quote:Is inderdaad spijtig. Kan ik je op het adres mailen wat in je profiel staat??
Op donderdag 20 maart 2003 09:23 schreef bellingerII het volgende:
Spijtig van je blussere zeg. Ben geintresseerd in de spullen, maar wil ze wel eerst zien. Contact graag.
quote:wat kun je wel financieel halen??
Op donderdag 20 maart 2003 13:21 schreef Magneet het volgende:
als jullie 2 het er over eens worden is het mij best, financieel lukt het me ff niet op het moment
quote:Hahaha, doe dat, dan hoor ik het wel. 99 Euro is helemaal niet veel zelfs. Om Marktplaats bood er iemand 25 euro voor de spullen
Op donderdag 20 maart 2003 13:35 schreef Magneet het volgende:
moet ik ff kijken, komt een weekendje weg aan e.d. dus ik weet vanavond pas een budget, ik ving 99 euro helemaal niet veel hoor voor wat jij aanbied ik heb het op het moment gewoon even niet denk ik, zal het vanavond wel ff doorspreken met me accountant ( me vriendin)
quote:u got mail
Op donderdag 20 maart 2003 13:09 schreef bellingerII het volgende:
Ja, dat kan. Roosendaal is redelijk uit de buurt maar niet onoverkomenlijk
quote:alleen dat laatste racket is al meer waard denk ik
Op donderdag 20 maart 2003 13:37 schreef superdave het volgende:[..]
Hahaha, doe dat, dan hoor ik het wel. 99 Euro is helemaal niet veel zelfs. Om Marktplaats bood er iemand 25 euro voor de spullen
quote:yep
Op donderdag 20 maart 2003 14:01 schreef Magneet het volgende:[..]
alleen dat laatste racket is al meer waard denk ik
quote:U2
Op donderdag 20 maart 2003 13:54 schreef superdave het volgende:[..]
u got mail
Kunnen die ook opgestuurd worden aangezien ik in West-Vlaanderen in België woon. Indien wel heb ik misschien interesse en hoeveel verzendingskosten zullen er dan bijkomen.
quote:Alles kan opgestuurd worden, vraag is echter of dat de moeite is. Is volgens mij best prijzig. Waar woon je precies in West Vlaanderen?
Op vrijdag 18 april 2003 18:37 schreef wp160366 het volgende:
Hallo,Kunnen die ook opgestuurd worden aangezien ik in West-Vlaanderen in België woon. Indien wel heb ik misschien interesse en hoeveel verzendingskosten zullen er dan bijkomen.
P.S. Ik regel dit weekend nog foto's van de spullen, dus wellicht is dat al een goede indicatie van de spullen.
quote:Waar kom je vandaan en wanneer kunnen we zaken doen?
Op zaterdag 19 april 2003 15:14 schreef Magneet het volgende:
Dave, ik heb nu wel zeker interesse en het zou het ook op kunnen halen
quote:en weer moet ik mezelf en jouw teleurstellen, vanmiddag is er boelveel afgeschreven en moet dus eerst w88 tot me vakantiegeld er is , damned
Op zaterdag 19 april 2003 15:45 schreef superdave het volgende:[..]
Waar kom je vandaan en wanneer kunnen we zaken doen?
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 20:09 schreef Magneet het volgende:[..]
en weer moet ik mezelf en jouw teleurstellen, vanmiddag is er boelveel afgeschreven en moet dus eerst w88 tot me vakantiegeld er is , damned
quote:mei hoop ik, zit ik mezelf en jouw lekker te maken lukt het nog niet, kutzooi
Op zaterdag 19 april 2003 20:33 schreef superdave het volgende:[..]
![]()
, wanneer hebbie weer geld? juni ongeveer???
quote:Ach ja, shit happens, neem nog eens contact op als weer geld hebt
Op zaterdag 19 april 2003 21:24 schreef Magneet het volgende:[..]
mei hoop ik, zit ik mezelf en jouw lekker te maken lukt het nog niet, kutzooi
quote:hebbie al weer geld??
Op zaterdag 19 april 2003 21:24 schreef Magneet het volgende:[..]
mei hoop ik, zit ik mezelf en jouw lekker te maken lukt het nog niet, kutzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |