quote:Hoezo? Omdat ie niet mag van het CDA? (Volgens de Telegraaf van vanochtend)
Op zaterdag 22 maart 2003 13:37 schreef milagro het volgende:
Wouter Bos gaat in ieder geval niet meedemonstreren vandaag..als-ie verstandig is, tenminste
quote:Ongeloofwaardigheid ten top, dan
Op zaterdag 22 maart 2003 13:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Hoezo? Omdat ie niet mag van het CDA? (Volgens de Telegraaf van vanochtend)
quote:www.wouterbos.nl -> Gastenboek.
Op zaterdag 22 maart 2003 13:40 schreef milagro het volgende:[..]
Ongeloofwaardigheid ten top, dan
Neus daar maar even dan
quote:geen zin in.
Op zaterdag 22 maart 2003 13:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
www.wouterbos.nl -> Gastenboek.
Neus daar maar even dan
als hij geloofwaardig wilt overkomen, blijft-ie weg.
en dat geldt voor beide kanten van zijn mening.
quote:Ik bedoelde dat je daar kunt zien hoe de leden over zijn geloofwaardigheid denken als ie wel (of niet) gaat...
Op zaterdag 22 maart 2003 13:43 schreef milagro het volgende:[..]
geen zin in.
als hij geloofwaardig wilt overkomen, blijft-ie weg.
en dat geldt voor beide kanten van zijn mening.
quote:oh en ook die wilt hij tevreden stellen dan?
Op zaterdag 22 maart 2003 13:44 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik bedoelde dat je daar kunt zien hoe de leden over zijn geloofwaardigheid denken als ie wel (of niet) gaat...
quote:Dat voor elk standpunt (wel of niet gaan) wel wat te zeggen is..
Op zaterdag 22 maart 2003 13:47 schreef milagro het volgende:[..]
oh en ook die wilt hij tevreden stellen dan?
wat wil je daar mee zeggen
quote:draaikont dus
Op zaterdag 22 maart 2003 13:48 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat voor elk standpunt (wel of niet gaan) wel wat te zeggen is..
quote:Zucht...
Op zaterdag 22 maart 2003 13:50 schreef milagro het volgende:[..]
draaikont dus
quote:Je kunt ook tegen oorlog én tegen Saddam Hussein zijn, lijkt me
Op zaterdag 22 maart 2003 13:50 schreef milagro het volgende:[..]
draaikont dus
quote:Nee, niet in het denkwereldje van de Amerika-likkers. Die hangen de Bush-doctrine aan:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:53 schreef Vibromass het volgende:[..]
Je kunt ook tegen oorlog én tegen Saddam Hussein zijn, lijkt me
quote:Oh ja? Dat is anders op geen enkele protestmars duidelijk naar voren gekomen, geen één spandoek tegen Saddam te bekennen...dus als je daar mee wilt lopen en dan nog geloofwaardig wilt overkomen als je gelijk zegt achter de geallieerden te staan...please
Op zaterdag 22 maart 2003 13:53 schreef Vibromass het volgende:[..]
Je kunt ook tegen oorlog én tegen Saddam Hussein zijn, lijkt me
quote:Hey, Milagro die de X-Ray doctrine verkondigt. Wat is er verder nieuw?
Op zaterdag 22 maart 2003 13:56 schreef milagro het volgende:[..]
Oh ja? Dat is anders op geen enkele protestmars duidelijk naar voren gekomen, geen één spandoek tegen Saddam te bekennen...dus als je daar mee wilt lopen en dan nog geloofwaardig wilt overkomen als je gelijk zegt achter de geallieerden te staan...please
Maar ja, dat iedereen tegen het regime van Saddam is ligt natuurlijk zo voor de hand dat het niet expliciet gezegd hoeft te worden. Het zou 'stating the obvious' zijn. Dat er wat op de besluitvorming van Bush aan te merken is (Irak overtreedt een VN-resolutie, dus ik negeer diezelfde VN en val Irak aan ) mag natuurlijk onder de aandacht gebracht worden. Je kunt desondanks best hopen dat de geallieerden weinig verliezen zullen hebben en zullen zegevieren.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:56 schreef milagro het volgende:[..]
Oh ja? Dat is anders op geen enkele protestmars duidelijk naar voren gekomen, geen één spandoek tegen Saddam te bekennen...dus als je daar mee wilt lopen en dan nog geloofwaardig wilt overkomen als je gelijk zegt achter de geallieerden te staan...please
quote:Waarom is dat dan nodig? We demonstreren voor de vrede, en Amerika is in dit geval de 'agressor'.
Op zaterdag 22 maart 2003 13:56 schreef milagro het volgende:
Oh ja? Dat is anders op geen enkele protestmars duidelijk naar voren gekomen, geen één spandoek tegen Saddam te bekennen...
quote:Ik las ergens dat bij de vorige demonstratie heren meeliepen met een spandoek "Stop de oorlog. Laat Saddam zijn karwei afmaken!"
Op zaterdag 22 maart 2003 14:08 schreef Farzin het volgende:Waarom is dat dan nodig? We demonstreren voor de vrede, en Amerika is in dit geval de 'agressor'.
:-)
(Toen de ordetroepen van de organsatoren hun vroegen het spandoek op te rollen werd daar vanzelfsprekend gehoor aangegeven.)
quote:Dus? Bij elke demonstratie zitten wel malloten. Weet je zeker dat het "Saddam" was, en niet "Blix"?
Op zaterdag 22 maart 2003 14:26 schreef rroloff het volgende:
Ik las ergens dat bij de vorige demonstratie heren meeliepen met een spandoek "Stop de oorlog. Laat Saddam zijn karwei afmaken!"
quote:Geen idioten - denk ik. Ik vermoed dat het 'anti-oorlogs-critici' met gevoel voor humor waren. Ik moest er in ieder geval erg om lachen.
Op zaterdag 22 maart 2003 14:28 schreef Farzin het volgende:Dus? Bij elke demonstratie zitten wel malloten. Weet je zeker dat het "Saddam" was, en niet "Blix"?
quote:Heb je ook geprotesteerd destijds met Kosovo?
Op zaterdag 22 maart 2003 14:04 schreef Vibromass het volgende:[..]
Hey, Milagro die de X-Ray doctrine verkondigt. Wat is er verder nieuw?
Maar ja, dat iedereen tegen het regime van Saddam is ligt natuurlijk zo voor de hand dat het niet expliciet gezegd hoeft te worden. Het zou 'stating the obvious' zijn. Dat er wat op de besluitvorming van Bush aan te merken is (Irak overtreedt een VN-resolutie, dus ik negeer diezelfde VN en val Irak aan
) mag natuurlijk onder de aandacht gebracht worden. Je kunt desondanks best hopen dat de geallieerden weinig verliezen zullen hebben en zullen zegevieren.
quote:ALs je voor vrede demonstreert zou je dus OOK een spandoek tegen Saddam moeten dragen... je schoffeert de Irakese vluchtelingen hier en de miljoenen dáár als je enkel je aandacht en afkeer richt tegen de VS..
Op zaterdag 22 maart 2003 14:08 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom is dat dan nodig? We demonstreren voor de vrede, en Amerika is in dit geval de 'agressor'.
Stating the obvious kortom niet nodig...nu, zo zien de Irakezen dat dus niet, hè!
quote:Ik wel.
Op zaterdag 22 maart 2003 14:39 schreef milagro het volgende:
Heb je ook geprotesteerd destijds met Kosovo?
quote:Toen bestond jij nog niet, kloon
Op zaterdag 22 maart 2003 14:45 schreef Farzin het volgende:[..]
Ik wel.
quote:Waarom? Als je demonstreert voor de vrede, moet je demonstreren tegen de mensen die oorlog willen voeren. Dat heeft dan weinigte maken met de Iraakse vluchtelingen hier.
Op zaterdag 22 maart 2003 14:43 schreef milagro het volgende:
ALs je voor vrede demonstreert zou je dus OOK een spandoek tegen Saddam moeten dragen... je schoffeert de Irakese vluchtelingen hier en de miljoenen dáár als je enkel je aandacht en afkeer richt tegen de VS..
En sinds wanneer geef jij om de Iraakse vluchtelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |