The Jayhawks op Lowlands... wow wat zou dat fantastisch zijn!quote:The Jayhawks, Warpaint en andere naar Oya Festival 2011
Het jaarlijkse Oya Festival in Noorwegen zal al weer eens plaatsvinden in Oslo op het begin van Augustus 2011. Tussen 9 & 13 Augustus zullen onderstaande bands naar Noorwegen afzakken.
Kvelertak, 120 Days, Warpaint, Kitchie Kitchie Ki Me O, Matthew Dear, Phaedra, Team Me en The Jayhawks
Bovenstaande bands maken dus allen kans om ook af te zakken naar het ondertussen uitverkochte Lowlands maar ook Pukkelpop in Augustus. Binnenkort mag je al nieuwe namen verwachten.
Het nieuwe album komt 20 september a.s. uitquote:
De samenzang nog altijd door merg en been gaand? En speelden ze veel van de klassiekers?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:38 schreef peaceman het volgende:
Gisteren speelden ze dus in Hengelo. Wat was het tof! Natuurlijk was het niet zo goed als 18 jaar geleden, maar zeker nog goed. Leuk ook om Mark, Gary en Karen even te spreken.
Nee, daarvoor is vooral de stem van Mark te fragiel voor geworden, maar bij vlagen klonk het echt prachtig. Ze speelden erg veel van Hollywood Townhall, maar vergaten Crowded in the wings helaas; verder kwamen oa tampa to tulsa, blue en Mrs. Williams guitar langs. Op Crowded na miste ik eigenlijk niets.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
De samenzang nog altijd door merg en been gaand? En speelden ze veel van de klassiekers?
Mooie top 5 op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:17 schreef methodmich het volgende:
Voor alle fans:
MUZ / Top5 van de dag #42
Post daar vandaag (zaterdag 27 juli) of morgen (zondag 28 juli) je top 5 songs van deze onvolprezen alt. country-band!
Daar zal ik dan onbewust toch door geïnspireerd zijn!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie top 5 op mijn verjaardag
Ik was toen ook op vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |