 wist je niet
Stomme ps-2 maak het voor de NGC
quote:Ga jij eens heel snel op de site van Capcom kijken, hij heet dus echt wel Barry Burton! RE-leek.
Op donderdag 17 april 2003 16:32 schreef HomerJ het volgende:
1 en 3, Barry's achternaam is Button en Brad werd vermoord,
quote:*PROEST*
Op donderdag 17 april 2003 19:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga jij eens heel snel op de site van Capcom kijken, hij heet dus echt wel Barry Burton! RE-leek.
Ik ga dus geen quiz maken als de maker zijn huiswerk niet gedaan heeft
quote:Huh raar, ik heb net nog RE1 op de psx opgestart en dan zie je al die namen voorbij komen met zo'n stem:
Op donderdag 17 april 2003 19:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga jij eens heel snel op de site van Capcom kijken, hij heet dus echt wel Barry Burton! RE-leek.
Nou ja, allebij de antwoorden zijn geod net als Billy cohen, Billy coen
*Ja dit is een verkapte kick*
Was het Resident evil-topic helemaal vergeten, maar dat komt vooral dat ik en Chocobo zero hebben uitgespeeld en strolie remake
Strolie waneer speel je zero uit ?
Remake heb ik tijdje geleden uitgespeeld.
IK heb 2 en 3 al 5x uitgespeeld, dus die ga ik niet doen, maar ik heb nooit een ps2 gehad ik ben overgestapt van psx----->Gamecube
Dus die ga ik zeker als enige port kopen
quote:Ik heb hem net vorige week op de PS2 binnen gekregen platinum
Op zondag 27 april 2003 10:18 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben trouwens heel blij de Nintendo bvevestigd heeft met een port uitbregen van Resident evil: code veronica XIK heb 2 en 3 al 5x uitgespeeld, dus die ga ik niet doen, maar ik heb nooit een ps2 gehad ik ben overgestapt van psx----->Gamecube
Dus die ga ik zeker als enige port kopen
quote:Mazzelaar
Op zondag 27 april 2003 15:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb hem net vorige week op de PS2 binnen gekregen platinum
quote:
I'm just glad that Sony thought the whole "Shock and Awe" thing over and decided not to go through with it. Hopefully other publishers that have had the same idea will follow suit. You certainly don't see Capcom announcing that the next Resident Evil game will feature SARS instead of the T virus.
quote:Klinkt op zich wel goed, catchy.
Resident Evil OutbreakCapcom has announced that they have changed the name of Resident Evil Online for its North American release. The new name is Resident Evil Outbreak.
Zijn er eigenlijk al mensen begonnen met leach hunter sidequest? Wat is daar nu precies de bedoeling van en wat kan je ermee winnen?
quote:Beetje mansion rondlopen en soort leech dingen vinden, je kan er nieuw kostuums mee winnen
Op vrijdag 2 mei 2003 11:53 schreef Ponem het volgende:
Ok ik heb RE-0 eindelijk uitgespeeld. Gisteravond om negen uur begonnen en tot 5 uur in de ochtend doorgespeeld met vrienden. Ik vond het echt een heel erg goed deel. De spanning zat er goed in en de filmpjes waren ook echt prachtig (vooral het eindfilmpje met de kogel vond ik erg mooi).Zijn er eigenlijk al mensen begonnen met leach hunter sidequest? Wat is daar nu precies de bedoeling van en wat kan je ermee winnen?
quote:Heb zelf de originele op psx, dat wordt denk gewoon alle 2 kopen
Op dinsdag 6 mei 2003 18:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb RE0 nog niet gespeeld, wel de remake en die is echt geweldig! Daar moet je maar mee beginnen, is immers het eerste deel uit de serie.
Hier kun je er meer over lezen:
[Centraal] Resident evil (deel 2)
quote:Als ik Zelda en MP heb uitgespeeld ga ik RE0 kopen.
Op dinsdag 6 mei 2003 18:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb zelf de originele op psx, dat wordt denk gewoon alle 2 kopen
RE0 is eigenlijk meer een tussendoortje van Capcom om de fans tevreden te houden totdat deel 4 verschijnt. Ik denk dat je het beste deel 1 (remake) kunt kopen, dan duik je echt in het verhaal.
quote:De remake is echt heel anders, nieuwe locaties, nieuwe puzzels, nieuwe personages, etc...
Op dinsdag 6 mei 2003 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar als je 1 al hebt op de PC en/of PSX, dan ken je het verhaal al in principe. Dan kan je beter Zero kopen denk ik
En die graphics!
quote:Geweldige keuze
Op dinsdag 6 mei 2003 18:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ok, eerst de remake dan maar
Alhoewel Zero ook geweldig is met je partner
Dat geluid !
Je kon zombie's door de midden schieten, jammer dat dat vaag genoeg niet in deel 3 zat
quote:Jep, dat was zeker vet door de midden,
Op donderdag 8 mei 2003 19:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ma favo wapen?
De long shotgun uit deel 2Dat geluid
!
Je kon zombie's door de midden schieten, jammer dat dat vaag genoeg niet in deel 3 zat
Naast wat vrijgegeven screenshots en een trailer is er nog weinig nieuws op de site te vinden. De E3 zal zoals gewoonlijk weer uitkomst moeten gaan bieden.
quote:Dit is toch niet normaal meer,........ dit wordt hem,.........
Op zaterdag 10 mei 2003 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
God wat cool !
quote:Hopelijk wordt dit het laatste deel
Op zaterdag 10 mei 2003 12:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dit is toch niet normaal meer,........ dit wordt hem,.........
God wat cool !
quote:*PETS*
Op zaterdag 10 mei 2003 12:42 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Hopelijk wordt dit het laatste deel
quote:Deel 5 komt ook nog hoor
Op zaterdag 10 mei 2003 12:42 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Hopelijk wordt dit het laatste deel
Die screenshots zien er uit, maar ik heb nog geen 1 vijand of zombie gezien,\
Of zouden ze denken: Dit deel maar geen zombies
quote:Mee eens! Ze moeten deze serie gewoon op een geweldige manier afsluiten en niet blijven uitmelken.
Op zaterdag 10 mei 2003 13:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vrienden, begrijp me niet verkeerd.
Ben al fan sinds dat legendarische deel 1 , maar zoals Makami al zei; ik hou niet van uitmelken.
Maar een paar steengoede delen en niet dat het na 4 delen bergafwaarts gaat omdat er geen evolutie in de games zit.Maar we zullen zien.
quote:Final Fantasy I tm 12 ?
Op zaterdag 10 mei 2003 13:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vrienden, begrijp me niet verkeerd.
Ben al fan sinds dat legendarische deel 1 , maar zoals Makami al zei; ik hou niet van uitmelken.
quote:net zoiets idd
Op zaterdag 10 mei 2003 13:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Final Fantasy I tm 12 ?
quote:*pets*
Op zaterdag 10 mei 2003 13:47 schreef Markster het volgende:[..]
net zoiets idd
quote:sorry, hou niet van games die uitgemolken worden
Op zaterdag 10 mei 2003 14:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
*pets*
quote:Dat kan maar je kan ook zeggen "Never change a winning team"
Op zaterdag 10 mei 2003 14:21 schreef Markster het volgende:[..]
sorry, hou niet van games die uitgemolken worden
RE is wel prima, maar ze moeten wel ophouden ermee
quote:ja op zich heb je daar ook wel gelijk in
Op zaterdag 10 mei 2003 14:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat kan maar je kan ook zeggen "Never change a winning team"
quote:FFX?
Op zaterdag 10 mei 2003 13:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Final Fantasy I tm 12 ?
Anyway, FF zijn totaal andere werelden , caracters etc.(hoewel ik soms al dingen kan raden bij een nieuwe FF)
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vraag ik me altijd af, hoe final is je fantasy als het al deel 12 is
quote:Das een geschiedenis die je moet kennen en het is duidelijk dat je die niet kent
Op zaterdag 10 mei 2003 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vraag ik me altijd af, hoe final is je fantasy als het al deel 12 is
quote:Wat doe ik eik
Op zaterdag 10 mei 2003 17:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das een geschiedenis die je moet kennen en het is duidelijk dat je die niet kent
De games heten Final Fantasy omdat het laatste spel de laatste zou zijn aangezien Squaresoft failliet ging, maar door het spontane succes van de titel verdienden ze juist bakken met geld. Uit respect is de titel onveranderd gelaten.
quote:Het is je rijkelijk vergeven mijn vriend
Op zaterdag 10 mei 2003 17:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat doe ik eik
Tis een RE topic,... sorry
quote:Thanks,.......... ik neem aan dat je RE nog haalt toch ? Tis erg goedkoop nu
Op zondag 11 mei 2003 01:36 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Het is je rijkelijk vergeven mijn vriend
quote:¤60,- ... iig bij frs
Op maandag 12 mei 2003 08:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks,.......... ik neem aan dat je RE nog haalt toch ? Tis erg goedkoop nu
quote:Huh ? Hij is een player's choice nu toch ?
Op maandag 12 mei 2003 12:28 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
¤60,- ... iig bij frs
quote:Ja dacht ik ook,
Op maandag 12 mei 2003 12:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Huh ? Hij is een player's choice nu toch ?
Maar was dat niet alleen in Amerika?
May 12, 2003 - Earlier today at its annual pre-E3 show event, publisher Capcom Entertainment reiterated that the anticipated next installment in its "survival horror" series, Resident Evil 4, will "absolutely" be exclusive to Nintendo's next-generation console.
"It's a GameCube exclusive," said producer Hiroyuki Kobayashi when asked about the game.
Kobayashi also stated that a brand new, never-before-seen video of the game in motion would be on display beginning Wednesday at Nintendo's and Capcom's booths.
Capcom did not show the video at its pre-show event and instead invited the press to explore the Nintendo and Capcom booths at E3. "That's where we want to show it," a Capcom producer said.
When questioned on specifics of the game, company reps remained quiet. "It will be scary," a Capcom producer teased.
IGN will have a full report on the game later this week. Sit tight.
IGNinsider movie : http://insider.ign.com/download/video/e32003/ps2/reoutbreak_051203_trailer400.mov
quote:Hmm, grafisch ziet het er niet zo mooi uit als ik eerlijk mag zijn, maar het is natuurlijk wel supervet om Resident Evil Online te spelen, denk ik.
Op dinsdag 13 mei 2003 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Resident Evil Outbreak Online ps2IGNinsider movie : http://insider.ign.com/download/video/e32003/ps2/reoutbreak_051203_trailer400.mov
quote:Het heeft geen Cube graphics nee, maar ik denk dat het zo ook niet bedoeld is !
Op dinsdag 13 mei 2003 12:47 schreef Ponem het volgende:[..]
Hmm, grafisch ziet het er niet zo mooi uit als ik eerlijk mag zijn, maar het is natuurlijk wel supervet om Resident Evil Online te spelen, denk ik.
quote:
E3 2003: Resident Evil 4 First Look
Unbelievably gorgeous, horribly disturbing, and only on GameCube.
May 13, 2003 - When Capcom and Nintendo joined forces last year to remake the original Resident Evil title, gamers were awed by the visually intense and graphic adventure. The photo-realistic backgrounds and lighting effects evoked a frightening mood that is still unparalleled on GameCube (or nearly any other system to date). But Capcom isn't satisfied. Series creator Shinji Mikami wants to one-up his latest masterpiece and put out the scariest RE sequel ever in the upcoming Resident Evil 4 for GameCube. To quote the man himself: "Don't pee your pants."Sadly, after viewing his one-minute trailer debuting this morning at Nintendo's pre-E3 press conference, that's exactly what we did. We softly wept as a freaky, childlike doll slumped against a dirty wall, and a twitching, blood-splattering elk head flopped on a hard wood floor. We sat in our soiled seats in disbelief as the technical wizards at Capcom did the unthinkable and actually improved nearly every horrific detail of its first RE GameCube title. Where the first offered static cameras and 2D backgrounds, this entirely original Resident Evil 4 title is now fully 3D. Skeptics are quick to assume that the added dimension would translate to lesser visuals, and such skeptics would be gravely mistaken. After seeing the real-time footage on display today, this fourth survival horror offering could be one of the prettiest titles ever on a Nintendo system.
Real-time lighting effects appear just as beautifully realistic as before, except now we see shadows wrapping around characters and objects in every direction as the camera pans and zooms through the environments. Character models are even more detailed than ever before, with breathtaking details such as hair and skin rendered deceptively well. The 3D environments show off awesome reflective surfaces, such as a mirror at the head of a dimly lit hallway that reflects our hero's flashlight in all directions as he sneaks toward the evil that awaits. If you enjoyed camping out in your living room on a spooky Friday night and playing the first RE on GameCube until the sun came up, then RE4 is your new reason for owning the system.
The story follows the return of Leon S. Kennedy as he's infected by the nasty Umbrella virus and confronted with an all-new breed of horrors. Kennedy totes a standard handgun, but this time players will also use a handheld flashlight to inspect their 3D surroundings as they take aim upon their prey. And while the game's camera is extremely dynamic and fixed like other RE titles, the trailer shows instances where the camera pulls in closely behind Leon and pans with him in every direction he aims. So players will not only get a better shot at their zombie victims, but they'll also get a brightly lit view of their ghastly surroundings. You have to see it in motion for yourself to truly appreciate the new dynamic, so we definitely recommend downloading the full trailer in our media section below.
Nintendo spokespeople at the show today confirmed that Resident Evil 4 is truly an exclusive GameCube title set to launch in Q1 of 2004. That means that if you want to pee in your pants for yourselves, you'll need to own a GameCube. Nintendo is extremely smart for securing this deal, because the game will undeniably scare the piss out of everyone who gazes upon it. Please do so for yourselves right now and watch the footage in action, and stay tuned for more sickening RE4 details in the coming months.
IGN
quote:url ??
Op donderdag 15 mei 2003 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Heb je inmiddels al de high resolution movie gezien Strol ?Tis niet normaal
quote:Wel voor Insiders van IGN Gijs dus als het niet werkt moet je lid worden
Op donderdag 15 mei 2003 08:55 schreef Biobakker het volgende:[..]
url ??
http://insider.ign.com/download/video/e32003/gcn/re4_051303_640.mov
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb RE voor Cube¤12.50,- rembours
quote:Voorzover ik weet is alleen nog Sonic Adventure 2 als Players Choice aangekondigd, voor REmake zijn nog geen plannen dacht ik.
Op vrijdag 16 mei 2003 15:51 schreef ShadoW17 het volgende:
Waar kun je ergens goedkoop RE1 voor de cube halen? Heb gehoord dat hij in de player's choice collectie komt, maar wanneer dan?
quote:Wat vind je van RE ? Waanzinnig toch ?
Op vrijdag 16 mei 2003 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb RE voor Cube¤12.50,- rembours
Deel 1 staat op de 2de plaats van all-time favo games.
Heel leuk om alles in een nieuw jasje te zien, wat een gfx
Ik ken bijna alle zinnen uit die game.Filmpjes zijn ook vervangen door cgi, acteer werk gaat dus wat omhoog
Tja wat kan ik er meer over zeggen, RE heerst en leuk om alles weer te zien met die prachtige gfx
quote:Hoe verder je komt hoe cooler het wordt. Je zal tevens nieuwe doorgangen en geheimen van het huis ontdekken.
Op zondag 18 mei 2003 12:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
REDeel 1 staat op de 2de plaats van all-time favo games.
Heel leuk om alles in een nieuw jasje te zien, wat een gfxIk ken bijna alle zinnen uit die game.Filmpjes zijn ook vervangen door cgi, acteer werk gaat dus wat omhoog
Tja wat kan ik er meer over zeggen, RE heersten leuk om alles weer te zien met die prachtige gfx
meer mensen die dat vinden
quote:Nee,....vind Code Veronica wel heel erg goed en het is de grootste (Speelduur) RE die er is
Op zondag 18 mei 2003 16:01 schreef Markster het volgende:
Ben sinds gister weer aan code:veronica X begonnen, moet zeggen dat ik die toch wat enger vind overkomen dan de remakve van1 op de NGC. Alleen zijn de graphics van de NGC wel veel enger natuurlijkmeer mensen die dat vinden
quote:Wil ik best doen.
Op zondag 18 mei 2003 16:03 schreef HomerJ het volgende:
oké, dit topic is bijna vol, wie stelt zich vrijwilleger om een mooi openingspost te maken?
*Start*
quote:mwhja, heb ze allebei niet uitgespeeld
Op zondag 18 mei 2003 16:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,....vind Code Veronica wel heel erg goed en het is de grootste (Speelduur) RE die er is
, maar remake vond ik enger.
quote:Ik vind de Remake de engste die er is, met stip op 1
Op zondag 18 mei 2003 16:01 schreef Markster het volgende:
Ben sinds gister weer aan code:veronica X begonnen, moet zeggen dat ik die toch wat enger vind overkomen dan de remakve van1 op de NGC. Alleen zijn de graphics van de NGC wel veel enger natuurlijkmeer mensen die dat vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |