quote:Ik doel dan uitsluitend op een quotum, niet op de inhoud van de posts, want dat is inderdaad niet objectief te beoordelen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:57 schreef PPL het volgende:[..]
Juist, maar dan kom je weer terug bij de opmerking die Troel plaatse.
Wie beslist hierover ? En aan de hand van welke criteria ?
De ene user is veel sneller ingevoerd bij de rest dan de andere (bijv. door hanteren juiste netiquette)
Het zal dus moeilijk zijn om die grens uit te drukken in aantal posts of tijdsstip aanmelding.
Kijk, postgedrag veranderen gaat toch niet lukken, maar misschien dat het mogelijk is een beetje sturing te geven aan nieuwe gebruikers.
quote:Permban voor overdrijven!!!!
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef robh het volgende:[..]
Laat mij ook eens overdrijven...
quote:zelfs ik open soms baggertopics... en dan heb ik ze geopend, en dan denk ik... shit, dat had ik niet moeten doen... maarja, dan is het al te laat
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Psies, veel, heel veel mensen hebben het hier wel leuk, en ik moet zeggen dat ik na de slotjes zee en de bans een lichte verbetering zie,
alhoewel ik gewoon NIET snap waarom dit soort topics toch nog iedere dag geopend worden :
quote:is dat mogelijk dan?
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef Maanvis het volgende:
zou het overigens niet eens een idee zijn om een topicspam-ban in te stellen? En daarmee bedoel ik dus dat betreffende user geen topics meer kan openen, maar nog wel gewoon in topics kan reageren.
Zo'n 'ban' mag wat mij betreft veel sneller uitgedeeld worden dan de normale bans, en is ook niet zo ingrijpend. Dit soort ban mag ingesteld worden door de moderator van een forum, en geldt alleen voor dat forum.
quote:Het halve forum is nog steeds gebasseerd op het feit dat je je moet vervelen om op het forum iets te kunnen posten.
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Psies, veel, heel veel mensen hebben het hier wel leuk, en ik moet zeggen dat ik na de slotjes zee en de bans een lichte verbetering zie,
alhoewel ik gewoon NIET snap waarom dit soort topics toch nog iedere dag geopend worden :
quote:Slotje! Newbie! Baggertopic!
Op woensdag 19 maart 2003 11:01 schreef yvonne het volgende:Permban voor overdrijven!!!!
zo. nu mag je
quote:Volgens mij ook, ik bespeur echt een langzame vooruitgang, maar zoiets heeft de tijd nodig, het is zo ingesleten, , tijd
Op woensdag 19 maart 2003 11:01 schreef Knut het volgende:
We zitten gewoon met het SC syndroom.
Moet je langzaam vanaf komen (en mijns inziens waren we daar al naar onderweg)
quote:noem me verslaafd, maar ik verveel me juist als er niet gepost wordt
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef Roonaan het volgende:[..]
Het halve forum is nog steeds gebasseerd op het feit dat je je moet vervelen om op het forum iets te kunnen posten.
De creativiteit straalt er niet van af.
quote:Technisch is haast alles mogelijk
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef Troel het volgende:[..]
is dat mogelijk dan?
quote:Nope, , en dan helpen echt enkel en alleen de slotjes, met enkel nee als sluitpost, mogen ze zelf gaan verzinnen wat ik nu bedoel.
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef Roonaan het volgende:[..]
Het halve forum is nog steeds gebasseerd op het feit dat je je moet vervelen om op het forum iets te kunnen posten.
De creativiteit straalt er niet van af.
quote:niet eerst nog zeggen ..
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef robh het volgende:[..]
Slotje! Newbie! Baggertopic!
zo. nu mag je
![]()
Nekschot
quote:Ik denk nee
Op woensdag 19 maart 2003 11:04 schreef yvonne het volgende:[..]
Nope, , en dan helpen echt enkel en alleen de slotjes, met enkel nee als sluitpost, mogen ze zelf gaan verzinnen wat ik nu bedoel.
quote:Ken het gevoel, denk de meeste hier eigenlijk wel. Maar gebrek aan inspiratie zou nog steeds niet je drijfveer moeten zijn om sits te openen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:03 schreef Troel het volgende:[..]
noem me verslaafd, maar ik verveel me juist als er niet gepost wordt
quote:tjsa, bij gebrek aan inspiratie ga ik gewoon wat in de usualstopics zeggen...
Op woensdag 19 maart 2003 11:05 schreef Roonaan het volgende:[..]
Ken het gevoel, denk de meeste hier eigenlijk wel. Maar gebrek aan inspiratie zou nog steeds niet je drijfveer moeten zijn om sits te openen.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:06 schreef Troel het volgende:[..]
tjsa, bij gebrek aan inspiratie ga ik gewoon wat in de usualstopics zeggen...
quote:Ja, maar die worden ook overschat vind ik. Maar dat zal gebasseerd zijn op mijn totaal gebrek aan affiniteit met de Usuals..
Op woensdag 19 maart 2003 11:06 schreef Troel het volgende:[..]
tjsa, bij gebrek aan inspiratie ga ik gewoon wat in de usualstopics zeggen...
quote:En daar moeten we ook vanaf, heel reeel, newbies lezen het, nemen het over, want het staat er toch, en krijgen een ban aan dr broek, hoe een gevleugelde opmerking dan ook, we komen er niet meer mee weg.
Op woensdag 19 maart 2003 11:05 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
niet eerst nog zeggen ..
Nekschot
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:07 schreef Luigi het volgende:[..]
.
Mja jullie weten vast wel over Welke user(s) ik het hier heb
quote:dan krijg je op een gegeven moment: kan jij dat even voor me openen, want ik heb dat al geopend... Lijkt me ook weer onhandig voor de reeksers... (altijd weer de reeksers)
Op woensdag 19 maart 2003 11:06 schreef Cynic het volgende:
En een topic-open-quotum dan? (ik blijf het proberen)
quote:Trouwens, harrie is er van de week wederom voor gebanned.
Op woensdag 19 maart 2003 11:07 schreef yvonne het volgende:[..]
En daar moeten we ook vanaf, heel reeel, newbies lezen het, nemen het over, want het staat er toch, en krijgen een ban aan dr broek, hoe een gevleugelde opmerking dan ook, we komen er niet meer mee weg.
quote:Dus zoals gisteren met brad en zwets , dat zou niet meer kunnen ???? nahja zeg
Op woensdag 19 maart 2003 11:07 schreef yvonne het volgende:[..]
En daar moeten we ook vanaf, heel reeel, newbies lezen het, nemen het over, want het staat er toch, en krijgen een ban aan dr broek, hoe een gevleugelde opmerking dan ook, we komen er niet meer mee weg.
Luigi ,. we mogen geen jachtseizoen meer hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 19-03-2003 11:08]
quote:nee.
Op woensdag 19 maart 2003 11:06 schreef Cynic het volgende:
En een topic-open-quotum dan? (ik blijf het proberen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |