5000+
quote:Wat een smaak!
Op donderdag 20 maart 2003 00:16 schreef Poepoog het volgende:
Eén goede voldoet (ik noem een bridget)
quote:Ja, deze:
Op donderdag 20 maart 2003 00:31 schreef brillie het volgende:
bridget ??
Van dit programma: http://217.170.40.25/index.php?page=gids&name=factsheet_ndjz
Tja, enig niveau is tegenwoordig ver te zoeken op tv
Me huidige vriendin vind ik meer als genoeg en hoef geen andere... Dus 1 echte is voor mij genoeg....
quote:Lul man, geneukt? Of alleen lafjes tegenaan gereden?
Op donderdag 20 maart 2003 01:24 schreef Kamphuys het volgende:
Ik ben ervaren geraakt na een stuk of 5.... kweenie of je daar iets aan hebt?? :S
quote:Jiskefet
Op donderdag 20 maart 2003 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Lul man, geneukt? Of alleen lafjes tegenaan gereden?
ontopic:
ik ben met mijn 1e vriendin een stuk meer ervaren geworden, en mijn huidige vriendin (2e) wil ik houden!
Wat een vrouw lekker vind verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook nog eens van moment tot moment....
En je leert elkaars lichamen pas echt kennen na een tijdje, een one night stand leer je maar bar weinig van....
Het kan dus heel goed zijn dat iemand die maar 1 partner heeft gehad een betere minaar is dan iemand die 20 one-night stands heeft gehad....
quote:Agree... maar de ervaring leert dat je nog meer hebt aan een aantal losse sexrelaties, dan heb je EN de ervaring per vrouw EN de ervaring bij een x-aantal verschillende vrouwen
Op donderdag 20 maart 2003 12:57 schreef erodome het volgende:
Ipv van veel verschillende vrouwen kan je beter voor langere tijd 1 partner hebben, daar leer je meer van als van die losse contacten....Wat een vrouw lekker vind verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook nog eens van moment tot moment....
En je leert elkaars lichamen pas echt kennen na een tijdje, een one night stand leer je maar bar weinig van....
Het kan dus heel goed zijn dat iemand die maar 1 partner heeft gehad een betere minaar is dan iemand die 20 one-night stands heeft gehad....
quote:Ben ik het helemaal mee eens...
Ipv van veel verschillende vrouwen kan je beter voor langere tijd 1 partner hebben, daar leer je meer van als van die losse contacten....
Wat een vrouw lekker vind verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook nog eens van moment tot moment....En je leert elkaars lichamen pas echt kennen na een tijdje, een one night stand leer je maar bar weinig van....
langzaam maar zeker zeg maar.
en goed opletten denk ik ook wel, bij wat je doet, wat vind ze fijn
[Dit bericht is gewijzigd door johnplayer op 20-03-2003 13:12]
quote:Dan zijn jou en mijn ervaringen verschillend....
Op donderdag 20 maart 2003 13:05 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Agree... maar de ervaring leert dat je nog meer hebt aan een aantal losse sexrelaties, dan heb je EN de ervaring per vrouw EN de ervaring bij een x-aantal verschillende vrouwen
Voordat je thuis bent met een lichaam ben je wel heel wat beurten verder, in 1 beurt kan je nooit te weten komen over het lichaam van dat persoon wat je moet weten.
als we wel kwantiteit zouden binden aan kwaliteit dan kom je bij het volgende: de ene heeft 1 relatie gehad, de ander 10, dan zou die ander van 10 zich wel op de trugweg begeven door met die ene van 1 te gaan...dies immers minde rhandig beetje vaag he!
quote:En je moet vertellen wat je lekker vind. (Als je dat polderneuken wil noemen, prima, maar tis wel zo
Op donderdag 20 maart 2003 00:53 schreef qbus het volgende:
Het gaat niet om de hoeveelheid.Luisteren is het toverwoord
quote:Helemaal mee eens
Op donderdag 20 maart 2003 12:57 schreef erodome het volgende:
Ipv van veel verschillende vrouwen kan je beter voor langere tijd 1 partner hebben, daar leer je meer van als van die losse contacten....Wat een vrouw lekker vind verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook nog eens van moment tot moment....
quote:Goed lezen. Een sexrelatie houdt voor mij in dat ik meerdere keren sex heb gehad met iemand die niet mijn vriendin was. Ik heb in een keer of 20 rampetampen met een 27-jarige meer geleerd dan in 3,5 jaar vriendin dus ja... die contacten kunnen we degelijk nuttig zijn
Op donderdag 20 maart 2003 13:24 schreef erodome het volgende:[..]
Dan zijn jou en mijn ervaringen verschillend....
Ik leer bar weinig van de losse sex-contacten, dat is gewoon sex en klaar.
Vernieuwende dingen, dingen echt te weten komen heb ik tot nu toe alleen gehad bij de vaste partner(of bij meerdere sexuele contacten met hetzelfde persoon), omdat je in een vaste relatie ook makkelijker praat, je probeert makkelijker dingen uit enz. enz. enz. enz.Voordat je thuis bent met een lichaam ben je wel heel wat beurten verder, in 1 beurt kan je nooit te weten komen over het lichaam van dat persoon wat je moet weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |