abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9249705
Ik heb een heftige relatie met mijn vriend achter de rug.
Onze relatie is ontstaan toen wij beiden nog een relatie hadden.
Ik ben na 2 mnd weggegaan en had geen of enig illusies dat het ooit iets tussen hem en mij zou worden (ben dus feitelijk weggegaan omdat de relatie waarin ik zat NIET DAT was wat ik zocht).
Vriend is ruim een jaar later pas bij zijn toenthuis vertrokken en op zichzelf weer gaan wonen. Intussen ons heeft het een tijd doorgerommeld en was ik de relatie die hij wenste en waarvoor hij vertrokken is.
Vervelende periodes volgden, ik was klaar met mijn ex, hij moest nog beginnen, maar had vanaf dat moment al wel actief contact met mij.
Maar bovenal stond, onze ware liefde, ons intense gevoel, ons gelukzalig gevoel van samenzijn...
inmiddels al 2 jaar verliefd... Hij in mei voor mij kiezen, eind mij toch terug naar zijn vrouw...
vanaf juli weer contact en vanaf augustus afgelopen echt (openbaars) iets...

Het verleden van ons, dat doet iets met mijn vertrouwen in hem.
Ik had de indruk hem niet volledig te kunnen vertrouwen, met name in werksituaties was dit moeilijk, want zo was het tussen ons ook begonnen.
Prompt kreeg hij kaartjes, bloemen als ie ziek was en whiskey met de feestdagen, dit alles van verschillende vrouwen.
Dit riep (en roept) bij mij een jaloezie op van angst (o zal hij wat met ze hebben, zendt hij dubbele signalen uit?)
Onlangs wat stokende berichten ontvangen, dat hij tijdens mijn vakantie van september (vorig jaar) zou hebben aangepapt met internetcontacten.
Daarna gevraagd en uiteindelijk dikke heibel.Zo sterk dat hij de relatie verbrak, omdat hij zich blijkbaar zo door mij aangevallen voelde dat ie t ook niet meer wist.
dag erna gebeld
2 dagen erna een mail dat dit uit wanhoop was, want hij heeft zoveel geinvesteerd in het vertrouwen in onze relatie.
Gesprekken dat ik zijn gevoel van wantrouwen wat bij mij vandaan komt niet serieus neem
Ik ben zo boos (door het weer klakkeloos verbreken van de relatie)dat ik daar niet meer kan kijken; hij heeft de relatie heeft verbroken, op alle gebieden, mij uitgekotst, aan de kant gezet.

de discussie tussen hem en mij ging vanavond eigenlijk steeds om: staat vervelende gevoelens (met achtergrond) in gelijk tot een totale relatie verbreken en de wanhoop die dat met zich meebrengt?
Hij vindt dat ik hem tekort doe in zijn wantrouwen en ik vindt dat mij gekwetsheid, door het verbreken van de relatie, zun plek moet krijgen, voordat ik pas naar zijn gevoelens kan kijken.
Reden genoeg voor hem om de relatie definitief te verbreken...

graag reeele feedback, op mijn rol!

[Dit bericht is gewijzigd door Alweer op 20-03-2003 02:07]

donderdag 20 maart 2003 @ 01:57:33 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_9249716
Samenvatting?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_9249740
Zal ik zijn spullen morgenochtend brengen, als ie er niet is, of morgenavond als hij er is (ook nog een kans van praten en om elkaar tot rede vatbaar te maken, anderzijds een kans om elkaar zo afstandelijk te benaderen dat het hatelijk overkomt...)
pi_9249999
te lang voor dit tijstip van de dag?

ben nl wel benieuwd naar de aanwezige reacties...

pi_9250172
Misschien niet te lang, wel uiterst warrig. Ik heb het drie keer gelezen en snap er nog steeds niets van.
  donderdag 20 maart 2003 @ 02:29:01 #6
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_9250229
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:26 schreef Tropos het volgende:
Misschien niet te lang, wel uiterst warrig. Ik heb het drie keer gelezen en snap er nog steeds niets van.
Het is ook veels te laat...
Misschien snap ik het als ik weer wakker ben...
Maar nu:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_9250244
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:26 schreef Tropos het volgende:
mja dat is niet mijn bedoeling...

kortom ben aan de kant gezet (door de man waar ik al vaker de volle laag van kreeg) waar ik ooit een relatie mee heb gekregen die ontstaan is in een periode dat hij nog bij zijn ex was... met alle problematiek die dat met zich meedraagt...

donderdag 20 maart 2003 @ 02:29:51 #8
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9250247
Vertel eens wat meer
En geef een beter beeld van die rollen
Dizzy new heights..
pi_9250346
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:29 schreef Wrong het volgende:
Vertel eens wat meer
En geef een beter beeld van die rollen
Heb mijn best al gedaan
  donderdag 20 maart 2003 @ 02:36:24 #10
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9250370
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:14 schreef Alweer het volgende:
te lang voor dit tijstip van de dag?
te lang en te warrig.
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_9250409
sorrie, verwijder me dan maar
Moet t toch zelf doen en oplossen
  donderdag 20 maart 2003 @ 02:41:27 #12
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9250460
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:39 schreef Alweer het volgende:
Je kunt ook proberen het gewoon wat duidelijker op te schrijven.
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  donderdag 20 maart 2003 @ 02:45:43 #13
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9250526
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:41 schreef Kwark het volgende:

[..]

Wat zijn we toch de luxe van duidelijkheid gewend
Dizzy new heights..
pi_9250631
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:41 schreef Kwark het volgende:

[..]

heb juist erg mun best gedaan, doe ut nooit
verwijder ut dan maarrrr

dag

pi_9250638
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:45 schreef Wrong het volgende:

[..]

Wat zijn we toch de luxe van duidelijkheid gewend

neej jij bent inhoudelijk aanwezig
pffff
  donderdag 20 maart 2003 @ 03:03:29 #16
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_9250762
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 02:39 schreef Alweer het volgende:
maar advies vragen kan natuurlijk altijd
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  donderdag 20 maart 2003 @ 03:05:55 #17
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_9250779
samevatting poging:

jullie hebben iets met elkaar gekregen dat eigenlijk begon als soort van affaire terwijl je beide nog een relatie had.

Maar je vermoed dat hij er nog een paar anderen op na houd, en daar hebben jullie nu ruzie over?

zoiets?

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_9250811
Hey 'alweer' gaat nog? laat je niet uit het veld slaan door andere opmerkingen. Probeer het te begrijpen, het staat er een beetje warrig op en dat komt waarschijnlijk door al de situatie waarin je zit.

Als ik het begrepen heb, heb je een relatie met iemand gehad wat niet echt een relatie was. Het is 'uit' geweest en na verloop van tijd weer een 'relatie' geworden (kort door de bocht samenvatting)

Hij begon op een wat geheimzinnig manier contact te houden, met andere vrouwen (als ik het goed begrepen heb). Toen jij erover begon heeft het weer uitgemaakt... Ik vind de reden waarom meer een slap excuus om het uit te maken.
En bij jouw steekt gewoon nog omdat hij jou behoorlijk heeft gekwetst.
En toch wil je bij hem terug maar eerst na dat hij jou begrijpt.

Je houdt inderdaad van hem maar houdt hij ook van jou zeker gezien zo een slap excuus gebruikt om het uit te maken. Jouw rol: Ik vind dat je reageert zoals ieder gekwetste vrouw zou reageren na zo een 'smoes', jij praat waarschijnlijk liever dingen uit e.d. en draait er een beetje om heen... althans... dit haal ik uit je post.

Sorry als ik je verkeerd begrepen heb.

...Men in general judge more from appearances than from reality. All men have eyes, but few have the gift of penetration...
pi_9288610
Vanuit de ene relatie in een andere stappen...zoals je vriend gedaan heeft..is nooit goed...
Een man verwerkt zijn verdriet meestal door met veel andere/ verschillende vrouwen om te gaan...maar zal zich even niet willen binden...zo verwerkt hij zijn pijn.....

Hij is direct na het beeindigen van zijn huwelijk met jou een relatie aangegaan...hij is lang bij je gebleven omdat jij hem opgevangen hebt...een beetje uit schuldgevoel zeg maar.

Toen jij op vakantie was ..had hij ff het rijk alleen en heeft gedaan wat ie moest doen om zijn onverwerkte pijn te verwerken....en is andere vrouwen gaan opzoeken.

Laat hem los......laat hem maar gaan kijken of het gras ergens anders groener is....
Komt ie bij je terug dan is hij jouw vent.....en dan blijft ie bij je omdat hij van je houdt....en niet omdat hij het gevoel heeft dat hij jou iets verschuldigd is.

Sterkte ermee.....en begin nooit meer iets met een man die net uit een relatie komt.

vrijdag 21 maart 2003 @ 18:30:42 #20
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9288967
Als je de openingspost te lang vindt om te lezen, hoef je dat hier niet te melden hoor .

Topicstarter: er staat nu een aantal zinnige reacties in. Laat maar weten alsje hem alsnog op slot wil.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9294861
Och.. wat een vervelende reakties idd (sommigen).

Je hebt stokende berichten ontvangen. Van wie dan? Die berichten ontvang je over het algemeen niet zomaar. Dus het logische gevolg is dat je om opheldering vraagt. Ik denk dat zijn reaktie om dan maar de relatie te beëindigen wel erg overtrokken en overhaast is. Kan natuurlijk een beslissing zijn in het heetst van de strijd, dus irrationeel.

Nu zit jij met de pijn van het 'uitgekost' zijn zoals je het zelf zegt en heb je zelf de ruimte en tijd nodig om daar voorbij te kunnen kijken naar zijn punten. Als hij dat vervolgens niet respecteert en het is allemaal niet goed genoeg zodat hij het maar gelijk uitmaakt. Tja, ik weet niet of je dan ooit een serieuze relatie met hem kunt opbouwen.

Maar ik zeg er wel bij: ik ken simpelweg niet alle details dus mijn reaktie is natuurlijk maar een reflectie van wat ik er zo even uit heb begrepen.

Ik denk gewoon dat er moeite gedaan moet worden van beide kanten. Als je dat niet wilt doen is er misschien gewoon echt geen basis.

pi_9297900
Er zijn weliswaar 24 uur verstreken en uit je openingspost bleek enige spoed bij reacties? Als er echt iets serieus aan de gang is tussen jullie, moeten die paar uren (dagen zelfs weken) niet uitmaken.

In mijn ogen draait het hier om vertrouwen en geduld. En geduld heb je zodra er ware liefde op het spel staat. Als jij hem vertrouwt en slechts tijd nodig hebt om alle gebeurtenissen een plaats te geven moet er geen probleem zijn. Als dat wel een probleem is: waar zit zijn liefde van hem voor jou?

Aan de andere kant moet je je wel afvragen hoeveel tijd jij nodig hebt. Bekijk het eens van zijn kant: ik vertel je dat er niets aan de hand is, maar jij moet wel je tijd nemen? Vertrouw je me of niet?

Ik hoop dat je hier iets aan hebt?

zondag 23 maart 2003 @ 21:21:49 #23
6974 Zomer
1 Zon maakt een Zomer
pi_9325394
Dit lijkt me een man die gewoon niet voor jou 100% is gegaan en ook niet zal gaan. Zo iemand verdient wat mij betreft geen relatie. Als hij er andere contacten op nahoudt en jou probeert jaloers te maken door te schermen met de "internetcontacten" vind ik hem nogal zielig.

Ga voor jezelf en don't settle for anything less than iemand die voor jou kiest zoals jij voor hem kiest.

Yessss, lente!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')