abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:05:34 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9264104
Het Metroid Prime topic

Help elkaar, maak elkaar gek, deel scan percentages met anderen etc etc.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:10:48 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9264182
-Ik heb nu 39% gescant en 40% van de items heb ik al . Ik heb net de spiderball gehaalt.

Damn wat zijn die tussen eindbasen geweldig gemaakt. Grafisch ziet er ook prachtig uit, jammer dat er heel soms wat onodige framerate drops zijn (van 1 sec maximaal).

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:11:00 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9264186
En laat je overhalen om het spel toch maar te gaan kopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9264219
ik heb net de morph bomb ball gehaald
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:17:37 #5
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9264307
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:10 schreef BMH het volgende:
jammer dat er heel soms wat onodige framerate drops zijn (van 1 sec maximaal).
Dat heb ik nog niet gezien........

Ben nog amper ergens trouwens...... heb het grootste gedeelte van de Croma Ruins gehaald en moet nu ergens naar een Prince hupeldepup transportation,..... (das na de wespennesten)

Oh Metroid Tis echt de Metroid die ik wilde,........ God wat is dit spel groot. Dat oude nostalgische deuntje wat je hoort als je een game load vind ik super Beste spel op Cube tot nu toe,...... geen twijfel aan !

pi_9264364
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet gezien........

Ben nog amper ergens trouwens...... heb het grootste gedeelte van de Croma Ruins gehaald en moet nu ergens naar een Prince hupeldepup transportation,..... (das na de wespennesten)

Oh Metroid Tis echt de Metroid die ik wilde,........ God wat is dit spel groot. Dat oude nostalgische deuntje wat je hoort als je een game load vind ik super Beste spel op Cube tot nu toe,...... geen twijfel aan !

Weet je wat ook leuk is ? Je ziet gewoon dat Miyamoto hier ook zijn medewerking heeft verleent , sommige dingen zouden zo in een groene Zelda landschap passen en dat is zeker een positief punt (herinner je die "boom" ruimte net nadat je je morph bomb ball hebt gekregen?)

En naast al dit goeds natuurlijk binnenkort ook Zelda

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:30:12 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9264529
Wow

pi_9264609
Hoe is de besturing nu? Kan je het zelf een beetje instellen of moet je het echt doen met de standaard instellingen?
En is het nog steeds zo dat je rechterachterknop moet indrukken om vrij rond te kijken?

Paar vraagjes maar

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_9264702
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:34 schreef Tain het volgende:
Hoe is de besturing nu?
Persoonlijk moest ik ff wennen omdat ik gewend was in Timesplitters 2 de C-stick gebruikte om rond te kijken maar na een kwartiertje spelen weet je niet beter

Ik vergis me soms nog wel eens in scanmode dat ik dan ipv L de A knop indruk waardoor je niet scant maar teruggaat naar je battle visor

quote:
Kan je het zelf een beetje instellen of moet je het echt doen met de standaard instellingen?
ik zou t niet weten maar de standaard instelling is gewoon dus ik zou niet eens weten waarom ik hem zou willen veranderen
quote:
En is het nog steeds zo dat je rechterachterknop moet indrukken om vrij rond te kijken?

Paar vraagjes maar

Yep maar dat doe ik niet gek veel aangezien ik meestal wel genoeg zie
pi_9264792
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:38 schreef febster het volgende:

[..]

Persoonlijk moest ik ff wennen omdat ik gewend was in Timesplitters 2 de C-stick gebruikte om rond te kijken maar na een kwartiertje spelen weet je niet beter

Ik vergis me soms nog wel eens in scanmode dat ik dan ipv L de A knop indruk waardoor je niet scant maar teruggaat naar je battle visor
[..]

ik zou t niet weten maar de standaard instelling is gewoon dus ik zou niet eens weten waarom ik hem zou willen veranderen
[..]

Yep maar dat doe ik niet gek veel aangezien ik meestal wel genoeg zie

Dank voor de snelle antwoorden Had de demo gespeeld bij de bart smit en vond het echt zo raar dat je die R knop moest indrukken om vrij rond te kijken, maar misschien ligt ie zondag ook wel in mijn gamecube
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_9264854
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:43 schreef Tain het volgende:

[..]

Dank voor de snelle antwoorden Had de demo gespeeld bij de bart smit en vond het echt zo raar dat je die R knop moest indrukken om vrij rond te kijken, maar misschien ligt ie zondag ook wel in mijn gamecube

Eehm tsjaa misschien gek idd maar eerlijk gezegd, geloof me als ik zeg dat terwijl je t speelt en echt in de game zit (4 min in de winkel is toch een hele andere zaak dan een uur thuis) er helemaal nix van merkt en gewoon moet concluderen dat de game gewoon is Geloof je me niet koop hem dan en vind je t nix ruil hem dan om
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:46:53 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9264864
Whooohaaaa

Ik heb net de Commercial gezien!!

Die is stoer gek!

Evil must be destroid, but first, it must be found

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:13:16 #13
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9265558
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whooohaaaa

Ik heb net de Commercial gezien!!

Die is stoer gek!

Evil must be destroid, but first, it must be found

Snap ook niet waarom jij nog niet speelt
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:18:49 #14
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9265712
Damn.....dit spel is echt zo indrukwekkend.....Ben net krap 2 uur bezig, deze game is zo gruwelijk groot!!! Continu word je voortdurend meegesleept en nieuwsgierig gemaakt, je wilt moet gewoon verder....De omgevingen zijn echt prachtig, de kleine details zoals je helm die beslaat als je in een warme omgeving komt, of lichtelijk bevriest in de kouw. Heb net de morph bomb gevonden, en ben hard op zoek naar de spider ball. Wat een game......
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_9265757
Ik word helemaal warm van binnen van dit topic . Er breken mooie tijden aan voor de cubers
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:21:01 #16
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9265769
Ik ben zo blij...ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9265811
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:21 schreef nikanoru het volgende:
Toen ik Metroid Prime had uitgespeeld na een paar heerlijke dagen, heb ik zelfs zitten te klappen voor de t.v. . Dat heb ik nog nooit gedaan .
pi_9265940
ik vind dit spel er op de screens helemaal niet zo mooi uitzien....
pi_9265960
Wat een ge-wel-dig spannend spel! . Zweet stond in m'n handen!
pi_9266005
Ik heb hem vanmiddag toch maar gekocht!

ik was het eigenlijk niet van plan, maar ik heb er GEEN spijt van!!

Wat een GEWELDIG spel!!

donderdag 20 maart 2003 @ 19:34:21 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9266072
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:29 schreef apengek het volgende:
Ik ben grafisch z'n gelijke nog niet tegen gekomen, op m'n box en ps2 niet.

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 20-03-2003 19:36]

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9266094
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik ben grafisch z'n gelijke nog niet tegen gekomen, op m'n box, en ps2 niet.

Ik moet toegeven, beter dat ik had verwacht! . Vooral het morphen is erg goed gedaan!
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:57:01 #23
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9266523
MEE-STER-LIJK..

En ik houd helemaal niet van first person shooters, kun je nagaan..

Maarruuhh, is er ook een andere manier om de originele metroid te activeren zonder een GBA of Action replay ?

donderdag 20 maart 2003 @ 20:00:40 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266604
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:29 schreef apengek het volgende:
Niemand is perfect
pi_9266619
Ik heb hem

Gehaald bij FRS, kreeg er een speciale GameCube DVD bij met allerlei filmpjes, staat ook de geschiedenis op van Metroid (met filmpjes). Plus een Xbox boekje.

Metroid Prime is echt megacool!
Heb net introgedeelte gedaan.

Metroid Prime

donderdag 20 maart 2003 @ 20:01:50 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266628
Wat leuk is om te zien is dat iedereen die twijfels had over dit spel nu helemaal enthousiast reageert in dit topic......

Welkom Metroid fans

donderdag 20 maart 2003 @ 20:03:02 #27
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266655
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:01 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb hem

Gehaald bij FRS, kreeg er een speciale GameCube DVD bij met allerlei filmpjes, staat ook de geschiedenis op van Metroid (met filmpjes). Plus een Xbox boekje.

Metroid Prime is echt megacool!
Heb net introgedeelte gedaan.

Metroid Prime

Ker ?
pi_9266673
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:01 schreef Chocobo het volgende:

Wat leuk is om te zien is dat iedereen die twijfels had over dit spel nu helemaal enthousiast reageert in dit topic......

*mompel mompel*
pi_9266678
Ker wat?
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:04:54 #30
28309 Wunk
pi_9266697
STELLETJE...

Volgens mij heeft iemand de Nintendo 24:7 VIP code op mijn metroid kaart gebruikt, ik kan 'em niet invoeren..., ik verdenk die stomme nerd van de winkel

Nintendo maar eens even aanschrijven

donderdag 20 maart 2003 @ 20:04:58 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9266706

Weet je, fuck it !

Maandag ga ik hem kopen

pi_9266790
Oh ja, zat zo'n debiel Power Unlimited stickertje op. Was er bijna niet af te krijgen. Zit nu allemaal van dat vieze lijmzooi op het doosje. Wie weet hoe ik dat er het beste af kan halen
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:10:29 #33
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9266839
ik zit in de chozo ruins
op hard mode
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:12:23 #34
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266889
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:08 schreef CloudStrife het volgende:
Oh ja, zat zo'n debiel Power Unlimited stickertje op. Was er bijna niet af te krijgen. Zit nu allemaal van dat vieze lijmzooi op het doosje. Wie weet hoe ik dat er het beste af kan halen
Stukje plakband pakken en dat erover plakken,......... en dan erweer aftrekken,..... (soort hars methode) Dat achter elkaar blijven doen !
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:12:52 #35
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266900
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:04 schreef Wunk het volgende:
STELLETJE...

Volgens mij heeft iemand de Nintendo 24:7 VIP code op mijn metroid kaart gebruikt, ik kan 'em niet invoeren..., ik verdenk die stomme nerd van de winkel

Nee,...dat heb ik ook. Dat komt omdat het spel officieel nog niet te koop is denk ik. Ik denk dat het morgen wel lukt !
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:12:55 #36
28309 Wunk
pi_9266903
quote:
Die sukkel bij de gamesshop begon met een aansteker te zwaaien en de opmerking: dan krab je 'em er zo af

En verneukte vervolgens het plastic van het doosje
prompt zei ik ook: doe maar een ander hoesje

Persoonlijk zou ik een klein beetje wasbenzine op een doekje doen en eraf wrijven

donderdag 20 maart 2003 @ 20:14:25 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266936
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

Weet je, fuck it !

Maandag ga ik hem kopen

Als je alle reacties zo leest in dit topic kan je niet fout gaan met deze keuze
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:15:28 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9266958
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Als je alle reacties zo leest in dit topic kan je niet fout gaan met deze keuze

Precies... Ik ben zwak...
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:15:58 #39
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266970
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Precies... Ik ben zwak...

Nee,........ verstandig !
pi_9267019
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:04 schreef Wunk het volgende:
STELLETJE...

Dat komt idd omdat MP officieel morgen pas verkrijgbaar is heb ik ook gehad met SMS en later deed hij t wel duss...
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:18:10 #41
28309 Wunk
pi_9267022
Maar niemand weet dus hoe je de originele metroid kunt unlocken zonder GBA ? (als dat uberhaupt al mogelijk is)
pi_9267028
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik ben grafisch z'n gelijke nog niet tegen gekomen, op m'n box en ps2 niet.

tja maar op de screens ziet het er niet uit om eerlijk te zijn..
pi_9267091
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:18 schreef apengek het volgende:

[..]

tja maar op de screens ziet het er niet uit om eerlijk te zijn..

Tsjaa daar heeft Nintendo wel vaker last van en als je hem dan in beweging ziet

Maar als dit een soort verkapte troll is, dan laat je je zelf wel uit he ? Zou verstandig ben je dan hopelijk wel

pi_9267401
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:20 schreef febster het volgende:

[..]

Tsjaa daar heeft Nintendo wel vaker last van en als je hem dan in beweging ziet

Maar als dit een soort verkapte troll is, dan laat je je zelf wel uit he ? Zou verstandig ben je dan hopelijk wel

nee nee dit is geen troll ik snapte alleen niet waarom iedereen het zo mooi vond... maar ik denk ook wel dat ie er ''in het echt'' wel mooi uitziet (is soms ook wel met xbox games )
pi_9267580
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:31 schreef apengek het volgende:

[..]

nee nee dit is geen troll ik snapte alleen niet waarom iedereen het zo mooi vond... maar ik denk ook wel dat ie er ''in het echt'' wel mooi uitziet (is soms ook wel met xbox games )

Nee oke dan is t goed maar lees maar hier en trek je conclusie he en Nintendo stelt nog altijd gameplay boven graphics en soms doen ze allebei goed dus ja

En dit is zo'n game

Ik heb net gewoon voor fun in een grote kamer gewoon 10x mijn gun opgeladen en dan geschoten op nix alleen om die mooie lighting effecten te zien inclusief vervorming en de rook van je gun

* febster van blijdschap dansje doet

pi_9267628
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:37 schreef febster het volgende:

[..]

Nee oke dan is t goed maar lees maar hier en trek je conclusie he en Nintendo stelt nog altijd gameplay boven graphics en soms doen ze allebei goed dus ja

En dit is zo'n game

Ik heb net gewoon voor fun in een grote kamer gewoon 10x mijn gun opgeladen en dan geschoten op nix alleen om die mooie lighting effecten te zien inclusief vervorming en de rook van je gun

ik krijg waarschijnlijk een gamecube van mn vriendin voor mn verjaardag en dan zal ik MP ook wel eens proberen
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:40:16 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9267647
Ik ben ook overtuigd...

Maar nu eerst: FF 9

pi_9267841
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook overtuigd...

Maar nu eerst: FF 9

En natuurlijk Zelda I en II
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:47:37 #49
35614 nikanoru
pi_9267857
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:39 schreef apengek het volgende:

[..]

ik krijg waarschijnlijk een gamecube van mn vriendin voor mn verjaardag en dan zal ik MP ook wel eens proberen

Ten eerste; Jij hebt veel mazzel met je vriendin.
Ten tweede; laat haar dan meteen de metroid pack kopen dan heb je een special versie GC met MP en een metroid embleem.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9267973
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:37 schreef febster het volgende:

[..]

En dit is zo'n game

hehe.. zo iets had ik ook in het begin.. Was me aan het verbazen over m'n reflectie die ik ergens in zag.. Vergat alleen dat er achter me 4 bijen zaten te zoemen
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:52:59 #51
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_9268007
Kutspel

Vergeten te eten

NU ga ik eten...

Maar eigenlijk wil ik verder

Fuck it! ... HONGER

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_9268057
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:47 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Ten eerste; Jij hebt veel mazzel met je vriendin.
Ten tweede; laat haar dan meteen de metroid pack kopen dan heb je een special versie GC met MP en een metroid embleem.

zal het haar zeggen
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:58:48 #53
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9268203
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:52 schreef ChOas het volgende:
Kutspel

Vergeten te eten

NU ga ik eten...

Maar eigenlijk wil ik verder

Fuck it! ... HONGER

Het spel OWNED je !
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:27:01 #54
42333 EriX
allo bassie
pi_9269164
snik!
ik kan em waarschijnlijk pas begin april kopen!
dan maar mezelf troosten met Metroid Fusion
jullie maken me teveel lekker. BAH!
pi_9270633
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:18 schreef Wunk het volgende:
Maar niemand weet dus hoe je de originele metroid kunt unlocken zonder GBA ? (als dat uberhaupt al mogelijk is)
Jawel, met een action replay kun je die unlocken. Dat is een van de redenen waarom ik zo'n ding heb gekocht. Hij unlockt hem trouwens perfect
pi_9270841
Ik zit nu te twijfelen of ik hem wel of neit zal halen, eerst wist ik zeker dat ik hem niet ging halen, nu twijfel ik dus maandag zal ik hem waarschijnlijk wel hebben MAAR DAN KUNNEN JULLIE MAAR BETER GELIJK HEBBEN!!!
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:18:35 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9270919
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:16 schreef erikh het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik hem wel of neit zal halen, eerst wist ik zeker dat ik hem niet ging halen, nu twijfel ik dus maandag zal ik hem waarschijnlijk wel hebben MAAR DAN KUNNEN JULLIE MAAR BETER GELIJK HEBBEN!!!
Hoe herkenbaar
pi_9271616
quote:
Tip: beoordeel het spel dan ook niet op het eerste kwartier en speel het even een uurtje. De controls zijn namelijk wel ff wennen. Ik heb hem voor het eerst 10 minuten in een winkel in Chicago gespeeld en vond hem toen niet echt speciaal. Ben ik daar ff op teruggekomen!
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:53:47 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_9272099
Vandaag was het dan zover. De trein liet nog een tijdje op zich wachten, dus ik slenterde wat door Hoog Catherijne voor afleiding. De junks en messen van Marokkanen ontwijkend stapte ik de Free Record Shop binnen en worstelde me een weg door de smalle paadjes en mensenmassa heen naar achteren.
En daar stond ze dan, mooier dan ik me haar ooit voor kon stellen of voorgesteld had. Vluchtig greep mijn klauw als een reflex uit naar het doosje en duwde het stevig tegen mijn borst. Terwijl ik glazig keek en m'n gekromde vingers krampachtig het gekleurde plastic streelden, mompelde ik dat het schatje weldra een goed baasje zou krijgen, die haar tot in de eeuwigheid zou verzorgen alsware het een onderdeel van hemzelf. Maar terwijl mijn preciousss rustig kirde van genot begon het besef weer terug te keren en m'n ogen zich langzaam weer scherp te stellen. Ik kon haar niet kopen. Ik had reeds een andere via internet bestelt en die zou over enkele dagen, weken, jaren in de toekomst lijkt het, thuis arriveren.
Teleurgesteld legde ik het doosje weer weg. Terwijl ik aangeslagen voor me uitstaarde kwam er een andere hand plotseling van achter die het doosje, mijn schatje, ruw weggraaide en ermee vandoor ging. De dief!
Ik draaide me om en daar stond een studentikoos iemand glunderend, welhaast smalend moet het geweest zijn, af te rekenen.
De roze waas kleurde langzaam rood. Ik rook bloed. Niemand ontneemt mij m'n schatje. Ik balde m'n vuisten, m'n nagels groeide langzaam uit naar stiletto's. Hij zou de winkel niet uitkomen, een enorm bloedbad en uitgescheurde ingewanden was alles wat nog restte.. Ik zou gevangen genomen worden, maar m'n schatje zou bij me zijn.

En toen liep hij de winkel uit.
En ik? Ik viel op de grond en barstte in tranen uit.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:58:44 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9272229

Speknek

Wat cool

donderdag 20 maart 2003 @ 23:36:14 #61
32686 G1Ace
pi_9273108
quote:
ik heb geen spijt van
we hebben gelijk
August 1998- March 2018
  vrijdag 21 maart 2003 @ 03:06:26 #62
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9275557
Ik ben een paar uurtjes op m'n gemakje aan het spelen, ik wil dat er niks van het spel aan me voorbij gaat dus ben de hele avond een beetje aan het ronddolen geweest terwijl ik mijn ogen goed de kost heb gegeven. Heb net de chozo ruins "uitgespeeld" alleen er zijn nog 3 gedeeltes waar ik nog niet geweest ben. Zit bij een puzzel waarbij met die 3 sloten, maar ik betwijfel of het mogelijk is om hem te halen. Mijn percentages zitten allebei zo rond de 20%, ga ff wat slaap pakken om morgen weer verder te gaan
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9276010
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:53 schreef speknek het volgende:
Vandaag was het dan zover. De trein liet nog een tijdje op zich wachten, dus ik slenterde wat door Hoog Catherijne voor afleiding. De junks en messen van Marokkanen ontwijkend stapte ik de Free Record Shop binnen en worstelde me een weg door de smalle paadjes en mensenmassa heen naar achteren.
En daar stond ze dan, mooier dan ik me haar ooit voor kon stellen of voorgesteld had. Vluchtig greep mijn klauw als een reflex uit naar het doosje en duwde het stevig tegen mijn borst. Terwijl ik glazig keek en m'n gekromde vingers krampachtig het gekleurde plastic streelden, mompelde ik dat het schatje weldra een goed baasje zou krijgen, die haar tot in de eeuwigheid zou verzorgen alsware het een onderdeel van hemzelf. Maar terwijl mijn preciousss rustig kirde van genot begon het besef weer terug te keren en m'n ogen zich langzaam weer scherp te stellen. Ik kon haar niet kopen. Ik had reeds een andere via internet bestelt en die zou over enkele dagen, weken, jaren in de toekomst lijkt het, thuis arriveren.
Teleurgesteld legde ik het doosje weer weg. Terwijl ik aangeslagen voor me uitstaarde kwam er een andere hand plotseling van achter die het doosje, mijn schatje, ruw weggraaide en ermee vandoor ging. De dief!
Ik draaide me om en daar stond een studentikoos iemand glunderend, welhaast smalend moet het geweest zijn, af te rekenen.
De roze waas kleurde langzaam rood. Ik rook bloed. Niemand ontneemt mij m'n schatje. Ik balde m'n vuisten, m'n nagels groeide langzaam uit naar stiletto's. Hij zou de winkel niet uitkomen, een enorm bloedbad en uitgescheurde ingewanden was alles wat nog restte.. Ik zou gevangen genomen worden, maar m'n schatje zou bij me zijn.

En toen liep hij de winkel uit.
En ik? Ik viel op de grond en barstte in tranen uit.

Tip: http://psychiater.pagina.nl/
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 08:47:56 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9276663
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:21 schreef nikanoru het volgende:

* Bastard gaat hem volgende week ook maar eens halen dan, kan wel een potje blij gebruiken!

The truth was in here.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 08:52:19 #65
37295 Luigi
mario pls
pi_9276714
Echt een perfecte combo: eerst even rennen en schieten in MP, en daarna even melig doen in SMB2. .
pi_9276962
quote:
Echt een perfecte combo: eerst even rennen en schieten in MP, en daarna even melig doen in SMB2.
Jij ook al ?

MP vordert redelijk, heb nu ook de map van de Chozo Ruins en heb de Rocket Launcher weer gevonden, ben nu terug aan 't lopen richting de main plaza...

SMB2 vordert ook redelijk, zit nu in world 6, waar wel een stuk of 2 hele lastige velden zitten...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:13:42 #67
37295 Luigi
mario pls
pi_9276989
Bij MP heb ik het eerste level nog geeneens uitgespeeld, ik snapte niet hoe die Grapel ofzo werkte. . I suck! Maar ik heb het ook maar 1 keer geprobeerd.

Bij SMB2 ben ik nu in World 4.

pi_9277051
Gisteren eindelijk Fusion uitgespeeld (erg mooi dat eindfilmpje btw), mooi op tijd want als het goed is komt Prime vandaag binnen. .

Icoontje is alvast helemaal in stijl (gekke gewaarwording dat Samus eigenlijk zo'n blonde stoot is he?). .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:58:43 #69
35614 nikanoru
pi_9277687
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:17 schreef SmashBro het volgende:
Gisteren eindelijk Fusion uitgespeeld (erg mooi dat eindfilmpje btw), mooi op tijd want als het goed is komt Prime vandaag binnen. .

Icoontje is alvast helemaal in stijl (gekke gewaarwording dat Samus eigenlijk zo'n blonde stoot is he? ). .

Metroid voor de NES kon je ook zonder pak spelen. Maar toen had ze groen haar.

Pas op het beste einde van Super Metroid SNES zag je haar voor het eerst zonder pak

vrijdag 21 maart 2003 @ 09:59:39 #70
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9277699
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:58 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Metroid voor de NES kon je ook zonder pak spelen. Maar toen had ze groen haar.
[afbeelding]

Pas op het beste einde van Super Metroid SNES zag je haar voor het eerst zonder pak
[afbeelding]

Welke spel zat nou ook alweer verstopt in Prime ? Was dat nou de NES versie ?
pi_9277714
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

.
LaToya rules
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:23:32 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_9277989
<-
ook veranderd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9278038
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

en die kun je alleen unlocken door de gameboy versie eraan te hangen en allebei uit te spelen?
klopt dat?
pi_9278117
Door al die positieve reacties zit ik ernstig te twijfelen. Zal ik deze halen of Resident Evil 0.

Is t'ie echt zo cool?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:31:38 #75
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9278128

vrijdag 21 maart 2003 @ 10:33:12 #76
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9278147
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Door al die positieve reacties zit ik ernstig te twijfelen. Zal ik deze halen of Resident Evil 0.

Is t'ie echt zo cool?

Je leest het,....... IEDEREEN vind het cool,..... Heb je alle reacties gelezen ? Als ik moest kiezen tussen RE0 en Metroid dan is de keuze simpel.

Metroid

Aan de andere kant ken ik jou wat betreft Resident Evil,....... dit mag je niet missen.... RE0 heerst ook

pi_9278224
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Je leest het,....... IEDEREEN vind het cool,..... Heb je alle reacties gelezen ? Als ik moest kiezen tussen RE0 en Metroid dan is de keuze simpel.
Ik ga hem morgen in elk geval uitproberen in een gameszaak!
quote:
Aan de andere kant ken ik jou wat betreft Resident Evil,....... dit mag je niet missen.... RE0 heerst ook
RE0 ga ik zeker halen, maar ik wil eigenlijk eerst wat andere games spelen voordat ik me hierin stoort. Ik ben nu immers druk bezig met RE1, ik ben bang dat wanneer ik dan meteen met RE0 begin ik er niet optimaal van ga genieten, aangezien het dan "more of the same is".

Maar ik ga sowieso eerst The Mark of Kri op de PS2 spelen (maar die schijnt niet zo groot te zijn), volgende maand dan misschien Metroid halen. Tot die tijd zal ik dit topic volgen en kijken of de reacties zo positief blijven.

En nu ga ik wat reviews lezen...

vrijdag 21 maart 2003 @ 10:40:06 #78
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_9278254
* Smots heeft 'm ook gekocht.
Je leest het goed: GEKOCHT
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:40:12 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_9278257
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 06:59 schreef Phydomir het volgende:
Tip: http://psychiater.pagina.nl/
Thievessss, they sstole it My Prrreciouss and we wants it.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:42:27 #80
10785 Smots
pi_9278291
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:

Hatsee
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:47:29 #81
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9278368
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ga hem morgen in elk geval uitproberen in een gameszaak!
[..]

RE0 ga ik zeker halen, maar ik wil eigenlijk eerst wat andere games spelen voordat ik me hierin stoort. Ik ben nu immers druk bezig met RE1, ik ben bang dat wanneer ik dan meteen met RE0 begin ik er niet optimaal van ga genieten, aangezien het dan "more of the same is".

Maar ik ga sowieso eerst The Mark of Kri op de PS2 spelen (maar die schijnt niet zo groot te zijn), volgende maand dan misschien Metroid halen. Tot die tijd zal ik dit topic volgen en kijken of de reacties zo positief blijven.

Dat van RE0 klopt,..... het kan zijn dat je er minder van gaat genieten dan RE1 omdat het niet meer nieuw is. Wacht daar anders even mee.

Volgende maand Prime kopen ? Maar dan komt Zelda uit Ik zou zelf ipv Mark of Kri, Metroid gamen maar das mijn mening !

pi_9278371
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:40 schreef Smots het volgende:
* Smots heeft 'm ook gekocht.
Je leest het goed: GEKOCHT

Dan moet hij wel de moeite waard zijn!
pi_9278411
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Volgende maand Prime kopen ? Maar dan komt Zelda uit Ik zou zelf ipv Mark of Kri, Metroid gamen maar das mijn mening !
Zelda komt pas eind mei toch? En The Mark of Kri is gewoon cool, dus die wil ik absoluut spelen!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:51:17 #84
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9278437
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zelda komt pas eind mei toch?

3 mei dus eigenlijk eind april,........ Dan ben ik net klaar met Prime denk ik !
pi_9278460
Komt dit spel er ook voor de PC?
Ik heb mijn vingers kapot gespeeld op de Super nintendo met de voorganger van dit spel, is er iets van de fun van Super Metroid terug te vinden in deze versie?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:57:28 #86
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9278550
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:52 schreef the-O het volgende:
Nope
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:58:16 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9278567
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:52 schreef the-O het volgende:
Ik hoop van niet ... word het weer gedowned, gecopyt, gecheat.
The truth was in here.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:01:11 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9278624
* Roy heeft Metroid zojuist besteld bij Dimension Plus
pi_9278650
Jammer.
Ik wilde weer zo'n monster langzaam achteruit zien schuiven en dan onder hartverscheurend gegil in het water zien sterven.
pi_9278690
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:02 schreef the-O het volgende:
Jammer.
Ik wilde weer zo'n monster langzaam achteruit zien schuiven en dan onder hartverscheurend gegil in het water zien sterven.
Koop een GC!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:15:50 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9278936
Beter gezegd, koop het GC MP bundeltje
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:44:07 #92
32686 G1Ace
pi_9279581
en ga dan verder met spelen
(eventjes weer wat warwhasps doodmaken)
August 1998- March 2018
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:09:30 #93
35614 nikanoru
pi_9280166
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:02 schreef the-O het volgende:
Jammer.
Het was lava.
pi_9281113
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:09 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Het was lava.

Klopt.
Maar hartverscheurend was het, ik heb dat level vaak overgespeeld omdat het zo zielig klonk. Zonder dat monster te doden geen klauw, ik had geen keus.

Maar we gaan geloof ik offtopic.

pi_9281950
Ik had gisteren een vriendin op bezoek en ze zag mijn net nieuw gekochte Super Monkey Ball 2 liggen. Wist ik veel dat ze vroeger ook gegamed had dus ik moest het laten zien. Dus ik gooi hem erin en we gaan wat monkey racen. Dat vond ze wel aardig maar veel te tam. Bleek dat ze vroeger veel Duke Nukem gegamed heeft. Dus ik knal metroid prime erin en ze heeft 2,5 uur zitten spelen. Ze vond 199 voor een gamecube met Metroid niet duur en gaat nu ook een gamecube kopen . Leuk detail: ook zij vond Super Mario Sunshine he-le-maal nergens op slaan.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 14:01:18 #96
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9283028
kun je ook hoger springen met de normale morph bom? Door op een of andere manier te timen met die 3 bommen ofzo??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9283255
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
kun je ook hoger springen met de normale morph bom? Door op een of andere manier te timen met die 3 bommen ofzo??
ja dat kan, je hebt een morphball jump waarbij je drie bommen gebruikt en één waarbij je er vier kunt gebruiken. Ik heb de site nu niet bij de hand maar als ik thuis kom dan plaats ik de link wel ff waarin beschreven staat hoe je dit moet doen.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 14:25:10 #98
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9283624
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:09 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

ja dat kan, je hebt een morphball jump waarbij je drie bommen gebruikt en één waarbij je er vier kunt gebruiken. Ik heb de site nu niet bij de hand maar als ik thuis kom dan plaats ik de link wel ff waarin beschreven staat hoe je dit moet doen.

edit: laat maar het is me net gelukt
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 21 maart 2003 @ 14:45:39 #99
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9284111
WAAAAA!!! Ben net in de phendrana shorelines aangekomen Items 19% Scan 33%

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 21-03-2003 16:24]

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9286564
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik had gisteren een vriendin op bezoek en ze zag mijn net nieuw gekochte Super Monkey Ball 2 liggen. Wist ik veel dat ze vroeger ook gegamed had dus ik moest het laten zien. Dus ik gooi hem erin en we gaan wat monkey racen. Dat vond ze wel aardig maar veel te tam. Bleek dat ze vroeger veel Duke Nukem gegamed heeft. Dus ik knal metroid prime erin en ze heeft 2,5 uur zitten spelen. Ze vond 199 voor een gamecube met Metroid niet duur en gaat nu ook een gamecube kopen . Leuk detail: ook zij vond Super Mario Sunshine he-le-maal nergens op slaan.
hehe.. kewl
pi_9286590
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter gezegd, koop het GC MP bundeltje
Ga ik ook doen! Alleen die stomme knurften bij de FRS hadden m nog niet binnen
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:48:24 #102
10785 Smots
pi_9287108
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dan moet hij wel de moeite waard zijn!

Dat is 'ie ook wel.
Ik heb ook maar meteen Zelda in de voorbestelling laten zetten
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:21:44 #103
13452 Ketel_1
sedert 1691
pi_9287712
Ik heb 'm vanmiddag ff gehaald en heb nu een uurtje kunnen gamen. Tot nu toe vind ik het wel leuk, maar ik ben nog niet echt overtuigd. Vanavond ga ik d'r ff wat langer voor zitten en hopelijk weet het me dan wel echt te boeien.
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:28:52 #104
32686 G1Ace
pi_9287871
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:09 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

je kan met 1, 2 en 3
niet 4
ik heb het maar 1 keer echt nodig gehad (ik tel in de water even niet mee) maar dat was gewoon kut om te doen, is me niet gelukt, is wel moeite waard in hard denk ik, maar beetje te moeilijk, zelfs voor mij, en die energytank is het niet waard tenzij het echt 100% zou maken
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:45 schreef HAL9000S het volgende:
WAAAAA!!! Ben net in de phendrana shorelines aangekomen Items 19% Scan 33%
als ik weer eens down ben, ga ik in phendrana lopen
August 1998- March 2018
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:37:11 #105
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9288007
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:28 schreef G1Ace het volgende:

[..]

als ik weer eens down ben, ga ik in phendrana lopen

jaaa, dat is echt adembenemend gewoon....vooral in combi met die muziek, toen ik voor het eerst in die vallei aankwam stond ik gewoon met open mond te kijken...echt sprookjesachtig. Ben nu die enorme baas aan het verslaan daar. Ben nog steeds opzoek naar de spiderball en de grapple beam.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:42:16 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_9288096
It came to us, yes came to me it has. My own. My love.

Muy precious.

vrijdag 21 maart 2003 @ 17:45:44 #107
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_9288137
ik ga um denk ik volgende week halen, maandag of zo...
toch maar ff proberen, en als ut nie leuk is breng ik um gewoon terug
zo simpel is da
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_9288188
Ace had gelijk. Triple bomb jump is het hoogste dat je kunt halen. Dit is de site waar je er meer over kunt lezen. Let op: er staan wel ontzettende spoilers op deze site dus goed uitkijken waar je klikt:

http://membres.lycos.fr/zell99/metroid/index.html

vrijdag 21 maart 2003 @ 17:53:05 #109
35614 nikanoru
pi_9288276
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:42 schreef speknek het volgende:
It came to us, yes came to me it has. My own. My love.

Muy precious.

We all have teh preciousssssss!!!1

vrijdag 21 maart 2003 @ 18:13:26 #110
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9288626
LOL! ik kan een triple Bomb Jump met morph ball!

doe alsvolgt:
bomb 1) gooi deze gewoon ergens neer.. gebruik em niet (nog 2 bombs over)
bomb 2) leg deze neer waar je de jump wilt doen.
bomb 3) druk deze neer net voordat je de lucht in gaat. (hij reload nu weer 3 bommen)
bomb 4) Prop deze net voor dat je op het hoogste punt in de lucht zit.
bomb 5) Douw deze op het hoogste punt in de zelfde jump.
bomb 6) Druk deze de lucht in na dat je voor de 2e keer de lucht in gaat op het eind van de jump.

Dat is het . Probeer dit!

pi_9288710
METROID! is vet

volgende week, proefwerk week niet

vrijdag 21 maart 2003 @ 19:11:03 #112
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9289803
Zow. Tgaat goed met Khadgar. 9% items, 20% logboek entries. Alleen net doodgegaan bij die kutplant. Kan ik een gigantisch stuk weer overnieuw doen...
pi_9289818
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:28 schreef G1Ace het volgende:

[..]

je kan met 1, 2 en 3
niet 4
ik heb het maar 1 keer echt nodig gehad (ik tel in de water even niet mee) maar dat was gewoon kut om te doen, is me niet gelukt, is wel moeite waard in hard denk ik, maar beetje te moeilijk, zelfs voor mij, en die energytank is het niet waard tenzij het echt 100% zou maken

Mij is het wel gelukt , is niet zo moeilijk.

De eerste leg je gewoon neer. Net voor dat deze afgaat leg je de volgende. Op het hoogste punt in de lucht leg je de derde bom. Zo simpel is de triple bomb jump .

pi_9289851
Heb je nu eigenlijk twee percentages? In de Americaanse versie heb ik maar 1 percentage zien staan. Is zeker een van de aanpassingen voor de PAL-versie .
pi_9290112
iemand hier die ook een pu sticker op de metroid verpakking had?
  vrijdag 21 maart 2003 @ 19:33:27 #116
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9290231
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:28 schreef flappiewappie het volgende:
iemand hier die ook een pu sticker op de metroid verpakking had?
yep.

Zit nu op 33% van het spel. Scans 50% (kep een image gallery gekregen ) en items 30

vrijdag 21 maart 2003 @ 19:35:23 #117
13452 Ketel_1
sedert 1691
pi_9290269
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:21 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb 'm vanmiddag ff gehaald en heb nu een uurtje kunnen gamen. Tot nu toe vind ik het wel leuk, maar ik ben nog niet echt overtuigd. Vanavond ga ik d'r ff wat langer voor zitten en hopelijk weet het me dan wel echt te boeien.
Het is gelukt! Ik ben nu een stuk verder en ik vind het uiteindelijk toch een geweldig spel! Het duurde ff om erin te komen, maar nu blijf ik spelen .
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 19:56:48 #118
32686 G1Ace
pi_9290720
bedankt voor die site
heb nu idee hoe ik paar items eerder dan zou moeten kan krijgen waardoor hard mode wat makkelijker wordt
August 1998- March 2018
pi_9290756
woei.. Spring schoenen...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:15:08 #120
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9291091
Valt best wel tegen... . Erg chaotisch /onoverzichtelijk, je weet de helft van de tijd niet waar je bent of waar je naar toe moet (of waarop je moet schieten for that matter). De besturing vond ik ook ronduit kut, dat je die D-pad en joystick en de L en de R door elkaar heen moet gebruiken bij dat scannen enzo, erg verwarrend en niet intuitief. Bij het beginmenu zat ik nog van , want dat is erg mooi met die Metroid, maar daarna werd het al snel en dat is ook eigenlijk niet meer weggegaan. Verder, en dat had ik van tevoren kunnen weten want dat heb ik altijd bij firstperson-spellen, werd ik ontzettend misselijk van de camera (echt fysiek misselijk), weet niet waar het aan ligt maar dat heb ik nou eenmaal. Duidelijk niet aan mij besteed dus deze game en ik ga hem ook niet meer spelen (kan simpelweg niet, die misselijkheid is echt te erg, anders had ik het wel nog een kans gegeven). Jammer maar helaas. Maar jullie nog veel plezier ermee. .

*afmeldt*

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 21-03-2003 20:27]

LaToya rules
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:39:34 #121
32686 G1Ace
pi_9291550
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:15 schreef SmashBro het volgende:
Valt best wel tegen... . Erg chaotisch /onoverzichtelijk, je weet de helft van de tijd niet waar je bent of waar je naar toe moet (of waarop je moet schieten for that matter). De besturing vond ik ook ronduit kut, dat je die D-pad en joystick en de L en de R door elkaar heen moet gebruiken bij dat scannen enzo, erg verwarrend en niet intuitief. Bij het beginmenu zat ik nog van , want dat is erg mooi met die Metroid, maar daarna werd het al snel en dat is ook eigenlijk niet meer weggegaan. Verder, en dat had ik van tevoren kunnen weten want dat heb ik altijd bij firstperson-spellen, werd ik ontzettend misselijk van de camera (echt fysiek misselijk), weet niet waar het aan ligt maar dat heb ik nou eenmaal. Duidelijk niet aan mij besteed dus deze game en ik ga hem ook niet meer spelen (kan simpelweg niet, die misselijkheid is echt te erg, anders had ik het wel nog een kans gegeven). Jammer maar helaas. Maar jullie nog veel plezier ermee. .

*afmeldt*

ik raad aan morgen even opnieuw proberen met wat grotere afstand naar de tv, misschien dat dat helpt, wordt zelf ook misselijk door fps, maar door grotere afstand wordt dat beetje verholpen

en de d-pad is alleen om de zwaktepunt te ontdekken van je vijand, niet echt iets waar je door in de war raakt

en de l en r knop, l is lock on, r is view, zoeken met r, dan l, je blijft kijken op die hoek (straffen is dus mogelijk)
don't write this game off yet

August 1998- March 2018
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:17:33 #122
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9292338
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:15 schreef SmashBro het volgende:

*afmeldt*

De besturing was ik binnen een uur volledig aan gewend!! En dat scannen geeft zo'n beetje de hele verhaallijn aan. Als de misselijkheid minder wordt zou ik MP echt nog een kans geven als ik jou was, en eens een paar uurtjes achter elkaar spelen, voor je het weet ben je hooked
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:20:01 #123
37295 Luigi
mario pls
pi_9292381
Eerlijk gezegd vond ik de controls gisteren ook erg klote. Vandaag heb ik alleen maar SMB2 gespeeld, dus ik heb het nog geen 2e kans kunnen geven, maar ik vond ze alles behalve intuitief. Daar moet ik SmashBro iig gelijk in geven.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:30:52 #124
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9292577
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:20 schreef Luigi het volgende:
maar ik vond ze alles behalve intuitief. Daar moet ik SmashBro iig gelijk in geven.
Komt vanzelf, geloof me....
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:34:30 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9292650

Twijfelt nu weer...

vrijdag 21 maart 2003 @ 21:36:52 #126
37295 Luigi
mario pls
pi_9292696
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

Twijfelt nu weer...

Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik toch al erg slecht ben in dit soort dingen hoor. Maar ik zat dus continue op de verkeerde knoppen: kut nou ben ik weer een bal, owshit nu schiet ik een rocket af, moest ik nou L of R hebben, etc.

En, als je veel speelt zal het best wennen.

pi_9292748
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:20 schreef Luigi het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de controls gisteren ook erg klote. Vandaag heb ik alleen maar SMB2 gespeeld, dus ik heb het nog geen 2e kans kunnen geven, maar ik vond ze alles behalve intuitief. Daar moet ik SmashBro iig gelijk in geven.
De besturing is dus mijn grootste struikelblok om het spel wel of niet te kopen. Wat ik van de demo heb gespeeld vond ik het echt zo jammer dat de besturing niet goed was, ronduit slecht eigenlijk Bij een FPS moet je niet nadenken over de besturing, moet inderdaad intuitief zijn en niet helemaal aangeleerd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:40:17 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9292763
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:36 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik toch al erg slecht ben in dit soort dingen hoor. Maar ik zat dus continue op de verkeerde knoppen: kut nou ben ik weer een bal, owshit nu schiet ik een rocket af, moest ik nou L of R hebben, etc.

Ik zie wel... tot nu toe 2 mensen die het minder vinden... En 875243576 die het wel cool vinden... Maar er blijft een idee hangen dat ik het ook niet leuk ga vinden
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:41:23 #129
693 ChOas
pi_9292781
quote:

Twijfelt nu weer...

*PETS*

Heiden!

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:43:05 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_9292809
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:36 schreef Luigi het volgende:

Ik had het totaal niet, maar m'n broertje zat ook voortdurend z'n raketten op te schieten voor een platform verhoging. Alleen hij zit het nu alweer zo'n drie uur nonstop te spelen, dus ik denk dat het wel went hoor .
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:43:14 #131
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9292811
De enige reden dat de besturing minder was toen ik hem net speelde was eigenlijk omdat hij anders is dan alle standaard FPS-ers, maar dat geldt gewoon voor de hele game. Wat ik ook minder vond was dat de strafeknop meerdere functies heeft (de L-knop). Maar zoals ik al eerder aangaf binnen 3 uur ben je er volledig aan gewend!!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9293104
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:43 schreef HAL9000S het volgende:
De enige reden dat de besturing minder was toen ik hem net speelde was eigenlijk omdat hij anders is dan alle standaard FPS-ers, maar dat geldt gewoon voor de hele game. Wat ik ook minder vond was dat de strafeknop meerdere functies heeft (de L-knop). Maar zoals ik al eerder aangaf binnen 3 uur ben je er volledig aan gewend!!
Ik vind 3 uur lang wennen aan controls eigenlijk 2 uur en 55 minuten te lang... Om meteen lekker te kunnen spelen, moet je binnen paar minuten de volledige besturing door hebben en niet nadat je een uur hebt gespeeld moet denken van "Hee hoe moet ik ook alweer strafen"(voorbeeldje)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 22:13:18 #133
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9293320
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik vind 3 uur lang wennen aan controls eigenlijk 2 uur en 55 minuten te lang... Om meteen lekker te kunnen spelen, moet je binnen paar minuten de volledige besturing door hebben en niet nadat je een uur hebt gespeeld moet denken van "Hee hoe moet ik ook alweer strafen"(voorbeeldje)

Ik was er ook zeker binnen een uurtje aan gewend, maar ik weet niet hoe het aanpassingsvermogen van gamend FOK! is. De controls zijn trouwens ook erg functioneel voor het spel zelf, voornamelijk de gevechten zouden kutter zijn als je gewoon de standaard FPS controls zou hebben, omdat je erg veel om je tegenstanders heen moet strafen. De controls zijn IMO dan ook perfect aangepast aan het spel zelf, en iedere gamer zou zich zonder al te veel moeite aan moeten kunnen passen. Als je deze sublieme game aan je voorbij laat gaan door de controls doe je jezelf zwaar tekort...

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 21-03-2003 22:24]

Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 21 maart 2003 @ 22:18:54 #134
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9293424
quote:

Twijfelt nu weer...

Trek je niks aan van iemand die SMB heeft verkocht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 22:35:58 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9293814
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Trek je niks aan van iemand die SMB heeft verkocht.

Wat een heiden...

zaterdag 22 maart 2003 @ 00:20:00 #136
32686 G1Ace
pi_9295848
ja, idd, de controles zijn anders dan je zou verwachten bij een fps
maar echt, het went, en op gegeven moment denk je er niet eens meer over na
ik heb een lvl in hard mode net gedaan
vorige keer, in normal, ik was stuk of 5, 6 keer doodgegaan omdat ik niet wist hoe het zat
en nu, het was zo eazy in normal mode
August 1998- March 2018
  zaterdag 22 maart 2003 @ 00:56:52 #137
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9296315
Tspeelt erg goed. Soms maak ik nog domme fouten met de knoppen, dat wel... Komt denk ik door Mario, daar is de A knop springen.

Maar ik baalde vanmiddag wel: ik was een heel eind geen savepoint tegengekomen en kom ik een of andere tussen/eindbaas tegen. BOEM! Khadgar DOOD. Kan ik dat hele tyfusend overnieuw doen!

zaterdag 22 maart 2003 @ 01:00:01 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9296352
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:56 schreef Khadgar het volgende:
Tspeelt erg goed. Soms maak ik nog domme fouten met de knoppen, dat wel... Komt denk ik door Mario, daar is de A knop springen.

Maar ik baalde vanmiddag wel: ik was een heel eind geen savepoint tegengekomen en kom ik een of andere tussen/eindbaas tegen. BOEM! Khadgar DOOD. Kan ik dat hele tyfusend overnieuw doen!

Dat met die knoppen heb ik ook... Als ik wissel tussen Tony Hawk en Mario, of tussen Timesplitters en Mario

Das gewoon een paar minuutjes wennen inderdaad. En die savepoints? Dat klinkt erg goed, herken het uit FF games

zaterdag 22 maart 2003 @ 01:02:15 #139
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9296381
Koop dat spel nou maar... Tis echt de moeite waard.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 01:04:39 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9296410
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 01:02 schreef Khadgar het volgende:
Koop dat spel nou maar... Tis echt de moeite waard.
Dinsdag ligt ie in mijn brievenbus
  zaterdag 22 maart 2003 @ 01:07:06 #141
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9296441
Ach wat zielig voor jou. Moet je heel het weekend zonder
  zaterdag 22 maart 2003 @ 01:07:52 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9296455
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 01:07 schreef Khadgar het volgende:
Ach wat zielig voor jou. Moet je heel het weekend zonder
- Tentamens leren
- Final Fantasy 9
- Vriendin
  zaterdag 22 maart 2003 @ 01:17:49 #143
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9296560
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

- Tentamens leren
- Final Fantasy 9
- Vriendin

zaterdag 22 maart 2003 @ 01:23:03 #144
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9296607
Ik ben nu TOCH wel benieuwd. Tijd om m'n broertje over te halen om hem Metroid Prime te laten kopen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 01:41:22 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9296791
Nintendo NEWSletter (NL)

Ontvange op 22 maart, om 1:39u

quote:

SAMUS IS TERUG!
METROID PRIME KOMT ERAAN
21 MAART 2003
EXCLUSIEF VOOR NINTENDO GAMECUBE

Wat een nieuws . . .

zaterdag 22 maart 2003 @ 04:27:54 #146
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9297924
na 6,5 uur spelen items 24% scan 48%. Ben net afgemaakt door een enorme stapel stenen
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 22 maart 2003 @ 09:50:22 #147
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9298336
Shit wat word het nu moeilijk! Zit nu in de mines (gedeelte na het ruimteship dat vol water zit). Ik had net 15! rockets erbij, 1 energy tank (totaal nu 8 _0_) en dan ga ik dood door die coole "beam Pirats".

Weet iemand waarom je geen guide krijgt bij de registratie? Als je het spel registreerd staat er dan je allemaal dingen krijgt, die staan bij mij niet op de site (terwijl ik ze wel heb van eternal darkness, mario enz).

zaterdag 22 maart 2003 @ 09:59:27 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_9298377
Je krijgt trouwens wel vette RSI bij veel vijanden.
L-A-A-A-L-A-A-A-A-A-L-A-L-A-A-L-A-A-A-L-A-L-A-L-A-A-A.

Vooral zovaak achter elkaar op L drukken is door die analoge knop vet irritant.

zaterdag 22 maart 2003 @ 10:18:24 #149
37295 Luigi
mario pls
pi_9298438
En ik heb het dus nog maar 1x gespeeld he. En ik ben sowieso erg slecht in dit soort games, dus het zal allemaal wel meevallen. .
  zaterdag 22 maart 2003 @ 10:32:28 #150
35614 nikanoru
pi_9298529
quote:

Twijfelt nu weer...

*wakker petst!*

Gewoon proberen joh, en als het toch niet bevalt ( ) dan kan je em altijd nog terugbrengen.

Ik vind em echt supergeil, heb alleen een heel klein beetje kritiek op de controls.
En nu leer je echt veel meer over Samus en de Chozo dus proberen ze het verhaal nog meer naar boven te krijgen, het lijkt me logisch dat er wel een vervolg moet komen. (het liefst 2d , stel je voor hoe groot de wereld zou kunnen zijn als je een heel GC schijfje moet vullen maar goed ik draaf weer dooor geloof ik.)

-edit- gehgh nog ff wat toegevoegd.-

[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 22-03-2003 10:39]

zaterdag 22 maart 2003 @ 10:55:11 #151
32686 G1Ace
pi_9298663
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 04:27 schreef HAL9000S het volgende:
na 6,5 uur spelen items 24% scan 48%. Ben net afgemaakt door een enorme stapel stenen
er schijnt een speciale wapen te zijn die je eerder kan krijgen en daarmee je hem makkelijker kunt doden (wel heel erg moeilijk om te vinden), eerder
August 1998- March 2018
  zaterdag 22 maart 2003 @ 10:56:06 #152
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9298670
* Strolie75 is overtuigd en gaat hem zo ook maar eens halen
  zaterdag 22 maart 2003 @ 11:36:22 #153
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9299074
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
* Strolie75 is overtuigd en gaat hem zo ook maar eens halen
Strollllllllllllll !

Ik wilde gister ook weer maar door omstandigheden kon ik niet gamen... .ik baalde gewoon. MP heerst !

pi_9300082
Mijn Europese Metroid Prime is ook net gearriveerd. Snel gamen, en hopen dat mijn savegames het nog doen . anders maar gewoon opnieuw beginnen.
Kijken of ik de verschillen allemaal kan ontdekken met de Americaanse versie .
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:16:31 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_9302910
Ik vind totnutoe de sfeer en het verhaal van Super Metroid nog wel beter trouwens. Maar ik ben nog niet zover ook.
pi_9303527
Ik zit ondertussen ook al weer op 21% items en scan 39% . Ben weer net aangekomen in Phendrana. Die puffers zijn wel een stukje destructiever in de Europese versie, en het gif is ook veel pijnlijker .
  zaterdag 22 maart 2003 @ 17:26:01 #157
32686 G1Ace
pi_9304061
werkt ie met europa?
ben nu met de morph ball bombs bezig, ga zometeen denk ik eventjes varia suit halen
August 1998- March 2018
pi_9304111
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:26 schreef G1Ace het volgende:
werkt ie met europa?
ben nu met de morph ball bombs bezig, ga zometeen denk ik eventjes varia suit halen
Mijn savegames werken niet meer, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Ben gewoon opnieuw begonnen .
  zaterdag 22 maart 2003 @ 17:32:42 #159
32686 G1Ace
pi_9304166
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:29 schreef Lexie het volgende:

[..]

Mijn savegames werken niet meer, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Ben gewoon opnieuw begonnen .

jammer
misschien ook beetje jammer dat freeloader niet werkte
op hard mode spelen is ook best wel relaxed eigenlijk
August 1998- March 2018
  zaterdag 22 maart 2003 @ 18:38:43 #160
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9305324
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:55 schreef G1Ace het volgende:

[..]

er schijnt een speciale wapen te zijn die je eerder kan krijgen en daarmee je hem makkelijker kunt doden (wel heel erg moeilijk om te vinden), eerder

heb hem al vermoord Heb nu de spiderball, en ben op weg terug naar de chozo ruins om wat areas te checken waar ik voorheen nog niet bij kon.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:08:42 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9305822
MP is echt DE game man,... wow,...dit is de reden waarom ik een Cube heb gekocht
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:09:35 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9305840
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:08 schreef Chocobo het volgende:
MP is echt DE game man,... wow,...dit is de reden waarom ik een Cube heb gekocht
En dan moet Zelda nog komen
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:18:19 #163
32686 G1Ace
pi_9306017
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:38 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

heb hem al vermoord Heb nu de spiderball, en ben op weg terug naar de chozo ruins om wat areas te checken waar ik voorheen nog niet bij kon.

ja, dat is een manier
maar je kan zonder de spiderball die bepaalde areas checken, moet het process van checken veel makkelijker maken
August 1998- March 2018
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:23:22 #164
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9306118
Ik blijf de mist in gaan bij die uit de kluiten gewassen geranium... Maar verklap maar niks. Tis denk ik de volgorde en de snelheid die ik fout doe...
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:36:01 #165
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_9306416
Zit te twijfelen tussen Steel Battalion incl. Stick of toch een Nintendo GameCube Metroid Prime Pack ga halen. Denk toch dat het laatste. Is trouwens wel een goede aanbieding GameCube + Metroid Prime voor 199 euro.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:36:57 #166
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9306437
items 30% scan 52% moet zeggen dat vijanden een stuk intelligenter en moeilijker worden naarmate je verder komt. Terminal google is vet trouwens!!
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:38:14 #167
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9306466
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit te twijfelen tussen Steel Battalion incl. Stick of toch een Nintendo GameCube Metroid Prime Pack ga halen. Denk toch dat het laatste. Is trouwens wel een goede aanbieding GameCube + Metroid Prime voor 199 euro.
Het is dus of GC+MP of Steel Battalion. Je betaald er hetzelfde voor, en ik neem aan dat je liever een console+ machtige game hebt dan een enorme joypad.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:43:34 #168
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_9306586
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:38 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Het is dus of GC+MP of Steel Battalion. Je betaald er hetzelfde voor, en ik neem aan dat je liever een console+ machtige game hebt dan een enorme joypad.

Dat speelt ook mee in mijn overweging...
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:45:40 #169
32686 G1Ace
pi_9306634
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:23 schreef Khadgar het volgende:
Ik blijf de mist in gaan bij die uit de kluiten gewassen geranium... Maar verklap maar niks. Tis denk ik de volgorde en de snelheid die ik fout doe...
lees nog eens goed door wat de zwaktes van hem zijn
er zijn trouwens twee logs die je van hem kunt krijgen, en beiden zijn essentieel voor de 100% en voor de data van zijn vernietiging
als je eenmaal echt schade aan hem doet, dan ben je al op weg dat te herhalen en hem uiteindelijk te verslaan
August 1998- March 2018
  zondag 23 maart 2003 @ 08:53:28 #170
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9313281
Ik ga d'r vanmiddag weer eens tegenaan. Ik heb er zin in. Ik moet nu naar een soort van Transportation. Heb net een flink groot wespennest verslagen. (Die grote aggressieve machine die vuur spuugt links en rechts)
  zondag 23 maart 2003 @ 08:59:17 #171
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9313290
Erg mooie game! Ik heb gister het eerste level gespeeld (in die spacestation), maar ben helaas door dat laatste monster gedood.

Bediening was even wennen, maar het lukt nu wel. Al verander ik regelmatig in een bol als ik een raket wil afvuren, en omgekeerd.

Maar ik moet zeggen, de game "zuigt" je echt in gamewereld, er zijn weinig spellen die dat voor elkaar krijgen!

zondag 23 maart 2003 @ 09:01:58 #172
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9313297
quote:
Op zondag 23 maart 2003 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Erg mooie game! Ik heb gister het eerste level gespeeld (in die spacestation), maar ben helaas door dat laatste monster gedood.

Bediening was even wennen, maar het lukt nu wel. Al verander ik regelmatig in een bol als ik een raket wil afvuren, en omgekeerd.

Maar ik moet zeggen, de game "zuigt" je echt in gamewereld, er zijn weinig spellen die dat voor elkaar krijgen!

Dan heb je idd nog niet veel gezien maar dat komt wel.... Op de planeet gaat het pas echt starten !

Dat laatste monster moet je scannen om zijn zwakke punt te vinden. daarna is het makkelijker,....gebruik voor zijn aanval ook de dash naar links en rechts opties die je uitgelegd wordt.

Bereid je daarna voor om te gaan rennen Tis nog een pittig spel he.... Vandaar dat iedereen zo enthousiast is. Ik ga straks weer verder.

Mijn respect Strolie !

zondag 23 maart 2003 @ 09:04:52 #173
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9313312
quote:
Op zondag 23 maart 2003 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Dat laatste monster moet je scannen om zijn zwakke punt te vinden. daarna is het makkelijker,....gebruik voor zijn aanval ook de dash naar links en rechts opties die je uitgelegd wordt.
Ja, maar ik had nog maar 18 health toen ik dat door kreeg!

Maar dat maakt niet uit, nu mag ik dat level gewoon nog een keer doorspelen! Bij andere games is dat een straf, maar bij MP...

zondag 23 maart 2003 @ 09:56:15 #174
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9313537
quote:
Op zondag 23 maart 2003 09:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, maar ik had nog maar 18 health toen ik dat door kreeg!

Maar dat maakt niet uit, nu mag ik dat level gewoon nog een keer doorspelen! Bij andere games is dat een straf, maar bij MP...

Ik ben nu 4 keer dood gegaan. Elke keer op het zelfde punt. Bereid je maar voor de Elite Space Pirats komen eraan!!
  zondag 23 maart 2003 @ 12:28:54 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_9314960
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:16 schreef speknek het volgende:
Ik vind totnutoe de sfeer en het verhaal van Super Metroid nog wel beter trouwens. Maar ik ben nog niet zover ook.
Dat neem ik terug . Dat muziekje in de Magmoor Mines, het uiterlijk van Phendrana....

Alleen het verhaal is nog een beetje niet aanwezig, wel leuk om Ridley weer eens te zien.

pi_9314994
wat moet er eigenlijk met de c-stick gebeuren? of blijft die daar een beetje nutteloos hangen? wat eigenlijk een beetje zonde is...
  zondag 23 maart 2003 @ 12:33:03 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_9315012
Daar wissel je je wapens mee.
  zondag 23 maart 2003 @ 12:33:47 #178
28309 Wunk
pi_9315023
quote:
SPOILER

Hij is nie zo heel moeilijk hoor, ik ben er 1x doodgegaan.., gewoon targeten en neerknallen tot 'ie voor pampus ligt, en dan als de sodemieter die spiegels op het rode puntje omhoog knallen.., daarna kun je als morphball 1 van die tunnels in en een morphbomb droppen, doe dat 4x en je wint

zondag 23 maart 2003 @ 12:39:01 #179
28309 Wunk
pi_9315085
Ook cool is het als je vanuit de magmoor caverns gelijk die bevroren wereld in komt.., krijgt er bijna kippenvel van
  zondag 23 maart 2003 @ 12:46:42 #180
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9315188
Mijn god wat een spel... ben helemaal hooked. Bijna de gehele Crozo ruins gedaan en ben nu wat heen en weer aan het lopen. Ik moet nu de Mongoor caverns in. Wow,... wat een spel.

Ik heb eindelijk ook de Varia Suit !

Die sfeer de muziek de graphics DE GAMEPLAY !!

zondag 23 maart 2003 @ 12:55:33 #181
693 ChOas
pi_9315318
quote:
Op zondag 23 maart 2003 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Mijn god wat een spel... ben helemaal hooked. Bijna de gehele Crozo ruins gedaan en ben nu wat heen en weer aan het lopen. Ik moet nu de Mongoor caverns in. Wow,... wat een spel.

Ik heb eindelijk ook de Varia Suit !

Die sfeer de muziek de graphics DE GAMEPLAY !!

En jij was 'een echte gamer' ?

Net 1 keer verloren van Thardus (Eindbaas Phendrana Drifts)
Zometeen oefenen met de band, daarna probeer ik het nog wel
een keer...

Volgens mij krijg ik hier die spiderball, anders kom je die
ruimte niet uit...

[Stephen Roberts]
  zondag 23 maart 2003 @ 13:09:38 #182
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9315591
quote:
Op zondag 23 maart 2003 12:55 schreef ChOas het volgende:

[..]

?

Als je bedoeld dat ik niet snel genoeg ben dan kan ik daar een simpel antwoord op geven. Ik neem altijd flink de tijd voor games.... kan echt minuten naar omgevingen staren etc etc !

zondag 23 maart 2003 @ 13:32:50 #183
35614 nikanoru
pi_9315995
quote:
Op zondag 23 maart 2003 12:55 schreef ChOas het volgende:

[..]

Net 1 keer verloren van Thardus (Eindbaas Phendrana Drifts)
Zometeen oefenen met de band, daarna probeer ik het nog wel
een keer...

Volgens mij krijg ik hier die spiderball, anders kom je die
ruimte niet uit...

Vreemd.

Maar goed. Ik vind het een heel geil spel alleen het gevoel dat ik kreeg van Super Metroid heb ik nog niet echt te pakken. Ik mis nog een beetje die sfeer in de levels... maar misschien komt het nog.

zondag 23 maart 2003 @ 13:33:42 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_9316014
Misschien is het te gelikt?
  zondag 23 maart 2003 @ 13:37:12 #185
35614 nikanoru
pi_9316075
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:33 schreef speknek het volgende:
Misschien is het te gelikt?
Zou best eens kunnen..

( Het is ook nooit goed )

zondag 23 maart 2003 @ 13:42:06 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_9316170
Maar misschien (dat gevoel heb ik), komt het ook door het verhaal. Wat doe je nu eigenlijk? Wraak nemen op Ridley? Schiet hem dan meteen dood zodra je hem ziet.
Super Metroid had tenminste een inleiding, gestolen Metroids, een Metroid die denkt dat jij d'r moeder bent. Ik heb nu echt het gevoel iets heel 1-dimensionaals te spelen, ookal zijn het er 3.

hmm dat klinkt misschien hard, het is wel een heel goed spel, dat is het niet.

zondag 23 maart 2003 @ 13:56:25 #187
35614 nikanoru
pi_9316376
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje ja.
Maar aan de andere kant nu leer je heel veel over de Chozo maar vooral over Samus zelf, en ik heb het gevoel dat dit bij lange na niet het laatste metroid spel zal zijn.
pi_9316398
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:42 schreef speknek het volgende:
Maar misschien (dat gevoel heb ik), komt het ook door het verhaal. Wat doe je nu eigenlijk? Wraak nemen op Ridley? Schiet hem dan meteen dood zodra je hem ziet.
Super Metroid had tenminste een inleiding, gestolen Metroids, een Metroid die denkt dat jij d'r moeder bent. Ik heb nu echt het gevoel iets heel 1-dimensionaals te spelen, ookal zijn het er 3.

hmm dat klinkt misschien hard, het is wel een heel goed spel, dat is het niet.

Het verhaal gaat toch meer zo volgens mij: Samus is een beetje aan het rondreizen in de ruimte, en krijgt dan een noodsignaal te horen. Dat noodsignaal komt van de space frigate van de space pirates. Als ze aankomt is er alles verwoest. Opeens wordt de selfdestructionfunctie van het frigate ingeschakeld. Na wat geren komt Samus erachter dat het Ridley was die de functie heeft ingeschakeld. Het is natuurlijk vreemd dat deze weer opduikt, dus ze gaat erachteraan.
Ze landt op een planeet die helemaal aangetast is door een ingeslagen komeet. Een oude beschaving heeft geprobeerd om dit te voorkomen, maar is hier niet in geslaagd. De space Pirates willen nu organismes laten aantasten door de stoffen die uit de komeet komen, zodat ze deze voor hun eigen voordeel kunnen gebruiken.

Er zit echt tien keer zoveel verhaal in dan in de gemiddelde game

pi_9317038
Ik heb eerlijk gezegt ook niet echt het verhaal door :/

en na eeen tijdje intensief FF-X gespeeld te hebben voelt dat wel vreemd aan.. Misschien daarom ook dat deze game me niet echt pakt qua verhaal...

pi_9317130
quote:
Op zondag 23 maart 2003 12:33 schreef speknek het volgende:
Daar wissel je je wapens mee.
maar je hebt er maar 1, of komt dat later nog
  zondag 23 maart 2003 @ 14:40:01 #191
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9317275
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:57 schreef Lexie het volgende:

[..]

Er zit echt tien keer zoveel verhaal in dan in de gemiddelde game

Juist! Alleen moet je dit keer zelf moeite doen om het verhaal te ontdekken, en te plaatsen. Wees blij dat het geen linear, voorgekauwd verhaaltje is zoals in alle andere standaard lineare games. Ik vind het verhaal juist een van de sterkere punten van de game, je ontdekt het namelijk stukje bij beetje net zoals de rest van de game.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

?

Als je bedoeld dat ik niet snel genoeg ben dan kan ik daar een simpel antwoord op geven. Ik neem altijd flink de tijd voor games.... kan echt minuten naar omgevingen staren etc etc !

En vooral bij deze adembenemende game.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9317332
quote:
Op zondag 23 maart 2003 14:40 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Juist! Alleen moet je dit keer zelf moeite doen om het verhaal te ontdekken, en te plaatsen. Wees blij dat het geen linear, voorgekauwd verhaaltje is zoals in alle andere standaard lineare games. Ik vind het verhaal juist een van de sterkere punten van de game, je ontdekt het namelijk stukje bij beetje net zoals de rest van de game.

Het leuke is ook dat het verhaal zich ontwikkeld tijdens het spel, als je de verschillende teksten tenminste vindt . Ook goed is dat je verschillende kanten van het verhaal ziet, de kant van de Chozo's, de Space Pirates en de versie van Samus zelf .
pi_9317371
quote:
Op zondag 23 maart 2003 14:33 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

maar je hebt er maar 1, of komt dat later nog

Er zijn 5 verschillende beamweapons in Metroid Prime
  zondag 23 maart 2003 @ 14:45:18 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_9317373
Er zal best meer verhaal inzitten, en het zelf ontdekken is ook leuk. Maar ik heb nou niet het gevoel echt met iets groters bezig te zijn. Gemene mensen die andere wezens muteren heb ik nu onderhand ook wel gezien. Maar goed, wat niet is kan nog komen.
  zondag 23 maart 2003 @ 14:46:27 #195
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9317396
quote:
Op zondag 23 maart 2003 14:43 schreef Lexie het volgende:

[..]

Het leuke is ook dat het verhaal zich ontwikkeld tijdens het spel, als je de verschillende teksten tenminste vindt . Ook goed is dat je verschillende kanten van het verhaal ziet, de kant van de Chozo's, de Space Pirates en de versie van Samus zelf .

Zeker, ook de geestelijke ontwikkelingen die de Chozo doormaken en hun apocalyptische visioenen, vooral als je dan bij het eerste artifact komt, dat prachtige monument buiten waarna er een schaduw van een gigantische chozo overheenvliegt......kippenvelmoment
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9317416
quote:
Op zondag 23 maart 2003 14:45 schreef speknek het volgende:
Er zal best meer verhaal inzitten, en het zelf ontdekken is ook leuk. Maar ik heb nou niet het gevoel echt met iets groters bezig te zijn. Gemene mensen die andere wezens muteren heb ik nu onderhand ook wel gezien. Maar goed, wat niet is kan nog komen.
Maar om nou te zeggen dat er een stuk minder verhaal inzit dan in Super Metroid O.k., een final fantasyverhaal zal het niet snel worden, maar een normale 3dshooter kan hier echt niet aan tippen.
  zondag 23 maart 2003 @ 14:47:21 #197
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9317418
quote:
waar zit je ergens in het spel??
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 23 maart 2003 @ 14:52:19 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_9317530
Nu ja, verhaal is misschien ook verkeerd, ik bedoel betrokkenheid met de karakters. Die blijven totnutoe ook 1-dimensionaal.

Ik heb trouwens net de space jump.

zondag 23 maart 2003 @ 15:05:31 #199
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9317810
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9318430
quote:
Op zondag 23 maart 2003 14:45 schreef Lexie het volgende:

[..]

Er zijn 5 verschillende beamweapons in Metroid Prime

ik zag het net in de handleiding (jaja ) ook die view modi, zijn vet X-ray.....
pi_9318451
wat vinden jullie trouwens van de graphics?

in het eerste level schrok ik er nog al wat van, want ik vond ze niet echt fantastisch, maar in dat volgende level

misschien ben ik ook wat verwend door starfox

zondag 23 maart 2003 @ 15:47:23 #202
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9318487
Ik ben net op de planet geland!
pi_9318497
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben net op de planet geland!
ga een dagboek bijhouden ozo
  zondag 23 maart 2003 @ 16:06:39 #204
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9318782
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:44 schreef flappiewappie het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de graphics?

in het eerste level schrok ik er nog al wat van, want ik vond ze niet echt fantastisch, maar in dat volgende level

misschien ben ik ook wat verwend door starfox

w8 maar tot je in Phendrana aankomt
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 23 maart 2003 @ 16:37:44 #205
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9319268
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:06 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

w8 maar tot je in Phendrana aankomt

Daar ben ik nu OMG Wat overkomt me ! Die lightsourcing in dat gevecht met die baby sheegoth's

Godver wat en spel,.. zit er helemaal in.

zondag 23 maart 2003 @ 16:39:02 #206
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9319287
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Daar ben ik nu OMG Wat overkomt me ! Die lightsourcing in dat gevecht met die baby sheegoth's

Godver wat en spel,.. zit er helemaal in.

Zeker!!! Op dat moment viel m'n mond gewoon open, en bleef minimaal een uur lang openhangen!!! Wacht maar tot je papa sheegoth tegenkomt
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 23 maart 2003 @ 16:54:52 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_9319539
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:48 schreef flappiewappie het volgende:
.
  zondag 23 maart 2003 @ 17:00:09 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_9319613
Afgezien van mijn kritiek is het wel een spel wat je wilt blijven spelen, ik heb echt een ontzettende drang m'n broertje nu van m'n gamecube af te schoppen, maar zo lullig ben ik dan weer niet.
  zondag 23 maart 2003 @ 17:22:56 #209
32686 G1Ace
pi_9319996
het verhaal begint zich steeds beter te ontwikkelen, naarmate je verder gaat
in de mines zijn trouwens zeer grappige logs te lezen
August 1998- March 2018
  zondag 23 maart 2003 @ 17:52:21 #210
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9320665
Net weer wat moves geleerd en lekker backtracken
pi_9321000
omg! jongens ik kom er niet uit, maar nou durf ik niet in een walktrough te kijken, of het te vragen aan jullie, want dan heb ik het niet meer zelf gedaan!
pi_9321024
Net ook weer even gespeeld!!

Het is echt gaaf!!

zondag 23 maart 2003 @ 18:20:40 #213
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9321222
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:09 schreef flappiewappie het volgende:
omg! jongens ik kom er niet uit, maar nou durf ik niet in een walktrough te kijken, of het te vragen aan jullie, want dan heb ik het niet meer zelf gedaan!
vraag jezelf gewoon af wat SAMUS in die situatie zou doen....
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9321625
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:20 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

wachten op een volgende hint
  zondag 23 maart 2003 @ 18:48:05 #215
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9321721
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:48 schreef flappiewappie het volgende:

Ik zit nu bij dat stukje bij die wespen!

zondag 23 maart 2003 @ 19:25:44 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_9322393
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ruik een gat in de markt met WWSD armbanden .
  zondag 23 maart 2003 @ 19:27:38 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_9322429
quote:
Na ampel intern beraad (en een bezoekje aan de impact crater tempel) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vieze zeikerd ben die niet serieus genomen dient te worden.
  zondag 23 maart 2003 @ 19:39:33 #218
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9322780
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ruik een gat in de markt met WWSD armbanden .

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_9322848
ff een vraagje! bij die metroid prime bundel he dan krijg je metroid prime toch niet in zo'n lullig hoesje he?
bij mn dreamcast was dat wel het geval namelijk

---------
Ohja weet iemand waar je de soundtrack van metroid prime kunt kopen???????

[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 23-03-2003 19:54]

zondag 23 maart 2003 @ 19:59:48 #220
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9323312
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:42 schreef ShadoW17 het volgende:
ff een vraagje! bij die metroid prime bundel he dan krijg je metroid prime toch niet in zo'n lullig hoesje he?
neen gewoon in dvd verpaking
quote:
---------
Kazaa misschien
  zondag 23 maart 2003 @ 20:06:20 #221
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9323500
quote:

---------

Die soundtrack is idd heeeeerlijk. Ik vind de "Tallon overworld" theme en de "Phendrana drifts" theme echt waaaaanzinnig
pi_9323501
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Na ampel intern beraad (en een bezoekje aan de impact crater tempel) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vieze zeikerd ben die niet serieus genomen dient te worden.

Ik wist wel dat je zou bekeren
  zondag 23 maart 2003 @ 20:07:08 #223
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9323518
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:39 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wacht maar tot je papa sheegoth tegenkomt

Tegengekomen Ik had even geen kans met 1 energycel nog over
pi_9323603
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:59 schreef BMH het volgende:

[..]

neen gewoon in dvd verpaking
[..]

Kazaa misschien

Gelukkig!
JAh KAzaa da snapte ik zelf ook wel maar ik zette er ook bij kopen
  zondag 23 maart 2003 @ 20:10:53 #225
693 ChOas
pi_9323621
KUTSPEL!!!!

Thardus afgemaakt, ik heb de spiderball... Word ik godverdegodver op weg naar mijn savepoint afgemaakt...

Kut, Kut, KUTSPEL!

Naja... ik probeer het morgen nog wel een keer

[Stephen Roberts]
  zondag 23 maart 2003 @ 20:19:44 #226
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9323839
kep nu 13 energycellen & 105 raketten , en dat terwijl ik niet eens zo erg naar items zoek!
pi_9323937
oe, yeah, oe yeah! ik zit op 5%, en ik heb 5% van de logs of hoe heet dat wat je allemaal scant
  zondag 23 maart 2003 @ 20:31:00 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_9324151
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:10 schreef ChOas het volgende:
KUTSPEL!!!!

Thardus afgemaakt, ik heb de spiderball... Word ik godverdegodver op weg naar mijn savepoint afgemaakt...

Kut, Kut, KUTSPEL!

Dat heb ik ook altijd .
  zondag 23 maart 2003 @ 20:39:07 #229
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9324367
quote:
KUTSPEL!!!!

Kut, Kut, KUTSPEL!

Dat gun ik je
  zondag 23 maart 2003 @ 20:48:51 #230
32686 G1Ace
pi_9324578
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tegengekomen Ik had even geen kans met 1 energycel nog over

schijnt dat je met papa sheegoth moet morphen en dan bommetjes onder zijn buik leggen
heb het zelf gedaan, het werkt veel beter (vooral veel sneller) dan de "normale" tactiek
quote:
KUTSPEL!!!!

Kut, Kut, KUTSPEL!

Ik had Thardus afgemaakt, kreeg ik read error
en werd daarna 3x afgemaakt door the rock voordat ik hem eindelijk weer had afgemaakt (en toen wel goed gesaved)
Er was ook de keer dat ik de varia suit had, en eventjes in die ene vulkaan ruimte ging lopen in de chozo ruins (in de lava) om de overkant te bereiken zonder te saven
moest ik weer flaagrah om zeep helpen
August 1998- March 2018
pi_9324670
Heb wat van KaZaA gedownload enne ik moet zeggen de soundtrack is HEERLIJK!!!

(ps. Volgende week kan ik lekke MP'en)

pi_9324746
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:48 schreef G1Ace het volgende:

knip

knip

omg, error kut spel
  zondag 23 maart 2003 @ 21:01:42 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_9324851
Dat lava werkt echt als een gruwelijk magneet op me .
  zondag 23 maart 2003 @ 21:05:44 #234
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9324960
Goed, die geranium is dood. Ik loop nu vrolijk door de lava grotten... Tis overigens altijd leuk en handig om als je een nieuw wapen hebt (bal bommen) een stuk terug te gaan, en daar extra powerups te gaan scoren waar je eerst niet bij kon...
pi_9324993
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:48 schreef G1Ace het volgende:

en werd daarna 3x afgemaakt door the rock voordat ik hem eindelijk weer had afgemaakt (en toen wel goed gesaved)
Er was ook de keer dat ik de varia suit had, en eventjes in die ene vulkaan ruimte ging lopen in de chozo ruins (in de lava) om de overkant te bereiken zonder te saven
moest ik weer flaagrah om zeep helpen

Daarom zei je tegen mij dat je met geen enkel pak door de lava kunt lopen. Ik vroeg me al af waarom je dat zei .
pi_9325024
Heb toch de gok genomen vandaag om te wennen aan de besturing Ziet er erg goed uit en besturing is raar maar wel wenbaar.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 23 maart 2003 @ 21:12:13 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_9325137
Het wordt inderdaad redelijk snel een tweede natuur.
Het heeft ook wel wat, je vijanden dood schieten met heel snel achter elkaar r, kant op, l, a, a, r, kant op, l, a, a.
  zondag 23 maart 2003 @ 21:12:45 #238
2658 The Unforgiven
Pure Awareness
pi_9325155
quote:
KUTSPEL!!!!

Kut, Kut, KUTSPEL!

Tja, dat had je dus ook in de andere Metroids.

Ik heb zelf net de icegun gescoord en ben alle ijs deuren aan het afgaan. 37% items en 57% gescanned.

Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
  zondag 23 maart 2003 @ 22:27:54 #239
32686 G1Ace
pi_9327081
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:06 schreef Lexie het volgende:

[..]

Daarom zei je tegen mij dat je met geen enkel pak door de lava kunt lopen. Ik vroeg me al af waarom je dat zei .

hehe
ik probeer nu om zonder de varia suit of de boostball de space jump boots te halen om flaagrah mee te verslaan (oneerlijke voordeel, maar ach, spel speelt kut de tweede keer zonder de space jump boots)
August 1998- March 2018
  zondag 23 maart 2003 @ 22:36:02 #240
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9327279
Flagraah valt uiteindelijk best wel mee hoor...
  zondag 23 maart 2003 @ 23:16:08 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_9328154
Je kan de space jump boots toch niet pakken zonder met de boost ball omhoog te rollen in de Tallon overworld?
  zondag 23 maart 2003 @ 23:36:45 #242
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9328679
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:16 schreef speknek het volgende:
Je kan de space jump boots toch niet pakken zonder met de boost ball omhoog te rollen in de Tallon overworld?
Volgens mij ook niet. Zo heb ik ze net gepakt namelijk,.. dat scheelt wel zeg zo'n extra jump
  zondag 23 maart 2003 @ 23:52:28 #243
37914 laurensvh
Echt waar joh?? Das BOEIEND
pi_9329024
Heb MP gister gehaald. My god wat is dit een vet spel zeg. Alleen jammer dat ik 2x een read error kreeg aan het begin. Denk dat me cube een beetje gaar is. Maar dit is echt het beste spel tot nu toe op de cube
  maandag 24 maart 2003 @ 07:38:33 #244
693 ChOas
pi_9332624
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:12 schreef The Unforgiven het volgende:

[..]

Tja, dat had je dus ook in de andere Metroids.

Ik heb zelf net de icegun gescoord en ben alle ijs deuren aan het afgaan. 37% items en 57% gescanned.

Dit is de eerste Metroid die ik ooit gespeeld heb

*nu naar een hoekje loopt om zich te schamen*

[Stephen Roberts]
  maandag 24 maart 2003 @ 07:42:42 #245
693 ChOas
pi_9332637
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Volgens mij ook niet. Zo heb ik ze net gepakt namelijk,.. dat scheelt wel zeg zo'n extra jump

Maar het kan wel: http://membres.lycos.fr/zell99/metroid/vids/zell_mp_dbjm_ship.avi

[Stephen Roberts]
  maandag 24 maart 2003 @ 08:04:28 #246
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9332710
quote:
Op maandag 24 maart 2003 07:42 schreef ChOas het volgende:

[..]

Maar het kan wel: http://membres.lycos.fr/zell99/metroid/vids/zell_mp_dbjm_ship.avi

Werkt natuurlijk weer niet vanaf het werk
The truth was in here.
  maandag 24 maart 2003 @ 08:56:03 #247
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9332973
quote:
Op maandag 24 maart 2003 08:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Werkt natuurlijk weer niet vanaf het werk

Je moet het gaan spelen Gijs,... ik maak geen grap. Haal deze week nog Metroid !
  maandag 24 maart 2003 @ 09:17:37 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9333136
quote:
Op maandag 24 maart 2003 08:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je moet het gaan spelen Gijs,... ik maak geen grap. Haal deze week nog Metroid !

Hmzz
The truth was in here.
  maandag 24 maart 2003 @ 09:50:55 #249
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9333481
quote:
Op maandag 24 maart 2003 09:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hmzz

Die gameplay , die muziek neurie ik de gehele tijd in huis.... wordt er gek van De graphics,... Wow,.. stond gister even stil op de sneeuw drifts hoor. Waar ik echt gek van werd was toen ik die static in mijn helm kreeg (sneewbeeld op tv in volksmond) toen die vreemde lichtgevende vliegende monsters dichtbij komen... WOW En die lightsourcing als zo'n baby sheegoth je raakt Godver !!

Ik zit nu wat verder op de drifts. Heb net water omhoog laten stijgen etc etc. Het enge is dat die wereld bijna ECHT is. Alles klopt etc... soms krijg je verbindingsstukken in een level die door de makers in elkaar geflanst zijn, maar deze kloppen op een of andere manier. MP is echt DE game voor je Cube !

maandag 24 maart 2003 @ 10:04:53 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9333686
quote:
Op maandag 24 maart 2003 09:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja jij kan altijd mooi een spel aanprijzen, daar ben ik wel achter.
Maar dat backtracken lijkt me toch minder hoor...
The truth was in here.
  maandag 24 maart 2003 @ 10:14:07 #251
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9333822
quote:
Op maandag 24 maart 2003 10:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja jij kan altijd mooi een spel aanprijzen, daar ben ik wel achter.
Maar dat backtracken lijkt me toch minder hoor...

MP verkoopt zichzelf Gijs

Tis niet echt backtracken,....tis namelijk een grote wereld helemaal aan elkaar gelinked etc. Kan het niet echt uitleggen. Nee,...je hebt in MP altijd wel een nieuwe objective. De gameplay laat je niet in de steek ! Maar das mijn mening !

maandag 24 maart 2003 @ 10:28:36 #252
35614 nikanoru
pi_9334028
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:01 schreef speknek het volgende:
Dat lava werkt echt als een gruwelijk magneet op me .
Toen ik voor het eerst de muziek hoorde, FLASHBACK!!!1
Man toen ik dat muziekje voor het eerst bij Super Metroid hoorde scheet ik zowat in mn broek. Man wat is dat een heftig nummer.
  maandag 24 maart 2003 @ 10:34:44 #253
32686 G1Ace
pi_9334118
Metroid Prime
zonder twijfel
WAT IS IE VET!
August 1998- March 2018
  maandag 24 maart 2003 @ 11:11:26 #254
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9334696
Ben inmiddels in een soort Arena beland, ik moet een monster in zijn rode kontje schieten. Helaas is de voorkant gepantserd en is dat beest best snel.

Straks weer eens proberen.

maandag 24 maart 2003 @ 12:00:59 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9335775
quote:
Op maandag 24 maart 2003 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ben inmiddels in een soort Arena beland, ik moet een monster in zijn rode kontje schieten. Helaas is de voorkant gepantserd en is dat beest best snel.

Straks weer eens proberen.

Opzij strafen met b en opzij drukken om ze te ontwijken...doe dit op het laatste moment en je staat praktisch recht achter hem !

Metroid Prime topic [deel 3]

maandag 24 maart 2003 @ 12:01:17 #256
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9335782
Ik gooi deze even vol !
  maandag 24 maart 2003 @ 12:01:28 #257
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9335784
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Ik gooi deze even vol !
Hoop ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')