Ik ben nu alweer lekker 3 maanden vrijgezelen ik voel me toppie.
Maar nu het dilemma.ik heb alweer 3 x iemand leuk gevonden, en als het puntje bij paaltje komt wonen ze samen of zijn ze zelfs getrouwd!!!
Ik was met de Carnaval in Brabant, een leuke kerel ontmoet..met ringeen half uurtje later was de ring af????? Ik ben toen naar iemand anders toe gelopen ..om te vragen hoe het zatwat bleek een kind en getrouwd!!!.dusssssssssssssssssss..(en ik had al gezoend met hem )..Arghhhh
Afgelopen weekend in een cafe, een super leuke gozer ontmoetvan de week op visite geweest.hartstikke gezellig..woont ie samen*dUH* ..
Gisteren visite ..ik dacht nu is het raak.ik had al een paar weken contact met die jongen..dus gisteren lekker gekookt..een beetje stom ouwehoeren.dus ik begon over relaties enzo en vroeg me af waarom hij nog geen relatie had.ARGGHHH zegt ie, ik woon samen en heb een vriendin.dus ik dacht dat het een geintje was.maar ja na 5 minuten gelachen te hebben bleek dit niet het geval..
Conclusie; ik lig nog goed in de markt bij getrouwde kerels?????????
-Is dit normaal ofzo dat er zoveel mannen vreemd willen gaan???
-Zijn er ook nog geen samen wonende leuke mannen..????
-In alle 3 de gevallen heb ik niets gedaan !!ik zou het zelf ook niet tof vinden
-Wel gezoend ..maar voor de rest .NO WAY..ga maar naar je eigen chick.
quote:Ga dan ook zomaar iedereen op de bek lopen nemen, en of hij jou op de bek nam, doet er niet toe, jullie wilden het beiden.
Op donderdag 20 maart 2003 10:32 schreef HiKe het volgende:
bleek een kind en getrouwd!!!.dusssssssssssssssssss..(en ik had al gezoend met hem )..Arghhhh
Enig idee wat voor gevolgen dat voor zijn huwelijk kan hebben? Alleen maar omdat jij hem eerst wou zoenen, en daarna pas informatie ging halen.
Vind je jezelf niet supereogoistisch?
Je instelling is: als IK maar lol heb
-edit: belediging weggehaald-
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:52]
Niet alle mannen zijn zo
-edit-
RedVision redeneert wel op een hele aparte manier...
[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 20-03-2003 10:38]
Ik zeg dit omdat het wel heel toevallig is dat je 3x achter elkaar een getrouwde man vind.
Maargoed weet niet hoe oud je bent je hebt vast nog wel meer dan genoeg tijd, en single zijn kan ook best leuk zijn (geen verplichtingen), dus geniet er gewoon nog eventjes van.
Edit: spellingsfoutje
En als je snel aan de man wilt post eens op fok iedereen is daar zon beetje single (ik ook)
[Dit bericht is gewijzigd door Chevron op 20-03-2003 10:40]
Of wat met carnaval goed in te denken is zijn ze gewoon zo dronken dat ze bijna vergeten waren dat ze getrouwd zijn.
quote:Beetje onzin he.. dus als zij hem niet had gezoent had ie vast niet vreemd gegaan? Dan had ie misschien wel een andere vrouw ontmoet en daarmee gaan zoenen.. die man is hier fout
Op donderdag 20 maart 2003 10:37 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Ga dan ook niet de hoer uit lopen hangen en zomaar iedereen op de bek lopen nemen, en of hij jou op de bek nam, doet er niet toe, jullie wilden het beiden.
Enig idee wat voor gevolgen dat voor zijn huwelijk kan hebben? Alleen maar omdat jij hem eerst wou zoenen, en daarna pas informatie ging halen.
Vind je jezelf niet supereogoistisch?Je instelling is: als IK maar lol heb
quote:Wat een zwakke persoonlijkheden dan.
Op donderdag 20 maart 2003 10:38 schreef Poedersuiker het volgende:
Of wat met carnaval goed in te denken is zijn ze gewoon zo dronken dat ze bijna vergeten waren dat ze getrouwd zijn.
Zou andersom eens moeten gebeuren.... Ik zou door het lint gaan.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:38 schreef Poedersuiker het volgende:
quote:Zoek de betekening egoistisch is op in het woordenboek.
Op donderdag 20 maart 2003 10:40 schreef Mordreth het volgende:[..]
Beetje onzin he.. dus als zij hem niet had gezoent had ie vast niet vreemd gegaan? Dan had ie misschien wel een andere vrouw ontmoet en daarmee gaan zoenen.. die man is hier fout
Zij is wel diegene die die kerol helpt vreemd gaan... magoed, das dus onbelangrijk?!?
quote:
Ga dan ook niet zomaar iedereen op de bek lopen nemen, en of hij jou op de bek nam, doet er niet toe, jullie wilden het beiden.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:54]
quote:Maar wat doe je dan als je gewoon voorgelogen wordt? Dat hij je vertelt dat ie vrij/gescheiden is en dat blijkt uiteindelijk niet waar te zijn? Dan blijft de vraag van de TS gewoon staan: Waarom doet iemand zoiets?
Op donderdag 20 maart 2003 10:41 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb altijd als gedachte dat het best normaal is om een beetje dingen van mensen te weten voor je met ze rotzooit...
quote:Tja ik ben niet opzoek ofzo.en ik ben ook niet iemand die snel verliefd is ofzo.
Op donderdag 20 maart 2003 10:37 schreef Chevron het volgende:
misschien is het juist wel andersom en voel jij je meer aangetrokken door de spanning van de verboden relatie?Ik zeg dit omdat het wel heel toevallig is dat je 3x achter elkaar een getrouwde man vind.
Maargoed weet niet hoe oud je bent je hebt vast nog wel meer dan genoeg tijd, en single zijn kan ook best leuk zijn (geen verplichtingen), dus geniet er gewoon nog eventjes van.
Edit: spellingsfoutje
En als je snel aan de man wilt post eens op fok iedereen is daar zon beetje single(ik ook)
quote:Ze was in alle drie de gevallen niet van tevoren op de hoogte, dus ligt in dit geval de verantwoordelijkheid bij die mannen.
Ga dan ook niet zomaar iedereen op de bek lopen nemen, en of hij jou op de bek nam, doet er niet toe, jullie wilden het beiden.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:56]
quote:Whahahahaha rare denkkronkel heb je zeg
Op donderdag 20 maart 2003 10:42 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Zoek de betekening egoistisch is op in het woordenboek.
Zij is wel diegene die die kerol helpt vreemd gaan... magoed, das dus onbelangrijk?!?
quote:Ik zeg niet dat het een excuus is zeg alleen dat het kan. Maar dan is het nog een eikel (die man dan).
Op donderdag 20 maart 2003 10:41 schreef IndemnitY het volgende:[..]
flinke bullshit zeg
Drank is nooit een excuus.
quote:Ik zoen niet Jan en Alleman nee, ik ga mezelf een beetje aan iedereen lopen geven (ja daar komt het wel op neer) waarom zo close gaan met een onbekende?
Op donderdag 20 maart 2003 10:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
![]()
![]()
denk eens na... zoen jij nooit mensen die je niet kent?? Ik vaak zat.. praten achteraf.
En een getrouwde man moet zelf zijn verantwoordelijkheid maar nemen.
Die getrouwde vent is blijkbaar niet in staat zijn verantwoordelijkheden te nemen. Hij zit dus sowieso fout.
Maar zij helpt hem daar toch wel heeeeel duidelijk bij ofniet dan? Je weet dat het fout is, maar je praat het goed, omdat iedereen het 'normaal' is gaan vinden dat je zomaar iedereen zoenen mag.
quote:Zij wist niet dat ie getrouwd was toen ze met hem zoende
Op donderdag 20 maart 2003 10:46 schreef RedVisioN het volgende:
Die getrouwde vent is blijkbaar niet in staat zijn verantwoordelijkheden te nemen. Hij zit dus sowieso fout.
Maar zij helpt hem daar toch wel heeeeel duidelijk bij ofniet dan? Je weet dat het fout is, maar je praat het goed, omdat iedereen het 'normaal' is gaan vinden dat je zomaar iedereen zoenen mag.
quote:Ja precies, het zou is moeten gebeurenmisschien is het allemaal toeval geweest geen idee????.
Op donderdag 20 maart 2003 10:40 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Wat een zwakke persoonlijkheden dan.
Zou andersom eens moeten gebeuren.... Ik zou door het lint gaan.
Maar zoals ik al zei..ik wist het niet .en ben er na dat ik het wist ook gelijk mee gakapttttttttttttttttttttttttttttt
-verwijzing naar belediging verwijderd-
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:56]
quote:Het is niet normaal dat je iedereen pakt, maar na een leuke avond mag het best. En is het dan jouw verantwoordlijkheid om eerst de vraag te moeten stellen of hij getrouwd is??? volgens mij niet volgens mij moet hij er dan gewoon niet aan beginnen.
Op donderdag 20 maart 2003 10:46 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Ik zoen niet Jan en Alleman nee, ik ga mezelf een beetje aan iedereen lopen geven (ja daar komt het wel op neer) waarom zo close gaan met een onbekende?
Zie je .. Mannen kunnen het gewoon niet laten om even bij jouw te zijn ..
Heeft wel z'n voordelen .. Ooit zal de ware wel langskomen ..
Bye bye 4 now
[Dit bericht is gewijzigd door Bonaparte op 20-03-2003 10:49]
quote:-edit: kappen met die beledigingen!-
Op donderdag 20 maart 2003 10:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
Zij wist niet dat ie getrouwd was toen ze met hem zoende
LEER LEZEN!
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:53]
quote:Ook weer zoiets, misschien mogen die mannen binnen hun relatie ook wel gewoon met anderen omgaan. Ze hebben het bed niet gedeeld.
Op donderdag 20 maart 2003 10:44 schreef Peregrijn het volgende:
Maar in alle drie de gevallen wist ze het niet, omdat dat verzwegen werd. Ergo de mannen zaten fout.
En zelfs dat kan nog binnen een relatie worden afgesproken dat beiden elkaar daarin de vrijheid laten.
Fout geeft meteen alweer een lading aan iets dat kennelijk niet binnen jouwbelevingswereld past.
quote:1) Als ze niet weet dat ze getrouwd zijn, waarom zit zij in dat opzicht dan fout?
Op donderdag 20 maart 2003 10:46 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Ik zoen niet Jan en Alleman nee, ik ga mezelf een beetje aan iedereen lopen geven (ja daar komt het wel op neer) waarom zo close gaan met een onbekende?
quote:Cheers,
-Zijn er ook nog geen samen wonende leuke mannen..????![]()
Ikke
-In alle 3 de gevallen heb ik niets gedaan !!ik zou het zelf ook niet tof vinden
Flying_Vee
-edit: weer open. Nu op normale manier verder svp!-
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:59]
quote:Kerol, ik geef duidelijk alleen mijn mening, ik veroordeel nix of niemand.
Op donderdag 20 maart 2003 10:51 schreef Ripley het volgende:
Even op slot om puin te ruimen. Ik stel je gedrag na mijn waarschuwing absoluut niet op prijs redvision!-edit: weer open. Nu op normale manier verder svp!-
quote:Dit is trouwens wel een beetje vaag. Hij had een ring om, en later niet meer. Trouwring? Dan had je namelijk beter moeten weten (hij natuurlijk ook, daar niet van)
..met ringeen half uurtje later was de ring af?????
En Ripley, hij brengt het misschien niet zo mooi, maar er zijn zat mensen die hetzelfde standpunt als Redvision hebben..
quote:Kind en getrouwd en dan snel je ringetje af doen? Die zou z'n eigen moeder nog verkopen volgens mij.
Oke mijn probleem van vandaag:Ik was met de Carnaval in Brabant, een leuke kerel ontmoet..met ringeen half uurtje later was de ring af????? Ik ben toen naar iemand anders toe gelopen ..om te vragen hoe het zatwat bleek een kind en getrouwd!!!.dusssssssssssssssssss..(en ik had al gezoend met hem )..Arghhhh
quote:Hé, kan toch leuke vriend worden?
Afgelopen weekend in een cafe, een super leuke gozer ontmoetvan de week op visite geweest.hartstikke gezellig..woont ie samen*dUH* ..Gisteren visite ..ik dacht nu is het raak.ik had al een paar weken contact met die jongen..dus gisteren lekker gekookt..een beetje stom ouwehoeren.dus ik begon over relaties enzo en vroeg me af waarom hij nog geen relatie had.ARGGHHH zegt ie, ik woon samen en heb een vriendin.dus ik dacht dat het een geintje was.maar ja na 5 minuten gelachen te hebben bleek dit niet het geval..
quote:Nee.. je ligt goed in de markt bij huichelaars en maatjes...
Conclusie; ik lig nog goed in de markt bij getrouwde kerels?????????
quote:- Niet normaal, maar wel veel voorkomend.
quote:Ik waarschuw net voor de manier waarop je mensen aanspreekt en vervolgens doe je het gewoon nog een keer. Je kunt ook je negatieve mening geven zonder te beledigen en met scheldwoorden te gaan smijten. Kappen daarmee dus.
Op donderdag 20 maart 2003 11:00 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Kerol, ik geef duidelijk alleen mijn mening, ik veroordeel nix of niemand.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 11:13]
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:00 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Kerol, ik geef duidelijk alleen mijn mening, ik veroordeel nix of niemand.
Niet alleen mannen
Ik zou zeggen, ligt niet aan jou. Heb er ook vaak last van.
Vaak als ik een leuke dame tegen kom is ze of getrouwd of ze woont al 3 jr samen of ze heeft net een scheiding achter de rug en 3 kinderen.
Ik wacht op de zomer, meer vrijgezellen.stellen gaan dan samen op vakantie.
Mocht dat niet werken bij jou. Eerlijk gezegd ben ik nog steeds single
En mjah veel nieuwe mensen leren kennen, vergroot ook de kans vrijgezelle mannen.
quote:Alleen met de eerste........ totdat ik erachter kwam dat ie een kind had en getrouwd was...de rest wilde maar al te graag en heb dat afgekapt
Op donderdag 20 maart 2003 11:03 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Heb je nu met alledrie of maar met 1 gezoend?
dusssssssssssssssssss
quote:Tja stel je voor, ik word verliefd op een getrouwd persoonnou daar sta je dan als minnaresNO WAY daar pas ik dus voor.
Op donderdag 20 maart 2003 11:05 schreef Fling het volgende:
Maar we zijn nog geen stap verder m.b.t. de hoofdvraag: waarom doet iemand dit?
Jij vindt hem/haar leuk, hij/zij jou ook, steeds leuker, je 'nadert' een relatie en dan blijkt ineens dat diegene allang bezet is. Waarom speelt iemand op die manier met jouw gevoelens?? Dat zou ik wel eens willen weten. Is er iemand die uit ervaring de andere kant kan toelichten ?(hopelijk zonder overhoop geschoten te worden in dit topic)
Wat drijft mensen om vreemd te gaan? De kick ofzo?? Geen idee, ik heb dat zelf namelijk nooit als ik een relatie heb
Het is typisch maar waar, echter is het zelfs zo dat veel vrouwen het vaak interessant vinden als een man al bezet is. Je ziet veel vrouwen dan moeite doen om hem te krijgen.
Wederom om de spanning die er omheen hangt.
Ik zeg altijd de behoefte kan er soms zijn, maar als je echt gek op iemand bent, doe je het gewoon niet.
En als het niet doet uit beleefdheid of dat het niet hoort dan moet je je relatie die je hebt beeindigen. Simple but true.
quote:Dat is erg lief van je hehe.
Op donderdag 20 maart 2003 10:48 schreef Bonaparte het volgende:
Ik denk dat je gewoon te leuk bent ..
Of nie dan smiley ????Zie je .. Mannen kunnen het gewoon niet laten om even bij jouw te zijn ..
Heeft wel z'n voordelen .. Ooit zal de ware wel langskomen ..Bye bye 4 now
De ware komt heus wel weer een keer, dat weet ik zeker. Ga er ook niet naar opzoek hoor!!!.
Greets
quote:Ach Hike, misschien troost het je dat heb ik nou bij de vrouwen. Alleen heb ik dan nog wel eens als ik verliefd raak op een meid, dan ben ik hun tiep weer niet. En zo blijf je maar door hinkelen.....
Op donderdag 20 maart 2003 14:22 schreef HiKe het volgende:[..]
Dat is erg lief van je hehe.
De ware komt heus wel weer een keer, dat weet ik zeker. Ga er ook niet naar opzoek hoor!!!.
Greets
quote:En dan denk je dat je iemand ziet die jou ook wel ziet zitten, eerste indruk perfect en dan tja .is het getrouwd of woont samen ArGhhhHHhh..
Op donderdag 20 maart 2003 14:33 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ach Hike, misschien troost het je dat heb ik nou bij de vrouwen. Alleen heb ik dan nog wel eens als ik verliefd raak op een meid, dan ben ik hun tiep weer niet. En zo blijf je maar door hinkelen.....
Life sucks soms
quote:Ik ben nog niet getrouwd hoor
Op donderdag 20 maart 2003 14:40 schreef HiKe het volgende:[..]
En dan denk je dat je iemand ziet die jou ook wel ziet zitten, eerste indruk perfect en dan tja .is het getrouwd of woont samen ArGhhhHHhh..
Life sucks soms
quote:Nee jij woont weer samen
Op donderdag 20 maart 2003 14:45 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik ben nog niet getrouwd hoor
![]()
quote:Mschien over ene jaar met HIKE ja
Op donderdag 20 maart 2003 14:53 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Nee jij woont weer samen
quote:Eh
Op donderdag 20 maart 2003 14:45 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik ben nog niet getrouwd hoor
![]()
quote:Uhm tja ...mannen ..ja kan beter een stel kippen kopen...al is dat op dit moment ook niet echt handig ..hehe
Op donderdag 20 maart 2003 14:55 schreef Doctor_Bara het volgende:
tja, *zucht*,
quote:NIet echt nee je mist tocg genegenheid, en die arm om je heen. Een kip rammelt je smorgens vroeg om 5 uur het nest uit.
Op donderdag 20 maart 2003 15:04 schreef HiKe het volgende:[..]
Uhm tja ...mannen ..ja kan beter een stel kippen kopen...al is dat op dit moment ook niet echt handig ..hehe
quote:Maar je hebt wel verse eitjes .....enzo....maar ja ...een arm om je heen is ook wel een leuk ..gna (van een ongetrouwde vrijgezelle man)
Op donderdag 20 maart 2003 15:11 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
NIet echt nee je mist tocg genegenheid, en die arm om je heen. Een kip rammelt je smorgens vroeg om 5 uur het nest uit.
quote:zoek dan ook goed!! je lijkt wel een soort van hoofddeksel
Op donderdag 20 maart 2003 15:36 schreef HiKe het volgende:[..]
Maar je hebt wel verse eitjes .....enzo....maar ja ...een arm om je heen is ook wel een leuk ..gna (van een ongetrouwde vrijgezelle man)
quote:Ik ben ook niet zo slim..ach de mijne komt heus ..geen haast en alle tijd
Op donderdag 20 maart 2003 15:43 schreef bier2k3 het volgende:[..]
zoek dan ook goed!! je lijkt wel een soort van hoofddeksel
het eerste wat ik doe als ik een meisje zie (en ik ben niet dronken is uitvogelen of ze een vriend heeft) heeft ze dat ok.. dan weet ik dat en is het nog aan haar wat we gaan doen
heeft ze het niet nog beter
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:absoluut.... The hunt is better than the kill...
Op donderdag 20 maart 2003 13:17 schreef killer_mac het volgende:
Wat beweegt mensen, dat is een goede vraag.
Veelal het verboden zijn van. Dat maakt het voor sommige spannend.
Dus behoefte aan een bepaalde spanning die ze missen.Het is typisch maar waar, echter is het zelfs zo dat veel vrouwen het vaak interessant vinden als een man al bezet is. Je ziet veel vrouwen dan moeite doen om hem te krijgen.
Wederom om de spanning die er omheen hangt.
quote:jammer genoeg is je biologische klok t daarmee niet eens
Op donderdag 20 maart 2003 15:54 schreef HiKe het volgende:[..]
Ik ben ook niet zo slim..ach de mijne komt heus ..geen haast en alle tijd
quote:hihihihihihi
Op donderdag 20 maart 2003 16:30 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
jammer genoeg is je biologische klok t daarmee niet eens
quote:Dat dacht ik ook ja dat je genoeg tijd hebt, je bent net 4 jaar jonger dan mij, dus ij hebt zeker alle tijd
Op donderdag 20 maart 2003 15:54 schreef HiKe het volgende:[..]
Ik ben ook niet zo slim..ach de mijne komt heus ..geen haast en alle tijd
quote:Nope ......zeker niet allemaal....
Op donderdag 20 maart 2003 20:18 schreef Emel het volgende:
getrouwde mannen zijn echt niet braaf
quote:Anders gooi je even alle mannen op een hoop
Op donderdag 20 maart 2003 20:18 schreef Emel het volgende:
getrouwde mannen zijn echt niet braaf
quote:Dan heb je *euh* een hoop mannen?...eh*
Op vrijdag 21 maart 2003 16:26 schreef Brad het volgende:[..]
Anders gooi je even alle mannen op een hoop
quote:Als daar niet een geschikte kandidaat tussen zit
Op vrijdag 21 maart 2003 16:28 schreef HiKe het volgende:[..]
Dan heb je *euh* een hoop mannen?...eh*
Tja, ik ken niet de echte bedoelingen van die mannen, maar zoals je het verteld lijkt het niet iets waar je wat mee wilt hebben. Denk dat je daaraan goed gedaan hebt.
Maar er zijn net zo goed vrouwen die dit doen. Ik denk dat de oorzaak te vinden is in het feit dat ze bij jou iets zien wat ze niet bij hun partner zien. Je gras lijkt groener.
quote:Nee zo ben ik niet, stel je voor dat het mijn vent is die vreemd gaatdan zou ik daar kapot van zijn..dus waarom zou ik het een ander wel aan doen?? Nope ik vind het zo gemeen.als je iemand niet trouw kan zijn ..begin dan ook geen relatietoch?
Op vrijdag 21 maart 2003 16:32 schreef Brad het volgende:[..]
Als daar niet een geschikte kandidaat tussen zit
Tja, ik ken niet de echte bedoelingen van die mannen, maar zoals je het verteld lijkt het niet iets waar je wat mee wilt hebben. Denk dat je daaraan goed gedaan hebt.
Maar er zijn net zo goed vrouwen die dit doen. Ik denk dat de oorzaak te vinden is in het feit dat ze bij jou iets zien wat ze niet bij hun partner zien. Je gras lijkt groener.
quote:* janwil snapt zoiets niet waarom zou iemand zoiets doen? mwah zou ik iig nooit doen
Op donderdag 20 maart 2003 10:32 schreef HiKe het volgende:-Is dit normaal ofzo dat er zoveel mannen vreemd willen gaan???
quote:Spanning?????????????
Op dinsdag 25 maart 2003 02:30 schreef janwil het volgende:[..]
* janwil snapt zoiets niet waarom zou iemand zoiets doen? mwah zou ik iig nooit doen
quote:Ben bang van wel. Alleen beseffen ze niet wat ze stuk maken ( been there, done that, did it again)
Op dinsdag 25 maart 2003 11:13 schreef HiKe het volgende:[..]
Spanning?????????????
quote:Misschien ga je er te snel vanuit dat het niet vriendschappelijk is maar gewoon voor een relatie?
Oke mijn probleem van vandaag:
quote:Partieel monogaam?
Op vrijdag 21 maart 2003 16:32 schreef Brad het volgende:Maar er zijn net zo goed vrouwen die dit doen. Ik denk dat de oorzaak te vinden is in het feit dat ze bij jou iets zien wat ze niet bij hun partner zien. Je gras lijkt groener.
Maar als meisje moet je je misschien iets duidelijker opstellen en proberen wat dingen te vragen zodat iemand zich óf verluld óf duidelijk is af te lezen dat ie liegt (dat kun je vaak wel aan mensen zien), ZIJN nummer vragen en bellen thuis ...?
quote:Nee ik heb zoiets van .doeiiiiiiiiii..ik doe niet mee aan dat soort spelletjes..daar voel ik me net iets te goed voor.
Op dinsdag 25 maart 2003 12:12 schreef kamagurka het volgende:[..]
Partieel monogaam?
Maar wel weer snel met de staart tussen de benen naar moeder de vrouw... slappe gastenMaar als meisje moet je je misschien iets duidelijker opstellen en proberen wat dingen te vragen zodat iemand zich óf verluld óf duidelijk is af te lezen dat ie liegt (dat kun je vaak wel aan mensen zien), ZIJN nummer vragen en bellen thuis ...?
Maar ik vind gewoon dat een man .een vrouw niet zo gek moet maken als ie zelf al getrouwd of samen woontdat is gewoon heel fout!! Maar ja
quote:Hah ha ha ha ....ik zoek niet ..ik vind....*eUh*
Op dinsdag 25 maart 2003 12:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
* kinderloze, ringloze, alleenwonende single meldt
Ik vind trouwens dat iemand die vreemdgaat zelf 100% schuldig daaraan is. De relatie van die persoon is toch niet jouw verantwoordelijkheid? JIj hebt geen belofte van trouw afgenomen.
Bedenk je altijd wel dat als iemand heel makkelijk vreemdgaat terwijl hij nog bij die ander is, dat niet meteen verdwijnt als hij iets met jou krijg. Once a cheat always a cheat?
quote:Laat jij je gek maken door een man?
Op dinsdag 25 maart 2003 12:24 schreef HiKe het volgende:
Maar ik vind gewoon dat een man .een vrouw niet zo gek moet maken als ie zelf al getrouwd of samen woontdat is gewoon heel fout!! Maar ja
quote:Was ik ook niet echt van plan..... maar ja soms.....
Op dinsdag 25 maart 2003 13:36 schreef kamagurka het volgende:[..]
Laat jij je gek maken door een man?
Niet doen, zijn ze niet waard
quote:Toen ik nog single was (jaja, ik ben wél eerlijk
Op dinsdag 25 maart 2003 13:44 schreef HiKe het volgende:[..]
Was ik ook niet echt van plan..... maar ja soms.....
quote:Precies, ze gaan maar naar hun eigen chicky.ik kan er nog steeds niet over uit..maar ja er zullen ook wel vrouwen zo zijn ..als de mannen..?
Op dinsdag 25 maart 2003 13:47 schreef kamagurka het volgende:[..]
Toen ik nog single was (jaja, ik ben wél eerlijk
) liet ik me ook wel eens gek maken, maar heb daar eigenlijk alleen maar een zure prijs voor betaald. Bij mij lukt het niet meer. Ze nemen maar iemand anders beet
quote:Ik ben een man
Op dinsdag 25 maart 2003 14:02 schreef HiKe het volgende:[..]
Precies, ze gaan maar naar hun eigen chicky.ik kan er nog steeds niet over uit..maar ja er zullen ook wel vrouwen zo zijn ..als de mannen..?
quote:Zeker weten, jaren geleden een blind date gehad. Was errug leuk, gezellig en lekker
Op dinsdag 25 maart 2003 14:02 schreef HiKe het volgende:[..]
Precies, ze gaan maar naar hun eigen chicky.ik kan er nog steeds niet over uit..maar ja er zullen ook wel vrouwen zo zijn ..als de mannen..?
Nou en of dat ze bestaan.
quote:Ach ja eigenlijk ons probleem niet als ze dat leuk vinden om te doen .dan doen ze het lekker . Eigenlijk I dont caredus . Wat zou er eigenlijk gebeuren als een man die een relatie heeft ..verliefd op je wordt hmmmmmmmmm weer stof om over na te denken
Op dinsdag 25 maart 2003 14:21 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Zeker weten, jaren geleden een blind date gehad. Was errug leuk, gezellig en lekker
Na ongeveer drie afspraken/nachten kreeg ik te horen dat ze de week er op naar Engeland ging verhuizen om te gaan trouwen........
Nou en of dat ze bestaan.
quote:Ohhhh, is dit wat je heimelijk wil? Zeg dat dan meteen!
Op dinsdag 25 maart 2003 14:40 schreef HiKe het volgende:[..]
Ach ja eigenlijk ons probleem niet als ze dat leuk vinden om te doen .dan doen ze het lekker . Eigenlijk I dont caredus . Wat zou er eigenlijk gebeuren als een man die een relatie heeft ..verliefd op je wordt hmmmmmmmmm weer stof om over na te denken
quote:Ha ha ha ...nee hoor...maar misschien weer een leuke Discussie ..??
Op dinsdag 25 maart 2003 15:41 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ohhhh, is dit wat je heimelijk wil? Zeg dat dan meteen!
quote:Helaas concludeer ik de laatste tijd dat veel van mijn soortgenoten er dergelijke praktijken op nahouden. Veel vrouwen denken dat hun vriend de ultieme volwassenheid beheerst, maar worden uiteindelijk daar keihard door bedrogen.
quote:Tja het is de vraag...wie kan je tegenwoordig nog de volle 100% vertrouwen....
Op dinsdag 25 maart 2003 15:58 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Helaas concludeer ik de laatste tijd dat veel van mijn soortgenoten er dergelijke praktijken op nahouden. Veel vrouwen denken dat hun vriend de ultieme volwassenheid beheerst, maar worden uiteindelijk daar keihard door bedrogen.
Heeft iemand anders wel is een relatie gehad met iemand die samen woonde???, hoe is dat gegaan..is het verkeerd afgelopen..hoe gaat dat eigenlijk????????
Maar eigenlijk reageer ik omdat ik een beetje moe word van dat gegeneraliseer in de relatiesfeer.. (zie topictitel...)
(ja ik ben een zeur )
quote:Daarom is het ook een relatie topic.... om is lekker te zeiken over de mannen en de vrouwen ..toch ...eh* En over de stomme problemen die mensen hebben
Op donderdag 27 maart 2003 10:33 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ik vind mezelf wel leuk, en ik woon wel samen, maar met huisgenoten(En ik heb geen vriendin ofzo nee..
)
Maar eigenlijk reageer ik omdat ik een beetje moe word van dat gegeneraliseer in de relatiesfeer.. (zie topictitel...)
(ja ik ben een zeur)
quote:Mja.. dat dan weer wel...
Op donderdag 27 maart 2003 10:37 schreef HiKe het volgende:[..]
Daarom is het ook een relatie topic.... om is lekker te zeiken over de mannen en de vrouwen ..toch ...eh* En over de stomme problemen die mensen hebben
quote:En niet alleen stomme dingen natuurlijk...en ik vind het leuk om te lezen wat voor meningen ..mensen hebben. Doegie
Op donderdag 27 maart 2003 10:43 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Mja.. dat dan weer wel...
Maar daar zeg ik dan altijd wle bij 'maar wat weet ik er nou van'
En dan word ik er ook nog op aangesproken door mijn vrienden: 'waarom hebbie nog geen vriendin? Je ziet er toch leuk uit?'
quote:Mja, ik ken dat.
Op donderdag 27 maart 2003 11:16 schreef Vamos het volgende:
Ik heb een hekel aan vrouwen en mannen die met elkaar zoenen terwijl het toch niets kan worden, terwijl ik al wat jaartjes vrijgezel zit te spelen in mijn flat alleen omdat ik wat verlegen ben soms om een leuke meid aan te sprekenEn dan word ik er ook nog op aangesproken door mijn vrienden: 'waarom hebbie nog geen vriendin? Je ziet er toch leuk uit?'
quote:Ach laat ze lekker lullen, jou tijd komt vast nog wel hoor!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 27 maart 2003 11:16 schreef Vamos het volgende:
Ik heb een hekel aan vrouwen en mannen die met elkaar zoenen terwijl het toch niets kan worden, terwijl ik al wat jaartjes vrijgezel zit te spelen in mijn flat alleen omdat ik wat verlegen ben soms om een leuke meid aan te sprekenEn dan word ik er ook nog op aangesproken door mijn vrienden: 'waarom hebbie nog geen vriendin? Je ziet er toch leuk uit?'
quote:tja, ik heb precies hetzelfde, je zou bijna denken dat je zulk gedrag zou moeten vertonen om aan de vrouw te geraken
Op donderdag 27 maart 2003 11:16 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, ik denk vaak; "nou dat zou ik nooit doen." Als een van mijn sexegenoten weer eens blijk geeft van onbeschoft of lomp gedrag tegenover zijn vriendin/vrouw...
quote:Ik BEN mezelf, meestal wel iig. Maar de gasten die juist erg overdreven doen lijken juist wel aan een vriendin te komen.
Op donderdag 27 maart 2003 12:02 schreef zwaaibaai het volgende:
iemand wel eens aan gedacht gewoon jezelf te zijn? Het andere geslacht valt meestal op mensen die zich zelf zijn. Ikke wel tenminste
quote:Ach mensen nemen me maar zoals ik ben, en aan overdreven gedoe heb je niets ....dat is juist ZWAAR irritant toch
Op donderdag 27 maart 2003 12:12 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik BEN mezelf, meestal wel iig. Maar de gasten die juist erg overdreven doen lijken juist wel aan een vriendin te komen.
Maar misschien ben ik als ik mezelf ben wel gewoon niet leuk![]()
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:23 schreef HiKe het volgende:[..]
Ach mensen nemen me maar zoals ik ben, en aan overdreven gedoe heb je niets ....dat is juist ZWAAR irritant toch
In het begin is het misschien wel leuk en opvallend, maar na een tijdje ga je je toch iiriteren aan iemand die zo is denkik. En een meisje/vrouw die dat juist wel leuk vind die past dan toch niet bij mij denkik altijd maar
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:23 schreef HiKe het volgende:[..]
Ach mensen nemen me maar zoals ik ben, en aan overdreven gedoe heb je niets ....dat is juist ZWAAR irritant toch
vind ik ook. Ik kan soms heel druk zijn ( ADHD) en daar knappen nogal wat vrouwen op af. Maar goed, tis nie anders.
En als je jezelf bent, hoef je geen toneel te spelen. Geen dingen te verklaren waarom je je toen en toen daarom hebt gedragen en zo.
quote:Ik ben soms heel druk (qua praten...) maar vaak ook heel stil. (Dan luister ik alleen...) Maar als iemand een discussie ofzo aangaat word ik soms wel een beetje irri druk geloof ik
Op donderdag 27 maart 2003 12:31 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
vind ik ook. Ik kan soms heel druk zijn ( ADHD) en daar knappen nogal wat vrouwen op af. Maar goed, tis nie anders.
En als je jezelf bent, hoef je geen toneel te spelen. Geen dingen te verklaren waarom je je toen en toen daarom hebt gedragen en zo.
quote:Ik ben ook altijd vrij druk.... als ik uit ga ben ik meestal ..alleen maar bezig, ik kan niet hangen aan een bar of zo ....zo ben ik niet.
Op donderdag 27 maart 2003 12:31 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
quote:Oh dat kan ik dan weer wel, maar verbaal ben ik dan vaak wel weer heel druk...
Op donderdag 27 maart 2003 14:10 schreef HiKe het volgende:[..]
Ik ben ook altijd vrij druk.... als ik uit ga ben ik meestal ..alleen maar bezig, ik kan niet hangen aan een bar of zo ....zo ben ik niet.
quote:Dus dan moet je uit kijken voor rond zwaaiende armen en andere lichaamsdelen haha
Op donderdag 27 maart 2003 14:23 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Oh dat kan ik dan weer wel, maar verbaal ben ik dan vaak wel weer heel druk...
Dat is eigenlijk de vraag van vandaag
quote:Dat is eerlijk
Op donderdag 27 maart 2003 15:01 schreef ThE_ED het volgende:
Helaas hebbik niet eens een geheime relatie, maar zoals zo'n beetje al gezegd; dat zou ik denkik niet doen. Maar ja ik heb er ook niet echt ervaring mee, dus nisschien is het op het moment zelf wel anders. Maar ik ben uiteindelijk toch meer het type trouwe hond denk ik....
quote:Ik heb zoiets van; je kunt beter zsm laten blijken hoe je bent, anders gaat het later alsnog fout. Of je kunt nooit meer jezelfz zijn, als je dat als optie wilt zien. Ook gewoon in vriendschapsrelaties hoor.
Op donderdag 27 maart 2003 15:54 schreef HiKe het volgende:[..]
Dat is eerlijk
quote:Aan de andere kant: als je er ook een 'geheime' relatie op nahoudt, betekent dat in ieder geval al een relatie *hebt* en zelfs de luxe bezit om er een geheime op na te houden
Op donderdag 27 maart 2003 16:04 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik heb zoiets van; je kunt beter zsm laten blijken hoe je bent, anders gaat het later alsnog fout. Of je kunt nooit meer jezelfz zijn, als je dat als optie wilt zien. Ook gewoon in vriendschapsrelaties hoor.
*jaloers voelt*
quote:Het logische bewijs dat mannen geen honden zijn
Op donderdag 27 maart 2003 17:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Honden zijn trouw, mannen niet...
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:52 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Het logische bewijs dat mannen geen honden zijn
quote:Honden zijn dan ook gefokt om trouw te zijn
Op donderdag 27 maart 2003 17:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Honden zijn trouw, mannen niet...
|
Forum Opties | |