abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:35:57 #1
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_9266101
Hier weer verder,
Paar screenshots:

Wallpapers en art:
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:01 schreef Chiwakka het volgende:
Nog wat pictures, Wallpapers enzo:

]

Voor recbecca lovers:

De review van Smots van Remake:

My 2 cents:
Voor elke gamer die van angstaanjagende games houdt, gelden de Resident Evil-titels zo'n beetje als de standaardwerkjes waaraan alle andere survival-horror games kunnen worden getoetst. Toegegeven, Resident Evil (R.E.) is niet de grondlegger van het genre, want die eer is namelijk voorbehouden aan 'Alone in the Dark'. Het mag daarentegen wel gezegd worden dat de gamesreeks van Capcom net zoveel voor de survivor-horror heeft gedaan als Quake of Doom voor de 3D-shooters.
Nu was de eerste Resident Evil-game op de Playstation in zijn tijd een waanzinnig coole game. Het werd alom geprezen om de grimmige uitstraling, de gruwelijke monsters en het kenmerkende naargeestige sfeertje. Als het ècht eng moest zijn, dan was Resident Evil de 'King of Creepiness'.

We zijn een flink aantal jaren verder, en na een aantal vervolgen en een handje vol halfbakken spin-offs leek het de mensen van Capcom wel geinig om terug te keren naar het spel waar het destijds allemaal mee begonnen was. Je raadt het al: voor Resident Evil op de Gamecube gaan we terug naar het beruchte huis uit de allereerste R.E.-game!

Nu is deze versie voor de Gamecube niet zomaar een opgedirkte update van de Playstation-klassieker, maar de makers van deze game hebben dit spel uitgebreid met nieuwe vijanden, véél betere graphics en geluid en een omvangrijkere verhaallijn. Denk dus niet dat je dit spel meteen uitspeelt als je bekend bent met de originele versie op de Playstation, want ditmaal is er heel wat meer loos...

Graphics
R.E. op de Gamecube ziet er wel zo ontzagwekkend mooi uit, dat ik niet anders kan zeggen dan: bekijk de screenshots en download vooral enkele van de filmpjes. Dan zul je ervan overtuigd raken: Resident Evil is op dit moment zo'n beetje het summum op het gebied van graphics. Je loopt rond in oogverblindende en supersfeervolle omgevingen, en de monsters uit het spel zien er werkelijk adembenemend goed (dus eng!) uit. Vooral de lichteffecten zullen je regelmatig versteld doen staan...

Atmosfeer en geluid
Dankzij de loeiend mooie graphics is Resident Evil een spel met heel veel sfeer, maar gecombineerd met de realistische geluiden en de gierend spannende muziek wordt er een omgeving gecreeërd die alleen kan worden omschreven als 'angstaanjagend'. Wat dat betreft was het spelen van R.E. op de Gamecube een verademing: iedereen de deur uit, gordijnen dicht, telefoon uitzetten en gruwelen maar!

Gameplay
Ja, da's nou jammer... Hebben de fijne mensen van Capcom zo'n beetje alles aan Resident Evil verbeterd, om de Gamecube-incarnatie zo up-to-date mogelijk te maken, en dan besluiten ze om de middeleeuws aanvoelende besturing nagenoeg onveranderd te laten. En laat dat nou nèt een grote bron van ergernis zijn in zo'n beetje alle survival-horrorgames van Capcom! Er zijn wel kleine veranderingen doorgevoerd in de gameplay, maar de minuscule controller van de Gamecube zorgt er aan de andere kant voor dat je na een tijdje spelen last van je duimen krijgt.

Conclusie
Het spelen met Resident Evil op de Gamecube kun ik het beste vergelijken met het weerzien met een oude vlam. Je ex-geliefde ziet er stukken beter uit dan voorheen, en tijdens het weerzien voel je weer een beetje de kriebels die ze je vroeger ook al gaf.

Maar zelfs haar verblindende looks kunnen niet verhullen dat ze een aantal van haar oude streken nog steeds niet is kwijtgeraakt. Had ze deze fratsen afgeleerd, dan zou ik haar ten huwelijk gevraagd hebben, want sodejanus...wat is ze mooi....

Revieuw van Zero(Smots als je er nog 1 hebt zegt het dan )
Dramatische camerahoeken, groteske zombiehonden, walgelijk uitziende mutanten en een gruwelijk controlesysteem... al deze ingrediënten uit de Resident Evil-reeks zijn terug van de partij in Resident Evil Zero. De gebeurtenissen in deze laatste aflevering spelen zich af voor die uit het originele game. Yup, het spel begint net zoals zijn grote voorbeeld met het S.T.A.R.S. Bravo Team dat erop uitgestuurd wordt om mysterieuze berichten over gruwelijke 'beesten' te onderzoeken in Raccoon City.
De transporthelikopter stort al neer voor ze ter plekke zijn en uiteindelijk ontdekt één teamlid, Rebecca Chambers, een jeep van de militaire politie met een dossier waaruit blijkt dat deze gebruikt werd om een gevangene naar zijn executieplaats te brengen. Iets later bereikt ze een verlaten trein waar alle passagiers gedood lijken door een zootje overgroeide bloedzuigers die onder controle staan van een mysterieuze man met lange blonde haren. Weer enkele minuten later - yup het gaat hard in deze Resident Evil - stuit Rebecca op Billy Coen, de terdoodveroordeelde gevangene, en ze besluiten hun krachten te bundelen tegenover de gruwelijke nachtmerriewezens die de streek lijken te bevolken.
[img] http://www.gamespot.nl/images/gc_residentevil/review/_large_004.jpg[/img]
In het verdere loop van het verhaal leer je meer over Billy's veroordeling, de oorsprong van de Umbrella Corporation en zijn beruchte T-virus dat verantwoordelijk is voor de zombies, reusachtige insecten en ander horrormateriaal bekend uit de Resident Evil-reeks. De plot wordt verteld aan de hand van tussenfilmpjes en de talloze documenten die je op je avonturen vindt.

De mogelijkheid om met verschillende personages te spelen, is niet nieuw in de Resident Evil-reeks, maar in deze RE0 kun je wel voor het eerst als de twee hoofdrolspelers door het overgrote deel van het game dwalen. Voor je begint, word je al duidelijk gemaakt dat Billy en Rebecca ieder hun eigen vaardigheden en minder sterke punten hebben. Billy is de sterkere van de twee, kan meer incasseren zonder te sterven en zware voorwerpen verplaatsen. Rebecca's enige unieke vaardigheid is dat ze verschillende chemische cocktails kan brouwen. Beiden kunnen alle wapens en voorwerpen gebruiken die ze op hun weg vinden. Uiteindelijk komt het erop neer dat Rebecca meestal als een soort - weliswaar welgevormde - pakezel gebruikt wordt die extra items voor Billy meezeult en af en toe wat ondersteunend vuur mag geven. Later in het spel krijg je gelukkig enkele taaie situaties waarin je toch verplicht wordt om ook haar te gebruiken.
Wanneer de twee personages zich dicht bij elkaar bevinden, zijn er verschillende gedragingen die je kunt opleggen aan dat personage dat je op dat moment niet rechtstreeks controleert. 'Blijf', 'volg', 'verdedig je' of 'doe niets' zijn de meest gebruikte en je kunt natuurlijk ook voorwerpen uitwisselen. Het is overigens heel handig dat je dat andere personage ook nog manueel kunt bewegen met de C-stick op je GameCube-controller. Meestal werkt dit teamwerk heel aardig en omdat je munitie en gezondheid spaart als je samenblijft, is dit volgens ons de aangewezen tactiek om doorheen dit game te cruisen. Wat de op teamwerk gebaseerde puzzels betreft, hebben we echter al veel beter gezien. Vaak komt het erop neer dat de ene een item zoekt, dit via een dienstlift naar de andere zendt zodat ze niet langer gescheiden zijn na één of ander oncontroleerbaar voorval. Wie ooit een ander Resident Evil-game heeft gespeeld, zal overigens veel puzzels herkennen.

Het twijfelachtige controleschema is nog zo'n onderdeel dat Resident Evil Zero geërfd heeft van zijn voorgangers. In plaats van gebruik te maken van de veel intuïtievere Devil May Cry-controlestijl gaat men hier weer voor de minder handige 'klassieke' controle waarin de personages traag draaien om van richting te veranderen en achteruit stappen in plaats van zich om te keren als je de analoge stick terugduwt. Wanneer je tegenstanders slome zombies zijn, is dit niet meteen een probleem, maar met de snellere tegenstanders wordt het weer het aloude potje controlevervloeken dat we nog kennen uit de andere RE-games.

Visueel is Resident Evil Zero een echt pareltje dankzij dezelfde techniek die van de GameCube-remake van Resident Evil ook al zo'n spectaculair grafisch hoogstandje maakte. Hierdoor kan het ontwikkelteam full-motion videoanimaties naadloos in voorgerenderde achtergronden mixen. Dit effect is bijzonder cool aan boord van de trein. Zo zie je flessen rondrollen op het ritme van de trein, een subtiele rimpeling in het wateroppervlak van een kookpan en de arm van een lijk dat heen en weer wiegt over de leuning van een zitbank. Ook de belichting is weer indrukwekkend en het detail zakt in geen enkele locatie onder een heel hoge standaard. Geluid is altijd een belangrijk element in een griezelgame en Resident Evil Zero stelt niet teleur. De muziek wisselt tussen een vage echo die de achtergrondgeluiden spookachtig aanvult, tot een vol orkest in overdrive dat wijst op de aanwezigheid van één van de gevreesde kakkerlakzombies. De geluidseffecten zelf zijn overigens nog sterker met sleepvoetende en kreunende zombies, en rondritselende - nog onzichtbare - wezens die dezelfde donkere ruimte als je personages delen.

Alle dingen die Resident Evil-games een irritante gameplay gaven (zoals de patronen om je vooruitgang op te slaan, slome controles en een beperkte inventaris), zijn nog steeds van de partij. Wie desondanks een fan is gebleven van deze toch wel verdienstelijke reeks zal in Resident Evil Zero echter een knaller van een game ontdekken door de fantastische grafische weergave, enkele kleine gameplayverbeteringen (je kunt nu overal gevonden items achterlaten of verstoppen) en een verhaal dat de oorsprong van de Umbrella Corporation toelicht.

Wie ondanks het gebrekkige controlesysteem een fan is gebleven van deze reeks zal in Resident Evil Zero een knaller van een game ontdekken. Een visueel spektakelstukje rond de origine van de Umbrella Corporation.

Leuke quotes uit vorige topic:[quote]
Op woensdag 22 januari 2003 15:37 schreef CaptainMiller het volgende:

[..]

( 1997 )
Toen die honden door het raam springden, bij deel 1 dus

quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:38 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Toen had ik echt een schone onderbroek nodig.

Eerste ervaring quotes:
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, gisteravond voor het eerst een paar uurtjes achter Resident Evil gezeten, ik heb eerder nog geen tijd gehad en ik was nog niet verder gekomen dan de Main Hall. Ik heb ervoor gekozen om met Jill te spelen, kwestie van weer even erin komen. Besturing is overigens nog steeds klote, maar dat ben ik intussen van Capcom wel gewend (al konden ze met Devil May Cry blijkbaar wel een fatsoenlijke besturing maken!). Onderstaande verhaal bevat wat spoilers, dus mensen die het spel nog niet hebben gespeeld moeten maar niet verder lezen (*PETS*, kopen Bastard!)

Maar terug naar het spel, eerste indruk was al geweldig (die graphics!!! , maar na een tijdje spelen ben ik nog meer onder de indruk. De mate van detaillering is echt ongelooflijk! Zag je voorheen duidelijk het onderscheid tussen spelfiguur en achtergrond, nu niet meer! En de realistische wijze hoe ze met licht en schaduwen omgaan is indrukwekkend! De Mansion is nog nooit zo creepy geweest! Ook hebben ze enkele nieuwe locaties toegevoegd. Dat hek achter het trappenhuis in de Main Hall is volgens mij nieuw en het kerkhof buiten heb ik ook nog niet eerder gezien! Ik wil niet eens weten wat voor engst me daar weer te wachten staat!

En de zombies, tja, wat moet ik daarover zeggen? Ze zien er geweldig uit! Ik durf ze alleen nog niet af te knallen aangezien ik gehoord (en inmiddels in een file gelezen heb) dat ze krachtiger terugkomen. Ik heb wel al benzine gevonden, nu nog wat lucifers of een aansteker en dan is het burn, baby burn!

Ook leuk zijn de veranderingen en details die Capcom heeft toegevoegd, in het oorspronkelijke deel had je een lange gang waar op een gegeven moment 2 honden door een raam heen springen (hierna had ik een schone onderboek nodig). In diezelfde gang stond ik gister helemaal scherp, een hond knalde wel tegen een raam aan, maar kwam er niet doorheen! Ook het stukje waar Jill een zombie de kop inslaat en vervolgens moet kotsen vond ik wel leuk bedacht, maakt de figuren toch wat minder 2D.

Maar goed, deze week hopelijk weer verder!!!!!!

quote:
Op woensdag 5 maart 2003 17:02 schreef Ajax_master het volgende:
Vandaag was het dan zover: Ik heb Resident evil zero gekocht,
Ik ging naar dixons maar ik zag hem niet in de rekken liggen,, ik wou ook Super monkey ball 2 kopen maar die hadden ze nog niet, ik vroegh ernaar en ze hadden aleen RE:0 nog,
Nou daar was ik ook blij mee, Wat me meteen opvalt is daat de intro minder cool was dan deel 1, maar dat moet je zelf nog maar uitzoeken, ook was hte raar dat mensen geen zombies worden omdat ze gebeten zijn maar door bloedzuigers, maar natuurlijk ziet het er grafisch heel mooi uit , ook de zombies vallen snel neer, na 3 handgunkogels zijn ze al dood, ook zijn ze weg dus geen crimson hoofden ļ
Snel liep ik billy tegen het lijf en we werkten al snel samen, alhoewel je haast meteen wordt gescheiden is het toch wel fijn iemand die vaak met je meeloopt, Heb ik a gezegd dat het grafisch er weer prachtig uitziet?
Maar tot nu toe ben ik nog niet echt bang geweest of ergens van geschrokken, meestal maak ik grapjes over de zombies, maar dat komt mischien nog wel,
Ik heb verder nog niet echt gespeeld, maar ik ga met de 2 kleine schijfjes weer veel plezier doen,
Maar toch is de spanning er een beetje uit na een half dozijn RE daarom is wel goed dat 4 weer helemaal nieuw word,
Ik ga zo weer spelen en ik vind het iedergeval nog een geweldig spel.
En zeker aan te raden
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:01 schreef Ponem het volgende:
Ik heb zelf Resident Evil 0 woensdag al gekocht bij de Free. Free Record Shop heeft de spellen bijna altijd als eerste en aangezien een vriend van mij er werkt kreeg ik ook nog eens 20% kassakorting .

Ik was eerst wel een beetje huiverig over het spelen met 2 characters tegelijk, maar ik moet zeggen dat ze dat heel erg goed hebben uitgewerkt . Ook in het spel zelf moet je veel samenwerken om bepaalde doelen te bereiken en dat maakt het spel toch wel weer vernieuwend.

Ik vind vooral ook de moeilijkheidsgraad hoger liggen dan bij voorgaande RE's. Ik speel 'm nu op normal mode en ben iets van 2 uur onderweg, maar mijn ammo is echt bijna op gewoon.

Ook het geluid is erg goed. De muziek is freaky en de effecten zijn helder.

De graphics zijn ook gewoon niet normaal meer man! Lichteffecten en characters zien er vet mooi uit en de fmv's tussendoor zijn ook ziekelijk mooi. De Gamecube verbaast mij wederom ! Alleen vind ik het wel jammer dat op een gegeven moment de camera een beetje meedraait. Gelukkig gebeurd dat maar op weinig plekken, want ik vind dat niet bij RE passen.

Voor de rest een TOPGAME met waarschijnlijk een ijzersterk verhaal .

Spellen die nu te koop zijn (aleen goede spellen dus niet survivor)
Resident evil(PSX)
Resident evil 2(PSX)
Resident evil 3(PSX)
Resident evil code veronica(Ps2)
Resident evil remake(NGC)
Resident evil zero(NGC)
Films:
Resident evil ( http://www.spe.sony.com/movies/residentevil/ )

Aankomende:
Resident Evil 2 (GC)
Japan - Out Now!
USA - Out Now!
PAL Areas - May 2003

Resident Evil 3 (GC)
Japan - Out Now!
USA - Out Now!
PAL Areas - May 2003

Code: Veronica X (GC)
Japan - 2003
USA - TBA
PAL Areas - TBA

Resident Evil 4 (GC)
Japan - 2004
USA - 2004
PAL Areas - 2004
[

Gun Survivor 4 (PS2)
Japan - Out Now!
USA - June 3 2003
PAL Areas - June 27 2003
Prachtig filmpje maar helaas nog geen zombies
http://www.capcom.co.jp/gamecube/images/movie/biohazard4_320.mpg

RE Online (PS2)
Japan - TBA
USA - TBA
PAL Areas - TBA

Resident evil 5(NGC) nog niet officeel bevestigd maar campcon heeft www.residentevil5.com gereseveerd
Films:
Resident evil 2: Nemesis project
Lijkt me beter dan 1, het verhaal in de stad lijkt me cooler

Edit: op verzoek van Strolie en Chocobo een leuke openingspost
(onder voorbehoud)

[Dit bericht is gewijzigd door Ajax_master op 21-03-2003 07:54]

pi_9266134
Die andere is nog niet vol!

(ik gooi hem straks wel weer open)

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:00:04 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266591
He jammer,.......ik had wel een leuke openingspost verwacht !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9267055
Inderdaad.
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:36:26 #5
37548 Ajax_master
pi_9271555
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:00 schreef Chocobo het volgende:
He jammer,.......ik had wel een leuke openingspost verwacht !
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Inderdaad.
zo beter ?
pi_9272031
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:50:38 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9277558
Resident Evil heerst,..... en deze opening ook !
pi_9277578
Ik ga dit weekend verder met RE1, volgende week hoop ik The Mark of Kri binnen te hebben. Daarna ga ik RE0 halen!

(als ik tenminste van FFVII af kan blijven)

vrijdag 21 maart 2003 @ 17:44:23 #9
37548 Ajax_master
pi_9288120
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit weekend verder met RE1, volgende week hoop ik The Mark of Kri binnen te hebben. Daarna ga ik RE0 halen!

(als ik tenminste van FFVII af kan blijven)

Ik hoop dat ik MP binnenkrijg, anders ga ik denk ik RE:0 uitspelen
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:13:12 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9305915
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:44 schreef Ajax_master het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik MP binnenkrijg, anders ga ik denk ik RE:0 uitspelen

Ik zit denk ik bij het einde van RE0,... zit nu onder die kerk net na de start van cd 2 !
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:37:31 #11
37548 Ajax_master
pi_9306447
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik zit denk ik bij het einde van RE0,... zit nu onder die kerk net na de start van cd 2 !

Hey ik zit daar ongeveer ook!
Nou eigenlijk iets verder, maar straks komt een achterlijke baas, een vleermuis ofzo, vette piece of cake, gewoon shotgun pakken en steeds als hij wil aanvallen schieten!

O ja, straks krijg je ook een leger van Leech zombies

Edit: Mischien een spoiler, sorry

zaterdag 22 maart 2003 @ 23:05:08 #12
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9309886
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:37 schreef Ajax_master het volgende:

[..]

O ja, straks krijg je ook een leger van Leech zombies

OH nee,... die vind ik zooooo eng,.. en die zijn fucking snel
  zondag 23 maart 2003 @ 08:42:41 #13
37548 Ajax_master
pi_9313246
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 23:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

OH nee,... die vind ik zooooo eng,.. en die zijn fucking snel

Ja vind ik ook, vooral bij The mansion(daar ben je al geweest) Daar is er 1 in zo'n gang.

IK stond in het midden, in 1 keer hoorde ik wat slijmerigs en een spannend muziekje, maar ik wist waar het vandaan kwam, ik stond precies in het midden,

Dat was creepy!
Nog erger dan Crimson heads

pi_9315174
ik vind die CrimsonHeads ZOOOOO irritant En heb ook geen zin om ze elke keer te verbranden en die cheat van die grenade launcher werkt niet

Btw vind ik de graphics echt supergeweldig, ook de verhaallijn en de gebeurtenissen zijn cool, zo had ik eerst die chris(?) niet gered omdat ik te laat kwam, en toen kwam ik weer daar, was ie een zombie, ik wegrennen naar the old hallway, ramt die door die deur heen schrok me helemaal de tering. Toen ik het overnieuw deed (ging ergens dood en had niet gesaved ) was ik sneller en redde ik hem wel

zijn toch leuke dingen van het spel

zondag 23 maart 2003 @ 12:50:27 #15
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9315246
Komen die Crimson heads eigenlijk ook in RE0 voor?
pi_9315314
quote:
Op zondag 23 maart 2003 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
ik quote iemand hierboven:
quote:
ook de zombies vallen snel neer, na 3 handgunkogels zijn ze al dood, ook zijn ze weg dus geen crimson hoofden
denk het niet
  zondag 23 maart 2003 @ 13:44:13 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9316191
quote:
Op zondag 23 maart 2003 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
Tot zover nog niet gezien nee Beter want die zuigen !
pi_9319719
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tot zover nog niet gezien nee Beter want die zuigen !

duidelijk, zijn VET irritant
  zondag 23 maart 2003 @ 17:15:35 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9319873
Wow, openings posts heersen

Elk topic zijn eigen openingspost!

Ontopic: RE Online, kan iemand me daar wat meer over vertellen? Of een goede link geven?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 23 maart 2003 @ 17:53:17 #20
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9320691
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, openings posts heersen

Elk topic zijn eigen openingspost!

Ontopic: RE Online, kan iemand me daar wat meer over vertellen? Of een goede link geven?

Das een PS2 titel en daar weet ik vrij weinig over eerlijk gezegd ! Zit eerder op RE4 te wachten
  zondag 23 maart 2003 @ 18:00:37 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9320845
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Das een PS2 titel en daar weet ik vrij weinig over eerlijk gezegd ! Zit eerder op RE4 te wachten

Dat wist ik ook Maar wilde on topic blijven zonder over deel 4 te beginnen (het eerste deel dat ik wel leuk vind?)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 23 maart 2003 @ 18:19:30 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9321191
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat wist ik ook Maar wilde on topic blijven zonder over deel 4 te beginnen (het eerste deel dat ik wel leuk vind?)

Alles over Resident Evil is toch ontopic Henk ?
pi_9322480
heb net die slang verslagen, die andere dude met die deathmasks (eitje!) en heb net lisa1 gezien, die ziet er wel freaky uit zeg, en verwachtte helemaal niet dat ze daar zou komen
  zondag 23 maart 2003 @ 20:04:45 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9323453
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:29 schreef Markster het volgende:
heb net die slang verslagen, die andere dude met die deathmasks (eitje!) en heb net lisa1 gezien, die ziet er wel freaky uit zeg, en verwachtte helemaal niet dat ze daar zou komen
RE zit vol verrassingen. Tis sowieso een ander spel dan het origineel vind ik. Ik vind het uiteraard een betere versie die remake.
pi_9324161
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

RE zit vol verrassingen. Tis sowieso een ander spel dan het origineel vind ik. Ik vind het uiteraard een betere versie die remake.

RE zit vol verassingen, maar ik dacht na deel2,3 en code veronica gespeeld te hebben het toch wel door te hebben, maar deze is echt compleet anders vind ik. Behalve natuurlijk het gebruikelijke"zombies en honden door de ramen" enzo

het is een topspel, alhoewel ik hem af en toe een beetje TE vind

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')