reden 1.
jaloerse vriendjes
reden 2.
ik niet tussen haar en haar vriendje wil staan
reden 3.
zij niet met mij om mag gaan. (van het jaloerse vriendje)
ik weet niet wat ik moet dan ben ten einde raad,
quote:Moet de Fok! knokploeg weer ontwaken?
Op donderdag 20 maart 2003 16:16 schreef boebiedoe het volgende:
Niet met jou mag omgaanwat is zijn adres?
quote:gemeen van het vriendje ja... dus daarom heb ik er geen zin meer in, maar het is echt een lieve meid
Op donderdag 20 maart 2003 16:17 schreef spookie het volgende:
Oohh waarom niet wat gemeen van ze zeg![]()
Dikke knuf voor jou
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:19 schreef VinceCarter het volgende:[..]
Moet de Fok! knokploeg weer ontwaken?
quote:het is altijd het zelfde liedje met haar vriend...
Op donderdag 20 maart 2003 16:18 schreef F1908 het volgende:
wat vind de andere partij ervan dat de vriendschap over is? ik vind het een beetje stom dat de vriendschap over is omdat een buitenstaander vind dat een van beide niet met de ander om mag gaan. maarja als die ander er toch niks om geeft dan kun je je afvragen of de vriendschap wel zo veel waard was.
Where can I sign up?
quote:zulke vriendjes (ik ken er ook ene, die van me ex) moet je meppe
Op donderdag 20 maart 2003 16:15 schreef afraidtech het volgende:
heb zo juist een close vriendschap beeindigt met een lief/leuk meisje... om een aantal kut redenen...reden 1.
jaloerse vriendjes
reden 2.
ik niet tussen haar en haar vriendje wil staan
reden 3.
zij niet met mij om mag gaan. (van het jaloerse vriendje)
ik weet niet wat ik moet dan ben ten einde raad,
Ik zou in zo'n geval denk ik mijn vriendje en die vriend laten praten met elkaar om misverstanden uit de weg te ruimen. En als je je door je vriend laat commanderen met wie je mag omgaan sta je niet al te sterk in je schoenen.
-edit: kan dat knokploeg-grapje nu weer even kappen svp.?-
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 16:24]
quote:weet je wat het is, het is elke keer van ja, vriendje dit vriendje dat wat doe ik nog bij hem... ik mag al niet met jouw omgaan, hij maakt mij zwart.... en soms twijfel ik dan ook aan haar... ik vind ut te gek voor worden
Op donderdag 20 maart 2003 16:23 schreef Ripley het volgende:
Als je je vrienden laat vallen voor je vriendje loop je de kans straks heel alleen te zijn. Bovendien waardeer ik mijn vrienden teveel om ze om zoiets opzij te schuiven.Ik zou in zo'n geval denk ik mijn vriendje en die vriend laten praten met elkaar om misverstanden uit de weg te ruimen. En als je je door je vriend laat commanderen met wie je mag omgaan sta je niet al te sterk in je schoenen.
-edit: kan dat knokploeg-grapje nu weer even kappen svp.?-
quote:Ben je dat zelf niet
zulke vriendjes (ik ken er ook ene, die van me ex) moet je meppe
quote:haha, was amar een grapske..ik bend r zelf gene..
Op donderdag 20 maart 2003 16:29 schreef NWJ het volgende:[..]
Ben je dat zelf niet
?
quote:Vind ik niet, het hangt er vanaf van wie je moet kiezen. Als een "goede" vriendin vindt dat ik het moet uitmaken met mijn vriend omdat ze om de een of andere reden jaloers is, zou ik dat ook niet doen.
Op donderdag 20 maart 2003 16:40 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Bro's before Ho's
Met vriend-vriendinnen( dus gewoon een vriendin) gaat dit ook op.
Als ze je vriendschap echt waardeert, dan zal ze tegen die vriend zeggen dat ie erin kan zakken wat dit betreft.
En anders is je vriendschap ergens anders meer gewaardeert.
Je laat je toch niet vertellen met wie je wel en niet om mag gaan?
Ik vind het ontzettende waanzin dat je überhaupt zou moeten kiezen. Als het goed is kan je het gewoon allebei hebben, een relatie en vrienden. Kan dat niet, dan zit er iets ernstig fout en dat kan ook bij die vrienden zitten.
quote:Ik hoop dat zoiets mij nooit gebeurd...dan is het de 1-mans fokploeg!
Op donderdag 20 maart 2003 16:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
haha, was amar een grapske..ik bend r zelf gene..
maar die vriend van me ex heeft me al bedreigd, omdat ik na een half jaar stilte aan haar vroeg hoe het ging
quote:mjwa, ik hoef dr nie meer te zien, ze doet er lekker laconiek over
Op donderdag 20 maart 2003 17:47 schreef superbossy het volgende:[..]
Ik hoop dat zoiets mij nooit gebeurd...dan is het de 1-mans fokploeg!
quote:helemaal mee eens, hij is agressief enzo, en ik wil echt niets me der, heb nota ben zelf een vriendin
Op donderdag 20 maart 2003 17:54 schreef Gehaktbal het volgende:
Ik ga denk ik niets nieuws zeggen maar vooruit:
Tis absurt dat die vriendin een keuze moet maken. een echte goede vriendin verkiest dr vrienden boven dr relatie. (in zon geval).
Leg dat haar gewoon uit zou ik zeggen.. achterbakse gozer,, dat vriendje
quote:* Meldt!* ( heeft wel ff zin in knokke!
Op donderdag 20 maart 2003 16:19 schreef VinceCarter het volgende:[..]
Moet de Fok! knokploeg weer ontwaken?
quote:Ik kan wel verder lezen en dan pas reageren, maar je slaat de spijker op z'n kop. En ik kan 't weten want ik ben ook eens zo'n vriendje geweest. Het was niet geheel redenloos, want ik werd wel enigszins voorgelogen (ze ging met hem eten en had iets heel anders tegen mij gezegd omdat ze bang was dat ik heel erg boos zou worden), maar m'n gedrag was niet goed te praten. Zeker dat ik d'r mail toen heb gelezen om achter de waarheid te komen (Ja.. nu ben ik natuurlijk de slechterik enzo, maar ook maar mens en jaloersig) en toen ook gelezen dat mailtjes werden afgesloten met kusjes enz. Ik heb die jongen een mailtje gestuurd dat ie moest ophouden omdat ik dus echt bijna zeker wist dat ie iets probeerde te flikken. Dat deed ie.
Op donderdag 20 maart 2003 16:51 schreef Gaja het volgende:
En als je met haar vriend erover praat dat hem overtuigd dat het alleen maar pure vriendschap is wat jullie hebben en niet meer, wat dat is het toch???
Nu kan ik jou dus vertellen dat m'n vriendin toen erg teleurgesteld was dat hij het zomaar opgaf. En ik kan je ook vertellen dat ik het heel erg had gerespecteerd als hij een en ander aan mij had uitgelegd. Dus vraag jezelf af of het het waard is om haar kwijt te raken om zoiets. Je moet er wel wat voor doen.
Overigens ben ik er nog steeds van overtuigd dat die gast iets probeerde, dus helemaal spijt van m'n actie heb ik nou ook weer niet. Terwijl ik ook zeker weet dat m'n vriendin er verder niets van wilde behalve vriendschap.
edit - Ik ben er van overtuigd dat ie iets probeerde juist omdat hij 't zo liet zitten. Ook niet onbelangrijk om te vermelden.
quote:nou ja bij mij ging het echt ook om vriendschap, meels werden wel afgelsoten met kusjes maar dat kan toch ook vriendschappelijk, en haar vriend weet ik dat ik een ander heel leuk meisje leuk vind en zij mij waar maakt hij zich druk om, en vooral om je vriendin iets te verbieden (met mij omgaan dus, kut reden
Op donderdag 20 maart 2003 20:27 schreef Bombie het volgende:[..]
heel lang verhaal
quote:nee ok, maar het moet allemaal in het geheim... want stel toch eens dat haar vriendje er achter komt... als het zo moet dan hoeft het voor mij niet
Op donderdag 20 maart 2003 20:06 schreef ReV3rEnD het volgende:
heb het er met die vriendin over. Je gaat toch niet vertellen dat die "goede vriendin" tegen jou heeft gezegd dat ze je niet meer wil zien omdat haar vriendje dat niet wil?
quote:dus nu is het opgelost!
Op donderdag 20 maart 2003 23:17 schreef afraidtech het volgende:[..]
nee ok, maar het moet allemaal in het geheim... want stel toch eens dat haar vriendje er achter komt... als het zo moet dan hoeft het voor mij niet
quote:Tja, ik vind ook dat je je vriendin niets mag verbieden en dat zou die vriendin trouwens ook eigenlijk helemaal niet moeten pikken. Maar je mag natuurlijk wel contact zoeken met de jongen in kwestie denk ik dan.
Op donderdag 20 maart 2003 23:16 schreef afraidtech het volgende:[..]
nou ja bij mij ging het echt ook om vriendschap, meels werden wel afgelsoten met kusjes maar dat kan toch ook vriendschappelijk, en haar vriend weet ik dat ik een ander heel leuk meisje leuk vind en zij mij waar maakt hij zich druk om, en vooral om je vriendin iets te verbieden (met mij omgaan dus, kut reden
), totaal respectloost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |