Hier in Tilburg drommen morgen mensen samen om te demonstreren (dit is dus ook een oproep!!!) tegen de arrogantie van Amerika, maar wat doen ze bij jullie?
quote:Ik weet van niets hier, maar ja, is ook periferie van het land... Vraag me af of ze weten wat er aan de handa is hier.
Op woensdag 19 maart 2003 19:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat gebeurt er in het land als de bommen vallen?Hier in Tilburg drommen morgen mensen samen om te demonstreren (dit is dus ook een oproep!!!) tegen de arrogantie van Amerika, maar wat doen ze bij jullie?
quote:Ik werk en ik studeer en ik loop ook mee, vind je het erg ?
Op woensdag 19 maart 2003 20:03 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga heel hard lachen om al die demonstranten...
HAHAHAHAHAHHA sukkels...
Neem lekker een dag vrij voor een zinloze demonstratie...ennuh, de meesten zijn al werkeloos dus die lopen toch al mee of zitten in de WAO..
Dus vooral gaan demonstreren tegen de oorlog...
Ik heb Bush net even gebeld of hij pas wil beginnen nadat het CL-voetbal afgelopen is, ik wil wel alles zien natuurlijk.
quote:In Tilburg? Waar dan? Wil de opkomst wel eens zien, gewoon nieuwsgierig.
Wat gebeurt er in het land als de bommen vallen?Hier in Tilburg drommen morgen mensen samen om te demonstreren (dit is dus ook een oproep!!!) tegen de arrogantie van Amerika, maar wat doen ze bij jullie?
Volgens de laatste berichten zal Bush om 2.15 officieel verklaren dat de bommen gaan vallen. Dit is precies 48 uur na de aankondiging van de deadline
quote:Bron ?
Op woensdag 19 maart 2003 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
ik drink er morgenavond ééntje op dat de oorlog na 12 jaar wachten eindelijk begonnen is.Volgens de laatste berichten zal Bush om 2.15 officieel verklaren dat de bommen gaan vallen. Dit is precies 48 uur na de aankondiging van de deadline
quote:Dat lijkt mij nou ook een goed plan!
Op woensdag 19 maart 2003 20:05 schreef Kaalhei het volgende:
Ik denk dat ik met een pilsje op de bank cnn ga kijken.Ik heb Bush net even gebeld of hij pas wil beginnen nadat het CL-voetbal afgelopen is, ik wil wel alles zien natuurlijk.
quote:Dan neem ik aan dat jij vrijwilliger bent om je als kanonnenvlees voor je vriend Bush aan te melden ?
Op woensdag 19 maart 2003 20:03 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga heel hard lachen om al die demonstranten...
HAHAHAHAHAHHA sukkels...
Neem lekker een dag vrij voor een zinloze demonstratie...ennuh, de meesten zijn al werkeloos dus die lopen toch al mee of zitten in de WAO..
Dus vooral gaan demonstreren tegen de oorlog...
quote:Nee hoor, ik vind ut prachtig dat jij meeloopt
Op woensdag 19 maart 2003 20:05 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik werk en ik studeer en ik loop ook mee, vind je het erg ?
Grote Markt, Groningen, dag na de aanval. Ik dacht rond 20 uur
quote:Ja Bush lag eerst nog een beetje dwars, maar ik heb hem beloofd dat ik hem wel een beetje help in Irak. Ik heb het toch vrij rustig tijdens mn afstuderen nu.
Op woensdag 19 maart 2003 20:17 schreef Eibertje het volgende:
Dat lijkt mij nou ook een goed plan!
quote:ik koop een kratje bier, kijk of er wat op cnn is en ga daarna een spelletje spellen (conflict desert storm ofzo
Wat gebeurt er in het land als de bommen vallen?
quote:is het nou gvd alweer carnaval!!
Hier in Tilburg drommen morgen mensen samen om te demonstreren (dit is dus ook een oproep!!!) tegen de arrogantie van Amerika, maar wat doen ze bij jullie?
quote:Zou je je bron willen plaatsen ?
Op woensdag 19 maart 2003 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
ik drink er morgenavond ééntje op dat de oorlog na 12 jaar wachten eindelijk begonnen is.Volgens de laatste berichten zal Bush om 2.15 officieel verklaren dat de bommen gaan vallen. Dit is precies 48 uur na de aankondiging van de deadline
quote:En masse met een plank-voor-je-kop constructie op komen dagen en tegen de muren van die ambassade oplopen om te illustreren hoe dom ze zijn...
Op woensdag 19 maart 2003 20:50 schreef miereneuker het volgende:
den haag: ambassade US
Magoed, morgen op de Heuvel te Tilburg dus mensen, en vrijdag avond ook!!!
quote:Ik wist niet dat je op Fok mocht Spammen.
Op woensdag 19 maart 2003 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Magoed, morgen op de Heuvel te Tilburg dus mensen, en vrijdag avond ook!!!
quote:psst, komt uit een kid paddle comic...
Op woensdag 19 maart 2003 21:24 schreef GunsBlazing het volgende:
Ga jij nou maar met je vredelievende nick AvP spelen.
Ik bedoel: Zo'n demonstratie tegen oorlog haalt toch geen ene zak uit..
Bush zal echt niet zoiets hebben van: 'Oh jee,*slaat zich tegen het voorhoofd* in Nederland zijn het een paar duizend mensen het niet met me eens en die doen demonstreren.... Laat ik stoppen met Irak bombarderen....'
Dat is ALS ie t nieuws al te horen krijgt...
Denkt IEMAND dat het ook maar ene mallemoer effect heeft?!
En zo ja, waarom?!
En groot spandoek natuurlijk mee...
ALs je zo graag wilt demonstreren ga dan in die woestijn van Irak staan met je bordje en houdt die vliegtuigen tegen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |