abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9244983
Ik heb had een hele lieve vriendin, waar ik al ruim 2,5 jaar mee samen ben.. Ontmoet op vakantie in Duitsland lang geleden.. Samen erg fijne tijd gehad...

Laatste weken ging het wat minder.. Wat dingen dat we aan elkaar ergerde, en ze heeft me toen verteld dat er dingen moesten veranderen. Ik heb hard gewerkt in die weken en het leek er echt op dat het beter ging, vond ook zij.. Sindsdien hele leuke weekenden gehad, lief voor elkaar, alles leek goed... Lieve mailtjes gestuurd, ook lieve dingen teruggehad en alles..

Tot vandaag.. we zaten aan de telefoon gewoon een beetje te praten.. En op het een op andere moment kwam het erop neer dat ze het uit wilde maken Ze twijfelde en zag me meer als een vriend ipv haar vriend.. Ze hield nog wel van me maar had meer vrijheid nodig..

Daarna echt in paniek geweest, veel overgegeven, ik zie echt mijn hele leven instorten.. We hadden al zoveel toekomstplannen samen.. Eind april op vakantie naar Barcelona, in Juli naar Italie....

Heb haar daarna nog gesproken, kwam er op neer dat ze voorlopig geen contact met me wilde.. Ze zou contact met mij opnemen als zij er weer aan toe was of wanneer ze me zou missen.. Ik mag haar dus niet bellen maar ik heb het er zou moeilijk mee.. In juli zouden we 3 jaar samen zijn, en ik was van plan er echt iets groots van te maken.. En nu opeens... over... mijn hele leven is zo leeg.. Ik zie alles echt niet meer zitten...

Ik hou zo zielsveel van haar en ik mis haar nu al zo erg.. Maar wat moet ik doen? Even vrijheid aan haar geven zoals ze wilde of toch contact zoeken?? Het is echt zo moeilijk om niet te bellen etc.. Op het ene op andere moment...

Ik hoop zo dat ze me vannacht of morgen, desnoods dit weekend, belt om te zeggen dat ze me mist en toch nog vraagt langs te komen.. We wonen trouwens 1,5 uur bijelkaar vandaan, we zien elkaar normaal gesproken elk weekend...

Ik kan haar niet opgeven, ze is echt alles voor me.. Een leven zonder haar zie ik echt niet zitten.. Ik weet dat ze zeggen dat het slijt, maar ik wil gewoon niet zonder haar.. Ik wil en ik kan het niet...

Ze zit hier trouwens ook op het forum en misschien dat ze nog in dit topic reageert, zou ik wel fijn vinden.. Wat moet ik nou doen.. Ik keek altijd uit naar de weekenden, het was mijn enige lichtpuntje... Waar moet ik nu naar uitkijken?? ik zie het echt niet meer zitten...

Weet niet wat jullie hier verder mee moeten, maar het lucht een klein beetje op.. Ik ben er echt heel erg kapot van.. Lieverd, ik mis je zo...

pi_9245049
Sjongen, het gaat wel slecht met alle relaties. Je struikelt zo'n beetje over de topics zoals: "Het is uit" of "Ze ging vreemd" etc etc

Maargoed, veel sterkte!

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 19 maart 2003 @ 22:36:23 #3
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9245088
Ik moet er niet aan denken.

Veel sterkte jong

pi_9245108
Ik heb ook sinds zaterdag een 2,5 jaar lange relatie erop zitten, best fucked dat het uit is op zich. Magoed, ik heb er zelf voor gekozen, tis toch het beste, maar wel flink wennen.
pi_9245139
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:35 schreef nozem het volgende:
Sjongen, het gaat wel slecht met alle relaties. Je struikelt zo'n beetje over de topics zoals: "Het is uit" of "Ze ging vreemd" etc etc

Maargoed, veel sterkte!

Ja, het zijn rare tijden. Alles loopt aan z'n/haar einde. Je hoort veel mensen die ziek zijn, dan weer mensen die iemand hebben weg moeten brengen, dan weer mensen met relatieproblemen of dat het uit is. Lekker zootje.

Enne devv05, sterkte ermee

pi_9245158
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:35 schreef nozem het volgende:

Maargoed, veel sterkte!

bij mij gaat het nog goed
046
Dank aan Yeahinho
pi_9245323
probeer haar echt even die tijd te geven. Ga haar niet bellen en je zelf volledig wegcijferen om haar weer terug te krijgen. Duw je haar alleen verder mee weg. Dus probeer die drang om de telefoon te pakken even weg te duwen.
Als het van haar kant over is doe je er tog niks tegen, en hoe eerder je dat beseft hoe sneller je haar los kunt laten.
pi_9245353
sterkte
pi_9245413
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:37 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:

[..]

Ja, het zijn rare tijden. Alles loopt aan z'n/haar einde. Je hoort veel mensen die ziek zijn, dan weer mensen die iemand hebben weg moeten brengen, dan weer mensen met relatieproblemen of dat het uit is. Lekker zootje.

Klopt ja, viel mij ook al op. Veel vrienden en bekenden van mij hadden al heel lang een vriendin en dat is bij de meeste nu net sinds een paar maanden over. Vaag is dat, zo'n uitmaak golf. Ik hab het 5 maanden geleden ook uit gemaakt, gelukkig zijn we nu weer bij elkaar.

Op 2 stelletjes na is iedereen die ik ken weer vrijgezel.

woensdag 19 maart 2003 @ 22:46:53 #10
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9245446
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:43 schreef UltraBrain het volgende:
probeer haar echt even die tijd te geven. Ga haar niet bellen en je zelf volledig wegcijferen om haar weer terug te krijgen. Duw je haar alleen verder mee weg. Dus probeer die drang om de telefoon te pakken even weg te duwen.
idd en bovendien zal de 'stilte' (het is haar beslissing, ze weet onbewust wat ze bij je aanricht) haar nog extra aan het denken zetten.
Dizzy new heights..
  woensdag 19 maart 2003 @ 22:51:39 #11
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9245625
Ik vind dat ze je een beetje gebruikt, zij wil jou niet meer spreken, behalve als zij wil...dat slaat toch nergens op???
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9245656
Jemig.. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alles wat je zegt klinkt verschrikkelijk bekend en pijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door ZeroVince op 19-03-2003 23:01]

pi_9245733
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:46 schreef Wrong het volgende:

[..]

idd en bovendien zal de 'stilte' (het is haar beslissing, ze weet onbewust wat ze bij je aanricht) haar nog extra aan het denken zetten.

Ik hoop het zo.. Het is echt zo moeilijk om niet te bellen/mailen/smsen.. Ik weet dat het alleen maar erger maakt als ik wel contact zoek, maar ik heb ook het gevoel dat ik er nu ook niks mee op schiet..

Ik ben echt niet van plan haar te vergeten, ik zal er echt alles aan doen om haar voor me terug te winnen.. Ik snap alleen niet dat ze ook helemaal niet met me wil praten...

Ik hoop dat ze me gauw gaat missen en inziet dat ze nog heel veel van me houdt.. Ik hoop zo dat ze gauw uit zichzelf contact zoekt... Ik mis haar nu al zo erg, weet echt niet hoe ik de komende dagen door moet komen.

woensdag 19 maart 2003 @ 22:56:11 #14
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9245777
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:46 schreef Wrong het volgende:

[..]

Dit is inderdaad haar beslissing. Je kunt geen liefde bij iemand afdwingen die er niet is. Ook al wil je dat nog zo graag.
Als het goed is weet ze dat je veel van haar houdt... daar zal ze nu veel over gaan nadenken. Mijn niet al te grote ervaring is dat vrouwen veel harder kunnen zijn in het afkappen van contact. Ze kiest nu voor zichzelf en er is echt niets wat jij daar aan kunt veranderen.
Zet voor jezelf een bepaalde periode als doel om geen contact te zoeken en richt je daarop. Dat geeft je misschien eventjes wat rust.

Heel veel sterkte!

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_9245785
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:54 schreef devv05 het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze me gauw gaat missen en inziet dat ze nog heel veel van me houdt.. Ik hoop zo dat ze gauw uit zichzelf contact zoekt... Ik mis haar nu al zo erg, weet echt niet hoe ik de komende dagen door moet komen.

Je moet echt even regelen dat er de komende paar dagen mensen zijn, je beste vrienden, vriendinnen, broers, zussen whatever.. (in mijn geval waren dat beste vriend en twee jaar jongere zusje)
pi_9245802
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:51 schreef rolfvp het volgende:
Ik vind dat ze je een beetje gebruikt, zij wil jou niet meer spreken, behalve als zij wil...dat slaat toch nergens op???
Nee ik wil geen negatief beeld over haar scheppen.. Ze vond me vooral te benauwend, teveel bellen enzo..

Ik vind het niet leuk dat ze me niet wil spreken maar ze heeft tijd nodig zei ze.. Als ze tegen haar zin in met me gaat bellen zal dat ook niet veel goeds doen denk ik.. Ik wil het zeker niet erger maken dan het al is..

woensdag 19 maart 2003 @ 22:57:22 #17
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9245820
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:54 schreef devv05 het volgende:
Ik snap alleen niet dat ze ook helemaal niet met me wil praten...
Zelfbescherming..
Zij is ook in de war
Dizzy new heights..
pi_9245829
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:56 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

Je moet echt even regelen dat er de komende paar dagen mensen zijn, je beste vrienden, vriendinnen, broers, zussen whatever.. (in mijn geval waren dat beste vriend en twee jaar jongere zusje)

Die zijn er ook wel, maar niemand kan me troosten.. het voelt zo onwerkelijk en ik voel me zo machteloos.. daar kan alleen zij maar wat aan doen...
pi_9245858
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:57 schreef Wrong het volgende:

[..]

Zelfbescherming..
Zij is ook in de war

Ja dat zei ze ook.. Maar waarom dan meteen uitmaken.. Ik kan haar toch gewoon wat tijd geven voor haarzelf..
pi_9245930
Je klinkt nog vrij jong, en ik weet niet hoe oud je vriendin is. Maar je komt op mij nogal afhankelijk over. En als er één iets is waarmee je een vrouw wegjaagd is door afhankelijk van haar te worden. En als ik jou hoor zeggen "zonder haar geen leven" en "me enigste lichtpuntje" dan komt dat bij mij nogal obsessief over.
Ik denk dat ze het gewoon erg benauwd heeft en behoefte heeft aan een beetje vrijheid. En uiteindelijk zul jij haar er ook dankbaar voor zijn omdat je dan ook gaat inzien dat je nu wel erg afhankelijk bent van haar.
  woensdag 19 maart 2003 @ 23:03:11 #21
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9245987
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:33 schreef devv05 het volgende:
Ze zit hier trouwens ook op het forum en misschien dat ze nog in dit topic reageert, zou ik wel fijn vinden..
Ik krijg een beetje het idee dat je dit forum nu gebruikt om haar te laten weten hoe jij erover denkt. Je klampt je nu vast aan al het contact wat je maar mogelijk met haar zou kunnen krijgen.
Volgens mij is dat niet zo slim. Als zij zo graag rust wil, geef haar die dan, beter kun je niet laten zien dat je van haar houdt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 19 maart 2003 @ 23:03:17 #22
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9245989
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:01 schreef UltraBrain het volgende:
Je klinkt nog vrij jong, en ik weet niet hoe oud je vriendin is. Maar je komt op mij nogal afhankelijk over. En als er één iets is waarmee je een vrouw wegjaagd is door afhankelijk van haar te worden. En als ik jou hoor zeggen "zonder haar geen leven" en "me enigste lichtpuntje" dan komt dat bij mij nogal obsessief over.
Ik denk dat ze het gewoon erg benauwd heeft en behoefte heeft aan een beetje vrijheid. En uiteindelijk zul jij haar er ook dankbaar voor zijn omdat je dan ook gaat inzien dat je nu wel erg afhankelijk bent van haar.
Obsessief is nou niet echt het meest gelukkige woord. Misschien moet topicstarter nog iets meer vertellen over machtsverhoudingen binnen de relatie.
Evenwicht, zo ontzettend belangrijk
Dizzy new heights..
pi_9245993
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:01 schreef UltraBrain het volgende:
We zijn allebei 18 dus inderdaad vrij jong.. En we zijn ook best wel afhankelijk van elkaar, ik niet alleen van haar maar ook andersom.. Maar het voelt zo goed en vertrouwd met haar, alles.. Ik wil gewoon niet zonder haar..
pi_9246030
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje het idee dat je dit forum nu gebruikt om haar te laten weten hoe jij erover denkt. Je klampt je nu vast aan al het contact wat je maar mogelijk met haar zou kunnen krijgen.
Volgens mij is dat niet zo slim. Als zij zo graag rust wil, geef haar die dan, beter kun je niet laten zien dat je van haar houdt.

Heb je misschien wel gelijk in.. Ik gebruik dit forum niet om haar te bereiken, ik neem aan dat ze dit niet eens zal lezen.. Het doet me gewoon goed om van me af te schrijven als ik het moeilijk heb, en wellicht dat ik iets met de adviezen kan.
pi_9246059
Veel met vrienden enzo gaan doen, veel praten. Zo min mogelijk alleen zijn. Dat helpt je het (tenminste voor een tijdje) uit je hoofd te zetten. Tijd heelt alle wonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')