Help elkaar, maak elkaar gek, deel scan percentages met anderen etc etc.
Damn wat zijn die tussen eindbasen geweldig gemaakt. Grafisch ziet er ook prachtig uit, jammer dat er heel soms wat onodige framerate drops zijn (van 1 sec maximaal).
quote:Dat heb ik nog niet gezien........
Op donderdag 20 maart 2003 18:10 schreef BMH het volgende:
jammer dat er heel soms wat onodige framerate drops zijn (van 1 sec maximaal).
Ben nog amper ergens trouwens...... heb het grootste gedeelte van de Croma Ruins gehaald en moet nu ergens naar een Prince hupeldepup transportation,..... (das na de wespennesten)
Oh Metroid Tis echt de Metroid die ik wilde,........ God wat is dit spel groot. Dat oude nostalgische deuntje wat je hoort als je een game load vind ik super
Beste spel op Cube tot nu toe,...... geen twijfel aan !
quote:Weet je wat ook leuk is
Op donderdag 20 maart 2003 18:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat heb ik nog niet gezien........
Ben nog amper ergens trouwens...... heb het grootste gedeelte van de Croma
Ruins gehaald en moet nu ergens naar een Prince hupeldepup transportation,..... (das na de wespennesten)
Oh Metroid
Tis echt de Metroid die ik wilde,........ God wat is dit spel groot. Dat oude nostalgische deuntje wat je hoort als je een game load vind ik super
Beste spel op Cube tot nu toe,...... geen twijfel aan !
En naast al dit goeds natuurlijk binnenkort ook Zelda
Paar vraagjes maar
quote:Persoonlijk moest ik ff wennen omdat ik gewend was in Timesplitters 2 de C-stick gebruikte om rond te kijken maar na een kwartiertje spelen weet je niet beter
Op donderdag 20 maart 2003 18:34 schreef Tain het volgende:
Hoe is de besturing nu?
Ik vergis me soms nog wel eens in scanmode dat ik dan ipv L de A knop indruk waardoor je niet scant maar teruggaat naar je battle visor
quote:ik zou t niet weten
Kan je het zelf een beetje instellen of moet je het echt doen met de standaard instellingen?
quote:Yep
En is het nog steeds zo dat je rechterachterknop moet indrukken om vrij rond te kijken?Paar vraagjes maar
quote:Dank voor de snelle antwoorden
Op donderdag 20 maart 2003 18:38 schreef febster het volgende:[..]
Persoonlijk moest ik ff wennen omdat ik gewend was in Timesplitters 2 de C-stick gebruikte om rond te kijken maar na een kwartiertje spelen weet je niet beter
Ik vergis me soms nog wel eens in scanmode dat ik dan ipv L de A knop indruk waardoor je niet scant maar teruggaat naar je battle visor
[..]ik zou t niet weten
maar de standaard instelling is gewoon
dus ik zou niet eens weten waarom ik hem zou willen veranderen
[..]Yep
maar dat doe ik niet gek veel aangezien ik meestal wel genoeg zie
quote:Eehm tsjaa misschien gek idd maar eerlijk gezegd, geloof me als ik zeg dat terwijl je t speelt en echt in de game zit (4 min in de winkel is toch een hele andere zaak dan een uur thuis) er helemaal nix van merkt en gewoon moet concluderen dat de game gewoon
Op donderdag 20 maart 2003 18:43 schreef Tain het volgende:[..]
Dank voor de snelle antwoorden
Had de demo gespeeld bij de bart smit en vond het echt zo raar dat je die R knop moest indrukken om vrij rond te kijken, maar misschien ligt ie zondag ook wel in mijn gamecube
Ik heb net de Commercial gezien!!
Die is stoer gek!
Evil must be destroid, but first, it must be found
quote:Snap ook niet waarom jij nog niet speelt
Op donderdag 20 maart 2003 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
WhooohaaaaIk heb net de Commercial gezien!!
Die is stoer gek!
Evil must be destroid, but first, it must be found
quote:Toen ik Metroid Prime had uitgespeeld na een paar heerlijke dagen, heb ik zelfs zitten te klappen voor de t.v.
Op donderdag 20 maart 2003 19:21 schreef nikanoru het volgende:
Ik ben zo blij...ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
ik was het eigenlijk niet van plan, maar ik heb er GEEN spijt van!!
Wat een GEWELDIG spel!!
quote:Ik ben grafisch z'n gelijke nog niet tegen gekomen, op m'n box en ps2 niet.
Op donderdag 20 maart 2003 19:29 schreef apengek het volgende:
ik vind dit spel er op de screens helemaal niet zo mooi uitzien....
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 20-03-2003 19:36]
quote:Ik moet toegeven, beter dat ik had verwacht!
Op donderdag 20 maart 2003 19:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik ben grafisch z'n gelijke nog niet tegen gekomen, op m'n box, en ps2 niet.
En ik houd helemaal niet van first person shooters, kun je nagaan..
Maarruuhh, is er ook een andere manier om de originele metroid te activeren zonder een GBA of Action replay ?
quote:Niemand is perfect
Op donderdag 20 maart 2003 19:29 schreef apengek het volgende:
ik vind dit spel er op de screens helemaal niet zo mooi uitzien....
Gehaald bij FRS, kreeg er een speciale GameCube DVD bij met allerlei filmpjes, staat ook de geschiedenis op van Metroid (met filmpjes). Plus een Xbox boekje.
Metroid Prime is echt megacool!
Heb net introgedeelte gedaan.
Metroid Prime
Welkom Metroid fans
quote:Ker ?
Op donderdag 20 maart 2003 20:01 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb hemGehaald bij FRS, kreeg er een speciale GameCube DVD bij met allerlei filmpjes, staat ook de geschiedenis op van Metroid (met filmpjes). Plus een Xbox boekje.
Metroid Prime is echt megacool!
Heb net introgedeelte gedaan.Metroid Prime
quote:*mompel mompel*
Op donderdag 20 maart 2003 20:01 schreef Chocobo het volgende:Wat leuk is om te zien is dat iedereen die twijfels had over dit spel nu helemaal enthousiast reageert in dit topic......
Volgens mij heeft iemand de Nintendo 24:7 VIP code op mijn metroid kaart gebruikt, ik kan 'em niet invoeren..., ik verdenk die stomme nerd van de winkel
Nintendo maar eens even aanschrijven
Weet je, fuck it !
Maandag ga ik hem kopen
quote:Stukje plakband pakken en dat erover plakken,......... en dan erweer aftrekken,..... (soort hars methode) Dat achter elkaar blijven doen !
Op donderdag 20 maart 2003 20:08 schreef CloudStrife het volgende:
Oh ja, zat zo'n debiel Power Unlimited stickertje op. Was er bijna niet af te krijgen. Zit nu allemaal van dat vieze lijmzooi op het doosje. Wie weet hoe ik dat er het beste af kan halen
quote:Nee,...dat heb ik ook. Dat komt omdat het spel officieel nog niet te koop is denk ik. Ik denk dat het morgen wel lukt !
Op donderdag 20 maart 2003 20:04 schreef Wunk het volgende:
STELLETJE...
Volgens mij heeft iemand de Nintendo 24:7 VIP code op mijn metroid kaart gebruikt, ik kan 'em niet invoeren..., ik verdenk die stomme nerd van de winkelNintendo maar eens even aanschrijven
quote:Die sukkel bij de gamesshop begon met een aansteker te zwaaien en de opmerking: dan krab je 'em er zo af
Oh ja, zat zo'n debiel Power Unlimited stickertje op. Was er bijna niet af te krijgen. Zit nu allemaal van dat vieze lijmzooi op het doosje. Wie weet hoe ik dat er het beste af kan halen
En verneukte vervolgens het plastic van het doosje
prompt zei ik ook: doe maar een ander hoesje
Persoonlijk zou ik een klein beetje wasbenzine op een doekje doen en eraf wrijven
quote:Als je alle reacties zo leest in dit topic kan je niet fout gaan met deze keuze
Op donderdag 20 maart 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:Weet je, fuck it !
Maandag ga ik hem kopen
quote:Precies...
Op donderdag 20 maart 2003 20:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je alle reacties zo leest in dit topic kan je niet fout gaan met deze keuze
quote:Nee,........ verstandig !
Op donderdag 20 maart 2003 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Precies...
Ik ben zwak...
quote:Dat komt idd omdat MP officieel morgen pas verkrijgbaar is heb ik ook gehad met SMS en later deed hij t wel duss...
Op donderdag 20 maart 2003 20:04 schreef Wunk het volgende:
STELLETJE...
Volgens mij heeft iemand de Nintendo 24:7 VIP code op mijn metroid kaart gebruikt, ik kan 'em niet invoeren..., ik verdenk die stomme nerd van de winkelNintendo maar eens even aanschrijven
quote:tja maar op de screens ziet het er niet uit om eerlijk te zijn..
Op donderdag 20 maart 2003 19:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik ben grafisch z'n gelijke nog niet tegen gekomen, op m'n box en ps2 niet.
quote:Tsjaa daar heeft Nintendo wel vaker last van
Op donderdag 20 maart 2003 20:18 schreef apengek het volgende:[..]
tja maar op de screens ziet het er niet uit om eerlijk te zijn..
Maar als dit een soort verkapte troll is, dan laat je je zelf wel uit he ? Zou verstandig ben je dan hopelijk wel
quote:nee nee dit is geen troll ik snapte alleen niet waarom iedereen het zo mooi vond... maar ik denk ook wel dat ie er ''in het echt'' wel mooi uitziet
Op donderdag 20 maart 2003 20:20 schreef febster het volgende:[..]
Tsjaa daar heeft Nintendo wel vaker last van
en als je hem dan in beweging ziet
![]()
Maar als dit een soort verkapte troll is, dan laat je je zelf wel uit he
? Zou verstandig ben je dan hopelijk wel
![]()
quote:Nee oke dan is t goed
Op donderdag 20 maart 2003 20:31 schreef apengek het volgende:[..]
nee nee dit is geen troll ik snapte alleen niet waarom iedereen het zo mooi vond... maar ik denk ook wel dat ie er ''in het echt'' wel mooi uitziet
(is soms ook wel met xbox games
)
En dit is zo'n game
Ik heb net gewoon voor fun in een grote kamer gewoon 10x mijn gun opgeladen en dan geschoten op nix alleen om die mooie lighting effecten te zien inclusief vervorming en de rook van je gun
* febster van blijdschap dansje doet
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:37 schreef febster het volgende:[..]
Nee oke dan is t goed
![]()
maar lees maar hier en trek je conclusie he
en Nintendo stelt nog altijd gameplay boven graphics en soms doen ze allebei
goed dus ja
En dit is zo'n game
![]()
Ik heb net gewoon voor fun in een grote kamer gewoon 10x mijn gun opgeladen en dan geschoten op nix alleen om die mooie lighting effecten te zien inclusief vervorming en de rook van je gun
![]()
![]()
Maar nu eerst: FF 9
quote:En natuurlijk Zelda I en II
Op donderdag 20 maart 2003 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook overtuigd...Maar nu eerst: FF 9
quote:Ten eerste; Jij hebt veel mazzel met je vriendin.
Op donderdag 20 maart 2003 20:39 schreef apengek het volgende:[..]
ik krijg waarschijnlijk een gamecube van mn vriendin voor mn verjaardag
en dan zal ik MP ook wel eens proberen
quote:hehe.. zo iets had ik ook in het begin.. Was me aan het verbazen over m'n reflectie die ik ergens in zag.. Vergat alleen dat er achter me 4 bijen zaten te zoemen
Op donderdag 20 maart 2003 20:37 schreef febster het volgende:[..]
Nee oke dan is t goed
![]()
maar lees maar hier en trek je conclusie he
en Nintendo stelt nog altijd gameplay boven graphics en soms doen ze allebei
goed dus ja
En dit is zo'n game
![]()
![]()
![]()
Vergeten te eten
NU ga ik eten...
Maar eigenlijk wil ik verder
Fuck it! ... HONGER
quote:zal het haar zeggen
Op donderdag 20 maart 2003 20:47 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ten eerste; Jij hebt veel mazzel met je vriendin.
Ten tweede; laat haar dan meteen de metroid pack kopen dan heb je een special versie GC met MP en een metroid embleem.
quote:Het spel OWNED je !
Op donderdag 20 maart 2003 20:52 schreef ChOas het volgende:
KutspelVergeten te eten
NU ga ik eten...
Maar eigenlijk wil ik verder
Fuck it! ... HONGER
quote:Jawel, met een action replay kun je die unlocken. Dat is een van de redenen waarom ik zo'n ding heb gekocht. Hij unlockt hem trouwens perfect
Op donderdag 20 maart 2003 20:18 schreef Wunk het volgende:
Maar niemand weet dus hoe je de originele metroid kunt unlocken zonder GBA ? (als dat uberhaupt al mogelijk is)
quote:Hoe herkenbaar
Op donderdag 20 maart 2003 22:16 schreef erikh het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik hem wel of neit zal halen, eerst wist ik zeker dat ik hem niet ging halen, nu twijfel ik dus maandag zal ik hem waarschijnlijk wel hebben MAAR DAN KUNNEN JULLIE MAAR BETER GELIJK HEBBEN!!!
quote:Tip: beoordeel het spel dan ook niet op het eerste kwartier en speel het even een uurtje. De controls zijn namelijk wel ff wennen. Ik heb hem voor het eerst 10 minuten in een winkel in Chicago gespeeld en vond hem toen niet echt speciaal. Ben ik daar ff op teruggekomen!
Ik zit nu te twijfelen of ik hem wel of neit zal halen, eerst wist ik zeker dat ik hem niet ging halen, nu twijfel ik dus maandag zal ik hem waarschijnlijk wel hebben MAAR DAN KUNNEN JULLIE MAAR BETER GELIJK HEBBEN!!!
En toen liep hij de winkel uit.
En ik? Ik viel op de grond en barstte in tranen uit.
Speknek
Wat cool
quote:ik heb geen spijt van
quote:Tip: http://psychiater.pagina.nl/
Op donderdag 20 maart 2003 22:53 schreef speknek het volgende:
Vandaag was het dan zover. De trein liet nog een tijdje op zich wachten, dus ik slenterde wat door Hoog Catherijne voor afleiding. De junks en messen van Marokkanen ontwijkend stapte ik de Free Record Shop binnen en worstelde me een weg door de smalle paadjes en mensenmassa heen naar achteren.
En daar stond ze dan, mooier dan ik me haar ooit voor kon stellen of voorgesteld had. Vluchtig greep mijn klauw als een reflex uit naar het doosje en duwde het stevig tegen mijn borst. Terwijl ik glazig keek en m'n gekromde vingers krampachtig het gekleurde plastic streelden, mompelde ik dat het schatje weldra een goed baasje zou krijgen, die haar tot in de eeuwigheid zou verzorgen alsware het een onderdeel van hemzelf. Maar terwijl mijn preciousss rustig kirde van genot begon het besef weer terug te keren en m'n ogen zich langzaam weer scherp te stellen. Ik kon haar niet kopen. Ik had reeds een andere via internet bestelt en die zou over enkele dagen, weken, jaren in de toekomst lijkt het, thuis arriveren.
Teleurgesteld legde ik het doosje weer weg. Terwijl ik aangeslagen voor me uitstaarde kwam er een andere hand plotseling van achter die het doosje, mijn schatje, ruw weggraaide en ermee vandoor ging. De dief!
Ik draaide me om en daar stond een studentikoos iemand glunderend, welhaast smalend moet het geweest zijn, af te rekenen.
De roze waas kleurde langzaam rood. Ik rook bloed. Niemand ontneemt mij m'n schatje. Ik balde m'n vuisten, m'n nagels groeide langzaam uit naar stiletto's. Hij zou de winkel niet uitkomen, een enorm bloedbad en uitgescheurde ingewanden was alles wat nog restte.. Ik zou gevangen genomen worden, maar m'n schatje zou bij me zijn.En toen liep hij de winkel uit.
En ik? Ik viel op de grond en barstte in tranen uit.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:21 schreef nikanoru het volgende:
Ik ben zo blij...ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
* Bastard gaat hem volgende week ook maar eens halen dan, kan wel een potje blij gebruiken!
quote:Jij ook al ?
Echt een perfecte combo: eerst even rennen en schieten in MP, en daarna even melig doen in SMB2.
MP vordert redelijk, heb nu ook de map van de Chozo Ruins en heb de Rocket Launcher weer gevonden, ben nu terug aan 't lopen richting de main plaza...
SMB2 vordert ook redelijk, zit nu in world 6, waar wel een stuk of 2 hele lastige velden zitten...
Bij SMB2 ben ik nu in World 4.
Icoontje is alvast helemaal in stijl (gekke gewaarwording dat Samus eigenlijk zo'n blonde stoot is he?). .
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:17 schreef SmashBro het volgende:
Gisteren eindelijk Fusion uitgespeeld (erg mooi dat eindfilmpje btw), mooi op tijd want als het goed is komt Prime vandaag binnen..
Icoontje is alvast helemaal in stijl (gekke gewaarwording dat Samus eigenlijk zo'n blonde stoot is he? ).
.
Pas op het beste einde van Super Metroid SNES zag je haar voor het eerst zonder pak
quote:Welke spel zat nou ook alweer verstopt in Prime ? Was dat nou de NES versie ?
Op vrijdag 21 maart 2003 09:58 schreef nikanoru het volgende:[..]
Metroid voor de NES kon je ook zonder pak spelen. Maar toen had ze groen haar.
[afbeelding]Pas op het beste einde van Super Metroid SNES zag je haar voor het eerst zonder pak
[afbeelding]
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Welke spel zat nou ook alweer verstopt in Prime ? Was dat nou de NES versie ?
quote:en die kun je alleen unlocken door de gameboy versie eraan te hangen en allebei uit te spelen?
Op vrijdag 21 maart 2003 09:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Welke spel zat nou ook alweer verstopt in Prime ? Was dat nou de NES versie ?
Is t'ie echt zo cool?
quote:Je leest het,....... IEDEREEN vind het cool,..... Heb je alle reacties gelezen ? Als ik moest kiezen tussen RE0 en Metroid dan is de keuze simpel.
Op vrijdag 21 maart 2003 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Door al die positieve reacties zit ik ernstig te twijfelen. Zal ik deze halen of Resident Evil 0.Is t'ie echt zo cool?
Metroid
Aan de andere kant ken ik jou wat betreft Resident Evil,....... dit mag je niet missen.... RE0 heerst ook
quote:Ik ga hem morgen in elk geval uitproberen in een gameszaak!
Op vrijdag 21 maart 2003 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Je leest het,....... IEDEREEN vind het cool,..... Heb je alle reacties gelezen ? Als ik moest kiezen tussen RE0 en Metroid dan is de keuze simpel.
quote:RE0 ga ik zeker halen, maar ik wil eigenlijk eerst wat andere games spelen voordat ik me hierin stoort. Ik ben nu immers druk bezig met RE1, ik ben bang dat wanneer ik dan meteen met RE0 begin ik er niet optimaal van ga genieten, aangezien het dan "more of the same is".
Aan de andere kant ken ik jou wat betreft Resident Evil,....... dit mag je niet missen.... RE0 heerst ook
Maar ik ga sowieso eerst The Mark of Kri op de PS2 spelen (maar die schijnt niet zo groot te zijn), volgende maand dan misschien Metroid halen. Tot die tijd zal ik dit topic volgen en kijken of de reacties zo positief blijven.
En nu ga ik wat reviews lezen...
quote:Thievessss, they sstole it My Prrreciouss and we wants it.
Op vrijdag 21 maart 2003 06:59 schreef Phydomir het volgende:
Tip: http://psychiater.pagina.nl/
quote:Hatsee
Op vrijdag 21 maart 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Dat van RE0 klopt,..... het kan zijn dat je er minder van gaat genieten dan RE1 omdat het niet meer nieuw is. Wacht daar anders even mee.
Op vrijdag 21 maart 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ga hem morgen in elk geval uitproberen in een gameszaak!
[..]RE0 ga ik zeker halen, maar ik wil eigenlijk eerst wat andere games spelen voordat ik me hierin stoort. Ik ben nu immers druk bezig met RE1, ik ben bang dat wanneer ik dan meteen met RE0 begin ik er niet optimaal van ga genieten, aangezien het dan "more of the same is".
Maar ik ga sowieso eerst The Mark of Kri op de PS2 spelen (maar die schijnt niet zo groot te zijn), volgende maand dan misschien Metroid halen. Tot die tijd zal ik dit topic volgen en kijken of de reacties zo positief blijven.
Volgende maand Prime kopen ? Maar dan komt Zelda uit Ik zou zelf ipv Mark of Kri, Metroid gamen maar das mijn mening !
quote:Dan moet hij wel de moeite waard zijn!
Op vrijdag 21 maart 2003 10:40 schreef Smots het volgende:
* Smots heeft 'm ook gekocht.
Je leest het goed: GEKOCHT
quote:Zelda komt pas eind mei toch? En The Mark of Kri is gewoon cool, dus die wil ik absoluut spelen!
Op vrijdag 21 maart 2003 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Volgende maand Prime kopen ? Maar dan komt Zelda uitIk zou zelf ipv Mark of Kri, Metroid gamen maar das mijn mening !
quote:3 mei dus eigenlijk eind april,........
Op vrijdag 21 maart 2003 10:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zelda komt pas eind mei toch?
quote:Nope
Op vrijdag 21 maart 2003 10:52 schreef the-O het volgende:
Komt dit spel er ook voor de PC?
quote:Ik hoop van niet ... word het weer gedowned, gecopyt, gecheat.
Op vrijdag 21 maart 2003 10:52 schreef the-O het volgende:
Komt dit spel er ook voor de PC?
quote:Koop een GC!
Op vrijdag 21 maart 2003 11:02 schreef the-O het volgende:
Jammer.
Ik wilde weer zo'n monster langzaam achteruit zien schuiven en dan onder hartverscheurend gegil in het water zien sterven.
quote:Het was lava.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:02 schreef the-O het volgende:
Jammer.
Ik wilde weer zo'n monster langzaam achteruit zien schuiven en dan onder hartverscheurend gegil in het water zien sterven.
quote:Klopt.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:09 schreef nikanoru het volgende:[..]
Het was lava.
Maar we gaan geloof ik offtopic.
quote:ja dat kan, je hebt een morphball jump waarbij je drie bommen gebruikt en één waarbij je er vier kunt gebruiken. Ik heb de site nu niet bij de hand maar als ik thuis kom dan plaats ik de link wel ff waarin beschreven staat hoe je dit moet doen.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
kun je ook hoger springen met de normale morph bom? Door op een of andere manier te timen met die 3 bommen ofzo??
quote:edit: laat maar het is me net gelukt
Op vrijdag 21 maart 2003 14:09 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
ja dat kan, je hebt een morphball jump waarbij je drie bommen gebruikt en één waarbij je er vier kunt gebruiken. Ik heb de site nu niet bij de hand maar als ik thuis kom dan plaats ik de link wel ff waarin beschreven staat hoe je dit moet doen.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 21-03-2003 16:24]
quote:hehe.. kewl
Op vrijdag 21 maart 2003 13:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik had gisteren een vriendin op bezoek en ze zag mijn net nieuw gekochte Super Monkey Ball 2 liggen. Wist ik veel dat ze vroeger ook gegamed had dus ik moest het laten zien. Dus ik gooi hem erin en we gaan wat monkey racen. Dat vond ze wel aardig maar veel te tam. Bleek dat ze vroeger veel Duke Nukem gegamed heeft. Dus ik knal metroid prime erin en ze heeft 2,5 uur zitten spelen. Ze vond 199 voor een gamecube met Metroid niet duur en gaat nu ook een gamecube kopen. Leuk detail: ook zij vond Super Mario Sunshine he-le-maal nergens op slaan.
quote:Ga ik ook doen! Alleen die stomme knurften bij de FRS hadden m nog niet binnen
Op vrijdag 21 maart 2003 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter gezegd, koop het GC MP bundeltje
quote:Dat is 'ie ook wel.
Op vrijdag 21 maart 2003 10:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dan moet hij wel de moeite waard zijn!
quote:je kan met 1, 2 en 3
Op vrijdag 21 maart 2003 14:09 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
ja dat kan, je hebt een morphball jump waarbij je drie bommen gebruikt en één waarbij je er vier kunt gebruiken. Ik heb de site nu niet bij de hand maar als ik thuis kom dan plaats ik de link wel ff waarin beschreven staat hoe je dit moet doen.
quote:als ik weer eens down ben, ga ik in phendrana lopen
Op vrijdag 21 maart 2003 14:45 schreef HAL9000S het volgende:
WAAAAA!!! Ben net in de phendrana shorelines aangekomen![]()
![]()
Items 19% Scan 33%
quote:jaaa, dat is echt adembenemend gewoon....vooral in combi met die muziek, toen ik voor het eerst in die vallei aankwam stond ik gewoon met open mond te kijken...echt sprookjesachtig. Ben nu die enorme baas aan het verslaan daar. Ben nog steeds opzoek naar de spiderball en de grapple beam.
Op vrijdag 21 maart 2003 17:28 schreef G1Ace het volgende:[..]
als ik weer eens down ben, ga ik in phendrana lopen
Muy precious.
doe alsvolgt:
bomb 1) gooi deze gewoon ergens neer.. gebruik em niet (nog 2 bombs over)
bomb 2) leg deze neer waar je de jump wilt doen.
bomb 3) druk deze neer net voordat je de lucht in gaat. (hij reload nu weer 3 bommen)
bomb 4) Prop deze net voor dat je op het hoogste punt in de lucht zit.
bomb 5) Douw deze op het hoogste punt in de zelfde jump.
bomb 6) Druk deze de lucht in na dat je voor de 2e keer de lucht in gaat op het eind van de jump.
Dat is het . Probeer dit!
quote:Mij is het wel gelukt
Op vrijdag 21 maart 2003 17:28 schreef G1Ace het volgende:[..]
je kan met 1, 2 en 3
niet 4
ik heb het maar 1 keer echt nodig gehad (ik tel in de water even niet mee) maar dat was gewoon kut om te doen, is me niet gelukt, is wel moeite waard in hard denk ik, maar beetje te moeilijk, zelfs voor mij, en die energytank is het niet waard tenzij het echt 100% zou maken
De eerste leg je gewoon neer. Net voor dat deze afgaat leg je de volgende. Op het hoogste punt in de lucht leg je de derde bom. Zo simpel is de triple bomb jump .
quote:yep.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:28 schreef flappiewappie het volgende:
iemand hier die ook een pu sticker op de metroid verpakking had?
Zit nu op 33% van het spel. Scans 50% (kep een image gallery gekregen ) en items 30
quote:Het is gelukt! Ik ben nu een stuk verder en ik vind het uiteindelijk toch een geweldig spel! Het duurde ff om erin te komen, maar nu blijf ik spelen
Op vrijdag 21 maart 2003 17:21 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb 'm vanmiddag ff gehaald en heb nu een uurtje kunnen gamen. Tot nu toe vind ik het wel leuk, maar ik ben nog niet echt overtuigd. Vanavond ga ik d'r ff wat langer voor zitten en hopelijk weet het me dan wel echt te boeien.
*afmeldt*
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 21-03-2003 20:27]
quote:ik raad aan morgen even opnieuw proberen met wat grotere afstand naar de tv, misschien dat dat helpt, wordt zelf ook misselijk door fps, maar door grotere afstand wordt dat beetje verholpen
Op vrijdag 21 maart 2003 20:15 schreef SmashBro het volgende:
Valt best wel tegen.... Erg chaotisch /onoverzichtelijk, je weet de helft van de tijd niet waar je bent of waar je naar toe moet (of waarop je moet schieten for that matter). De besturing vond ik ook ronduit kut, dat je die D-pad en joystick en de L en de R door elkaar heen moet gebruiken bij dat scannen enzo, erg verwarrend en niet intuitief. Bij het beginmenu zat ik nog van
, want dat is erg mooi met die Metroid, maar daarna werd het al snel
en dat is ook eigenlijk niet meer weggegaan. Verder, en dat had ik van tevoren kunnen weten want dat heb ik altijd bij firstperson-spellen, werd ik ontzettend misselijk van de camera (echt fysiek misselijk), weet niet waar het aan ligt maar dat heb ik nou eenmaal. Duidelijk niet aan mij besteed dus deze game en ik ga hem ook niet meer spelen (kan simpelweg niet, die misselijkheid is echt te erg, anders had ik het wel nog een kans gegeven). Jammer maar helaas. Maar jullie nog veel plezier ermee.
.
*afmeldt*
en de d-pad is alleen om de zwaktepunt te ontdekken van je vijand, niet echt iets waar je door in de war raakt
en de l en r knop, l is lock on, r is view, zoeken met r, dan l, je blijft kijken op die hoek (straffen is dus mogelijk)
don't write this game off yet
quote:De besturing was ik binnen een uur volledig aan gewend!! En dat scannen geeft zo'n beetje de hele verhaallijn aan. Als de misselijkheid minder wordt zou ik MP echt nog een kans geven als ik jou was, en eens een paar uurtjes achter elkaar spelen, voor je het weet ben je hooked
Op vrijdag 21 maart 2003 20:15 schreef SmashBro het volgende:
Valt best wel tegen.... Erg chaotisch /onoverzichtelijk, je weet de helft van de tijd niet waar je bent of waar je naar toe moet (of waarop je moet schieten for that matter). De besturing vond ik ook ronduit kut, dat je die D-pad en joystick en de L en de R door elkaar heen moet gebruiken bij dat scannen enzo, erg verwarrend en niet intuitief. Bij het beginmenu zat ik nog van
, want dat is erg mooi met die Metroid, maar daarna werd het al snel
en dat is ook eigenlijk niet meer weggegaan. Verder, en dat had ik van tevoren kunnen weten want dat heb ik altijd bij firstperson-spellen, werd ik ontzettend misselijk van de camera (echt fysiek misselijk), weet niet waar het aan ligt maar dat heb ik nou eenmaal. Duidelijk niet aan mij besteed dus deze game en ik ga hem ook niet meer spelen (kan simpelweg niet, die misselijkheid is echt te erg, anders had ik het wel nog een kans gegeven). Jammer maar helaas. Maar jullie nog veel plezier ermee.
.
*afmeldt*
quote:Komt vanzelf, geloof me....
Op vrijdag 21 maart 2003 21:20 schreef Luigi het volgende:
maar ik vond ze alles behalve intuitief. Daar moet ik SmashBro iig gelijk in geven.
Twijfelt nu weer...
quote:Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik toch al erg slecht ben in dit soort dingen hoor. Maar ik zat dus continue op de verkeerde knoppen: kut nou ben ik weer een bal, owshit nu schiet ik een rocket af, moest ik nou L of R hebben, etc.
Op vrijdag 21 maart 2003 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Twijfelt nu weer...
En, als je veel speelt zal het best wennen.
quote:De besturing is dus mijn grootste struikelblok om het spel wel of niet te kopen. Wat ik van de demo heb gespeeld vond ik het echt zo jammer dat de besturing niet goed was, ronduit slecht eigenlijk
Op vrijdag 21 maart 2003 21:20 schreef Luigi het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de controls gisteren ook erg klote. Vandaag heb ik alleen maar SMB2 gespeeld, dus ik heb het nog geen 2e kans kunnen geven, maar ik vond ze alles behalve intuitief. Daar moet ik SmashBro iig gelijk in geven.
quote:Ik zie wel... tot nu toe 2 mensen die het minder vinden... En 875243576 die het wel cool vinden... Maar er blijft een idee hangen dat ik het ook niet leuk ga vinden
Op vrijdag 21 maart 2003 21:36 schreef Luigi het volgende:[..]
Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik toch al erg slecht ben in dit soort dingen hoor. Maar ik zat dus continue op de verkeerde knoppen: kut nou ben ik weer een bal, owshit nu schiet ik een rocket af, moest ik nou L of R hebben, etc.
En, als je veel speelt zal het best wennen.
quote:*PETS*
Op vrijdag 21 maart 2003 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Twijfelt nu weer...
Heiden!
quote:Ik had het totaal niet, maar m'n broertje zat ook voortdurend z'n raketten op te schieten voor een platform verhoging. Alleen hij zit het nu alweer zo'n drie uur nonstop te spelen, dus ik denk dat het wel went hoor
Op vrijdag 21 maart 2003 21:36 schreef Luigi het volgende:
Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik toch al erg slecht ben in dit soort dingen hoor. Maar ik zat dus continue op de verkeerde knoppen: kut nou ben ik weer een bal, owshit nu schiet ik een rocket af, moest ik nou L of R hebben, etc.En, als je veel speelt zal het best wennen.
quote:Ik vind 3 uur lang wennen aan controls eigenlijk 2 uur en 55 minuten te lang... Om meteen lekker te kunnen spelen, moet je binnen paar minuten de volledige besturing door hebben en niet nadat je een uur hebt gespeeld moet denken van "Hee hoe moet ik ook alweer strafen"(voorbeeldje)
Op vrijdag 21 maart 2003 21:43 schreef HAL9000S het volgende:
De enige reden dat de besturing minder was toen ik hem net speelde was eigenlijk omdat hij anders is dan alle standaard FPS-ers, maar dat geldt gewoon voor de hele game. Wat ik ook minder vond was dat de strafeknop meerdere functies heeft (de L-knop). Maar zoals ik al eerder aangaf binnen 3 uur ben je er volledig aan gewend!!
quote:Ik was er ook zeker binnen een uurtje aan gewend, maar ik weet niet hoe het aanpassingsvermogen van gamend FOK! is. De controls zijn trouwens ook erg functioneel voor het spel zelf, voornamelijk de gevechten zouden kutter zijn als je gewoon de standaard FPS controls zou hebben, omdat je erg veel om je tegenstanders heen moet strafen. De controls zijn IMO dan ook perfect aangepast aan het spel zelf, en iedere gamer zou zich zonder al te veel moeite aan moeten kunnen passen. Als je deze sublieme game aan je voorbij laat gaan door de controls doe je jezelf zwaar tekort...
Op vrijdag 21 maart 2003 21:59 schreef Tain het volgende:[..]
Ik vind 3 uur lang wennen aan controls eigenlijk 2 uur en 55 minuten te lang... Om meteen lekker te kunnen spelen, moet je binnen paar minuten de volledige besturing door hebben en niet nadat je een uur hebt gespeeld moet denken van "Hee hoe moet ik ook alweer strafen"(voorbeeldje)
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 21-03-2003 22:24]
quote:Trek je niks aan van iemand die SMB heeft verkocht.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Trek je niks aan van iemand die SMB heeft verkocht.
Wat een heiden...
Maar ik baalde vanmiddag wel: ik was een heel eind geen savepoint tegengekomen en kom ik een of andere tussen/eindbaas tegen. BOEM! Khadgar DOOD. Kan ik dat hele tyfusend overnieuw doen!
quote:Dat met die knoppen heb ik ook... Als ik wissel tussen Tony Hawk en Mario, of tussen Timesplitters en Mario
Op zaterdag 22 maart 2003 00:56 schreef Khadgar het volgende:
Tspeelt erg goed. Soms maak ik nog domme fouten met de knoppen, dat wel... Komt denk ik door Mario, daar is de A knop springen.Maar ik baalde vanmiddag wel: ik was een heel eind geen savepoint tegengekomen en kom ik een of andere tussen/eindbaas tegen. BOEM! Khadgar DOOD. Kan ik dat hele tyfusend overnieuw doen!
Das gewoon een paar minuutjes wennen inderdaad. En die savepoints? Dat klinkt erg goed, herken het uit FF games
quote:Dinsdag ligt ie in mijn brievenbus
Op zaterdag 22 maart 2003 01:02 schreef Khadgar het volgende:
Koop dat spel nou maar... Tis echt de moeite waard.
quote:- Tentamens leren
Op zaterdag 22 maart 2003 01:07 schreef Khadgar het volgende:
Ach wat zielig voor jou. Moet je heel het weekend zonder
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
- Tentamens leren
- Final Fantasy 9
- Vriendin
Ontvange op 22 maart, om 1:39u
quote:
SAMUS IS TERUG!
METROID PRIME KOMT ERAAN
21 MAART 2003
EXCLUSIEF VOOR NINTENDO GAMECUBE
Wat een nieuws . . .
Weet iemand waarom je geen guide krijgt bij de registratie? Als je het spel registreerd staat er dan je allemaal dingen krijgt, die staan bij mij niet op de site (terwijl ik ze wel heb van eternal darkness, mario enz).
Vooral zovaak achter elkaar op L drukken is door die analoge knop vet irritant.
quote:*wakker petst!*
Gewoon proberen joh, en als het toch niet bevalt ( ) dan kan je em altijd nog terugbrengen.
Ik vind em echt supergeil, heb alleen een heel klein beetje kritiek op de controls.
En nu leer je echt veel meer over Samus en de Chozo dus proberen ze het verhaal nog meer naar boven te krijgen, het lijkt me logisch dat er wel een vervolg moet komen. (het liefst 2d , stel je voor hoe groot de wereld zou kunnen zijn als je een heel GC schijfje moet vullen maar goed ik draaf weer dooor geloof ik.)
-edit- gehgh nog ff wat toegevoegd.-
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 22-03-2003 10:39]
quote:er schijnt een speciale wapen te zijn die je eerder kan krijgen en daarmee je hem makkelijker kunt doden (wel heel erg moeilijk om te vinden), eerder
Op zaterdag 22 maart 2003 04:27 schreef HAL9000S het volgende:
na 6,5 uur spelen items 24% scan 48%. Ben net afgemaakt door een enorme stapel stenen
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
* Strolie75 is overtuigd en gaat hem zo ook maar eens halen
Ik wilde gister ook weer maar door omstandigheden kon ik niet gamen... .ik baalde gewoon. MP heerst !
quote:Mijn savegames werken niet meer, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Ben gewoon opnieuw begonnen
Op zaterdag 22 maart 2003 17:26 schreef G1Ace het volgende:
werkt ie met europa?
ben nu met de morph ball bombs bezig, ga zometeen denk ik eventjes varia suit halen
quote:jammer
Op zaterdag 22 maart 2003 17:29 schreef Lexie het volgende:[..]
Mijn savegames werken niet meer, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Ben gewoon opnieuw begonnen
.
quote:heb hem al vermoord
Op zaterdag 22 maart 2003 10:55 schreef G1Ace het volgende:[..]
er schijnt een speciale wapen te zijn die je eerder kan krijgen en daarmee je hem makkelijker kunt doden (wel heel erg moeilijk om te vinden), eerder
quote:En dan moet Zelda nog komen
Op zaterdag 22 maart 2003 19:08 schreef Chocobo het volgende:
MP is echt DE game man,... wow,...dit is de reden waarom ik een Cube heb gekocht
quote:ja, dat is een manier
Op zaterdag 22 maart 2003 18:38 schreef HAL9000S het volgende:[..]
heb hem al vermoord
Heb nu de spiderball, en ben op weg terug naar de chozo ruins om wat areas te checken waar ik voorheen nog niet bij kon.
quote:Het is dus of GC+MP of Steel Battalion. Je betaald er hetzelfde voor, en ik neem aan dat je liever een console+ machtige game hebt dan een enorme joypad.
Op zaterdag 22 maart 2003 19:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit te twijfelen tussen Steel Battalion incl. Stick of toch een Nintendo GameCube Metroid Prime Pack ga halen. Denk toch dat het laatste. Is trouwens wel een goede aanbieding GameCube + Metroid Prime voor 199 euro.
quote:Dat speelt ook mee in mijn overweging...
Op zaterdag 22 maart 2003 19:38 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Het is dus of GC+MP of Steel Battalion. Je betaald er hetzelfde voor, en ik neem aan dat je liever een console+ machtige game hebt dan een enorme joypad.
quote:lees nog eens goed door wat de zwaktes van hem zijn
Op zaterdag 22 maart 2003 19:23 schreef Khadgar het volgende:
Ik blijf de mist in gaan bij die uit de kluiten gewassen geranium... Maar verklap maar niks. Tis denk ik de volgorde en de snelheid die ik fout doe...
Bediening was even wennen, maar het lukt nu wel. Al verander ik regelmatig in een bol als ik een raket wil afvuren, en omgekeerd.
Maar ik moet zeggen, de game "zuigt" je echt in gamewereld, er zijn weinig spellen die dat voor elkaar krijgen!
quote:
Op zondag 23 maart 2003 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Erg mooie game! Ik heb gister het eerste level gespeeld (in die spacestation), maar ben helaas door dat laatste monster gedood.Bediening was even wennen, maar het lukt nu wel. Al verander ik regelmatig in een bol als ik een raket wil afvuren, en omgekeerd.
Maar ik moet zeggen, de game "zuigt" je echt in gamewereld, er zijn weinig spellen die dat voor elkaar krijgen!
Dan heb je idd nog niet veel gezien maar dat komt wel.... Op de planeet gaat het pas echt starten !
Dat laatste monster moet je scannen om zijn zwakke punt te vinden. daarna is het makkelijker,....gebruik voor zijn aanval ook de dash naar links en rechts opties die je uitgelegd wordt.
Bereid je daarna voor om te gaan rennen Tis nog een pittig spel he....
Vandaar dat iedereen zo enthousiast is. Ik ga straks weer verder.
Mijn respect Strolie !
quote:Ja, maar ik had nog maar 18 health toen ik dat door kreeg!
Op zondag 23 maart 2003 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Dat laatste monster moet je scannen om zijn zwakke punt te vinden. daarna is het makkelijker,....gebruik voor zijn aanval ook de dash naar links en rechts opties die je uitgelegd wordt.
Maar dat maakt niet uit, nu mag ik dat level gewoon nog een keer doorspelen! Bij andere games is dat een straf, maar bij MP...
quote:Ik ben nu 4 keer dood gegaan. Elke keer op het zelfde punt. Bereid je maar voor de Elite Space Pirats komen eraan!!
Op zondag 23 maart 2003 09:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, maar ik had nog maar 18 health toen ik dat door kreeg!
Maar dat maakt niet uit, nu mag ik dat level gewoon nog een keer doorspelen!
Bij andere games is dat een straf, maar bij MP...
quote:Dat neem ik terug
Op zaterdag 22 maart 2003 16:16 schreef speknek het volgende:
Ik vind totnutoe de sfeer en het verhaal van Super Metroid nog wel beter trouwens. Maar ik ben nog niet zover ook.
Alleen het verhaal is nog een beetje niet aanwezig, wel leuk om Ridley weer eens te zien.
quote:SPOILER
Ik blijf de mist in gaan bij die uit de kluiten gewassen geranium... Maar verklap maar niks. Tis denk ik de volgorde en de snelheid die ik fout doe...
Hij is nie zo heel moeilijk hoor, ik ben er 1x doodgegaan.., gewoon targeten en neerknallen tot 'ie voor pampus ligt, en dan als de sodemieter die spiegels op het rode puntje omhoog knallen.., daarna kun je als morphball 1 van die tunnels in en een morphbomb droppen, doe dat 4x en je wint
Ik heb eindelijk ook de Varia Suit !
Die sfeer de muziek
de graphics
DE GAMEPLAY
!!
quote:
Op zondag 23 maart 2003 12:46 schreef Chocobo het volgende:Mijn god wat een spel... ben helemaal hooked. Bijna de gehele Crozo ruins gedaan en ben nu wat heen en weer aan het lopen. Ik moet nu de Mongoor caverns
in.
Wow,... wat een spel.
Ik heb eindelijk ook de Varia Suit !
![]()
Die sfeer
de muziek
de graphics
DE GAMEPLAY
![]()
!!
En jij was 'een echte gamer' ?
Net 1 keer verloren van Thardus (Eindbaas Phendrana Drifts)
Zometeen oefenen met de band, daarna probeer ik het nog wel
een keer...
Volgens mij krijg ik hier die spiderball, anders kom je die
ruimte niet uit...
quote:?
Op zondag 23 maart 2003 12:55 schreef ChOas het volgende:[..]
Als je bedoeld dat ik niet snel genoeg ben dan kan ik daar een simpel antwoord op geven. Ik neem altijd flink de tijd voor games.... kan echt minuten naar omgevingen staren etc etc !
quote:Vreemd.
Op zondag 23 maart 2003 12:55 schreef ChOas het volgende:[..]
Net 1 keer verloren van Thardus (Eindbaas Phendrana Drifts)
Zometeen oefenen met de band, daarna probeer ik het nog wel
een keer...Volgens mij krijg ik hier die spiderball, anders kom je die
ruimte niet uit...
Maar goed. Ik vind het een heel geil spel alleen het gevoel dat ik kreeg van Super Metroid heb ik nog niet echt te pakken. Ik mis nog een beetje die sfeer in de levels... maar misschien komt het nog.
hmm dat klinkt misschien hard, het is wel een heel goed spel, dat is het niet.
quote:Het verhaal gaat toch meer zo volgens mij: Samus is een beetje aan het rondreizen in de ruimte, en krijgt dan een noodsignaal te horen. Dat noodsignaal komt van de space frigate van de space pirates. Als ze aankomt is er alles verwoest. Opeens wordt de selfdestructionfunctie van het frigate ingeschakeld. Na wat geren komt Samus erachter dat het Ridley was die de functie heeft ingeschakeld. Het is natuurlijk vreemd dat deze weer opduikt, dus ze gaat erachteraan.
Op zondag 23 maart 2003 13:42 schreef speknek het volgende:
Maar misschien (dat gevoel heb ik), komt het ook door het verhaal. Wat doe je nu eigenlijk? Wraak nemen op Ridley? Schiet hem dan meteen dood zodra je hem ziet.
Super Metroid had tenminste een inleiding, gestolen Metroids, een Metroid die denkt dat jij d'r moeder bent. Ik heb nu echt het gevoel iets heel 1-dimensionaals te spelen, ookal zijn het er 3.hmm dat klinkt misschien hard, het is wel een heel goed spel, dat is het niet.
Er zit echt tien keer zoveel verhaal in dan in de gemiddelde game
en na eeen tijdje intensief FF-X gespeeld te hebben voelt dat wel vreemd aan.. Misschien daarom ook dat deze game me niet echt pakt qua verhaal...
quote:maar je hebt er maar 1, of komt dat later nog
Op zondag 23 maart 2003 12:33 schreef speknek het volgende:
Daar wissel je je wapens mee.
quote:Juist! Alleen moet je dit keer zelf moeite doen om het verhaal te ontdekken, en te plaatsen. Wees blij dat het geen linear, voorgekauwd verhaaltje is zoals in alle andere standaard lineare games. Ik vind het verhaal juist een van de sterkere punten van de game, je ontdekt het namelijk stukje bij beetje net zoals de rest van de game.
Op zondag 23 maart 2003 13:57 schreef Lexie het volgende:[..]
Er zit echt tien keer zoveel verhaal in dan in de gemiddelde game
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
?
Als je bedoeld dat ik niet snel genoeg ben dan kan ik daar een simpel antwoord op geven. Ik neem altijd flink de tijd voor games.... kan echt minuten naar omgevingen staren etc etc !
quote:Het leuke is ook dat het verhaal zich ontwikkeld tijdens het spel, als je de verschillende teksten tenminste vindt
Op zondag 23 maart 2003 14:40 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Juist! Alleen moet je dit keer zelf moeite doen om het verhaal te ontdekken, en te plaatsen. Wees blij dat het geen linear, voorgekauwd verhaaltje is zoals in alle andere standaard lineare games. Ik vind het verhaal juist een van de sterkere punten van de game, je ontdekt het namelijk stukje bij beetje net zoals de rest van de game.
quote:Er zijn 5 verschillende beamweapons in Metroid Prime
Op zondag 23 maart 2003 14:33 schreef flappiewappie het volgende:[..]
maar je hebt er maar 1, of komt dat later nog
quote:Zeker, ook de geestelijke ontwikkelingen die de Chozo doormaken en hun apocalyptische visioenen, vooral als je dan bij het eerste artifact komt, dat prachtige monument buiten waarna er een schaduw van een gigantische chozo overheenvliegt......kippenvelmoment
Op zondag 23 maart 2003 14:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Het leuke is ook dat het verhaal zich ontwikkeld tijdens het spel, als je de verschillende teksten tenminste vindt
. Ook goed is dat je verschillende kanten van het verhaal ziet, de kant van de Chozo's, de Space Pirates en de versie van Samus zelf
.
quote:Maar om nou te zeggen dat er een stuk minder verhaal inzit dan in Super Metroid
Op zondag 23 maart 2003 14:45 schreef speknek het volgende:
Er zal best meer verhaal inzitten, en het zelf ontdekken is ook leuk. Maar ik heb nou niet het gevoel echt met iets groters bezig te zijn. Gemene mensen die andere wezens muteren heb ik nu onderhand ook wel gezien. Maar goed, wat niet is kan nog komen.
quote:waar zit je ergens in het spel??
Er zal best meer verhaal inzitten, en het zelf ontdekken is ook leuk. Maar ik heb nou niet het gevoel echt met iets groters bezig te zijn. Gemene mensen die andere wezens muteren heb ik nu onderhand ook wel gezien. Maar goed, wat niet is kan nog komen.
Ik heb trouwens net de space jump.
quote:ik zag het net in de handleiding (jaja
Op zondag 23 maart 2003 14:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Er zijn 5 verschillende beamweapons in Metroid Prime
in het eerste level schrok ik er nog al wat van, want ik vond ze niet echt fantastisch, maar in dat volgende level
misschien ben ik ook wat verwend door starfox
quote:ga een dagboek bijhouden ozo
Op zondag 23 maart 2003 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net op de planet geland!
quote:w8 maar tot je in Phendrana aankomt
Op zondag 23 maart 2003 15:44 schreef flappiewappie het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de graphics?in het eerste level schrok ik er nog al wat van, want ik vond ze niet echt fantastisch, maar in dat volgende level
![]()
misschien ben ik ook wat verwend door starfox
quote:Daar ben ik nu
Op zondag 23 maart 2003 16:06 schreef HAL9000S het volgende:[..]
w8 maar tot je in Phendrana aankomt
Godver wat en spel,.. zit er helemaal in.
quote:Zeker!!! Op dat moment viel m'n mond gewoon open, en bleef minimaal een uur lang openhangen!!! Wacht maar tot je papa sheegoth tegenkomt
Op zondag 23 maart 2003 16:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar ben ik nu
OMG
![]()
Wat overkomt me ! Die lightsourcing in dat gevecht met die baby sheegoth's
![]()
![]()
Godver wat en spel,.. zit er helemaal in.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:48 schreef flappiewappie het volgende:
ga een dagboek bijhouden ozo
quote:vraag jezelf gewoon af wat SAMUS in die situatie zou doen....
Op zondag 23 maart 2003 18:09 schreef flappiewappie het volgende:
omg! jongens ik kom er niet uit, maar nou durf ik niet in een walktrough te kijken, of het te vragen aan jullie, want dan heb ik het niet meer zelf gedaan!
quote:wachten op een volgende hint
Op zondag 23 maart 2003 18:20 schreef HAL9000S het volgende:[..]
vraag jezelf gewoon af wat SAMUS in die situatie zou doen....
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:48 schreef flappiewappie het volgende:
ga een dagboek bijhouden ozo
Ik zit nu bij dat stukje bij die wespen!
quote:Ik ruik een gat in de markt met WWSD armbanden
Op zondag 23 maart 2003 18:20 schreef HAL9000S het volgende:
vraag jezelf gewoon af wat SAMUS in die situatie zou doen....
quote:Na ampel intern beraad (en een bezoekje aan de impact crater tempel) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vieze zeikerd ben die niet serieus genomen dient te worden.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:25 schreef speknek het volgende:[..]
Ik ruik een gat in de markt met WWSD armbanden
.
---------
Ohja weet iemand waar je de soundtrack van metroid prime kunt kopen???????
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 23-03-2003 19:54]
quote:neen gewoon in dvd verpaking
Op zondag 23 maart 2003 19:42 schreef ShadoW17 het volgende:
ff een vraagje! bij die metroid prime bundel he dan krijg je metroid prime toch niet in zo'n lullig hoesje he?
bij mn dreamcast was dat wel het geval namelijk
quote:Kazaa misschien
---------
quote:Die soundtrack is idd heeeeerlijk. Ik vind de "Tallon overworld" theme en de "Phendrana drifts" theme echt waaaaanzinnig
ff een vraagje! bij die metroid prime bundel he dan krijg je metroid prime toch niet in zo'n lullig hoesje he?
bij mn dreamcast was dat wel het geval namelijk---------
quote:Ik wist wel dat je zou bekeren
Op zondag 23 maart 2003 19:27 schreef speknek het volgende:[..]
Na ampel intern beraad (en een bezoekje aan de impact crater tempel) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vieze zeikerd ben die niet serieus genomen dient te worden.
quote:Tegengekomen
Op zondag 23 maart 2003 16:39 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Wacht maar tot je papa sheegoth tegenkomt
quote:Gelukkig!
Op zondag 23 maart 2003 19:59 schreef BMH het volgende:[..]
neen gewoon in dvd verpaking
[..]Kazaa misschien
Thardus afgemaakt, ik heb de spiderball... Word ik godverdegodver op weg naar mijn savepoint afgemaakt...
Kut, Kut, KUTSPEL!
Naja... ik probeer het morgen nog wel een keer
quote:Dat heb ik ook altijd
Op zondag 23 maart 2003 20:10 schreef ChOas het volgende:
KUTSPEL!!!!Thardus afgemaakt, ik heb de spiderball... Word ik godverdegodver op weg naar mijn savepoint afgemaakt...
Kut, Kut, KUTSPEL!
quote:Dat gun ik je
KUTSPEL!!!!Thardus afgemaakt, ik heb de spiderball... Word ik godverdegodver op weg naar mijn savepoint afgemaakt...
Kut, Kut, KUTSPEL!
quote:schijnt dat je met papa sheegoth moet morphen en dan bommetjes onder zijn buik leggen
Op zondag 23 maart 2003 20:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tegengekomen
Ik had even geen kans met 1 energycel nog over
quote:Ik had Thardus afgemaakt, kreeg ik read error
Kut, Kut, KUTSPEL!
(ps. Volgende week kan ik lekke MP'en)
quote:omg, error
Op zondag 23 maart 2003 20:48 schreef G1Ace het volgende:knip
Ik had Thardus afgemaakt, kreeg ik read error
knip
quote:Daarom zei je tegen mij dat je met geen enkel pak door de lava kunt lopen. Ik vroeg me al af waarom je dat zei
Op zondag 23 maart 2003 20:48 schreef G1Ace het volgende:Ik had Thardus afgemaakt, kreeg ik read error
en werd daarna 3x afgemaakt door the rock voordat ik hem eindelijk weer had afgemaakt (en toen wel goed gesaved)
Er was ook de keer dat ik de varia suit had, en eventjes in die ene vulkaan ruimte ging lopen in de chozo ruins (in de lava) om de overkant te bereiken zonder te saven
moest ik weer flaagrah om zeep helpen
quote:Tja, dat had je dus ook in de andere Metroids.
Kut, Kut, KUTSPEL!
Ik heb zelf net de icegun gescoord en ben alle ijs deuren aan het afgaan. 37% items en 57% gescanned.
quote:hehe
Op zondag 23 maart 2003 21:06 schreef Lexie het volgende:[..]
Daarom zei je tegen mij dat je met geen enkel pak door de lava kunt lopen. Ik vroeg me al af waarom je dat zei
.
quote:Volgens mij ook niet. Zo heb ik ze net gepakt namelijk,.. dat scheelt wel zeg zo'n extra jump
Op zondag 23 maart 2003 23:16 schreef speknek het volgende:
Je kan de space jump boots toch niet pakken zonder met de boost ball omhoog te rollen in de Tallon overworld?
quote:Dit
Op zondag 23 maart 2003 21:12 schreef The Unforgiven het volgende:[..]
Tja, dat had je dus ook in de andere Metroids.
Ik heb zelf net de icegun gescoord en ben alle ijs deuren aan het afgaan. 37% items en 57% gescanned.
*nu naar een hoekje loopt om zich te schamen*
quote:Maar het kan wel: http://membres.lycos.fr/zell99/metroid/vids/zell_mp_dbjm_ship.avi
Op zondag 23 maart 2003 23:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens mij ook niet. Zo heb ik ze net gepakt namelijk,.. dat scheelt wel zeg zo'n extra jump
quote:Werkt natuurlijk weer niet vanaf het werk
Op maandag 24 maart 2003 07:42 schreef ChOas het volgende:[..]
Maar het kan wel: http://membres.lycos.fr/zell99/metroid/vids/zell_mp_dbjm_ship.avi
quote:Je moet het gaan spelen Gijs,... ik maak geen grap. Haal deze week nog Metroid !
Op maandag 24 maart 2003 08:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Werkt natuurlijk weer niet vanaf het werk
quote:Hmzz
Op maandag 24 maart 2003 08:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet het gaan spelen Gijs,... ik maak geen grap. Haal deze week nog Metroid !
quote:Die gameplay
Op maandag 24 maart 2003 09:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Hmzz
Ik zit nu wat verder op de drifts. Heb net water omhoog laten stijgen etc etc. Het enge is dat die wereld bijna ECHT is. Alles klopt etc... soms krijg je verbindingsstukken in een level die door de makers in elkaar geflanst zijn, maar deze kloppen op een of andere manier. MP is echt DE game voor je Cube !
quote:Ja jij kan altijd mooi een spel aanprijzen, daar ben ik wel achter.
Op maandag 24 maart 2003 09:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:MP verkoopt zichzelf Gijs
Op maandag 24 maart 2003 10:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja jij kan altijd mooi een spel aanprijzen, daar ben ik wel achter.
Maar dat backtracken lijkt me toch minder hoor...
Tis niet echt backtracken,....tis namelijk een grote wereld helemaal aan elkaar gelinked etc. Kan het niet echt uitleggen. Nee,...je hebt in MP altijd wel een nieuwe objective. De gameplay laat je niet in de steek ! Maar das mijn mening !
quote:Toen ik voor het eerst de muziek hoorde, FLASHBACK!!!1
Op zondag 23 maart 2003 21:01 schreef speknek het volgende:
Dat lava werkt echt als een gruwelijk magneet op me.
Straks weer eens proberen.
quote:Opzij strafen met b en opzij drukken om ze te ontwijken...doe dit op het laatste moment en je staat praktisch recht achter hem !
Op maandag 24 maart 2003 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ben inmiddels in een soort Arena beland, ik moet een monster in zijn rode kontje schieten. Helaas is de voorkant gepantserd en is dat beest best snel.Straks weer eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |