abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9255582
Gisteravond weer 3 Kings zitten kijken, goede film.

Maar nu de oorlog daar speelt, vroeg ik me af;

In hoeverre is die film nou realistisch?

Dus hoe het leger van Saddam omgaat met de bevolking, de gestolen voorwerpen, journalisten, bunkers etc..?

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9255657
Ik vind het behoorlijk realistisch behalve dat ze er wel erg makkelijk doorheen rijden en als je de nodige grappen eruit haalt dan dan lijkt het best echt.
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9255677
Nee, die film is onzin natuurlijk. Bagdad is een moderne stad en er zijn bijna geen nederzettingen buiten de grote steden (althans niet zoals in die film).
pi_9255756
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:13 schreef detulp050 het volgende:
Nee, die film is onzin natuurlijk. Bagdad is een moderne stad en er zijn bijna geen nederzettingen buiten de grote steden (althans niet zoals in die film).
Wat zeg jij nou weer? Er zijn nog talloze kastelen/forten van de Irakezen over die nu onbewoond achter liggen in de woestijn. Dus dat is ONZIN wat jij zegt.
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9255809
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:08 schreef JoostW het volgende:
Gisteravond weer 3 Kings zitten kijken, goede film.

Maar nu de oorlog daar speelt, vroeg ik me af;

In hoeverre is die film nou realistisch?

Dus hoe het leger van Saddam omgaat met de bevolking, de gestolen voorwerpen, journalisten, bunkers etc..?

Alle Amerikaanse propaganda films (3 kings, black hawk down) zijn zwaar overdreven en wat waar is moet je met 70% verminderen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:21:33 #6
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_9255839
die film gaat helemaal nergens over, het leven daar is een hel!
voor iedereen behalve saddam en zijn vriendjes!

dit is 1 van saddams paleisjes in baghdad

de rest leeft in ellende!

kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:24:19 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9255892
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:17 schreef NordCore het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou weer? Er zijn nog talloze kastelen/forten van de Irakezen over die nu onbewoond achter liggen in de woestijn. Dus dat is ONZIN wat jij zegt.

ooit wel eens gedacht dat je die opmerking sarcastisch moet opvatten?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')