quote:'k Heb er al aan gedacht Arcee, eerlijk waar. Als ik mijn plaatje zie, moet ik er nog steeds heel erg aan wennen. Ik ben er gewoon nog niet helemaal over uit. Ik denk dat ik mijn oogje mis, dat zal het wel zijn.
Op 03 januari 2001 17:26 schreef Arcee het volgende:![]()
![]()
![]()
Wil je ze niet nog een keer in heroverweging nemen, Barb? Hoewel, ik moet zeggen dat ik ook al weer aan je nieuwe plaatje gewend ben
quote:Schatje, jij valt bij deze onder de e.a.
Op 03 januari 2001 17:31 schreef Catootje het volgende:
En ikke? Ik ook? Huil jank zeur onredelijk verwijtend klaag, ...je hebt mij niet eens genoemd!! Gaan we weer slowchatten?
quote:Weet ik toch
Op 03 januari 2001 17:32 schreef Barb het volgende:
'k Heb er al aan gedacht Arcee, eerlijk waar.
quote:Ik ben er juist al wel aan gewend, maar goed, dat gaat altijd wel snel
Als ik mijn plaatje zie, moet ik er nog steeds heel erg aan wennen. Ik ben er gewoon nog niet helemaal over uit. Ik denk dat ik mijn oogje mis, dat zal het wel zijn.
Ik vind die ene met die verschillende plaatjes nog altijd 't meest herkenbaar. Die met je kat, je oog en je middelvinger-foto.
quote:..... look who's talking!! ....
Op 03 januari 2001 17:36 schreef Vork het volgende:
hmz...nou je hebt anders plaatjes zat gehad...
quote:That's just me being indecisive.
Op 03 januari 2001 17:36 schreef Vork het volgende:
hmz...nou je hebt anders plaatjes zat gehad...
quote:Nou, Barb vond ze anders allemaal mooi, lekker puh
Op 03 januari 2001 17:34 schreef Catootje het volgende:
Hihihi...Ja!! Hebbie plaatjesproblemen Barb? Ja hmmm, die van Arcee vinnik ook niet echt heeeeel erg bij jou passen... raar hee? Tis gewoon moeilijk!
quote:Neej, want jouw plaatje roeleert
Moet ik ook es een ander plaatje?
quote:What's with the English today, Barb?
Op 03 januari 2001 17:42 schreef Barb het volgende:
That's just me being indecisive.
En ik vind je plaatjes mooi hoor Arseeeej, maar niet bij Barb passen... *Catoot duikt weg*
quote:Ik ook niet, Arcee heeft zelf die drie plaatjes bij elkaar gezet, ik heb via ICQ alleen gevraagd om zijn mening/hulp bij het kiezen. Aan jou heb ik gevraagd of je me wilde helpen en jij kwam met kunstplaatjes aanzetten, die ik heel mooi, maar gewoon minder geschikt vond als userpic. Als ik het me goed herinner vond jij dat zelf ook. Gaan we nu zeiken dat ik jouw plaatje niet heb gekozen of wat is dit
Op 03 januari 2001 17:41 schreef Vork het volgende:
Jah ok, maar ik maak (of laat maken) niet eerst 100den plaatjes en dan vervolgens een of zelfs geen kiezen..
quote:Vind ik eik ook wel, maar ja, Barb wil per sé wat anders en ze is nogal kritisch, dus ik probeer ook maar wat hè
Op 03 januari 2001 17:45 schreef Catootje het volgende:
Jaaa, maar een mens moet es wat veranderen hee?En ik vind je plaatjes mooi hoor Arseeeej, maar niet bij Barb passen... *Catoot duikt weg*
quote:hehehehe... Hak em in de pan Barb!! Sambal bij?
Op 03 januari 2001 17:47 schreef Barb het volgende:
Ik ook niet, Arcee heeft zelf die drie plaatjes bij elkaar gezet, ik heb via ICQ alleen gevraagd om zijn mening/hulp bij het kiezen. Aan jou heb ik gevraagd of je me wilde helpen en jij kwam met kunstplaatjes aanzetten, die ik heel mooi, maar gewoon minder geschikt vond als userpic. Als ik het me goed herinner vond jij dat zelf ook. Gaan we nu zeiken dat ik jouw plaatje niet heb gekozen of wat is dit
Oh, en wat betreft de 100den, zoals jij dat zo leuk verwoord: het warden nog geen 20 plaatjes bij elkaar en sorry dat ik een userplaatje belangrijk vind, dat ik wil dat het bij me past en dat het iets over mijzelf zegt. Excuse me for living.
quote:Ach, dat heb ik wel vaker als ik geirriteerd ben, weet je toch al? Hebben we het al eens over gehad.
Op 03 januari 2001 17:44 schreef Arcee het volgende:
What's with the English today, Barb?
Alleen...
quote:* Arcee vraagt zich af wat dat ruimtemannetje pcies over Barb zegt
ik wil dat het bij me past en dat het iets over mijzelf zegt.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 03-01-2001 17:53]
quote:Wwwo meok dit allemaal gaan lezen.. het is slowchat hier hoor
Ik ook niet, Arcee heeft zelf die drie plaatjes bij elkaar gezet, ik heb via ICQ alleen gevraagd om zijn mening/hulp bij het kiezen. Aan jou heb ik gevraagd of je me wilde helpen en jij kwam met kunstplaatjes aanzetten, die ik heel mooi, maar gewoon minder geschikt vond als userpic. Als ik het me goed herinner vond jij dat zelf ook. Gaan we nu zeiken dat ik jouw plaatje niet heb gekozen of wat is dit
Oh, en wat betreft de 100den, zoals jij dat zo leuk verwoord: het warden nog geen 20 plaatjes bij elkaar en sorry dat ik een userplaatje belangrijk vind, dat ik wil dat het bij me past en dat het iets over mijzelf zegt. Excuse me for living.
quote:'k Vind het supertof dat je mee wilt denken, dat weet je als het goed is ondertussen al wel. Maar klopt ja, ik ben erg kritisch. Het "plaatjes-issue" is voor mij best een groot probleem, ik kom er gewoon niet uit. Als je dan inderdaad hulp van anderen krijgt, zal het voor kunnen komen dat ik niet een plaatje van de een en misschien wel eentje van de ander kies. Kan gebeuren. Jammer gewoon dat sommigen blijkbaar vinden dat je maar snel iets moet kiezen en blij moet zijn met alles wat je aangedragen krijgt. Een plaatje is voor mij gewoon persoonlijk en aangezien de meesten me hier niet persoonlijk kennen, kunnen zij niet aan hun water voelen wat nou precies "Barb" is. Wil niet zeggen dat ik alle hulp niet waardeer.
Op 03 januari 2001 17:48 schreef Arcee het volgende:
Vind ik eik ook wel, maar ja, Barb wil per sé wat anders en ze is nogal kritisch, dus ik probeer ook maar wat hè
quote:I think so, yeah, you're right. Anyway, always remember: it's hard to stay mad when there's so much beauty in the world
Op 03 januari 2001 17:49 schreef Barb het volgende:
Ach, dat heb ik wel vaker als ik geirriteerd ben, weet je toch al? Hebben we het al eens over gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 03-01-2001 17:54]
quote:* Barb is niet boos hoor, ik zit gewoon met die plaatjes in mijn maag, dan wil zo'n opmerking van Vork nog wel eens verkeerd vallen.
Op 03 januari 2001 17:52 schreef Arcee het volgende:
Niet boos worden hoor, Barb.Het gaat helemaal goed komen qua plaatjes enzo. Trouwens, je huidige plaatje is toch ook leuk?
Alleen...* Arcee vraagt zich af wat dat ruimtemannetje pcies over Barb zegt
En tsja, dat huidige plaatje is wel okee, maare .. inderdaad, het zegt niks over mijzelf en daarom ben ik ook nog steeds op zoek naar een andere. Ik ben gewoon niet zo creatief, kan dat niet uitstaan.
quote:Begrijp ik helemaal, kan 't me goed voorstellen.
Op 03 januari 2001 17:53 schreef Barb het volgende:
'k Vind het supertof dat je mee wilt denken, dat weet je als het goed is ondertussen al wel. Maar klopt ja, ik ben erg kritisch. Het "plaatjes-issue" is voor mij best een groot probleem, ik kom er gewoon niet uit.
quote:Snap ik ook, helemaal. En het maakt mij ook niets uit welke plaatje je neemt. En, zoals ik al zei, die plaatjes die ik gekozen had zijn ook niet echt "Barb". Wel weer des te meer uitdaging naar wat anders te zoeken trouwens. Ik moet nog maar 's ff rondkieke dus...
Als je dan inderdaad hulp van anderen krijgt, zal het voor kunnen komen dat ik niet een plaatje van de een en misschien wel eentje van de ander kies. Kan gebeuren. Jammer gewoon dat sommigen blijkbaar vinden dat je maar snel iets moet kiezen en blij moet zijn met alles wat je aangedragen krijgt. Een plaatje is voor mij gewoon persoonlijk en aangezien de meesten me hier niet persoonlijk kennen, kunnen zij niet aan hun water voelen wat nou precies "Barb" is. Wil niet zeggen dat ik alle hulp niet waardeer.
quote:
Op 03 januari 2001 17:56 schreef Barb het volgende:
* Barb is niet boos hoor, ik zit gewoon met die plaatjes in mijn maag, dan wil zo'n opmerking van Vork nog wel eens verkeerd vallen.
quote:Is moeilijk idd als je helemaal geen idee hebt. Tis wel handiger als je een uitgangspunt hebt. Goed, de kleur heb je dus wel, maar verder eik nix. Misschien dat je er gewoon een keer tegen aan moet lopen. Op Internet wat zoeken valt altijd smerig tegen vind ik.
En tsja, dat huidige plaatje is wel okee, maare .. inderdaad, het zegt niks over mijzelf en daarom ben ik ook nog steeds op zoek naar een andere. Ik ben gewoon niet zo creatief, kan dat niet uitstaan.
* Arcee hoopt dat-ie toch nog een ingeving krijgt.
quote:Dat zit in die 42% zeker
Op 03 januari 2001 18:02 schreef Catootje het volgende:
*Catoot kan wel goed commanderen*
quote:jaaa echt wel!!! Deeeemmm, ikke bitch in lieve verpakking!!
Op 03 januari 2001 18:04 schreef Arcee het volgende:
Dat zit in die 42% zeker
quote:Blauw, katten. Ach, ik weet het gewoon helemaal niet. Arcee en ik hebben het hier al twee weken over, maar eruit komen doen we niet. Er zijn echt superveel te gekke plaatjes, maar inderdaad wat Arcee zegt: ze zijn net niet helemaal "Barb". Maar ja, wat of wie is Barb dan? Ik ben gewoon de enige die dat echt kan zeggen, maar ik kom er zelf niet uit. Wat een problemen, wat een problemen, en dat voor het nieuwe jaar zeg. Poeh poeh.
Op 03 januari 2001 18:02 schreef Catootje het volgende:
Maar Barb, van wat soort dingen hou je dan: zijn er kleuren die je bij je vindt passen, of specifieke interesses...
quote:Arme Arcee, die zoekt zich al helemaal het apelazerus, zo tussen het lijstjes maken door.
Het komt wel goed, Arceej, zoek es wat harder jongen!!
quote:Staat je goed vrouwke, dat commanderen.
*Catoot kan wel goed commanderen*
quote:*Catoot knuffelt Vork...jaaa, zo issie lief*
Op 03 januari 2001 18:18 schreef Vork het volgende:
euh
quote:Wat zegt dit dan over jou? Ben wel benieuwd.
Op 03 januari 2001 18:13 schreef Catootje het volgende:
Neem nou Catootje: Dit plaatje en de usernam Catootje past wel bij mij. Ook al heb ik daar van tevoren niet over nagedacht. Vreemd, heel vreemd: je denkt heel impulsief een nam te kiezen..en zegt het toch meer over jezelf dan je dacht.
quote:Dat zeker! Duurt gewoon ff.
Daarom kan ik me je frustratie voorstellen. Maar het komt goed!!
quote:Op zijn best.
Op 03 januari 2001 18:19 schreef Catootje het volgende:
*Catoot knuffelt Vork...jaaa, zo issie lief*
quote:Sorry hoor, maar als je een blauwe kat zoekt is 't ook logisch dat je nog nix hebt
Op 03 januari 2001 18:08 schreef Barb het volgende:
Blauw, katten
Maareh... katten... dan heb ik nog wel een héle leuke...
quote:Ja maar, ja maar, ik wil geen kat! Mijn interesse ligt bij katten, k hoef niet perse een poezebeest als plaatje. Mag wel, moet niet.
Op 03 januari 2001 18:21 schreef Arcee het volgende:
Sorry hoor, maar als je een blauwe kat zoekt is 't ook logisch dat je nog nix hebtMaareh... katten... dan heb ik nog wel een héle leuke...
Over katten gesproken: k moest vanmiddag met Kommertje naar de dierenarts. Hij heeft waarschijnlijk een ontsteking, maar misschien is het wel een tumor
Over tien dagen (na antibiotica-kuur) moet ik weer terug en weten we in ieder geval of het wel of geen ontsteking is.
k Heb gewoon een knoop in mijn maag als ik dit typ.
Is-ie lief of is-ie ontzèttend lief?
Nah, het was naar aanleiding van een gesprek over leren van nieuwe vaardigheden. En ik vertelde dat ik, ook al probeer ik altijd eerlijk en direct te zijn naar anderen, ik vond dat ik dat onvoldoende deed. En dat ik daarmee aan het 'oefenen' was..
En Catootje is in de strip de jongste, en kan heel gedecideerd uit de hoek komen. En omdat ze de jongste is, komt ze weg met allerlei opmerkingen..
Hier merk ik ook wel es dat ik van alles kan roepen en zeggen, en dat er dan ook vaak gereageerd wordt met, ach tis Catootje (ik word wel serieus genomen, maar er word niet snel boos gereageerd)
En zo kan ik mooi beetje veilig oefenen om meer mezelf (ehh) te zijn.. geloof ik...denk ik..snappie? of klinkt dit erg vaag? ik vind het moeilijk om het helder op te schrijven, het klinkt logischer als ik het vertel...
quote:Oeps, te laat
Op 03 januari 2001 18:25 schreef Barb het volgende:
Ja maar, ja maar, ik wil geen kat!
quote:Arme Barb's kat...
Over katten gesproken: k moest vanmiddag met Kommertje naar de dierenarts. Hij heeft waarschijnlijk een ontsteking, maar misschien is het wel een tumor![]()
Over tien dagen (na antibiotica-kuur) moet ik weer terug en weten we in ieder geval of het wel of geen ontsteking is.
k Heb gewoon een knoop in mijn maag als ik dit typ.
* Arcee wenst Kommertje beterschap En ook een
voor z'n verdrietige baasje.
Nee Arceej, is een te lievig plaatje..nog beter je best doen!!
quote:Hij is geel!!! Hahahaha, dat je dat nou niet meer weet!! Maar okee, lief is ie zeker!!!
Op 03 januari 2001 18:25 schreef Arcee het volgende:
Is-ie lief of is-ie ontzèttend lief?
quote:Ow, ik vind het nu ook wel heel logisch klinken. Als ik kijk naar mezelf, zie ik je inderdaad als "de jongste", je kunt inderdaad een hoop maken, maar dat ligt denk ik ook aan je manier van schrijven. Snappie wat ik bedoel? Ik snap jou in ieder geval wel.
Op 03 januari 2001 18:27 schreef Catootje het volgende:
Oww, Barb,Nah, het was naar aanleiding van een gesprek over leren van nieuwe vaardigheden. En ik vertelde dat ik, ook al probeer ik altijd eerlijk en direct te zijn naar anderen, ik vond dat ik dat onvoldoende deed. En dat ik daarmee aan het 'oefenen' was..
En Catootje is in de strip de jongste, en kan heel gedecideerd uit de hoek komen. En omdat ze de jongste is, komt ze weg met allerlei opmerkingen..
Hier merk ik ook wel es dat ik van alles kan roepen en zeggen, en dat er dan ook vaak gereageerd wordt met, ach tis Catootje (ik word wel serieus genomen, maar er word niet snel boos gereageerd)
En zo kan ik mooi beetje veilig oefenen om meer mezelf (ehh) te zijn.. geloof ik...denk ik..snappie? of klinkt dit erg vaag? ik vind het moeilijk om het helder op te schrijven, het klinkt logischer als ik het vertel...
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 03-01-2001 18:32]
quote:Dankoewel. k Ben echt als de dood dat het een tumor is. Kommer is niet zomaar een kat voor me (i.t.t. Nikki), Kommertje is mijn grote liefde, k heb em al 9 jaar en we hebben zoveel meegemaakt samen.
Op 03 januari 2001 18:28 schreef Arcee het volgende:
Arme Barb's kat...* Arcee wenst Kommertje beterschap
En ook een
voor z'n verdrietige baasje.
quote:* Barb geeft zakdoekkie
Op 03 januari 2001 18:42 schreef Vork het volgende:
Leuk plaatje, Knuffel.
quote:Jaa, hebbik ook met mijn Koossie..is mijn eerste kat, en zou ik ook erger vinden als daar wat mee gebeurde..getver! Ik hoop met je mee dat het wel goed komt..Vast wel!
Op 03 januari 2001 18:34 schreef Barb het volgende:
Dankoewel. k Ben echt als de dood dat het een tumor is. Kommer is niet zomaar een kat voor me (i.t.t. Nikki), Kommertje is mijn grote liefde, k heb em al 9 jaar en we hebben zoveel meegemaakt samen.
quote:Nouhouw, wèèèèèèèèèèh!
Op 03 januari 2001 18:34 schreef Barb het volgende:
Hij is geel!!! Hahahaha, dat je dat nou niet meer weet!!
quote:* Arcee snapt 't pcies
Dankoewel. k Ben echt als de dood dat het een tumor is. Kommer is niet zomaar een kat voor me (i.t.t. Nikki), Kommertje is mijn grote liefde, k heb em al 9 jaar en we hebben zoveel meegemaakt samen.
* Arcee duimt voor Kommer
Nou, deze dan?
quote:Kzie hem niet Arcee
Op 03 januari 2001 19:43 schreef Arcee het volgende:Nou, deze dan?
quote:Haaaa Cat!
Op 03 januari 2001 19:32 schreef Catkin het volgende:
Hallo!!!!!!!!!
quote:Tsja, je zult het bijna niet geloven, maare ... weinig "Barb-gehalte" vind je niet?
Op 03 januari 2001 19:43 schreef Arcee het volgende:Nou, deze dan?
quote:Hij roeleert! Zelfs op Barb-niveau roeleert-ie gewoon grote tijd!
Op 03 januari 2001 19:49 schreef Barb het volgende:
Tsja, je zult het bijna niet geloven, maare ... weinig "Barb-gehalte" vind je niet?
quote:neh, ik hoest liever daar.
Op 03 januari 2001 19:50 schreef Catkin het volgende:
Ha barb, hoest hier????
* wijst *
quote:hahaha
Op 03 januari 2001 19:57 schreef Barb het volgende:
neh, ik hoest liever daar.* wijst *
quote:Ow mag ook hoor, ben kei makkelijk vandaag
Op 03 januari 2001 19:57 schreef Barb het volgende:
neh, ik hoest liever daar.* wijst *
quote:Oww lekker, ik niet, ik ben kei vervelend vandaag.
Op 03 januari 2001 19:59 schreef Catkin het volgende:
Ow mag ook hoor, ben kei makkelijk vandaag
En ik vind iedereen stom!!!
Zo! Dat moest er ff uit zeg.
* opgelucht *
quote:Ben ik us lief, vind jij mij stom
Op 03 januari 2001 20:00 schreef Barb het volgende:
Oww lekker, ik niet, ik ben kei vervelend vandaag.En ik vind iedereen stom!!!
Zo! Dat moest er ff uit zeg.
* opgelucht *
quote:*zakdoekkie*
Op 03 januari 2001 20:02 schreef Catkin het volgende:
Ben ik us lief, vind jij mij stom![]()
![]()
Ligt niet aan jou hoor, just me being me today.
quote:*zucht* Waarom vind iedereen toch iedereen stom vandaag?????
Op 03 januari 2001 20:05 schreef Barb het volgende:
*zakdoekkie*Ligt niet aan jou hoor, just me being me today.
quote:Ikke vind helemaal niemand stom vandaag, alleen Arcee een beetje....
Op 03 januari 2001 20:07 schreef Catkin het volgende:
*zucht* Waarom vind iedereen toch iedereen stom vandaag?????
quote:Ja maar dat mag natuurlijk
Op 03 januari 2001 20:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ikke vind helemaal niemand stom vandaag, alleen Arcee een beetje....
quote:Ach, het zal het weer wel zijn ofzo. Gaat wel weer over hoor cat, morgen vind ik iedereen weer lief. Nou ja, bijna iedereen dan.
Op 03 januari 2001 20:07 schreef Catkin het volgende:
*zucht* Waarom vind iedereen toch iedereen stom vandaag?????
quote:Wat denk je zelf??
Op 03 januari 2001 20:02 schreef Barb het volgende:
Hahahaha, leuk plaatje Arcee, zal ik die oude van je nemen???
Anders heb ik deze nog wel voor je hoor:
quote:Maar morgen ben ik er niet......
Op 03 januari 2001 20:12 schreef Barb het volgende:
Ach, het zal het weer wel zijn ofzo. Gaat wel weer over hoor cat, morgen vind ik iedereen weer lief. Nou ja, bijna iedereen dan.
quote:Oww, nou, ik heb een uitgesproken mening hierover hoor.
Op 03 januari 2001 20:12 schreef Arcee het volgende:
Wat denk je zelf??
quote:Hahahaha, nee dan nog liever KimmiBamiBimmie!!!
Anders heb ik deze nog wel voor je hoor:
quote:Okee, dan vind ik jou de volgende keer dat je er weer bent extra lief!
Op 03 januari 2001 20:12 schreef Catkin het volgende:
Maar morgen ben ik er niet......
quote:Ja, want Elizabethje dacht mij te stangen, maar liet zichzelf op de kast jagen...
Op 03 januari 2001 20:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ikke vind helemaal niemand stom vandaag, alleen Arcee een beetje....
quote:Ow nou dat vind ik wel kei lief van je joh!!!!!!!!
Op 03 januari 2001 20:15 schreef Barb het volgende:
Okee, dan vind ik jou de volgende keer dat je er weer bent extra lief!
quote:Mag wel even hoor... lijkt me eik wel leuk jou ff met dat plaatje te zien
Op 03 januari 2001 20:15 schreef Barb het volgende:
Oww, nou, ik heb een uitgesproken mening hierover hoor. Ik denk dat het vast wel mag van je (not).
quote:Nou zou ik 'm hier kunnen posten, maar laat ik dat maar niet doen
Hahahaha, nee dan nog liever KimmiBamiBimmie!!!
quote:Jaja, dat weten we nou wel!!!
Op 03 januari 2001 20:16 schreef Arcee het volgende:
Ja, want Elizabethje dacht mij te stangen, maar liet zichzelf op de kast jagen...
Goh, wat hap ik weer heerlijk hé
quote:Doe je de hele dag al, het is echt jouw dag vandaag
Op 03 januari 2001 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
Jaja, dat weten we nou wel!!!![]()
quote:Nee nee, jij valt ook onder de e.a. hoor!!
Op 03 januari 2001 20:21 schreef Catkin het volgende:
Trouwens ik zie dat dit topic niet eens voor mij is.... Maar ja... ik als bemoeial
quote:Tja nu snap ik wel waarom je een rotdag hebt
Op 03 januari 2001 20:22 schreef Barb het volgende:
Getverderrie, ik zie er uit als Arcee!
Staat je wel moet ik zeggen...
* Zucht *
Wat is het toch heerlijk om op jezelf te wonen en te eten wat jij wil.
quote:Hahaha LOL
Op 03 januari 2001 20:23 schreef Catkin het volgende:
Tja nu snap ik wel waarom je een rotdag hebt
quote:Same here
Op 03 januari 2001 20:22 schreef Barb het volgende:
Ik herken mijn eigen posts niet meer!!
quote:Hap je niet liever in een stukkie taart?
Op 03 januari 2001 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
Jaja, dat weten we nou wel!!!![]()
quote:Nou, dat "heel onschuldig meisje" moeten we ook maar met een korreltje zout nemen zie ik al wel
Op 03 januari 2001 20:23 schreef Catkin het volgende:
Tja nu snap ik wel waarom je een rotdag hebt
quote:Tja nu vallen alle puzzelstukjes in elkaar
Op 03 januari 2001 20:25 schreef Barb het volgende:
Hahaha LOL
quote:Jaaaaaaaa!
Op 03 januari 2001 20:24 schreef Barb het volgende:
Heeft iemand zin in een stukkie cappuchino-slagroom-boomstam als toet?
quote:
Op 03 januari 2001 20:27 schreef Catkin het volgende:
Tja nu vallen alle puzzelstukjes in elkaar
Meid ik neem je niks meer kwalijk
quote:
Op 03 januari 2001 20:28 schreef Barb het volgende:voor Cat!
Eet smakelijk!!
quote:*neemt flinke hap mmmmmmmmm lekker, Barb!
Op 03 januari 2001 20:30 schreef Barb het volgende:
* Geeft stukje cappuchino-slagroom-boomstam aan Arcee en neemt er zelf ook eentje.![]()
Eet smakelijk!!
quote:Graag Arcee!!!!!
Op 03 januari 2001 20:26 schreef Barb het volgende:
Hap je niet liever in een stukkie taart?
quote:Beetje laat maar toch bedankt, mag ik hier ook requesten
Op 03 januari 2001 17:28 schreef Barb het volgende:
Okee, okee, op veler verzoek gaan we hier dan maar weer verder. Toch
quote:Smakelijk
Op 03 januari 2001 20:33 schreef Arcee het volgende:
*neemt flinke hap mmmmmmmmm lekker, Barb!
quote:Hahahahaha LOL
Op 03 januari 2001 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
Graag Arcee!!!!!
* Barb geeft ElizabethR een groot stuk taart!
quote:Dag Cat, tot vrijdag!!!!!
Op 03 januari 2001 20:38 schreef Catkin het volgende:
Smakelijk
quote:Jij wel!
Op 03 januari 2001 20:37 schreef Chandler het volgende:
Beetje laat maar toch bedankt, mag ik hier ook requesten
quote:Verslik je niet hoor, Barb, en een servetje gebruiken.....
Op 03 januari 2001 20:33 schreef Arcee het volgende:
*neemt flinke hap mmmmmmmmm lekker, Barb!
quote:tnx, Arcee, hij is errug lekker, maar wel heeeeeel zoet hé???
Op 03 januari 2001 20:40 schreef Barb het volgende:
Hahahahaha LOL* Barb geeft ElizabethR een groot stuk taart!
quote:Hihi, nee hoor, ik eet altijd heel voorzichtig.
Op 03 januari 2001 20:41 schreef ElizabethR het volgende:
Verslik je niet hoor, Barb, en een servetje gebruiken.....
quote:Ja Arcee, dat weet ik toch, dat jij voorzichtig eet. Daar staan taalpuristen om bekend....
Op 03 januari 2001 20:44 schreef Barb het volgende:
Hihi, nee hoor, ik eet altijd heel voorzichtig.
quote:Hoera, van dom blondje naar taalpurist! Wat een plaatje allemaal wel niet kan doen.
Op 03 januari 2001 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ja Arcee, dat weet ik toch, dat jij voorzichtig eet. Daar staan taalpuristen om bekend....
quote:Valt heeeel erg mee, pcies goed eik!
Op 03 januari 2001 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
tnx, Arcee, hij is errug lekker, maar wel heeeeeel zoet hé???
quote:Sinds wanneer ben jij blond Arcee??????
Op 03 januari 2001 20:49 schreef Barb het volgende:
Hoera, van dom blondje naar taalpurist! Wat een plaatje allemaal wel niet kan doen.
quote:Volgens mij heeft hij het gisteren toevallig weer donker laten verven. De laatste weken was hij errug blond bezig.
Op 03 januari 2001 21:06 schreef ElizabethR het volgende:
Sinds wanneer ben jij blond Arcee??????
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 03-01-2001 21:25]
quote:En bedankt
Op 03 januari 2001 21:20 schreef Xenia het volgende:
Volgens mij heeft hij het gisteren toevallig weer donker laten verven. De laatste weken was hij errug blond bezig.
quote:Arcee natuurlijk. Ik doe het zelf.
Op 03 januari 2001 21:23 schreef beelzebub het volgende:
Laten nog wel, lui mens
B !
quote:
Op 03 januari 2001 21:31 schreef Xenia het volgende:?
quote:Nou zeg!! Van je vriendinnen moet je het hebben hé Barb????
Op 03 januari 2001 21:28 schreef Arcee het volgende:
En bedankt
quote:Waar zie jij Barb nog?
Op 03 januari 2001 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
Nou zeg!! Van je vriendinnen moet je het hebben hé Barb????
quote:Wat zeg je Xenia
Op 03 januari 2001 21:48 schreef Arcee het volgende:
Waar zie jij Barb nog?
quote:Xenia? Ik ben Arcee hoor!
Op 03 januari 2001 21:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wat zeg je Xenia
quote:Idd, hou jij je d'r ff buiten zeg
Op 03 januari 2001 21:50 schreef Xenia het volgende:
* Xenia zegt ff helemaal niets meer
Veeeeel beter
quote:Arcee en Xenia, jullie zijn me er eentje!!
Op 03 januari 2001 21:51 schreef Arcee het volgende:
Xenia? Ik ben Arcee hoor!
quote:Dat bepaal ik zelf wel
Op 03 januari 2001 21:51 schreef Arcee het volgende:
Idd, hou jij je d'r ff buiten zeg
quote:Ja, vooral Xeentje is er 2 eh... 1
Op 03 januari 2001 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
Arcee en Xenia, jullie zijn me er eentje!!
quote:Precies. Ik ben de beste van ons allemaal
Op 03 januari 2001 22:01 schreef Arcee het volgende:
Ja, vooral Xeentje is er 2 eh... 1
quote:Hoezo, heb ik nix meer te zeggen dan?
Op 03 januari 2001 22:00 schreef Xenia het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel
quote:Jij bent ons er eentje, Xeentje
Op 03 januari 2001 22:03 schreef Xenia het volgende:
Precies. Ik ben de beste van ons allemaal
quote:Jij lult standaard al veel te veel
Op 03 januari 2001 22:05 schreef Arcee het volgende:
Hoezo, heb ik nix meer te zeggen dan?
quote:
Op 03 januari 2001 22:03 schreef Xenia het volgende:
Precies. Ik ben de beste van ons allemaal
quote:'t Ken nét!!!!
Op 03 januari 2001 22:15 schreef Xenia het volgende:
Ach... moet kunnen toch?
quote:*KRAAK!!
Op 03 januari 2001 22:20 schreef ElizabethR het volgende:
't Ken nét!!!!
quote:Kom net binnen, en da's inderdaad knap verwarrend!
Op 03 januari 2001 22:40 schreef beelzebub het volgende:
na de partner en autoruil, nu de grote plaatjesruil?
* Afterlife rekent zich stiekem tot "e.a.", als jullie 't niet erg vinden...
quote:Is dat wat denk je? Ja, zouden we kunnen doen...
Op 03 januari 2001 22:40 schreef beelzebub het volgende:
na de partner en autoruil, nu de grote plaatjesruil?
quote:Van mijn plaatje blijf je af!!!
Op 03 januari 2001 22:43 schreef Arcee het volgende:
Is dat wat denk je? Ja, zouden we kunnen doen...
quote:Nee joh, dat is zo afgezaagd.
quote:Vind ik ook, hebben we ook al 's gedaan trouwens.
Op 03 januari 2001 22:47 schreef Xenia het volgende:
Nee joh, dat is zo afgezaagd.
quote:Vond al die Bollie-plaatjes toch leuker...
Op 03 januari 2001 22:47 schreef Xenia het volgende:
Nee joh, dat is zo afgezaagd.
quote:Nou, dan ga je daar toch lekker heen
Op 03 januari 2001 22:49 schreef Afterlife het volgende:
Vond al die Bollie-plaatjes toch leuker...
quote:Klopt. Ik was toen Ulx.
Op 03 januari 2001 22:48 schreef Arcee het volgende:
Vind ik ook, hebben we ook al 's gedaan trouwens.
quote:Doetis dan?????
quote:Ja? Hmm... ik niet. Deze blijft voorlopig
Op 03 januari 2001 22:49 schreef Afterlife het volgende:
Vond al die Bollie-plaatjes toch leuker...
quote:Demn Arcee, als je nu ook al het sigje van Xenia gaat gebruiken!!!
Op 03 januari 2001 22:53 schreef Xenia het volgende:
Klopt. Ik was toen Ulx.
quote:Nee!!! Doet terug geven aan Arcee, trut!!!!
Op 03 januari 2001 22:54 schreef Xenia het volgende:
Ja? Hmm... ik niet. Deze blijft voorlopig
quote:
Op 03 januari 2001 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
Doetis dan?????
quote:Kep gewoon m'n eigen sigje hoor... toch?
Op 03 januari 2001 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
Demn Arcee, als je nu ook al het sigje van Xenia gaat gebruiken!!!Ik word helemaal tureluurs man!!!
quote:Heej, niet elkaar uitschelden graag, dames!
Op 03 januari 2001 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Nee!!! Doet terug geven aan Arcee, trut!!!!
quote:Bollie, niet Bolletje!
Op 03 januari 2001 22:52 schreef Arcee het volgende:
Nou, dan ga je daar toch lekker heen
En Bolletjes ministeck-versie van Grover is ook al niet om aan te zien...
quote:Was het maar waar
Op 03 januari 2001 22:59 schreef Arcee het volgende:
Kep gewoon m'n eigen sigje hoor... toch?
quote:Ja, m'n ouwe plaatje, dat snapte ik wel hoor
Op 03 januari 2001 23:00 schreef Afterlife het volgende:
Bollie, niet Bolletje!
quote:Wrom? Wat van Arcee is, is van Xenia en omgekeerd.
Op 03 januari 2001 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Nee!!! Doet terug geven aan Arcee, trut!!!!
quote:Niet waar. Dom blondje!
Op 03 januari 2001 23:05 schreef Arcee het volgende:
Ja, m'n ouwe plaatje, dat snapte ik wel hoor
quote:*tuut* *tuut* *tuut*
Op 03 januari 2001 23:05 schreef Xenia het volgende:
Wrom? Wat van Arcee is, is van Xenia en omgekeerd.
quote:Och schei uit!!!! Ik ben er helaas al helemaal van doorgedraaid........
Op 03 januari 2001 23:06 schreef Barb het volgende:
Heey, wat doet Xenia met mijn plaatje??
quote:Heey, wat doet Barb daar met mijn plaatje??
Op 03 januari 2001 23:06 schreef Barb het volgende:
Heey, wat doet Xenia met mijn plaatje??
quote:Nietus! Ik had em het eerst!!!
Op 03 januari 2001 23:09 schreef Xenia het volgende:
Heey, wat doet Barb daar met mijn plaatje??
quote:Arme meis, zitten ze je weer te stangen?
Op 03 januari 2001 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
Och schei uit!!!! Ik ben er helaas al helemaal van doorgedraaid........
-edit- shit, kutcookies
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 03-01-2001 23:13]
quote:Wil je mij ook even in het gesprek betrekken dan?? Ik heb vandaag een ernstig klonen trauma opgelopen....
Op 03 januari 2001 23:11 schreef Afterlife het volgende:
Arxeen, volgens mij wordt het weer tijd voor een zinvol gesprek...
Vertel 's, sinds wanneer ben je het onderscheid tussen mijn en dijn, persoon en kloon, etc. kwijt?
Is niet ernstig hoor, maar het kan geen kwaad om er even over te babbelen...
quote:ik haat stangen *prrrrt*
Op 03 januari 2001 23:11 schreef Barb het volgende:
Arme meis, zitten ze je weer te stangen?
*zucht*
quote:Ga liggen, meid *ja, op die sofa
Op 03 januari 2001 23:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wil je mij ook even in het gesprek betrekken dan?? Ik heb vandaag een ernstig klonen trauma opgelopen....
quote:Ik doe niets. Dat doet Xenia!
Op 03 januari 2001 23:11 schreef Barb het volgende:
Arme meis, zitten ze je weer te stangen?
quote:
Op 03 januari 2001 23:15 schreef Afterlife het volgende:
Ga liggen, meid *ja, op die sofa
'k Heb een hoop gemist vandaag, maar zijn ze gemeen tegen je geweest?
Nou, vertel maar, maak van je hart geen moordkuil!
* ElizabethR vindt sofa lekker liggen trouwens!!
quote:Sorry.
Op 03 januari 2001 23:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wil je mij ook even in het gesprek betrekken dan?? Ik heb vandaag een ernstig klonen trauma opgelopen....
quote:Klonen haat ik ook
Op 03 januari 2001 23:15 schreef Xenia het volgende:
Ik doe niets. Dat doet Xenia!
quote:In gesprek?
Op 03 januari 2001 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
*tuut* *tuut* *tuut*
quote:En jij bent ...
Op 03 januari 2001 23:15 schreef Xenia het volgende:
Ik doe niets. Dat doet Xenia!
* Kijkt naar de naam *
Euh ... Xenia
quote:verbinding verbroken.....
Op 03 januari 2001 23:20 schreef Arcee het volgende:
In gesprek?
quote:Ken jij het nog volgen Barb
Op 03 januari 2001 23:21 schreef Barb het volgende:
En jij bent ...* Kijkt naar de naam *
Euh ... Xenia
quote:De ploert! (M/V)
Op 03 januari 2001 23:17 schreef ElizabethR het volgende:Boehoehoe en toen boehoe en boehoehoe. Daarna wééééh boehoe-oeoe-hoe, terwijl mwaaaaaaaaahrrrg bléééééhééééé. Gemeen hé????
Allemaal de schuld van die snowcat!!
quote:Heb er een tijdje naar moeten zoeken, maar deze beviel me 't best.
* ElizabethR vindt sofa lekker liggen trouwens!!
quote:
Op 03 januari 2001 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg vast een nachtmerrie van een grote grijs-witte sneeuwkat die krijsend en met blikkerende tanden roept :
"Ik ben het..... de drie musketiers....
Hahahaha, of andersom, dat kan ook!
quote:Soms zie ik het zelf niet meer zo helder.
Op 03 januari 2001 23:21 schreef Barb het volgende:
En jij bent ...* Kijkt naar de naam *
Euh ... Xenia
quote:Nou zeg.
Op 03 januari 2001 23:24 schreef Afterlife het volgende:
Ik haat sneeuwkatten. En alle andere katten met sneeuw!
quote:En da's dan alweer flink bezuinigd hé??
Op 03 januari 2001 23:24 schreef Barb het volgende:One for all, all for one!
![]()
Hahahaha, of andersom, dat kan ook!
(is grapje van Bert Visser hoor, ik ben niet zo origineel)
quote:* ElizabethR draait zich nog eens lekker om en kijkt Afterlife dankbaar aan.....
Op 03 januari 2001 23:24 schreef Afterlife het volgende:
Heb er een tijdje naar moeten zoeken, maar deze beviel me 't best.
Enne, blijf lekker liggen zolang je wilt, hoor!
Eindelijk iemand die me begrijpt
quote:Ah, vandaar dat ik em niet begrijp
Op 03 januari 2001 23:26 schreef ElizabethR het volgende:
En da's dan alweer flink bezuinigd hé??(is grapje van Bert Visser hoor, ik ben niet zo origineel)
Damn, da's wel reteveel voor een kloon
quote:Misleide lieve meiden die wanhopig op zoek zijn naar een blauw icon met een hoog ik-gehalte vallen daar natuurlijk buiten!
Op 03 januari 2001 23:26 schreef Barb het volgende:
Nou zeg.Jij bent ook niet aardig.
quote:Demn!!! Okay, komt ie
Op 03 januari 2001 23:27 schreef Barb het volgende:
Ah, vandaar dat ik em niet begrijp![]()
"Ik ben het....... de drie musketiers"
Ik = 1
drie = 3
Dus dan heeft ie flink bezuinigd....
quote:Thanx
Op 03 januari 2001 23:27 schreef Arcee het volgende:
Feli met je 6000-ste post, XeentjeDamn, da's wel reteveel voor een kloon
Ja veel hè, voor een kloon van een kloon.
quote:Zit ik net in Feedback te beweren dat bij slowchat het aantal posts niet hoeft te tellen...
Op 03 januari 2001 23:27 schreef Arcee het volgende:
Feli met je 6000-ste post, Xeentje
quote:Wie is er hier misleid? Ik ben gewoon beroofd van mijn plaatje.
Op 03 januari 2001 23:29 schreef Afterlife het volgende:
Misleide lieve meiden die wanhopig op zoek zijn naar een blauw icon met een hoog ik-gehalte vallen daar natuurlijk buiten!
Bad Xenia, bad!
Dankoewel voor je kussie!!!
quote:Hihihi
Op 03 januari 2001 23:29 schreef ElizabethR het volgende:
Demn!!! Okay, komt ie"Ik ben het....... de drie musketiers"
Ik = 1
drie = 3Dus dan heeft ie flink bezuinigd....
quote:Doen we toch ook niet? Maar ff een feli tussendoor mag toch wel?
Op 03 januari 2001 23:31 schreef Afterlife het volgende:
Zit ik net in Feedback te beweren dat bij slowchat het aantal posts niet hoeft te tellen...
quote:Arxeen, geef terug!!!!
Op 03 januari 2001 23:31 schreef Barb het volgende:
Wie is er hier misleid? Ik ben gewoon beroofd van mijn plaatje.![]()
Bad Xenia, bad!
quote:The pleasure was mine completely.
Dankoewel voor je kussie!!!![]()
quote:Senk joe, gaat wel lukken hoor!! Trusten!!!
Op 03 januari 2001 23:34 schreef Barb het volgende:
En dan ga ik nu de afwas doen en daarna slapie slapie doen!
Weltrusten allemaal!!
Sterkte ElizabethR!!!!!
quote:Doet het toch ook niet. Tis gewoon een goed excuus om te zoenen
Op 03 januari 2001 23:31 schreef Afterlife het volgende:
Zit ik net in Feedback te beweren dat bij slowchat het aantal posts niet hoeft te tellen...
quote:*Denk, denk... 't is al laat...
Op 03 januari 2001 23:37 schreef Xenia het volgende:
Doet het toch ook niet. Tis gewoon een goed excuus om te zoenen
quote:Dankoewel!
Op 03 januari 2001 23:39 schreef Afterlife het volgende:
*Denk, denk... 't is al laat...
Zit wat in!
Gefeliciteerd!!!
quote:Nee!
Op 03 januari 2001 23:36 schreef Afterlife het volgende:
Arxeen, geef terug!!!!
quote:*Weet nog steeds niet zeker of ik nu Arcee zat af te lebberen of niet...
Op 03 januari 2001 23:42 schreef Xenia het volgende:
Dankoewel!
quote:Tuurlijk niet. Hoe kom je daar nou bij?
Op 03 januari 2001 23:44 schreef Afterlife het volgende:
*Weet nog steeds niet zeker of ik nu Arcee zat af te lebberen of niet...
quote:Gatver zeg, als je 't maar laat
quote:Hoe smaakte hij???
quote:Nee hoor, je zat echt Xeentje af te lebberen.
Op 03 januari 2001 23:50 schreef Afterlife het volgende:
*Weet 't nu zeker
Dat was niet Arcee!
Lekker, Xeen?
quote:Ga nu een half uurtje lang m'n tanden poetsen, en daarna naar bed, als jullie 't niet erg vinden.
Op 03 januari 2001 23:54 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor, je zat echt Xeentje af te lebberen.Lekker, Xeen?
Trusten!
quote:Trusten Afterlife, sweet dreams en niet piekeren!!!!!!
Op 04 januari 2001 00:00 schreef Afterlife het volgende:
Ga nu een half uurtje lang m'n tanden poetsen, en daarna naar bed, als jullie 't niet erg vinden.
*Heb nog een hoop om over te piekeren...Trusten!
quote:Yummie
Op 03 januari 2001 23:54 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor, je zat echt Xeentje af te lebberen.Lekker, Xeen?
quote:* Afterlife stopt even met tandjes schrobben
Op 04 januari 2001 00:11 schreef ElizabethR het volgende:
Me too..... Nacht lieve kloontjes.....
quote:Nou, leuk hoor
Op 05 januari 2001 15:43 schreef Barb het volgende:
(Zegt zij die nu lekker de stad ik gaat en dus voorlopig niet meer kan reply-en).
quote:Catootje????
Op 05 januari 2001 15:50 schreef Vrok het volgende:
hoi hoi
quote:Ikke!!!
Op 05 januari 2001 15:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wie gaat er nou naar de stad met zo'n pokkeweer!!!
Maar ben al weer terug hoor, kon niet vinden wat ik zocht.
quote:Hoi hoi.
Op 05 januari 2001 15:50 schreef Vrok het volgende:
hoi hoi
quote:* Geeft zakdoekkie *
Op 05 januari 2001 15:53 schreef Arcee het volgende:
Nou, leuk hoor
quote:Jaaa, issie der weer meid? Scheer je weg Vrok!!
Op 05 januari 2001 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
Catootje????
Barb, wat zocht je dan in de donkere natte verlaten stad?
quote:Vork
Op 05 januari 2001 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
Catootje????
quote:Dankoewel
Op 05 januari 2001 16:56 schreef Barb het volgende:
* Geeft zakdoekkie *
hoi hoi trouwens
quote:De laatste Monkey Island (Escape from MI). Nergens te vinden.
Op 05 januari 2001 16:57 schreef Catootje het volgende:
Jaaa, issie der weer meid? Scheer je weg Vrok!!Barb, wat zocht je dan in de donkere natte verlaten stad?
quote:Asteblieft
Op 05 januari 2001 16:59 schreef Arcee het volgende:
Dankoewelhoi hoi trouwens
Hoi hoi
quote:Demmmm! en kom je terug, zit er een gore kikker in je topic te kwijlen... (alhoewel het een uitermate kek plaatje is, Vrok!! Lekker ding!! Ouwe snatzer!)
Op 05 januari 2001 16:59 schreef Barb het volgende:
De laatste Monkey Island (Escape from MI). Nergens te vinden.Overal op, weg, uitverkocht, kwijt, kapot, wééééééh!!
quote:Ja, nu is ik sielug hoor!!
Op 05 januari 2001 17:00 schreef Vrok het volgende:
A gut
quote:Gossie, ehhhhhh..........
Op 05 januari 2001 17:01 schreef Barb het volgende:
Ja, nu is ik sielug hoor!!
Kleine troost.... ikke ben ook sielug, ben vanavond helemaal alleen Mijn andere helft moet spelen met de band en ik mag niet meeheeeeeeeeeeee......
[edit] sieluge tiepfout [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 05-01-2001 17:04]
quote:* Geeft zakdoekkie *
Op 05 januari 2001 17:03 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie, ehhhhhh..........Kleine troost.... ikke ben ook sielug, ebn vanavond helemaal alleen
Mijn andere helft moet spelen met de band en ik mag niet meeheeeeeeeeeeee......
Hebbie het nou over je boven of je onderkant
quote:Tuurlijk skatje, jij wel!!! En ElizabethR ook!!!
Op 05 januari 2001 17:05 schreef Catootje het volgende:
Owww, mag ik ook meedoen met de klaagzang..ikke ook zieligggg...(nee, Vrok JIJ niet!!
Today will be known as the day of sieluge women.
quote:Neej, de rechterkant....... in bed dan
Op 05 januari 2001 17:05 schreef Barb het volgende:
* Geeft zakdoekkie *Hebbie het nou over je boven of je onderkant
quote:Is dat rechts als je op je buik of op je rug ligt?
Op 05 januari 2001 17:07 schreef ElizabethR het volgende:
Neej, de rechterkant....... in bed dan
Wat zeg je?
Nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig.
quote:
Op 05 januari 2001 17:07 schreef Barb het volgende:
Tuurlijk skatje, jij wel!!! En ElizabethR ook!!!Today will be known as the day of sieluge women.
quote:smos
Op 05 januari 2001 17:08 schreef brechtje het volgende:
smos
quote:Nee zeker niet, maar wel een Aagje
Op 05 januari 2001 17:09 schreef Barb het volgende:
Is dat rechts als je op je buik of op je rug ligt?Wat zeg je?
Nee hoor, ik ben niet nieuwsgierig.
Ik lig trouwens altijd op mijn zij
quote:Leuk, dan kijk ik even mee
Op 05 januari 2001 17:09 schreef ElizabethR het volgende:
Gaan we gezellie Barbi kijken dan?
quote:Kwootverkloter!!!!!!!
Op 05 januari 2001 17:13 schreef Arcee het volgende:
Leuk, dan kijk ik even mee
quote:Maar das omdat we vet van je houden, though love!!
Op 05 januari 2001 17:08 schreef Vrok het volgende:
Nee ik ben dit keer ook eens niet zielug
alleen wordik weeres als vuil behandeld..
quote:Er wordt hier niet, ik herhaal, niet naar Barbi gekeken!
Arcee zegt:
Leuk, dan kijk ik even mee
quote:Speeltijger?
Op 05 januari 2001 17:17 schreef Catootje het volgende:
Maar das omdat we vet van je houden, though love!!Me grote speeltijger ben je, en dat weet je best, zaagert!
volges mij bennik n kikker
quote:Daarvoor moet je naar de chinees, skatjuh.
Op 05 januari 2001 17:20 schreef Catootje het volgende:
LOL
IK WIL BAMI!!!
quote:Njaaaa, een speelse kikkerzaagertspeeltijgerbuikkie!!!
Op 05 januari 2001 17:20 schreef Vrok het volgende:
Speeltijger?
zaagert?
volges mij bennik n kikker
quote:Ovenschaal, alles erin, bouillon erbij, uurtje oven, klaar. Kun jij blijven Fokken!!
Op 05 januari 2001 17:28 schreef Barb het volgende:
Skatjes, het was weer enorm sielug met jullie.Maar nu moet ik nog sieluger de keuken in en wat te eten in elkaar flanzen. Iemand enig idee hoe ik kabeljauwfilet, pesto, zongedroogde tomaatjes en verse parmezaanse kaas omtover tot een supermaaltijd?
quote:De hele zooi in de oven?
Skatjes, het was weer enorm sielug met jullie.Maar nu moet ik nog sieluger de keuken in en wat te eten in elkaar flanzen. Iemand enig idee hoe ik kabeljauwfilet, pesto, zongedroogde tomaatjes en verse parmezaanse kaas omtover tot een supermaaltijd?
quote:Jahwel, gewoon Bakken!
hele handel bijmekaar, beetje lekker serveren en dat is dan al een supermaaltijd (tenzij je vanplan was t voor mij te gaan klaarmaken, dat eet ik toch liever iets anders )
quote:uurtje, boullion. check.
Op 05 januari 2001 17:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ovenschaal, alles erin, bouillon erbij, uurtje oven, klaar. Kun jij blijven Fokken!!
ben ff weg. thx!
quote:
Op 05 januari 2001 17:34 schreef Catootje het volgende:
Elizaaa!!!BethRRRRR....toe mainds tink alaik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |