abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9251574
Oke het zit zo ...

Ik wordt vals beschuldigd dat ik van 2 kantjes eet terwijl dat helemaal niet zo is. Boy 1 is zeg maar the one I love boy 2 de ander.

Ik zal even uitleggen wat er gaande is

Boy 1 gaat het op zich niet zo goed mee en dat doet me pijn. Laatst ging hij ineens weg wat bij mij ff de druppel liep overlopen. Ik was echt boos en reageerde dat op een goed chatmaatje van me en boy 2. We zaten met zn 3-en in een gesprek.
Dat chatmaatje vraagt dus wat er is en later Boy 2 ook. Ik heb toen een mail gestuurd met al mn shit erin (die bespaar ik je). Boy 2 gaf me die avond toen zoveel steun dat ik echt waardeer. Ik had het echt nodig... Ik kende Boy 2 ook al langer dan vandaag en ik zeg dus tegen hem van "ik hou van jou" gewoon op vriendschappelijke manier. Had ik volgens mij beter niet kunnen doen aangezien Boy 1 ongelooflijk jaloers is....

Nu snappen jullie wel mn situatie .. maar ik weet niet wat te doen eigenlijk. Echt luisteren wilt Boy 1 niet

Heb by the way vannacht erg goed nagedacht (lees : niet geslapen) Maar alsnog weet ik niet wat te doen... luisteren lukt niet echt bij hem

pi_9251594
-edit: voeg wat toe of zeg niets-

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:37]

a a n alles
  donderdag 20 maart 2003 @ 08:06:08 #3
22271 BooZe
Hoe eerder dood, hoe beter!
pi_9251598
Misschien helpt schrijven? Stuur/overhandig hem een brief.
[i]The greatest trick the devil ever pulled was convincing people he didn't exist[/i]
  donderdag 20 maart 2003 @ 08:20:59 #4
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_9251676
Wat een gezeik, gewoon bij je man blijven en niet zeggen tegen iemand anders dat je van hem houdt.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  donderdag 20 maart 2003 @ 08:22:05 #5
46392 lala7
codename_orbitty
pi_9251682
quote:
ik zeg dus tegen hem van "ik hou van jou" gewoon op vriendschappelijke manier. Had ik volgens mij beter niet kunnen doen aangezien Boy 1 ongelooflijk jaloers is....
mmm maar boy 1 weet dit toch helemaal niet dat je dit gezegd hebt??

volgens mij heb je wel wat met boy2 !
anders snap ik niet dat je hier zo vaag over doet...

i am a little alien ...
pi_9251689
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:04 schreef H3man het volgende:
-edit: post ge-edit-
En jij moet eens optiefen met je nietszeggende opmerkingen.

ontopic:
Als jij je vriendje niet duidelijk kan maken dat "houden van" ook kan betekenen dat je iemand heel erg graag mag en hem waardeert. Wat kun je verder dan doen? Ik bedoel, je houdt ook van je ouders en van je broers/zussen. Is dat dan ook iets om jaloers op te zijn?

Probeer hem duidelijk te maken dat hij geen reden hoeft te hebben om jaloers te zijn. Dat jongen 2 niet iemand is waarop je verliefd wordt, maar wel een band mee kan hebben.

pi_9251715
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:23 schreef Brad het volgende:

[..]

STFU, yvonne wannabee.... 't is gewoon een triest verhaalte.. niets zeggende onzin... maar ga maar de barmhartige samiritaan spelen... nerd. 't leven is geen fokking soapserie..
a a n alles
pi_9251828

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-03-2003 10:36]

donderdag 20 maart 2003 @ 09:25:09 #9
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9252357

pi_9252447
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:27 schreef H3man het volgende:
STFU, yvonne wannabee.... 't is gewoon een triest verhaalte.. niets zeggende onzin... maar ga maar de barmhartige samiritaan spelen... nerd. 't leven is geen fokking soapserie..
Kun jij dan misschien een beetje dimmen en je met je eigen non-soapserie bemoeien. Dank u.

Enne, YoMomma: ga gewoon eens fijn praten met je vriend, gewoon onder twee ogen en een serieus gesprek over de relatie. Leg dingen uit en vertel open hoe je je voelt.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9253785
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:27 schreef H3man het volgende:

[..]

Je kunt ook op een normale manier je mening geven, ook al is die negatief. Doe dat dan ook en geef wat argument en onderbouw wat, plus hou respect voor je mede-fokker. Wat jij postte was alleen beledigend en voegt geen fuck toe.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9254924
Ik snap niet waarom jullie; als mods,.. hem niet gelijk een R&P Ban geven.
Lambo of Rekt
pi_9255431
Tegen boy 2 zeggen: Je bent als een broer voor me.
Probleem opgelost.
Meeste mannen begrijpen de hint dan wel.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_9255514
quote:

[..]

ontopic:
Als jij je vriendje niet duidelijk kan maken dat "houden van" ook kan betekenen dat je iemand heel erg graag mag en hem waardeert. Wat kun je verder dan doen? Ik bedoel, je houdt ook van je ouders en van je broers/zussen. Is dat dan ook iets om jaloers op te zijn?

Probeer hem duidelijk te maken dat hij geen reden hoeft te hebben om jaloers te zijn. Dat jongen 2 niet iemand is waarop je verliefd wordt, maar wel een band mee kan hebben.

Ik hou van jou zeg je niet zomaar tegen iedereen. En zeker niet tegen "een
vriend". En dan ook nog "een vriend" die een vrouw opvangt zodra ze relatieproblemen heeft. En persoonlijke hou ik niet zo van dat soort vrienden aangezien er meestal meer achter zit.
pi_9257209
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:05 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Ik hou van jou zeg je niet zomaar tegen iedereen. En zeker niet tegen "een
vriend". En dan ook nog "een vriend" die een vrouw opvangt zodra ze relatieproblemen heeft. En persoonlijke hou ik niet zo van dat soort vrienden aangezien er meestal meer achter zit.

Jij zou dus ook nooit "ik hou van je" kunnen zeggen tegen een naast familielid?
pi_9257754
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:24 schreef Brad het volgende:

[..]

Dat doe ik dus wel. Maar tegen vrienden zal ik het echt niet snel zeggen. Tegen mijn geliefde zeg ik het zelfs pas als ik er echt zeker van ben (en dan ook wel redelijk vaak ), maar ik snap het gevoel dus wel dat mensen het een beetje typisch vinden om dit zo snel te zeggen. het lijkt een beetje of het dna iets minder waarde krijgt of zo. Aan de andere kant moet je het natuurlijk lekker zelf weten, ieder geeft er een andere lading aan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9257918
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat doe ik dus wel. Maar tegen vrienden zal ik het echt niet snel zeggen. Tegen mijn geliefde zeg ik het zelfs pas als ik er echt zeker van ben (en dan ook wel redelijk vaak ), maar ik snap het gevoel dus wel dat mensen het een beetje typisch vinden om dit zo snel te zeggen. het lijkt een beetje of het dna iets minder waarde krijgt of zo. Aan de andere kant moet je het natuurlijk lekker zelf weten, ieder geeft er een andere lading aan.

Ik heb het zelf ook nog nooit tegen een vriend(in) gezegd. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet kan begrijpen dat het gezegd wordt
pi_9258183
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:24 schreef Brad het volgende:

[..]

Vind ik wel iets anders sorry.
pi_9260687
quote:
Verhaaltje
Thnx.. kheb al gemailed maargoed leave the topic wist vanmorgen echt niet meer wat te doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')