abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9264290
Weet iemand dat ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_9264312
17 en een half
pi_9264351
Zoveel ???

Ik hen nu 2 discussen. Omdat ze niet goed met elkaar konden opschieten heb ik ze apart gezet. 1 discus is nu heel groot geworden en heeft een mooie kleur, maar de andere blijft gewoon klein :S

Weet iemand hoe dit kan ?

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_9264644
Niet oud... op slot maar?
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:44:58 #5
25603 FeEsTbBt
You're not paranoid, Ever
pi_9264813
Zit de ene in een grote bak(de mooie) en de andere in een kleine? dit beinvloed de grootte/kleur etc vna de vis nog wel eens heb ik gemerkt.
Do You See The Darkness? Embrace It ! | People that call themselves freaks are probably more normal than most people i know...
pi_9265392
Ben je daar nou alweer met je visvragen?

* zucht*

Bij jou niet zo erg oud ben ik bang:
Vissen Doen Raar
Vis Heeft Dikke Ogen
Vissen

Hoe is het afgelopen met die 40 van gisteren?
Wat zijn dit voor vissen ?

Zou je niet eens je oude vissentopics nalezen en de vele tips opvolgen wat te gaan bestuderen over vissen voor je ze koopt/ruilt?

† In Memoriam † donderdag 20 maart 2003 @ 19:32:46 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_9266033
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:20 schreef EminemRulezz het volgende:
Zoveel ???

Ik hen nu 2 discussen. Omdat ze niet goed met elkaar konden opschieten heb ik ze apart gezet. 1 discus is nu heel groot geworden en heeft een mooie kleur, maar de andere blijft gewoon klein :S

Weet iemand hoe dit kan ?

Op deze manier helemaal niet oud. Een discus is een scholenvis en hoort met minimaal 5 soortgenootjes in een bak te zitten. Daarbij moeten ze ontzettend veel ruimte hebben en zal je zeker 1 á 2x in de week 30% van je water moeten verversen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9269397
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:07 schreef Lurky het volgende:
Ben je daar nou alweer met je visvragen?

* zucht*

Bij jou niet zo erg oud ben ik bang:
Vissen Doen Raar
Vis Heeft Dikke Ogen
Vissen

Hoe is het afgelopen met die 40 van gisteren?
Wat zijn dit voor vissen ?

Zou je niet eens je oude vissentopics nalezen en de vele tips opvolgen wat te gaan bestuderen over vissen voor je ze koopt/ruilt?

Dit lijkt mij ook.
Je blijft maar vragen stellen.
Eerst maar eens deze tijd gebruiken om een boek over vissen te lezen lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')