Heeft hij zoveel van SAMC gedraait dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb nu alleen een enorme
[afbeelding]
Ik weet niet wat hij heeft gedraaid - hoorde eigenlijk maar een paar herkenbare breaks van WITBOAS, wat samples uit Befriend a Child Killer en c'est ca.) Maar wat een energiek optreden! Godverdomme, ik sta hier nog steeds te shaken van de energie en dat zonder drugs. Ook nog een paar zinnen gewisseld met Funk (hij is wel schuchter zeg!).quote:Op donderdag 23 september 2004 00:52 schreef dynast het volgende:
[..]
Heeft hij zoveel van SAMC gedraait dan?![]()
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik, eenmaal weer thuisgekomen na het optreden, de 'rustige' tonen van het ingetogen HCCBU-album een hele verademing vond. Als het nieuwe album inderdaad zo agressief is, zal het toch meer een gelegenheidsalbum worden voor mij, ben ik bang.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het was inderdaad voornamelijk nieuw materiaal wat ie draaide.
We kunnen dus een behoorlijk agressief album van 'm verwachten,.
Find Candace is dan ook een heel goed album! Nou ja, de agressiviteit van hem kan ook een zekere hypnotiserende werking hebben. Maar als het te veel op echte noise begint te lijken (Hecate en Merzbow enzo), haak ik, voordat ik al schuimbekkend in een hoek van de kamer aanbeland, al snel af.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tja,
voor mij zijn albums als Making Orange Things en Find Candace geen gelegenheidsalbums.
Maar hetzelfde geldt, bijvoorbeeld, voor HCCBU.
Zolang het maar een retegoed album is, maakt het me dus eigenlijk niet zo heel veel uit.
Typisch zo'n album dat erg geschikt is voor een lamlendige donderdagmiddag, de middag waarin je net te horen hebt gekregen dat je energiejaarnota je 300 euro extra gaat kosten. Op zulke middagen komt Making Orange Things erg tot zijn recht, De-oneven-2.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vind je overigens van MOT?
Kijk!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:20 schreef Uncle_Sam het volgende:
[..]
Typisch zo'n album dat erg geschikt is voor een lamlendige donderdagmiddag, de middag waarin je net te horen hebt gekregen dat je energiejaarnota je 300 euro extra gaat kosten. Op zulke middagen komt Making Orange Things erg tot zijn recht, De-oneven-2.
Niet overdreven druk. Gelukkig.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:
Leuk te zien dat zoiets duisters als VS (ontdekt in de goth/industrial-kringen) inmiddels zo'n breed bereik heeft, was het druk?
Een mannetje of honderd. Een mager aantal (edoch niet storend, het komt de sfeer ten goede) voor een dergelijk genie. Wat versta je onder een breed bereik? 99% van het publiek bestaat nog immer uit ongewassen, onverzorgde tieners met slonzige dreadlocks.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:
Leuk te zien dat zoiets duisters als VS (ontdekt in de goth/industrial-kringen) inmiddels zo'n breed bereik heeft, was het druk?
Ik kreeg de indruk dat het een beetje was overgewaaierd naar de IDM "mannen met artistieke brilletjes en kale hoofden"-hoekquote:Op donderdag 23 september 2004 13:29 schreef Uncle_Sam het volgende:
[..]
Een mannetje of honderd. Een mager aantal voor een dergelijk genie (edoch niet storend). Wat versta je onder een breed bereik? 99% van het publiek bestaat nog immer uit ongewassen, onverzorgde tieners met slonzige dreadlocks.
Toegankelijk is niet het juiste woord, nee.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Genie, genie.... ach. Toegankelijk is het ook niet echt he?
I WILL KILL YOU UUUUUUUUUU UUUUUU UUUUUUU UUUUUU UUUUU UUU....quote:Op donderdag 23 september 2004 13:40 schreef Disorder het volgende:
Venetian Snares + Speedranch - We hate Russel
Als een frigide vrouw.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Toegankelijk is niet het juiste woord, nee.
Maar eenmaal binnen, is het er toch erg aangenaam.
Ach, het zal me eigenlijk aan mijn reet roesten wie er naar luistert en wie er komt opdagen.quote:Gelukkig nog niet dus...
Exact!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:42 schreef Uncle_Sam het volgende:
[..]
Als een frigide vrouw.
[..]
Ach, het zal me eigenlijk aan mijn reet roesten wie er naar luistert en wie er komt opdagen.
Komt omdat ik er niet wasquote:Op donderdag 23 september 2004 13:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het een beetje was overgewaaierd naar de IDM "mannen met artistieke brilletjes en kale hoofden"-hoekGelukkig nog niet dus...
Genie, genie.... ach. Toegankelijk is het ook niet echt he?
Ghaha.. VS stond een dag na je dit poste op Sonic Acts in Paradiso en daar was het VPRO-gehalte qua publiek aanzienlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 13:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het een beetje was overgewaaierd naar de IDM "mannen met artistieke brilletjes en kale hoofden"-hoekGelukkig nog niet dus...
Damn!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:01 schreef BJB het volgende:
[..]
Ghaha.. VS stond een dag na je dit poste op Sonic Acts in Paradiso en daar was het VPRO-gehalte qua publiek aanzienlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |