abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9248035
Hoeveel vriendinnen moet je gehad hebben voordat je echt een vrouw alles kan geven, zodat zij er van kan genieten?
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:16:10 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9248044
...om geen newbie meer te zijn.

5000+

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_9248047
Is net aan een aantal gebonden, soms kan de eerste het beste szijn, maar soms ook de 10de.
hangt echt van de personen af.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_9248051
Eén goede voldoet (ik noem een bridget )
pi_9248297
bridget ??
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:34:05 #6
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9248345
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:16 schreef Poepoog het volgende:
Eén goede voldoet (ik noem een bridget )
Wat een smaak!
pi_9248618
Veel afwisseling leer je sneller hè ... dus zo veel mogeljik ...
je blijft leren bij elke vrouw, je kunt nooooit de perfecte lover worden.. pas als je elke vrouw ter wereld perfect zou kunnen bevredigen. en dat is een niet haalbaar doel.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_9248644
meer dan 2000
vrouwen kun je nooit alles geven want ze willen iedere keer weer iets totaals anders, wat je nooit had kunnen weten.
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:53:45 #9
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9248715
Het gaat niet om de hoeveelheid.

Luisteren is het toverwoord

donderdag 20 maart 2003 @ 01:15:48 #10
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9249089
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:31 schreef brillie het volgende:
bridget ??
Ja, deze:

Van dit programma: http://217.170.40.25/index.php?page=gids&name=factsheet_ndjz

Tja, enig niveau is tegenwoordig ver te zoeken op tv

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_9249172
1tje is voor mij eigenlijk genoeg... Me andere 2 relaties (nou ja.... samen omgaan met 1 meisje en met 1 meisje paar keer gezoend) waren niet echt om over naar huis te schrijven....

Me huidige vriendin vind ik meer als genoeg en hoef geen andere... Dus 1 echte is voor mij genoeg....

pi_9249189
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:31 schreef brillie het volgende:
bridget ??
*zucht.
  donderdag 20 maart 2003 @ 01:24:22 #13
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9249212
Ik ben ervaren geraakt na een stuk of 5.... kweenie of je daar iets aan hebt?? :S
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  donderdag 20 maart 2003 @ 08:18:29 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9251649
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 01:24 schreef Kamphuys het volgende:
Ik ben ervaren geraakt na een stuk of 5.... kweenie of je daar iets aan hebt?? :S
Lul man, geneukt? Of alleen lafjes tegenaan gereden?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9253668
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lul man, geneukt? Of alleen lafjes tegenaan gereden?

Jiskefet

ontopic:
ik ben met mijn 1e vriendin een stuk meer ervaren geworden, en mijn huidige vriendin (2e) wil ik houden!

Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_9255382
Oo, die meid van neuken doe je zo?
pi_9256578
Ipv van veel verschillende vrouwen kan je beter voor langere tijd 1 partner hebben, daar leer je meer van als van die losse contacten....

Wat een vrouw lekker vind verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook nog eens van moment tot moment....

En je leert elkaars lichamen pas echt kennen na een tijdje, een one night stand leer je maar bar weinig van....

Het kan dus heel goed zijn dat iemand die maar 1 partner heeft gehad een betere minaar is dan iemand die 20 one-night stands heeft gehad....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:05:16 #18
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9256761
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:57 schreef erodome het volgende:
Ipv van veel verschillende vrouwen kan je beter voor langere tijd 1 partner hebben, daar leer je meer van als van die losse contacten....

Wat een vrouw lekker vind verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook nog eens van moment tot moment....

En je leert elkaars lichamen pas echt kennen na een tijdje, een one night stand leer je maar bar weinig van....

Het kan dus heel goed zijn dat iemand die maar 1 partner heeft gehad een betere minaar is dan iemand die 20 one-night stands heeft gehad....

Agree... maar de ervaring leert dat je nog meer hebt aan een aantal losse sexrelaties, dan heb je EN de ervaring per vrouw EN de ervaring bij een x-aantal verschillende vrouwen
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:06:46 #19
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_9256802
quote:

Ben ik het helemaal mee eens...

langzaam maar zeker zeg maar.

en goed opletten denk ik ook wel, bij wat je doet, wat vind ze fijn

[Dit bericht is gewijzigd door johnplayer op 20-03-2003 13:12]

Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_9257218
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:05 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Agree... maar de ervaring leert dat je nog meer hebt aan een aantal losse sexrelaties, dan heb je EN de ervaring per vrouw EN de ervaring bij een x-aantal verschillende vrouwen

Dan zijn jou en mijn ervaringen verschillend....
Ik leer bar weinig van de losse sex-contacten, dat is gewoon sex en klaar.
Vernieuwende dingen, dingen echt te weten komen heb ik tot nu toe alleen gehad bij de vaste partner(of bij meerdere sexuele contacten met hetzelfde persoon), omdat je in een vaste relatie ook makkelijker praat, je probeert makkelijker dingen uit enz. enz. enz. enz.

Voordat je thuis bent met een lichaam ben je wel heel wat beurten verder, in 1 beurt kan je nooit te weten komen over het lichaam van dat persoon wat je moet weten.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_9257281
ik heb in totaal wel één relatie gehad (en heb ik nog steeds) en we hebben een geweldig seksleven, dus mijn antwoord op jouw vraag is 1
Lachen is gezond :D!
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:34:17 #22
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9257444
beetje onzin om kwantiteit aan kwaliteit te verbinden in dit geval... sommigen hebben in de eerste relatie gewoon al goeie dingen, anderen leren het nooit... en het hangt vandiegene af met wie je hebt...

als we wel kwantiteit zouden binden aan kwaliteit dan kom je bij het volgende: de ene heeft 1 relatie gehad, de ander 10, dan zou die ander van 10 zich wel op de trugweg begeven door met die ene van 1 te gaan...dies immers minde rhandig beetje vaag he!

put
your
clothes
on!
pi_9258637
Ligt er natuurlijk ook aan hoe diep je jezelf erin verdiept (TV, normale sex programma's dus geen harde pr0n dus , of tijdschriften etc etc) En het ligt uiteraard ook aan je vriendin.. Praat je er veel mee? Dus weet je goed wat ze wel of niet wilt? Of is het elke keer maar afwachten.. .Elke vrouw is anders, de 1 wil hard anaal genomen de ander is al gevoelig als je nog niet eens begonnen bent.. Dus ik denk niet dat je het in aantallen kan noemen.. Het is elke keer weer praten, uitproberen en afwachten denk ik...
Hallowww
pi_9268059
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:53 schreef qbus het volgende:
Het gaat niet om de hoeveelheid.

Luisteren is het toverwoord

En je moet vertellen wat je lekker vind. (Als je dat polderneuken wil noemen, prima, maar tis wel zo )
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:57 schreef erodome het volgende:

Helemaal mee eens
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:05:57 #25
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_9268448
Een miljardje of drie... Dan weet je precies wat ze allemaal willen...
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:15:19 #26
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9268750
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan zijn jou en mijn ervaringen verschillend....
Ik leer bar weinig van de losse sex-contacten, dat is gewoon sex en klaar.
Vernieuwende dingen, dingen echt te weten komen heb ik tot nu toe alleen gehad bij de vaste partner(of bij meerdere sexuele contacten met hetzelfde persoon), omdat je in een vaste relatie ook makkelijker praat, je probeert makkelijker dingen uit enz. enz. enz. enz.

Voordat je thuis bent met een lichaam ben je wel heel wat beurten verder, in 1 beurt kan je nooit te weten komen over het lichaam van dat persoon wat je moet weten.

Goed lezen. Een sexrelatie houdt voor mij in dat ik meerdere keren sex heb gehad met iemand die niet mijn vriendin was. Ik heb in een keer of 20 rampetampen met een 27-jarige meer geleerd dan in 3,5 jaar vriendin dus ja... die contacten kunnen we degelijk nuttig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')