quote:Een deel van de ontgroening is lijkt mij dat je je plaats vind binnen het forum. Dat is niet hetzelfde als dat je alles maar over je heen laat komen wat een stel Usuals meent kwijt te moeten. Integendeel. Maar jankend weglopen is weer het totaal andere uiterste. Je mag als user (heb net voor mijn tentamen geleerd dat 'presence' een beter woord is) daarentegen wel verwachten dat je flink in de zeik genomen wordt. Dit heb je maar te accepteren. Betekend dus weer niet dat je alles over je heen moet laten komen. Maar iig dat je jezelf niet al te zielig gaat vinden, maar vrolijk door gaat met het claimen van je eigen stekkie.
Op woensdag 19 maart 2003 10:44 schreef Troel het volgende:[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. De een zal iets makkelijker opvatten de ander... Ik zelf kan er bijna absoluut niet tegen, maa rheb ik daarom niet het niveau of de instelling? Nee, dat is gewoon een stomme stoornis die ik in mijn kop heb zitten waardoor ik mij alles aantrek.
quote:Daarom zitten PR en ik ook op Onzin, we hebben bijna 3 jaar ervaring en kunnen soms best wel inschatten hoe of wat, maar ook wij maken fouten en gaat er soms een leuk topic op slot
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Troel het volgende:[..]
En wie gaat beslissen of iets serieus genoeg is? En bovendien, je kan zo omslaan... Ik ben het ene moment bloedserieus, en op het andere moment sta ik keihard Gijs in een topic te schreeuwen...
quote:Zodat je terwijl je "on a roll' bent met leuke postings in een leuk topic opeens door je "punten" heen bent ?
Op woensdag 19 maart 2003 10:46 schreef Cynic het volgende:
*Compleet onzinnige suggestie doetEhm, kan je ook niet iets invoeren dat je in het begin een beperkt aantal posts mag doen en dat het dan toeneemt naarmate je langer op Fok! zit. Ofzo....?
quote:Mja en ik heb ok al 100 keer gezegd dat bagger totaal subjectief en een kwestie van smaak is.
Op woensdag 19 maart 2003 10:42 schreef Roonaan het volgende:
Dat kan je wel zo zeggen Maanvis. maar denk dat het verleden al genoeg zegt over hoe snel het doordringt tot mensen wat nu daadwerkelijk bagger is.
Maargoed, bagger. Zullen we een ander woord ervoor bedenken zodat het niet zo subjectief is? Mijn menign is, dat alles waar NIET op gereageerd kan worden, wat niet uitnodigt tot discussie/gezelligheid/etc best die baggerbenaming mag dragen.
quote:dat wilde ik ook voorstellen, maar volgens mij gaat dat niet goed...
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef nossio het volgende:
misschien de modjes 1 dag in staking?
De boel vol laten lopen?* nossio is zo blij dat hij geen modje is
quote:Dat is dan jammer. En wat voor de betreffende user "on a roll" voelt, lijkt mij juist iets waar een groot gedeelte van de andere users zich aan ergert
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef Knut het volgende:[..]
Zodat je terwijl je "on a roll' bent met leuke postings in een leuk topic opeens door je "punten" heen bent ?
Lijkt me niks.
quote:Users die we vroeger hadden zijn er gewoon niet meer, maar let op,
Op woensdag 19 maart 2003 10:46 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Zorgen dat de user die wat origineels hebben niet de volkstam anti origineel kliek over zich heen krijgen.
quote:juist daarom
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef Troel het volgende:[..]
dat wilde ik ook voorstellen, maar volgens mij gaat dat niet goed...
quote:Ik zie alleen maar nadelen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:48 schreef Cynic het volgende:[..]
Dat is dan jammer. En wat voor de betreffende user "on a roll" voelt, lijkt mij juist iets waar een groot gedeelte van de andere users zich aan ergert
quote:Kwalitatief wisselvallige content?
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef Maanvis het volgende:
Maargoed, bagger. Zullen we een ander woord ervoor bedenken zodat het niet zo subjectief is? Mijn menign is, dat alles waar NIET op gereageerd kan worden, wat niet uitnodigt tot discussie/gezelligheid/etc best die baggerbenaming mag dragen.
quote:Ja, dus eens een keer het hele forum 48 uur sluiten
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben overigens een fel tegenstander van meer modden, meer regels en meer moderators.De users moeten zelf maar eens beseffen dat ze het forum verneuken met hun bagger CQ kutposts etc, terwijl de moderators dat nu krampachtig proberen te doen door de forumlisting te f5-en en elk kuttopic dat zo'n kloteuser opent binnen 1 minuut de virtuele dood in te jagen.
Laat de users maar eens ZIEN wat bagger met een forum doet
dan denken ze wel na voordat ze het posten.
quote:Nou, dat zwangerschapstopic van mij was rond nieuwjaar geopend, en was eigenlijk een lemming van lord dreamer's trouwtopic. Voor zolang als het duurde was het een heel hilarisch en leuk topic
een wervingsactie?? En dan krijg je weer 10 mensen (sorry Maanvis) die zeggen dat ze zwanger zijn en daarvoor een topic openen...
quote:Hier stel je nieuwe users per definitie gelijk aan irritante users. Lijkt me ietwat overtrokken.
Op woensdag 19 maart 2003 10:48 schreef Cynic het volgende:
Dat is dan jammer. En wat voor de betreffende user "on a roll" voelt, lijkt mij juist iets waar een groot gedeelte van de andere users zich aan ergert
quote:Tuurlijk, dat claimen van je eigen stekkie moet ook gewoon kunnen... Maar er moet dus wel op een fatsoenlijke manier ontgroend worden... Het moet wel leuk blijven...
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef Roonaan het volgende:[..]
Een deel van de ontgroening is lijkt mij dat je je plaats vind binnen het forum. Dat is niet hetzelfde als dat je alles maar over je heen laat komen wat een stel Usuals meent kwijt te moeten. Integendeel. Maar jankend weglopen is weer het totaal andere uiterste. Je mag als user (heb net voor mijn tentamen geleerd dat 'presence' een beter woord is) daarentegen wel verwachten dat je flink in de zeik genomen wordt. Dit heb je maar te accepteren. Betekend dus weer niet dat je alles over je heen moet laten komen. Maar iig dat je jezelf niet al te zielig gaat vinden, maar vrolijk door gaat met het claimen van je eigen stekkie.
quote:Okay, okay, het was ook maar een suggestie...
Op woensdag 19 maart 2003 10:49 schreef Knut het volgende:[..]
Ik zie alleen maar nadelen.
quote:een week vonnie een week ..en dan opnieuw opstarten de handel
Op woensdag 19 maart 2003 10:50 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja, dus eens een keer het hele forum 48 uur sluiten
quote:Net als de frontpage ?
Op woensdag 19 maart 2003 10:46 schreef Cynic het volgende:
*Compleet onzinnige suggestie doetEhm, kan je ook niet iets invoeren dat je in het begin een beperkt aantal posts mag doen en dat het dan toeneemt naarmate je langer op Fok! zit. Ofzo....?
Of je moet makkelijker extra posts kunnen verdienen, bijvoorbeeld gelinkt aan aaantal geplaatste post, gemiddeld aantal per dag of iets dergelijks.
Invulling weet ik evdrer ook niet.
quote:Of de data van het onzin forum laten crashen. Almost like may 2000.
quote:Dat doe ik helemaal niet, maar zo "leer" je nieuwe users wel meteen aan dat ze huns posts goed moeten besteden...
Op woensdag 19 maart 2003 10:50 schreef Litpho het volgende:[..]
Hier stel je nieuwe users per definitie gelijk aan irritante users. Lijkt me ietwat overtrokken.
quote:Niet sluiten, dat zou zielig zijn voor de moderators van de andere fora. Die onzin-users moeten toch ergens heen met hun eieren. Gewoon een DAG niet modden op onzin. Misschien een goed id voor 1 april.
quote:Brrrrrrrrrrr, daar moet ik even niet aan denken
dat wilde ik ook voorstellen, maar volgens mij gaat dat niet goed...
Wat een rommel zou het worden zeg
Mijn 2 centjes
quote:Een dag niet moderaten ?
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Maanvis het volgende:[..]
Niet sluiten, dat zou zielig zijn voor de moderators van de andere fora. Die onzin-users moeten toch ergens heen met hun eieren. Gewoon een DAG niet modden op onzin. Misschien een goed id voor 1 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |